abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24301169
quote:
Op donderdag 30 december 2004 16:59 schreef Daalemmer het volgende:
Omdat H-G-T de eerste was krijgt hij de geweldige eer mijn plaatje te maken. Bedankt!
Wat spijtig dat ik een van de weinige Fok!kers blijk te zijn die oog voor artistiekiteit (stoer woord) heeft .

Eigenlijk vind ik het gewoon een schande dat je dat ding boven de mijne verkiest, maar ik probeer me in te houden .
pi_24301414
quote:
Op donderdag 30 december 2004 17:14 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Wat spijtig dat ik een van de weinige Fok!kers blijk te zijn die oog voor artistiekiteit (stoer woord) heeft .

Eigenlijk vind ik het gewoon een schande dat je dat ding boven de mijne verkiest, maar ik probeer me in te houden .
Hij was eerder, en bovendien, jij bent voor FC Den Bosch. Nee, geintje. Hij was gewoon eerder.

Maar als je ze nou allebei achter elkaar kan zetten in een animated gif, zet ik die erin en dan zijn jullie allebei blij.
pi_24301793
Kan iemand deze wat verbeteren,

alvast bedankt !

pi_24302053
quote:
Op donderdag 30 december 2004 17:25 schreef Daalemmer het volgende:

[..]

Hij was eerder, en bovendien, jij bent voor FC Den Bosch. Nee, geintje. Hij was gewoon eerder.

Maar als je ze nou allebei achter elkaar kan zetten in een animated gif, zet ik die erin en dan zijn jullie allebei blij.
Ook dan ben ik helemaal niet blij .

Klopt dat ie een paar minuten eerder was, en als dat je reden is dat je em wilt gaan gebruiken dan moet je dat lekker zelf weten, maar ik vind dat ding er gewoon niet uit zien. (punt)
pi_24302117
quote:
Op donderdag 30 december 2004 17:01 schreef Radjwantie het volgende:

[..]

Kan je deze plaatjes dan achter het plaatje zetten wat ik nu heb? Net zoals bij die anderen achter mekaar.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Oh ja, van dat laatste plaatje wilde ik eigenlijk alleen het rechtermeisje. Als dat niet kan hoeft dat niet hoor. Dan kan dat plaatje gewoon weggelaten worden.

Dankje!!
(uploadbaar)

(niet uploadbaar, maar je kan deze url gebruiken)
Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
pi_24302211
quote:
Op donderdag 30 december 2004 18:06 schreef Jonathon het volgende:
Kan iemand deze wat verbeteren,

alvast bedankt !

[afbeelding]
pi_24302248
quote:
Op donderdag 30 december 2004 17:14 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

pi_24302335
quote:
Op donderdag 30 december 2004 18:19 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Klopt dat ie een paar minuten eerder was, en als dat je reden is dat je em wilt gaan gebruiken dan moet je dat lekker zelf weten, maar ik vind dat ding er gewoon niet uit zien. (punt)
Hij ziet er ook niet uit, dat besef ik ook. Ik heb dat stuk uit de OP er niet voor niets gequote. Als je een aanvraag doet zonder je wensen neem ik het eerste beste plaatje dat ik vind wat iets te maken heeft met de nick. Ik poste die pedaalemmers alleen maar omdat het me ten eerste geen moeite kost om dat te maken en om te duidelijk te stellen dat er best iets meer wensen kenbaar gemaakt worden omdat je anders een plaatje krijgt dat slecht is.
pi_24302414
quote:
Op donderdag 30 december 2004 18:19 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Oke, oke, sorry, sorry, sorry, ik heb die van jou al ingesteld.

Bedankt voor het prachtige plaatje .

En HGT, ik hoop dat je nu niet boos op me bent .
  donderdag 30 december 2004 @ 18:36:18 #235
72738 misspoezz
... Het kan altijd erger
pi_24302425
[afbeelding] (60x60 maar wel te groot in kb)

[afbeelding] (9,5kb - uploadbaar naar fok)
[/quote]

dank je wel, ik ga m meteen neerzetten!
... Kuma Kuma Heeeee ...
pi_24302660
quote:
Op donderdag 30 december 2004 18:35 schreef Daalemmer het volgende:

[..]

.....

En HGT, ik hoop dat je nu niet boos op me bent .
Nee hoor, ik ben geen kind meer
pi_24302706
Ik kan me in HGT's post wel vinden ja. Ik heb dat "maak maar es iets"-verhaaltje niet voor niks in de OP gezet .

Jammer dat het op deze manier is gegaan, maar dat je nu toch mijn plaatje hebt gekozen vind ik mooi! Een beter Fok! begint immers bij jezelf .
pi_24302840
Hehe, dat verzoekje postte ik meer als grapje, want zo'n usericon maakt me niet zoveel uit namelijk, ik vond het alleen wel komisch om jullie maar iets willekeurigs te laten verzinnen, kunnen jullie immers ook je creativiteit eens kwijt, in plaats van alleen maar plaatjes te verkleinen en te vergroten. Maar goed, ook weer opgelost.
pi_24303228
Kan deze wat scherper of iets dergelijks?

Kan het origineel niet meer vinden, een van jullie wel?
---------------------------------------------------------------------------------
Of deze: en dan dit clownshoofdje ---> ipv de originele.

dus zo:
,maar dan wel nog steeds een
Animated GIF.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Of een geheel andere (artistieke) jack-in-the-box....

Succes!
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
pi_24306719
quote:
Op donderdag 30 december 2004 18:21 schreef Het-Gele-Teken het volgende:

[..]

[afbeelding] (uploadbaar)

[afbeelding] (niet uploadbaar, maar je kan deze url gebruiken)
Woooow!!! Wat mooi!!!
Echt heeel mooi! Dankjewel!

Uh, misschien een domme vraag, maar wat is (niet) uploadbaar?

Heb ze ook opgeslagen op mijn pc.
pi_24306871
quote:
Op donderdag 30 december 2004 19:17 schreef Calella het volgende:

[afbeelding]
---------------------------------------------------------------------------------
Of deze: [afbeelding]en dan dit clownshoofdje ---> [afbeelding] ipv de originele.

dus zo: [afbeelding]
Animated GIF.
-----------------------------------------------------------------------------------------------

Succes!
Hier is de eerste alvast, op de 2de ga je wel iets langer moeten wachten (hij was ook veel te groot en rechthoekig)

pi_24306928
quote:
Op donderdag 30 december 2004 22:07 schreef Radjwantie het volgende:

[..]

Woooow!!! Wat mooi!!!
Echt heeel mooi! Dankjewel!

Uh, misschien een domme vraag, maar wat is (niet) uploadbaar?

Heb ze ook opgeslagen op mijn pc.
Als je ze niet als web icoon zet kan je ze op de FOK server zetten. Je icoon mag dan niet groter zijn dan 10kb.
pi_24307333
quote:
Op donderdag 30 december 2004 22:14 schreef Het-Gele-Teken het volgende:

[..]

Als je ze niet als web icoon zet kan je ze op de FOK server zetten. Je icoon mag dan niet groter zijn dan 10kb.
Oke, bedankt voor de uitleg. Jij bent liefie!

Hey, hoe doe je dat nou? Wat voor programma gebruik je hiervoor? (Dit is mijn laatste vraag op je topic hoor )
pi_24307572
quote:
Op donderdag 30 december 2004 19:17 schreef Calella het volgende:

[afbeelding]
Of deze: [afbeelding]en dan dit clownshoofdje ---> [afbeelding] ipv de originele.

dus zo: [afbeelding]
Animated GIF.

Succes!
pi_24307641
quote:
Op donderdag 30 december 2004 22:27 schreef Radjwantie het volgende:

[..]

Oke, bedankt voor de uitleg. Jij bent liefie!

Hey, hoe doe je dat nou? Wat voor programma gebruik je hiervoor? (Dit is mijn laatste vraag op je topic hoor )
afhankelijk van wat er moet gebeuren gebruik ik Correldraw, paintshop, of een Gif animator
pi_24308031
quote:
Op donderdag 30 december 2004 22:12 schreef Het-Gele-Teken het volgende:

[..]

Hier is de eerste alvast, op de 2de ga je wel iets langer moeten wachten (hij was ook veel te groot en rechthoekig)

[afbeelding]
quote:
Op donderdag 30 december 2004 22:35 schreef Het-Gele-Teken het volgende:

[..]

[afbeelding]
Dat noemt ie lang wachten

Briljant!
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
pi_24308243
quote:

[..]

[afbeelding]
Ik durf het bijna niet te vragen, maar kan je die ook zo maken dat ie wel uploadbaar bij fok is?
pi_24308406
quote:

[..]

[afbeelding]
lol .

Die is gaaf!!
pi_24308426
quote:
Op donderdag 30 december 2004 23:01 schreef Calella het volgende:

[..]

Ik durf het bijna niet te vragen, maar kan je die ook zo maken dat ie wel uploadbaar bij fok is?
Het kan wel, ik heb nogal in de beelden moeten snoeien en de kwaliteit op zowat het laagst mogelijke zetten. Dan is hij 9,8kb dus uploadbaar.
Ik vind'm eigenlijk niet meer mooi en zou de grote versie nemen, je kan gewoon die url gebruiken.
De picserver waar hij opstaat is zonder upload limiet en daarom kan ik'm niet eens weghalen. Hij verdwijnt vanzelf na een maand ofzo niet meer bekeken te zijn.

maar hier is je uploadbare versie.

pi_24312639
quote:
Op donderdag 30 december 2004 23:13 schreef Het-Gele-Teken het volgende:

[..]

Het kan wel, ik heb nogal in de beelden moeten snoeien en de kwaliteit op zowat het laagst mogelijke zetten. Dan is hij 9,8kb dus uploadbaar.
Ik vind'm eigenlijk niet meer mooi en zou de grote versie nemen, je kan gewoon die url gebruiken.
De picserver waar hij opstaat is zonder upload limiet en daarom kan ik'm niet eens weghalen. Hij verdwijnt vanzelf na een maand ofzo niet meer bekeken te zijn.

maar hier is je uploadbare versie.

[afbeelding]
Weer goed werk

Ik heb die url ook gebruikt,
maar je hebt toch ook users die alleen geuploade icoontjes willen zien, voor die is die dan ook zichtbaar, zij het in een mindere kwaliteit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')