Verklaar je naderquote:vandaag zat ik helmaal niet op se boot van Sint, maar op een 100 pk zodiac
en dat maakt klappen
Owww dat was wat geweest zeg !!quote:Op zondag 14 november 2004 03:15 schreef Patrick281 het volgende:
Fok motorclub [SC deel 126] nieuwe leden gevraagd.
![]()
Wat een trage compie hier ..
PatM zegt net dat het jammer is dat we allemaal gedronken hebben anders konden we nog even langs Assen.
quote:Op zondag 14 november 2004 03:18 schreef ondeugend het volgende:
Owww dat was wat geweest zeg !!
Ik heb ook iets teveel jagermeister-cola genuttigd
quote:Op zondag 14 november 2004 03:19 schreef ondeugend het volgende:
Fok is traag trouwens
herkenbaarquote:Op zaterdag 13 november 2004 21:58 schreef Makster het volgende:
Trouwens alles goed met iedereen? Heb vandaag heel de dag geslapen, moet duidelijk nog ff wennen aan de werkende wereld
goedquote:Hoest met jouw nieuwe baan OPM?
tis wel opvallend hoe graag je de oprichting dus het bestaan van deze club claimtquote:Op zaterdag 13 november 2004 23:29 schreef Rietvaerder het volgende:
Het zal me echt aan mn anus roesten of ik ongewenst ben of niet...
Een club bestaat bij de gratie van zijn leden, een principe dat Stephan (nog) niet echt begrijpt geloof ik.quote:Op zondag 14 november 2004 10:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
tis wel opvallend hoe graag je de oprichting dus het bestaan van deze club claimt![]()
Nee zover laat ik het niet komen hoor, ver voor mijn dronkenschap ben ik al gestopt.quote:Op zondag 14 november 2004 03:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Shake hands .. allemaal dronken dus.
![]()
![]()
Wiens poes wil jij verkopen?quote:Op zondag 14 november 2004 12:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
Psst Poesje kopen ??![]()
* hollander172 heeft ook medelijden met Raus die nu schaamteloos in de etalage wordt gezet zonder haar medeweten.quote:Op zondag 14 november 2004 13:15 schreef Faithz het volgende:
[..]
Wiens poes wil jij verkopen?
reddingsbrigade, duiker, bootjequote:Op zondag 14 november 2004 03:14 schreef ondeugend het volgende:
302 Post in het vorige topic
[..]
Verklaar je nader
quote:Op zondag 14 november 2004 16:21 schreef RB het volgende:
En weer thuis na een bere gezellige avond/nacht in Grúnn![]()
![]()
quote:Op zondag 14 november 2004 16:21 schreef RB het volgende:
En weer thuis na een bere gezellige avond/nacht in Grúnn![]()
![]()
quote:Op zondag 14 november 2004 17:58 schreef ondeugend het volgende:
Welkom terug allemaal !
Ik heb goed op het topic gepast
quote:Op zondag 14 november 2004 17:58 schreef ondeugend het volgende:
Welkom terug allemaal !
Ik heb goed op het topic gepast
quote:Op zondag 14 november 2004 18:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
Plaatjes vanuit Groningen
wel veel rode oogjes zeg![]()
Hihihihi....quote:Op zondag 14 november 2004 19:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid ..Mercy Symbol pakte pas zijn toestel toen de eerste mensen al naar huis gingen en de rest al meer dan iets ophad.
![]()
![]()
quote:Op zondag 14 november 2004 19:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hihihihi....
Was em vergeten![]()
Hihihi.....
Ralf is een geboren en getogen Duitser .. dus die kan het wel een beetje.quote:Op zondag 14 november 2004 19:47 schreef hollander172 het volgende:
Is iemand van jullie goed in Duits?Kan het zelf wel lezen en schrijven maar twijfel nog een beetje bij het teruglezen van een aantal woorden aan de precieze betekenis.
Roept u maarquote:Op zondag 14 november 2004 19:47 schreef hollander172 het volgende:
Is iemand van jullie goed in Duits?Kan het zelf wel lezen en schrijven maar twijfel nog een beetje bij het teruglezen van een aantal woorden aan de precieze betekenis.
Het heeft te maken met een veiling die nog 50 minuten loopt en Ralf is niet zo vaak online of in dit topic.quote:Op zondag 14 november 2004 19:51 schreef Patrick281 het volgende:
Ralf is een geboren en getogen Duitser .. dus die kan het wel een beetje.![]()
Stoer !quote:Op zondag 14 november 2004 14:13 schreef stinkie het volgende:
[..]
reddingsbrigade, duiker, bootje
zorgen dat die koters niet verzuipen als ze in de plomp donderen
Ich habe geroept.quote:Op zondag 14 november 2004 19:58 schreef RB het volgende:
[..]
Roept u maar![]()
quote:Op zondag 14 november 2004 19:57 schreef ondeugend het volgende:
Had er graag bij willen zijn
Via e-mail schat ik.quote:Op zondag 14 november 2004 20:01 schreef hollander172 het volgende:
Ich habe geroept.
Ah ik wilde je net Smsen !quote:Op zondag 14 november 2004 20:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Ja jij gaat alleen aan de Jagermeister Cola.
Straks weer topgear geloof ik he?![]()
![]()
quote:Op zondag 14 november 2004 20:05 schreef ondeugend het volgende:
Ah ik wilde je net Smsen !
Dat je de vorige even weer moet lezen...
Ja Topgear roeleert !
Gisteravond zou ik het niet geweten hebbenquote:Op zondag 14 november 2004 19:51 schreef Patrick281 het volgende:
Ralf is een geboren en getogen Duitser .. dus die kan het wel een beetje.![]()
Letterlijk gequote: "die rechte Griffschaale hat ein paar Macken, beeiträchtigt aber nicht die Funktion."quote:Op zondag 14 november 2004 20:04 schreef RB het volgende:
in welk zinsverband staat "macken"
Het heeft zeker te maken met de carrosserie
Zo van ziet er nog smetteloos uit
Je wist niet eens meer waar de deur was voor een moment.quote:Op zondag 14 november 2004 20:10 schreef RB het volgende:
Gisteravond zou ik het niet geweten hebben![]()
Een paar deukjes maar het heeft geen invloed op de functionalietijdquote:Op zondag 14 november 2004 20:14 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Letterlijk gequote: "die rechte Griffschaale hat ein paar Macken, beeiträchtigt aber nicht die Funktion."
Oh gelukkig, zat ik toch goed met mijn interpretatie.quote:Op zondag 14 november 2004 20:17 schreef RB het volgende:
[..]
Een paar deukjes maar het heeft geen invloed op de functionalietijd
Euhh RB wat doe jij nou weer in B&H ?quote:Op zondag 14 november 2004 20:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je wist niet eens meer waar de deur was voor een moment.(Ralf liep tegen de muur op
)
Ik had best nog wel even Groningen in gewild hoor.
Soms nog een laatje met superkrachten open kan trekken.Testosteron ..
Ik kom !! Als het maar niet het Superbikeweekend isquote:Op zondag 14 november 2004 20:20 schreef PatrickM het volgende:
Had ik al verteld dat m'n ouders volgend jaar in september 3 weken op Kreta zitten? Oftewel een van de weekenden zijn jullie van harte uitgenodigd om te komen bbq-en of gourmetten (hangt van het weer af) maar hou er rekening mee dat het gourmetten wordt, want ik daar groot liefhebber van zijn![]()
![]()
maar goed, tzt meer nieuws
Ik kan er nog een week over nadenken.quote:Op zondag 14 november 2004 20:18 schreef Makster het volgende:
Pep, ga je nu je Fiero al verkopen
Heeft Mercy er digitaal ingemonteerd joh.quote:En hebbie een tongpiecing
moet niet gekker worden allemaal![]()
Alles zal tzt nog gepland moeten worden, enne, slaapplaatsen zat... (minimaal 4 vrije bedden (1x2 persoons en 2x1 persoons) en luchtbedden zijn ook wel te regelenquote:Op zondag 14 november 2004 20:24 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik kom !! Als het maar niet het Superbikeweekend is
* verkapte bedclaim post
Koffie klaar ? dan stap ik nu in de autoquote:Op zondag 14 november 2004 20:21 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Euhh RB wat doe jij nou weer in B&H ?
Kom je topgear hier even kijken ? Kan je me ook meteen even verslag doen als je niet te brak bent
![]()
Leuk idee van die gourmet ..september 2005quote:Op zondag 14 november 2004 20:20 schreef PatrickM het volgende:
Had ik al verteld dat m'n ouders volgend jaar in september 3 weken op Kreta zitten? [..]
Ik ook .. omdat het zover rijden is vanaf hier.quote:Op zondag 14 november 2004 20:24 schreef ondeugend het volgende:
* verkapte bedclaim post
Bij deze graag een bedje claimtquote:Op zondag 14 november 2004 20:26 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Alles zal tzt nog gepland moeten worden, enne, slaapplaatsen zat... (minimaal 4 vrije bedden (1x2 persoons en 2x1 persoons) en luchtbedden zijn ook wel te regelen)
Nog niet, maar ik ren nu naar de keuken !quote:Op zondag 14 november 2004 20:29 schreef RB het volgende:
[..]
Koffie klaar ? dan stap ik nu in de auto
He een KTM moet oranje zijn!!!quote:Op zondag 14 november 2004 20:31 schreef Patrick281 het volgende:![]()
[afbeelding]
Edit: Rozenburg ZH!![]()
Dat is in de buurt ..
Hum .. je hebt gelijk .. maar onder de tank is toch oranje .. de rest alleen niet.quote:Op zondag 14 november 2004 20:34 schreef hollander172 het volgende:
He een KTM moet oranje zijn!!!![]()
Je koopt toch ook geen roze Kawasaki?![]()
![]()
Wat mij betreft blijft gewoon iedereen slapen, kunnen we tenminste eer aan doen aan de huidige topic titelquote:Op zondag 14 november 2004 20:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik ook .. omdat het zover rijden is vanaf hier.![]()
Dan hier maar... RB woont in kippehokquote:Op zondag 14 november 2004 20:39 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Wat mij betreft blijft gewoon iedereen slapen, kunnen we tenminste eer aan doen aan de huidige topic titel![]()
Maar goed, eerst gaan we nog een keertje naar ondeugend (en RB, gewoon twee in een laat maar zeggen![]()
), en dan naar M_S en Raus en dan hebben we OPM en Hollander172 nog
Daarom een 2 in 1 meet, aangezien ik van RB idd had begrepen dat 'ie niet zo heel erg ruim bemeten woontquote:Op zondag 14 november 2004 20:42 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dan hier maar... RB woont in kippehok![]()
Als het moet kan ik zo 15 man bergen
Owww het kwam er al op neer dus dat het bij mij zou gaan zijn !quote:Op zondag 14 november 2004 20:47 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Daarom een 2 in 1 meet, aangezien ik van RB idd had begrepen dat 'ie niet zo heel erg ruim bemeten woont![]()
Ja hoor, alleen zal het nu alleen nog spontane meets zijn gezien de onvoorspelbaarheid van het weer. Vanaf maart ofzo denk ik dat er weer geplande rij-meetings worden georganiseerdquote:Op zondag 14 november 2004 21:16 schreef stinkie het volgende:
komt er ook nog eens een meet in de bewoonde wereld, Randstad zeg maar
quote:Op zondag 14 november 2004 21:15 schreef Makster het volgende:
KTM is MEESTERLIJK !!
Zit er ook vaak aan te denken om mijn ZXR in te ruilen voor een SM. Gewoon pure fun, denk ik.
Dus als Pep er een heeft kom ik ff proefrijdenDan weet je het vast
quote:Bel me even op als je wilt komen kijken.
:') En al verliefd op die eh.. Smart.quote:Op zondag 14 november 2004 20:51 schreef ondeugend het volgende:
Topgear kijken !!
quote:Op zondag 14 november 2004 21:44 schreef PatrickM het volgende:
* Patrick281 gaat lekker wat slaaptekort inhalen![]()
Nee hoor.... al vind ik ze best grappigquote:Op zondag 14 november 2004 22:07 schreef Patrick281 het volgende:
En al verliefd op die eh.. Smart.
![]()
Ze ruilen vast Alto's in.![]()
[..]
Na nader onderzoek zelf niet geheel ongeschonden uit de strijd gekomenquote:Op zondag 14 november 2004 20:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je wist niet eens meer waar de deur was voor een moment.(Ralf liep tegen de muur op
)
OMGquote:Op maandag 15 november 2004 00:02 schreef RB het volgende:
[..]
Na nader onderzoek zelf niet geheel ongeschonden uit de strijd gekomen![]()
heb de afdruk van Luc zijn structuur muur in mijn voorhoofd staan![]()
Wie verplaatst nou ook een deur midden in de nacht![]()
![]()
Ik eh .. ook.quote:Op zondag 14 november 2004 22:59 schreef ondeugend het volgende:
Nee hoor.... al vind ik ze best grappig
quote:Op maandag 15 november 2004 00:02 schreef RB het volgende:
Na nader onderzoek zelf niet geheel ongeschonden uit de strijd gekomen![]()
heb de afdruk van Luc zijn structuur muur in mijn voorhoofd staan![]()
quote:Op maandag 15 november 2004 08:55 schreef Patrick281 het volgende:
It sucks ..
En iedereen is uitgeslapen verder. Zakelijk gezien is het wer aan de bak met probleempjes.
![]()
Helaas wel...quote:Op maandag 15 november 2004 09:03 schreef Patrick281 het volgende:
Heb je "mijn" KTM nog gezien?![]()
zie mijn bovenstaande postquote:Op maandag 15 november 2004 08:55 schreef Patrick281 het volgende:
It sucks ..
En iedereen is uitgeslapen verder. Zakelijk gezien is het weer aan de bak met probleempjes.
![]()
quote:Op maandag 15 november 2004 09:10 schreef ZX9R het volgende:
Helaas wel...
quote:Op maandag 15 november 2004 09:44 schreef PatrickM het volgende:
Ennuh, ik heb maar een dagje verlof genomen vandaag...
Het wakker worden viel een beetje tegen vanmorgen
Jupsquote:Op maandag 15 november 2004 09:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Relaxed. *jaloers is*
![]()
T'is toch wel een officiele vrije dag he.![]()
Een collega heeft ons zaterdag de file bij Gouda in zien halen.quote:Op maandag 15 november 2004 09:57 schreef PatrickM het volgende:
[..]
jullie deden toch niks illegaals?quote:Op maandag 15 november 2004 10:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Een collega heeft ons zaterdag de file bij Gouda in zien halen.
Hij vertelde dat er een motoragent vlak achter ons reed.![]()
Zelf stond hij trouwens een uur in die file.Kan dus toch aardig schelen verschil met de motor.
Watjequote:Op maandag 15 november 2004 09:44 schreef PatrickM het volgende:
Ennuh, ik heb maar een dagje verlof genomen vandaag...
Het wakker worden viel een beetje tegen vanmorgen![]()
Ik deed het uiterst rustig aan.quote:Op maandag 15 november 2004 10:20 schreef ZX9R het volgende:
jullie deden toch niks illegaals?
Waarom zou oom agent jullie dan aanhouden?
quote:Op maandag 15 november 2004 10:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
Watje![]()
Tja, bij ons in het team wordt nou eenmaal niet op halve kracht gewerkt maar eerder 150%quote:Op maandag 15 november 2004 10:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Watje![]()
Dat denk jij......quote:Op maandag 15 november 2004 10:30 schreef PatrickM het volgende:
Die 'agent' was die zilveren BMW die we hadden ingehaald. Die had alleen maar een wit/oranje fluo vest aan waardoor ie wat weg had van een agent... was dus geen agent...
Gisteren op de A4 had er af en toe geen agent in de buurt moeten rijden...quote:Op maandag 15 november 2004 10:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik deed het uiterst rustig aan.
Tja, als je bij ons je best doet in je werk en er genoeg mensen zijn op een dag om de telefoon te bemannen kun je nog eens 's ochtends bellen of je verlof mag nemenquote:[..]
Die jongeren zijn niets meer gewend he.
![]()
Haha, je hebt hier in de buurt trouwens een paar van die wannabee agenten in de buurt rondrijden die een BMW of Honda hebben en dan die politiestrepen op hun helm en kuip hebben geplakt...quote:Op maandag 15 november 2004 10:36 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Dat denk jij......
Wij zaten in de auto te WAP-pen en op 538 de flits info op rds te lezen.quote:Op maandag 15 november 2004 10:37 schreef PatrickM het volgende:
Al met al zijn we als het goed is boetevrij het weekend doorgekomen(heb gister ff een check gedaan op flitspaal.nu en flitsservice.nl
)
Ik hield hem scherp in de gaten inderdaad.quote:Op maandag 15 november 2004 10:30 schreef PatrickM het volgende:
Die 'agent' was die zilveren BMW die we hadden ingehaald. Die had alleen maar een wit/oranje fluo vest aan waardoor ie wat weg had van een agent... was dus geen agent...
quote:Op maandag 15 november 2004 10:32 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Tja, bij ons in het team wordt nou eenmaal niet op halve kracht gewerkt maar eerder 150%![]()
quote:Op maandag 15 november 2004 10:37 schreef PatrickM het volgende:
Had je trouwens nog die Multinova op de A6 gezien? Ik zag een witte auto in de verte op de middenberm staan, en ik dacht 'klopt niet' dus toen extra rustig er langs gereden en ja hoor, die bermtoerist had net de opstelling neergezet en reed zijn auto achteruit tussen de bosjes in
Dan voelen ze zich veiliger, ze willen ook hoogstens wat meer opvallen.quote:Op maandag 15 november 2004 10:38 schreef PatrickM het volgende:
Haha, je hebt hier in de buurt trouwens een paar van die wannabee agenten in de buurt rondrijden die een BMW of Honda hebben en dan die politiestrepen op hun helm en kuip hebben geplakt...
Ik remde uit voorzorg gewoon af naar 110, heb niet in paniek gereageerd... wel in Putten afgelopen zaterdag, maar dat was meer omdat de zon ongelukkig in de 'u rijdt te snel' matrix scheen op die flitspaal en dat i.c.m. een snelheidsmarkering op de weg die pas te lezen is als je er over heen rijdt stampte ik maar uit voorzorg op m'n rem, aangezien er ook 30 had kunnen staanquote:Op maandag 15 november 2004 10:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Voordat je mij bijna van de weg drukte in paniek had ik hem al een kilometer gezien.
![]()
Ik verlaagde langzaam mijn snelheid, ruim voordat we er bij waren.Hoogstens kon ik wat meer afstand houden voordat je begon te zwaaien.
![]()
Tja, als ze zich veilig willen wanen moeten ze een Hummer of een tank kopenquote:Op maandag 15 november 2004 10:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dan voelen ze zich veiliger, ze willen ook hoogstens wat meer opvallen.![]()
![]()
hehehe maar een Leopard III is beetje moeilijk in bosjes te verstoppen he,quote:Op maandag 15 november 2004 11:06 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Tja, als ze zich veilig willen wanen moeten ze een Hummer of een tank kopen
quote:Op maandag 15 november 2004 11:05 schreef PatrickM het volgende:
Ik remde uit voorzorg gewoon af naar 110, heb niet in paniek gereageerd...
We hadden het niet over de B.O.A.quote:Op maandag 15 november 2004 11:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
hehehe maar eel Leopard III is beetje moeilijk in bosjes te verstoppen he,
wel beter voor ons zien we ze tenminste ruim van tevoren staan![]()
tank en Hummer ging over die figuren die er een politie imitatie plakset op hun kuip en helm hebben zittenquote:Op maandag 15 november 2004 11:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hehehe maar eel Leopard III is beetje moeilijk in bosjes te verstoppen he,
wel beter voor ons zien we ze tenminste ruim van tevoren staan![]()
quote:Op maandag 15 november 2004 11:13 schreef PatrickM het volgende:
Maar was idd gelukkig dat ik die auto zag, aangezien ik redelijk gaar was en dus niet zo goed op flitsers lette
quote:Op maandag 15 november 2004 11:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik ben dus nog niet wakker,![]()
![]()
SC ?quote:Op maandag 15 november 2004 09:42 schreef PatrickM het volgende:
RB had maar twee biertjes en twee glaasjes Southern Comfort op
quote:Op maandag 15 november 2004 11:47 schreef ondeugend het volgende:
SC ?
Dat is ook geen drank voor mannen joh ! Die kunnen daar helemaal niet tegen !
en ook niet over het aantal SC'tjesquote:Op maandag 15 november 2004 11:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Psst PatM vertelt niet helemaal de waarheid over het aantal biertjes.
En dat is goedgekeurd.quote:Op maandag 15 november 2004 11:37 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ga zo maar even 2 dagen verlof aanvragen, motivatie is 0,00%.![]()
Ik heb nog 12 dagen om op te nemen.
quote:Op maandag 15 november 2004 13:20 schreef Rausdouwer het volgende:
Sorry dat ik nu pas reageer. Ik moet 45 pagina's Engels-Portugees vertalen. Het valt allemaal vies tegen en het gaat echt woordje voor woordje.
en tegen mij zeggen dat op MF not done isquote:Op maandag 15 november 2004 13:13 schreef Patrick281 het volgende:Jij reageert snel .. er is bijna een uur niet gepost.
Ik vind net een leuk topic.
Ze was gisteravond al hard aan het werk,quote:Op maandag 15 november 2004 13:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
:') Sterkte vanafhier. En bewondering.
Ik snap niet dat een garage dat niet even vervangt gelijk met die koppeling.quote:Op maandag 15 november 2004 13:16 schreef PatrickM het volgende:
OatM is even zwaar pissed
De twee benzine slangen van m'n tank naar mijn injectoren zijn porreus en lek (en haarscheurtjes).
Moet voor een slang heel de fucking zijkap eraf en luchtbox eronderuit
quote:Op maandag 15 november 2004 13:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
dus over bikkels gesproken
quote:Op maandag 15 november 2004 13:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
en tegen mij zeggen dat op MF not done is![]()
en zelf er ook rond sporten![]()
Deze jongen zal even moeten wachten met de sleutelen tot vaders tijd heeft (en het licht is en het droog blijft). Er zit nog tig andere zooi voor waarvan ik niet goed weet hoe ik dat los gaat krijgenquote:Op maandag 15 november 2004 13:20 schreef ZX9R het volgende:
Tja, dat krijg je met een BMW, dat je de hele brommer uit elkaar moet halen om een klein lullig onderdeeltje te vervangen.
Tis maar goed dat je vandaag vrij bent.
Met de koppeling komen ze daar niet in de buurt...quote:Op maandag 15 november 2004 13:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat een garage dat niet even vervangt gelijk met die koppeling.Moeten ze toch zien.
zie mijn bovenstaande post...quote:En die man die deze motoren restaureert had het ook wel even kunnen vervangen.![]()
Zit dat aan de andere kant? Ze moeten toch een hoop werk doen, dus dan check je die dingen toch lijkt mij.quote:Op maandag 15 november 2004 13:45 schreef PatrickM het volgende:
Met de koppeling komen ze daar niet in de buurt...
Koppeling zit bij de cardanasquote:Op maandag 15 november 2004 13:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zit dat aan de andere kant? Ze moeten toch een hoop werk doen, dus dan check je die dingen toch lijkt mij.
Nogmaals. BMWquote:Op maandag 15 november 2004 13:53 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Koppeling zit bij de cardanas(heel de achterkant heeft er vanaf gelegen om de koppeling te kunnen vervangen
)
BMW is fantastisch, behalve als er wat kapot aan gaatquote:Op maandag 15 november 2004 13:55 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Nogmaals. BMW
Dit is gewoon iets wat bij een normaal onderhoudsschema aan de beurt komt.quote:Op maandag 15 november 2004 13:59 schreef PatrickM het volgende:
BMW is fantastisch, behalve als er wat kapot aan gaat
quote:Op maandag 15 november 2004 13:55 schreef ZX9R het volgende:Nogmaals. BMW
quote:Op maandag 15 november 2004 13:16 schreef PatrickM het volgende:
PatM is even zwaar pissed
De twee benzine slangen van m'n tank naar mijn injectoren zijn porreus en lek (en haarscheurtjes).
Moet voor een slang heel de fucking zijkap eraf en luchtbox eronderuit
Is je baas weg?quote:Op maandag 15 november 2004 14:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
![]()
quote:Op maandag 15 november 2004 14:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
![]()
quote:Op maandag 15 november 2004 14:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hebben jullie ook zo'n enorme zin in Zolder??
quote:Op maandag 15 november 2004 14:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Dat ga je niet redden met je KTM![]()
Ghehehequote:Op maandag 15 november 2004 14:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Dat ga je niet redden met je KTM![]()
Vorig jaar 4 doden op Zolder vertelde Arjan Broere van de motorzaak zaterdag.quote:Op maandag 15 november 2004 15:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Arjan Brouwerquote:Op maandag 15 november 2004 15:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vorig jaar 4 doden op Zolder vertelde Arjan Broere van de motorzaak zaterdag.
Het is geen fijne baan om op te rijden vertelde hij omdat er 3-4 bochten een vangrail langs loopt.
Autocircuit.![]()
Ik twijfelde wel ja .. ach ja namen he.quote:Op maandag 15 november 2004 15:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
Arjan Brouwer![]()
Lekkerquote:Op maandag 15 november 2004 15:10 schreef Patrick281 het volgende:
Vorig jaar 4 doden op Zolder vertelde Arjan Broere van de motorzaak zaterdag.
Het is geen fijne baan om op te rijden vertelde hij omdat er 3-4 bochten een vangrail langs loopt.
Autocircuit.![]()
quote:Op maandag 15 november 2004 15:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Lekkerwe kunnen toch ook naar een ander circuit gaan? Kunnen we alleen geen gebruik van die actie...
Actiequote:Op maandag 15 november 2004 15:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Lekkerwe kunnen toch ook naar een ander circuit gaan? Kunnen we alleen geen gebruik van die actie...
Maar toch wordt de volgende weer een BMWquote:Op maandag 15 november 2004 13:59 schreef PatrickM het volgende:
[..]
BMW is fantastisch, behalve als er wat kapot aan gaat
Volgens mij had je ook een beetje zondagblues bij het binnenkomen.quote:Op maandag 15 november 2004 15:46 schreef ZX9R het volgende:
Ik heb zin om naar huis te gaan. Maandagblues slaat heel erg hard toe op dit moment.
Toen was het nog maar een beetje.quote:Op maandag 15 november 2004 15:50 schreef Patrick281 het volgende:
Volgens mij had je ook een beetje zondagblues bij het binnenkomen.![]()
![]()
quote:Op maandag 15 november 2004 15:47 schreef PatrickM het volgende:
Maar toch wordt de volgende weer een BMW
maar dan met 2 jaar fabrieksgarantie
quote:Op maandag 15 november 2004 15:54 schreef ZX9R het volgende:
Toen was het nog maar een beetje.
Nu slaat ie wel heel erg hard toe.
Ik heb een goed gesprek met m'n moeder gehadquote:Op maandag 15 november 2004 15:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
He een kloon .. er is ook een PatM met een rode smiley in de avatar zag ik vanochtend.
Geen probleem mee, maar waar is de vraag ?quote:Op maandag 15 november 2004 15:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Vorige pagina stond enigzins een vraag/post van OPM waar niemand op reageerde.quote:Op maandag 15 november 2004 16:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
Geen probleem mee, maar waar is de vraag ?
@pep ik zat even niet achter mijn pjuter,
quote:Op maandag 15 november 2004 16:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Oja? Kun je 15.000 eurootjes lenen![]()
![]()
Zal dan wel van het voorjaar wordenquote:Op maandag 15 november 2004 16:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Voor dat soort dilemma's hebben wij een oplossing: proefritmeet![]()
* PatrickM meldt
Wasda voor rood dingetje?quote:Op maandag 15 november 2004 16:28 schreef RB het volgende:
En wat kwamen Mercy Raus en ik tegen op weg naar huis
[afbeelding]![]()
Voor de eerste wel, tweede model vind ik niks.quote:Op maandag 15 november 2004 16:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Voor dat soort dilemma's hebben wij een oplossing: proefritmeet![]()
* Patrick281 meldt
Ferrari 575 Maranelloquote:Op maandag 15 november 2004 16:29 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Wasda voor rood dingetje?
Babe-magnet
quote:Op maandag 15 november 2004 15:58 schreef Patrick281 het volgende:
Straks voor vanavondbluesy wat lekkere hapjes kopen.![]()
quote:Op maandag 15 november 2004 16:38 schreef PatrickM het volgende:
Overigens is een BMW R1200GS ook nog een optie![]()
[afbeelding]
Gatver..........quote:Op maandag 15 november 2004 18:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Nu alvast aan een startertje zit.
[afbeelding]
Ik ben ook maar tot 2/3 derde van het zakje gekomen .. nu is het tijd voor witte ribbelchips.quote:Op maandag 15 november 2004 18:27 schreef hollander172 het volgende:
Gatver..........
quote:Hallo P
Ik heb op motorforum gezien dat je op zoek bent naar een supermotard.Een maat van mij heeft pas zijn XR600 omgebouwd en hij is te koop.Het is een uistekende motor van '91 en ziet er prachtig uit.Het is gewoon zijn hobby om crossmotoren om te bouwen tot supermotard en weer te verkopen.Zijn vraagprijs is volgens mij 3000 euro.
De bijlage is een foto van de motor is wel wat onduidelijk,maar als je geinterrseerd bent hoor ik het wel
Groeten,
R1100S is toch weer net wat compacter... en dat is toch weer wat minder op lange afstanden...quote:Op maandag 15 november 2004 18:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ook een mooi ding. Valt me op dat je allemaal Boxers kiest.
Maar iemand die eerst een Busa leuk vond kan toch ook voor een sportieve Boxer gaan?
Je noemt bijna alle modellen serie's behalve de R1100S.![]()
quote:Op maandag 15 november 2004 18:43 schreef PatrickM het volgende:
[..]
R1100S is toch weer net wat compacter... en dat is toch weer wat minder op lange afstanden...
Overigens is er wel een comfort pakket op te krijgen (hogere ruit en hoger stuur)...
Normaal:
[afbeelding]
Comfort pakket:
[afbeelding]
Wat vind je trouwens van de Rockster. Irl nog veel mooier .. zie er wel eens 1 in Hoogvliet rijden.quote:Op maandag 15 november 2004 16:22 schreef PatrickM het volgende:
Zit alleen met een dillema, wordt het een BMW R1150R of een R1150RT?
R1150R:
[afbeelding]
R1150RT:
[afbeelding]
Ehm nou je het zegt.quote:Op maandag 15 november 2004 18:57 schreef PatrickM het volgende:
Opbergruimte is trouwens geen probleem op de R1100S... zoals je ziet heb ik bij het selecteren op de BMW Motorrad NL site kofferdragers geselecteerd.
Rockster vind ik te 'flashy'. Ik vind de R1150R juist heel erg mooiquote:Op maandag 15 november 2004 18:54 schreef Patrick281 het volgende:
Wat vind je trouwens van de Rockster. Irl nog veel mooier .. zie er wel eens 1 in Hoogvliet rijden.
Niet mijn smaak.quote:Op maandag 15 november 2004 19:04 schreef PatrickM het volgende:
Trouwens, Yamaha FJR1300A past ook nog in het budget:
[afbeelding]
Ik vind die FJR ook niet echt alles. Is bovendien met de kuip ook iets te krap (geen ruimte meer om een beetje te bewegen met m'n benen).quote:Op maandag 15 november 2004 19:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Niet mijn smaak.![]()
Ik zag er gisteren nog 1 rijden, en die voorkuip vind ik er niet natuurlijk uit zien.Het zal uiteraard wel lekker zijn tegen de wind ..
quote:enige minpuntje wat waarschijnlijk alleen voor mij geld is dat het stuur kuipje best klein is voor iemand van 2 meter, ik kan er zelf net niet helemaal achterweg kruipen, maar verder voelt het net als een Honda je stapt erop en rijd er zo mee weg, :]
Je wilt zeker alleen maar een cardan?quote:Op maandag 15 november 2004 19:12 schreef PatrickM het volgende:
Ik vind die FJR ook niet echt alles. Is bovendien met de kuip ook iets te krap (geen ruimte meer om een beetje te bewegen met m'n benen).
quote:Op maandag 15 november 2004 19:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je wilt zeker alleen maar een cardan?![]()
Wat is dat toch? Zoveel moeite is dat toch ook allemaal niet?quote:Op maandag 15 november 2004 19:30 schreef PatrickM het volgende:
heb geen zin om met een ketting te moeten kloten (inspuiten, kettingspannen enzo)
Dat zijn 4 goede merken typen.quote:Op maandag 15 november 2004 19:32 schreef PatrickM het volgende:
Maar goed, even resumerend de mogelijkheden:
BMW R1100S <- niet echt een optie
BMW R1150R <- twijvelgeval
BMW R1150RT <- geen twijvelgeval
BMW R1200GS <- zit tussen een twijvelgeval en geen twijvelgeval in
quote:Op maandag 15 november 2004 19:33 schreef hollander172 het volgende:
Wat is dat toch? Zoveel moeite is dat toch ook allemaal niet?Nu moet je kiezen uit allemaal lelijke fietsen vanwege de cardan.
quote:Op maandag 15 november 2004 12:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op maandag 15 november 2004 19:31 schreef PatrickM het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd naar M_S zijn mening over de zithouding van de R1100S...
en hoe hij 'm vindt rijden
Hij is ook lang (langer dan ik, alleen is hij dan minder fors als ikquote:Op maandag 15 november 2004 19:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Leg uit ..
Wat is er mis met flashy?quote:Op maandag 15 november 2004 19:01 schreef PatrickM het volgende:
Rockster vind ik te 'flashy'. Ik vind de R1150R juist heel erg mooi
quote:At the conclusion of our comparo, the Rockster emerged as the clear-cut winner. BMW packed the refinement and finish of its high-end sport-tourers into a compact, fun-to-ride machine. The end result is a phenomenal bike that allows the Ward Cleavers of the world to don their leathers and pretend they’re a hooligan for the day. With a MSRP of $10,790 ($12,990 with ABS), the Rockster undercuts the Ballabio by $200, making it relatively affordable compared to the rest of the BMW lineup.
Although the Guzzi comes up short when compared to the BMW, there’s little question the Italian manufacturer is stepping up the performance of its lineup. With a little more refinement, there’s a chance the Ballabio could compete with its old Italian rivals at Ducati in the Monster-type naked sportbike class. With a base price of $10,990, the Ballabio is a competitively priced machine to begin with, but Guzzi has sweetened the deal by offering up 24-hour road side assistance for all 2004 models.
If you’re looking for a bike that will turn heads with European exclusivity and panache and let you hang with your buddies in the twisties, either of these two bikes will pull double duty: Who knew BMW and Guzzi could look and act so mean?
Mercy is ook aan de grote kant met zijn bijna 2 meter.quote:Op maandag 15 november 2004 19:41 schreef PatrickM het volgende:
Hij is ook lang (langer dan ik, alleen is hij dan minder fors als ik)...
Maak de zin eens af.quote:R1100S is opzich wel een gave fiets...
Alleen zie ik me daar niet echt op rijden...
Mwah, inspuiten is zo gedaan mits je de beschikking hebt over een paddockstand.quote:Op maandag 15 november 2004 19:36 schreef PatrickM het volgende:
Tja, met een kilometrage van inmiddels iig 20.000 kilometer per jaar (heb ik dit jaar iig gereden) lijkt mij ketting toch redelijk onhandig. Het betekent tenslotte toch in die 20.000 kilometer 66 keer inspuiten... (gemiddeld elke 300 km) en dan nog eens het spannen (ik weet niet hoe vaak dat moet gebeuren) en het laten vernieuwen van een ketting...
Maar die trillingen zijn (zeker op lange afstanden) toch wel een nadeel dunkt mij zo, maar wat betreft sturen en gas geven is het idd kickequote:Op maandag 15 november 2004 19:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mercy is ook aan de grote kant met zijn bijna 2 meter.
Het ruitje is voor hem te klein.
Maar hij vind de motor wel kicken rijden. Dat koppel, die trillingen.
Hoe makkelijk hij stuurd, voelt vertrouwd aan.
Ik bedoel te zeggen dat ik het een kicke machine vind, maar ik mezelf er niet op ziet rijden.quote:[..]
Maak de zin eens af.![]()
Dat bedoelde ik met de vorige post. Je kan alle kanten op met je uitlatingen.
Dat is een ding wat heel erg zeker isquote:Op maandag 15 november 2004 19:49 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Het voordeel van ketting?Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer keuze.
Het went, ik had er gisteren op de terugweg zeker geen last van.quote:Op maandag 15 november 2004 19:49 schreef PatrickM het volgende:
Maar die trillingen zijn (zeker op lange afstanden) toch wel een nadeel dunkt mij zo, maar wat betreft sturen en gas geven is het idd kicke
Daar was ik ook niet bang voor.quote:Ik bedoel te zeggen dat ik het een kicke machine vind, maar ik mezelf er niet op ziet rijden.
Maar wie heeft er hier nog geen problemen met zijn ketting gehad?quote:Op maandag 15 november 2004 19:49 schreef hollander172 het volgende:[..Dr.Phil doet kettingpromotie..]
Dat is naar mijn mening op de R1100S na de mooiste die je tot nu toe heb voorgesteld,quote:Op maandag 15 november 2004 19:04 schreef PatrickM het volgende:
Trouwens, Yamaha FJR1300A past ook nog in het budget:
[afbeelding]
ghehehe ik kon het niet latenquote:Op maandag 15 november 2004 19:25 schreef Patrick281 het volgende:
Vraag ik Martie iets vriendelijks te schrijven op M-F..
[..]
![]()
Ik moet zeggen dat ik die trillingen die je voelt bij het starten en Stationair lopen, tijdens het rijden niet opgemerkt heb, dus ik denk niet dat het een vervelend probleem is eigenlijk,quote:Op maandag 15 november 2004 19:49 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Maar die trillingen zijn (zeker op lange afstanden) toch wel een nadeel dunkt mij zo, maar wat betreft sturen en gas geven is het idd kicke
[..]
Ik bedoel te zeggen dat ik het een kicke machine vind, maar ik mezelf er niet op ziet rijden.
Ik ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden. Super gaaf dat je een andere motor kunt gaan kopenquote:Op maandag 15 november 2004 19:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Dat is naar mijn mening op de R1100S na de mooiste die je tot nu toe heb voorgesteld,
Ik vind zo'n grote Toerbuffel niet echt bij jou passen, ik denk dat je zelf ook meer plezier zou beleven bij een iets sportievere motor, Zo'n toerbuffel kan je altijd nog kopen als je de 40 gepasseerd ben![]()
serieus?? ding zal best wel rijden maar hij ziet er niet uitquote:Op maandag 15 november 2004 16:38 schreef PatrickM het volgende:
Overigens is een BMW R1200GS ook nog een optie![]()
[afbeelding]
BMW R1150RT schijnt er veel minder last van te hebben. De R1100S en de R1150RS (de RS vind ik overigens echt een zwaar lelijk hok, ik snap best dat 'ie niet zo goed verkoopt hier in Nederlandquote:Op maandag 15 november 2004 19:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het went, ik had er gisteren op de terugweg zeker geen last van.
Ik zie het niet als een nadeel, maar als prettig.Hoort bij het karakter.
Maar zullen die andere boxers dan minder trillen?
quote:Op maandag 15 november 2004 20:13 schreef Rausdouwer het volgende:
Jammer dat ik zo'n super saaie tekst moet vertalen. Mocht ik maar iets over motoren vertalen dan zou het een stuk vlotter gaan of in ieder geval veel leuker zijn.
Het schiet niet op![]()
Ik vind het ook wel wat .. maar dan meer omdat er ook iets flashy's fout inzit.quote:Op maandag 15 november 2004 20:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
serieus?? ding zal best wel rijden maar hij ziet er niet uit![]()
imnho
![]()
stoerquote:Op maandag 15 november 2004 18:27 schreef Patrick281 het volgende:
Zelf vind ik de Rocker (hoort bij die Roadster hierboven in de serie) ook nog een mooi dingetje.![]()
Leuk artikel.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Don't be surprised if you catch and pass a few pure sportbikes while ripping on your favorite road.
[afbeelding]
Wheelies are accesible with the twist of the throttle on the Rockster.
ding is gewoon helemaal foutquote:Op maandag 15 november 2004 20:16 schreef Patrick281 het volgende:
Ik vind het ook wel wat .. maar dan meer omdat er ook iets flashy's fout inzit.
zelfs in de allerverste verte en dan nog iets verder zie ik dat niet hoorquote:En in de verste verte iets weg heeft van een KTM.![]()
Gewoon ff doorbijten, voor dat je het weet is het af...quote:Op maandag 15 november 2004 20:13 schreef Rausdouwer het volgende:
Jammer dat ik zo'n super saaie tekst moet vertalen. Mocht ik maar iets over motoren vertalen dan zou het een stuk vlotter gaan of in ieder geval veel leuker zijn.
Het schiet niet op![]()
Je moet in ieder geval wel heeeeeel veel gedronken hebbenquote:Op maandag 15 november 2004 20:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zelfs in de allerverste verte en dan nog iets verder zie ik dat niet hoor![]()
't is gewoon een KTM met tietenquote:Op maandag 15 november 2004 20:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zelfs in de allerverste verte en dan nog iets verder zie ik dat niet hoor![]()
Dat is echt stoer joh een spiksplinter nieuwe moterquote:Op maandag 15 november 2004 20:24 schreef PatrickM het volgende:
Gaaf motor verhaal
ik heb het met de VFR maar 1x gedaan deze zomer en ik heb er toch al bijna 7000 KM mee gereden,quote:Op maandag 15 november 2004 20:27 schreef PatrickM het volgende:
Maar wie o wie kan vertellen om de hoeveel kilometer 'ie z'n ketting moet spannen gemiddeld?
Tja, het is even een financiele aderlating, maar het is eigenlijk wel het meest gave wat er is. Ik kan gelijk een motor helemaal naar mijn zin kopen en makenquote:Op maandag 15 november 2004 20:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Dat is echt stoer joh een spiksplinter nieuwe moter![]()
![]()
Dat valt reuze meequote:Op maandag 15 november 2004 20:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb het met de VFR maar 1x gedaan deze zomer en ik heb er toch al bijna 7000 KM mee gereden,
en ws door mijn eigen schuld moest ik veel eerder aan een nieuwe( te strak gespannen)
![]()
Dat hoeft eigenlijk alleen maar nadat je in de regen gereden heb,quote:Op maandag 15 november 2004 20:40 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee
Iig minder erg dan ik dacht (heb geen zin om elke week onder m'n motor te hangen om ketting te spannen). Opzich het inspuiten na elke rit vind ik niet zo erg
quote:Op maandag 15 november 2004 20:39 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Tja, het is even een financiele aderlating, maar het is eigenlijk wel het meest gave wat er is. Ik kan gelijk een motor helemaal naar mijn zin kopen en maken
Alleen nu is de vraag nog, welke motor... er is eigenlijk teveel keuze
* terugverlangt naar vroegah in het Oostblok, had je alleen de keuze tussen Jawa en CZ*
quote:Op maandag 15 november 2004 20:44 schreef ondeugend het volgende:
Even gejat uit een ander topic hoor![]()
[afbeelding]
En dan is het antwoord... nee want de richtingaanwijzer naar rechts is kapot.quote:Op maandag 15 november 2004 20:44 schreef ondeugend het volgende:
[afbeelding]
Elke weekquote:Op maandag 15 november 2004 20:40 schreef PatrickM het volgende:
Dat valt reuze mee
Iig minder erg dan ik dacht (heb geen zin om elke week onder m'n motor te hangen om ketting te spannen). Opzich het inspuiten na elke rit vind ik niet zo erg
Verwend mannetje.quote:Op maandag 15 november 2004 20:24 schreef PatrickM het volgende:
Enne, ik vind het trouwens ook kicke dat m'n moeder advies heeft gegeven en een voorstel heeft gedaan. Met een beetje geluk als m'n vader geen andere boot koopt komend vaarseizoen, kan ik ca. tien euroruggen lenen van moeders en vaders.
quote:Op maandag 15 november 2004 20:44 schreef ondeugend het volgende:
[afbeelding]
Dan toch maar een Beemer met cardanquote:Op maandag 15 november 2004 20:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Elke week.. in de herfst en winter iedere dag.
![]()
Als je hem even verkeerd behandeld dan mag je hem elke rit bij gaan stellen.![]()
Gewoon aardige oudersquote:[..]
Verwend mannetje.![]()
nog niks, moeders gaat van de week met hem pratenquote:En wat vind vaders?
Dat is idd een voordeel bij BMWquote:Leuke als je echt de motor naar je keuze vind bij BMW dat je de eerste 300.000 kilometer geen andere meer hoeft.
Als we even naar die test van de R1100GS refereren.![]()
![]()
Zo is er op de website van ProMotor een artikel bij 'wat geven we ervoor' (oid) te vinden waar ze kijken naar wat een Honda CBX500 (ofzo) nog waard is. Daar zit een soortgelijke kuip opquote:Op maandag 15 november 2004 20:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wel een idee om bij file snel op plaats delict te zijn.
Verder is het antwoord nee, want er zit echt een foute kuip op die Boxer.
Het voordeel van de GS vind ik de hoogte waardoor je superontspannen zit hebt en goed zicht op de weg. Het nadeel vind ik dat het stuur dusdanig hooggeplaatst is dat je armen er aan hangen als het ware... ook de bandenmaat vind ik een nadeel. Voor 19" 110 en achter 17" 130...quote:Op maandag 15 november 2004 20:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
serieus?? ding zal best wel rijden maar hij ziet er niet uit![]()
imnho
![]()
Tja ik heb zoiets van er is nog meer op de wereld dan motorfietsen.quote:Op maandag 15 november 2004 20:55 schreef PatrickM het volgende:
nog niks, moeders gaat van de week met hem praten
Er is zeker meer, maar het is toch m'n grootste passie... bovendien is het feitelijk gezien mijn enige vervoersmiddel (heb dan wel een bromscooter en een fiets, maar dat is alleen bruikbaar op korte afstanden), dus is het wel fijn om iets te hebben wat compleet naar m'n zin is...quote:Op maandag 15 november 2004 21:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tja ik heb zoiets van er is nog meer op de wereld dan motorfietsen.
Aan een KTM van 3-4.000 euro denk ik straks wel genoeg te hebben als enigste vervoer.
Daarvoor heb ik en hou ik m'n bromscooterquote:Op maandag 15 november 2004 21:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En last but not least: zijn nog steeds geen handige motoren voor naar je werk.
Allemaal te groot, te massaal.
Nu met gratiz backseat.quote:Op maandag 15 november 2004 21:00 schreef PatrickM het volgende:
Maar al met al lijkt de R1100S toch wel een optie te worden. Het is een sportieve motor, er is genoeg bagage mogelijkheid met de koffers, 't is welliswaar niet echt mooi, om zo rond te rijden, maar wel erg makkelijk op vakantie, en heeft cardan...
quote:Op maandag 15 november 2004 21:00 schreef PatrickM het volgende:
Overigens zou ik dan niet voor de kleurstelling gaan zoals Patrick281 heeft, omdat ik dat er met die kofferdragers er niet uit vind zien...
Die wil ik best hebbenquote:Op maandag 15 november 2004 21:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nu met gratiz backseat.
[afbeelding]
[afbeelding]
Gezien de smaak van je overige motoren snap ik je keuze.quote:Op maandag 15 november 2004 21:19 schreef PatrickM het volgende:
Ik denk dat dit hem dan zou worden wel een saaie kleur eigenlijk:
[afbeelding]
Die blauwe heb ik ook wel eens zien rijden, toen reed ik nog op de motorscooter ergens in Mei/ April. Ik heb mijn duimpje opgestoken toen ik hem inhaalde. Irl zien ze er beter uit dan op de foto.quote:Op maandag 15 november 2004 21:22 schreef PatrickM het volgende:
De overige mogelijkheden:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:The 1100S is quite a capable track bike as well, I had some pretty impressive passes out on track getting by some surprisingly fast bikes in some of the strangest places, this I put down to the BM's suspension and the way it turns in nicely and remains ultra stable under high cornering loads. Although not the lightest sports bike in the world at 229kg, and down on power compared to most other sports bikes, the 92bhp and 72 ft-lb really works well for this bike, enabling you to ride most bends and sharper corners without fear of the unexpected.
I had a comment from a following GSXR 1000 rider that I was laying lovely black lines down on most of the corners, that was cool!
Het punt is eigenlijk dat de titan-grau metallic/mandarin kleurstelling er totaal niet uitziet volgens mij i.c.m. kofferdragers en koffers, vandaar dat ik het liefst een effen kleur wil. Aan de andere kant vind ik titan-grau metallic/mandarin wel het mooistequote:Op maandag 15 november 2004 21:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Gezien de smaak van je overige motoren snap ik je keuze.![]()
[..]
Die blauwe heb ik ook wel eens zien rijden, toen reed ik nog op de motorscooter ergens in Mei/ April. Ik heb mijn duimpje opgestoken toen ik hem inhaalde. Irl zien ze er beter uit dan op de foto.
Ach ik heb hem straks niet meer.
Dus je kan hem met gerust hart kopen dat we straks niet hetzelfde hebben.
Maar op Zolder(or whatever) ga je dan niet meedoen he!![]()
![]()
quote:
Boxercup Girls You get one for each purchased R1100S
Klikkerdeklikquote:Op maandag 15 november 2004 21:47 schreef PatrickM het volgende:
Overigens moet ik ook dan een middenbok nemen, aangezien 'ie buiten staat, en een jiffy i.c.m. harde wind nog nooit heeft gewerkt. Dus sportonderstel kan ik op m'n buik schrijven...
Er is volgens mij geen wielstandaard (of hoe heet zo'n ding) voor een R1100S
quote:Op maandag 15 november 2004 19:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
Zo'n toerbuffel kan je altijd nog kopen als je de 40 gepasseerd ben![]()
Jaja wacht maar je bent 40 voordat je het weetquote:Op maandag 15 november 2004 22:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 november 2004 22:47 schreef PatrickM het volgende:
Lijkt me toch best een brute fiets zo
[afbeelding]
BMW R1150R Nachtzwart metalic
't is uiteindelijk toch best een stoere naked met een hoop praktische kanten (koffers, ABS, superwegligging, en cardan).quote:Op maandag 15 november 2004 22:54 schreef RB het volgende:
[..]
Mee eens niet verkeerd![]()
quote:Op maandag 15 november 2004 22:47 schreef PatrickM het volgende:
Lijkt me toch best een brute fiets zo
[afbeelding]
BMW R1150R Nachtzwart metalic
En dan nog eens uiteindelijk toch meer comfortabel zittenquote:Op maandag 15 november 2004 23:01 schreef RB het volgende:
¤ 2000 voor 20 km meer, ik wist het wel![]()
Hoe kom je hier nou weer op?quote:Op maandag 15 november 2004 20:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Elke week.. in de herfst en winter iedere dag.
![]()
Als je hem even verkeerd behandeld dan mag je hem elke rit bij gaan stellen.![]()
is wel beetje uit verband gehaald hequote:Op maandag 15 november 2004 22:13 schreef RB het volgende:
![]()
![]()
Geen probleem, doe maar naar mijn nick + @xs4all.nlquote:Op dinsdag 16 november 2004 09:37 schreef Rausdouwer het volgende:
Hey Lars zou ik jou twee zinnetjes mogen mailen? Voor mij is het redelijk onbegrijpelijk Engels. Volgende keer misschien maar niet meer uit het Engels vertalen.![]()
Adres zoals in profiel?
Vaak voel ik bij kettingfietsen dat er iets niet goed is in de aandrijving, via het zadel en het stuur merk ik hoe de ketting over de tandwielen rolt.quote:Op dinsdag 16 november 2004 08
:35 schreef hollander172 het volgende:
Hoe kom je hier nou weer op?![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2004 09:04 schreef ZX9R het volgende:
Is dat standaard voor BMW rijders?
Spijkerbroek op de motor?
[afbeelding]
quote:Op maandag 15 november 2004 22:25 schreef RB het volgende:
Jaja wacht maar je bent 40 voordat je het weet![]()
![]()
Kun je nu net zogoed je beemer houdenhoef je niet meer te wennen
quote:Op maandag 15 november 2004 23:01 schreef RB het volgende:
¤ 2000 voor 20 km meer, ik wist het wel![]()
Is verzonden. Alvast bedankt !quote:Op dinsdag 16 november 2004 10:12 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Geen probleem, doe maar naar mijn nick + @xs4all.nl
quote:Op dinsdag 16 november 2004 10:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
Tis wel erg rustig als er zoveel mensen vrij zijn he![]()
Was je hem wel naderhand?quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Straks even een stukkie toeren met de Fiero nu het nog kan.![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:02 schreef ZX9R het volgende:
Was je hem wel naderhand?
Stel dat er iemand voor komt kijken en je hebt hem net vies gereden! :')
Je vraagt je soms af waarom mensen een telefoon hebben,quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:07 schreef ZX9R het volgende:
en vrijdagavond.
toen ik boodschappen moest gaan doen
Overigens ga ik weer een kettingfiets rijden.quote:Op dinsdag 16 november 2004 08:35 schreef hollander172 het volgende:
-kettingverhaal-
quote:Op dinsdag 16 november 2004 09:37 schreef Rausdouwer het volgende:
Volgende keer misschien maar niet meer uit het Engels vertalen.![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
Je vraagt je soms af waarom mensen een telefoon hebben,
zijn nooit bereikbaar oid,![]()
Wat was er dan?quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:07 schreef ZX9R het volgende:
en vrijdagavond.
toen ik boodschappen moest gaan doen
Ik moet je inderdaad gelijk geven dat je het weldegelijk voelt. Met gas los na volgas heb ik weleens het idee dat het ding er zo afklettert.quote:Op dinsdag 16 november 2004 10:27 schreef Patrick281 het volgende:
Vaak voel ik bij kettingfietsen dat er iets niet goed is in de aandrijving, via het zadel en het stuur merk ik hoe de ketting over de tandwielen rolt.
Tijdens het rijden op menige kettingfiets irriteer ik mij daar dus aan.
Maar het is dus inderdaad gewoon voornamelijk mijn aversie tegen kettingaandrijving die mijn visie rollende houdt.![]()
In de regen rijden met zo'n ding voelt ook niet goed.Tegennatuurlijk.
En hoeveel kilometers heb jij ondertussen afgelegd met je brommer?
Wij hadden het er zondag nog over dat de meeste kilometers door iedereen tijdens de meets gereden was.
quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:16 schreef hollander172 het volgende:
Ik moet je inderdaad gelijk geven dat je het weldegelijk voelt.
Hier heb ik eigenlijk geen last van, voel wel verschil met een cardanfiets maar het een is niet hinderlijker dan het ander.......quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:20 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ervaar het als iets zeuren in de aandrijving. Ook als je constant 100 km/u rijdt.
Hier heb je helemaal gelijkquote:Maar ik weet ook wel dat een groot deel komt door foutief gebruik en afstelling.
Ik vind het er wel mooi uitzien, kan van de techniek genieten als ik er achter rijd.quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:36 schreef hollander172 het volgende:
Vind het persoonlijk ook altijd vreemd om te zien als een fiets geen ketting/riem heeft maar een cardan, ik mis dan zeg maar iets.
Maar dan andersom .. vooroordelen over de cardan.quote:Hier heb je helemaal gelijkmaar het ligt ook aan het vooroordeel dat de berijder in zijn hoofd heeft geprent.
Jij merkt mijn trillingen tijdens het rijden op de snelweg ook niet .. dus dat beetje zeuren van de ketting al helemaal niet.quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb buiten mijn ketting probleempje ( wat alleen merbaar was bij wegrijden) eigenlijk nooit wat aan mijn ketting gemerkt,
ik hoor en voel het wel als het tijd wordt dat er weer gesmeerd moet worden,
maar het slapper en strakker worden bij afremmen accelereren heb ik eigenlijk nooi opgemerkt,
maar ja ik rijd HONDA hedaar is het gewoon goed in orde
![]()
Ik ook heel veel feeling met banden,quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:44 schreef Patrick281 het volgende:
Maar de laatste tijd heb ik ook meer feeling met de banden.
Allemaal goede ingredienten voor circuitrijden dunkt mij.![]()
![]()
Ik voel gewoon beter aan wat er met het ding gebeurt.
![]()
![]()
Je kan de techniek niet zien werken en dat vind ik een groot nadeel.quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:40 schreef Patrick281 het volgende:
Ik vind het er wel mooi uitzien, kan van de techniek genieten als ik er achter rijd.
Mwah, mijn beleving van motorrijden is dan toch anders. Ik heb een zwak voor het concept laag gewicht en groot vermogen.quote:Maar dan andersom .. vooroordelen over de cardan.![]()
ZXR400quote:Op dinsdag 16 november 2004 12:00 schreef hollander172 het volgende:
Mwah, mijn beleving van motorrijden is dan toch anders. Ik heb een zwak voor het concept laag gewicht en laag vermogen.
quote:Op dinsdag 16 november 2004 12:02 schreef ZX9R het volgende:
[..]
ZXR400
:') Dat die bug er nog niet uit is he.quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:47 schreef ZX9R het volgende:
Pep, niet editten als je de :') smilie gebruikt!
quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ik ook heel veel feeling met banden,
voel echt gelijk aan wat ze wel aankunnen en wat niet![]()
Ik geef wat voorbeelden van de afgelopen jaren. Nodeloos ketting wisselen omdat het niet meer lekker loopt.Met een cardan ben je van het gezeur af .. en ik vind het er inderdaad mooi uitzien.quote:Op dinsdag 16 november 2004 12:00 schreef hollander172 het volgende:
Ach als jij er gelukkig wordt moet je vooral met cardan blijven rijden, lach mij dan maar uit als er weer een nieuwe kettingset op moet of het ding gespannen of gesmeerd moet worden.
Bron.quote:Ducati SuperMotard???
Er doen zich al geruime tijd geruchten de ronde dat Ducati een ééncilinder in SuperMotard-trim zou gaan uitbrengen. Het zou een lagere versie van de Multistrada gaan worden met als krachtbron een half 998-blok met zo'n 600cc en een vermogen van rond de 65 pk.
Volgend sommigen staat het blok al op de testbank en zou de SuperMotard begin 2005 op de markt gebracht worden.
Echter: Volgend Ducati Nederland gaat het hier puur om speculaties en geruchten. Zij willen niet bevestigen dat er inderdaad een Ducati SuperMotard komt.
Wij hopen maar gewoon dat ze hun redenen hebben om deze informatie nog niet prijs te geven en dat er toch een Ducati SuperMotard in de maak is...we wachten af....
Kartcircuitjes zijn dus perfect voor supermotards.quote:Omdat ondergetekende tijdens een van de trainingen in Veldhoven wat tijd over had (de motorfiets behoefde enig onderhoud), deed zich de gelegenheid voor om de motorfiets van Albert Katgerman, betere bekend als een van de head honcho's van de firma Moto Master, te testen.
Het betrof hier een Suzuki DR 400 uitgerust met, uiteraard, een moto master remschijvenset. De motor stond er in enduro uitvoering, dus met licht enz., wat natuurlijk een paar extra kilo op de weegschaal brengt. Het opgegeven vermogen bedraagt volgens Albert 52 Pk aan het achterwiel.
Deze 52 pk komen natuurlijk niet standaard uit het blok.
Om dit mogelijk te maken werd een scherpere Yoshimura nokkenas gemonteerd, werden kop en cilinder bewerkt en een Doma uitlaat gemonteerd. Een en ander is in Duitsland door Schäfer Tuning uitgevoerd en de motor heeft nu dezelfde set up als de motor van Dirk Spaniol die in Duitsland het sm kampioenschap rijdt. Een setje 17 " sm (Haan) wielen met een paar Pirreli Dragon Corsa banden voor de broodnodige grip completeert deze supermotard.
Na de eerste meters viel mij meteen al op dat, in tegenstelling tot bijvoorbeeld mijn Husky, de motor meteen vertrouwd aanvoelt. Hij stuurt heel erg licht en laat zich heel makkelijk in de zowel lange als korte bochten leggen, zonder dat de voorkant vaag gaat aanvoelen of gaat stuiteren. Alleen had de motor de neiging aan de achterkant te gaan stuiteren, zeker bij het corrigeren in de bochten (lees: van het gas af) maar dat was waarschijnlijk te wijten aan een te hoge bandenspanning.
Na twee rondjes banden opwarmen en overtollig rubber van de zijkanten af te hebben gereden (neergelegd door de karts) werd het tijd om aan het gas te gaan hangen.
Check die velgen en de aparte remschijven!
Je voelt op de VFR dat de band zijn beste tijd gehad heeft, wat de werkelijk grens is zal je nooit weten.quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
voel echt gelijk aan wat ze wel aankunnen en wat niet![]()
jup, al die crossers hebben de ketting een stuk losser hangen. Viel mij ook al op bij maat van me, maar die ketting moet dus wel voldoende spelling hebben om de klappen op te vangenquote:Op dinsdag 16 november 2004 11:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Overigens ga ik weer een kettingfiets rijden.![]()
![]()
En soms met een afstelling die nergens op lijkt.
Het viel Luc zaterdag bij Arjan Brouwer(?) al op hoe slap die kettingen van die crossers hangen.
Ik hield het maar op veerweg, en de mogelijkheid van breken in het terrein.
[..]
Keequote:Op dinsdag 16 november 2004 12:40 schreef stinkie het volgende:
jup, al die crossers hebben de ketting een stuk losser hangen. Viel mij ook al op bij maat van me, maar die ketting moet dus wel voldoende spelling hebben om de klappen op te vangen
Dan is een moderne R1 of GSX-R1000 ook een mogelijkheid.quote:Op dinsdag 16 november 2004 12:00 schreef hollander172 het volgende:
Mwah, mijn beleving van motorrijden is dan toch anders. Ik heb een zwak voor het concept laag gewicht en groot vermogen.
laat ik het zo zeggen dat ik halverwege die 7000 Km erachter kwam dat mijn banden niet meer het gevoel van grip gaven zoals ze deden toen ik mijn VFR pas had,quote:Op dinsdag 16 november 2004 12:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je voelt op de VFR dat de band zijn beste tijd gehad heeft, wat de werkelijk grens is zal je nooit weten.
(En zeker er niet overheen hoop ik)
Misschien dat iemand anders er ineens mee zou gaan vegen.![]()
Cannot believe you'r crossing the line of maximum tyreload.. not even close.
![]()
Ik denk dat als we allemaal een dagje op het circuit gereden hebben heel anders tegen dingen aankijken.![]()
Inclusief mijzelf dus.![]()
eigenlijk nog gemakkelijker, je draait op de achterbrug 1 bout een paar slagen los,quote:Op dinsdag 16 november 2004 12:51 schreef Patrick281 het volgende:
VFR-750 schijnt ook gemakkelijk te zijn i.v.m. de enkelzijdige wielophanging.
Hoe daar de verstelling werkt weet ik trouwens niet Mercy.![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2004 13:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
eigenlijk nog gemakkelijker, je draait op de achterbrug 1 bout een paar slagen los,
en in het boorgereedschap setje zit een sleutel met een haak, en daarmee draai je een getande rondsel een slag naar achteren, je zet de bout weer vast en klaar is kees.
quote:Op dinsdag 16 november 2004 13:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
laat ik het zo zeggen dat ik halverwege die 7000 Km erachter kwam dat mijn banden niet meer het gevoel van grip gaven zoals ze deden toen ik mijn VFR pas had,
en ik heb toch wel op wat verschillende motoren gereden en het gevoel wat die banden gaven was vele malen beter, ( zelfs een spekgladde achterband op CBR van Raus voelde nog beter aan)
Wat ik vroeger had door de bochten verkeerd aan te snijden, te vroeg (verkeerd)in willen sturen op te hoge snelheid en verkrampte zithouding, niet regelmatig gas geven, lichtjes remmen e.d.quote:Bochten gingen steeds minder lekker soepel voelen, steeds meer sprongetjes opzij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |