abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23284709
Hoi, ik heb een vraag aan jullie voor advies. Het is namelijk zo dat ik en mijn niewe vriend op vakantie willen van de zomer. we gaan dan met zijn auto naar salou , hij heeft een bmw dus dat is wel vet op zich! Het probleem is dat hij zegt dat hij weinig geld hebt en dat hij in een tent wil. Ik vind dat dus stom, ik ga dus echt niet in een tent, duhh. Ik zie het al voor me, hoe moet ik dan opmaken en dan zeker naar zon viese canping wc. Ik wil dus in een hotel, maar hij zecht dat hij geen geld daarvoor heeft. ik denk dan, ja hij wil het gewoon niet aan mij uitgeven.

we hebben dus ruzie gemaakt enzo en nu weet ik niet wt ik moet. ik heb gezecht dat hij anders gewoon geld kan lenen, zoals je op tv zit. Je laat je vriendin toch niet in een tent slapen.. maar ik hou zoveel van hem en wil hem niet kwijt!!
pi_23284725
miscgien moet deze toipic in het travel forum.
pi_23284726
Waarom betaal je dan zelf niet mee?
  zaterdag 13 november 2004 @ 10:45:50 #4
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_23284730
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 10:45 schreef UncleFunk het volgende:
Waarom betaal je dan zelf niet mee?
Ik mag hopen dat ze haar geld liever uitgeeft aan een cursusje Nederlands. Allemachtig, wat een puinhoop...
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_23284733
Wat is er mis met een tent?
Verwend kutkreng.
The machine was called Chronovisor, and could allegedly allow seeing and hearing events from the past.
pi_23284735
10 dagen salou met appartement/hotelkamer + ontbijt heb je al vanaf 90 euro P.P

En dat kan je vriend niet betalen? Wel een BMW, maar geen fatsoenlijk onderkomen? Wat een pauper. Ga dan niet op vakantie, hij wil er geen geld aan uitgeven
pi_23284746
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 10:46 schreef ChronoVisor het volgende:
Wat is er mis met een tent?
Verwend kutkreng.
breezahgeneratie he
  zaterdag 13 november 2004 @ 10:48:21 #8
67128 capibar
Ondertitels zijn overschat.
pi_23284751
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 10:42 schreef plukje84 het volgende:
Hoi, ik heb een vraag aan jullie voor advies. Het is namelijk zo dat ik en mijn niewe vriend op vakantie willen van de zomer. we gaan dan met zijn auto naar salou , hij heeft een bmw dus dat is wel vet op zich! Het probleem is dat hij zegt dat hij weinig geld hebt en dat hij in een tent wil. Ik vind dat dus stom, ik ga dus echt niet in een tent, duhh. Ik zie het al voor me, hoe moet ik dan opmaken en dan zeker naar zon viese canping wc. Ik wil dus in een hotel, maar hij zecht dat hij geen geld daarvoor heeft. ik denk dan, ja hij wil het gewoon niet aan mij uitgeven.

we hebben dus ruzie gemaakt enzo en nu weet ik niet wt ik moet. ik heb gezecht dat hij anders gewoon geld kan lenen, zoals je op tv zit. Je laat je vriendin toch niet in een tent slapen.. maar ik hou zoveel van hem en wil hem niet kwijt!!
campings zijn tof
dus niet zo verwend doen en gewoon in een tent gaan slapen, dat is best leuk hoor
pi_23284764
Tja, een 316 uit 1985 is ook een BMW
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_23284766
tenten hebben sfeer en voor een vakantie betaal je meestal samen, ik neem aan dat HIJ de benzine ook al betaald?

Wees blij dat je op vakantie gaat.
Carpe diem
pi_23284785
quote:
Hoi, . Ik zie het al voor me, hoe moet ik dan opmaken en dan zeker naar zon viese canping wc.
ben jij dan zo lelijk dat je verf nodig hebt om een jongen aan je te binden?????

ooops wat zei ik nou weer!!!
pi_23284812
quote:
hobbies/interesses: kletsen, smsen, televisie kijken en natuurljk lachen met je vrienden.
Ik snap em al. Salou is the place to be en dan zeker niet in zon achterlijke tent op zon achterlijk matje. Ik zou op zijn minst een appartement eisen. Half pension als wisselgeld.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  zaterdag 13 november 2004 @ 10:55:03 #13
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_23284822
Ik mag toch hopen dat dit 'n troll is....

Want zonder gekkigheid, samen naar Salou rijden, en dan ook nog op een camping staan is toch vet!
Daarnaast is een camping veel gezelliger dan een hotel, je hebt veel meer contact met mensen etc.

Campings meteen 'vies' noemen slaat ook helemaal nergens op, en dat ie het niet aan jou wil uitgeven lijkt me totale bullshit, jongeren zijn meestal niet rijk.
Heb je er wel eens aan gedacht zelf mee te betalen?
Went through grandpa's garbage, to see what I could find, I find a bunch of goodies, from 1945!
See all those items, from the good old days.. His metals in his hand, and his uniform so brave!
pi_23284830
Je kunt ook gaan dreigen, zo van ik wil in een appartement anders geen sex!

Maar waarschijnlijk heb je hem een jaar lang sex moeten beloven om uberhaupt mee te mogen..
The machine was called Chronovisor, and could allegedly allow seeing and hearing events from the past.
pi_23284834
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 10:51 schreef heathcliff het volgende:

[..]

ben jij dan zo lelijk dat je verf nodig hebt om een jongen aan je te binden?????

ooops wat zei ik nou weer!!!
jij heb zeker nooit geen vriendin gehad ik vind het gewoon normaal dat je vriend alles voor je betaald daar is hij ook je vriend voor, duss. ik geef hem liefde ervoor terug en hij heb nix te klage. .
pi_23284837

[ Bericht 100% gewijzigd door ChronoVisor op 13-11-2004 10:57:04 ]
pi_23284838
quote:

Hey domme ,

ik vraag me werkelijk af wat je van hem verwacht?
Ben blij dat er iemand op deze wereld is die jou aandacht geeft! Tjezus man, een allochtoon maakt nog nog minder schrijffouten dan jij... Pfff, als je mijn vriendin was kon je in je eentje naar Salou, en dat ook nogeens helemaal tevoet!

BTW. Slik je ook?
pi_23284847
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 10:53 schreef Argento het volgende:

[..]

Ik snap em al. Salou is the place to be en dan zeker niet in zon achterlijke tent op zon achterlijk matje. Ik zou op zijn minst een appartement eisen. Half pension als wisselgeld.
en wat was dan de andere helft van het wisselgeld????
pi_23284851
Jij verwacht dat je vriend JOUW vakantie betaalt? Waarom doen jullie niet 50-50? Bah! Wat een profiteur ben jij, en je vriend is een halfzacht watje dat die dat pikt.
Wat is dat toch met die meiden die als prinsesjes behandeld willen worden en nog hun zin krijgen ook?!
  zaterdag 13 november 2004 @ 10:57:34 #20
67128 capibar
pi_23284855
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 10:56 schreef plukje84 het volgende:

[..]

jij heb zeker nooit geen vriendin gehad ik vind het gewoon normaal dat je vriend alles voor je betaald daar is hij ook je vriend voor, duss. ik geef hem liefde ervoor terug en hij heb nix te klage. .
omg
  zaterdag 13 november 2004 @ 10:57:57 #21
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_23284860
quote:

[..]

Ik zie een relatie als een symbiose, niet als een parasitisme, want dat ben je aan het doen, eigenlijk
Went through grandpa's garbage, to see what I could find, I find a bunch of goodies, from 1945!
See all those items, from the good old days.. His metals in his hand, and his uniform so brave!
pi_23284863
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 10:57 schreef heathcliff het volgende:

[..]

en wat was dan de andere helft van het wisselgeld????
Dat ze afziet van de eis van volpension.
  zaterdag 13 november 2004 @ 10:58:36 #23
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_23284866
quote:

[..]

ik vind het gewoon normaal dat je vriend alles voor je betaald daar is hij ook je vriend voor, duss.
Als ik je vriend was zou ik je dumpen in de diepste put...
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zaterdag 13 november 2004 @ 10:58:42 #24
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_23284868
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 10:57 schreef cinnamongirl het volgende:
Jij verwacht dat je vriend JOUW vakantie betaalt? Waarom doen jullie niet 50-50? Bah! Wat een profiteur ben jij, en je vriend is een halfzacht watje dat die dat pikt.
Wat is dat toch met die meiden die als prinsesjes behandeld willen worden en nog hun zin krijgen ook?!
Later zijn ze nog erger
  zaterdag 13 november 2004 @ 10:58:52 #25
66444 Lord_Vetinari
pi_23284871
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 10:57 schreef cinnamongirl het volgende:
Tja, dan moet die vriend wel wanhopig zijn, denk ik, of zij is wel ZO goed in bed, dat ie het er voor over heeft of ze heeft hem een trio beloofd of zo..
  zaterdag 13 november 2004 @ 10:59:37 #26
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_23284881
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 10:58 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Tja, dan moet die vriend wel wanhopig zijn, denk ik, of zij is wel ZO goed in bed, dat ie het er voor over heeft of ze heeft hem een trio beloofd of zo..
Dan nog zou ik het niet doen eigenlijk.
Er zijn grenzen
pi_23284882
geld lenen om op vakantie te gaan is het domste dat je kunt doen.
Blijf gewoon lekker thuis en ga werken, dan kun je volgend jaar echt op vakantie
  zaterdag 13 november 2004 @ 10:59:47 #28
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_23284883
"IK VIND HET GEWOON NORMAAL ALS JE VRIEND ALLES VOOR JE BETAALT!!!!"
MWAHAHAHA!!!
Prachtig, wat een dame ben jij toch. Sjonge jonge jonge. Waar de fuck woon jij?
Kijk nou eerst nog maar eens aan of de relatie dan nog steeds aan is.
Waarschijnlijk heb je er dan namelijk als weer 10 gehad.
Succes!
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
pi_23284884
plukje84, welkom terug! \o/

En zo'n tent is best te doen hoor. Gewoon genoeg breezers drinken, dan slaap je overal. En als je je vriendje ook genoeg breezers voert ziet die ook niet meer dat je lelijk bent.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_23284887
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 10:58 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Nou, als je je vriend alles voor je laat betalen in een relatie dan ben je niks meer dan een HOER.
  zaterdag 13 november 2004 @ 11:00:54 #31
66444 Lord_Vetinari
pi_23284892
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 11:00 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Nou, als je je vriend alles voor je laat betalen in een relatie dan ben je niks meer dan een HOER.
Ja, maar als de vriend dat blijkbaar accepteert... Wat is hij dan?
  zaterdag 13 november 2004 @ 11:01:19 #32
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_23284897
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 11:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Dom

En 'n hoerenloper
pi_23284898
quote:

[..]
je vriend [..] betaald [..] ik geef hem liefde ervoor terug [..]
Ah, zulke vrouwen zijn ook in bepaalde straten van Amsterdam te vinden...
  zaterdag 13 november 2004 @ 11:01:33 #34
24988 Roscoo
THT: 30 - 06 - 2088
pi_23284902
quote:

[..]

Oooow, dus jij bent er zo 1. Heet zoiets niet gewoon een kuthoer?
Ga vakken vullen trut of kranten bezorgen, doe iets, maak je nuttig. Je zou aan mij een slechte hebben hoor.
Er gaat niks boven Urk
pi_23284903
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 11:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Een ongelooflijke sukkel
pi_23284907
quote:

[..]

Opleiding: MAVO
Hobbies/interesses: kletsen, smsen, televisie kijken en natuurljk lachen met je vrienden.

Tja zo kom je er wel hoor in de hedendaagse maatschappij ist niet logish dat je vriend alles voor je betaald die tijden zijn voorbij meiske
Listen to people... they can be right, Don't obay people... they can be wrong, www.50percentoff.nl
  zaterdag 13 november 2004 @ 11:02:22 #37
66444 Lord_Vetinari
pi_23284913
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 11:01 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Een ongelooflijke sukkel
Liefde maakt blind. Sex maakt nog blinder, zeker als zij zijn eerste vriendin is en hij niet weet wat hem overkomt
pi_23284922
kunnen jullie nou nog eens tips geven ofzow! ik zie alleen maar jaloerse reakties mijn vriend is best heel vet en ik wil ook weer naar salou!, maarre je laat je vriendin toch niet in een tent slapen.. anders zoek ik wel een andere vriend voor de vakantie, nu is er nog tijt,. al willik dat nie, want ik hou van hem..
  † In Memoriam † zaterdag 13 november 2004 @ 11:03:43 #39
16961 legacythe2nd
pi_23284926
quote:

Dom wicht
pi_23284927
We call that pussywhipped
pi_23284932
Hmm zeker bang dat de hele camping meegeniet van jullie nachtelijke acties. Ben je soms een krijsertje?
Winners make themselves winners, losers make themselves losers, poker is just sheer justice.
pi_23284933
quote:

[..]

tja..

ben ook al 44 en jaren getrouwd
maar als je het zo wil stellen dan kan ik ook nog wel uit de hoe komen.

.... ALS HET ER OP AAN KOMT DAN BETALEN WE ER ALLEMAAL VOOR....
dus wat ben je......

of je houd van die jongen .....
of je bent een hoer.

zeg het maar wat je wit.

dit bovenstaan de is mijn mening.
voor het geval dat een extremist dit mee leest
pi_23284939
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 11:03 schreef plukje84 het volgende:
kunnen jullie nou nog eens tips geven ofzow! ik zie alleen maar jaloerse reakties mijn vriend is best heel vet en ik wil ook weer naar salou!, maarre je laat je vriendin toch niet in een tent slapen.. anders zoek ik wel een andere vriend voor de vakantie, nu is er nog tijt,. al willik dat nie, want ik hou van hem..
We gaven toch tips?
Tip: jij betaalt de helft zodat jullie een appartementje in Salou kunnen huren.
Walla there u go, niks te danken.
  zaterdag 13 november 2004 @ 11:05:04 #44
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_23284943
quote:
Ik zou je 'vriend'/gastheer aan de parasiet die jij bent 1 welgemeend stukje advies geven.
Hard weglopen, en nooit meer terugkomen.

Hoewel het mij verder duidelijk is dat je aan het etteren bent
pi_23284944
Je bent 20 jaar en je zit op de mavo???
  zaterdag 13 november 2004 @ 11:05:20 #46
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_23284947
quote:
tijt ja, tijt zat dame.
Jaloers, wij allen zijn verschrikkelijk jaloers. Dat een goede kerel zo'n almachtige vriendin mag hebben. Jaloezie is wat ons allen overkomt. Toch zeg ik nu even voor de duidelijkheid, wat je zelf ook al zegt, WAAR MAAK JE JE DRUK OM?!
Je zoekt toch wel een andere vriend voor de vakantie!!
Maaruhh welcome back en succes.
pi_23284955
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 11:05 schreef ikke_ook het volgende:
Je bent 20 jaar en je zit op de mavo???
Dat zegt wel wat over haar intelligentie..
  zaterdag 13 november 2004 @ 11:06:03 #48
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_23284960
pussywhipped heh heh
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
  zaterdag 13 november 2004 @ 11:06:17 #49
66444 Lord_Vetinari
pi_23284962
LOL. Wat een instelling: Ik hou van hem, maar als ik in een tent moet, zoek ik wel een andere vriend voor de vakantie, want ik wil wel perse naar Salou
pi_23284969

Ik heb je gemist pluk.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_23284973
Dat ik hier intrap heheh
pi_23284977
ik heb dus geen geld, want vrouw zijn is duur, tjongejonge kopen jullie nooit makeup ofzow. jonges hebben het maar makkelijk en ik krijg al zo weinig geld van mn vriend. daar baal ik dus al van. hij heeft wel een bmw, maar geeft maar weinig geld aan mij.
  zaterdag 13 november 2004 @ 11:08:15 #53
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_23284988
Okay, m'n ochtend is weer goed

Iedereen een leuke vrijdagnacht gehad?
  zaterdag 13 november 2004 @ 11:09:20 #54
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_23284994
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 11:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
LOL. Wat een instelling: Ik hou van hem, maar als ik in een tent moet, zoek ik wel een andere vriend voor de vakantie, want ik wil wel perse naar Salou
Aan de andere kant, waar vind je tegenwoordig nog een vriend met een BMW?
  zaterdag 13 november 2004 @ 11:09:54 #55
66444 Lord_Vetinari
pi_23284998
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 11:09 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

Aan de andere kant, waar vind je tegenwoordig nog een vriend met een BMW?
In de Antheunisstraat en vergelijkbare buurten
  zaterdag 13 november 2004 @ 11:10:01 #56
67128 capibar
pi_23285000
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 11:07 schreef plukje84 het volgende:
ik heb dus geen geld, want vrouw zijn is duur, tjongejonge kopen jullie nooit makeup ofzow. jonges hebben het maar makkelijk en ik krijg al zo weinig geld van mn vriend. daar baal ik dus al van. hij heeft wel een bmw, maar geeft maar weinig geld aan mij.
misschien zit al zijn geld in zijn BMW
en ga maar eens werk zoeken ipv zeiken dat je in een tent moet slapen
pi_23285005
als het dan toch allemaal zo ouderwets moet volgens jou, mag ie je dan ook de kamer doormeppen als je geen bier voor m haalt?
en als ie dronken uit de kroeg komt en zin heeft, maar jij niet, toch bovenop je springen etc.. etc..
of is dat dan weer 'not done' ?
pi_23285008
heb regelmatig een tent
  zaterdag 13 november 2004 @ 11:11:47 #59
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_23285013
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 11:11 schreef heathcliff het volgende:
heb regelmatig een tent
Koepel of Wigwam?
  zaterdag 13 november 2004 @ 11:11:52 #60
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_23285015
quote:
Hoelang heb je nou een "relatie" met deze kerel? Ga godver zelf je centen verdienen!
  zaterdag 13 november 2004 @ 11:12:09 #61
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_23285021
Ik neem aan dat dit een kloon is. Wie heet er nou Chantal Klaassens?
  zaterdag 13 november 2004 @ 11:12:20 #62
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_23285023
quote:
insert zeikverhaal
jij bent gewoon een strontverwende zeikneus .
Campings zijn helemaal niet vies, maar juist hartstikke gezellig. Dat je hier al zo'n drama van maakt
En op een camping heb je washokjes waar je je kunt opmaken, dus dat is helemaal geen probleem!

En geld lenen ja doe dat vooral. Alvast veel succes met terugbetalen!!

Muts
Niet meer actief op Fok!
  † In Memoriam † zaterdag 13 november 2004 @ 11:12:46 #63
16961 legacythe2nd
pi_23285029
quote:
hoe bedoel je we worden in de zek genomen!!
  zaterdag 13 november 2004 @ 11:13:04 #64
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_23285034
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 11:11 schreef heathcliff het volgende:
heb regelmatig een tent
Mwaha, droge lul.
pi_23285035
Wat is dat voor een eikel, die vriend van je? Een dame laat je inderdaad niet in een tent slapen, maar je reserveert op z'n minst een leuk apartementje, ook al moet je daar een jaar voor krom liggen. Een vakantie is om plezier te hebben, niet om bruine jongens in een overgelopen wc te tellen.
Je hebt groot gelijk hoor, dumpen is het advies!!
  zaterdag 13 november 2004 @ 11:13:16 #66
92279 N.icka
Windforce 11
pi_23285038
quote:
En het leukste is dat men hier niet eens weet dat je zelf irl een kerel bent
pi_23285044
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 11:10 schreef zZaZz het volgende:
als het dan toch allemaal zo ouderwets moet volgens jou, mag ie je dan ook de kamer doormeppen als je geen bier voor m haalt?
en als ie dronken uit de kroeg komt en zin heeft, maar jij niet, toch bovenop je springen etc.. etc..
of is dat dan weer 'not done' ?
schijnt dat dat alleen maar mag in islamitische landen wat daar vinden ze dat normaal....

sorry
maar dat las ik in de krant.
pi_23285046
damn.. ik was weer eens mijn tijd aan het verspillen met het lezen van dit topic, en nadat ik gepost had zag ik dat er alweer tig nieuwe reacties waren.
toen was het wel redelijk duidelijk dat dit niet serieus kon zijn
pi_23285066
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 11:14 schreef heathcliff het volgende:

[..]

schijnt dat dat alleen maar mag in islamitische landen wat daar vinden ze dat normaal....
sorry
maar dat las ik in de krant.
nou in nederland was/(is) dat ook geen uitzondering hoor
pi_23285078
Hehe hoezo BMW obsessie

cinna heeft zelfs de moeite genomen haar posthistory te checken
  zaterdag 13 november 2004 @ 11:18:16 #71
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_23285091
MWHAHAH!
Inderdaad cinnamongirl. Al die topics, gaat over bmw's, vriendjes en seks met besneden jongens.

En ik heb een vaag vermoeden dat ik mevrouw TS nog irl ken ook!
pi_23285103
whehehehehe wat een stoephoer ben jij
  zaterdag 13 november 2004 @ 11:20:18 #73
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_23285117
Dit wil ik graag even quoten uit een vorig topic:
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 20:56 schreef SuperUli het volgende:
Ga eventjes zwemmen met betonnen schoentjes.
  zaterdag 13 november 2004 @ 11:20:21 #74
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_23285119
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 11:18 schreef LaZZ het volgende:

En ik heb een vaag vermoeden dat ik mevrouw TS nog irl ken ook!
Op zich best moedig dat je dat toe durft te geven.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zaterdag 13 november 2004 @ 11:20:54 #75
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_23285125
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 11:20 schreef Duvel het volgende:

[..]

Op zich best moedig dat je dat toe durft te geven.
Haha, ik weet wie het is, laat ik het daar op houden dan maar .
pi_23285129
quote:
en als je nou eens een bijbaantje ging zoeken
pi_23285143
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 11:16 schreef cinnamongirl het volgende:
Hehe hoezo BMW obsessie

cinna heeft zelfs de moeite genomen haar posthistory te checken
ah fuck... nu ik terugkijk, kom ik erachter dat ik al eerder gereageerd heb op dezelfde TS.
sterker nog... meerdere malen! nu weet ik het weer.
argh.... als ik maar niet zo slecht met namen was....
pi_23285155
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 11:20 schreef LaZZ het volgende:
Dit wil ik graag even quoten uit een vorig topic:
[..]
.
pi_23285164
Ik kap er mee..
het was niet de moeite
pi_23285170
Stomme kloon
pi_23285173
quote:

[..]

dus eigenlijk ben je gewoon een hoer
  zaterdag 13 november 2004 @ 11:25:11 #82
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_23285180
quote:

[..]

schop onder je reet moest je hebben. Naar Salou en HIJ moet maar betalen ?? HAHAHAHA ... in welke tijd leef jij ??? Niet in het heden zo te lezen. Ik wil niet in een teeheeennnntt .........

Vrouwke toch, wat een verwend-kut-kreng ben je ook!
Ga je eigen vakantie verdienen en neem een krantenwijk ....
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
  zaterdag 13 november 2004 @ 11:25:12 #83
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_23285181
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 11:24 schreef QOnline het volgende:
Stomme kloon
En als ik je nou vertel dat ze echt is?
pi_23285202
quote:
je kan van mij wel 50 euro krijgen hoor
op je nachtkastje
pies on joe toe
  zaterdag 13 november 2004 @ 11:26:51 #85
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_23285205
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 11:25 schreef LaZZ het volgende:

[..]

Dan zou ik me enige zorgen gaan maken
Probeer je het ons echt te vertellen?
pi_23285210
Is het een nusistencamping?
pi_23285233
quote:

[..]

Vertel maar, ik wil wel zien hoever je komt
pi_23285254
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 11:25 schreef Pearly het volgende:

[..]

schop onder je reet moest je hebben. Naar Salou en HIJ moet maar betalen ?? HAHAHAHA ... in welke tijd leef jij ??? Niet in het heden zo te lezen. Ik wil niet in een teeheeennnntt .........

Vrouwke toch, wat een verwend-kut-kreng ben je ook!
Ga je eigen vakantie verdienen en neem een krantenwijk ....
ik vindt jullie maar gemeen! als je eens kijkt dan naar mijn zaken die ik gepost hebt dan zien jullie dat ik wel heb geprobeerd te werken. maar het is gewoon nix voor mij. waarom zou je trouwes werken als je een vriend heb met geld..
  zaterdag 13 november 2004 @ 11:29:44 #89
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_23285255
quote:
nu is er nog tijt,. al willik dat nie, want ik hou van hem..
Voor iemand die 20 is volgens je profiel lijk je meer een kleuter van 5.
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
  zaterdag 13 november 2004 @ 11:30:36 #90
76407 -erwin-
liberaal intellectueel
pi_23285268
quote:
Een dame van plezier laat zich toch niet afschepen met weinig?
fotoboek.fok.nl/-erwin-
Ik heb geen respect voor gelovigen en hun geloof.
Mijn posts reflecteren niet noodzakelijkerwijs mijn mening.
  zaterdag 13 november 2004 @ 11:30:45 #91
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_23285272
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 11:29 schreef plukje84 het volgende:

[..]

ik vindt jullie maar gemeen! als je eens kijkt dan naar mijn zaken die ik gepost hebt dan zien jullie dat ik wel heb geprobeerd te werken. maar het is gewoon nix voor mij. waarom zou je trouwes werken als je een vriend heb met geld..
donder op, kutkloon
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 13 november 2004 @ 11:31:16 #92
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_23285278
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 15:19 schreef plukje84 het volgende:
Nou ik ben er geweest en ik vond er nix aan! veels te ver weg en nix geen leuke jongens. nou die hoef ik nu ook niet meer want ik heb een niewe vriend! Ik heb dus zon leuke jongen ontmoet toen ik op de bus stond te wachten, die zei dat ik er wel wat te goed uitzag om in zon stomme bus te zitten en toen mocht ik met hem meerijden. savonds hadden we nog wat afgesproken en toen was het gebeurt! ik heb nu dus geen baantje meer nodig ff en ben blij toe want die roompot was echt nie relax.

maar ik ga nu naar mijn vriend toe, die w8 op mij, hij had wat voor me gekocht zei hij!! nou doei!!
Over haar poging te werken in een zwembad.

Jou staat een leven vol lichamelijke mishandeling en vernedering te wachten imo
pi_23285289
quote:

Werkelijk niet te geloven. Ik hoop dat hij je bericht leest en tot inkeer komt. Ik zou je in ieder geval DUMPEN en zelf gaan feesten in Salou.
Je bent zeker ook nog dyslectisch?
Gezecht??? Niewe??? viese canping???
Dus.
pi_23285295
quote:

[..]

DAT MEEN JE NIET!!!!

dit soort loopt nog steedt in het wild rondt????????
ik had begrepen op nathional geographic dat het uitgestorven was.

VERTEL. VERTEL. MAAR NIET TE SNELLLLLLL WNT IK MOET HET ALLEMAAL OPSCHRIJVEN!!!!!!!!

VOOR ZOVER IK HET WEET WAS DE LAATSTE MAAGD IN NEDERLAND (16+) 25 JAAR GELEDEN GEVANGEN. ( Freek )
  zaterdag 13 november 2004 @ 11:32:54 #95
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_23285303
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 11:30 schreef Viking84 het volgende:

[..]

donder op, kutkloon
Nee nee nee, meer!
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zaterdag 13 november 2004 @ 11:33:40 #96
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_23285311
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 11:32 schreef Duvel het volgende:

[..]

Nee nee nee, meer!
Als je nou eens zoekt naar andere OP's van haar/hem, dan is het wel duidelijk allemaal
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 13 november 2004 @ 11:33:58 #97
82451 R0hberrt
Ik ben dr klaar voor!
pi_23285316
jezus he wat ben jij voor een zeikwijf... ze zoude jou een enkeltje irak moete geve
Ik ben dr klaar voor!
pi_23285337
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 11:32 schreef heathcliff het volgende:

[..]

VOOR ZOVER IK HET WEET WAS DE LAATSTE MAAGD IN NEDERLAND (16+) 25 JAAR GELEDEN GEVANGEN. ( Freek )
maagd ??? die muts is aan alle kanten al geen maagd meer hoor
zo`n ding doet namelijk alles voor geld
pies on joe toe
  zaterdag 13 november 2004 @ 11:36:47 #99
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_23285360
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 11:32 schreef heathcliff het volgende:

[..]

DAT MEEN JE NIET!!!!

dit soort loopt nog steedt in het wild rondt????????
ik had begrepen op nathional geographic dat het uitgestorven was.

VERTEL. VERTEL. MAAR NIET TE SNELLLLLLL WNT IK MOET HET ALLEMAAL OPSCHRIJVEN!!!!!!!!

Hehehe, jaja , helaas wel. Ik laat er verder niet te veel over los. Mbt privacy etc.
  zaterdag 13 november 2004 @ 11:38:16 #100
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_23285381
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 11:33 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Als je nou eens zoekt naar andere OP's van haar/hem, dan is het wel duidelijk allemaal
Nou en? Schop naar onzin en we houden wat te lachen.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_23285388
quote:

[..]

Waarom zou le als vriend nog gaan werken als je vriendin wel met de benen wijd gaat aleenn voor geld.

He zo kan ik ook een BMW betalen ( er van uit gaande dat het er een beetje uit ziet.
Je weet het soms niet want zo is Internet en iedereen kan zo annoniem zijn als dat hij/zij wil))

ZEG WAT JE WIL EN IK BEN HET NIET!!!!!!
pi_23285390
quote:

[..]

Niemand heeft zin om te werken, trut. Ga gewoon in die tent liggen zoals de meeste anderen, want als je nog niet eens zelf een baan hebt, dan ben je ECHT niet beter dan alle anderen die op die camping staan....
Power perceived is power achieved.
pi_23285399
Privacy is niet nodig hoor
als je goed zoekt weet je waar het woont en kan je zo het adres achterhalen
de voor en achternaam heb je namelijk al
dus voor de boy`s die wat centjes op het nachtkastje willen achterlaten die moeten goed zoeken
pies on joe toe
pi_23285403
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 11:07 schreef cinnamongirl het volgende:
Dat ik hier intrap heheh
jaq maar het brengt je wel weer een poosje verder.
dus de lol had je er wel weer van.
pi_23285421
ben je nou verliefd op hem of op de BMW
pi_23285462
en iedereen maar serieus blijven reageren............
  zaterdag 13 november 2004 @ 11:46:52 #107
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_23285487
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 11:44 schreef Muertez het volgende:
en iedereen maar serieus blijven reageren............
En Gij denkt dat zulke als dit soort wijve niet bestaan?

Dream ON
  zaterdag 13 november 2004 @ 11:48:35 #108
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_23285499
quote:

[..]

Je zou kunnen werken zodat je je eigen vakantie kan betalen.
Vrouwen slaan is not done, maar jij verdient wel een tik.
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
pi_23285516
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 11:46 schreef Pearly het volgende:

[..]

En Gij denkt dat zulke als dit soort wijve niet bestaan?

Dream ON
nee, ik weer dat dit soort wijven wel bestaan
ik werk tenslotte in de horeca
pi_23285532
en Gij is inderdaad het WOORD.
Op mijn vierkante meters ben ik GOD.
  zaterdag 13 november 2004 @ 11:51:58 #111
62182 Georges
That's the shit
pi_23285536
Ik zeg dumpen. De moderne vrouw heeft recht op goed onderdak, een rijke vent en een BMW.

Ik reageerde serieus.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_23285552
het woord is DD met ZVO = DOOS
  zaterdag 13 november 2004 @ 11:53:50 #113
13250 Lod
Sapere aude!
pi_23285564
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 11:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Echte liefde
Maar deze ruzie ga je nu elk jaar voeren? Want hij wil natuurlijk elk jaar naar de camping en jij niet.
GNU Terry Pratchett
  zaterdag 13 november 2004 @ 11:54:43 #114
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_23285570
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 11:51 schreef heathcliff het volgende:
en Gij is inderdaad het WOORD.
Op mijn vierkante meters ben ik GOD.
CooL ......
pi_23285572
volgens mij is heathcliff de TS
pi_23285622
TS???
  zaterdag 13 november 2004 @ 11:59:11 #117
67128 capibar
pi_23285632
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 11:58 schreef heathcliff het volgende:
TS???
topicstarter
pi_23285654
NeE Neee Neee
  zaterdag 13 november 2004 @ 12:02:34 #119
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_23285689
jij bent een regelrechte schande voor de emancipatie kutwijf
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
  zaterdag 13 november 2004 @ 12:04:57 #120
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_23285717
Plukje84 is terug
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_23285751
quote:
ik zie alleen maar jaloerse reakties
quote:
Oplossing zelf werken
quote:
waarom zou je trouwes werken als je een vriend heb met geld..
Kan je zelf de troep kopen om op je gezicht te smeren
quote:
Jou staat een leven vol lichamelijke mishandeling en vernedering te wachten imo
Denk ik ook

Oh ja denk er ook aan dat als die fantastiche gooser je dumpt omdat een slimmerre meid (lees nog dommer) heeft gevonden. En je heb geen inkomen je regelrecht naar de sociale dienst kunt. O ja dan kan je net 3 brezertjes kopen zoveel krijg je dan
pi_23285764
O ja nog vergeten domme
pi_23285849
quote:
je krijgt:
- geld
- vakantie
en dan nog klagen dat je niet genoeg krijgt?

en "jongens hebben het maar makkelijk"... is dat zo??
niet als ze jou als vriendin hebben, dan kunnen ze blijkbaar niet meer als een tent betalen .
(je hebt het er dus eigenlijk zelf voor gezorgt dat je in een tent moet slapen )

Dus ik zou er toch eens over nadenken om gewoon te gaan werken en je eigen zooi te betalen.
Wat doe je eigenlijk in het dagelijkse leven??
pi_23285888
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 10:57 schreef capibar het volgende:

[..]

omg
Idd omg.
Nou misschien moet ie maar alleen naar Salou en laat hij jou thuis. Dan hoef je al je kilo's aan make-up en kleren ook niet mee te slepen.
  zaterdag 13 november 2004 @ 12:21:56 #125
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23285933
Gezellig hier... .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_23285943
quote:

Omfg Wat ben jij DOM!
-Een vriend met een BMW, maar zonder geld --> verdacht
-Terecht dat hij niet al dat geld aan je wil uitgeven --> betaal zelf ook wat
-Ja ga lekker geld lenen domme muts, als hij het nu niet kan betalen, dan kan hij dat straks ook niet
-Waarom zou je je vriendin niet in een tent laten slapen... doe eens niet zo elitair, want dat ben je duidelijk niet met je neanderthaler Nederlands.
Jupiler is goed
pi_23285949
Mijn vriendin wil ook altijd in een tent, maar ik niet. Dus zoeken we altijd een camping vlak bij een hotel; overdag doen we samen leuke dingen en 's nachts gaat zij in de tent en ik in het hotel. Opgelost
pi_23285983
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 12:04 schreef E.T. het volgende:
Plukje84 is terug
Grappige kloon inderdaad.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_23285998
slotje, geen inhoud.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: