Nou ja, volgens de regels mag het wel, al is de regel natuurlijk belachelijk.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Die goal van Ailton had niet mogen tellen, maar wel mooi voor Schalke.
Type Van Nistelrooy tegen Tsjechie op het EK. Kut-regel natuurlijk, zo'n goal hoort niet te tellen. Schaaf was ook helemaal over de zeik.quote:Op zondag 23 januari 2005 13:41 schreef VoreG het volgende:
Wat was er met die goal?
De DFB komt morgen bijeen om dit gehele voorval te bespreken. Maar het ziet er voor Hoyzer niet goed uit.quote:Ein umstrittener Foulelfmeter - Rahn soll Waterink gefoult haben - sorgte dann wenig später für den Bruch im Spiel der Hanseaten. Den fälligen Strafstoß verwandelte Guido Spork (35.). Anschließend sah Mpenza wegen Schiedsrichter-Beleidigung auch noch die Rote Karte (36.).
In dit geval vond ik van niet. De bal werd echt in de richting van Ailton gespeeld en hij liep er achteraan. In een fractie besloot hij toch maar de bal te laten aan de speler die niet buitenspel stond. Dus er had direct gefloten moeten worden.quote:Op zondag 23 januari 2005 13:38 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nou ja, volgens de regels mag het wel, al is de regel natuurlijk belachelijk.
Ik had het alleen gelezen en gehoord, toen ik het schreef.quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
In dit geval vond ik van niet. De bal werd echt in de richting van Ailton gespeeld en hij liep er achteraan. In een fractie besloot hij toch maar de bal te laten aan de speler die niet buitenspel stond. Dus er had direct gefloten moeten worden.
Het wordt leuker en leuker.quote:Derweil rechnet die Staatsanwaltschaft damit, dass auch Profis in den Wett-Skandal verwickelt sein könnten. Der DFB hat inzwischen Strafanzeige gegen Hoyzer erstattet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |