Waarom niet?quote:Op zaterdag 13 november 2004 14:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nope.
snap ik ook nietquote:Op zaterdag 13 november 2004 14:44 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Waarom niet?
Je tweede fout zou je onlogisch kunnen vinden, je eerste is echter gewoon echt fout.quote:Op zaterdag 13 november 2004 14:53 schreef Biancavia het volgende:
Okee, ik heb gespiekt, maar ik snap niet waarom die beide dingen zo geschreven moeten worden. Ik vind het allebei niet logisch.
quote:Op zaterdag 13 november 2004 14:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je tweede fout zou je onlogisch kunnen vinden, je eerste is echter gewoon echt fout.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, die met de ballen in de bek.
Die vind ik inderdaad erg onlogisch.quote:Op zaterdag 13 november 2004 14:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je tweede fout zou je onlogisch kunnen vinden
quote:Op zaterdag 13 november 2004 14:57 schreef Biancavia het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
quote:Op zaterdag 13 november 2004 15:03 schreef Arcee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
quote:Op zaterdag 13 november 2004 15:03 schreef Arcee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, die met de ballen in de bek.
Herstel, ik maak er wordt van.quote:Op zaterdag 13 november 2004 13:18 schreef yvonne het volgende:
Goedbeschouwd/dt/t snakten we kortgeleden nog naar Siberische vrieskou, maar inmiddels word/dt/t je door een bijdehand/dt/te havo-leerling die halverwege juli nog spectaculair in de rond/dt/te skateboardde, alweer ontactisch toegesnauwd/dt/t dat hij een zonovergoten pinksterdag verbeid/dt/t; het is ook nooit goed!
Goedbeschouwd,
word
bijdehandte
rondte
toegesnauwd
verbeidt.
quote:Op zaterdag 13 november 2004 15:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, die met de ballen in de bek.
quote:Op zaterdag 13 november 2004 15:08 schreef Biancavia het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het een geweldige zin.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
quote:Op zaterdag 13 november 2004 15:11 schreef Arcee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het een geweldige zin.Die heb ik gecopy-paste uit het oefendictee.
Ja, die met de ballen in de bek.
quote:Op zaterdag 13 november 2004 15:10 schreef yvonne het volgende:
Goedbeschouwd,
wordt
bijdehandte
rondte
toegesnauwd
verbeidt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
quote:Op zaterdag 13 november 2004 15:10 schreef Biancavia het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
'Doe niet zo bijdehand' is de juiste schrijfwijze.quote:Op zaterdag 13 november 2004 15:15 schreef ranja het volgende:
Is het nou: doe niet zo bijdehand of doe niet zo bijdehant
quote:Op zaterdag 13 november 2004 15:15 schreef ranja het volgende:Het is een spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
Bijdehand.quote:Op zaterdag 13 november 2004 15:15 schreef ranja het volgende:
Is het nou: doe niet zo bijdehand of doe niet zo bijdehant
Vind/dt/t jequote:Op zaterdag 13 november 2004 15:17 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het is een spoiler.
quote:Op zaterdag 13 november 2004 15:17 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het is een spoiler.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, die met de ballen in de bek.
Enigszins.quote:Op zaterdag 13 november 2004 15:18 schreef ranja het volgende:
Vind/dt/t je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |