D'r hokje, dat klinkt als een peeskamertjequote:Op zaterdag 13 november 2004 12:09 schreef Eric_Cantona het volgende:
Melis is hard aan 't werk in d'r hokje
Ja ik had even klantjes...quote:Op zaterdag 13 november 2004 12:11 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
D'r hokje, dat klinkt als een peeskamertje![]()
Ach als je maar wel extra aandacht aan ze besteed, anders komen ze niet meerterug en krijg je een slechte recentie in 'hookers.nl'quote:Op zaterdag 13 november 2004 12:19 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja ik had even klantjes...
uhm oeps... nu maak ik het erger of niet![]()
Ben bang dat ik daar toch niet aan kan tippenquote:Op zaterdag 13 november 2004 12:28 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Ach als je maar wel extra aandacht aan ze besteed, anders komen ze niet meerterug en krijg je een slechte recentie in 'hookers.nl'
Oefening baart kunstquote:Op zaterdag 13 november 2004 12:31 schreef melismay het volgende:
[..]
Ben bang dat ik daar toch niet aan kan tippen
Maar veel oefenen danquote:Op zaterdag 13 november 2004 12:49 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Oefening baart kunst
Nu nog de klanten laten komen in grote getalen.. misschien een advertentie zetten op de NS site..?quote:Op zaterdag 13 november 2004 12:50 schreef melismay het volgende:
[..]
Maar veel oefenen dan
Dat zou ook nog wel eens kunnen kloppen ja...quote:Op zaterdag 13 november 2004 12:54 schreef bastardhost het volgende:
Correctie: Oefening baart kinders, geen kunst
Thanx for reminding me sweetiequote:Op zaterdag 13 november 2004 14:10 schreef Eric_Cantona het volgende:
[afbeelding] !!Melis gaat naar Anastacia!! [afbeelding]
Zeggu... Die rol was al vergevenquote:Op zaterdag 13 november 2004 14:15 schreef Eric_Cantona het volgende:
Eric_Cantona mompelt iets over 'n wandelende agenda...
*kuch* *kuch*
Jammer dat die onvoldoende wordt ingevuldquote:Op zaterdag 13 november 2004 14:17 schreef melismay het volgende:
[..]
Zeggu... Die rol was al vergeven
Ja... Ik jou ook hoorquote:Op zaterdag 13 november 2004 14:19 schreef Eric_Cantona het volgende:
Eric_Cantona vindt Melis nog steeds liev hoor
Ssssssssssssst, dat was ons geheimpje.. Nu weet heel fok! 'tquote:Op zaterdag 13 november 2004 14:22 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja... Ik jou ook hoor
Moeten we dan nu eindelijk maar vertellen van onze geheime relatie?![]()
Dan heb ik gewoon niks gezegd...quote:Op zaterdag 13 november 2004 14:23 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ssssssssssssst, dat was ons geheimpje.. Nu weet heel fok! 't
Wie wij, hahahahahahaquote:Op zaterdag 13 november 2004 14:24 schreef melismay het volgende:
[..]
Dan heb ik gewoon niks gezegd...
Wij hebben geen geheime relatie he?!
Hahahahahaha.... nog nooit zoiets goeds gehoordquote:Op zaterdag 13 november 2004 14:28 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Wie wij, hahahahahaha
De mooiste mop die ik ooit gehoord heb [afbeelding]
Hmmm zoenen?quote:Op zaterdag 13 november 2004 14:33 schreef Eric_Cantona het volgende:
* melismay vindt Melis stiekum wel heel erg leukghighi
quote:Op zaterdag 13 november 2004 14:37 schreef melismay het volgende:
[..]
Hmmm zoenen?
Graagquote:Op zaterdag 13 november 2004 14:39 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]MAAK ME GEEEEK
Veel plezierquote:Op zaterdag 13 november 2004 18:46 schreef Eric_Cantona het volgende:
Eric_Cantona is helemaal klaar voor 'n geweldige feestavond
Hopelijk gaat 't allemaal snel voorbij.. Dikkevoor mie sunsjain!
ja idd.. beetje jammer..quote:Op zaterdag 13 november 2004 21:08 schreef Sjowhan het volgende:Blumchen.. hier lekker rustig
Zulle we samen het gezellig maken? Wijntje, kaarsje, crackertjequote:Op zaterdag 13 november 2004 21:41 schreef Blumchen het volgende:
[..]
ja idd.. beetje jammer..![]()
Het lijkt er inderdaad zowaar op...quote:Op zondag 14 november 2004 17:00 schreef Eric_Cantona het volgende:
Iedereen te geil om hier te komen?
Schandalig gewoon, gelukkig dat wij 't nog wel kunnen vinden op irc hequote:Op zondag 14 november 2004 19:04 schreef melismay het volgende:
[..]
Het lijkt er inderdaad zowaar op...Denk gewoon dat iedereen hun geilheid gewoon op betere manieren aan het besteden is
Ja das altijd prettig als ik de hele tijd met je opgescheept zitquote:Op zondag 14 november 2004 19:49 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Schandalig gewoon, gelukkig dat wij 't nog wel kunnen vinden op irc he
Ik hou ook van jou hequote:Op zondag 14 november 2004 19:52 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja das altijd prettig als ik de hele tijd met je opgescheept zit
Das heel mooi... want...uhm.... wanneer kom je die kever nou eindelijk eens brengen???quote:Op zondag 14 november 2004 19:54 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou he![]()
Jaaaaa!!! Sjowhan! Die maakt het hele IRC verhaal dragelijkquote:Op zondag 14 november 2004 19:57 schreef Sjowhan het volgende:
Ach.. ik ben er ook nog.. de stille verlosser
Als jij ook van mij houdt, dan kom ik 'm brengenquote:Op zondag 14 november 2004 19:58 schreef melismay het volgende:
[..]
Das heel mooi... want...uhm.... wanneer kom je die kever nou eindelijk eens brengen???
Bezet? Bezet? Wie ik? Helemaal nie!!!quote:Op zondag 14 november 2004 19:59 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Als jij ook van mij houdt, dan kom ik 'm brengen
Maar aangezien we allebei al bezet zijn, moet die kever naar iemand anders gaan
Oeh, da wordt moeilijk.. Kan met m'n dikke sjineesbuik niet achter 't stuur.. Te dik weet jequote:Op zondag 14 november 2004 20:02 schreef melismay het volgende:
[..]
Bezet? Bezet? Wie ik? Helemaal nie!!!
Hou ook van jou hoor... Dusse......
Vanavond nog?![]()
Dat is binnen een uurtje wel afgezaktquote:Op zondag 14 november 2004 20:03 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Oeh, da wordt moeilijk.. Kan met m'n dikke sjineesbuik niet achter 't stuur.. Te dik weet je![]()
Ik moet van mammie om 11 uur in m'n bedje liggen, anders leest ze me geen verhaaltje meer voor voor 't slapengaan.. Dus helaas, morgen lukt me welquote:Op zondag 14 november 2004 20:04 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat is binnen een uurtje wel afgezakt
Nu snap ik ook weer waarom ik niet voor jou koos....quote:Op zondag 14 november 2004 20:06 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik moet van mammie om 11 uur in m'n bedje liggen, anders leest ze me geen verhaaltje meer voor voor 't slapengaan.. Dus helaas, morgen lukt me wel![]()
Ho ho, ik kies niet voor jou he! Niet de zaken omdraaienquote:Op zondag 14 november 2004 20:08 schreef melismay het volgende:
[..]
Nu snap ik ook weer waarom ik niet voor jou koos....
Mama's kindje
Ik wil bewijzen zien... Heb hier nog niemand gezien die aan de kenmerken van "jouw lief" voldoetquote:Op zondag 14 november 2004 20:10 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ho ho, ik kies niet voor jou he! Niet de zaken omdraaien
Ik heb al lang iemand anders lief,voor m'n sweetie!
Wat niet is, moet nog komen hequote:Op zondag 14 november 2004 20:12 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik wil bewijzen zien... Heb hier nog niemand gezien die aan de kenmerken van "jouw lief" voldoet
Nou ik ben benieuwd... zodra ze zich hier laat zien zal ik d'r wel eens uithoren of ze wel goed genoeg voor je is... anders hou ik je lekker zelfquote:Op zondag 14 november 2004 20:16 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Wat niet is, moet nog komen he
Ik kan toekomst voorspellen, wist je dat?!
Doe eens gek, zou ik zeggenquote:Op zondag 14 november 2004 20:17 schreef melismay het volgende:
[..]
Nou ik ben benieuwd... zodra ze zich hier laat zien zal ik d'r wel eens uithoren of ze wel goed genoeg voor je is... anders hou ik je lekker zelf
Gek ben ik al... Maar ik zou die lief van je maar waarschuwen... I'm a bitch and prepare to show itquote:Op zondag 14 november 2004 20:18 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Doe eens gek, zou ik zeggen
![]()
Geloof me, she's the best.. Daar kan niemand aan tippen, dat weet ik HEEL zekerquote:Op zondag 14 november 2004 20:22 schreef melismay het volgende:
[..]
Gek ben ik al... Maar ik zou die lief van je maar waarschuwen... I'm a bitch and prepare to show it![]()
We willen alleen het beste voor je he!?
Jij kijkt door een roze bril, dat kan je echt niet weten hoor.. Ze heeft je gewoon ingepakt... foei foei foeiquote:Op zondag 14 november 2004 20:26 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Geloof me, she's the best.. Daar kan niemand aan tippen, dat weet ik HEEL zeker![]()
![]()
Jij valt toch ook voor mijn mooie praatjesquote:Op zondag 14 november 2004 20:27 schreef melismay het volgende:
[..]
Jij kijkt door een roze bril, dat kan je echt niet weten hoor.. Ze heeft je gewoon ingepakt... foei foei foeiDacht jij niet voor mooie praatjes zou vallen hoor....
Niks mooie praatjes... Allemaal al bewezenquote:Op zondag 14 november 2004 20:30 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Jij valt toch ook voor mijn mooie praatjesAlle vrouwen zijn 'tzelfde, dat zie ik wel weer
Waarom meteen weer vandoor????quote:Op zondag 14 november 2004 20:33 schreef Man_Made_God het volgende:
Every woman's wet dreammeldt zich ook even, en gaat er meteen weer vandoor.
voor jou... Ja JIJ ja!
![]()
Dus de mooie praatjes hebben geholpen?! Mag ik je dan nu om je hand vragen...quote:Op zondag 14 november 2004 20:33 schreef melismay het volgende:
[..]
Niks mooie praatjes... Allemaal al bewezen![]()
![]()
Dat is echt niet zo vreemd.. leuk is om elkaar dan op te geilen via de webcam, en dan 's avonds het werkje af te maken bij een van beidenquote:Op zondag 14 november 2004 20:44 schreef timbob het volgende:
ik heb een webcam! ik heb een webcam!
webcamsex!
Bla Bla Bla....quote:Op zondag 14 november 2004 20:38 schreef Eric_Cantona het volgende:
Dank MMG,terug he!
[..]
Dus de mooie praatjes hebben geholpen?! Mag ik je dan nu om je hand vragen...
* Eric_Cantona ijlt zekers niet, ikke heb zin in morgen..quote:Op zondag 14 november 2004 20:49 schreef melismay het volgende:
[..]
Bla Bla Bla....
Zie je mij niet zoenen met die hele knappe man die jij niet bent ?![]()
* Eric_Cantona belt de dokter voor Eric_Cantona... volgens mij heeft ie koort en ijlt ie
Wat is er dan morgen?!?!?!quote:Op zondag 14 november 2004 20:51 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
* melismay ijlt zekers niet, ikke heb zin in morgen..
JIPPIE![]()
Nix speciaalsquote:Op zondag 14 november 2004 20:58 schreef melismay het volgende:
[..]
Wat is er dan morgen?!?!?!
jaquote:Op zondag 14 november 2004 20:48 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat is echt niet zo vreemd.. leuk is om elkaar dan op te geilen via de webcam, en dan 's avonds het werkje af te maken bij een van beiden![]()
En je denkt dat ik dat dan nog geloof? Niet dusquote:Op zondag 14 november 2004 21:00 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Nix speciaals
Je hoort nog van mequote:Op zondag 14 november 2004 21:02 schreef melismay het volgende:
[..]
En je denkt dat ik dat dan nog geloof? Niet dus![]()
![]()
Dat is een zwaktebod...quote:Op zondag 14 november 2004 21:04 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Je hoort nog van me
Netjes Melis!quote:Op zondag 14 november 2004 21:20 schreef melismay het volgende:
Met mij alles goed... heb zojuist gewonnen!!!
quote:Op zondag 14 november 2004 22:16 schreef Sjowhan het volgende:
ontkent niet dattie gezegd heeft dat mannen stom zijn.. vrouwen zijn juist lief
quote:Op zondag 14 november 2004 22:18 schreef Blumchen het volgende:
[..]
aah,,, wat lief van je!
Slaap zachtquote:Op zondag 14 november 2004 22:56 schreef Sjowhan het volgende:nog een hete nacht gewenst.. ik ga
quote:Op maandag 15 november 2004 07:39 schreef melismay het volgende:
* Man_Made_God moet weer werken...blegh.. geen zin...voor iedereen! En speciaal nog 1 voor MMG natuurlijk
![]()
![]()
quote:Op maandag 15 november 2004 09:46 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
heerlijk geslapen, lekker wakker geworden met je lieve mailtje...quote:Op maandag 15 november 2004 11:10 schreef melismay het volgende:
[..]Lekker geslapen???
@Sjowhan... Koffie genoeg hier.. zal ik nu eens voor JOU koffie halen?Goedemorgen trouwens
Nu ben ik ook blij omdat jij blij bentquote:Op maandag 15 november 2004 11:13 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
heerlijk geslapen, lekker wakker geworden met je lieve mailtje...
Et toi?
Cool.quote:Op maandag 15 november 2004 11:20 schreef melismay het volgende:
[..]
Nu ben ik ook blij omdat jij blij bent
Wel aardig geslapen en er was geen computer vrij toen ik hier kwam, dus nu zit ik midden in het call centre omdat dat de enige vrije computer was... Goed voor je concentratievermogen zeggen we dan maar he?!
Als je nou even onderdelen gaat bestellen hier, dan kunnen ze je vast wel met me doorverbindenquote:Op maandag 15 november 2004 11:36 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Cool.![]()
Ga je me bellen?![]()
Kan dat nou weer???quote:Op maandag 15 november 2004 11:30 schreef Eric_Cantona het volgende:
Zeer slecht geslapen
Ik weet niet eens wat voor onderdelen ik moet bestellen....quote:Op maandag 15 november 2004 11:38 schreef melismay het volgende:
[..]
Als je nou even onderdelen gaat bestellen hier, dan kunnen ze je vast wel met me doorverbinden
Waarom slecht geslapen, tja dat vraag ik me ook elke keer af..quote:Op maandag 15 november 2004 11:39 schreef melismay het volgende:
[..]
Kan dat nou weer???
Ben toch wel erg benieuwd wat er vanavon is hoor!
Ah nee joh! Wordt dan vanmiddag nog met de post verstuurd en morgen bezorgdquote:Op maandag 15 november 2004 11:41 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat voor onderdelen ik moet bestellen....![]()
1 Melis bestellen staat ook zo raar...
Dan is het goedquote:Op maandag 15 november 2004 11:42 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Waarom slecht geslapen, tja dat vraag ik me ook elke keer af..
Maar goed, ondanks dat ik me ongeveer dood voel, voel ik me heppie in me hoofdje![]()
Morgen ben ik er niet. Kan ik geen koerier sturen?quote:Op maandag 15 november 2004 11:43 schreef melismay het volgende:
[..]
Ah nee joh! Wordt dan vanmiddag nog met de post verstuurd en morgen bezorgd... Moet je alleen contant betalen aan de postbode
Normaal doen ze hier niet aan afhalen, maar in dit geval willen ze vast een uitzondering makenquote:Op maandag 15 november 2004 11:50 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Morgen ben ik er niet. Kan ik geen koerier sturen?![]()
quote:Op maandag 15 november 2004 11:53 schreef melismay het volgende:
[..]
Normaal doen ze hier niet aan afhalen, maar in dit geval willen ze vast een uitzondering maken![]()
Waaarrrrrr komen wie?quote:Op maandag 15 november 2004 11:55 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
![]()
Hierrrrrrrrrrr komen jij!
Ik ga nog steeds de uitdaging aan hequote:Op maandag 15 november 2004 11:44 schreef melismay het volgende:
[..]
Dan is het goed
Thanx voor de mail... is al goed hoor![]()
Moet van mams hier m'n kamer ook gaan ontstoffen, altijd leuk dat werk..quote:Op maandag 15 november 2004 12:12 schreef Sjowhan het volgende:
Pfff... ben al vanaf 11uur aant schrobben op me kamertje.. wat een viezigheid. Eerst alles met nat afnemen, dan daarna ff grondig de stofzuigerT erdoor heen zodat alles weer pico-bello schoon is voor een week.. volgende week weer hetzelfde liedje
Mwah.. mams is hier niet meer hoor.. Woon al tijdje op mezelf, maar als je dan het nat afneemt, en ziet dat het stof grijs/zwart is, weet je dat het inderdaad hoog tijd was om een keer weer te poetsenquote:Op maandag 15 november 2004 12:15 schreef Eric_Cantona het volgende:
Moet van mams hier m'n kamer ook gaan ontstoffen, altijd leuk dat werk..
Ach ja met Winamp op de achtergrond:
* now playing - Tiësto in concert Gelredome Arnhem
Beetje beat erbij en ikke vlieg door die kamer heen![]()
Een uitdaging ga je altijd aan hoor, niet alleen wanneer je niks anders te doen hebtquote:Op maandag 15 november 2004 12:09 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik ga nog steeds de uitdaging aan he
Al zal ik 't vanavond te druk hebben denk ik![]()
quote:Op maandag 15 november 2004 12:36 schreef timbob het volgende:
dikke kus voordie weet wel wie ik bedoel
Ha die Sannetie... net zo veel zin om te werken als ik vandaag???quote:Op maandag 15 november 2004 12:41 schreef Sannetie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Er moet minder gewerkt worden, en meer... etc. etc.quote:Op maandag 15 november 2004 12:42 schreef melismay het volgende:
[..]
Ha die Sannetie... net zo veel zin om te werken als ik vandaag???
Mee eens sweetness... dus waar blijf jequote:Op maandag 15 november 2004 12:43 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Er moet minder gewerkt worden, en meer... etc. etc.
heyyyyyy Melissssssquote:Op maandag 15 november 2004 12:42 schreef melismay het volgende:
[..]
Ha die Sannetie... net zo veel zin om te werken als ik vandaag???
Ok ok je hebt gelijkquote:Op maandag 15 november 2004 12:51 schreef Sannetie het volgende:
[..]
heyyyyyy Melissssss![]()
wel veeeel zin in "werken"..maar niet voor deze "baas"
![]()
![]()
![]()
A oke babequote:Op maandag 15 november 2004 12:52 schreef melismay het volgende:
[..]
Ok ok je hebt gelijkHoe is het verder met Sannetie?
Fine Finequote:Op maandag 15 november 2004 12:59 schreef Sannetie het volgende:
[..]
A oke babe![]()
met andere woorden..zo geil als boter![]()
![]()
en met Melis?
Ook kamer opruimen? Ik hoop toch niet dat ik het opruimvirus heb verspreid?quote:Op maandag 15 november 2004 12:51 schreef Blumchen het volgende:
Zo mijn dagje zit er weer op.. ik ga ook maar eens mijn kamer opruimen,,
geeft een dikke kus aan mijn liefde..
en een kusje voor jullie![]()
Dan zou ik vanavond maar niet op irc komen, want dan gaat 't er stevig aan toe denk ikquote:Op maandag 15 november 2004 13:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ook kamer opruimen? Ik hoop toch niet dat ik het opruimvirus heb verspreid?. Maargoed.. na het harde werken kan er lekker gerelaxed worden
![]()
Je verheugt je er wel heel veel op he?! Wat het dan ook isquote:Op maandag 15 november 2004 13:45 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Dan zou ik vanavond maar niet op irc komen, want dan gaat 't er stevig aan toe denk ik
YEAH BABY
Neeje, aan alles is gedacht.. Zelfs kaarsjes om 't romantisch te makenquote:Op maandag 15 november 2004 13:49 schreef melismay het volgende:
[..]
Je verheugt je er wel heel veel op he?! Wat het dan ook is
Pas maar op, strax valt het nog tegen![]()
Ik vind het best... We horen het allemaal wel weerquote:Op maandag 15 november 2004 13:50 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Neeje, aan alles is gedacht.. Zelfs kaarsjes om 't romantisch te maken![]()
![]()
en natuurlijk mogen de aardbeien met slagroom niet vergeten worden![]()
Weet niet of ik de hele avond er benquote:Op maandag 15 november 2004 13:54 schreef melismay het volgende:
Ik vind het best... We horen het allemaal wel weer
Niet alles gok ik zoquote:Op maandag 15 november 2004 14:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Weet niet of ik de hele avond er ben. Heb ook vanavond friendly tegen andere clan, maargoed... kan altijd alles teruglezen he
![]()
Dan weten we NOG niet wat er nou zo bijzonder is aan vanavond!quote:Op maandag 15 november 2004 14:01 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Niet alles gok ik zoHeb al 'n apart kamertje ingericht he, ben niet voor nix aan 't poetsen
Ongeduldig Me(l)isjequote:Op maandag 15 november 2004 14:05 schreef melismay het volgende:
[..]
Dan weten we NOG niet wat er nou zo bijzonder is aan vanavond!
Ik weet niet of ik wel eerste rang wil... Misschien wordt ik wel jaloersquote:Op maandag 15 november 2004 14:06 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ongeduldig Me(l)isje
Je zit eersterang, dus je komt 't gauw genoeg te weten meissie![]()
Misschien mag je wel meedoen!quote:Op maandag 15 november 2004 14:09 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik wel eerste rang wil... Misschien wordt ik wel jaloers![]()
![]()
Ow hemel... Ik doe geen toezeggingen voor je me nu eindelijk verteld hebt wat je gaat doen!quote:Op maandag 15 november 2004 14:11 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Misschien mag je wel meedoen!
Da's geheim, inschrijving stopt vandaag om 14.30 uurquote:Op maandag 15 november 2004 14:17 schreef melismay het volgende:
[..]
Ow hemel... Ik doe geen toezeggingen voor je me nu eindelijk verteld hebt wat je gaat doen!
Dat ga ik niet redden ben ik bangquote:Op maandag 15 november 2004 14:18 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Da's geheim, inschrijving stopt vandaag om 14.30 uur
Jammer, maar je mag ook mailen hequote:Op maandag 15 november 2004 14:21 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat ga ik niet redden ben ik bang
Waar ik blijf? Waar blijf jij!?quote:Op maandag 15 november 2004 12:46 schreef melismay het volgende:
[..]
Mee eens sweetness... dus waar blijf je
Dacht dat je een koerier zou sturenquote:Op maandag 15 november 2004 14:23 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Waar ik blijf? Waar blijf jij!?
* Man_Made_God ontslaat koerier...quote:Op maandag 15 november 2004 14:26 schreef melismay het volgende:
[..]
Dacht dat je een koerier zou sturenHeb hier geinformeerd, maar niemand heeft hier een Melis besteld
Jee... weet je wat dat even van jou inhoudt?!?!quote:Op maandag 15 november 2004 14:29 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
* melismay ontslaat koerier...
Dan moet je zelf maar even hier naartoe komen![]()
ik probeerde het nog wel zo subtiel te brengenquote:Op maandag 15 november 2004 14:31 schreef melismay het volgende:
[..]
Jee... weet je wat dat even van jou inhoudt?!?!![]()
Bij langer dan 2 uur.. houdt subtiel opquote:Op maandag 15 november 2004 14:35 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
ik probeerde het nog wel zo subtiel te brengen![]()
Echt waar Bloem... ik vind je geweldig..... Moet altijd lachen om die reacties van jequote:Op maandag 15 november 2004 14:39 schreef Blumchen het volgende:een meet met melis en MMG!
Jero.. Wat ben jij allemaal van plan vanaaf..![]()
Sjowhan.... Ja.. Jij hebt een virus verspreid..Maar k ben al een eindje
![]()
Voor mijn schatje
Een heuse pornmeet! Met goede films en een gratis overnachting.quote:Op maandag 15 november 2004 14:39 schreef Blumchen het volgende:een meet met melis en MMG!
Sjowhan.... Ja.. Jij hebt een virus verspreid..Maar k ben al een eindje
![]()
Voor mijn schatje
*zet gevoeligheidsmodus aan....quote:Op maandag 15 november 2004 14:43 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Een heuse pornmeet! Met goede films en een gratis overnachting.
huh wat? Lees m'n post nou es!quote:Op maandag 15 november 2004 14:45 schreef melismay het volgende:
[..]
*zet gevoeligheidsmodus aan....
Is dat aes wat ik voor je ben?!![]()
![]()
![]()
Nix speciaals hoor, gewoon wat gezelligheid creëren, alleen daar heb ik nogal wilde gedachten overquote:Op maandag 15 november 2004 14:39 schreef Blumchen het volgende:
Rotjong!!!!! Maar ik lach wel weer... as usual....quote:Op maandag 15 november 2004 14:47 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
huh wat? Lees m'n post nou es!
![]()
quote:Op maandag 15 november 2004 14:51 schreef melismay het volgende:
[..]
Rotjong!!!!! Maar ik lach wel weer... as usual....
Kusje voor jou![]()
![]()
Klopt! Moeten wij nog doen.. Vanaaf dan maar...quote:Op maandag 15 november 2004 14:51 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Over wilde gedachten gesproken, moesten wij ook niet nog iets "afmaken"?![]()
Made your dayquote:Op maandag 15 november 2004 15:10 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
terug uiteraard!
Dank!quote:Op maandag 15 november 2004 14:41 schreef melismay het volgende:
[..]
Echt waar Bloem... ik vind je geweldig..... Moet altijd lachen om die reacties van je![]()
That's the spirit!quote:Op maandag 15 november 2004 15:12 schreef melismay het volgende:
[..]
Made your dayYou made mine...
een beetje dan
![]()
Melis wil nog veel langer en vaker zoenen met MMG
Toch leuk die bug weerquote:Op maandag 15 november 2004 15:21 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
That's the spirit!
![]()
Je bent er maar druk mee..... Met dat zoenen van jezelfquote:Op maandag 15 november 2004 15:32 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
![]()
![]()
Uhm, ik weet niet zeker of ik er vanavond tijd voor heb.. Maar we zullen zien uiteraardquote:Op maandag 15 november 2004 15:10 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Klopt! Moeten wij nog doen.. Vanaaf dan maar...![]()
Uiteraard. Sommige mensen mogen dat altijdquote:Op maandag 15 november 2004 15:35 schreef melismay het volgende:
[..]
Je bent er maar druk mee..... Met dat zoenen van jezelf
Is er nog genoeg ruimte voor andere mensen... uhm.... mij om jou te zoenen?
Wiehoe!!!quote:Op maandag 15 november 2004 15:43 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Uiteraard. Sommige mensen mogen dat altijd![]()
Grollie!!!quote:Op maandag 15 november 2004 15:43 schreef Grollie het volgende:
Er wordt hier weer wat afgezoend en dat voor een saaie grijze maandag![]()
Ja ik zal het nu ook openlijk toegeven dat je me voor was vanmorgen.. Maar ik heb dan ook lang in de file moeten staan voor ik online kon komenquote:Op maandag 15 november 2004 15:46 schreef melismay het volgende:
[..]
Grollie!!!
Ik was lekker eerst!! Nahnahnah! Thanx voor je mail
Ik had het gisteravond al gedaan.. maar toen had jij vast betere dingen te doenquote:Op maandag 15 november 2004 15:51 schreef Grollie het volgende:
[..]
Ja ik zal het nu ook openlijk toegeven dat je me voor was vanmorgen.. Maar ik heb dan ook lang in de file moeten staan voor ik online kon komen
Uiteraard!quote:Op maandag 15 november 2004 15:44 schreef melismay het volgende:
[..]
Wiehoe!!!Ik mag zoenen met MMG
toch?
quote:Op maandag 15 november 2004 16:00 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Uiteraard!
is er nog ergens een mogelijkheid tot msn ofzo vandaag?
Wat loop jij blij te doen?quote:Op maandag 15 november 2004 16:04 schreef Blumchen het volgende:![]()
Niks hoorquote:Op maandag 15 november 2004 16:11 schreef melismay het volgende:
[..]
Wat loop jij blij te doen?
Ze is gewoon blij dat ik ook weer eens in dit topic postquote:Op maandag 15 november 2004 16:11 schreef melismay het volgende:
[..]
Wat loop jij blij te doen?
BLOEM!!!! Vertellen!!quote:Op maandag 15 november 2004 16:13 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Niks hoor![]()
Tralalalala
Idd!quote:Op maandag 15 november 2004 16:13 schreef Grollie het volgende:
[..]
Ze is gewoon blij dat ik ook weer eens in dit topic post![]()
Ik word gewoon gestraft omdat ik met afstuderenquote:Op maandag 15 november 2004 16:22 schreef Sjowhan het volgende:
Sjowhan weet het ongeveer wel, maar houdt zijn mond dicht
Hehe zo kwam die post van mij toch nog goed van pasquote:Op maandag 15 november 2004 16:22 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Idd!![]()
Nee dat is het nietquote:Op maandag 15 november 2004 16:23 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik word gewoon gestraft omdat ik met afstuderen![]()
Er komt iemand op visite en die gaat me masseren..quote:Op maandag 15 november 2004 16:14 schreef melismay het volgende:
[..]
BLOEM!!!! Vertellen!!
* Man_Made_God ontvangt...quote:Op maandag 15 november 2004 16:27 schreef melismay het volgende:
* Man_Made_God gaat fietsen en naar leuke muziek luisteren
Tot vanavond lieve schatjes!voor tja... voor wie
Hij komt alleen aan bij degene voor wie ie bedoeld was
![]()
Haai,quote:Op maandag 15 november 2004 18:32 schreef Pinkfairy het volgende:
allemaal!
Dikkevoor mn lief!
Voor jou maak ik wel tijd hoorquote:Op maandag 15 november 2004 18:39 schreef Pinkfairy het volgende:
heej je bent er ook![]()
krijg t er warm van![]()
Ohw wat ben je weer een liefquote:Op maandag 15 november 2004 18:41 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Voor jou maak ik wel tijd hoor
![]()
quote:Op maandag 15 november 2004 18:56 schreef melismay het volgende:
Is dit nou DE lief???
En dat is de mijne !!!!quote:Op maandag 15 november 2004 22:52 schreef Pinkfairy het volgende:
Ohw allemaal lievers hier![]()
Maar dr is er een t allerallerallerleifst![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2004 08:50 schreef Sannetie het volgende:
tjeemig wat een zoetigheid allemaal..iedereen heeft liefjes..
* Blumchen ook wel..maar die zegt ut gewoon.
voor mn meisjelief Melis
voor mn scheetje Joepie
voor mn boywonder Thumpertje geen idee of tie nog leeft?
voor mn rakkers MMG & Jerommeke
![]()
![]()
![]()
zowwww genoeg zoetigheid voor ut restant van het jaar![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2004 08:52 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Ik sta er ook niet tussenquote:Op dinsdag 16 november 2004 08:53 schreef Blumchen het volgende:
[..]
![]()
* Mr.Dee voelt zich ZEER gepasseerdquote:Op dinsdag 16 november 2004 08:50 schreef Sannetie het volgende:
* Mr.Dee ook wel..maar die zegt ut gewoon.
voor mn meisjelief Melis
voor mn scheetje Joepie
![]()
![]()
![]()
Hoi Mr.Deequote:Op dinsdag 16 november 2004 09:01 schreef Mr.Dee het volgende:
[..]
voelt zich ZEER gepasseerd![]()
![]()
![]()
heeft eindelijk weer eens tijd om iedereen even de GEILE MORGEN GROETJES te wensen
En eenfor someone special
![]()
Mannen hequote:Op dinsdag 16 november 2004 09:07 schreef Mr.Dee het volgende:
Hey lekkerding![]()
Sorry dat ik nogsteeds zo weinig ben.
Heb het erg druk op 2 werkplekken, maar als het goed is komt daar eindelijk wat meer verandering in.
Desalnietemin ben ik natuurlijk nogsteeds regelmatig (I mean ALL THE TIME) HORNY![]()
![]()
Janken mag, niets op tegen, deed het net ook eventjes..quote:Op dinsdag 16 november 2004 10:26 schreef Eric_Cantona het volgende:
Coldplay maar weer opgezet en 'n beetje janken doet wonderen
Dank je Sannetie, je bent 'n schatquote:Op dinsdag 16 november 2004 10:41 schreef Sannetie het volgende:
Sannetie slaat haar armen om Eric_Cantona en Sjowhan heen en geeft ze een knuffel en een kleinop hun voorhoofd...
Sodeju hee, dus redelijk actief ben je welquote:Op dinsdag 16 november 2004 10:48 schreef erodome het volgende:
Dat ligt eraan hoeveel ik moet gebruiken, dat gaat van wat vlinderkusjes naar bespringen toe
Vlinderkusjes als in handkusjes maar dan closer?quote:Op dinsdag 16 november 2004 10:48 schreef erodome het volgende:
Dat ligt eraan hoeveel ik moet gebruiken, dat gaat van wat vlinderkusjes naar bespringen toe
Ja natuurlijk....quote:Op dinsdag 16 november 2004 10:49 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Sodeju hee, dus redelijk actief ben je wel
Ken je vlinderkusjes niet? Die zijn echt supergeil hoor, terwijl 't eigenlijk nix voorsteltquote:Op dinsdag 16 november 2004 10:55 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vlinderkusjes als in handkusjes maar dan closer?
Hele lichte kusjes geven op leuke plaatsen, kan van achter/onder het oor gaan naar op hele leuke plaatsen die groeien als je er kusjes op geeftquote:Op dinsdag 16 november 2004 10:55 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vlinderkusjes als in handkusjes maar dan closer?
oww die kusjes.. de subtiele kusjes die ervoor zorgen dat het andere geslacht in de stemming raakt terwijl degene het eigenlijk niet wilquote:Op dinsdag 16 november 2004 10:57 schreef erodome het volgende:
[..]
Hele lichte kusjes geven op leuke plaatsen, kan van achter/onder het oor gaan naar op hele leuke plaatsen die groeien als je er kusjes op geeft
En alles ertussenin
Ja die ja!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 16 november 2004 10:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
oww die kusjes.. de subtiele kusjes die ervoor zorgen dat het andere geslacht in de stemming raakt terwijl degene het eigenlijk niet wil.. herkenbaar
Wa bende ook 'n geile donder he!quote:Op dinsdag 16 november 2004 10:55 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja natuurlijk....
Als je wil moet je er ook wat voor over hebben he
Ik hou erg van subtiele verleiding, maar als dat niet lukt, dan ga ik ervoor, moet gewoon sex hebben, laat me niet zo makkelijk afschepen
YESSSSSSSSSSSSSSSSS, ik sta in de top-5quote:Op dinsdag 16 november 2004 08:50 schreef Sannetie het volgende:
Sannetie ook wel..maar die zegt ut gewoon.
voor mn meisjelief Melis
voor mn scheetje Joepie
![]()
![]()
![]()
jij voelt je wel vaker bleh he?quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:32 schreef Eric_Cantona het volgende:
* timbob is moe en verveelt zich nu.. Zou 't liefst vanavond lekker thuis zijn en gezellig klessebessen..
Maar helaas, te druk met "minder leuke" maar verplichte dingen
Echt zo'n blehks-gevoel, niet fijn
quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:39 schreef Eric_Cantona het volgende:
Daarom hang ik hier rond TB
Om me weer op te laten peppen door jullie, geile rakkers!
Ha Pinkfairyquote:Op dinsdag 16 november 2004 18:52 schreef Pinkfairy het volgende:
Pinkfairyeven snel naar iedereen!
druk druk druk........
Voor mn liefffffffff
![]()
Ow jawel hoor, mijn stagebegeleider had weer leuk nieuwsquote:Op dinsdag 16 november 2004 19:05 schreef Pinkfairy het volgende:
Heej melis, de dag een beetje door gekomen?
Pinkfairy gaat vanaaf maar eens op tijd naar bed![]()
Geen leuk nieuws dusquote:Op dinsdag 16 november 2004 19:10 schreef melismay het volgende:
[..]
Ow jawel hoor, mijn stagebegeleider had weer leuk nieuws
Alleen jammer dat het dan alleen thuis komen is... Zullen we samen zielig zijn?
Kijk... aan zulke mensen hebben we wat... Je mag blijven hoor Pinkfairyquote:Op dinsdag 16 november 2004 19:17 schreef Pinkfairy het volgende:
[..]
Geen leuk nieuws dus![]()
Pinkfairy troost melis met een warme samenzieligzijn kuffel![]()
Als je niet leuk genoeg geweest was had ik je wel weggepestquote:Op dinsdag 16 november 2004 19:30 schreef Pinkfairy het volgende:
Das fijn om te horen melis![]()
Bleef anders toch wel hoor![]()
Ha Sannetie!!!quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:41 schreef Sannetie het volgende:
geile avond alllll![]()
heyyy meisjelief Melisquote:Op dinsdag 16 november 2004 20:47 schreef melismay het volgende:
[..]
Ha Sannetie!!!Bedankt voor je lieve berichtje
Wattan?quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:51 schreef Sannetie het volgende:
Sannetie is een beetje![]()
boehoeeequote:Op dinsdag 16 november 2004 21:08 schreef melismay het volgende:
[..]
Wattan?Kom even op de chat anders
Ik weet het ook nie... is ook beetje moeiljik helpen zo...quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:10 schreef Sannetie het volgende:
[..]
boehoeee..kom er niet op..wil wel..maar hij doettutnie
..
HELLUP
kijk daarom heet je ook meisjelief Melisquote:Op dinsdag 16 november 2004 21:17 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik weet het ook nie... is ook beetje moeiljik helpen zo...
Er is bijna niemand... Dus... Dat is je geluk dan weer denk ikquote:Op dinsdag 16 november 2004 21:20 schreef Sannetie het volgende:
[..]
kijk daarom heet je ook meisjelief Melis![]()
heb gewoon pech![]()
wil je ze wel de groetjes daar van me doen en ze eenvan me geven?
baal een beetje Melis..heb ik es een gaatje om te lullen..kan ik ut nietquote:Op dinsdag 16 november 2004 21:22 schreef melismay het volgende:
[..]
Er is bijna niemand... Dus... Dat is je geluk dan weer denk ik
Gaat t wel???
Kijk en zo hoort hetquote:Op dinsdag 16 november 2004 21:30 schreef Imtek het volgende:
Imtek post hier ook maar wat (moest van melismay!)
quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:30 schreef Imtek het volgende:
* Sannetie post hier ook maar wat (moest van melismay!)
En zoveel heb ik er niet eens voor hoeven doenquote:Op dinsdag 16 november 2004 21:32 schreef Sannetie het volgende:
[..]
![]()
Sannetie heeft Melis haar "krachten" een beetje onderschat![]()
vast je geilheidcharmequote:Op dinsdag 16 november 2004 21:51 schreef melismay het volgende:
[..]
En zoveel heb ik er niet eens voor hoeven doen
melis?..geen ideequote:Op dinsdag 16 november 2004 21:58 schreef Imtek het volgende:
Geil hoor
Ach niet!quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:53 schreef Sannetie het volgende:
[..]
vast je geilheidcharme![]()
![]()
De mannen zijn allemaal pleite vanavondquote:Op dinsdag 16 november 2004 22:06 schreef Imtek het volgende:
Posten er nou meer dames dan heren in dit topic, of ligt dat aan mij!
Het leven is dom.. nu al kerstspullen in de schappen van de supermarkt en blokker terwijl die ouwe reus van een snieklaas nog niet weg is.. foei tochquote:Op woensdag 17 november 2004 16:33 schreef Blumchen het volgende:
Zo.. Kerstsfeer! thx timbob![]()
vind het leven soms best dom!
* _joepie_ heeft ook best zin..maar helaas niks te scoren straks en vanavond hard werkenquote:Op woensdag 17 november 2004 18:29 schreef Eric_Cantona het volgende:
Kheb d'r zin an!
* melismay moet ook aan het werk hoor, dus dat scheeltquote:Op woensdag 17 november 2004 18:31 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
_Joepie_ heeft ook best zin..maar helaas niks te scoren straks en vanavond hard werken
##########
wel aan je eigen burootje werken hoor, anders leidt je me teveel afquote:Op woensdag 17 november 2004 18:39 schreef melismay het volgende:
[..]
Melis moet ook aan het werk hoor, dus dat scheeltHeb je een lotgenoot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |