quote:Op zaterdag 13 november 2004 23:12 schreef Orginial het volgende:
Als iedereen dit even invult!
User
Orginial
Personage
Joost Kolthof
Leeftijd
13
Werk
Hij zit in de 2de klas van het Golders College
Relatie
Hij krijgt verkering
Karakter
Zijn vader weet niet wat hij met hem aanmoet..maar het is zijn lievelingtje
Woonomgeving
Huize Kolthof
Familie/vrienden
Vrienden van het Golders College en familie Kolthof
Golders collegequote:Op zaterdag 13 november 2004 23:36 schreef Orginial het volgende:
Hoe heet de middelbare school daarzow?
Oke jij wordt gewoon een bitch maak dan ff je paspoortje--> zie eerder dit topic!quote:Op zondag 14 november 2004 00:08 schreef toiletseatgirl het volgende:
Ik wil wel de Sally Spectra van het stuk spelen.
Maak ook even een bio aan en je speelt mee!quote:Op zondag 14 november 2004 00:16 schreef farfavour het volgende:
leuke topic![]()
Maak er zelf maar wat moois van verder.quote:User: Ja, wat denk je zelf?.
Personage: ehm..
Leeftijd: 18
Werk: muzikant.
Relatie: Nee, maar heb zo m'n scharrels..
Karakter: Ben arrogant, kom nogal bot over tegen mensen. Alleen z'n echte vrienden waarddert 'ie. Is altijd op jacht naar geld en naar de modernste spullen..
Woonomgeving : Bij paps en mams..
Familie/vrienden: Vader, moeder en zus van 20. Paar écht goede vrienden.
Ik haat zusjes van 13.quote:Op zondag 14 november 2004 00:25 schreef Orginial het volgende:
Je gaat de oudste zoon van de familie Beutinga spelen:
Je krijgt een oudere zus en een zusje van 13...
Jammer want het moet voor de nieuwe verhaallijnenquote:Op zondag 14 november 2004 00:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik haat zusjes van 13..
Ik wil geen zusje van 13.![]()
.
.
Hmmm,Weet jij toevallig nog een naam voor een cafe of voor de soap of voor de stad ofzo?quote:Op zondag 14 november 2004 00:27 schreef BVO het volgende:
Als je het zusje van 13 maar schrapt..
De Peerenboomquote:Op zondag 14 november 2004 00:28 schreef Orginial het volgende:
naam voor een cafe
is dit ook goed?quote:Op zondag 14 november 2004 00:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
User: Tom_Tom-.
Personage: Jacinto Jelden.
Leeftijd: 19.
Werk: Mederwerker bij de plaatselijke videotheek "Het Filmpje."
Relatie: Met z'n rechterhand.
Karakter: Humoristisch, dromer, loner, achterbaks, agressief, gesloten.
Woonomgeving: Studentenhuis.
Familie/vrienden: Geen contact meer met z'n ouders, zijn vrienden wonen bij 'm in de studentenflat. Hij heeft zijn beste vriend vermoord, omdat die met zijn vriendin stond te zoenen. Sindsdien zijn mensen een beetje bang voor 'm.
De Peerenboom.quote:Op zondag 14 november 2004 00:35 schreef Orginial het volgende:
Maar hoet heet Cafe?
Oke je kan er ook dvdtjes enzo huren maar jij bent de barman daarvan en vrienden met Marc Beutinga en ziet zijn zus wel zittenquote:Op zondag 14 november 2004 00:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
Euhm, mag dan cafe en videotheek? Want een videotheek is tof.
En hij studeert uiteraard. Hij studeert filosofie.
Het zusje van 13?quote:Op zondag 14 november 2004 00:37 schreef Orginial het volgende:
Oke je kan er ook dvdtjes enzo huren maar jij bent de barman daarvan en vrienden met Marc Beutinga en ziet zijn zus wel zitten![]()
Van 21,dat meisje van 13 is geschraptquote:Op zondag 14 november 2004 00:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Het zusje van 13?.
Oh dan, dat is goed.quote:Op zondag 14 november 2004 00:38 schreef Orginial het volgende:
Van 21,dat meisje van 13 is geschrapt![]()
Wat wil jij worden?quote:Op zondag 14 november 2004 00:47 schreef --Globe-- het volgende:
Bvo, mark 23 jaar
Naja tot morgen dan maar weerquote:Op zondag 14 november 2004 00:57 schreef Orginial het volgende:
De jongerentent gaat heten: De Jaga?!
Tobias van der Zee,45 jaar.Directeur van het Golder-College?quote:Op zondag 14 november 2004 01:12 schreef static het volgende:
Bedeel mij eens een rolletje?
Ik wel...quote:Op zondag 14 november 2004 01:08 schreef Orginial het volgende:
Er moeten meer oudere personages in.Iemand intresse?
Oke.Vul even het biografietje inquote:Op zondag 14 november 2004 11:04 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik wel....
TVP.
quote:Op zaterdag 13 november 2004 23:12 schreef Orginial het volgende:
User
Airelle
Personage
?
Leeftijd
30
Werk
Zakenbitch
Relatie
Doet alleen aan zakenlijke contacten.
Karakter
Ambiteus, Bitchy, Chaotisch
Woonomgeving
Hotel?
Familie/vrienden
?
Kan jij niet bij de familie Beutinga,de moeder zijn van een meisje van 25 (onbekend) en Bvo?quote:Op zondag 14 november 2004 11:06 schreef Airelle het volgende:
[..]
Bio-pagina is bijgewerkt!quote:Op zaterdag 13 november 2004 22:56 schreef Orginial het volgende:
[afbeelding]Een nieuwe soap![afbeelding]
[afbeelding]
[i]Binnekort gaat de nieuwe Fok-soap van start.Hoe die gaat heten en welke families erin spelen,welke gebouwen erstaan en hoe de stad heet bepaal jij!In dit topic gaan we druk discussieren wie de topics gaat openen maar het is wel de bedoeling dat er aan het begin van iedere opening van een foksoaptopic een biografienpagina staat en een korte samenvatting!Kortom wie wordt de nieuwe slechterik en wie wordt de sexy vamp?Jij bepaalt het in de gloednieuwe Fok-Soap die over enkele dagen van start gaat!
Update zaterdag 13 november 2004
De familie Kolthof is een rijke familie,die veel macht heeft maar die zich met heel wat duistere zaakjes bezighoudt.Ralf,de oudste zoon is net als zijn vader en geeft alleen omzichzelf en om geld.Joost,de jongste zoon is juist totaal anders.Hij heeft niks om geld en gaat liever skaten met vrienden of wat gamen met hun.Hun moeder is jaren geleden overleden en nu zorgt Pa alleen voor het gezin.
*Familie Kolthof*
-Ralf,16 jaar (Frey)
-Joost,14 jaar (Orginial)
De familie Beutinga bestaat uit een normaal gezin maar er lijkt toch meer aan de hand te zijn tussen de familie Beutinga en Kolthof,maar wat?Marc,het jongste kind van de familie is dol op zijn familie,maar dat verandert waneer er iets in de familie gebeurt waardoor Marc een totaal andere kijk op het leven krijgt en een botte jongen wordt zonder veel vrienden,behalve zijn beste vriend Yacinto Jelden,die een jongertent runt.
*Familie Beutinga*
-Marc,23 jaar (Bvo)
Deze franse familie is hier net komen wonen,alleen heeft niet veel geld en omdat de moeder wil dat ze naar een goede school gaan,gaan ze naar het Golders College maar ze wonen wel in een achterstandsbuurt.
*Familie Lebeau*
-Cody,16 jaar (Big_Mac)
In de jongerentent van barman Yacinto speelt zich van alles af en Yacinto woont hier ook samen met andere jongeren die iedere dag weer iets anders beleven!
*The Jage*
-Yacinto Jelden,23 jaar (Tom_Tom) als barman van de plaatselijke jongerentent!
Maar de scholieren moeten ook naar school daarom is er ook een Golders College en daar gebeurt van alles van een eerste zoen tot een vechtpartij!
*Gebouwen*
-Golders College (Middelbare school voor o.a Joost)
Tobias van der Zee,45 jaar als Directeur van het Golder-College (Static)
Discussieren maar!
Ja,nu nog een moeder en een zusje zoekenquote:Op zondag 14 november 2004 11:14 schreef _bigmac_ het volgende:
Ik ben goed gekeurd ?
quote:Op zondag 14 november 2004 11:03 schreef Orginial het volgende:
Nog zoekende rollen...![]()
-Familie van Koltfof,machtige rijke familie...
Gezocht: Een vader voor de familie....,en een grote zus... en een huishoudster...
-Familie Beutinga
Gezocht: Pa,ma,zus van 25
-Familie Lebeau
-Gezocht nog een moeder en een zusje...
-Jongerentoko The Jage..
Jongeren die daar willen gaan wonen & Werken
En nog scholieren voor dat Golders-college tot nu toe zitten er alleen: Joost Kolthof en Cody opquote:Op zondag 14 november 2004 11:15 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat is zoooo Gtst.Ik dacht lekker makkelijk aan het stadje FOKquote:Op zondag 14 november 2004 11:23 schreef _bigmac_ het volgende:
Meerdijk toch ?
Of als jij nog iets anders weet?quote:Op zondag 14 november 2004 11:26 schreef _bigmac_ het volgende:
Nouwja oke.
Butstadquote:Op zondag 14 november 2004 11:39 schreef _bigmac_ het volgende:
Mentodam ? Schalkmaar ? Butstad? Treppen ?
Meisje van 13 voor in de bijstand-familiequote:Op zondag 14 november 2004 11:15 schreef Frey het volgende:
[..]
Mischien tijd voor een Poll...quote:Op zondag 14 november 2004 12:18 schreef _bigmac_ het volgende:
en Mentodam ? Schalkmaar ? Treppen ?
Dan?
Jij wordt Sanne Beutinga,oke?quote:Op zondag 14 november 2004 12:21 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil ook mee doen![]()
Bio:
Naam: Viking (laat dat 84 maar achterwege)
Leeftijd: 20
Bezigheid: studeren
Karaktereigenschappen: ambitieus, maar enkele attitudeprobleempjes :')
Ik wil wel in een jongerentoko werken
Laat mij maar de vrouwelijke versie van Chris Vroman zijnDat past wel bij mij
is goedquote:Op zondag 14 november 2004 12:23 schreef Orginial het volgende:
[..]
Jij wordt Sanne Beutinga,oke?
Oeps moet je nog verzinnenquote:Op zondag 14 november 2004 12:29 schreef Airelle het volgende:
Welke naam krijg ik?
Jah het moet een bitchy naam mischien Sylvia Beutinga? Uhmmm Roxy?quote:Op zondag 14 november 2004 12:35 schreef _bigmac_ het volgende:
Bettina![]()
Oke Lola Beutinga,bitch zakenvrouw en Bvo en Viking84 al kinderenquote:Op zondag 14 november 2004 12:38 schreef Airelle het volgende:
Nee.. niet een bestaande naam uit ONM!
Lola ofzo.
Oke jij bent Docent Frans op het Golders-College als mrv Beutingaquote:Op zondag 14 november 2004 12:41 schreef Airelle het volgende:
Docenten voor de school?
Ik --> Frans Lerares.
Oke je haalt daar glazen op in je vrije tijd en wat is je naam?quote:Op zondag 14 november 2004 12:44 schreef Tha_T het volgende:
User Wat dacht je?
Personage Hangjongere van 20 jaar
Leeftijd 20 dus
Werk Student Geneeskunde
Relatie Geen
Karakter Leugenachtig, Egoistisch en vrouwonvriendelijk
Woonomgeving The Jage
Familie/vrienden
Raoul Bultrug (of een andere achternaam natuurlijk maar ik weet niks beterquote:Op zondag 14 november 2004 12:45 schreef Orginial het volgende:
[..]
Oke je haalt daar glazen op in je vrije tijd en wat is je naam?
DRINGENDquote:Op zaterdag 13 november 2004 22:56 schreef Orginial het volgende:
[afbeelding]
[i]Binnekort gaat de nieuwe Fok-soap van start.Hoe die gaat heten en welke families erin spelen,welke gebouwen erstaan en hoe de stad heet bepaal jij!In dit topic gaan we druk discussieren wie de topics gaat openen maar het is wel de bedoeling dat er aan het begin van iedere opening van een foksoaptopic een biografienpagina staat en een korte samenvatting!Kortom wie wordt de nieuwe slechterik en wie wordt de sexy vamp?Jij bepaalt het in de gloednieuwe Fok-Soap die over enkele dagen van start gaat!
De familie Kolthof is een rijke familie,die veel macht heeft maar die zich met heel wat duistere zaakjes bezighoudt.Ralf,de oudste zoon is net als zijn vader en geeft alleen omzichzelf en om geld.Joost,de jongste zoon is juist totaal anders.Hij heeft niks om geld en gaat liever skaten met vrienden of wat gamen met hun.Hun moeder is jaren geleden overleden en nu zorgt Pa alleen voor het gezin.
*Familie Kolthof*
-Ralf,16 jaar (Frey)
De familie Beutinga bestaat uit een normaal gezin maar er lijkt toch meer aan de hand te zijn tussen de familie Beutinga en Kolthof,maar wat?Marc,het jongste kind van de familie is dol op zijn familie,maar dat verandert waneer er iets in de familie gebeurt waardoor Marc een totaal andere kijk op het leven krijgt en een botte jongen wordt zonder veel vrienden,behalve zijn beste vriend Yacinto Jelden,die een jongertent runt.
*Familie Beutinga*
-Tobias Beutinga,40 jaar,(Static)
-Lola Beutinga 35 jaar,(Airelle)
-Marc,20 jaar (Bvo)
-Sanne,23 jaar (Viking84)
Deze Franse familie is hier net komen wonen,alleen heeft niet veel geld en omdat de moeder wil dat ze naar een goede school gaan,gaan ze naar het Golders College maar ze wonen wel in een achterstandsbuurt.
*Familie Lebeau*
-Cody,16 jaar (Big_Mac)
In de jongerentent van barman Yacinto speelt zich van alles af en Yacinto woont hier ook samen met andere jongeren die iedere dag weer iets anders beleven!
*The Jage*
-Raoul Bultrug,21 jaar (Tha_T) als student geneeskunde van het ziekenhuis!
Maar de scholieren moeten ook naar school daarom is er ook een Golders College en daar gebeurt van alles van een eerste zoen tot een vechtpartij!
*Gebouwen*
Golders College (Middelbare school voor o.a Joost)
-Tobias Beutinga,45 jaar als Directeur van het GoldersCollege (Static)
-Lola Beutinga als docente Frans van het GoldersCollege (Airelle)
Discussieren maar!
Oke jij loopt co-schappen in het ziekenhuis.Oke? Maar hoe heet je?quote:Op zondag 14 november 2004 12:46 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Raoul Bultrug (of een andere achternaam natuurlijk maar ik weet niks beter)
*confused*quote:Op zondag 14 november 2004 12:50 schreef Orginial het volgende:
[..]
Oke jij loopt co-schappen in het ziekenhuis.Oke? Maar hoe heet je?
Sorry ik bedoelde het ziekenhuisquote:Op zondag 14 november 2004 12:52 schreef Tha_T het volgende:
[..]
*confused*
In de "soap" of IRL
[naam van de stad]zichtquote:Op zondag 14 november 2004 12:54 schreef Orginial het volgende:
[..]
Sorry ik bedoelde het ziekenhuis
Neee een franse naam dan natuurlijk!!quote:Op zondag 14 november 2004 12:42 schreef Orginial het volgende:
[..]
Oke jij bent Docent Frans op het Golders-College als mrv Beutinga![]()
Nee want er is al een franse familie maar die is arm! Wil je daar de moeder van zijn?quote:Op zondag 14 november 2004 13:26 schreef Airelle het volgende:
[..]
Neee een franse naam dan natuurlijk!!
Madame de la Mere ofzo
Familie Lebeau mag nog wel wat leden erbijquote:Op zondag 14 november 2004 16:37 schreef _bigmac_ het volgende:
De Lebeau'''s stammen nu af uit Frankrijk ze zijn frans.
Ja.quote:Op zondag 14 november 2004 17:26 schreef BVO het volgende:
Ik bepaal toch wel zelf wat er met mij personage gaat gebeuren he?.
STELEN,dat wou je tochquote:Op zondag 14 november 2004 17:48 schreef _bigmac_ het volgende:
Nare karaktertrekjes :s?
Nou.. dan wil ik dus niet in een ziekenhuis werken!quote:Op zondag 14 november 2004 17:41 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ja.
Om zijn moeder en zusje te onderhouden jaquote:Op zondag 14 november 2004 17:51 schreef Orginial het volgende:
[..]
STELEN,dat wou je toch![]()
Zucht uhh je werkt in een ziekenhuis maar wil dat eigenlijk helemaal niet en begint naast je co-schappen een zangcarrierequote:Op zondag 14 november 2004 17:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou.. dan wil ik dus niet in een ziekenhuis werken!. Heb ik al een jaar lang gedaan!
.
.
Ik wil een carrière als zanger..
Karakter: De heilie maagdquote:Op zondag 14 november 2004 17:53 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Om zijn moeder en dochter te onderhouden ja![]()
quote:Op zondag 14 november 2004 17:53 schreef Orginial het volgende:
[..]
Zucht uhh je werkt in een ziekenhuis maar wil dat eigenlijk helemaal niet en begint naast je co-schappen een zangcarriere
Maare dan moet je wel iemand anders zoeken een nieuwe user die hier nog niet is als CO-assitentquote:Op zondag 14 november 2004 17:57 schreef BVO het volgende:
[..].
Ik neem direct ontslag en stort me volledig op m'n zangcarrière..
Ja.want diegene bepaalt wat er met je personage gebeurt!quote:Op zondag 14 november 2004 18:00 schreef BVO het volgende:
Moet elk personage verbonden zijn aan een user?
huh? ik ben de zus van Marc Beutinga. Speel een meisje van 23 en ik weet niet of ik wel heterootje kan spelenquote:Op zondag 14 november 2004 00:38 schreef Orginial het volgende:
[..]
Van 21,dat meisje van 13 is geschrapt![]()
Iddquote:Op zondag 14 november 2004 19:57 schreef _bigmac_ het volgende:
JE hebt nu trouwens wel allemaal biografien meneer Original maar word het niet eens tijd voor een intro verhaal van wat we tot nu toe hebben ?
Ralf zijn verhaallijnquote:Op zaterdag 13 november 2004 22:56 schreef Orginial het volgende:
[afbeelding]
*Familie Kolthof*
-Ralf,16 jaar (Frey)
*Familie Beutinga*
-Tobias Beutinga,40 jaar,(Static)
-Lola Beutinga 35 jaar,(Airelle)
-Marc,20 jaar (Bvo)
-Sanne,23 jaar (Viking84)
Deze Franse familie is hier net komen wonen,alleen heeft niet veel geld en omdat de moeder wil dat ze naar een goede school gaan,gaan ze naar het Golders College maar ze wonen wel in een achterstandsbuurt.
*Familie Lebeau*
-Cody,16 jaar (Big_Mac)
*The Jage*
-Raoul Bultrug,21 jaar (Tha_T) als student geneeskunde van het ziekenhuis!
*Gebouwen*
Golders College (Middelbare school voor o.a Joost)
-Tobias Beutinga,45 jaar als Directeur van het GoldersCollege (Static)
-Lola Beutinga als docente Frans van het GoldersCollege (Airelle)
Discussieren maar!
Ja,er waren geen leuke achtergronden!quote:Op zondag 14 november 2004 21:56 schreef _bigmac_ het volgende:
haha het is een begin he.
Jahoor.Er moet wel weer snel een update komen een lanceringsdatum van de soap!quote:Op zondag 14 november 2004 23:46 schreef Dizer het volgende:
Mag ik FOK!ken met Marilene?
Wil jij Marilene zijn? Babe van SOP?quote:Op maandag 15 november 2004 11:53 schreef Tania18 het volgende:
Hey enigste poster in dit topicquote:Op maandag 15 november 2004 16:19 schreef _bigmac_ het volgende:
Het verhaal hoe word dat eigelijk gepost ? rpg style ? (role playing game iedereen post dus wat zijn of haar personage denkt zegt en doet )
Niet ook Arthur Kolthof,een machtige zakenman.En anders maken we een nieuw personage!quote:Op maandag 15 november 2004 16:56 schreef Bupatih het volgende:
Er worden alleen nog maar vrouwen gezocht.
Doe mij maar de vriend van Marilënequote:Op maandag 15 november 2004 16:59 schreef Orginial het volgende:
[..]
Niet ook Arthur Kolthof,een machtige zakenman.En anders maken we een nieuw personage!
Meedoen?
Dat is Dizer al..Maare jij kan de strijd met hem aangaan?quote:Op maandag 15 november 2004 17:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Doe mij maar de vriend van Marilëne![]()
Word jij dan de nieuwe vriendin van Jop?quote:Op maandag 15 november 2004 17:06 schreef Tania18 het volgende:
Als Dizer de vriend van Marilene is, dan kan niksan beter Marilene zijn
Oke dan ben jij Tara van der Zee,oke?quote:Op maandag 15 november 2004 17:06 schreef Tania18 het volgende:
Als Dizer de vriend van Marilene is, dan kan niksan beter Marilene zijn
Mij best hoorquote:Op maandag 15 november 2004 17:08 schreef Orginial het volgende:
[..]
Oke dan ben jij Tara van der Zee,oke?![]()
Lijkt Tara op Hind?!? Dan ben ik toch liever Marilenequote:Op maandag 15 november 2004 17:09 schreef BVO het volgende:
Dan ga ik dus achter Tara aan..
Ga achter die hamster aan ofzoquote:Op maandag 15 november 2004 17:09 schreef BVO het volgende:
Dan ga ik dus achter Tara aan..
Uhh ze werkt voor iemand anders hoorquote:Op maandag 15 november 2004 17:12 schreef Tania18 het volgende:
Is Tara's moeder huishoudster![]()
Lekker personage weer![]()
Ik lust je rauw.quote:Op maandag 15 november 2004 17:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ga achter die hamster aan ofzo
Tara is van mij
En Mariléne ook![]()
![]()
Doe mij maar Arthur Kolthof.quote:Op maandag 15 november 2004 17:13 schreef Orginial het volgende:
Gezocht Arthur Kolthof
Rijke man
Hoofd van de familie
Leider van de machtstrijd
Gezocht Lisa Kolthof
Vriendin van Mariléne
Zusje van Joost en Ralph
Personeelschef van het AZF
Gezocht Daphne Lebeau
Haar kleinste dochter krijgt een ongeluk
Zit in de bijstand
Is in de steek gelaten door haar man...
Gezocht Claire Lebeau
Zusje van Cody
Krijgt een ongeluk
Zit op het Primary College
Gezocht Claire Lebeau
Zusje van Cody
Krijgt een ongeluk
Zit op het Primary College
Wie is nou Marilene en wie Tara?quote:Op maandag 15 november 2004 17:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik lust je rauw..
Ik neem ze allebei.. Of ze het willen of niet.
.
Hehe eindelijk: De machtige zakenman is opgestaan!quote:Op maandag 15 november 2004 17:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Doe mij maar Arthur Kolthof.
Dan ga ik achter de vriendin van mijn dochter Lisa aan.![]()
![]()
Oh God, BVO wordt de Nick van de soap en ik de Sjors zekerquote:Op maandag 15 november 2004 17:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik lust je rauw..
Ik neem ze allebei.. Of ze het willen of niet.
.
Marilène is niksanquote:Op maandag 15 november 2004 17:16 schreef Orginial het volgende:
[..]
Wie is nou Marilene en wie Tara?
Sorry heilige maagden niet toegestaanquote:Op maandag 15 november 2004 17:17 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Oh God, BVO wordt de Nick van de soap en ik de Sjors zeker![]()
![]()
![]()
of Bvo.Jullie gaan de strijd aan!quote:Op maandag 15 november 2004 17:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Marilène is niksan
Tara = Tania18
Toekomstige vriend van beiden = Bupatih[afbeelding]
quote:Op maandag 15 november 2004 17:17 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Oh God, BVO wordt de Nick van de soap en ik de Sjors zeker![]()
![]()
![]()
En als je even geen tijd hebt voor SOP ga je gewoon even een wereldreis ofzo makenquote:Op maandag 15 november 2004 17:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]![]()
Beev mag mijn gehandicapte, blinde, halfverlamde, homofiele butlertje spelenquote:Op maandag 15 november 2004 17:18 schreef Orginial het volgende:
[..]
of Bvo.Jullie gaan de strijd aan!![]()
Hahaquote:Op maandag 15 november 2004 17:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Beev mag mijn gehandicapte, blinde, halfverlamde, homofiele butlertje spelen
Whaha.quote:Op maandag 15 november 2004 17:19 schreef Tania18 het volgende:
Ik stel een nieuw personage voor: Johnny de Haan, vriend van Tara
[afbeelding]
Nou volgiz mij hebben we al 20 jongens van rond de 20 dusse..quote:Op maandag 15 november 2004 17:19 schreef Tania18 het volgende:
Ik stel een nieuw personage voor: Johnny de Haan, vriend van Tara
[afbeelding]
Tara valt op oudere mannenquote:Op maandag 15 november 2004 17:21 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nou volgiz mij hebben we al 20 jongens van rond de 20 dusse..![]()
Johnny Depp is geen 20 meer, Orginialquote:Op maandag 15 november 2004 17:21 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nou volgiz mij hebben we al 20 jongens van rond de 20 dusse..![]()
Ik gebruik de vrouwen juist.quote:Op maandag 15 november 2004 17:21 schreef Tania18 het volgende:
Is BVO rijk?!? Mag ik dan degene zijn die hem via allemaal vuile plannetjes straatarm maakt??![]()
Dat doet jouw moeder: Inge van der Zee,zij werkt voor de moeder van Bvo,die Arthur Kolthof onderuit wil halen.Soort Martine-Ludo Strijdquote:Op maandag 15 november 2004 17:21 schreef Tania18 het volgende:
Is BVO rijk?!? Mag ik dan degene zijn die hem via allemaal vuile plannetjes straatarm maakt??![]()
Ow 30 dan.Of hoe oud is die alweer?quote:Op maandag 15 november 2004 17:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Johnny Depp is geen 20 meer, Orginial
quote:Op maandag 15 november 2004 17:22 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dat doet jouw moeder: Inge van der Zee,zij werkt voor de moeder van Bvo,die Arthur Kolthof onderuit wil halen.Soort Martine-Ludo Strijd![]()
Oud genoeg om hem op te zetten in het museum.quote:Op maandag 15 november 2004 17:23 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ow 30 dan.Of hoe oud is die alweer?![]()
Alsof ik daar intrap.quote:Op maandag 15 november 2004 17:23 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
En dan kan ik stiekem met BVO aanpappen om allemaal informatie los te krijgen![]()
Net zoiets als Yasmin en Stefano
quote:Op maandag 15 november 2004 17:23 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
En dan kan ik stiekem met BVO aanpappen om allemaal informatie los te krijgen![]()
Mischien jouw lieve zus Sanne (Viking84) wel..Zij is lesbischquote:Op maandag 15 november 2004 17:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Alsof ik daar intrap..
.
Ja, want jij bent zo erg met jezelf bezig dat je het niet eens doorhebt dat iemand je iets fliktquote:Op maandag 15 november 2004 17:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Alsof ik daar intrap..
.
quote:Op maandag 15 november 2004 17:26 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, want jij bent zo erg met jezelf bezig dat je het niet eens doorhebt dat iemand je iets flikt
Mijn privemuseum dan welquote:Op maandag 15 november 2004 17:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oud genoeg om hem op te zetten in het museum.![]()
Maar uiteindelijk val je voor de rijke, welgestelde, charmante, elegante, knappe, stoere, mooie, heerlijke, zelfbewuste, bescheiden, aardige Arthur Kolthof.quote:Op maandag 15 november 2004 17:23 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Weet ik nog niet.Iemand al een idee?quote:Op maandag 15 november 2004 17:27 schreef Airelle het volgende:
Wanneer begint het?
quote:Op maandag 15 november 2004 17:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk val je voor de rijke, welgestelde, charmante, elegante, knappe, stoere, mooie, heerlijke, zelfbewuste, bescheiden, aardige Arthur Kolthof.
Dagelijks om 20.00 en het wordt nog eens herhaald 's ochtends om 11:00 met 10 minuten Tell-Sell ertussen...quote:Op maandag 15 november 2004 17:27 schreef Airelle het volgende:
Wanneer begint het?
Bij gebrek aan jou moet ik het maar met een Barbara-figuur doen.quote:Op maandag 15 november 2004 17:28 schreef Tania18 het volgende:
[..]
You're going down mister![]()
En dan kom je uiteindelijk terecht bij een soort Barbara figuur
Niet 20.00. Gtstquote:Op maandag 15 november 2004 17:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dagelijks om 20.00 en het wordt nog eens herhaald 's ochtends om 11:00 met 10 minuten Tell-Sell ertussen...
[inkopper]quote:Op maandag 15 november 2004 17:29 schreef Tania18 het volgende:
Ik wil het belspelletje tussendoor doen!!! :')
Een 2e Lutein van Kranenquote:Op maandag 15 november 2004 17:29 schreef Tania18 het volgende:
Ik wil het belspelletje tussendoor doen!!!
Maar uiteindelijk gaat die weer terug naar haar ex-man Jif (quote:Op maandag 15 november 2004 17:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bij gebrek aan jou moet ik het maar met een Barbara-figuur doen.
Dochter Cherliequote:Op maandag 15 november 2004 17:31 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk gaat die weer terug naar haar ex-man Jif () en dan sta jij op straat
![]()
Wacht maar, ik pluk je helemaal kaalquote:Op maandag 15 november 2004 17:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[inkopper]
Dat is wel ongeveer van jouw niveau, hè.
[/inkopper]
Of haar vriendin Yismanquote:Op maandag 15 november 2004 17:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dochter Cherlie![]()
quote:Op maandag 15 november 2004 17:32 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Of haar vriendin Yisman
Of die goede oude Klobbertquote:Op maandag 15 november 2004 17:32 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Of haar vriendin Yisman
Dan moeten we een andere tijd afspreken.quote:Op maandag 15 november 2004 17:33 schreef Tania18 het volgende:
Is het erg dat ik hier nooit ben om 20.30?!?
Hoelaat dan?quote:Op maandag 15 november 2004 17:33 schreef Tania18 het volgende:
Is het erg dat ik hier nooit ben om 20.30?!?
Eerst tijd hebben waneer jij kan.quote:Op maandag 15 november 2004 17:34 schreef Tania18 het volgende:
Ik ga eten, denken jullie nog maar even verder
21.00 Sop dan of kijkt er dan iemand HET GLAZEN HUISquote:Op maandag 15 november 2004 17:35 schreef Frey het volgende:
Ik ben er ook niet tegen 20:30, meestal wel om 21:00.
Welke sport?quote:Op maandag 15 november 2004 17:38 schreef Airelle het volgende:
ik ben er ook niet elke dag....
begin deze week weer met wintertraining...
duss
Dammen.quote:Op maandag 15 november 2004 17:39 schreef Orginial het volgende:
[..]
Welke sport?
Nee duh!... Schaken...quote:Op maandag 15 november 2004 17:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dammen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk anders in mijn Fotoboek... (zie link onder).
Ontopic![]()
Ja,of je moet Claire Lebeau wil spelen maar die geeft geen les in Frans op het Primary College.quote:Op maandag 15 november 2004 18:24 schreef Airelle het volgende:
Ow dus ik ben Elle Beutinga? :').
Ik dacht dat je het zelf mocht verzinnen?quote:Op maandag 15 november 2004 18:27 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ja,of je moet Claire Lebeau wil spelen maar die geeft geen les in Frans op het Primary College.
Franse docente op het Primary-College en een echte bitch.Je kinderen zijn o.a Bvoquote:Op maandag 15 november 2004 18:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het zelf mocht verzinnen?
Maar Ellen is goed hoor..
wat voor karakter ben ik?
Heerlijk.quote:Op maandag 15 november 2004 18:29 schreef Orginial het volgende:
[..]
Franse docente op het Primary-College en een echte bitch.Je kinderen zijn o.a Bvo
Acedemisch Ziekenhuis Fokquote:Op maandag 15 november 2004 18:23 schreef Orginial het volgende:
[afbeelding]SOP-Cast Seizoen 1[afbeelding]
Familie Kolthof
Arthur Kolthof Bupatith
Lisa Kolthof Onbekend
Ralph Kolthof Frey
Joost Kolthof Orginial
Familie Beutinga
Tobias Beutinga Static
Ellen Beutinga Airelle
Sanne Beutinga Viking84
Marc Beutinga Bvo
Familie Lebeau
Daphne Lebeau Onbekend
Cody Lebeau Bigmac
Joyce Lebeau Joyce&Roxy lover
Studentenhuis & Cafe: The Jage
Yacinto Jelden Tom_Tom
Raoul Bultrug Tha_T
Patrick Zoomers Dizer
Tara de Graaf Tania18
Mariléne Frunthof Niksan
Mary de Graaf Onbekend
Esmee van Tellegen Digispeed
Gewoon posten wat je denkt/doet.quote:Op maandag 15 november 2004 19:24 schreef Orginial het volgende:
Iemand al een idee hoe dat posten zal gaan?
Maar dat loopt dan helemaal door elkaar .. We moeten een systeem hebbenquote:Op maandag 15 november 2004 19:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gewoon posten wat je denkt/doet.
Ik heb net gezien wie mijn zus isquote:Op maandag 15 november 2004 20:04 schreef Orginial het volgende:
[..]
Wat![]()
Dat wil prima als we maar vaste tijden afspreken.quote:Op maandag 15 november 2004 20:05 schreef Orginial het volgende:
[..]
Maar dat loopt dan helemaal door elkaar .. We moeten een systeem hebben![]()
Het is van 21.00 - 21.30 [Iedere werkdag,vanaf Maandag 21 oktober]quote:Op maandag 15 november 2004 20:07 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Dat wil prima als we maar vaste tijden afspreken.
Ik zat meer te denken aan : Esther van Teleggenquote:Op maandag 15 november 2004 20:37 schreef digispeed het volgende:
wat leuk, kan ik me aanmelden voor een geweldige bitch in deze soap
quote:Op maandag 15 november 2004 20:45 schreef digispeed het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan : Esther van Teleggen
De nieuwe vriendin van Pa Kolthof
verheug me er nu al p[quote:Op maandag 15 november 2004 20:52 schreef Airelle het volgende:
Dat wordt Bitchfight.
kan ik als manager van een groot kledingconcern ook wat jongeren die op de plaatselijke school zitten ronselen voor modellenwerk ??? lijkt me heerlijk.quote:Op maandag 15 november 2004 20:49 schreef digispeed het volgende:
User DIGISPEED
Personage Esmee van Tellegen
Leeftijd 43
Werk Directeur van een groot kledingconcern
Relatie nader te bepalen
Karakter ijs en ijshoud, gaat over lijken, verslaafd aan geld en zeer arrogant
Woonomgeving villa aan de rand van het bos
Familie/vrienden 1 kind is overleden bij de geboorte of toch niet ????
Mijn kledingconcern heet dan ook heel toepasselijkquote:Op maandag 15 november 2004 21:40 schreef Orginial het volgende:
Nieuw bedrijf in SOP
Esmee van Tellegen is nieuw in SOP.Zij gaat de rol vertolken van Esmee van Tellegen,een keiharde zakenvrouw die over lijken gaat.Deze 43-Jarige dame gaat hiermee de strijd aan met de familie de Graaf & Kolthof
Nee het begint volgende week maandag pas.quote:Op maandag 15 november 2004 20:19 schreef _bigmac_ het volgende:
straks eerste afl in een nieuw topic ?
Komende maandag.Wil jij dat het een flop wordt ofzo?quote:Op maandag 15 november 2004 21:53 schreef _bigmac_ het volgende:
Gaan we echt pas de 21ste beginnen ga nou es van start man.
Is er al maar die is niet leuk.Zou jij ereen kunnen maken?Kijk ff op www.foksoapsop.web-log.nlquote:Op maandag 15 november 2004 21:58 schreef digispeed het volgende:
kunnen we daar niet een aparte site voor maken
ik wil dat best doen, onder clubs, das best leuk nml.
HE HALLO IK HEB GEEN MODELLENBURO maar EEN MODEHUIS. Ik zal Langzaam Arthur Kolthof te grazen nemen.quote:Op maandag 15 november 2004 21:50 schreef Orginial het volgende:
Update Maandag
Familie Kolthof
Arthur Kolthof Bupatith
Lisa Kolthof Onbekend
Ralph Kolthof Frey
Joost Kolthof Orginial
Familie Beutinga
Tobias Beutinga Static
Ellen Beutinga Airelle
Sanne Beutinga Viking84
Marc Beutinga Bvo
Familie Lebeau
Daphne Lebeau Onbekend
Cody Lebeau Bigmac
Joyce Lebeau Joyce&Roxy lover
Studentenhuis & Cafe: The Jage
Yacinto Jelden Tom_Tom
Raoul Bultrug Tha_T
Patrick Zoomers Dizer
Tara de Graaf Tania18
Mariléne Frunthof Niksan
Desiree de Graaf Onbekend
Esmee van Tellegen Digispeed
Acedemisch Ziekenhuis Fok
De co-assitenten Marc Beutinga,Raoul Bultrug en Tara de Graaf lopen stage in het AZF om later een volwaardige arts te worden.Personeelschef Lisa Kolthof zorgt ervoor dat het vlekkeloos verloopt en Tobias Beutinga is de directeur van het AZF.
The Jage
Yacinto Jelden en Mariléne Frunthof werken in The Jage.Yacinto is de baas van het café en Mariléne is er serveerster.
Primary College
Ellen Beutinga is docente Frans op het Primary College en heeft leerlingen zoals: Cody Lebeau en Joost Kolthof.Ook Iris Lebeau bevindt zich op het Primary College
Voor de rest..
Patrick Zoomers is fitnessleraar in het FFC: Het Fok Fitness Centrum.
Arthur & van Tellegen ModelBV
Arthur bezit zoveel geld,wat hij mede bezit door het kapotmaken van het al jaren faliette bedrijf van Inge van der Zee.Inge heeft in de jaren door een waanzinnige metarmorfose ondergaan en is niet meer te herkennen.Onder de naam Meary Verweijden werkt zij voor Arthur Kolthof,om hem langzaam te laten boeten voor wat hij haar heeft aangedaan.Zij heeft hier niet met het nieuwe modellenbureau Tellegen ModelBV rekening gehouden..
SPOED: Daphne Lebeau,40 jaar & moeder & zit in de bijstand.
Lisa Kolthof,30 jaar & personeelschef van het AZF.
Desiree de Graaf,45 jaar & gaat de strijd aan met Arthur Kolthof.
is goedquote:Op maandag 15 november 2004 21:59 schreef Orginial het volgende:
[..]
Is er al maar die is niet leuk.Zou jij ereen kunnen maken?Kijk ff op www.foksoapsop.web-log.nl
Modellenbureau en daarmee bastaquote:Op maandag 15 november 2004 22:00 schreef digispeed het volgende:
[..]
HE HALLO IK HEB GEEN MODELLENBURO maar EEN MODEHUIS. Ik zal Langzaam Arthur Kolthof te grazen nemen.![]()
we kunnen deze ook aanpassen, hoef je geen nieuwe te maken.quote:Op maandag 15 november 2004 22:01 schreef digispeed het volgende:
[..]
is goed
wil ik best doen, helpt iemand mee.
Ik wat is je msn?Dan beginnen we er morgen meequote:Op maandag 15 november 2004 22:01 schreef digispeed het volgende:
[..]
is goed
wil ik best doen, helpt iemand mee.
ok okquote:Op maandag 15 november 2004 22:02 schreef Orginial het volgende:
[..]
Modellenbureau en daarmee bastaJij gaat mooie tieners anorexia bezorgen
En Arthur pakken
oke.quote:Op maandag 15 november 2004 22:03 schreef digispeed het volgende:
[..]
we kunnen deze ook aanpassen, hoef je geen nieuwe te maken.
nee joh, iedereen stuurt z'n eigen foto in of we zouden ook op zo'n site zo'n personage kunnen creëren. Welke site was dat ook weer? Of met Simsquote:Op maandag 15 november 2004 22:02 schreef digispeed het volgende:
btw bij een weblog horen ook fot's van de personages.
hoe gaan we dat oplossen, er moeten wel foto's zijn, neem je gewoon een foto van een bnn-er en doe je net of hij/zij dat is ???
Trouwens de rol van Lisa Kolthof is geschrapt en Winston Kolthof wordt gespeeld door Bar_Relquote:Op maandag 15 november 2004 22:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee joh, iedereen stuurt z'n eigen foto in of we zouden ook op zo'n site zo'n personage kunnen creëren. Welke site was dat ook weer? Of met Sims
als jullie willen kan ik daar wel een schema voor in elkaar draaien, als de definitieve lijst met personages klaar zijnquote:Op maandag 15 november 2004 22:13 schreef digispeed het volgende:
even een dienstmededeling :#ik stel voor om voor elk personage een bepaald tijdstip van posten te bepalen anders wordt het 1 rotzooi
het was maar een ideetje hoor, niet gelijk boos wordenquote:Op maandag 15 november 2004 22:17 schreef _bigmac_ het volgende:
Dat is toch onzin dan ga je een beetje alleen posten wanneer je mag . Dan is de lol er voor mij af hoor sorry.
Nee ik ben niet boos mij lijkt het alleen niksquote:Op maandag 15 november 2004 22:19 schreef digispeed het volgende:
[..]
het was maar een ideetje hoor, niet gelijk boos worden![]()
ok geen probleemquote:Op maandag 15 november 2004 22:20 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Nee ik ben niet boos mij lijkt het alleen niks![]()
wie weet moet je wel met deze oudere vrouw het bed in duiken voor een jaar langquote:Op maandag 15 november 2004 22:27 schreef Frey het volgende:
Ik wil een leuke verhaallijn met digispeed
Dat ik door een mislukte klus in geldnood kom ofzo, en zij mij wel wat geld wil lenen, maar daar blijken achteraf voorwaarden aan te zitten
Maar het is afwachten of een Kolthof, hoe jong dan ook, zich wel zo makkelijk laat pakkenquote:Op maandag 15 november 2004 22:32 schreef digispeed het volgende:
[..]
wie weet moet je wel met deze oudere vrouw het bed in duiken voor een jaar lang
in ruil voor een lening, zou zomaar kunnen
Familie Kotlhof is gek op geld, en laat Esmee van Tellegen dat nou net in overvloed hebbenquote:Op maandag 15 november 2004 22:37 schreef Frey het volgende:
[..]
Maar het is afwachten of een Kolthof, hoe jong dan ook, zich wel zo makkelijk laat pakken![]()
dnl_dnl@hotmail.comquote:Op maandag 15 november 2004 22:03 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik wat is je msn?Dan beginnen we er morgen mee![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |