Als ik mijn voorhuid achter mijn eikel trek, dan komt het met wat moeite terug, aangezien het toompje behoorlijk kort is, en als mijn huid er dan achter zit, lijkt het net of hij ieder moment kan knappen. Betekend dit dan dat hij te kort is ? En dat ik misschien een bezoek aan de huisarts moet brengen ? Ben beetje bang eerlijk gezegd dat het verkeerd gaat op een gegeven momentquote:Op zaterdag 13 november 2004 18:24 schreef Aurelium het volgende:
ik krijg mijn voorhuid in stijve toestand ook maar net naar beneden hoor dus kzou je niet druk maken.
-edit-
Zie overigens ook http://www.sexwoordenboek.nl/toompje.html
Weet je hoe erg het is om daar tandpasta op te krijgenquote:Op zaterdag 13 november 2004 18:47 schreef Tessje het volgende:
Beetje tandpasta ertussen doen
Houd je kop nouquote:Op zaterdag 13 november 2004 18:51 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Weet je hoe erg het is om daar tandpasta op te krijgen
je voelt in ieder geval de pijn van het rukken niet meerquote:Op zaterdag 13 november 2004 18:51 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Weet je hoe erg het is om daar tandpasta op te krijgen
quote:Op zaterdag 13 november 2004 18:52 schreef Tessje het volgende:
[..]
Houd je kop nou
quote:Op zaterdag 13 november 2004 18:56 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Het zou inderdaad kunnen scheuren en das best even schrikken wel.quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:14 schreef t00ter het volgende:
Ik ben 17 jaartjes oud
WD 40 ? (maakt alles los wat vast zit)quote:Op zaterdag 13 november 2004 18:54 schreef MikeyMan het volgende:
Tsjah... Zoals gezegd, naar de huisarts, of steeds verder proberen te rekken... niet te veel in één keer, want als het daar scheurt in erecte toestand, kan het echt heel erg gaan bloeden... Dus voorzichtig aan, met wat vaseline/kogellagervet/20w50/wd40 proberen of het beter gaat, en mocht het écht niet lukken, naar de dokter...
Relevante vraag is inderdaad; hoe oud ben je...?
wellicht vindt ie dat juist opwindend, daar gaat je geintjequote:Op zaterdag 13 november 2004 18:52 schreef Tessje het volgende:
[..]
Houd je kop nou
Vergeet de collgate nietquote:Op zondag 14 november 2004 12:59 schreef t00ter het volgende:
Allemaal bedankt voor de reacties, hier kan ik zeker meer mee
en ook gelukkig dat ik niet de enige ben
nogmaals, bedankt
Nee man , tijgerbalsem !!quote:Op zaterdag 13 november 2004 18:47 schreef Tessje het volgende:
Beetje tandpasta ertussen doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |