Dit klinkt (nog) niet griezelig??quote:Op vrijdag 12 november 2004 20:45 schreef Bupatih het volgende:
Boerenworst.
Nou, snij jij maar eens het geslacht van een boer eraf.quote:Op vrijdag 12 november 2004 21:09 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Dit klinkt (nog) niet griezelig??
Dit is meer ba(h)naal dan griezelig... Moet beter kunnen! Wie-o-wie? Niet allemaal tegelijk!quote:Op vrijdag 12 november 2004 21:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou, snij jij maar eens het geslacht van een boer eraf.
En of dat er griezelig uit ziet. [afbeelding]
Heb je het recept?quote:Op zaterdag 13 november 2004 02:11 schreef Axioma het volgende:
wie maakt er dan zelf haggis?![]()
receptquote:Op zaterdag 13 november 2004 11:09 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Heb je het recept?![]()
Beter nog: champignondakjes samen met schapenogen, beetje glazig gestoofd zodat je het verschil niet zo goed zit.quote:Op vrijdag 12 november 2004 22:55 schreef moussy het volgende:
[...]
champignondakjes gevuld met schapenogen
![]()
quote:Op zaterdag 13 november 2004 14:15 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Beter nog: champignondakjes samen met schapenogen, beetje glazig gestoofd zodat je het verschil niet zo goed zit.
In een schemerige omgeving serveren, kijken wie de eerste 'verrassing' treft...![]()
Dit is minder vreemd dat het klinkt: de eerste pannenkoek die Jasper kreeg was inderdaad van moedermelk gemaakt. Niets mis mee, met moedermelk: beetje vettig en een beetje zoetig.quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:09 schreef Sjeen het volgende:
in het verlengde van de placenta...
moedermelkpannenkoeken
Ga eens praten met de firma Pijnenburg, wellicht zien ze er iets in??quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:16 schreef Bupatih het volgende:
Moederkoekhappen
Ik vind idd dat er niets mis is met moedermelk. Alleen het werk dat ik moet doen om iets gekolfd te krijgen, weerhoudt me er op dit moment van op er pannenkoeken van te bakken.quote:Op zondag 14 november 2004 16:28 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Dit is minder vreemd dat het klinkt: de eerste pannenkoek die Jasper kreeg was inderdaad van moedermelk gemaakt. Niets mis mee, met moedermelk: beetje vettig en een beetje zoetig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |