Damndomboquote:Op vrijdag 12 november 2004 22:55 schreef Baris het volgende:
Is Star Wars Episode 3 al te downen? geen locaties geven. Alleen ja of nee.
Nou, een leeraar van ons beweerd dat hij hem heeft. Alleen hij wil het niet op een dvd branden. Vandaar mijn vraag.quote:Op vrijdag 12 november 2004 22:56 schreef ChronoVisor het volgende:
[..]
Damndombo
Wat denk je zelf?
Alleen trailer.quote:Op vrijdag 12 november 2004 22:55 schreef Baris het volgende:
Schoppen die leraar!quote:Op vrijdag 12 november 2004 22:59 schreef Baris het volgende:
[..]
Nou, een leeraar van ons beweerd dat hij hem heeft. Alleen hij wil het niet op een dvd branden. Vandaaf mijn vraag.
zit jij op de basisschool ?quote:Op vrijdag 12 november 2004 22:59 schreef Baris het volgende:
[..]
Nou, een leeraar van ons beweerd dat hij hem heeft. Alleen hij wil het niet op een dvd branden. Vandaar mijn vraag.
Als jij zelf dom bent, hoef je mij geen dombo te noemen. Het was alleen maar een vraagje.quote:Op vrijdag 12 november 2004 22:56 schreef ChronoVisor het volgende:
[..]
Damndombo
Wat denk je zelf?
Nee, ik doe een it mbo niveau 4 opleiding.quote:Op vrijdag 12 november 2004 23:02 schreef Steve-O het volgende:
[..]
zit jij op de basisschool ?
ja of neequote:Op vrijdag 12 november 2004 22:55 schreef Baris het volgende:
quote:Op vrijdag 12 november 2004 23:03 schreef Baris het volgende:
[..]
Nee, ik doe een it mbo niveau 4 opleiding.
Als de release date ergens in mei 2005 is en jij vraagt of ie al te downloaden is, wie is er hier dan dom bezig?quote:Op vrijdag 12 november 2004 23:02 schreef Baris het volgende:
[..]
Als je zelf dom bent, hoef je mij geen dombo te noemen. Het was alleen maar een vraagje.
Ja, bedankt.quote:Op vrijdag 12 november 2004 23:04 schreef veldmuis het volgende:
Kheb al geantwoord op je vraag en je bedankt me niet eens!!!
Daar zijn het leraren voor.quote:Op vrijdag 12 november 2004 23:05 schreef Baris het volgende:
[..]
Ja, bedankt.
Maar ik zit toch een beetje te twijfelen. Want ons leeraar kwam zeer overtuigend over,
Zoals ik al zei; schoppen die vent!quote:Op vrijdag 12 november 2004 23:05 schreef Baris het volgende:
[..]
Ja, bedankt.
Maar ik zit toch een beetje te twijfelen. Want ons leeraar kwam zeer overtuigend over,
Als mijn leeraar zeer overtuigend overkomt, dan wil ik het gewoon hier vragen of het echt waar is. Niks doms aan.quote:Op vrijdag 12 november 2004 23:04 schreef ChronoVisor het volgende:
[..]
Als de release date ergens in mei 2005 is en jij vraagt of ie al te downloaden is, wie is er hier dan dom bezig?
![]()
Jouw leraar is een domme sukkel, zeg dat maar tegen hem.quote:Op vrijdag 12 november 2004 23:05 schreef Baris het volgende:
[..]
Ja, bedankt.
Zonder hem kan ik geen tentamen doen. Dus ik zeg het wel na mijn tentamen.quote:Op vrijdag 12 november 2004 23:07 schreef VOMiT het volgende:
[..]
Jouw leraar is een domme sukkel, zeg dat maar tegen hem.
Het is dus al een godswonder dat het je gelukt is om een post te plaatsenquote:Op vrijdag 12 november 2004 23:03 schreef Baris het volgende:
[..]
Nee, ik doe een it mbo niveau 4 opleiding.
echt, hij is er nog niet.. en anders kijk je op n-force.nl of nforce.nl, daar staan heel veel nieuwe releases op.quote:Op vrijdag 12 november 2004 23:05 schreef Baris het volgende:
[..]
Ja, bedankt.
Hoezo dat weer?quote:Op vrijdag 12 november 2004 23:08 schreef KastAllahNova het volgende:
[..]
Het is dus al een godswonder dat het je gelukt is om een post te plaatsen
De vuile leugenaar! Dreig hem aan te geven bij Brein!quote:Op vrijdag 12 november 2004 23:05 schreef Baris het volgende:
[..]
Ja, bedankt.
quote:Op vrijdag 12 november 2004 23:08 schreef KastAllahNova het volgende:
[..]
Het is dus al een godswonder dat het je gelukt is om een post te plaatsen
hij doet het nietquote:Op vrijdag 12 november 2004 23:15 schreef enlightenedwizza het volgende:
http://downloadhierAvP.secundairies.nl zou 'm ook moeten hebben
oja, starwars eps 7-8-9 zijn daar ook te halen
Hier wel! Zit met 300kb te downen man!quote:Op vrijdag 12 november 2004 23:16 schreef Steve-O het volgende:
[..]
hij doet het niet
Ja, maar dat is logisch natuurlijk. Hier mogen geen illegale links gegeven worden.quote:Op vrijdag 12 november 2004 23:16 schreef Steve-O het volgende:
[..]
hij doet het niet
quote:Op vrijdag 12 november 2004 22:59 schreef Baris het volgende:
[..]
Nou, een leeraar van ons beweerd dat hij hem heeft. Alleen hij wil het niet op een dvd branden. Vandaar mijn vraag.
Oh, ik heb Star.Wars.Episode.3.SVCD.TC.VideoCDquote:Op vrijdag 12 november 2004 23:18 schreef VOMiT het volgende:
www.downloadhier.Star.Wars.Episode.3.READ.NFO.2005.TS-Centropy.com
Ja, ik vond het ook erg vroeg. Maar ik ga het gewoon weer aan hem vragen. Als bewijs wil ik het op een dvd gebrand hebben. Anders geloof ik het gewoon niet.quote:Op vrijdag 12 november 2004 23:19 schreef Aurelium het volgende:
[..]! Nou dat zou dan wel op het nieuws komen hoor
STAR WARS III 4 MAANDEN VOOR RELEASE GELEKT
Nee, dream on, die leraar heeft waarschijnlijk voor 20 euro attack of the clones gekocht en denkt nu dat ie deel 3 heeft.
Nu pas?quote:Op vrijdag 12 november 2004 23:21 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Oh, ik heb Star.Wars.Episode.3.SVCD.TC.VideoCD
Pff Star.Wars.Episode.3.2004.CUSTOM.NL.SUBBED.NTSC.DVDR-Supreme is al aan het downloaden hoorquote:Op vrijdag 12 november 2004 23:29 schreef VOMiT het volgende:
[..]
Nu pas?
Star.Wars.Episode.3.DVDRip.XviD.2005-FRAGMENT![]()
Die had ik vorige maand al! Deel 5 is gelekt zojuist!quote:Op vrijdag 12 november 2004 23:34 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Pff Star.Wars.Episode.3.2004.CUSTOM.NL.SUBBED.NTSC.DVDR-Supreme is al aan het downloaden hoor![]()
Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back (1980)quote:Op vrijdag 12 november 2004 23:35 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Die had ik vorige maand al! Deel 5 is gelekt zojuist!
KUTNERD DAT JE DAT WEET!!!1quote:Op vrijdag 12 november 2004 23:36 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back (1980)
Joh
geloof het zowiezo maar nietquote:Op vrijdag 12 november 2004 23:21 schreef Baris het volgende:
[..]
Ja, ik vond het ook erg vroeg. Maar ik ga het gewoon weer aan hem vragen. Als bewijs wil ik het op een dvd gebrand hebben. Anders geloof ik het gewoon niet.
Ja maar...en dus..... Darth Vader.....dus yoda leert.......wookies komen.....Luke gaat dus....emperor palpatine....han solo dus met leia....quote:Op vrijdag 12 november 2004 23:38 schreef veldmuis het volgende:
[..]
KUTNERD DAT JE DAT WEET!!!1
quote:Op vrijdag 12 november 2004 23:40 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
Geloof het zsowiezso maar niet.
Jij bent moeilijk te overtuigen of niet?
Als jij het zegt!quote:Op vrijdag 12 november 2004 23:42 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Ja maar...en dus..... Darth Vader.....dus yoda leert.......wookies komen.....Luke gaat dus....emperor palpatine....han solo dus met leia....
En dus is het harstikke logisch dat deel 5 er al is en deel 3 nog niet
vergeet m'n per ongeluk getypete \ niet weg te halenquote:Op vrijdag 12 november 2004 23:42 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Idd, ik ben moelijk te overtuigen.quote:Op vrijdag 12 november 2004 23:40 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
geloof het zowiezo maar niet\
jij bent moeilijk te overtuigen of niet?
Ik heb ook gelijk even hoofdletters geplaatst en een punt gezet.quote:Op vrijdag 12 november 2004 23:45 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
vergeet m'n per ongeluk getypete \ niet weg te halen
waarvoor mijn onvoorwaardelijke dankquote:Op zaterdag 13 november 2004 00:01 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Ik heb ook gelijk even hoofdletters geplaatst en een punt gezet.
kan ik dit ook openen met grabit? mij lukt het niet namelijk.quote:Op vrijdag 12 november 2004 22:53 schreef VOMiT het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |