quote:Op vrijdag 12 november 2004 12:02 schreef JaWi het volgende:
Volvo.
*afmeldquote:Op vrijdag 12 november 2004 12:14 schreef Mex_ het volgende:
ga jij mee blauwe?
Ja i know, als ik naar de winkel zou gaan hebben ze hebben hem ook overal, alleen die van mij komt van play.com en zou gister/vandaag/morgen moeten komen, maar ik hoop zo dat het vandaag wordtquote:Op vrijdag 12 november 2004 12:52 schreef daNpy het volgende:
Wordt op tweakers anders genoeg aangeboden zag ik gisteren
Studiegenoot van me vertelde ook vandaag dat hij NFSU2 in preorder heeft, maar nog steeds niet binnen. Het spel is dinsdag al uitgekomenquote:Op vrijdag 12 november 2004 13:14 schreef febster het volgende:
[..]
Ja i know, als ik naar de winkel zou gaan hebben ze hebben hem ook overal, alleen die van mij komt van play.com en zou gister/vandaag/morgen moeten komen, maar ik hoop zo dat het vandaag wordt
Halo2 gisterquote:Op vrijdag 12 november 2004 14:19 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Studiegenoot van me vertelde ook vandaag dat hij NFSU2 in preorder heeft, maar nog steeds niet binnen. Het spel is dinsdag al uitgekomen
Wat heb je er voor betaald als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 12 november 2004 17:04 schreef FlowDesign het volgende:
Ik heb over een paar dagen een Club3D Radeon 9800 Pro 128MB
neej die eerste twee vallen niet af. Kamernet is voor en door studenten maar er worden ook hospitakamers aangeboden en ook wel mensen die 1 huisgenoot zoeken om samen in een huisje te zitten. Das toch wel anders dan een studentenhuis zoals zij het bedoelde.quote:In het vorige topic schreef blieblie het volgende:
Maar ze wil juist niet in een studentenhuis, Dus die eerste 2 vallen min of meer af.
Vestide is overigens toch nog steeds de studententak van een overkoepelende Woningstichting? Trudo ofzo.
valt wel mee,quote:Op vrijdag 12 november 2004 17:44 schreef Mex_ het volgende:
Stinken konijnen erg hard?
¤ 211,40quote:Op vrijdag 12 november 2004 17:36 schreef febster het volgende:
[..]
Wat heb je er voor betaald als ik vragen mag?
Moet je aan gazy vragen, haar pa houdt konijnen als hobby.quote:Op vrijdag 12 november 2004 17:44 schreef Mex_ het volgende:
Stinken konijnen erg hard?
kalkoen ? pwôôôk !quote:Op vrijdag 12 november 2004 17:47 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Moet je aan gazy vragen, haar pa houdt konijnen als hobby.
3 keer raden wat ze eten met kerst
Als jij je uitlaat voor me meeneemt ga ik wel met je mee hoorquote:Op vrijdag 12 november 2004 12:05 schreef Mex_ het volgende:
zucht
Wie o wie kan mij straks begeleiden naar een meet met een vreemde man om een foon te verkopen?????????????????????
Ik heb die aaaaal....quote:Op vrijdag 12 november 2004 17:04 schreef FlowDesign het volgende:
Ben jij niet in de war met die 2ehands zaak (ITV ofzo) die daar vlakbij is?quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:05 schreef blieblie het volgende:
4Launch bestaat volgens mij al een tijdje... ik ken die naam iig wel ergens van. Was dat vroeger niet zo een hardwaremuk winkel?
Trouwens als je pa BTW terugvorderd is de kaart officieel gezien van je pa he.
Dus *stel dat* je pa failliet gaat wat bedrijf betreft komen de geldeisers bij jouw die kaart uit je pc schroeven.
Ik weiger om meer dan 220 euro aan welk los computeronderdeel dan ook uit te gevenquote:Op vrijdag 12 november 2004 19:04 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik heb die aaaaal....
Een jaar ofzo.
Maar goed, heb der dan ook ranzig veel geld voor betaald![]()
.
hmmm, kben daar tot nu 2 keer overheen gegaan, die videokaart en mijn CPUquote:Op vrijdag 12 november 2004 19:20 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik weiger om meer dan 220 euro aan welk los computeronderdeel dan ook uit te geven
De kaart die ik nu heb kostte 210 euro.
Ik heb nog steeds een AthlonXP1800+ @1800 MHz op m'n Asus nForce2 mobo, maar die kan wel op 2300 MHz (met 250 MHz synchroonquote:Op vrijdag 12 november 2004 19:33 schreef blieblie het volgende:
[..]
hmmm, kben daar tot nu 2 keer overheen gegaan, die videokaart en mijn CPU.
De MX-5 was in NFSU1 een erg fijne wagen inderdaad.quote:Op vrijdag 12 november 2004 20:41 schreef blieblie het volgende:
Waar zijn jullie eigenlijk mee begonnen?
Ik natuurlijk met deMX5
![]()
Ben jij thuis?quote:Op vrijdag 12 november 2004 21:49 schreef blieblie het volgende:
In twee worden er ook een honda civic aangeboden.
Ik heb overigens 1 winkel gevonden.
Wat een irritant systeem zeg. Dat je op zoek moet naar die shops.
Veel geilende nerds die foto's van je gemaakt hebben?quote:Op zaterdag 13 november 2004 00:13 schreef Inu het volgende:
Haaj
Gamexpo is vermoeiend
Topquote:Op vrijdag 12 november 2004 23:56 schreef daNpy het volgende:
Hij werkt![]()
Mn stuur ook, maar da's ff wennen. En die FF aan die praat natuurlijk.
Nej, die maken foto's van boothbabesquote:Op zaterdag 13 november 2004 00:17 schreef blieblie het volgende:
[..]
Veel geilende nerds die foto's van je gemaakt hebben?
ForceFeedback nu ook aan de praat (met logitech softwarequote:Op zaterdag 13 november 2004 00:19 schreef blieblie het volgende:
[..]
FOrcefeedbackquote:Op zaterdag 13 november 2004 00:37 schreef daNpy het volgende:
[..]
ForceFeedback nu ook aan de praat (met logitech software).
Mn ouders vinden alleen die pedalen op de grond minder![]()
Dies vet overrated. Jij bent mooierquote:Op zaterdag 13 november 2004 00:40 schreef Inu het volgende:
En dan ook nog met miss_bleu
quote:Op zaterdag 13 november 2004 00:41 schreef blieblie het volgende:
[..]
Dies vet overrated. Jij bent mooier.
Deze is maar 39 euro met USBquote:Op zaterdag 13 november 2004 00:41 schreef blieblie het volgende:
[..]
FOrcefeedback.
Ik heb toendertijd Need For a Speed Hot Pursuit met FF gespeeld...
Laaang lang geleden.
Het stuurtje heeft alleen een gamepoort nodig.
URLquote:Op zaterdag 13 november 2004 00:42 schreef blieblie het volgende:
Zeg... daNpy, heb jij dat ook, dat als je een U.R.L. gewonnen hebt, het spel niet verder gaat dan de 2 "winschermpjes"??
Ik zou er als ik jou was een ander koeler opzetten.....de club3d koelers zijn berucht; schijnen er na een paar maanden gewoon mee te kappen, zit je wel ff zonder videokaartquote:Op vrijdag 12 november 2004 17:04 schreef FlowDesign het volgende:
Thanx for the tip matequote:Op zaterdag 13 november 2004 09:44 schreef rickyB het volgende:
[..]
Ik zou er als ik jou was een ander koeler opzetten.....de club3d koelers zijn berucht; schijnen er na een paar maanden gewoon mee te kappen, zit je wel ff zonder videokaart
Neem een vga-silencer rev.3 van arctic cooling, kost 15 eurootjes en ben je van het gezeik af
quote:Op zaterdag 13 november 2004 11:05 schreef febster het volgende:
Oke
Ik weet niet of ik moet geloven maar met een beetje geluk (dat mailt TMF iig) heb ik een Crystal Xbox met Halo2 gewonnen(aka een Halo2 pakket
)
Ik dacht als ik Halo2 niet in huis heb dan ga ik maar aan zoveel mogelijk prijsvragen mee doen om het spel te winnen, en dat is nu schijnbaar gelukt![]()
Bij die drift bij het Studium is ook een Specialties shop.quote:Op zaterdag 13 november 2004 11:53 schreef blieblie het volgende:
Post hier je NFSU2 map.
Kan ik zien waar jullie winkels hebben gevonden.
Dit is de mijne
:
[afbeelding]
Ik ben nog ff voorzichtig, maar het was een @tmf.nl adres, maar goed zullen we komende week wel zien, een Crystal Xbox is nooit weg natuurlijkquote:Op zaterdag 13 november 2004 12:04 schreef FlowDesign het volgende:
[..]![]()
cool man
Heeeeey, maar dan heb je zoon doos overquote:Op zaterdag 13 november 2004 12:13 schreef febster het volgende:
[..]
Ik ben nog ff voorzichtig, maar het was een @tmf.nl adres, maar goed zullen we komende week wel zien, een Crystal Xbox is nooit weg natuurlijken veel mooier dan de zwarte die ik nu heb
![]()
Jij @ work?quote:Op zaterdag 13 november 2004 12:28 schreef blieblie het volgende:
[..]
Heeeeey, maar dan heb je zoon doos over![]()
www.freezinghardware.nlquote:Op zaterdag 13 november 2004 12:29 schreef daNpy het volgende:
[..]
Jij @ work?
BTW, ik zoek nog (raam?) rubber voor in mijn zijpaneel, U-vorm met 1.5mm binnenruimte. Waar haal ik die
Ik zie wel window kits liggen met rubber erbij maar ik heb al een custom-gat.quote:
Mijn raamrubber kwam van de carglasquote:Op zaterdag 13 november 2004 12:29 schreef daNpy het volgende:
[..]
Jij @ work?
BTW, ik zoek nog (raam?) rubber voor in mijn zijpaneel, U-vorm met 1.5mm binnenruimte. Waar haal ik die
ik hou me aanbevolen om je ouwe over te kopen voor een leuk prijsje.quote:Op zaterdag 13 november 2004 12:28 schreef blieblie het volgende:
[..]
Heeeeey, maar dan heb je zoon doos over![]()
Pauze? Moet je niet sparen voor je MX-5 dan?quote:Op zaterdag 13 november 2004 13:19 schreef blieblie het volgende:
[..]
ik hou me aanbevolen om je ouwe over te kopen voor een leuk prijsje.
Oh danpy, ik ben at work ja. maar nu hebbik ff pauze.
Turbocharger kan je er later bij laten zettenquote:Op zaterdag 13 november 2004 13:29 schreef daNpy het volgende:
[..]
Pauze? Moet je niet sparen voor je MX-5 dan?Werken gvd
Kun je meteen doorsparen voor een Amerikaanse, die zijn turbocharged
Een NA motor naderhand met turbo opbouwen is nooit zo goed als een turboblok zelf. Bovendien moeten je onderblok, kop, zuiger, stangen, lagers, kruk en nokken-assen het vermogen aankunnen.quote:Op zaterdag 13 november 2004 13:30 schreef blieblie het volgende:
[..]
Turbocharger kan je er later bij laten zetten.
heb je 170Pk. Kost alleen 4000 euro
.
Zou je dan nog ruimte hebben voor een turbo?
Of gaat dat niet samen.
Wanneer ga je 'm verlagen?quote:Op zaterdag 13 november 2004 14:30 schreef ArTiC het volgende:
Mijn NFSU2 bolide:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
deur, grille en sideskirts gespoten
logo's/trekhaak/NL sticker verwijderd
voor verlagen moet je ook hier eens na kijkenquote:Op zaterdag 13 november 2004 14:59 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Wanneer ga je 'm verlagen?
ff denken...wanneer kwam deze pic hier voor het eerst voorbij? deel 247 ergens?quote:Op zaterdag 13 november 2004 15:23 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
voor verlagen moet je ook hier eens na kijken
[afbeelding]
Ik ben aan het sparen voor in hoogte & hardheid verstelbare dempersquote:Op zaterdag 13 november 2004 14:59 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Wanneer ga je 'm verlagen?
Wat moet je daar nouw mee.quote:Op zaterdag 13 november 2004 15:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik ben aan het sparen voor in hoogte & hardheid verstelbare dempers
quote:Op zaterdag 13 november 2004 16:15 schreef blieblie het volgende:
[..]
Wat moet je daar nouw mee.
Alsof je elke week dat gaat zitten veranderen.
Tis geen circuitauto.
1 keer goed instellen en dan zo houden.
Meteen goede kopenquote:Op zaterdag 13 november 2004 16:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
![]()
hoe kun je niet instelbare dempers goed instellen?
Ah, Koni geel?quote:Op zaterdag 13 november 2004 15:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik ben aan het sparen voor in hoogte & hardheid verstelbare dempers
Koni geel is alleen in hardheid te verstellenquote:Op zaterdag 13 november 2004 17:38 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ah, Koni geel?
kant en klare dempers zijn niet perfect afgesteld op je wielen/banden etc.quote:Op zaterdag 13 november 2004 16:54 schreef daNpy het volgende:
[..]
Meteen goede kopen
*meldtquote:Op zaterdag 13 november 2004 17:45 schreef Partygurl het volgende:
iemand vanaaf naar de stad?
owja, true.quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Koni geel is alleen in hardheid te verstellen
Om maar een voorbeeld te noemenquote:Op zaterdag 13 november 2004 18:00 schreef FlowDesign het volgende:
* Flow denkt even terug aan die jongens die tegen dat bord van de Shell aangereden waren op de Kennedylaan. Die jongen had kortere dempers en zelf verbouwde veren ofzo onder z'n Audi.
* artic zegt: Teinquote:Op zaterdag 13 november 2004 18:00 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
owja, true.
Maar in hoogte verstelbare dempers... lijkt me niet echt ok. Je moet nml. bijpassende veren hebben en niet de hoogte gaan veranderen denk ik. Binnen een bepaalde marge zal niet zo erg zijn, maar dan weegt het nut weer niet op tegen de extra kosten vermoed ik.
quote:Op zaterdag 13 november 2004 18:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
* artic zegt: Tein
[afbeelding]
http://www.tein.com/ti/h98.html
Je hebt de meest afschuwelijke bumper van allemaal onder je auto hangen. Wat leuk!quote:Op zaterdag 13 november 2004 23:10 schreef daNpy het volgende:
[afbeelding]
Ik las het ook net op TT. Maarehhh... kennen we die?quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:08 schreef daNpy het volgende:
http://teletekst.nos.nl/gif/609-01.html?navi=609&submit=gaan
ik heb hem ook !quote:Op zaterdag 13 november 2004 23:30 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Je hebt de meest afschuwelijke bumper van allemaal onder je auto hangen. Wat leuk! [afbeelding]
Echt te fout!quote:Op zaterdag 13 november 2004 23:32 schreef kib het volgende:
[..]
ik heb hem ook !
heb de meest monsterlijk lelijke wagen gemaakt door uit elk menuutje de laatste optie te kiezen
C-1000 auto .. hoe gewoontjesquote:Op zondag 14 november 2004 00:48 schreef ArTiC het volgende:
[afbeelding]
geen fratsen (behalve onder de motorkap dan)
Dit heb ik ook nogquote:Op zondag 14 november 2004 05:28 schreef kib het volgende:
[..]
C-1000 auto .. hoe gewoontjes
*same here*quote:Op zondag 14 november 2004 13:43 schreef febster het volgende:
*brak*
Ik weet niet wat je gedronken hebt, maar een hele avond cola/red bull heeft bij mij meestal ook een erg gare uitwerkingquote:Op zondag 14 november 2004 13:48 schreef Partygurl het volgende:
Ik heb gister niets gedronken en ben 1000x dooier dan normaal
Colaquote:Op zondag 14 november 2004 13:55 schreef febster het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je gedronken hebt, maar een hele avond cola/red bull heeft bij mij meestal ook een erg gare uitwerking
Wie kopt 'm in?quote:Op zondag 14 november 2004 13:48 schreef Partygurl het volgende:
Ik heb gister niets gedronken en ben 1000x dooier dan normaal
Ik zag jou rijden in eindhoven vandaagquote:Op zondag 14 november 2004 14:34 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Wie kopt 'm in?
Je bent dan ook bijna herkenbaarquote:Op zondag 14 november 2004 17:57 schreef _DeBje_ het volgende:
DANNY!
Wat doe je![]()
Aan d'r rijstijl jaquote:Op zondag 14 november 2004 18:55 schreef febster het volgende:
[..]
Je bent dan ook bijna herkenbaar
quote:Op zondag 14 november 2004 18:58 schreef daNpy het volgende:
[..]
Aan d'r rijstijl ja
join the club ...quote:Op zondag 14 november 2004 13:43 schreef febster het volgende:
*brak*
Hmm nog nie nee, zal ik eens mee gaan beginnen danquote:Op zondag 14 november 2004 19:21 schreef kib het volgende:
[..]
trouwens ... een van jullie al een outrun missie gedaan ?
ik heb nu een unique performance upgrade erbij
quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:08 schreef daNpy het volgende:
http://teletekst.nos.nl/gif/609-01.html?navi=609&submit=gaan
NFSU 2 n00b!!!quote:Op zondag 14 november 2004 23:37 schreef _DeBje_ het volgende:
NFSU 2 NERDS!!!
*kijkt naar foto eerder vanavond gepost*quote:Op zondag 14 november 2004 23:37 schreef _DeBje_ het volgende:
NFSU 2 NERDS!!!
ga eens slapen man tis al 2 uurquote:Op maandag 15 november 2004 02:07 schreef febster het volgende:
zet je FSAA eens aan daNpy, ziet er niet uit natuurlijk
Beetje jammer ja!quote:Op maandag 15 november 2004 11:10 schreef Partygurl het volgende:
Hoe krijg je ochtendhumeur:
Door om 09.46 wakker te schieten, je snel alles moet doen om vervolgens om 10.10 in de auto te zitten op weg naar school, en op school aangekomen te horen krijgen dat je lessen uitvallen.
nee ga zo naar een vriendin, dies gedumpt na 5 jrquote:Op maandag 15 november 2004 11:45 schreef Blueman het volgende:
[..]
Beetje jammer ja!
Maar als je het van de positieve kant bekijkt, je kunt nu wel lekker naar de broodjezaak toe om broodjes te halen
Aaah, das kut... Waarom?quote:Op maandag 15 november 2004 11:48 schreef Partygurl het volgende:
[..]
nee ga zo naar een vriendin, dies gedumpt na 5 jr :'(
Schoenen moet je eens in de zoveel tijd vervangen.quote:Op maandag 15 november 2004 12:27 schreef blieblie het volgende:
[..]
Aaah, das kut... Waarom?
Heeftie een nieuwe?
Onmogelijk. Ik heb zaterdag en zondagmiddag hooguit 1 passagier in m'n auto gehad.quote:Op zondag 14 november 2004 17:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik zag jou rijden in eindhoven vandaag
met nog 2 of 3 mensen in je clio
Jaaaaa... Destruction Debby!quote:Op zondag 14 november 2004 17:48 schreef daNpy het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 15 november 2004 12:27 schreef blieblie het volgende:
[..]
Aaah, das kut... Waarom?
Heeftie een nieuwe?
Nou, hij had er opeens geen zin meer in. Wel een beetje lullig als je vrijdag nog inkopen hebt gedaan voor de uitzet maar oke. Mannenquote:Op maandag 15 november 2004 12:27 schreef blieblie het volgende:
[..]
Aaah, das kut... Waarom?
Heeftie een nieuwe?
Je bedoelt Yvonne? Dat meisje die met die Wesley had?quote:Op maandag 15 november 2004 11:48 schreef Partygurl het volgende:
[..]
nee ga zo naar een vriendin, dies gedumpt na 5 jr![]()
Ik zat zaterdag met 5 andere in mijn swift, niet echt relaxedquote:Op maandag 15 november 2004 12:38 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Onmogelijk. Ik heb zaterdag en zondagmiddag hooguit 1 passagier in m'n auto gehad.
In tegen stelling tot afgelopen nacht tussen 00:00 en 02:00 want toen waren Willem, Joost, Thijs en ik naar Ekkersrijt om daar de officiële ELE-rally-proef te rijden![]()
Dat is idd wel erg veel ja!quote:Op maandag 15 november 2004 12:47 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Ik zat zaterdag met 5 andere in mijn swift, niet echt relaxed
Wessel. En nee, die hebben pas 1,5 jaar.quote:Op maandag 15 november 2004 12:47 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Je bedoelt Yvonne? Dat meisje die met die Wesley had?
nee dan valt ie denk ik uit elkaarquote:Op maandag 15 november 2004 12:48 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dat is idd wel erg veel ja!!
Maar dan rijd je geen rally-proef neem ik aanZou wel humor zijn trouwens
Er rijdt trouwens in Eindhoven wel nog een jongen van ongeveer mijn leeftijd rond, ook in een Williams-blauwe 16V, maar hij heeft er andere velgen onder.quote:Op maandag 15 november 2004 12:38 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Onmogelijk. Ik heb zaterdag en zondagmiddag hooguit 1 passagier in m'n auto gehad.
Ow ok. Ik wilde al een nummer van zo'n laserbehandeling centrum gaan zoeken maar dat is dus niet nodigquote:Op maandag 15 november 2004 12:48 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Wessel. En nee, die hebben pas 1,5 jaar.
Ik bedoel Ellen
Heej wat leuk, een groepje nerdsquote:Op maandag 15 november 2004 12:49 schreef Inu het volgende:
http://media.gameparty.ne(...)aterdag/DSC05750.JPG
TMF-award geskoept
Nee en t nummer heeft ze zelf alquote:Op maandag 15 november 2004 12:50 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ow ok. Ik wilde al een nummer van zo'n laserbehandeling centrum gaan zoeken maar dat is dus niet nodig
Wel leujke nerdsquote:Op maandag 15 november 2004 12:51 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Heej wat leuk, een groepje nerds
Contradictio in terminisquote:Op maandag 15 november 2004 12:52 schreef Inu het volgende:
[..]
Wel leujke nerds
*slap*quote:Op maandag 15 november 2004 12:55 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Contradictio in terminis
Ik heb vakantiequote:Op maandag 15 november 2004 12:59 schreef blieblie het volgende:
Tjow.... en een goedemorgen... Moeten jullie geen zinvolle dingen doen?
Neequote:Op maandag 15 november 2004 12:59 schreef blieblie het volgende:
Gelukkig heb jij wel een rally-spec Clio voor 4 personenquote:Op maandag 15 november 2004 12:48 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Maar dan rijd je geen rally-proef neem ik aan
You tell mequote:Op maandag 15 november 2004 13:16 schreef blieblie het volgende:
Fuck hey, vakantie.
Waar gaat dat tegenwoordig heen.
quote:Op maandag 15 november 2004 12:59 schreef blieblie het volgende:
Naar de UUquote:Op maandag 15 november 2004 13:16 schreef blieblie het volgende:
Fuck hey, vakantie.
Waar gaat dat tegenwoordig heen.
Kan je dat ergens zien hoeveel levels je uitgespeeld hebt?quote:Op maandag 15 november 2004 13:40 schreef daNpy het volgende:
[afbeelding]
Bijna level 1 uitgespeeld denk ik
Ik zie nog maar 1x een URL race staan, de stipjes verdwenen allemaal van mn schermquote:Op maandag 15 november 2004 14:34 schreef blieblie het volgende:
[..]
Kan je dat ergens zien hoeveel levels je uitgespeeld hebt?
Ik doe het een keertje voor de lol, niet 6 uur achter elkaar...quote:Op maandag 15 november 2004 00:03 schreef kib het volgende:
[..]
*kijkt naar foto eerder vanavond gepost*
en jij dan ?
quote:Op maandag 15 november 2004 15:26 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Ik doe het een keertje voor de lol, niet 6 uur achter elkaar...![]()
Ga weg!quote:Danny mag ik nou?
Ahhh toe Danny ik wil ook.
Kan ik al spelen?
Mag ik????
http://www.play.com/play2(...)&r=GADG&title=490404quote:WOW, we thought this very special romantic gift couldn't get any better, but Play have found a way! And we are delighted to present the World's First "My Last Rolo" finished with solid gold plating.... nice.
How many times have you wanted to give someone your last Rolo but thought a squashed chocolate just wasn't that romantic, and might not quite get your point across!?
Well now we have the ultimate solution, with this very special and rare hallmarked Gold Rolo gift, presented in a beautiful branded gift box, finished off with a silky red ribbon.... so, just imagine where this might get you this time?!
Not only will this unique and exclusive Gold Rolo impress your loved ones with your thoughtfulness, they'll also appreciate your fine taste and obvious qualities!
Do you love anyone enough to give them your last Gold Rolo? Time to prove it....
misschien mis ik iets .. maar... leg uitquote:Op maandag 15 november 2004 17:07 schreef Partygurl het volgende:
bluh ik zie echt op tegen straks, ik haat t om vriendinnen verdrietig te zien
dies gedumpt na 5 jrquote:Op maandag 15 november 2004 17:11 schreef kib het volgende:
[..]
misschien mis ik iets .. maar... leg uit
Je hebt ook pagina 2 van het ED gelezen?quote:Op maandag 15 november 2004 18:09 schreef _DeBje_ het volgende:
Ol' Dirty Bastard is dood...
Volgens mij ben jij nog steeds niet over hem heen...quote:Op maandag 15 november 2004 17:47 schreef Partygurl het volgende:
Na een week al
Als Angelo na een week al een ander zou hebben zou ik m afmaken
jaloerse ik
I believe you... laat mij gewoon ff een random persoon pestenquote:Op maandag 15 november 2004 12:59 schreef Inu het volgende:
[..]
*slap*![]()
De meeste daarvan zijn kei liev jah!
Boeiendquote:Op maandag 15 november 2004 18:22 schreef FlowDesign het volgende:
Jaaa... ik heb nu een Club3D Radeon 9800 Pro in m'n peeceetje
wel ietsje duurder geworden want waar ik 'm eerst had besteld was de levertijd meer dan 2 weken. Die geannuleerd en voor iets meer geld dezelfde gehaald bij Computer-land.
Gelukkig heb jij een rally-spec fiets hèquote:Op maandag 15 november 2004 13:02 schreef daNpy het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij wel een rally-spec Clio voor 4 personen![]()
Ja onwijs hè...quote:Op maandag 15 november 2004 18:38 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Boeiend![]()
Uhuhquote:Op maandag 15 november 2004 18:43 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja onwijs hè...
Idem here, gek wordt je ervan... al tig keer dat inlog schermpje ingevuld, modem gereset, maar weinig helpt... maand geleden ook last van gehad, en toen was het na een paar dagen over... maar sinds vrijdag weer, ik Chello gebeld, ja dat ligt aan je sitecom router, want die schijnt firmware automagisch te updaten waardoor chello denkt dat we weer een nieuwe account zijnquote:Op maandag 15 november 2004 18:43 schreef Blueman het volgende:
Fijn die modem omruilacties van Chello.
Een vriend van me stond iets "vast" bij Chello zodat hij zijn pc niet op zijn modem aan kon melden?!? (heel apart maar duurde wel 2 dagen voordat dat verholpen was)
Nu bij mijn vriendin thuis, modem aangesloten, blaadje met wachtwoord zat erbij. Intypen. werkt niet.. 5x geprobeerd. Te vaak geprobeerd... grrr
Oude blaadje erbij gezocht, staan daar 2 tekens meer op!
Chello gebelt. Ja dat kan ik niet handmatig resetten, vanacht om 12 uur wordt dat gedaan..grrrr
Belde net weer andere vriend van me, ook probleem nieuwe modem!
Wat weet jij daar nou weer van????????quote:Op maandag 15 november 2004 18:19 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij nog steeds niet over hem heen...
Ben ik ff blij dat we vorig jaar van Chello overgestapt zijn op ADSL van Demonquote:Op maandag 15 november 2004 18:49 schreef febster het volgende:
[..]
Idem here, gek wordt je ervan... al tig keer dat inlog schermpje ingevuld, modem gereset, maar weinig helpt... maand geleden ook last van gehad, en toen was het na een paar dagen over... maar sinds vrijdag weer, ik Chello gebeld, ja dat ligt aan je sitecom router, want die schijnt firmware automagisch te updaten waardoor chello denkt dat we weer een nieuwe account zijn
Als papa betaald kun je alles kopen hequote:Op maandag 15 november 2004 18:42 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij een rally-spec fiets hè![]()
Piet Bijvelds is eergisteren overledenquote:Maar Thijs (die jongen van Abbering rally team ofzo, rijdt al met z'n pa rally's sinds z'n 14e) had die proef ook gedaan in mijn auto en hij zit nu zelf er aan te denken om ook zo eentje te kopen, want hij vond 'm fijner dan zijn Saxo VTS
Mijn ouders betalen geen cent aan mij auto en ook niet aan alles wat daarbij komt kijken.quote:Op maandag 15 november 2004 19:38 schreef daNpy het volgende:
Als papa betaald kun je alles kopen he
Ik had het zondag op TT gelezen.quote:Piet Bijvelds is eergisteren overleden
Als mijn ouders mn school zouden betalen zou ik ook auto kunne rijden hé.quote:Op maandag 15 november 2004 20:17 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Mijn ouders betalen geen cent aan mij auto en ook niet aan alles wat daarbij komt kijken.
En dat weet je zelf ook wel, dus niet zo hè.
Inderdaad, tijdens het proefrijden was de chicane er nog niet. Dit was zogenaamd gezegd enzo, iig ging het goed misquote:Ik had het zondag op TT gelezen.
Er klopt trouwens geen zak van wat er in de nieuwsberichten staat. Lang niet alle coureurs wisten dat die chicane er was en hij is ook niet geslipt door bladeren. Er waren zelfs coureurs voor het ongeluk die dus ook niets van die chicane afwisten en die er maar net doorheen kwamen maar wel schade reden. Die reden echter in groep A auto's en niet in group N auto's en groep A's remmen veel harder. (Aldus Thijs gisteravond.)
ook gaytezza's?quote:Op maandag 15 november 2004 12:49 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Er rijdt trouwens in Eindhoven wel nog een jongen van ongeveer mijn leeftijd rond, ook in een Williams-blauwe 16V, maar hij heeft er andere velgen onder.
Dat is raar, volgens mij krijg je voor iedere gewonnen race geld.quote:Op maandag 15 november 2004 21:34 schreef blieblie het volgende:
Waarom krijg ik geen geld als ik via de map races doe.
Ik denk ik ga ff snel geld verdienen zodat ik wat auto's op kan pimpen, krijg ik er niets voor. Alleen dan dat ik ze "complete".
Nee, volgens mij heeft hij die niet.quote:Op maandag 15 november 2004 21:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ook gaytezza's?
Dan was jij het dus, ter hoogte van de frankrijkstraat..ik weet dat je het was want ik herkende jequote:Op maandag 15 november 2004 22:26 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nee, volgens mij heeft hij die niet.
Moet je niet van die gummitape hebben.quote:Op maandag 15 november 2004 23:46 schreef daNpy het volgende:
Hmmm moet dubbelzijdige tape hebben.
Dn kan ik mn plexiglas in mn zijpaneel plakkenDat gedeelte is nu helemaal klaar, er hangen ook 2 CCFLs in (1 voorin en 1 bij het mobo, HD etc).
Sgoe.... wat hebben jullie in gedachten en hoe duur?quote:Op maandag 15 november 2004 22:39 schreef febster het volgende:
BB, doe je mee met het kado voor Bibi? (ondanks dat je er (??) niet bent)
was vanmorgen ook alweer om 6:30 me bed uit (net te laat trouwens om het Alloysius hier tegenover te zien affikken) En om 8:30 zat ik al braaf achter mijn PC op mijn werkquote:Op dinsdag 16 november 2004 09:49 schreef blieblie het volgende:
Ik ben al hard aan het werk!!!..
Ik ook! nouja... hard...quote:Op dinsdag 16 november 2004 09:49 schreef blieblie het volgende:
Ik ben al hard aan het werk!!!..
Alloysius ?quote:Op dinsdag 16 november 2004 09:56 schreef omegaproject het volgende:
[..]
was vanmorgen ook alweer om 6:30 me bed uit (net te laat trouwens om het Alloysius hier tegenover te zien affikken) En om 8:30 zat ik al braaf achter mijn PC op mijn werk
Maar wordt net pas echt wakker
Op welke weg reed ik dan? En wanneer was dat?quote:Op maandag 15 november 2004 23:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan was jij het dus, ter hoogte van de frankrijkstraat..ik weet dat je het was want ik herkende je
Ik heb het ooit met mooie RVS imbusboutjes vastgezet. Kun je zo halen bij de praxisquote:Op dinsdag 16 november 2004 08:39 schreef blieblie het volgende:
[..]
Moet je niet van die gummitape hebben.
Dan lazert het binnen 2 weken er vanaf.
Wat heel erg goed werkt is klitteband.
Kan je bij de modelbouwshop krijgen.
Das toch die school die in dat park staat??quote:Op dinsdag 16 november 2004 09:56 schreef omegaproject het volgende:
[..]
was vanmorgen ook alweer om 6:30 me bed uit (net te laat trouwens om het Alloysius hier tegenover te zien affikken) En om 8:30 zat ik al braaf achter mijn PC op mijn werk
Maar wordt net pas echt wakker
Wat zijn de instellingen zodat je em op high kan draaien??quote:Op dinsdag 16 november 2004 09:59 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik heb het ooit met mooie RVS imbusboutjes vastgezet. Kun je zo halen bij de praxis
Met m'n 9800 Pro nu en Catalyst 4.10 vlamt NFSU2 als een gek! 1024x768 met allerhoogste details, 6x AA en 4x AF en al die opties die eerst uit moesten nu dus aan en nog geen hapering gezien. Ow en die spiegelingen van de weg op m'n Escalade nu, niet te geloven hoe gaaf
Dat had ik dus met m'n vorige kaart i.c.m. Catalyst 4.9 ook.quote:Op dinsdag 16 november 2004 10:11 schreef blieblie het volgende:
[..]
Wat zijn de instellingen zodat je em op high kan draaien??
Want bij mij wordtut dan zwart.
Gast, installeer 4.12 beta .... zitten tal van fixes voor NFSU:2 in!!quote:Op dinsdag 16 november 2004 10:14 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dat had ik dus met m'n vorige kaart i.c.m. Catalyst 4.9 ook.
Dan moest ik Full screen AA, motion blur en lighttrails uitzetten.
Maar met deze Club3D 9800 Pro en Catalyst 4.10 kan ik in het spel alles op high en/of aan zetten en dan doet ie het gewoon. Het is wel zo dat ik 4.10 pas heb geïnstalleerd toen het spel al geïnstalleerd was. Mss dat het ook nog daar iets mee te maken heeft.
En komt die Crystal XBOX van TMF ook nog?quote:Op dinsdag 16 november 2004 10:17 schreef febster het volgende:
Halo2 is binnen![]()
Doe ik die wel installen thuis dan.quote:Op dinsdag 16 november 2004 10:19 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Gast, installeer 4.12 beta .... zitten tal van fixes voor NFSU:2 in!!
overigens had ik met 4.11 nergens last van 'zwart beeld' met motion blur aan en sjit.
Dat heb ik nog wel ergens ja, alleen niet van die hele goede. En het is al wat jaartjes oudquote:Op dinsdag 16 november 2004 08:39 schreef blieblie het volgende:
[..]
Moet je niet van die gummitape hebben.
Dan lazert het binnen 2 weken er vanaf.
Wat heel erg goed werkt is klitteband.
Kan je bij de modelbouwshop krijgen.
5 in a rowquote:Op dinsdag 16 november 2004 10:06 schreef FlowDesign het volgende:
edit: nog niet wakker
4.12 bèta: http://www.tweakers.net/meuktracker/7774quote:Op dinsdag 16 november 2004 10:23 schreef blieblie het volgende:
[..]
Doe ik die wel installen thuis dan.
Mijn pc zou makkelijk high op 1024 * 768 aan moeten kunnen.
Hoeveel weegt die server?quote:Op dinsdag 16 november 2004 10:42 schreef Blueman het volgende:
Hm. bij klant van ons zijn wat dieven creatief bezig geweest en hebben ze 6 pc's (waaronder laptops) en wat flatscreens meegenomen. Hadden er ook tijdelijke server staan in brakke grote kast maar die hebben ze juist laten staan
Ik speel moeiteloos met alles op High en 2x FSAA (1 stap in dat schuifje van NFSU:2) in 1280x1024 en heb nauwelijks last van haperingen (alleen soms als er meer dan 4 andere 'race wagens' in het gezichtsveld zijn)quote:Op dinsdag 16 november 2004 10:37 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
4.12 bèta: http://www.tweakers.net/meuktracker/7774
Ja mijn PC kan nu ook wel hoger aan dan 1024x768 maar dan vult mijn monitor het beeld niet helemaal op. (Philips Brilliance CRT scherm zonder OSD die dat automatisch zou moeten doen). Mss wel als ik ook in Windhoos de resolutie hoger zet, zou ik ff moeten uitproberen.
Maar wat heb jij in de Direct3D instellingen van je kaart ingesteld dan? Dus bij je geavanceerde instellingen? Ik heb 'm daar nml. op 6xAA en 4xAF gezet en in NFSU2 heb ik die FSAA op z'n hoogst gezet.quote:Op dinsdag 16 november 2004 10:54 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ik speel moeiteloos met alles op High en 2x FSAA (1 stap in dat schuifje van NFSU:2) in 1280x1024 en heb nauwelijks last van haperingen (alleen soms als er meer dan 4 andere 'race wagens' in het gezichtsveld zijn)
Dus met een 9800PRO zou dat toch makkelijk ook haalbaar moeten zijn
Ik heb trouwens eens lopen zoeken enzo, en dit moet hem gaan worden:
[afbeelding]
Geforce 6600GT mét SLi
Gister mailde hij nog van wel, dus daar ga ik wel vanuitquote:Op dinsdag 16 november 2004 10:21 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
En komt die Crystal XBOX van TMF ook nog?
^quote:Op dinsdag 16 november 2004 10:54 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ik speel moeiteloos met alles op High en 2x FSAA (1 stap in dat schuifje van NFSU:2) in 1280x1024 en heb nauwelijks last van haperingen (alleen soms als er meer dan 4 andere 'race wagens' in het gezichtsveld zijn)
Dus met een 9800PRO zou dat toch makkelijk ook haalbaar moeten zijn
Ik heb trouwens eens lopen zoeken enzo, en dit moet hem gaan worden:
[afbeelding]
Geforce 6600GT mét SLi
Dat maakt dus in feite niks uit, want de instellingen die jij in de Direct3D instelt, zijn overrides op de programma's en de spellen die je speelt. Dus dat schuifje in NFSU:2 heeft dan vervolgens geen effect meer. De AF kan je zo hoog zetten als hij kan, daarvan is de performance impact dusdanig laag dat je er weinig tot niks van zal merken. 6xFSAA daarentegen is wel heel hoog, wat eigenlijk beter is: 4xFSAA (verschil is erg klein tussen 4x en 6x, maar de performance drop des te groter) en je TrueForm aanzetten.quote:Op dinsdag 16 november 2004 10:59 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Maar wat heb jij in de Direct3D instellingen van je kaart ingesteld dan? Dus bij je geavanceerde instellingen? Ik heb 'm daar nml. op 6xAA en 4xAF gezet en in NFSU2 heb ik die FSAA op z'n hoogst gezet.
Ben ook niet van plan om binnen een maand over te stappenquote:Op dinsdag 16 november 2004 11:04 schreef febster het volgende:
[..]
^
Je weet wel dat je dan ook een SLI moederbord moet hebben en die niet echt bepaald veel gemaakt zijn op dit moment?
je bent zelf een stelletje nerdsquote:Op dinsdag 16 november 2004 11:08 schreef Inu het volgende:
Hej kijk, een stelletje nerds
Dat bedacht ik me net ook iddquote:Op dinsdag 16 november 2004 11:07 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Dat maakt dus in feite niks uit, want de instellingen die jij in de Direct3D instelt, zijn overrides op de programma's en de spellen die je speelt. Dus dat schuifje in NFSU:2 heeft dan vervolgens geen effect meer.
Op een hogere resolutie is 6xFSAA idd mss net iets te veel van het goeiequote:De AF kan je zo hoog zetten als hij kan, daarvan is de performance impact dusdanig laag dat je er weinig tot niks van zal merken. 6xFSAA daarentegen is wel heel hoog, wat eigenlijk beter is: 4xFSAA (verschil is erg klein tussen 4x en 6x, maar de performance drop des te groter) en je TrueForm aanzetten.
Dat hoop ik. Er is trouwens wel een progje in Win95 stijl van Philips dat ook werkt onder XP dat de OSD-software is voor het scherm. Maar dat is gewoon onhandig. Met de instellingen van Catalyst-drivers kun je toch ook wat fiedelen met uitlijning van het beeld?quote:Anyways, als je je windows desktop ook ff op 1280x1024 zet en dan je refreshrate aanpast, dan zou je beeld wel volledig moeten uitvullen.
Join the club!quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:08 schreef Inu het volgende:
Sinds ik mijn Asus nForce2 mobo heb wil ik eigenlijk niks anders meer dan Asus nForce.quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:10 schreef omegaproject het volgende:
Ik kijk uit naar de nieuwe moederborden van Asus![]()
Dan moet je ook weer een nieuwe kast met LCD'tje en voeding en harde schijven enzo gaan kopenquote:nadeel hiervan is: ik moet in 1 klap nieuwe VGA kaart, nieuwe MOBO, nieuwe proc kopen. Wat wel eens een duur grapje zou kunnen worden. Denk dat ik dan net zo goed voor een compleet nieuw systeem kan gaan en mijn huidige als geheel proberen te verpatsen.
Volgens mij moet dat kunnen in je Control Panel idd.quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:11 schreef FlowDesign het volgende:
Dat hoop ik. Er is trouwens wel een progje in Win95 stijl van Philips dat ook werkt onder XP dat de OSD-software is voor het scherm. Maar dat is gewoon onhandig. Met de instellingen van Catalyst-drivers kun je toch ook wat fiedelen met uitlijning van het beeld?
Ik ben een nep-nerdquote:Op dinsdag 16 november 2004 11:12 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Join the club!
Ow w8, daar ben jij al bij oppernerdje
En die jongens zien er zo lekker uitquote:Op dinsdag 16 november 2004 11:22 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ben een nep-nerdIk weet nx van computers of spelletjes fso, ik doe alleen alsof want das gezellig
quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:08 schreef Inu het volgende:
Je bent dus een n00b, een wannabee-nerd. Dat zijn de ergstenquote:Op dinsdag 16 november 2004 11:22 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ben een nep-nerdIk weet nx van computers of spelletjes fso, ik doe alleen alsof want das gezellig
Hmmmz .... true true ...quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:18 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dan moet je ook weer een nieuwe kast met LCD'tje en voeding en harde schijven enzo gaan kopen
Was er niet weer een Erotica beurs in de hal ernaast?quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:24 schreef daNpy het volgende:
[..]
En die jongens zien er zo lekker uit
Wie kwam er trouwens op het idee om bij de HCC condooms uit te delen?
* spankt PGquote:Op dinsdag 16 november 2004 11:24 schreef Partygurl het volgende:
[..]
![]()
Ik doe toch echt iets fout, was vanmorgen netjes op tijd op, ben heel ff gaan liggen en word nu pas wakker, sorry school![]()
Dat heb ik ook altijd, lig je lekker half te slapen tot 10 minuten voor je eruit moet, en dan wordt je wakkeer op het moment dat je eigenlijk op school moest zijnquote:Op dinsdag 16 november 2004 11:24 schreef Partygurl het volgende:
[..]
![]()
Ik doe toch echt iets fout, was vanmorgen netjes op tijd op, ben heel ff gaan liggen en word nu pas wakker, sorry school![]()
Issie verhuist dan?quote:Op dinsdag 16 november 2004 10:45 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Hoeveel weegt die server?![]()
Gisternacht is er in het huis waar Joost eerst woonde ook ingebroken. 3 PC's en 3 laptop van die 2 jongens hebben ze gejat
Bij 'zwembad lui' dus....quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:29 schreef blieblie het volgende:
[..]
Issie verhuist dan?
Of heb je het over ergens anders dan die lui met een "zwembad" in de tuin?
Sinterklaas, Kerst en Nieuwjaar in het vooruitzichtquote:Op dinsdag 16 november 2004 11:32 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Bij 'zwembad lui' dus....
Bij nader inzien moet ik concluderen dat ik toch maar voor de Geforce 6800GT moet gaan ...
Dat wordt een heel duur maandje, dat zie ik al welKan maar beter vast beginnen met sparen
Inbraak was idd bij zwembad-huis.quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:29 schreef blieblie het volgende:
[..]
Issie verhuist dan?
Of heb je het over ergens anders dan die lui met een "zwembad" in de tuin?
Ah relext.quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:39 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Inbraak was idd bij zwembad-huis.
Joost woont nu in een ander huis samen met Willem en per 1 december ga ik daar ook wonen
Veel mooier, nieuwer en schoner huis in een fatsoenlijke buurt vlakbij die weg van WC WOensel naar de rodekruislaan.
Aahja, redelijk ver van het centrum dusquote:Op dinsdag 16 november 2004 11:53 schreef daNpy het volgende:
Achter WinkelCentrum Woensel en het ziekenhuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |