quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:04 schreef The_Hives het volgende:
Bij SHO regelen ze het wel zelf
Yep. Angel regelt de interviewes. Maar ik postte dit ff om verwarring te voorkomen, niet dat dadelijk mensen uit naam van FOK! interviews gaan regelen.quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:08 schreef The_Hives het volgende:
Gaan die interviews van Static dan ook via Angelic1 of 1 der Administrators?
Wist ik niet.
Maar dit topic is ook om ideeen op te doen en dan kan mss daarna Angelic1 of 1 der Administrators het regelen.
En hoor je soms nog mooie verhalen ookquote:Op vrijdag 12 november 2004 18:52 schreef methodmich het volgende:
In de GGD heb je superkansen, die zijn blij met elke aandacht.
die mag van Zjroen wel zonder adminquote:Op vrijdag 12 november 2004 17:02 schreef PogueMahone het volgende:
Arie van Lent
quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:06 schreef Doekes het volgende:
Pelé lijkt me wel een leuke om te interviewen![]()
zat zelf aan maradona te denkenquote:Op dinsdag 16 november 2004 11:06 schreef Doekes het volgende:
Pelé lijkt me wel een leuke om te interviewen![]()
Als iemand zijn e-mailadres kan achterhalen kun je het altijd proberen natuurlijk. Pelé is ook de beroerdste niet volgens mij. Maar goed, het zal niet makkelijk zijn om hem te bereiken...quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:07 schreef The_Hives het volgende:
[..],
ja heel leuk. Ook lekker realistisch enzo
Hij heeft zelfs twee e-mailadressen zie ik! Zie je wel dat het niet zo moeilijk isquote:Op dinsdag 16 november 2004 11:16 schreef Bjoro het volgende:
pele@hotmail.com of
Edson_Arantes_do_Nascimento10@planet.br
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |