Dus je gaat morgen gewoon neem ik aan?quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb met aardappelschillen geprobeert mijn vinger eraf te schillen.
Ben je nou nog geen boodschappen doen?
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:08 schreef ZX9R het volgende:
Nee, ik ben ff aan het wachten op jou.
Of je morgen nou wel of niet komt. Scheelt weer een aantal light producten
1r .. kans vergeven.quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:03 schreef PatrickM het volgende:
Ik woon dichterbij, dus laat mij maar sturen in de Fierro![]()
Moeten we amputeren ?quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb met aardappelschillen geprobeerd mijn wijsvinger eraf te schillen.
![]()
![]()
Maar even niet mee vingeren ..straks krijg ik nog een infectie ..quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
Moeten we amputeren ?![]()
Brouwer of niet Brouwer?quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Even met PatM bespreken hoe en wat.
* PatrickM is groot liefhebben van huismerk cola-lightquote:Cola light dus.Graag.
quote:[..]
1r .. kans vergeven.![]()
heel begrijpelijkquote:Op vrijdag 12 november 2004 18:02 schreef Faithz het volgende:
zx6r is absolute favoriet, vooral tussen 1995 en 1998![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
heel begrijpelijkop mijn opvolger-wish-list staat de ZX6R op numero uno
maar dan wel een 1998 ev.
Die ZX7R is cole maar wel in Honda rood, en dat is jammer,quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
heel begrijpelijkop mijn opvolger-wish-list staat de ZX6R op numero uno
maar dan wel een 1998 ev.
1995/1996:
[afbeelding]
1998:
[afbeelding]
op een hele goede 2e plaats, of eigenlijk gedeeltelijk 1e:
ZX7R:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 12 november 2004 18:51 schreef ZX9R het volgende:
Pas maar op met Kawablokken uit die periode.
Ik weet er alles van helaas.
[afbeelding]
Diegenen die het hardste roepen zijn toch de meest preutse?quote:Op vrijdag 12 november 2004 18:12 schreef hollander172 het volgende:
En breng het onderwerp niet op sex want dan kan je me hier ineens heel vaak vinden.![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:13 schreef Patrick281 het volgende:
Gaan we on-topic?
![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:![]()
vinger eraf las ik snel
?
Hmm jammer had ik een keer amputatie kitje vanuit leger eens kunnen uitproberenquote:Op vrijdag 12 november 2004 19:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar even niet mee vingeren ..straks krijg ik nog een infectie ..
Nee hoor, dank je.![]()
ik vind de ZX7R in bijna elke kleur mooiquote:Op vrijdag 12 november 2004 19:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
Die ZX7R is cole maar wel in Honda rood, en dat is jammer
sowieso de grootste kansquote:dus ik zou voor de 1998 ZX6R gaan![]()
Neem OPM zijn middelvinger maar die gebruikt hem iets te vaak.quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hmm jammer had ik een keer amputatie kitje vanuit leger eens kunnen uitproberen![]()
tjeezus wat een watje zegquote:Op vrijdag 12 november 2004 19:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb wat vel van 2 vierkante mm van mijn rechterhand geschaafd .. kan nu geen gas meer geven.
Jammer van die meet want ik had er zo'n zin in.![]()
Flauwe zakquote:Op vrijdag 12 november 2004 19:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb met aardappelschillen geprobeerd mijn wijsvinger eraf te schillen.
![]()
![]()
lelijke paintjobquote:Op vrijdag 12 november 2004 19:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik vind deze wel aantrekkelijk, ( alleen jammer dattie rood is )
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
tjeezus wat een watje zeg![]()
![]()
Daar keek ik vroeger ook naar toen ik klein was..vlak nadat Peppie en Kokkie van de buis was.quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
door dit gedoe kom ik helemaal niet aan starTrek toe![]()
Deze user heb ik echt een hekel aan.quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:25 schreef Faithz het volgende:
Flauwe zak
quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:27 schreef Patrick281 het volgende:
Deze user heb ik echt een hekel aan.![]()
![]()
Pffffffff mannen !quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb wat vel van 2 vierkante mm van mijn rechterhand geschaafd .. kan nu geen gas meer geven.
Jammer van die meet want ik had er zo'n zin in.![]()
Watjequote:Op vrijdag 12 november 2004 19:36 schreef klaus_beyer het volgende:
Morgen een meet? Succes...Ooit in de lente ga ik een keer mee
Ik ben deze week twee keer naar school gegaan met de motor, maar dat is niet leuk met zomerhandschoenen. Wel me eerste standing wheelie gemaakt...dat was niet de bedoeling! Maar wel voor herhaling vatbaar...
quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:37 schreef Faithz het volgende:
Ik ben dadelijk ff naar geboersPinlock en winterhandschoenen
Het was afgelopen dinsdag fucking KOUD in het leer, hete slet!quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Watje![]()
Dan zal ik een uitzondering zijn.quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:15 schreef Patrick281 het volgende:
Diegenen die het hardste roepen zijn toch de meest preutse?![]()
Is die User toevallig ook op meerdere forums weggejaagd?quote:Op vrijdag 12 november 2004 20:10 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dan zal ik een uitzondering zijn.![]()
Waarschuwde alleen maar, ben je al weer vergeten dat jij en ik een user hebben weggejaagd hier met onze babbels?![]()
Japanse nootjes gehaald?quote:Op vrijdag 12 november 2004 20:14 schreef ZX9R het volgende:
Boodschappen zijn binnen!
Tot morgen!
Wel of niet motor morgen?quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:11 schreef PatrickM het volgende:
Brouwer of niet Brouwer?
PatM is groot liefhebben van huismerk cola-light![]()
ik ben me bewust van m'n afwijking :')
Zoek je steun van die andere dame soms?quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:32 schreef ondeugend het volgende:
Pffffffff mannen !
![]()
Beetje respect droplul..... zonder mij bestond deze hele klote motorclub nietquote:Op vrijdag 12 november 2004 20:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
Is die User toevallig ook op meerdere forums weggejaagd?![]()
quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2004 20:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Beetje respect droplul..... zonder mij bestond deze hele klote motorclub niet
Motorquote:Op vrijdag 12 november 2004 20:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wel of niet motor morgen?
Als jij de benzinekosten betaald dan kunnen we eventueel wel met de Fiero hoor.quote:Op vrijdag 12 november 2004 20:39 schreef PatrickM het volgende:
* Patrick281 gaat vrees krijgen voor een kapotte pakking o.i.d.
M'n motor (beter gezegd ik) stinkt na een rit naar olie. Nu stond ik net naast m'n motor, uitlaat ruikt gewoon, maar bij me blok ruikt ie naar olie
quote:Op vrijdag 12 november 2004 20:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als jij de benzinekosten betaald dan kunnen we eventueel wel met de Fiero hoor. [afbeelding]
quote:Op vrijdag 12 november 2004 20:40 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Motor![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2004 20:40 schreef PatrickM het volgende:
Motor![]()
Wie zegt dat het een storing is? Grunn is juist een lekker lange rit zodat m'n blok weer lekker schoon wordtquote:Op vrijdag 12 november 2004 20:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je hebt een storing .. straks moet ik in de stromende regen op je wachten.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2004 17:48 schreef hollander172 het volgende:
Ik heb er ook nooit een geheim van gemaakt dat ik deze afwijking deel.......
Gave speelfietsjes toch? Niet bedoeld voor dagelijks vervoer maar gewoon voor er bij.
En waar komt een Zwitsers uurwerk dan vandaan ? Nou .. nou .. nou ..quote:Op vrijdag 12 november 2004 18:53 schreef PatrickM het volgende:
Ben trouwens vanmiddag ff langs m'n vaste motorzaak geweest. Ze hebben daar een paar KTM's in onderhoud, maar het schijnen best bewerkelijke apparaten te zijn![]()
quote:En het rijden op zo'n ding, either you love it or you hate it. Schijnt geen tussenweg te zijn...
't is iig zeker niet te vergelijken met een Yamaha XT600 of XT660 of Kawa KLR650 en dat soort machines.
Jij .. een pakking kapot is toch een storing.quote:Op vrijdag 12 november 2004 20:43 schreef PatrickM het volgende:
Wie zegt dat het een storing is? Grunn is juist een lekker lange rit zodat m'n blok weer lekker schoon wordt
quote:PatM flesje Forte MotoPower 1 gehaald om motor intern te reinigen, in de hoop dat stankklachten verminderen
Ik heb een bang vermoeden, maar weet het nog niet zekerquote:Op vrijdag 12 november 2004 20:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jij .. een pakking kapot is toch een storing.
edit .. ik trek al lezende oplossende conclusie´s .. nu herstarten gaat want alle leestekens op het toetsenbord werken niet meer ...
Klepafzetting en zuigerafzetting wordt minder, in de hoop dat zuigerveren hun werk beter kunnen doen (en olie uit de cilinder houden). En geheel brandstofsysteem wordt gereinigd.quote:[..]
Dat heeft alles met een motorolie lucht te maken .. benzinetoevoeging..
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |