SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
quote:Op zaterdag 13 november 2004 00:02 schreef Sharkdoggie het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
quote:Op zaterdag 13 november 2004 00:45 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]Waarschijnlijk kan ik beter met subs spelen ofzo. Midden in aktie luister ik niet echt wat er allemaal gezegd wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
Daar ben jequote:Op vrijdag 12 november 2004 23:57 schreef Neverstop het volgende:
Rodie denkt ik ben klaar met spelen, maak maar gelijk een nieuw topic.
Moet nog is wat met levels doen, iemand een uitleg?
En leuk samen met je te hebben gespeeld, we hebben wel ff gekingd in die warthogquote:Op zaterdag 13 november 2004 00:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
Was lachen net op LIVE!.
Geweldige game.. BRILJANT!.
en waarschijnlijk heb je ook nog gebruik gemaakt van de 3=2 aktie... lekker prijsje voor je dusquote:Op zaterdag 13 november 2004 08:14 schreef taart het volgende:
[..]
Iemand?quote:Op zaterdag 13 november 2004 00:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Waar kan je ook alweer je stats bekijken?
Dankuquote:Op zaterdag 13 november 2004 11:31 schreef Xante het volgende:
http://www.bungie.net/stats
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ff een message gestuurd naar die wedstrijdquote:Op zaterdag 13 november 2004 11:58 schreef DinoPK het volgende:
De SP onoverzichtelijkquote:Op zaterdag 13 november 2004 12:27 schreef DinoPK het volgende:
Heb ik gedaan, daarom is het juist zo jammer ...
Onoverzichtelijkheid daar doel ik voornamelijk op de singleplayer. Behalve de friendslist met al zijn kleurtjes is de Multiplayer verder zo duidelijk als wat als je weet hoe een game behoort te werken.
Ja, met die bom vind ik ook sucken.quote:Op zaterdag 13 november 2004 12:30 schreef jimjim1983 het volgende:
ik heb gisteravond ook ff met wat fokkers hier gespeeld.
was de eerste keer dat ik online ging met Halo en het duurde dan ook ff voordat ik dat hele gedoe met die bom snapte![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. af en toe handig, verder echt bagger. Covenant Carbine is echt een must om op zak te hebben. Bij een schot in het hoofd krijg je elk wezen met één of twee schoten dood. Ik loop eigenlijk altijd met een Carbine en een Energy Sword op zak![]()
Dat is dus wel in te stellen. Bij Halo 1 ook al hoor.quote:Op zaterdag 13 november 2004 15:01 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ik heb even met m'n broertje gespeeld, maar Bungie heeft nog steeds niet de Look Up en Look Down veranderd.Ik ben gewend om naar boven te duwen/drukken om naar beneden te kijken en vice versa, dit is gewoon idioot in HALO 2, en het is niet eens helemaal zelf in te stellen.
Reversed look is zelfs standaard.quote:Op zaterdag 13 november 2004 15:01 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ik heb even met m'n broertje gespeeld, maar Bungie heeft nog steeds niet de Look Up en Look Down veranderd.Ik ben gewend om naar boven te duwen/drukken om naar beneden te kijken en vice versa, dit is gewoon idioot in HALO 2, en het is niet eens helemaal zelf in te stellen.
quote:Op zaterdag 13 november 2004 14:59 schreef Bananenman het volgende:
Shotgun is echt kut in Halo 2. Alleen voor dieIk een carbine en die Battle rifle van de Marines.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. af en toe handig, verder echt bagger. Covenant Carbine is echt een must om op zak te hebben. Bij een schot in het hoofd krijg je elk wezen met één of twee schoten dood. Ik loop eigenlijk altijd met een Carbine en een Energy Sword op zak,
-
Battle Rifle is ook stoer ja, maar minder vaak kogels voor te krijgen.quote:Op zaterdag 13 november 2004 15:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik een carbine en die Battle rifle van de Marines.,
Ook nog ja.quote:Op zaterdag 13 november 2004 15:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Reversed look is zelfs standaard..
Hier ben ik het mee eens. Ik heb dan een invite van je gehad, maar heb 'm helaas over 't hoofd gezien, omdat de game soms zo intensief isquote:Op zaterdag 13 november 2004 11:46 schreef DinoPK het volgende:
Wel erg jammer dat er ook invite only games worden aangemaakt laat op de avond... Kom ik gisteravond laat thuis, denk ik nog een potje te spelen online, zit iedereen in een invite only game. Zit ik daar 20 minuten op te wachten, gaat iedereen opeens weg...
Ja het was me weer een top multiplayer avond...![]()
ja ieder voor zich natuurlijk hoor.. maar ik zit liever een groep met mensen te gamen die ik een beetje ken of " volwassen " gedrag hebben. Dan dat ik in een server zit waar het woordje "ownage" 100x moet schijnen te vallen. Je weet wel van die hormonale puber gamertjes.quote:Op zaterdag 13 november 2004 15:17 schreef twi het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens. Ik heb dan een invite van je gehad, maar heb 'm helaas over 't hoofd gezien, omdat de game soms zo intensief isMaar inderdaad, what's the deal met die invite only games? Maak gewoon een open server aan, geen gezeik. Heb ook regelmatig dat ik een kwartier moet wachten, en dat schiet totaal niet op.
Ik moet zeggen dat zelfs waterfront wel begint te wennen, als je eenmaal door heb hoe 'ie in elkaar zit, kun je heel afwisselende strategien aanhouden. Ik ben verder niet zo kapot van Burial Grounds, met afstand het meest sfeerloze level in de hele gaame.quote:Op zaterdag 13 november 2004 15:19 schreef DinoPK het volgende:
Hmmm wel maf dat er in een sealed halo2 geen kaartje zit
Ach boeit verder niets.
Welke idioot heeft trouwens Waterfront verzonnen? Wat een k*t level zeg, veels te groot en totaal onoverzichtelijk. En natuurlijk zo donker dat je amper iemand ziet. De rest van de levels zijn subliem alleen dit level voorlopig niet.
Ook met een open game kun je echt wel ervoor zorgen dat je met je normale groep mensen zit te gamen, zonder al die problemen. Het gaat zelfs nog sneller, want als ik gasten in een invite only game zie zitten, dan join ik toch degene die geen invite nodig heeft. Ik heb een hekel aan wachten, dat is nou juist het mooie van deze game. Je joint een game en hoeft niet te wachten tot 't afgelopen is. En het is echt niet zo dat je dood gaat als er iemand bij zit die je niet kent.quote:Op zaterdag 13 november 2004 15:20 schreef Bastard het volgende:
ja ieder voor zich natuurlijk hoor.. maar ik zit liever een groep met mensen te gamen die ik een beetje ken of " volwassen " gedrag hebben. Dan dat ik in een server zit waar het woordje "ownage" 100x moet schijnen te vallen. Je weet wel van die hormonale puber gamertjes.
En als ik dan een open server op zet, schijnen die types wel binnen te komen.. en anders niet.
Trouwens, vind dat met die messages perfekt werken.. ga je gewoon ff wat anders doen, ondertussen krijg je wel een invite op de aanvraag terug hoor, en dan kan je erbij.
Die houd ik zelf (is LE) en die ik nu heb gekocht verkoop ik. (zie V&A)quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:56 schreef Fliepke het volgende:
haha, en wat ga je doen met die playversie?
Als je halo 2 via live speelt, dan kun je je stats op bungie.net bekijken. Hier word ook je avatar opgezet. Je kunt ze ook zelf editen via de url.quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:49 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Hoe komen jullie aan die logo's van Halo 2?
Voor je iemand ten aanvalt, eerst ff goede wapens pakken.quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:46 schreef JoeyT het volgende:
Ik word telkens afgemaakt... Doet me heel erg denken aan mn tijd in quake 3![]()
Ja das een goeie tip, 1 keer een sniper in mn handen gehad en toen liep t wel lekker.... Totdat mn kogels opwarequote:Op zaterdag 13 november 2004 20:47 schreef BMH het volgende:
[..]
Voor je iemand ten aanvalt, eerst ff goede wapens pakken.
Genoeg spelers die met hun rug naar je toe staan. 1 mep is voldoende.quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja das een goeie tip, 1 keer een sniper in mn handen gehad en toen liep t wel lekker.... Totdat mn kogels opware![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja das een goeie tip, 1 keer een sniper in mn handen gehad en toen liep t wel lekker.... Totdat mn kogels op waren![]()
![]()
donequote:Op zaterdag 13 november 2004 21:12 schreef Brasco125 het volgende:
Kan ik nog wat mensen hier een friends invit sturen? al die lui in mijn friendslist die halo 2 spelen heb ik al een jaar niet tegen gespeeld enzo en met dat rare game matching vult je friendslist ook niet echt super rap..
Kom op, zo'n naam moet je gewoon uit leggenquote:Op zaterdag 13 november 2004 21:36 schreef Brasco125 het volgende:
gamertag is trouwens : Wushu Ham Ham..., don't ask why
quote:Op zaterdag 13 november 2004 21:36 schreef Brasco125 het volgende:
gamertag is trouwens : Wushu Ham Ham..., don't ask why
quote:Op zaterdag 13 november 2004 23:10 schreef Baris het volgende:
Ik ben nu bij The flood. Man, deze game is vet.![]()
Ik ben blij om The Flood weer te zien.
Nou.... Live op launchday gehaald, toen nog in de veronderstelling dat je de naam gewoon kon veranderen net als bij MSN als het ware.... verkeert gedacht.. I started a joke but the joke was on me.quote:Op zaterdag 13 november 2004 21:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kom op, zo'n naam moet je gewoon uit leggen
Het komt vaak voor dat een kereltje met 1 SMG een gast met een rocketlauncher aanvalt. Totaal geen zin.quote:Goh, bedankt voor de tip..![]()
Geef ff de statspagina van die pot! ben wel benieuwd.. moet je met de mapstats jullie spoor van verderf kunnen zien.. lijkt me wel lachen!quote:Op zaterdag 13 november 2004 23:33 schreef HomerJ het volgende:
Ik had net toch een prachtig potje![]()
Dat was met die Bom die je moest pakken en naar een plek brengen en armen.
Ik speelde dus met een vriend van mij(guest) waar het echt enorme chaos was.
Bartje Twi had ineens de bom en wij 2 schoten zijn weg vrij(we killden wel 6 ventjes).
Vriend van mij pakte Warthog(ofzo) en ik sprong op de turret. Bartje Twi sprong er ook in met de bom. Vervolgens reden we naar de plek ondertussen allemaal ventjes achter ons aan en wij konden ze van ons afhalen. Aangekomen bij de plek sprongen we alle 3 uit de Warthog Bartje Twi ging naar binnen om de bom te plaatsen. Wij dekten de ingang en er kwamen echt enorm veel lui aan. Wij schoten enorm veel. Ook veel ventjes dood maar toen werd mijn vriend doodgeschoten. Ik vluchte naar binnen en probeerde met mijn laaste kogels Bartje Twi te beschermen. Ik was net dood en er stond: "Bartje Twi armed the bomb"
Wat een game
Mjehquote:Op zondag 14 november 2004 00:00 schreef Brasco125 het volgende:
[..]
Geef ff de statspagina van die pot! ben wel benieuwd.. moet je met de mapstats jullie spoor van verderf kunnen zien.. lijkt me wel lachen!
Welcome on live gaming sonquote:Op zaterdag 13 november 2004 23:33 schreef HomerJ het volgende:
Ik had net toch een prachtig potje![]()
Dat was met die Bom die je moest pakken en naar een plek brengen en armen.
Ik speelde dus met een vriend van mij(guest) waar het echt enorme chaos was.
Bartje Twi had ineens de bom en wij 2 schoten zijn weg vrij(we killden wel 6 ventjes).
Vriend van mij pakte Warthog(ofzo) en ik sprong op de turret. Bartje Twi sprong er ook in met de bom. Vervolgens reden we naar de plek ondertussen allemaal ventjes achter ons aan en wij konden ze van ons afhalen. Aangekomen bij de plek sprongen we alle 3 uit de Warthog Bartje Twi ging naar binnen om de bom te plaatsen. Wij dekten de ingang en er kwamen echt enorm veel lui aan. Wij schoten enorm veel. Ook veel ventjes dood maar toen werd mijn vriend doodgeschoten. Ik vluchte naar binnen en probeerde met mijn laaste kogels Bartje Twi te beschermen. Ik was net dood en er stond: "Bartje Twi armed the bomb"
Wat een game
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat stukje met die Spin overnemen is ook enorm cool
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
quote:Op zondag 14 november 2004 12:10 schreef HomerJ het volgende:
Ik snap het verhaal nu even niet.
Ik ben in level 3Jij bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat stukje met die Spin overnemen is ook enorm coolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets?Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
Level 3 is het 2e level in de stad. Level 4 is The Arbiter. Alleen de levels zijn opgedeeld in hoofdstukken, daarom staan er meer naampjes.quote:Op zondag 14 november 2004 12:34 schreef Perfect het volgende:
Maar dat is toch niet level drie? dat is level 7 geloof ik, of iets in die richting, want bij level select staan er al ee stuk of 7 bij mij... en ik ben bij de arbiter...
Ja. Mits hij binnen het bereik is. Gewoon erop mikken en als de cursor rood word R inhouden en los laten. Het beste verdedigingswapen bij Zanzibar 1 flag CTFquote:Op zondag 14 november 2004 12:46 schreef Bak_Beest het volgende:
een vraagje tussendoor, kan je met die rocketlauncher nou ook op bjivoorbeeld een ghost locken zodat ie een zoekraket afvuurd net als met UT?
Jup, kans 1 op de 200.000 ofzo?quote:Op zondag 14 november 2004 17:25 schreef BMH het volgende:
Net deed ik een matchmaking Head 2 head. Speel ik eeneens tegen HomerJ! LOL.
En? Hoe vind je de single player.quote:Op zondag 14 november 2004 18:10 schreef gijsje79 het volgende:
Uitgespeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Minder dan deel 1.quote:Op zondag 14 november 2004 18:57 schreef BMH het volgende:
[..]
En? Hoe vind je de single player.
De eerste 3 levels van deel 2 vind ik gaaf. Daarna zakt het echt af. Aan het eind zit het weer op het niveau van deel 1 (gangen, gangen, gangen).quote:Op zondag 14 november 2004 19:54 schreef gieling het volgende:
deel 1 singleplayer was saaaai
2 is gaaf
Vond ik ook totdat ik het nog eens speelde op herotic. Het valt gewoon op hoe belangrijk het is om wapens wel zorgvuldig uit te kiezen. Battlerifle gebruikte ik pas toen die vliegende Elites echt irritant worden in groepen. Tweede keer spelen vond ik die level veel leuker.quote:Op zondag 14 november 2004 19:54 schreef gieling het volgende:
deel 1 singleplayer was saaaai
2 is gaaf
Van je pa lenen, als je over de 18 bent gewoon 1 van je bank aanvragen.quote:Op zondag 14 november 2004 20:11 schreef Baris het volgende:
Man, ik moet echt effe xbox live kopen. Lijkt me echt zo vet met Xbox live. Alleen heb geen CC.
Mijn ouders hebben geen CC. Ik ben nog 17. Wordt pas in Mei 18.quote:Op zondag 14 november 2004 20:11 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Van je pa lenen, als je over de 18 bent gewoon 1 van je bank aanvragen.
Je kunt pakketjes komen met een 1 jaar live + een game voor een bepaald bedrag (mijne was 35 euro voor 1 jaar live + mech assualt). Volgens mij kost live per maand iets van 7 euro?quote:Op zondag 14 november 2004 20:13 schreef Baris het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben geen CC. Ik ben nog 17. Wordt pas in Mei 18.
Hoe veel moet je per maand betalen voor live?
Die van 35 inc mech assault is denk ik niet meer verkrijgbaar, of je moet heel goed zoeken. Anders iets van 6 in de maand of 70 in het jaar. Maar goed, zonder CC kom je helaas nergensquote:Op zondag 14 november 2004 20:21 schreef BMH het volgende:
[..]
Je kunt pakketjes komen met een 1 jaar live + een game voor een bepaald bedrag (mijne was 35 euro voor 1 jaar live + mech assualt). Volgens mij kost live per maand iets van 7 euro?
Dan moet ik maar wachten tot mijn 18de.quote:Op zondag 14 november 2004 20:26 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Die van 35 inc mech assault is denk ik niet meer verkrijgbaar, of je moet heel goed zoeken. Anders iets van 6 in de maand of 70 in het jaar. Maar goed, zonder CC kom je helaas nergens
de eerste 3 LEVELS dan ja...niet hoe et spel ze aangeeft...daarna zakt de kwaliteit van de levels langzaam in...op het einde ging ik maar vijanden ontwijken om naar het einde te komen..had geen zin meer om te knokken daar....quote:Op zondag 14 november 2004 20:01 schreef BMH het volgende:
[..]
De eerste 3 levels van deel 2 vind ik gaaf. Daarna zakt het echt af. Aan het eind zit het weer op het niveau van deel 1 (gangen, gangen, gangen).
Multiplayer is nog steeds uber.
En nou wil je gepijpt worden ofzoquote:Op zondag 14 november 2004 17:25 schreef BMH het volgende:
Check dit!: Mjeh
PoTaToX BMH 40 kills. De eerste onder mij heeft er 14
PoTaToX BMH 56 medals. De eerste onder mij heeft er 13....
28 roadkills
quote:Op maandag 15 november 2004 07:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
En nou wil je gepijpt worden ofzo
Moet je gewoon met de Fok! clan gamen, die zijn constant onlinequote:Op maandag 15 november 2004 08:37 schreef Bananenman het volgende:
Gister uitgespeeld. Einde viel me tegen. Volop bezig met multiplayer nu, die erg leuk is als je aan het spelen bent. Een game uitzoeken duurt wel even echter
Klopt, jij wordt vrij frequent afgeschotenquote:Op maandag 15 november 2004 08:24 schreef Rahl het volgende:
mijn stats zuigen
Nou? Je hebt het toch naar je zin?quote:Op maandag 15 november 2004 08:24 schreef Rahl het volgende:
mijn stats zuigen
Hij is wel aardig.quote:Op maandag 15 november 2004 10:42 schreef HomerJ het volgende:
Deze game is gewoon cool! punt!
Ik heb het ook.quote:Op maandag 15 november 2004 11:25 schreef DinoPK het volgende:
http://www.bungie.net/Stats/PlayerGameList.aspx?player=DinoPK
Nu alleen nog iets beter worden....
edit: wat mij wel opvalt trouwens: het duurt echt godvergeten lang voordat ik eindelijk signed in ben op live, terwijl dit in andere games erg snel gaat. Ik neem aan dat iedereen dit heeft? (waarom duurt dit zo lang, ik kan er eigenlijk geen reden voor verzinnen).
Die map heb ik gister nog gespeeldquote:Op maandag 15 november 2004 11:09 schreef DinoPK het volgende:
Voor de mensen die hem al hebben uitgespeeld: Zorg er svp even voor dat we binnenkort de secret map 'Foundation' kunnen spelen, aanwijzingen staan hier:
http://xbox.ign.com/articles/565/565941p1.html
quote:Op maandag 15 november 2004 11:56 schreef Rahl het volgende:
[..]
Die map heb ik gister nog gespeeld
tja het werd een beetje veel van hetzelfde op een gegeven momentquote:Op maandag 15 november 2004 12:20 schreef Rodie83 het volgende:
Btw wel grappig om te zien hoe actief de (fok) live community ineens weer is. Paar maanden terug zat er niemand online, of werd er spaarzaam eens een potje black arrow of PGR2 gespeeld, nu zitten de Halo 2 servers constant vol met Fokkers , en er komen nog steeds allerlei nieuwe mensen bij. Echt toppie!
mooie met Halo 2 is dat je zoveel verschillende MP modes hebt. Die kwamen er bij Rainbow Six ook wel in, maar toch lang niet zo leuk als bij Halo 2quote:Op maandag 15 november 2004 13:18 schreef kepler het volgende:
[..]
tja het werd een beetje veel van hetzelfde op een gegeven moment
Halo 2 zorgt voor lekkere vernieuwing. Over een aantal maanden zal het ook wel een stuk rustiger worden
Mee eens. Daarbij is teamwork in modes als assault enzo gewoon belangrijk en dat is wat het spel helemaal naar een hoger niveau tilt. Een arcade shooter, die zonder tactiek al leuk is, maar met tactiek nog veel en veel leuker wordt.quote:Op maandag 15 november 2004 13:29 schreef Tain het volgende:
[..]
mooie met Halo 2 is dat je zoveel verschillende MP modes hebt. Die kwamen er bij Rainbow Six ook wel in, maar toch lang niet zo leuk als bij Halo 2
Vind ik wel meevallen, daarbij is het hartstikke mooi als je achter iemand bent geslopen, dan heel hard boe te roepen en diegene dan een rotklap te gevenquote:Op maandag 15 november 2004 13:51 schreef Tain het volgende:
Teamwork is zeker goed, alleen blijft het irritant dat je het witte knopje moet indrukken om alleen met teamgenoten te praten...
quote:Op maandag 15 november 2004 13:53 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen, daarbij is het hartstikke mooi als je achter iemand bent geslopen, dan heel hard boe te roepen en diegene dan een rotklap te geven
Dat boe roepen moet ik dan toch eens gaan doen, ik stalk mijn prooien vaak heel lang en kom er dan achter dat ik ze toch niet kan neermeppen en dus maar begin te schietenquote:Op maandag 15 november 2004 13:53 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen, daarbij is het hartstikke mooi als je achter iemand bent geslopen, dan heel hard boe te roepen en diegene dan een rotklap te geven
1 keer klikken en je kan blijven lullen totdat je een ruis hoortquote:Op maandag 15 november 2004 13:51 schreef Tain het volgende:
Teamwork is zeker goed, alleen blijft het irritant dat je het witte knopje moet indrukken om alleen met teamgenoten te praten...
dino die hebben we gister al gedaan...je hoeft em blijkbaar aleen maar uit te spelenquote:Op maandag 15 november 2004 11:09 schreef DinoPK het volgende:
Voor de mensen die hem al hebben uitgespeeld: Zorg er svp even voor dat we binnenkort de secret map 'Foundation' kunnen spelen, aanwijzingen staan hier:
http://xbox.ign.com/articles/565/565941p1.html
Ik gebruik hem helemaal nooit. En echt overpowered is ie niet, daar je ook met je gun kan slaan, en dat al redelijk krachtig is. Je zou ook niks aan dat zwaard hebben als je er meerdere keren mee zou moeten slaan.quote:Op maandag 15 november 2004 14:50 schreef Gamedemon het volgende:![]()
![]()
wat is dat energy sword toch overpowerd...niet normaal...1 klap en het is over...
Ik zat in dat potje. Dat was echt leip, dat je gewoon kan doorspelen als de host er mee quit. Ik ken geen enkel ander spel die dat zo doet, en zeker niet op live. Uitermate goede feature, dat is zekerquote:Op maandag 15 november 2004 16:08 schreef pkwarts het volgende:
Zoiezo is bungie fantastisch. Mijn router viel laatst uit terwijl ik aan het hosten was. Kom je terug en kan je gewoon vragen hoe het potje is afgelopen
Vind ik ook!quote:Op maandag 15 november 2004 14:50 schreef Gamedemon het volgende:![]()
![]()
wat is dat energy sword toch overpowerd...niet normaal...1 klap en het is over...
ik vond het juist steeds beter wordenquote:Op maandag 15 november 2004 16:52 schreef twi het volgende:
Ben in level 13 aangekomen in de SP, en ik moet zeggen dat ik tot nu toe al die ophef om die mindere latere levels nauwelijks begrijp. Ik moet nu nog een level of 2, maar dan moeten die laatste twee levels wel echt kut zijn moet 't mijn opinie over de SP nog kunnen wijzigen. Maar zelfs dan is 13/15e van de game gewoon klasse.
quote:Op maandag 15 november 2004 18:35 schreef kepler het volgende:
[spam]
http://games.fok.nl/review.php?reviewid=1648
[/spam]
quote:Op maandag 15 november 2004 20:10 schreef Hellrazor het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.New Yorker in spe
http://www.thefootballbox.nl
vandaar dat je wegging, de potjes waren wel leukquote:Op maandag 15 november 2004 20:14 schreef BMH het volgende:
Alle fokkers zitten nu in 1 game halo 2 te spelen. Wat heb ik? Een rode verbinding terwijl iedereen groen heeft. Morgen maar weer proberen.
I suckquote:Op dinsdag 16 november 2004 10:15 schreef febster het volgende:
Eindelijk, maar dan ook eindelijk, heb ook ik Halo2
Je suckt aan het begin ook. De actie is veel sneller dan in Halo 1, daar verkeek ik me ook hard opquote:Op dinsdag 16 november 2004 11:27 schreef febster het volgende:
[..]
I suck
Al keer of 5 doodgegaan en ik ben level 1 nog niet eens uit
En ik heb nog nooit Halo gedaanquote:Op dinsdag 16 november 2004 11:29 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Je suckt aan het begin ook. De actie is veel sneller dan in Halo 1, daar verkeek ik me ook hard op
Vond het vooral leuk dat ik de liefde aan m'n vriendinnetje (25 km verderop) kon verklaren terwijl ik op Xbox Live! aan het spelen wasquote:Op dinsdag 16 november 2004 10:36 schreef Rodie83 het volgende:
Wat is toch dat gedoe met die gasten van TMF joh. Stelletje aandachtgeilerds
Ik vind 't vooral irritant dat ze gewoon om een hoekje blijven wachten totdat jij actie onderneemt. Da's gewoon kut.quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:34 schreef febster het volgende:
[..]
En ik heb nog nooit Halo gedaan, dacht begin gewoon op normal das wel te doen, maar valt me tot nog toe vies tegen al gaat het langzaam aan wat beter, al vind ik de AI op dit niveau al erg goed moet ik zeggen
(irritant goed bijna)
Neem 1 ding van me aan: als je magzijn leeg is naar de vijand toe lopen en hem met B beuken, dat is vaak een handigere oplossing dan weglopen en herladen, omdat dan het schild van die elites ook weer oplaadt. Spaart nogal ammo uit en je zult gaan merken dat ammo 1 van de grotere problemen wordtquote:Op dinsdag 16 november 2004 11:34 schreef febster het volgende:
[..]
En ik heb nog nooit Halo gedaan, dacht begin gewoon op normal das wel te doen, maar valt me tot nog toe vies tegen al gaat het langzaam aan wat beter, al vind ik de AI op dit niveau al erg goed moet ik zeggen
(irritant goed bijna)
Soms wel maar soms word ik ook door zo'n onzichtbare ineens afgeslacht, die duikt dan plotseling langs je opquote:Op dinsdag 16 november 2004 11:37 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vind 't vooral irritant dat ze gewoon om een hoekje blijven wachten totdat jij actie onderneemt. Da's gewoon kut.
quote:Op dinsdag 16 november 2004 12:13 schreef Rahl het volgende:
ik vindIk dus niet. Ik vind het zelfs naadje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
quote:Op dinsdag 16 november 2004 12:21 schreef Neverstop het volgende:preciesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
master chief is me wat té bijdehand en alleskunnend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.New Yorker in spe
quote:Op dinsdag 16 november 2004 13:38 schreef Jeroenus het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
Dat is zeker waar, het verhaal is gewoon goed. De levels zagen er briljant uit. Maar dat einde... maar 9 feb staat er "iets" te gebeuren...quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:36 schreef twi het volgende:
UitgespeeldHet zal geen spoiler meer zijn, het einde is inderdaad net een level te vroeg, dus je zit nog een beetje middenin de actie, maar over het algemeen krijgt deze SP toch gewoon een dikke 9 van me hoor. Al dat commentaar op de latere levels is volgens mij meer 'n gevolg van het abrupte einde. Er zaten wat mindere stukken tussen, en als je daar uren rond blijft hangen dan kan ik begrijpen dat je je daar aan irriteert. Ik ben er gewoon doorheen gecrossed en heb verder meer genoten van de prachtige stukken door de hele game heen.
Dat zou erg sucken voor de mensen zonder XBL....quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:08 schreef Rodie83 het volgende:
Downloadable SP content
ik denk toch voor de MPquote:Op dinsdag 16 november 2004 14:08 schreef Rodie83 het volgende:
Downloadable SP content
goede marketing truuk om nog meer mensen op live te krijgenquote:Op dinsdag 16 november 2004 14:17 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Dat zou erg sucken voor de mensen zonder XBL....![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox Live: Anormius
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt." tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
Gewoon ff lachuh op tmf, maarja je komt er toch niet op.quote:Op dinsdag 16 november 2004 10:36 schreef Rodie83 het volgende:
Wat is toch dat gedoe met die gasten van TMF joh. Stelletje aandachtgeilerds
quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:26 schreef febster het volgende:
Joh kan iemand mij ff iets uitleggen want ik snap het ff niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:03 schreef Ps2K het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.New Yorker in spe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox Live: Anormius
quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:08 schreef Mister_T het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch wel trots op haar zelf is dat ze deze game heeft uitgespeeld zonder tips enzo te vragen![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:08 schreef Mister_T het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idemquote:Op dinsdag 16 november 2004 15:12 schreef GinaG het volgende:
Toch wel trots op haar zelf is dat ze deze game heeft uitgespeeld zonder tips enzo te vragen![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:08 schreef Mister_T het volgende:Je had beter naar Cortana moeten luisteren, daar die de oplossing vanzelf aandraagtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:08 schreef Mister_T het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
Niks gehoordquote:Op dinsdag 16 november 2004 15:14 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Je had beter naar Cortana moeten luisteren, daar die de oplossing vanzelf aandraagt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
In je xbox dashboard je instelling van de TV van 16:9 naar 4:3 veranderenquote:Op dinsdag 16 november 2004 15:46 schreef Deadl0ck het volgende:
Oh, en wat ook vreselijk annoying is, vind ik, halo 2 is splintscreen naast mekaar in plaats van onder mekaar.... is dat niet te veranderen? dus dat je het weer zoals bij halo 1 onder mekaar hebt?
quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:47 schreef Rodie83 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ze gewoon horizontaalquote:Op dinsdag 16 november 2004 15:46 schreef Deadl0ck het volgende:
Oh, en wat ook vreselijk annoying is, vind ik, halo 2 is splintscreen naast mekaar in plaats van onder mekaar.... is dat niet te veranderen? dus dat je het weer zoals bij halo 1 onder mekaar hebt?
sweet... ja we hebben het idd op een breedbeeld tv gedaan.... heb helaas zelf maar 1 controller, anders had ik het hier meteen ff getestquote:Op dinsdag 16 november 2004 15:48 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
In je xbox dashboard je instelling van de TV van 16:9 naar 4:3 veranderen
Op normal heb je volgens mij niet eens snipers op het dak staan tijdens singleplayer. De AI is pas echt goed bij Legendary.quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:34 schreef febster het volgende:
[..]
(irritant goed bijna)
Heb jij het al op legendary uitgespeeldquote:Op dinsdag 16 november 2004 15:52 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Op normal heb je volgens mij niet eens snipers op het dak staan tijdens singleplayer. De AI is pas echt goed bij Legendary.
op easy staan ze er zelfs alquote:Op dinsdag 16 november 2004 15:52 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Op normal heb je volgens mij niet eens snipers op het dak staan tijdens singleplayer. De AI is pas echt goed bij Legendary.
quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:31 schreef Jeroenus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:09 schreef Mister_T het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The line is a dot to you!
quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:09 schreef Mister_T het volgende:ZekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1 euroquote:Op dinsdag 16 november 2004 18:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[TK] HALO 2 (nog gesealed)
Voor wie um nog niet heeft.
guides.ign.com. Nope, niet nodig imo.quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:10 schreef DinoPK het volgende:
Heeft iemand hier eigenlijk de officiele strategy guide? Ik zag hem vanmiddag liggen bij de mediamarkt, voor 15 euro. Wat ik er van kon zien zag het er erg mooi uit, alleen ik vraag mij af of het wel een beetje meerwaarde heeft...
* het winnen gaatquote:Op dinsdag 16 november 2004 19:10 schreef DinoPK het volgende:
Heeft iemand hier eigenlijk de officiele strategy guide? Ik zag hem vanmiddag liggen bij de mediamarkt, voor 15 euro. Wat ik er van kon zien zag het er erg mooi uit, alleen ik vraag mij af of het wel een beetje meerwaarde heeft...
Ik krijg die guide morgenquote:Op dinsdag 16 november 2004 19:10 schreef DinoPK het volgende:
no youre notquote:Op dinsdag 16 november 2004 19:11 schreef taart het volgende:
[..]
* het winnen gaat![]()
![]()
Je kunt hem nog winnen op games.fok.nlquote:Op dinsdag 16 november 2004 19:10 schreef DinoPK het volgende:
15quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:01 schreef Baris het volgende:
Ik ben bij level 9. Hoeveel levels heeft het spel?
quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:08 schreef Ps2K het volgende:
[..]Het verhaal gaat verder in Halo 3.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oke thanks. Dus ik ben over de helft.quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:02 schreef GinaG het volgende:
[..]
15
Ik vind het een misselijke stunt als we daar een xbox 2 voor moeten aanschaffen... dikke kans dat Halo 3 een launch title word.quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:05 schreef Baris het volgende:
[..]
Het verhaal gaat verder in Halo 3.
Heb het besteld bij FRS voor 9,99.quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:10 schreef DinoPK het volgende:
Heeft iemand hier eigenlijk de officiele strategy guide?
Dat Halo 3 een xbox 2 game wordt is logisch natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:32 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik vind het een misselijke stunt als we daar een xbox 2 voor moeten aanschaffen... dikke kans dat Halo 3 een launch title word.
[TK] Halo 2 voor de Xboxquote:Op dinsdag 16 november 2004 18:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[TK] HALO 2 (nog gesealed)
Voor wie um nog niet heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Cause you could've been number one, if you only found the time
And you could've ruled the whole world, if you had the chance
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt." tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:41 schreef febster het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.New Yorker in spe
quote:Op dinsdag 16 november 2004 23:25 schreef Jeroenus het volgende:The Flood. (nee, dat is geen spoiler]. Ze assimileren zo beetje alles wat organisch en zelfs technologisch is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
Nou er gaan geruchten dat Halo 3 naast Halo 2 is ontwikkeld. Dat zou opzich slim zijn... breng dezelfde engine opnieuw uit, met de rest van het verhaal. Graphics een beetje tweaken en voila weer 125mill dollar erbij.quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:47 schreef Baris het volgende:
[..]
Dat Halo 3 een xbox 2 game wordt is logisch natuurlijk.
quote:Op woensdag 17 november 2004 00:18 schreef tomster het volgende:
grrrr.... ik kom momenteel even niet verder dan Prophet of Regret.. Die kut pharao achtige mannetjes met hun zwaarden duiken steeds achter me op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.last.fm/user/psych02k
quote:Op dinsdag 16 november 2004 23:19 schreef Sharkdoggie het volgende:
einde van het spel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.last.fm/user/psych02k
Ik vraag me af of ze die 125 mln op de release dat wel zullen halen met HALO 3quote:Op woensdag 17 november 2004 09:54 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Nou er gaan geruchten dat Halo 3 naast Halo 2 is ontwikkeld. Dat zou opzich slim zijn... breng dezelfde engine opnieuw uit, met de rest van het verhaal. Graphics een beetje tweaken en voila weer 125mill dollar erbij.
Marketing technisch is het een slimme stunt![]()
Lijkt me echt grote larie, omdat het niet alleen om de engine gaat.quote:Op woensdag 17 november 2004 09:54 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Nou er gaan geruchten dat Halo 3 naast Halo 2 is ontwikkeld. Dat zou opzich slim zijn... breng dezelfde engine opnieuw uit, met de rest van het verhaal. Graphics een beetje tweaken en voila weer 125mill dollar erbij.
Marketing technisch is het een slimme stunt![]()
Ik weet het haast wel zeker. Aan de ene kant voel ik me wel genaaid, nu moet ik wel een xbox 2 met halo 3 kopenquote:Op woensdag 17 november 2004 10:04 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Lijkt me echt grote larie, omdat het niet alleen om de engine gaat.
Daarnaast kun je het niet binnen nu en een jaar uitbrengen, omdat mensen dan halo moe raken.
Over een dik jaar komt de Xbox 2 al heel dicht in zicht, het zou nogal dom zijn om dan nog een titel voor de Xbox uit te brengen. Halo 3 komt pas op de Xbox 2 daar kun je toch echt wel van op aan.
Ga je dat echt doenquote:Op woensdag 17 november 2004 10:59 schreef Fliepke het volgende:
Weet iemand trouwens als er een halo 2 sound pack voor windows is, wil wel wat van die geluidjes voor mn pc.
Vooral dat stukje uit de reclame voor het afsluiten van mn pc: '"some said that this would never come...
Ik dacht dat de xbox 2 niet backwards compatibel zou zijn. Ontiegelijk ruk natuurlijk, vooral in verband met xbox livequote:Op woensdag 17 november 2004 10:58 schreef numero_uno het volgende:
Ik hoop dan maar dat de XBOX games ook in de XBOX 2 kunnen kheb nl. niet zoveel ruimte op mn kamer voor 2 grote zwarte dozen
dat gerucht gaat. Maar het gerucht gaat ook dat er geen HD in komt...quote:Op woensdag 17 november 2004 11:08 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Ik dacht dat de xbox 2 niet backwards compatibel zou zijn. Ontiegelijk ruk natuurlijk, vooral in verband met xbox live
Denk toch niet dat ik dat ding koop als het net gereleased wordt.quote:Op woensdag 17 november 2004 11:38 schreef kepler het volgende:
[..]
dat gerucht gaat. Maar het gerucht gaat ook dat er geen HD in komt...
ze zeggen ook dat ze met de Xbox 2 de Xbox 1 kunnen simuleren zodat je toch oude games kunt afspelen...
ik krijg gewoon een review exemplaarquote:Op woensdag 17 november 2004 11:41 schreef GinaG het volgende:
[..]
Denk toch niet dat ik dat ding koop als het net gereleased wordt.![]()
En dat geloof je zelfquote:Op woensdag 17 november 2004 11:43 schreef kepler het volgende:
[..]
ik krijg gewoon een review exemplaar
ik geloof het ook niet, ik zou hem krijgenquote:Op woensdag 17 november 2004 11:44 schreef GinaG het volgende:
[..]
En dat geloof je zelf![]()
neuhquote:Op woensdag 17 november 2004 11:44 schreef GinaG het volgende:
[..]
En dat geloof je zelf![]()
quote:Op woensdag 17 november 2004 14:05 schreef febster het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, net even matchmaking head to head zitten doen, daar merk je pas dat de energy sword overpowered is. Niet normaal. Oke, als je een beetje handig bent met plasma nades of toevallig een shotgun in je handen hebt, heb je geluk. Maar met alle andere wapens ben je machteloos.
Ik mis trouwens de optie om al je normale nades te dumpen en te vullen met extra plasma nades. Oh-zo-logisch, maar oh-zo-onmogelijk. Gewone grenades zuigen namelijk best wel hard.
quote:Op woensdag 17 november 2004 14:08 schreef GinaG het volgende:
[..]Voordat ik dit las had ik al het zelfde gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt." tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
quote:Op woensdag 17 november 2004 14:18 schreef twi het volgende:bij king of the hill heb je anders liever normale nades dan die plasma dingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, net even matchmaking head to head zitten doen, daar merk je pas dat de energy sword overpowered is. Niet normaal. Oke, als je een beetje handig bent met plasma nades of toevallig een shotgun in je handen hebt, heb je geluk. Maar met alle andere wapens ben je machteloos.
Ik mis trouwens de optie om al je normale nades te dumpen en te vullen met extra plasma nades. Oh-zo-logisch, maar oh-zo-onmogelijk. Gewone grenades zuigen namelijk best wel hard.[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
quote:Op woensdag 17 november 2004 14:18 schreef twi het volgende:Je hebt het betreffende potje ''vet'' verloren dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, net even matchmaking head to head zitten doen, daar merk je pas dat de energy sword overpowered is. Niet normaal. Oke, als je een beetje handig bent met plasma nades of toevallig een shotgun in je handen hebt, heb je geluk. Maar met alle andere wapens ben je machteloos.![]()
quote:Op woensdag 17 november 2004 14:18 schreef twi het volgende:Heb ik ook zitten doen. Op zich gaat dat plasma zwaard wel , alleen dan moet de andere speler er geen sniper riffle bij hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, net even matchmaking head to head zitten doen, daar merk je pas dat de energy sword overpowered is. Niet normaal. Oke, als je een beetje handig bent met plasma nades of toevallig een shotgun in je handen hebt, heb je geluk. Maar met alle andere wapens ben je machteloos.
Ik mis trouwens de optie om al je normale nades te dumpen en te vullen met extra plasma nades. Oh-zo-logisch, maar oh-zo-onmogelijk. Gewone grenades zuigen namelijk best wel hard., vooral niet als ze met beiden erg handig zijn. Ik gebruik het liefst de battle riffle in combinatie met de shotgun (even sterk als het zwaard onderhand). Wel ga ik echt voor de plasma nades, heerlijk om op iemand te plakken.
Helaas is het merendeel van de head to heads op lockout, ascersion is ook erg leuk (vooral als de anderen niet weten waar de rocket launcher ligt)
mensen stucken is idd erg leukquote:Op woensdag 17 november 2004 15:47 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Heb ik ook zitten doen. Op zich gaat dat plasma zwaard wel , alleen dan moet de andere speler er geen sniper riffle bij hebben, vooral niet als ze met beiden erg handig zijn. Ik gebruik het liefst de battle riffle in combinatie met de shotgun (even sterk als het zwaard onderhand). Wel ga ik echt voor de plasma nades, heerlijk om op iemand te plakken.
Helaas is het merendeel van de head to heads op lockout, ascersion is ook erg leuk (vooral als de anderen niet weten waar de rocket launcher ligt)
Heb 1 potje vet verloren, 1 potje vet gewonnen.quote:Op woensdag 17 november 2004 15:02 schreef GinaG het volgende:
[..]
Je hebt het betreffende potje ''vet'' verloren dus![]()
Welke gamemode?quote:Op woensdag 17 november 2004 15:45 schreef Xante het volgende:
En level 14.
Denk ik ookquote:Op woensdag 17 november 2004 16:15 schreef twi het volgende:
SP, vermoed ik...
Aye, dacht ik dat ik nog maar in level 3 zat, bleek het al level 8 te zijn ofzo, helaasquote:Op woensdag 17 november 2004 16:28 schreef Xante het volgende:
Bij Select Level, moet je wel zelf tellen, maarja.
Je bent niet verplicht om het uit te spelen hoorquote:Op woensdag 17 november 2004 16:40 schreef Mister_T het volgende:
Aangekomen in level 15, nu snel uitspelen zodat ik die SP niet meer hoef te spelen
Halo 2 heeft geen server browserquote:Op woensdag 17 november 2004 16:58 schreef Fujifilm het volgende:
stomme vraag misschien hoor..
maar ik krijg geen lijst op xbox live, welke games er beschikbaar zijn,.. ik kan alleen maar quick connect doen ofzo iets.. klopt dat??
ik kan niet zelf een server uit zoeken om halo 2 op te playen
quote:Op woensdag 17 november 2004 16:28 schreef Xante het volgende:
Bij Select Level, moet je wel zelf tellen, maarja.
quote:Op woensdag 17 november 2004 17:22 schreef taart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |