Als er een minzame godheid bestaat, zijn die twee zaken niet hetzelfde.quote:Op zaterdag 13 november 2004 13:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
de gemiddelde Nederlander (lees: fokker)
Gelet op de onzin die de afgelopen anderhalve week is gepost, ondersteun ik deze vrome wens van hartequote:Op zaterdag 13 november 2004 13:34 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Als er een minzame godheid bestaat zijn die twee zaken niet hetzelfde.
Stop met dromen. Ik heb alle hoop in een menselijke mensheid opgegeven, en ik vrees zelfs dat de fokkers nog de creme de la creme zijn van het schorriemorrie (mooi woord) dat zich op de straten begeeft.quote:Op zaterdag 13 november 2004 13:34 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Als er een minzame godheid bestaat zijn die twee zaken niet hetzelfde.
quote:Op zaterdag 13 november 2004 13:14 schreef Bupatih het volgende:
Goedbeschouwd
word
bijdehandte
rondte
toegesnauwd
verbeidt
quote:Op zaterdag 13 november 2004 13:18 schreef yvonne het volgende:
Goedbeschouwd,
word
bijdehandte
rondte
toegesnauwd
verbeidt.
quote:Op zaterdag 13 november 2004 14:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
Goedbeschouwd snakten we kortgeleden nog naar Siberische vrieskou, maar inmiddels word je door een bijdehante havo-leerling die halverwege juli nog spectaculair in de rondte skateboardde, alweer ontactisch toegesnauwd dat hij een zonovergoten pinksterdag verbeidt; het is ook nooit goed!
Ik ga spieken, ik kom op exact hetzelfde uit als I.R. ...quote:Op zaterdag 13 november 2004 14:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
Bijdehandte?quote:Op zaterdag 13 november 2004 14:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:
bijdehande
Tja het leek mij ook wel goed, maar hij bleef maarquote:Op zaterdag 13 november 2004 14:32 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ik ga spieken, ik kom op exact hetzelfde uit als I.R. ...
quote:Op zaterdag 13 november 2004 14:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Goedbeschouwd snakten we kortgeleden nog naar Siberische vrieskou, maar inmiddels word je door een bijdehande havo-leerling die halverwege juli nog spectaculair in de rondte skateboardde, alweer ontactisch toegesnauwd dat hij een zonovergoten pinksterdag verbeit; het is ook nooit goed!
Ik denk dat ik het al weet.quote:Op zaterdag 13 november 2004 14:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg nog niet wat er wel en niet goed is.
quote:Op zaterdag 13 november 2004 14:35 schreef ranja het volgende:
Goedbeschouwd snakten we kortgeleden nog naar Siberische vrieskou, maar inmiddels wordt je door een bijdehandte havo-leerling die halverwege juli nog spectaculair in de rondte skateboardde, alweer ontactisch toegesnauwd dat hij een zonovergoten pinksterdag verbeidt; het is ook nooit goed!
Nope.quote:Op zaterdag 13 november 2004 14:38 schreef Biancavia het volgende:
Goedbeschouwd snakten we kortgeleden nog naar Siberische vrieskou, maar inmiddels word je door een bijdehandte havo-leerling die halverwege juli nog spectaculair in de rondte skateboardde, alweer ontactisch toegesnauwd dat hij een zonovergoten pinksterdag verbeidt; het is ook nooit goed!
Toch?
Het is ook nooit goed!quote:Op zaterdag 13 november 2004 14:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nope.
quote:Op zaterdag 13 november 2004 14:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het al weet.
1 fout zeker?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |