okequote:Op zaterdag 13 november 2004 19:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
gewoon de verzendkosten van te voren vragen, voorderest gaat het prima.
* Hugster zijn mistlampen met witglas ervandaan heeft met nog wat meuk![]()
Geen idee. Moest nederland niet uit spelen ofzo?quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:21 schreef Alexxxxx het volgende:
is er voetbal op TV of zo? t is zo rustig...
CMR5 is best te doen eigenlijk. Moet alleen wennen dat ik in dit spel echt gas moet liften of half gas geven en "remmen"quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:26 schreef Hugster het volgende:
en oma met een rollator die uit buslijn 322 kot gewandeldquote:Op zaterdag 13 november 2004 21:17 schreef Ultimora het volgende:
plaatje werkt nie
Bij de Febo ?quote:Op zaterdag 13 november 2004 23:49 schreef PeuRac het volgende:
BoJo, ik heb gisteren heel dicht bij jou in de buurt gegeten (bij je Favo restaurant), ik wou je nog bellen, maar ben je nummer kwijt
Neuh, MacDrek, of MacNek (van Nekken=kosten)quote:Op zaterdag 13 november 2004 23:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
Bij de Febo ?
Op de PC moet je dat bij CMR03 ook al hoorquote:Op zaterdag 13 november 2004 20:53 schreef BoJo het volgende:
[..]
CMR5 is best te doen eigenlijk. Moet alleen wennen dat ik in dit spel echt gas moet liften of half gas geven en "remmen"ril...
ja maar cmr02 vond ik er geen 1 de gameplay evenaren van cmr02 dus heb ik andere spellen zitten spelen. En nu moest ik weer helemaal wennen aan het toch wat realistischer rijden. Fijn spelquote:Op zondag 14 november 2004 00:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Op de PC moet je dat bij CMR03 ook al hoorTenminste op hard zeker (easy/normal is echt te makkelijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |