Dat is toch een plaats in Zwitserlandquote:Op zaterdag 13 november 2004 19:44 schreef Jane het volgende:
[..]
Dan nog altijd geüpdatet toch?
moet zijn de hele dag is volgens mij, aangezien je over jezelf in de 3e persoon praat, dus hij isquote:Op zaterdag 13 november 2004 19:51 schreef Bupatih het volgende:
Zoek de vaut
Let op: Er hoeft geen fout in te zitten!!
- Ik, die hier al de hele dag ben, ga nu naar huis.
quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:51 schreef Bupatih het volgende:
Zoek de vaut
Let op: Er hoeft geen fout in te zitten!!
- Ik, die hier al de hele dag ben, ga nu naar huis.
- Hij kan goed voetballen, dat moet gezegd.
- De neiging te veel ineens te willen doen speelde hem voortdurend parten.
- Bupatih BV en haar personeel
- Hij managet, hij update en hij downloadt voor Bupatih BV.
- 'Ik ga ervanuit', zei Jan. Nee, ik ga er vanuit', zei Piet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo hoort het..
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
Ook ik doe mee, gewoontegetrouw. Het doel blijft ongewijzigd: 10 fout of minder halen. Mijn scores tot nu toe:quote:Op zaterdag 13 november 2004 06:22 schreef Dagonet het volgende:
Okay, wie gaan er allemaal meedoen?Dagonet Isabeau Yvonne ...
Doe ik mee?quote:Op zondag 14 november 2004 17:22 schreef Dagonet het volgende:
Lijst aangevuld
Geen formele aanmeldpost gezien, dat klopt.quote:Op zondag 14 november 2004 18:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Doe ik mee?
Ik had je al verwacht.quote:Op zondag 14 november 2004 19:05 schreef NiNi het volgende:
Ik ook!
Ik durf niet zo goed.quote:Op zondag 14 november 2004 19:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Geen formele aanmeldpost gezien, dat klopt.
Maar evengoed doe je mee
Uitzending is 13 december om 20:30 en anders heb je nog een ventquote:Op zondag 14 november 2004 20:12 schreef E.T. het volgende:
Ik bn ook wel benieuwd hoe laat de uitzending op tv begint.
Als het kan combineren met het naar bed brengen van Saskia (als Saskia dus slaapt dan) wil ik ook wel weer eens een poging doen.
De laatste keer dat ik meedeed was nog voor de rigoreuze wijzigingen in de taal en toen kwam ik tot 19 fout.. (oftwel.. een jaar of 10 geleden.. )
Je zegt het in ieder geval al goed, leraar Nederlandsquote:ik teer nog steeds op de keer dat ik mijn leraar Nederlands heb verslagen op de MEAO![]()
Als dat niet goed zou gaan, hadden die 19 fout er wel veel meer moeten zijn...quote:Op zondag 14 november 2004 20:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Uitzending is 13 december om 20:30 en anders heb je nog een vent
[..]
Je zegt het in ieder geval al goed, leraar Nederlands
gewoon IE 6, niets bijzonders..quote:Op zondag 14 november 2004 20:36 schreef Dagonet het volgende:
Welke browser gebruik je?
quote:Op zondag 14 november 2004 20:37 schreef E.T. het volgende:
[..]
gewoon IE 6, niets bijzonders..
misschien SP2..quote:Op zondag 14 november 2004 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan zou het gewoon moeten werken lijkt mij, bij mij werk het prima![]()
Het is ook geen moeilijk doenerige pagina ofzo
Het was er eentje van de browserquote:Op zondag 14 november 2004 21:04 schreef E.T. het volgende:
[..]
misschien SP2..
naja..
Heb jij een scrollbar van de browser of zo'n witte van de site?
Zal van de week nog even op mijn werk proberen
Laat maar: alleen op volledig venster doet ie 't niet.. Als ik mijn venster kleiner heb doet ie 't ineens wel?
Heb je mij er al bijgezet?quote:Op zondag 14 november 2004 21:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het was er eentje van de browser
En Blinky, je staat er bij.
Mooi.quote:Op zondag 14 november 2004 17:22 schreef Dagonet het volgende:
Lijst aangevuld
Het is rigoureuze...quote:Op zondag 14 november 2004 20:12 schreef E.T. het volgende:
De laatste keer dat ik meedeed was nog voor de rigoreuze wijzigingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |