abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 3 december 2004 @ 16:03:25 #276
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_23740035
Morgen naar IchiOne!

Gezelligheid kent geen tijd
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_23740341
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 14:13 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Scheeld?

Wat betreft Bibelot.. bij Strictly 45's is zo weinig publiek. Sowieso op vrijdag. Alleen bij Beatclub schijnt het wel aardig vol te zitten, maar daar ben ik nog nooit geweest. Oh ja, en natuurlijk bij de kleine/grote prijs van Dordt. Ik hoop voor je dat dr wat meer mensen komen

Beatclub is altijd wel oke
Is morgen weer... ik kan alleen niet
Maatje van me gaf vorige week een feest bij hem thuis en toen had ie een dj van beatclub ingehuurd
pi_23746158
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 16:17 schreef Thomas B. het volgende:
Beatclub is altijd wel oke [afbeelding]
Is morgen weer... ik kan alleen niet
Maatje van me gaf vorige week een feest bij hem thuis en toen had ie een dj van beatclub ingehuurd


Ik vier morgen Sinterklaas in Rdam bij mn zus en ik hoop dat het daarna niet te laat is, heb hier een feestje van een vriend. Ik was vorig jaar ook niet op zn feestje, dus hij vond t wel behoorlijk minder als ik niet kwam. Mn ex tegen hem "ja, maar 4 dec is beatclub!" Hehe nu ziet het ernaar uit dat hij van dat feest in zn eentje naar beatclub vertrekt Is beatclub zo gaaf dan?
Delivered without an information leaflet
  vrijdag 3 december 2004 @ 23:15:35 #279
51748 H4ze
wait...what?
pi_23749665
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 16:03 schreef Rock-shocker het volgende:
Morgen naar IchiOne!

Gezelligheid kent geen tijd

Omg ik wil ook!! Seba !!! Nja...volgende keer probeer ik er ECHT bij te zijn hehe. Vraag me af of er weer een live-registratie zal zijn via JungleTrain. Hope so!!!!
*BURP*
  zaterdag 4 december 2004 @ 10:55:00 #280
30023 Junglist4Real
DnB-Addicts Crew®
pi_23754183
Helaas geen Dungeons & DJ's voor mij Heb maandag erna tentamens en kan zaterdag geen vrij krigjen van mijn werk
Hocus Pocus, iedereen kan toveren..............
  zaterdag 4 december 2004 @ 14:59:37 #281
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_23757852
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 10:55 schreef Junglist4Real het volgende:
Helaas geen Dungeons & DJ's voor mij Heb maandag erna tentamens en kan zaterdag geen vrij krigjen van mijn werk
hoelaat moet je zaterdag dan werken????

want ´t is op een vrijdag he...
pi_23758259
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 20:40 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Ik vier morgen Sinterklaas in Rdam bij mn zus en ik hoop dat het daarna niet te laat is, heb hier een feestje van een vriend. Ik was vorig jaar ook niet op zn feestje, dus hij vond t wel behoorlijk minder als ik niet kwam. Mn ex tegen hem "ja, maar 4 dec is beatclub!" Hehe nu ziet het ernaar uit dat hij van dat feest in zn eentje naar beatclub vertrekt Is beatclub zo gaaf dan?
Nouja, ben er ook maar 2 keer geweest, maar er komen altijd wel veel bekenden en de muziek is wel goed. En ze hebben Hertog Jan in Bibelot
Dus het is sowieso wel oke
  zaterdag 4 december 2004 @ 23:25:52 #283
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_23768226
hertog jan
  zondag 5 december 2004 @ 15:30:37 #284
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_23779066
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 23:15 schreef H4ze het volgende:

[..]

Omg ik wil ook!! Seba !!! Nja...volgende keer probeer ik er ECHT bij te zijn hehe. Vraag me af of er weer een live-registratie zal zijn via JungleTrain. Hope so!!!!
Seba viel een beetje tegen naar mijn mening.

Latent Notion... Damn, dat was vet!
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  zondag 5 december 2004 @ 19:10:10 #285
52552 FullySedated
in Technicolor ©
pi_23783120
ben uiteindelijk nite naar fridayz gegaan (nøken is toch wat leuker dan springen )
wel naar dance valley. maar das ni zo boeiend voor deze threat
eyes pop - skin explodes - eveybody dead
  maandag 6 december 2004 @ 07:29:17 #286
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_23792809
quote:
DNBAWARDS bla

Breakthrough DJ
fre4knc
lenzman
scarr
tek
th'acquisition

Breakthrough MC
zal d.m.v. een battle worden uitgevochten tijdens het evenement. deelnemers krijgen bericht.

Event
dnbxxl @ tagrijn, hilversum
forms @ goudvishal, arnhem
major league @ various locations
redzone @ effenaar, eindhoven
solk @ hedon, zwolle

Label
avalanche
black sun empire
citrus
fokuz
ruff-teck

MC
dan stezo
dart
jay
p.a.t.
proskript

Producer
ancronix
black sun empire
noisia
pan
predator

Recordshop
killa cutz - amsterdam
metro - utrecht
waaghals - arnhem, enschede, nijmegen
rare records - eindhoven
triple vision - rotterdam

Website
www.bassground.com
www.dnbforum.nl
www.formsevents.com
www.redzoneheadquarters.com
www.utregmassive.nl

DJ
adi-j
lenzman
mike engine
nymfo
th'aquisition

stemmen op www.DNBA.nl
[b]@RemiLehmann[/b]
  dinsdag 7 december 2004 @ 08:00:23 #287
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_23815042
quote:
Op woensdag 1 december 2004 17:38 schreef H4ze het volgende:

[..]

Krukken of geen krukken, Goofup kennende zal ie toch wel weer he-le-maal los gaan!

was cool hoor. Ik was nog nooit in de Boerderij geweest. Had zo mijn voorstelling bij de naam maar bleek toch anders dan mijn voorstelling . Goed geluid, vooral bij Goldie natuurlijk die gast draait lekker. Nog oude Metalheadz releases voorbij horen komen, zoals Ed Rush - Raven. Wat klinkt die vet ergens anders dan op de huiskamer Ik had die plaat; op de B-kant stond mijn favo nummer, maarja plaat is kwijt
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
pi_23821986
Wauw, de nieuwe D-Region samen met Jenna G [DIA001] Gentleman is ff een zwaar dikke track zeg! Vooral de A-Men Mix!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  dinsdag 7 december 2004 @ 22:40:33 #289
51748 H4ze
wait...what?
pi_23822882
zei mister cool met z'n Commercial Suicide avatar Ben je eigenlijk niet naar de afgelopen Redzone geweest?
*BURP*
  woensdag 8 december 2004 @ 13:26:25 #290
80134 phreaky_professor
DnB-Addicts Crew®
pi_23831255
eindelijk officieel:
=============

vr 14 jan – OPEN 22:00 UUR // 2.00 EURO

Strictly 45's presents 078 MASSIVE


Vanavond staan enkele mannen van het DJ-collectief 078 Massive achter de draaitafels van Bibelot. Zij draaien drum ’n bass en hebben ieder hun eigen achtergrond en stijl, laat je verrassen!

078 Massive bestaat uit: Josh-Hill, The Phreaky Professor, Tok’ra, Ben de Man, Hack en DJ Cootje. Vanavond zullen de volgende DJ’s acte de présence geven:

Josh-Hill heeft een eigen internet radio station (www.jungletrain.net) waarop hij wekelijks samen met andere DJ’s drum ’n bass mixt. Zijn muziekstijl wordt vooral gekenmerkt door platen met obscure beats en duistere klanken. Te denken valt aan het trage, industriële geluid van Ed Rush & Nico's Torque LP tot het huidige snelle en agressieve werk van o.a. Technical Itch en het Nederlandse Ruff-Teck label.

The Phreaky Professor komt uit een gezin waar diverse muziekstijlen aan bod kwamen. Zodoende stelde hij vele stijlen op prijs, maar is hij vooral blijven hangen in metal en electronica in de breedste zin van het woord. Tijdens het uitgaan kwam hij met de (toen nog niet-) oldschool rave in aanraking. De muziek van pioniers als The Prodigy was zijn eerste kennismaking met breaks: eindelijk een stijl die het tempo van snelle metal met de 'fonk' van reggae en het experimentele van diepe electronica combineerde! Zijn stijl van draaien is nog altijd volop in ontwikkeling, maar neigt de laatste maanden richting techstep.

Tok’ra draait alle drum ’n bass stijlen maar van hem kun je vooral groovy platen verwachten.

Ben de Man was in het verleden DJ in Bibelot en draaide toen op de allereerste drum ’n bass avonden en andere dance avonden in Bibelot.

De eerste aanraking van Hack met drum & bass was het nummer "Charly" van The Prodigy. Hij werd in een klap verliefd op deze muziekstijl. Inmiddels is hij platen gaan verzamelen en gaan draaien. Zijn stijl? Als het maar goed klinkt, o.a. techstep, neurofunk, amens en jump-up. Zijn motto? Drum & Beesten!
====================


Dus iedereen (in ieder geval Thomas B en Gekke_Sandra) verplicht acte de présence!!!
Ceci n'est pas une signature.
pi_23834812
aight
pi_23834883
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 22:40 schreef H4ze het volgende:
zei mister cool met z'n Commercial Suicide avatar Ben je eigenlijk niet naar de afgelopen Redzone geweest?
Nee man, toen was ik op Dance Valley.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_23835268
Zo, die nieuwe LP van Total Science [Good Game, CIALP03] is ook niet verkeerd zeg!


http://tarzan.spoox.org/display.php?type=release&id=24544
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_23835374
Keaton & Hive- 'No Hope' (Refuge Audio) (12")

Suppperb
Lacking membership in any group but also not actively or even passively ostracized by the general student body, pseudo-rejects socialize among themselves, taking pride in what they perceive to be their unique status.
pi_23836709
quote:
Op woensdag 8 december 2004 16:48 schreef dynast het volgende:
Keaton & Hive- 'No Hope' (Refuge Audio) (12")

Suppperb
Ik zie dat dat de eerste release is van het label van Keaton zelf: Refuge Audio.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_23836771
Total Science_The Punisher Ja ja, afkomstig van de Good Game LP!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  woensdag 8 december 2004 @ 18:17:07 #297
51748 H4ze
wait...what?
pi_23837064
No Hope is meesterlijk!

Wat die nieuwe LP van TS betreft....op de groovy Kiss Chase na (de vocal springt er alleen wat teveel uit imho), vind ik 't poepnummers. Er zitten in een paar nummers nog wel wat goeie sounds, maar dan komt er weer zo'n te happy wobble soundje bij.

De hoes is trouwens wel errug mooi!
*BURP*
pi_23843106
Hey een vraagje-

Binnekort is het weer tijd voor kerst kado's, en nu is de vraag wat is een beetje een makkelijk te vinden drum and bass album in de platenwinkel (plato, sounds, FRS, Mediamarkt) Ik ben niet zo bekend, maar hou niet zo van de langzamere drum and bass.. wel een beetje snel.. vraag me geen dj's want das onbekend
  woensdag 8 december 2004 @ 22:50:04 #299
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_23843663
Ik zie dat je vlak bij rotterdam woont. Bij Triple Vision en Velvet music hebben ze een brede selectie drum&bassalbums op cd.
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_23843828
quote:
Op woensdag 8 december 2004 22:50 schreef reem het volgende:
Ik zie dat je vlak bij rotterdam woont. Bij Triple Vision en Velvet music hebben ze een brede selectie drum&bassalbums op cd.
Haha ik zal ff kijken dank u
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')