Ik mag hopen dat ze haar geld liever uitgeeft aan een cursusje Nederlands. Allemachtig, wat een puinhoop...quote:Op zaterdag 13 november 2004 10:45 schreef UncleFunk het volgende:
Waarom betaal je dan zelf niet mee?
breezahgeneratie hequote:Op zaterdag 13 november 2004 10:46 schreef ChronoVisor het volgende:
Wat is er mis met een tent?
Verwend kutkreng.
campings zijn tofquote:Op zaterdag 13 november 2004 10:42 schreef plukje84 het volgende:
Hoi, ik heb een vraag aan jullie voor advies. Het is namelijk zo dat ik en mijn niewe vriend op vakantie willen van de zomer. we gaan dan met zijn auto naar salou , hij heeft een bmw dus dat is wel vet op zich! Het probleem is dat hij zegt dat hij weinig geld hebt en dat hij in een tent wil. Ik vind dat dus stom, ik ga dus echt niet in een tent, duhh. Ik zie het al voor me, hoe moet ik dan opmaken en dan zeker naar zon viese canping wc.Ik wil dus in een hotel, maar hij zecht dat hij geen geld daarvoor heeft. ik denk dan, ja hij wil het gewoon niet aan mij uitgeven.
we hebben dus ruzie gemaakt enzo en nu weet ik niet wt ik moet. ik heb gezecht dat hij anders gewoon geld kan lenen, zoals je op tv zit. Je laat je vriendin toch niet in een tent slapen..maar ik hou zoveel van hem en wil hem niet kwijt!!
ben jij dan zo lelijk dat je verf nodig hebt om een jongen aan je te binden?????quote:Op zaterdag 13 november 2004 10:42 schreef plukje84 het volgende:
Hoi, . Ik zie het al voor me, hoe moet ik dan opmaken en dan zeker naar zon viese canping wc.
Ik snap em al. Salou is the place to be en dan zeker niet in zon achterlijke tent op zon achterlijk matje. Ik zou op zijn minst een appartement eisen. Half pension als wisselgeld.quote:hobbies/interesses: kletsen, smsen, televisie kijken en natuurljk lachen met je vrienden.
jij heb zeker nooit geen vriendin gehadquote:Op zaterdag 13 november 2004 10:51 schreef heathcliff het volgende:
[..]
ben jij dan zo lelijk dat je verf nodig hebt om een jongen aan je te binden?????
ooops wat zei ik nou weer!!!
Hey dommequote:Op zaterdag 13 november 2004 10:42 schreef plukje84 het volgende:
Hoi, ik heb een vraag aan jullie voor advies. Het is namelijk zo dat ik en mijn niewe vriend op vakantie willen van de zomer. we gaan dan met zijn auto naar salou , hij heeft een bmw dus dat is wel vet op zich! Het probleem is dat hij zegt dat hij weinig geld hebt en dat hij in een tent wil. Ik vind dat dus stom, ik ga dus echt niet in een tent, duhh. Ik zie het al voor me, hoe moet ik dan opmaken en dan zeker naar zon viese canping wc.Ik wil dus in een hotel, maar hij zecht dat hij geen geld daarvoor heeft. ik denk dan, ja hij wil het gewoon niet aan mij uitgeven.
we hebben dus ruzie gemaakt enzo en nu weet ik niet wt ik moet. ik heb gezecht dat hij anders gewoon geld kan lenen, zoals je op tv zit. Je laat je vriendin toch niet in een tent slapen..maar ik hou zoveel van hem en wil hem niet kwijt!!
en wat was dan de andere helft van het wisselgeld????quote:Op zaterdag 13 november 2004 10:53 schreef Argento het volgende:
[..]
Ik snap em al. Salou is the place to be en dan zeker niet in zon achterlijke tent op zon achterlijk matje. Ik zou op zijn minst een appartement eisen. Half pension als wisselgeld.
omgquote:Op zaterdag 13 november 2004 10:56 schreef plukje84 het volgende:
[..]
jij heb zeker nooit geen vriendin gehadik vind het gewoon normaal dat je vriend alles voor je betaald daar is hij ook je vriend voor, duss. ik geef hem liefde ervoor terug en hij heb nix te klage. .
![]()
Ik zie een relatie als een symbiose, niet als een parasitisme, want dat ben je aan het doen, eigenlijkquote:Op zaterdag 13 november 2004 10:56 schreef plukje84 het volgende:
[..]
jij heb zeker nooit geen vriendin gehadik vind het gewoon normaal dat je vriend alles voor je betaald daar is hij ook je vriend voor, duss. ik geef hem liefde ervoor terug en hij heb nix te klage. .
![]()
Dat ze afziet van de eis van volpension.quote:Op zaterdag 13 november 2004 10:57 schreef heathcliff het volgende:
[..]
en wat was dan de andere helft van het wisselgeld????
Als ik je vriend was zou ik je dumpen in de diepste put...quote:Op zaterdag 13 november 2004 10:56 schreef plukje84 het volgende:
[..]
ik vind het gewoon normaal dat je vriend alles voor je betaald daar is hij ook je vriend voor, duss.
Later zijn ze nog ergerquote:Op zaterdag 13 november 2004 10:57 schreef cinnamongirl het volgende:
Jij verwacht dat je vriend JOUW vakantie betaalt? Waarom doen jullie niet 50-50? Bah! Wat een profiteur ben jij, en je vriend is een halfzacht watje dat die dat pikt.
Wat is dat toch met die meiden die als prinsesjes behandeld willen worden en nog hun zin krijgen ook?!
Tja, dan moet die vriend wel wanhopig zijn, denk ik, of zij is wel ZO goed in bed, dat ie het er voor over heeft of ze heeft hem een trio beloofd of zo..quote:Op zaterdag 13 november 2004 10:57 schreef cinnamongirl het volgende:
Jij verwacht dat je vriend JOUW vakantie betaalt? Waarom doen jullie niet 50-50? Bah! Wat een profiteur ben jij, en je vriend is een halfzacht watje dat die dat pikt.
Wat is dat toch met die meiden die als prinsesjes behandeld willen worden en nog hun zin krijgen ook?!
Dan nog zou ik het niet doen eigenlijk.quote:Op zaterdag 13 november 2004 10:58 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Tja, dan moet die vriend wel wanhopig zijn, denk ik, of zij is wel ZO goed in bed, dat ie het er voor over heeft of ze heeft hem een trio beloofd of zo..
Nou, als je je vriend alles voor je laat betalen in een relatie dan ben je niks meer dan een HOER.quote:Op zaterdag 13 november 2004 10:58 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Tja, dan moet die vriend wel wanhopig zijn, denk ik, of zij is wel ZO goed in bed, dat ie het er voor over heeft of ze heeft hem een trio beloofd of zo..
Ja, maar als de vriend dat blijkbaar accepteert... Wat is hij dan?quote:Op zaterdag 13 november 2004 11:00 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Nou, als je je vriend alles voor je laat betalen in een relatie dan ben je niks meer dan een HOER.
Domquote:Op zaterdag 13 november 2004 11:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, maar als de vriend dat blijkbaar accepteert... Wat is hij dan?
Ah, zulke vrouwen zijn ook in bepaalde straten van Amsterdam te vinden...quote:Op zaterdag 13 november 2004 10:56 schreef plukje84 het volgende:
[..]
je vriend [..] betaald [..] ik geef hem liefde ervoor terug [..]
Oooow, dus jij bent er zo 1. Heet zoiets niet gewoon een kuthoer?quote:Op zaterdag 13 november 2004 10:56 schreef plukje84 het volgende:
[..]
![]()
Een ongelooflijke sukkelquote:Op zaterdag 13 november 2004 11:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, maar als de vriend dat blijkbaar accepteert... Wat is hij dan?
Opleiding: MAVOquote:Op zaterdag 13 november 2004 10:56 schreef plukje84 het volgende:
[..]
![]()
Liefde maakt blind. Sex maakt nog blinder, zeker als zij zijn eerste vriendin is en hij niet weet wat hem overkomtquote:Op zaterdag 13 november 2004 11:01 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Een ongelooflijke sukkel![]()
Dom wichtquote:Op zaterdag 13 november 2004 10:42 schreef plukje84 het volgende:
tja..quote:Op zaterdag 13 november 2004 10:56 schreef plukje84 het volgende:
[..]
![]()
We gaven toch tips?quote:Op zaterdag 13 november 2004 11:03 schreef plukje84 het volgende:
kunnen jullie nou nog eens tips geven ofzow!![]()
ik zie alleen maar jaloerse reakties
mijn vriend is best heel vet en ik wil ook weer naar salou!, maarre je laat je vriendin toch niet in een tent slapen..
anders zoek ik wel een andere vriend voor de vakantie, nu is er nog tijt,. al willik dat nie, want ik hou van hem..
Ik zou je 'vriend'/gastheer aan de parasiet die jij bent 1 welgemeend stukje advies geven.quote:Op zaterdag 13 november 2004 11:03 schreef plukje84 het volgende:
mijn vriend is best heel vet en ik wil ook weer naar salou!, maarre je laat je vriendin toch niet in een tent slapen..
anders zoek ik wel een andere vriend voor de vakantie, nu is er nog tijt,. al willik dat nie, want ik hou van hem..
tijt ja, tijt zat dame.quote:Op zaterdag 13 november 2004 11:03 schreef plukje84 het volgende:
Dat zegt wel wat over haar intelligentie..quote:Op zaterdag 13 november 2004 11:05 schreef ikke_ook het volgende:
Je bent 20 jaar en je zit op de mavo???
Aan de andere kant, waar vind je tegenwoordig nog een vriend met een BMW?quote:Op zaterdag 13 november 2004 11:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
LOL. Wat een instelling: Ik hou van hem, maar als ik in een tent moet, zoek ik wel een andere vriend voor de vakantie, want ik wil wel perse naar Salou
In de Antheunisstraat en vergelijkbare buurtenquote:Op zaterdag 13 november 2004 11:09 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Aan de andere kant, waar vind je tegenwoordig nog een vriend met een BMW?
misschien zit al zijn geld in zijn BMWquote:Op zaterdag 13 november 2004 11:07 schreef plukje84 het volgende:
ik heb dus geen geld, want vrouw zijn is duur, tjongejonge kopen jullie nooit makeup ofzow.jonges hebben het maar makkelijk en ik krijg al zo weinig geld van mn vriend. daar baal ik dus al van. hij heeft wel een bmw, maar geeft maar weinig geld aan mij.
Koepel of Wigwam?quote:Op zaterdag 13 november 2004 11:11 schreef heathcliff het volgende:
heb regelmatig een tent
Hoelang heb je nou een "relatie" met deze kerel? Ga godver zelf je centen verdienen!quote:Op zaterdag 13 november 2004 11:07 schreef plukje84 het volgende:
ik heb dus geen geld, want vrouw zijn is duur, tjongejonge kopen jullie nooit makeup ofzow.jonges hebben het maar makkelijk en ik krijg al zo weinig geld van mn vriend. daar baal ik dus al van. hij heeft wel een bmw, maar geeft maar weinig geld aan mij.
jij bent gewoon een strontverwende zeikneusquote:Op zaterdag 13 november 2004 10:42 schreef plukje84 het volgende:
insert zeikverhaal
hoe bedoel je we worden in de zek genomen!!quote:Op zaterdag 13 november 2004 11:07 schreef plukje84 het volgende:
Mwaha, droge lul.quote:Op zaterdag 13 november 2004 11:11 schreef heathcliff het volgende:
heb regelmatig een tent
En het leukste is dat men hier niet eens weet dat je zelf irl een kerel bentquote:Op zaterdag 13 november 2004 11:07 schreef plukje84 het volgende:
schijnt dat dat alleen maar mag in islamitische landen wat daar vinden ze dat normaal....quote:Op zaterdag 13 november 2004 11:10 schreef zZaZz het volgende:
als het dan toch allemaal zo ouderwets moet volgens jou, mag ie je dan ook de kamer doormeppen als je geen bier voor m haalt?
en als ie dronken uit de kroeg komt en zin heeft, maar jij niet, toch bovenop je springen etc.. etc..
of is dat dan weer 'not done' ?
nou in nederland was/(is) dat ook geen uitzondering hoorquote:Op zaterdag 13 november 2004 11:14 schreef heathcliff het volgende:
[..]
schijnt dat dat alleen maar mag in islamitische landen wat daar vinden ze dat normaal....
sorry
maar dat las ik in de krant.
quote:Op vrijdag 30 mei 2003 20:56 schreef SuperUli het volgende:
Ga eventjes zwemmen met betonnen schoentjes.
Op zich best moedig dat je dat toe durft te geven.quote:Op zaterdag 13 november 2004 11:18 schreef LaZZ het volgende:
En ik heb een vaag vermoeden dat ik mevrouw TS nog irl ken ook!
Haha, ik weet wie het is, laat ik het daar op houden dan maarquote:Op zaterdag 13 november 2004 11:20 schreef Duvel het volgende:
[..]
Op zich best moedig dat je dat toe durft te geven.
en als je nou eens een bijbaantje ging zoekenquote:Op zaterdag 13 november 2004 11:07 schreef plukje84 het volgende:
ah fuck... nu ik terugkijk, kom ik erachter dat ik al eerder gereageerd heb op dezelfde TS.quote:Op zaterdag 13 november 2004 11:16 schreef cinnamongirl het volgende:
Hehe hoezo BMW obsessie
cinna heeft zelfs de moeite genomen haar posthistory te checken
quote:Op zaterdag 13 november 2004 11:20 schreef LaZZ het volgende:
Dit wil ik graag even quoten uit een vorig topic:
[..]
dus eigenlijk ben je gewoon een hoerquote:Op zaterdag 13 november 2004 10:56 schreef plukje84 het volgende:
[..]
![]()
schop onder je reet moest je hebben. Naar Salou en HIJ moet maar betalen ?? HAHAHAHA ... in welke tijd leef jij ??? Niet in het heden zo te lezen. Ik wil niet in een teeheeennnntt .........quote:Op zaterdag 13 november 2004 10:56 schreef plukje84 het volgende:
[..]
![]()
En als ik je nou vertel dat ze echt is?quote:Op zaterdag 13 november 2004 11:24 schreef QOnline het volgende:
Stomme kloon![]()
je kan van mij wel 50 euro krijgen hoorquote:Op zaterdag 13 november 2004 11:07 schreef plukje84 het volgende:
Dan zou ik me enige zorgen gaan makenquote:Op zaterdag 13 november 2004 11:25 schreef LaZZ het volgende:
[..]
En als ik je nou vertel dat ze echt is?
Vertel maar, ik wil wel zien hoever je komtquote:Op zaterdag 13 november 2004 11:25 schreef LaZZ het volgende:
[..]
ik vindt jullie maar gemeen!quote:Op zaterdag 13 november 2004 11:25 schreef Pearly het volgende:
[..]
schop onder je reet moest je hebben. Naar Salou en HIJ moet maar betalen ?? HAHAHAHA ... in welke tijd leef jij ??? Niet in het heden zo te lezen. Ik wil niet in een teeheeennnntt .........
Vrouwke toch, wat een verwend-kut-kreng ben je ook!
Ga je eigen vakantie verdienen en neem een krantenwijk ....
Voor iemand die 20 is volgens je profiel lijk je meer een kleuter van 5.quote:Op zaterdag 13 november 2004 11:03 schreef plukje84 het volgende:
nu is er nog tijt,. al willik dat nie, want ik hou van hem..
Een dame van plezier laat zich toch niet afschepen met weinig?quote:Op zaterdag 13 november 2004 11:07 schreef plukje84 het volgende:
donder op, kutkloonquote:Op zaterdag 13 november 2004 11:29 schreef plukje84 het volgende:
[..]
ik vindt jullie maar gemeen!als je eens kijkt dan naar mijn zaken die ik gepost hebt dan zien jullie dat ik wel heb geprobeerd te werken. maar het is gewoon nix voor mij. waarom zou je trouwes werken als je een vriend heb met geld..
Over haar poging te werken in een zwembad.quote:Op zaterdag 30 augustus 2003 15:19 schreef plukje84 het volgende:
Nou ik ben er geweest en ik vond er nix aan!veels te ver weg en nix geen leuke jongens. nou die hoef ik nu ook niet meer want ik heb een niewe vriend!
![]()
Ik heb dus zon leuke jongen ontmoet toen ik op de bus stond te wachten, die zei dat ik er wel wat te goed uitzag om in zon stomme bus te zitten en toen mocht ik met hem meerijden. savonds hadden we nog wat afgesproken en toen was het gebeurt! ik heb nu dus geen baantje meer nodig ff en ben blij toe want die roompot was echt nie relax.
![]()
maar ik ga nu naar mijn vriend toe, die w8 op mij, hij had wat voor me gekocht zei hij!!nou doei!!
Werkelijk niet te geloven. Ik hoop dat hij je bericht leest en tot inkeer komt. Ik zou je in ieder geval DUMPEN en zelf gaan feesten in Salou.quote:Op zaterdag 13 november 2004 10:42 schreef plukje84 het volgende:
DAT MEEN JE NIET!!!!quote:Op zaterdag 13 november 2004 11:25 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Nee nee nee, meer!quote:Op zaterdag 13 november 2004 11:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
donder op, kutkloon![]()
Als je nou eens zoekt naar andere OP's van haar/hem, dan is het wel duidelijk allemaalquote:Op zaterdag 13 november 2004 11:32 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee nee nee, meer!
maagd ??? die muts is aan alle kanten al geen maagd meer hoorquote:Op zaterdag 13 november 2004 11:32 schreef heathcliff het volgende:
[..]
VOOR ZOVER IK HET WEET WAS DE LAATSTE MAAGD IN NEDERLAND (16+) 25 JAAR GELEDEN GEVANGEN. ( Freek )
Hehehe, jaja , helaas wel. Ik laat er verder niet te veel over los. Mbt privacy etc.quote:Op zaterdag 13 november 2004 11:32 schreef heathcliff het volgende:
[..]
DAT MEEN JE NIET!!!!
dit soort loopt nog steedt in het wild rondt????????
ik had begrepen op nathional geographic dat het uitgestorven was.
VERTEL. VERTEL. MAAR NIET TE SNELLLLLLL WNT IK MOET HET ALLEMAAL OPSCHRIJVEN!!!!!!!!
VOOR ZOVER IK HET WEET WAS DE LAATSTE MAAGD IN NEDERLAND (16+) 25 JAAR GELEDEN GEVANGEN. ( Freek )
Nou en? Schop naar onzin en we houden wat te lachen.quote:Op zaterdag 13 november 2004 11:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je nou eens zoekt naar andere OP's van haar/hem, dan is het wel duidelijk allemaal
Waarom zou le als vriend nog gaan werken als je vriendin wel met de benen wijd gaat aleenn voor geld.quote:Op zaterdag 13 november 2004 11:29 schreef plukje84 het volgende:
[..]
ik vindt jullie maar gemeen!als je eens kijkt dan naar mijn zaken die ik gepost hebt dan zien jullie dat ik wel heb geprobeerd te werken. maar het is gewoon nix voor mij. waarom zou je trouwes werken als je een vriend heb met geld..
Niemand heeft zin om te werken, trut. Ga gewoon in die tent liggen zoals de meeste anderen, want als je nog niet eens zelf een baan hebt, dan ben je ECHT niet beter dan alle anderen die op die camping staan....quote:Op zaterdag 13 november 2004 11:29 schreef plukje84 het volgende:
[..]
jaq maar het brengt je wel weer een poosje verder.quote:Op zaterdag 13 november 2004 11:07 schreef cinnamongirl het volgende:
Dat ik hier intrap heheh![]()
En Gij denkt dat zulke als dit soort wijve niet bestaan?quote:Op zaterdag 13 november 2004 11:44 schreef Muertez het volgende:
en iedereen maar serieus blijven reageren............![]()
Je zou kunnen werken zodat je je eigen vakantie kan betalen.quote:Op zaterdag 13 november 2004 11:29 schreef plukje84 het volgende:
[..]
nee, ik weer dat dit soort wijven wel bestaanquote:Op zaterdag 13 november 2004 11:46 schreef Pearly het volgende:
[..]
En Gij denkt dat zulke als dit soort wijve niet bestaan?
Dream ON
Echte liefdequote:Op zaterdag 13 november 2004 11:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
LOL. Wat een instelling: Ik hou van hem, maar als ik in een tent moet, zoek ik wel een andere vriend voor de vakantie, want ik wil wel perse naar Salou
CooL ......quote:Op zaterdag 13 november 2004 11:51 schreef heathcliff het volgende:
en Gij is inderdaad het WOORD.
Op mijn vierkante meters ben ik GOD.
quote:ik zie alleen maar jaloerse reakties
Oplossing zelf werkenquote:ik heb dus geen geld, want vrouw zijn is duur, tjongejonge kopen jullie nooit makeup ofzow. jonges hebben het maar makkelijk en ik krijg al zo weinig geld van mn vriend. daar baal ik dus al van. hij heeft wel een bmw, maar geeft maar weinig geld aan mij.
Kan je zelf de troep kopen om op je gezicht te smerenquote:waarom zou je trouwes werken als je een vriend heb met geld..
Denk ik ookquote:Jou staat een leven vol lichamelijke mishandeling en vernedering te wachten imo
je krijgt:quote:Op zaterdag 13 november 2004 11:07 schreef plukje84 het volgende:
Idd omg.quote:Op zaterdag 13 november 2004 10:57 schreef capibar het volgende:
[..]
omg![]()
Omfg Wat ben jij DOM!quote:Op zaterdag 13 november 2004 10:42 schreef plukje84 het volgende:
Grappige kloon inderdaad.quote:Op zaterdag 13 november 2004 12:04 schreef E.T. het volgende:
Plukje84 is terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |