Sorry voor de onduidelijkheidquote:Op zaterdag 13 november 2004 22:53 schreef Het_Biertje het volgende:
ik heb je verhaaltje nu 5x gelezen
dus hij is stuk maar werkt nog wel?
heb je ook foto's van wat je nu gemaakt heb?
¤20
Ik wil hem best opsturen (mits vooruitbetalen) maar dat ding weegt wel een kilo of 20quote:Op zondag 14 november 2004 03:12 schreef ooge het volgende:
hoeveel komt bij als je hem opstuurt of doe je dat zoiezo niet?
Die controller ging kapot omdat ik iets te enthousiast mn koptelefoon erin stak.. Toen hij wat stroef erin ging heb ik hem keihard aangedrukt en toen ik hem eruit haalde bleef dat ding staan op "koptelefoonmodus" (= speakers uit).quote:Op zondag 14 november 2004 03:27 schreef ooge het volgende:
dan wil ik het wel proberen voor 30¤, maar hij doet het nu dus gewoon goed? en hoe kwam het dat die controller kapot ging, en als je eerlijk bent hoeveel overlevingskans schat je hem in?![]()
Ik wacht zoiezo nog totdat ik mn Z5500 binnnen heb natuurlijk anders zit ik tijdelijk zonderquote:Op zondag 14 november 2004 13:36 schreef ooge het volgende:
ik doe het voor 40¤ incl, dan maak ik het vandaag nog over, als jij heb dan van de week op de post doet.![]()
hij heeft toch verder geen beschadigingen?
Doe er je voordeel mee zou ik zeggen!quote:Op maandag 15 november 2004 11:36 schreef Koenijntje het volgende:
Krijg je een nieuwe van garantie logitech, die verkoop je...
Nu verkoop je de kapotte ook nog?
Als je je mail geeft dan mail ik je tzt...quote:Op maandag 15 november 2004 22:56 schreef ooge het volgende:
ik wil hem ook nog steeds wel alleen als je hem toch pas over 2 weken wegdoet wacht ik liever tot die tijd en kijk dan of ik over dat bod heen ga dan dat ik elke dag in de gaten moet houden.
dus zeg ff waaneer je hem echt wegdoet misschien bied ik dan meer
ok!quote:Op maandag 15 november 2004 23:41 schreef ooge het volgende:
mail staat in me profiel: daviddejong18 [op]hotmail
47.50quote:Op donderdag 18 november 2004 23:10 schreef SterkStaaltje het volgende:
d.staal [@] chello . nl
als het niet te veel moeite isWoon ook in Utrecht dus kan het ophalen.
Ik wacht af.
¤45
Wacht bitte nog even tot dinsdag af, zit tot dan zonder internet, en wil waarschijnlijk nog wel meer bieden dan dat bod dan.quote:Op vrijdag 19 november 2004 08:31 schreef HOPit het volgende:
[..]
47.50
ik baseer mijn mening dat jij een stakker bent op het feit dat je 10 cent meer bied dan mij, als ik de ts was zou ik dit niet eens als serieus bod zien, en welk verlies, jij hebt die boxjes toch nog niet? dus bied normaal en speel niet de zunige hollander.quote:Op maandag 22 november 2004 14:58 schreef paupercula het volgende:
niet zo flamen joh gelijk :S typisch nederlands he
ik heb er gewoon wat meer geld voor over dan jij , kan je niet tegen je verlies ofzo !!! :S
LoL, die "jongens" kennik veelal wel ja, en er zitten tussen die meer verstand hebben hiervan dan mij ja, en ga mij niet met jezelf vergelijken door te zeggen dat ze ECHT wel meer verstand dan mij hebben, vind je nu serieus nog dommer dan eerst.quote:Op maandag 22 november 2004 15:43 schreef paupercula het volgende:
ben je je verstand verloren HOPit!!!
op tweakers (ik weet niet of je die site kent maar daar zijn ze dus heel professioneel en technisch en die jongens hebben er echt wel meer verstand van dan jij!) hebben ze hem getaxeerd op 50 euro !!! dan ga ik toch echt niet gelijk 10 euro meer bieden of wel soms!!!! :S:S
52.72quote:Op maandag 22 november 2004 14:47 schreef paupercula het volgende:
52,60
Een persoon heeft hem getaxeerd op 50 euro. Maar dat wil niet zeggen dat hij ook niet meer waard is. De een heeft er nou eenmaal meer voor over dan de ander. En geloof me dit ding is z'n geld echt wel waard (misschien voor jou niet als jij daarvoor elke dag kranten moet lopen oid), datie stuk was merk je niks meer van (behalve dat de koptelefoon aansluiting stuk is).quote:Op maandag 22 november 2004 15:43 schreef paupercula het volgende:
ben je je verstand verloren HOPit!!!
op tweakers (ik weet niet of je die site kent maar daar zijn ze dus heel professioneel en technisch en die jongens hebben er echt wel meer verstand van dan jij!) hebben ze hem getaxeerd op 50 euro !!! dan ga ik toch echt niet gelijk 10 euro meer bieden of wel soms!!!! :S:S
kijk, zo hoort het...quote:Op maandag 22 november 2004 18:58 schreef Sport_Life het volgende:
Ja heel grappig allemaal, hoogste bod is ¤ 52,50 van Hopit.
Plz bied er minstens ¤ 2,50 bovenop.
hmmm, ok, wacht antwoord hierop af, je gaat er iig op vooruit pauperculaquote:Op woensdag 24 november 2004 09:49 schreef paupercula het volgende:
78.50
Bod van Pauper gaat gewoon meequote:Op woensdag 24 november 2004 10:08 schreef HOPit het volgende:
[..]
hmmm, ok, wacht antwoord hierop af, je gaat er iig op vooruit paupercula
haha oke!quote:Op woensdag 24 november 2004 20:34 schreef HOPit het volgende:onder voorbehoud 87.50 en die inspectie had ik ook al gedaan, daarom wachtte ik dus even af
Je hoeft hem niet te kopen hoor..quote:Op donderdag 25 november 2004 00:30 schreef ooge het volgende:
mazzelaar 90¤ voor een oud setje waarvan je zelf weer gloeidje nieuwe gratis voor in de plaatst krijgt omdat deze zogenaamt stuk is.![]()
rond de 40¤ zoals in het begin was nog leuk maar nu wordt het gehyped.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |