Geen plaatjes? Kom op doe eens wat meer moeite voor een OP.quote:Op vrijdag 12 november 2004 12:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hier gaan we verder
zie bovenquote:Op vrijdag 12 november 2004 12:00 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Geen plaatjes? Kom op doe eens wat meer moeite voor een OP.
Dat is een oud plaatje lulhannes, doe eens wat meer moeite.quote:Op vrijdag 12 november 2004 12:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
zie boven![]()
was al bezig tijdens jou post![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2004 12:09 schreef hollander172 het volgende:
Dat is een oud plaatje lulhannes, doe eens wat meer moeite.
Als je thuis net zoveel moeite doet als hier met de OP dan gaat mijn medeleven uit naar Raus.
Donequote:Op vrijdag 12 november 2004 12:09 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat is een oud plaatje lulhannes, doe eens wat meer moeite.
Als je thuis net zoveel moeite doet als hier met de OP dan gaat mijn medeleven uit naar Raus.
quote:Op vrijdag 12 november 2004 12:18 schreef Patrick281 het volgende:
Ik had voor het vorige topic nog een plaatje.![]()
![]()
[afbeelding]
Ik zou toch iets meer afstand houden.
*buikje rond heeft*quote:Op vrijdag 12 november 2004 12:45 schreef ZX9R het volgende:
Is iedereen lunchen opeens?
Nee. nog steeds nietquote:Op vrijdag 12 november 2004 13:22 schreef Patrick281 het volgende:
Mooie Avatar heb ik nu trouwens he.![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:33 schreef ZX9R het volgende:
Nee. nog steeds niet
Staat al in de OP jaquote:Op vrijdag 12 november 2004 13:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
*Fotoservice*
[afbeelding]
Deze bijdrage telt niet, want het plaatje was al bekend in de OP.![]()
En wel aardig dat je meerderheid hier van dienst bent met een groene kikker.
Maar zo is'tie niet zo achterlijk groot.quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
Staat al in de OP ja![]()
en dat groene komt volgens Rausje omdat mijn volgende motor een kawasaki zal worden
quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:21 schreef Rausdouwer het volgende:
...nu weer lekker werkenuh fokken
![]()
Mooi kleurtjequote:Op vrijdag 12 november 2004 12:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
ok nieuwe poging,
[afbeelding]
Dit is een KTM
stelletje zeurpieten
Wat?quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wat een gedoe weer in het vorige deel![]()
Ah.quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nou...dat
quote:Op vrijdag 12 november 2004 12:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
ok nieuwe poging,
[afbeelding]
Dit is een KTM
stelletje zeurpieten
Chef is vrij idd maar ik moet vandaag iets afmaken en naar zijn prive mail sturen…quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:38 schreef Patrick281 het volgende:
OPM ..chef weer vrij..
Gheghe thxquote:check je mail voor nog meer arbeidsvitaminen.
quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:45 schreef ZX9R het volgende:
wat voor vitaminen zijn dat dan?
nietus Groen is ook mooi,quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:38 schreef Patrick281 het volgende:
En een KTM moet oranje zijn.![]()
Limequote:Op vrijdag 12 november 2004 15:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
nietus Groen is ook mooi,:Y
Kawa-fan..quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten![]()
Bedoeling was een minimeet en onderling even wat motoren wisselen, waaronder een KTM van de motorzaak.quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:05 schreef Faithz het volgende:
Niet genezen van MFMaar hier is het ook leuk!
Wat gaan jullie morgen doen? Proefritjes maken? (heb niet alles teruggelezen)
Jij ? rijd je zelf ook motor ?quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:11 schreef Faithz het volgende:
[..]
Kawa-fan..![]()
Dacht dat ik ook toen ik nog geen papiertje had.quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:14 schreef Faithz het volgende:
Hmm gezellig! Moet zeggen dat een KTM eigenlijk een soort aantrekkingskracht heeft wat zwaar te negeren is
Succes.quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:14 schreef Faithz het volgende:
Hmm gezellig! Moet zeggen dat een KTM eigenlijk een soort aantrekkingskracht heeft wat zwaar te negeren is
Over 2 weken moet ik op voor verkeersdeelname, dan ben ik klaar. En hoor ik er bijna bij... Heb een zx6r op het oog. Eerst ff kijken of dat goed rijdt maar daar twijfel ik niet aan
Ik heb nu dit motortje.quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:14 schreef Faithz het volgende:
[..]
kan je ook mooi mee meetenquote:Op vrijdag 12 november 2004 15:14 schreef Faithz het volgende:
Over 2 weken moet ik op voor verkeersdeelname, dan ben ik klaar. En hoor ik er bijna bij... Heb een zx6r op het oog. Eerst ff kijken of dat goed rijdt maar daar twijfel ik niet aan
quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:22 schreef Faithz het volgende:
Die is leuk! En het is een bmw... daar gaat mijn vooroordeel...
Moi,quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:25 schreef Faithz het volgende:
Raus is een vriendin van... heb ik net begrepenWeet niet meer van wie.
Hoezo maar 1 weekend?
Dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom.quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
Moi,
en motorengaat in winterstop voor verzekering 15 December,![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:28 schreef Faithz het volgende:
Al is het nu wel wel koud.. *ben een watje*
En regent het waarschijnlijkquote:Op vrijdag 12 november 2004 15:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Morgen is het wel wat ver rijden voor de meet.
![]()
Gelukkig zit er handvatverwarming op.![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:34 schreef ZX9R het volgende:
En regent het waarschijnlijk![]()
Als je dat doet, wil ik zeker ff een stukkie sturen als je bij mij bent.quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad voorspeld .. misschien dan toch maar de Fiero pakken.
Alleen 1:7 is niet grappig dat hele stuk.
PatM carpoolen? Enigzins gedeelde kosten ..![]()
Scheelt echt veel in de verzekering hoor,quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:30 schreef Patrick281 het volgende:
Kort samengevat: Kutweer.quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:37 schreef ondeugend het volgende:
Zaterdag is het guur weer met enkele buien, soms met hagel en
in de ochtend in het noordoosten en noorden ook nog met onweer.
De noordwestenwind is aan de kust in de vroege ochtend mogelijk
even stormachtig, verder is de wind matig tot vrij krachtig,
aan de kust hard en bij buien komen (zware) windstoten voor.
quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
dus zo dom is het niet vind ik,
Dan komen wij dus ook met autoquote:Op vrijdag 12 november 2004 15:38 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Kort samengevat: Kutweer.
quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:37 schreef ZX9R het volgende:
Als je dat doet, wil ik zeker ff een stukkie sturen als je bij mij bent.
Financieel idd niet nee maar jullie gaan op zijn minst 1 meet missenquote:Op vrijdag 12 november 2004 15:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Scheelt echt veel in de verzekering hoor,
zijn beide all-risk verzekerd,
alleen ik heb 75% korting + de Auto
en Raus maar 25%
dus zo dom is het niet vind ik,
quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:45 schreef Patrick281 het volgende:
Dat mag .. er zit net een nieuwe drukgroep in dus iedereen kan er mee overweg.
![]()
Althans het is iets minder stug.![]()
![]()
Ik heb het net even nagekeken voor Raus scheelt dat ruim 250¤ per jaar,quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik zie helemaal niet hoeveel dat in premie scheelt .. try again.
![]()
En die oude motoren hoef je helemaal niet all risk te verzekeren.![]()
3 maanden niet motorrijdenquote:Op vrijdag 12 november 2004 15:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
en dat is best veel voor 3 maanden niet rijden, ( kunnen we mooi sparen voor leuke accesiores)
en banden![]()
Zie je onderschrift. Nog ¤ 50 bijleggen en je bent er!quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Ik heb het net even nagekeken voor Raus scheelt dat ruim 250¤ per jaar,
en dat is best veel voor 3 maanden niet rijden, ( kunnen we mooi sparen voor leuke accesiores)
en banden![]()
Top gear nog gezien van de week? Testje van de Corvette gaf ongeveer aan hoe Amerikanen schakelen.quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:50 schreef ZX9R het volgende:
quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:50 schreef Mercy_symbol het volgende:Ik heb het net even nagekeken voor Raus scheelt dat ruim 250¤ per jaar,
en banden![]()
Tot 1 maart,quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Financieel idd niet nee maar jullie gaan op zijn minst 1 meet missen![]()
Tot wanneer hebben de Honda's een winterslaap?
Ja een sportwagen met bladverenquote:Op vrijdag 12 november 2004 15:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Top gear nog gezien van de week? Testje van de Corvette gaf ongeveer aan hoe Amerikanen schakelen.![]()
Dan als jullie bij de meet aankomen, omkleden en weer in de auto?quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Tot 1 maart,
en als er een motormeet is komen we gewoon met de auto![]()
motorpakje achterin![]()
Tering .. dat is best lang .. maar ja als jij het een goede deal vind waarom niet.quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
Tot 1 maart,
zoietsquote:Op vrijdag 12 november 2004 15:55 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Dan als jullie bij de meet aankomen, omkleden en weer in de auto?
En dan in de auto, met motorpak aan, helm op etc. achter ons aan
Ok, mooi als dat kanquote:Op vrijdag 12 november 2004 15:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
en als er een motormeet is komen we gewoon met de auto![]()
motorpakje achterin![]()
Zie edit!quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
zoiets![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ja een sportwagen met bladveren![]()
![]()
Als ik verhinderd ben of een KTM erbij hebt mag je wel lenen hoor.quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:53 schreef Mercy_symbol het volgende:en als er een motormeet is komen we gewoon met de auto![]()
motorpakje achterin![]()
Idd teeeeringh!! Heb je net je papiertje gehaald nadat je rijschool de aanvraag niet goed regelde dus met de wetenschap dat je het eigenlijk eerder had kunnen halen of iig eerder had op gekund voor je examen, gaat je motor voor 3 maanden de schuur inquote:Op vrijdag 12 november 2004 15:55 schreef Patrick281 het volgende:
Zal wel afzien worden voor Raus.![]()
Is ook erg lang, en ook voor Rausje,quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tering .. dat is best lang .. maar ja als jij het een goede deal vind waarom niet.![]()
Idd .. ooit voor een mooie auto gekozen en ik dacht zonder de motor te kunnen.quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Toen ik net mijn papiertje haalde ging er maar 1 ding door mijn hoofd met elk uurtje dat ik vrij was: RIJDEN!!!!!!!
Je denkt meequote:Op vrijdag 12 november 2004 16:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Is ook erg lang, en ook voor Rausje,![]()
maar ik heb al eventueel oplossingen bedacht,
1) ik haal mijn VFR uit winterstop ( heb hoge noclaim dus scheelt niet zoveel)
2) we gaan veel proefrijden
3) we kunnen desnoods een leuke brommer huren ( lime green bijvoorbeeld )![]()
Tof!! Alvast succes. Ik moet over een maandje ongeveer. Hopelijk net als het eerste examen in 1 keer en dan lekker zelf toerenquote:Op vrijdag 12 november 2004 15:14 schreef Faithz het volgende:
Ik ook eerste keer zo door de bijzondere verrichtingen heenquote:Op vrijdag 12 november 2004 16:12 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Tof!! Alvast succes. Ik moet over een maandje ongeveer. Hopelijk net als het eerste examen in 1 keer en dan lekker zelf toeren![]()
Paar honderd Euro, kun je nieuwe banden voor kopen verdoriequote:Op vrijdag 12 november 2004 15:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik zie helemaal niet hoeveel dat in premie scheelt .. try again.
![]()
En die oude motoren hoef je helemaal niet all risk te verzekeren.![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:20 schreef Rausdouwer het volgende:
Paar honderd Euro, kun je nieuwe banden voor kopen verdorie
quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tering .. dat is best lang .. maar ja als jij het een goede deal vind waarom niet.![]()
Ja wat een lieverd he??!!!quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:12 schreef Faithz het volgende:
[..]
Je denkt mee![]()
Ik zelfs nog wel iets meer, maar ook wel een paar keer alleen op de weg geweest. Maar mijn examenaanvraag was ook nog eens verprutst, dus dat was een maand uitstel...quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:15 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ik ook eerste keer zo door de bijzondere verrichtingen heenEindelijk van dat kutterrein af. Heb er 11 lessen gesleten
Daarvoor 3 op de weg
Verschil moet er zijn hequote:Op vrijdag 12 november 2004 16:24 schreef Faithz het volgende:
Ja idd, ik moet alles zelf bij elkaar regelen/zeuren
quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:12 schreef Faithz het volgende:
Je denkt mee![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:24 schreef Rausdouwer het volgende:
Ja wat een lieverd he??!!!![]()
Lijkt me leuk. Waar kom je vandaan? (staat niet in je profielquote:Op vrijdag 12 november 2004 16:27 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik zelfs nog wel iets meer, maar ook wel een paar keer alleen op de weg geweest. Maar mijn examenaanvraag was ook nog eens verprutst, dus dat was een maand uitstel...![]()
Zie dat je niet zo ver uit de buurt woont. Als de rest niet kan, kunnen we misschien ook een keerjte toeren?
quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[..]
Beetje traag soms ..
Leuk idee! Ik woon in Den Bosch. Dat is wel te doen toch?quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:33 schreef Faithz het volgende:
Lijkt me leuk. Waar kom je vandaan? (staat niet in je profiel)
*laten we de mannen thuis*
quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:33 schreef Faithz het volgende:
*laten we de mannen thuis*
Jij mag niet meer denkenquote:Op vrijdag 12 november 2004 16:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Shit het is vrouwlijk.
![]()
Ik dacht dat je een kloon was .. uit Vianen.![]()
Ik krijg je morgen wel.quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
Jij mag niet meer denken![]()
![]()
hehequote:Op vrijdag 12 november 2004 16:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik krijg je morgen wel.![]()
Geen probleem, ik werk in Den Boschquote:Op vrijdag 12 november 2004 16:37 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Leuk idee! Ik woon in Den Bosch. Dat is wel te doen toch?![]()
En wie komt er uit Vianen?quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Shit het is vrouwlijk.
![]()
Ik dacht dat je een kloon was .. uit Vianen.![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hehe [afbeelding]
quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:43 schreef Mercy_symbol het volgende: hoe kwam je daarbij dan![]()
Hmmm .. ik vertrouw het niet gelijk hoor.quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:46 schreef Faithz het volgende:
Geen probleem, ik werk in Den Bosch
En ja het is vrouwelijkhaha en alleen Raus die dat zag
![]()
hey Hoezequote:Op vrijdag 12 november 2004 16:53 schreef Patrick281 het volgende:
Blah motormaatjes Blah . :')
Moet je ook niet doenquote:Op vrijdag 12 november 2004 16:53 schreef Patrick281 het volgende:
Hmmm .. ik vertrouw het niet gelijk hoor.
En ik check eigelijk nooit een profiel.![]()
Wat mij betreft zijn wel allemaal onzijdige motormaatjes en niet in een hokje te stoppen.![]()
Had ik het toch goed gelezenquote:Op vrijdag 12 november 2004 16:56 schreef Faithz het volgende:
[..]
Moet je ook niet doenVooral niet als het om je vriendin gaat. Of die vriendin van Mercy in dit geval
Voor de duidelijkheid: heb zelf ook een vriendin![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
hey Hoeze![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:56 schreef Faithz het volgende:
Moet je ook niet doenVooral niet als het om je vriendin gaat. Of die vriendin van Mercy in dit geval
Voor de duidelijkheid: heb zelf ook een vriendin![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
Had ik het toch goed gelezen![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2004 17:06 schreef Faithz het volgende:
hahaha slecht geheugen Patrick en geen probleem hoor, ik kan er goed mee lachen
Ik schrijf en fax nog even 1 offerte.quote:Ik moet nog tot 18u
Net aangepast .... wat is er mee ...quote:Ik zie nou pas je ondertitel(patrick)
Een post van me uit het vorig topicquote:blabla
bla bla bla
enzo..
Mijn vriendin en ik doen heel erg veel dingen samen. Nu hoeft dat natuurlijk niet per se voor een goede relatie, als je, je er maar lekker bij voelt. Maar we hebben ook eigen dingen. Als zij er niet is, dan zoek ik ook mijn eigen ding. En andersom net zo.. motoren enzo zijn ook absoluut niet haar ding
blablablabla
Moi en Quincy, die laatste zal je hier nooit zien. Motoren interesseren haar totaal niet, alleen achterop zitten vind ze leuk.quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:49 schreef Faithz het volgende:
[..]
En wie komt er uit Vianen?![]()
Had aan mn posts wel kunnen zien dat ik geen kloon ben
Postje had ik net gemist / overheen gelezen.quote:Op vrijdag 12 november 2004 17:17 schreef Faithz het volgende:
Een post van me uit het vorig topic
Tja .. zal nog eens een keer mijn best doen om er eens naar te kijken.quote:btw hans teeuwen nu op 3fmgoehoed
Moet ik eigelijk niet vertellen dat ik daar helemaal niet zo over denk.quote:Op vrijdag 12 november 2004 17:14 schreef Faithz het volgende:
Daar geef ik niks omMensen zijn vaak beledigd als ze heel verontwaardigd een verhaal vertellen over wat hen nu weer is overkomen in het verkeer en ik vraag: "t was zeker een vrouw....
" Wat dat betreft zal ik het over veel dingen met je eens zijn
Dát is pas een afwijkingquote:Op vrijdag 12 november 2004 17:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
........, ik val op KTM motoren.
Dus welkom.![]()
![]()
Ik zei ook eeeeeeeeen vriendin met een zx6rquote:Op vrijdag 12 november 2004 17:28 schreef Patrick281 het volgende:
Ik weet nog wel dat zij(?) ook een ZX6 heeft, maar verbind daar niet gelijk aan dat als jij vriendin zegt dat je er mee samenwoont.
Zou ik geen moeite voor doen. Hij is soms leukquote:Tja .. zal nog eens een keer mijn best doen om er eens naar te kijken.
Ik heb een keer een videoband gezien bij een vriendin, en halverwege was ik de draad kwijt in het geschreeuw.![]()
Ik denk dat het komt omdat er vooral meer huisvrouwen zijn dan huismannen en die zitten niet zo vaak op de wegquote:Moet ik eigelijk niet vertellen dat ik daar helemaal niet zo over denk.
Ik zeg het alleen om een beetje te rellen soms.![]()
Verkeersdeelname valt of staat met het inzicht van iemand.
Mannen zijn iets beter over het algemeen / gemiddeld gezien, echter ook daar zitten motoriek gestoorden bij zonder enig verkeers inzicht.![]()
![]()
Ik heb er ook nooit een geheim van gemaakt dat ik deze afwijking deel.......quote:Op vrijdag 12 november 2004 17:31 schreef ondeugend het volgende:
Dát is pas een afwijking![]()
Nee, ben verder heel normaal hoorquote:Op vrijdag 12 november 2004 17:26 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Moi en Quincy, die laatste zal je hier nooit zien. Motoren interesseren haar totaal niet, alleen achterop zitten vind ze leuk.
Overigens wel grappig eens een lesbo tegen te komen die SS gaat rijden en niet zo'n standaard naked/harleygeval.
Dat is inderdaad een behoorlijke afwijking.quote:Op vrijdag 12 november 2004 18:02 schreef Faithz het volgende:
Mijn enige afwijking is dat ik de monster600 ook mooi vindt.. maar die zou ik nooit willen hebben
Pas maar op met Kawablokken uit die periode.quote:Op vrijdag 12 november 2004 18:02 schreef Faithz het volgende:
[..]
Nee, ben verder heel normaal hoor![]()
Maar ik moet een zal een ss hebben! Heb ook interesse in cbr600f maar die is te popi.. en zx6r is absolute favoriet, vooral tussen 1995 en 1998![]()
![]()
![]()
Mijn enige afwijking is dat ik de monster600 ook mooi vindt.. maar die zou ik nooit willen hebben
Hoe zit het met je buurmeisje?quote:Op vrijdag 12 november 2004 18:49 schreef PatrickM het volgende:
ff bij het begin beginnen, Pep, gaan we nog wel vroeg naar Arjan Brouwer of nie?
Ennuh, stuur FS hier maar eens langs, ziet er bestuit op die ene foto op die motor
![]()
Als ze me maar niet gaat claimen
Dat wordt nietsquote:Op vrijdag 12 november 2004 18:53 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Hoe zit het met je buurmeisje?![]()
Jammer.quote:Op vrijdag 12 november 2004 18:54 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Dat wordt niets
Ja en waar spreken we af ?quote:Op vrijdag 12 november 2004 18:58 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Jammer.
Ik ben boodschappen voor morgen doen.
wat spreken we eigenlijk af?
nul zes één zes negen één zes negen drie negen
Jammer. FS?quote:Op vrijdag 12 november 2004 18:59 schreef Patrick281 het volgende:
IK BEN VERHINDERD MORGEN
Dat meen je toch niet he ?quote:Op vrijdag 12 november 2004 18:59 schreef Patrick281 het volgende:
IK BEN VERHINDERD MORGEN
Dat hangt nu denk ik even van Pep af... Of ie nog naar Brouwer wil of niet.quote:Op vrijdag 12 november 2004 18:58 schreef ZX9R het volgende:
wat spreken we eigenlijk af?
OMFGquote:Op vrijdag 12 november 2004 18:59 schreef Patrick281 het volgende:
IK BEN VERHINDERD MORGEN
quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:00 schreef ZX9R het volgende:
jmmer. FS?
quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
Dat meen je toch niet he ?![]()
Tell?quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[..]IK BEN GEWOND.
![]()
Kan je niet meer ademen ??quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[..]IK BEN GEWOND.
![]()
Ik woon dichterbij, dus laat mij maar sturen in de Fierroquote:Op vrijdag 12 november 2004 19:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Kan je niet meer ademen ??
of lopen ??
anders halen we je gewoon op,
en stuur ik wel in de Fiero![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
Kan je niet meer ademen ??
of lopen ??
anders halen we je gewoon op,
en stuur ik wel in de Fiero![]()
Maareh, wat is er aan de hand dan?quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]HAHA
quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:04 schreef ZX9R het volgende:
Wat heb je nou gedaan?
Motor of auto?quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
iK HEB EEN ONGELUK GEHAD.
![]()
Laat ons nou eens niet in het onwetende en vertel wat er aan de hand isquote:Op vrijdag 12 november 2004 19:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
iK HEB EEN ONGELUK GEHAD.
![]()
idemquote:Op vrijdag 12 november 2004 19:06 schreef ZX9R het volgende:
Voicemail.
Met de motor een ongeluk?
Ik heb met aardappelschillen geprobeerd mijn wijsvinger eraf te schillen.quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:06 schreef ZX9R het volgende:
Voicemail.
Met de motor een ongeluk?
Dus je gaat morgen gewoon neem ik aan?quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb met aardappelschillen geprobeert mijn vinger eraf te schillen.
Ben je nou nog geen boodschappen doen?
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:08 schreef ZX9R het volgende:
Nee, ik ben ff aan het wachten op jou.
Of je morgen nou wel of niet komt. Scheelt weer een aantal light producten
1r .. kans vergeven.quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:03 schreef PatrickM het volgende:
Ik woon dichterbij, dus laat mij maar sturen in de Fierro![]()
Moeten we amputeren ?quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb met aardappelschillen geprobeerd mijn wijsvinger eraf te schillen.
![]()
![]()
Maar even niet mee vingeren ..straks krijg ik nog een infectie ..quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
Moeten we amputeren ?![]()
Brouwer of niet Brouwer?quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Even met PatM bespreken hoe en wat.
* PatrickM is groot liefhebben van huismerk cola-lightquote:Cola light dus.Graag.
quote:[..]
1r .. kans vergeven.![]()
heel begrijpelijkquote:Op vrijdag 12 november 2004 18:02 schreef Faithz het volgende:
zx6r is absolute favoriet, vooral tussen 1995 en 1998![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
heel begrijpelijkop mijn opvolger-wish-list staat de ZX6R op numero uno
maar dan wel een 1998 ev.
Die ZX7R is cole maar wel in Honda rood, en dat is jammer,quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
heel begrijpelijkop mijn opvolger-wish-list staat de ZX6R op numero uno
maar dan wel een 1998 ev.
1995/1996:
[afbeelding]
1998:
[afbeelding]
op een hele goede 2e plaats, of eigenlijk gedeeltelijk 1e:
ZX7R:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 12 november 2004 18:51 schreef ZX9R het volgende:
Pas maar op met Kawablokken uit die periode.
Ik weet er alles van helaas.
[afbeelding]
Diegenen die het hardste roepen zijn toch de meest preutse?quote:Op vrijdag 12 november 2004 18:12 schreef hollander172 het volgende:
En breng het onderwerp niet op sex want dan kan je me hier ineens heel vaak vinden.![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:13 schreef Patrick281 het volgende:
Gaan we on-topic?
![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:![]()
vinger eraf las ik snel
?
Hmm jammer had ik een keer amputatie kitje vanuit leger eens kunnen uitproberenquote:Op vrijdag 12 november 2004 19:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar even niet mee vingeren ..straks krijg ik nog een infectie ..
Nee hoor, dank je.![]()
ik vind de ZX7R in bijna elke kleur mooiquote:Op vrijdag 12 november 2004 19:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
Die ZX7R is cole maar wel in Honda rood, en dat is jammer
sowieso de grootste kansquote:dus ik zou voor de 1998 ZX6R gaan![]()
Neem OPM zijn middelvinger maar die gebruikt hem iets te vaak.quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hmm jammer had ik een keer amputatie kitje vanuit leger eens kunnen uitproberen![]()
tjeezus wat een watje zegquote:Op vrijdag 12 november 2004 19:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb wat vel van 2 vierkante mm van mijn rechterhand geschaafd .. kan nu geen gas meer geven.
Jammer van die meet want ik had er zo'n zin in.![]()
Flauwe zakquote:Op vrijdag 12 november 2004 19:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb met aardappelschillen geprobeerd mijn wijsvinger eraf te schillen.
![]()
![]()
lelijke paintjobquote:Op vrijdag 12 november 2004 19:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik vind deze wel aantrekkelijk, ( alleen jammer dattie rood is )
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
tjeezus wat een watje zeg![]()
![]()
Daar keek ik vroeger ook naar toen ik klein was..vlak nadat Peppie en Kokkie van de buis was.quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
door dit gedoe kom ik helemaal niet aan starTrek toe![]()
Deze user heb ik echt een hekel aan.quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:25 schreef Faithz het volgende:
Flauwe zak
quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:27 schreef Patrick281 het volgende:
Deze user heb ik echt een hekel aan.![]()
![]()
Pffffffff mannen !quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb wat vel van 2 vierkante mm van mijn rechterhand geschaafd .. kan nu geen gas meer geven.
Jammer van die meet want ik had er zo'n zin in.![]()
Watjequote:Op vrijdag 12 november 2004 19:36 schreef klaus_beyer het volgende:
Morgen een meet? Succes...Ooit in de lente ga ik een keer mee
Ik ben deze week twee keer naar school gegaan met de motor, maar dat is niet leuk met zomerhandschoenen. Wel me eerste standing wheelie gemaakt...dat was niet de bedoeling! Maar wel voor herhaling vatbaar...
quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:37 schreef Faithz het volgende:
Ik ben dadelijk ff naar geboersPinlock en winterhandschoenen
Het was afgelopen dinsdag fucking KOUD in het leer, hete slet!quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Watje![]()
Dan zal ik een uitzondering zijn.quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:15 schreef Patrick281 het volgende:
Diegenen die het hardste roepen zijn toch de meest preutse?![]()
Is die User toevallig ook op meerdere forums weggejaagd?quote:Op vrijdag 12 november 2004 20:10 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dan zal ik een uitzondering zijn.![]()
Waarschuwde alleen maar, ben je al weer vergeten dat jij en ik een user hebben weggejaagd hier met onze babbels?![]()
Japanse nootjes gehaald?quote:Op vrijdag 12 november 2004 20:14 schreef ZX9R het volgende:
Boodschappen zijn binnen!
Tot morgen!
Wel of niet motor morgen?quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:11 schreef PatrickM het volgende:
Brouwer of niet Brouwer?
PatM is groot liefhebben van huismerk cola-light![]()
ik ben me bewust van m'n afwijking :')
Zoek je steun van die andere dame soms?quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:32 schreef ondeugend het volgende:
Pffffffff mannen !
![]()
Beetje respect droplul..... zonder mij bestond deze hele klote motorclub nietquote:Op vrijdag 12 november 2004 20:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
Is die User toevallig ook op meerdere forums weggejaagd?![]()
quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2004 20:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Beetje respect droplul..... zonder mij bestond deze hele klote motorclub niet
Motorquote:Op vrijdag 12 november 2004 20:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wel of niet motor morgen?
Als jij de benzinekosten betaald dan kunnen we eventueel wel met de Fiero hoor.quote:Op vrijdag 12 november 2004 20:39 schreef PatrickM het volgende:
* Patrick281 gaat vrees krijgen voor een kapotte pakking o.i.d.
M'n motor (beter gezegd ik) stinkt na een rit naar olie. Nu stond ik net naast m'n motor, uitlaat ruikt gewoon, maar bij me blok ruikt ie naar olie
quote:Op vrijdag 12 november 2004 20:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als jij de benzinekosten betaald dan kunnen we eventueel wel met de Fiero hoor. [afbeelding]
quote:Op vrijdag 12 november 2004 20:40 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Motor![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2004 20:40 schreef PatrickM het volgende:
Motor![]()
Wie zegt dat het een storing is? Grunn is juist een lekker lange rit zodat m'n blok weer lekker schoon wordtquote:Op vrijdag 12 november 2004 20:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je hebt een storing .. straks moet ik in de stromende regen op je wachten.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2004 17:48 schreef hollander172 het volgende:
Ik heb er ook nooit een geheim van gemaakt dat ik deze afwijking deel.......
Gave speelfietsjes toch? Niet bedoeld voor dagelijks vervoer maar gewoon voor er bij.
En waar komt een Zwitsers uurwerk dan vandaan ? Nou .. nou .. nou ..quote:Op vrijdag 12 november 2004 18:53 schreef PatrickM het volgende:
Ben trouwens vanmiddag ff langs m'n vaste motorzaak geweest. Ze hebben daar een paar KTM's in onderhoud, maar het schijnen best bewerkelijke apparaten te zijn![]()
quote:En het rijden op zo'n ding, either you love it or you hate it. Schijnt geen tussenweg te zijn...
't is iig zeker niet te vergelijken met een Yamaha XT600 of XT660 of Kawa KLR650 en dat soort machines.
Jij .. een pakking kapot is toch een storing.quote:Op vrijdag 12 november 2004 20:43 schreef PatrickM het volgende:
Wie zegt dat het een storing is? Grunn is juist een lekker lange rit zodat m'n blok weer lekker schoon wordt
quote:PatM flesje Forte MotoPower 1 gehaald om motor intern te reinigen, in de hoop dat stankklachten verminderen
Ik heb een bang vermoeden, maar weet het nog niet zekerquote:Op vrijdag 12 november 2004 20:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jij .. een pakking kapot is toch een storing.
edit .. ik trek al lezende oplossende conclusie´s .. nu herstarten gaat want alle leestekens op het toetsenbord werken niet meer ...
Klepafzetting en zuigerafzetting wordt minder, in de hoop dat zuigerveren hun werk beter kunnen doen (en olie uit de cilinder houden). En geheel brandstofsysteem wordt gereinigd.quote:[..]
Dat heeft alles met een motorolie lucht te maken .. benzinetoevoeging..
![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2004 20:56 schreef PatrickM het volgende:
(en zo niet, dan ben ik toch niet voor niets lid van de wegenwacht)
Als je al olie ruikt dan helpt dat beetje reinigen inderdaad nog goed.quote:Klepafzetting en zuigerafzetting wordt minder, in de hoop dat zuigerveren hun werk beter kunnen doen (en olie uit de cilinder houden). En geheel brandstofsysteem wordt gereinigd.
Ik hoop het.quote:Ach, we zien wel waar het schip strand, baat het niet, schaadt het niet.
quote:Op vrijdag 12 november 2004 20:45 schreef PatrickM het volgende:
Maareh, hoe laat spreken we af bij de Mac in Hoogvliet?
quote:Op vrijdag 12 november 2004 21:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
Heeft er iemand een goed werkende versie van Ulead Gif animator ?
ik heb er 1 van OPM maar die sluit gelijk af na opstarten dus heb ik geen fuck aan,
ik heb al verschillende gedownload en geprobeerd maar =![]()
Het is soms beter weer jaquote:Op vrijdag 12 november 2004 21:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Maar je bent niet alleen. Heb je het weerbericht nog niet gezien dan..
wat ik al zei, we zien wel waar het schip strandquote:[..]
Als je al olie ruikt dan helpt dat beetje reinigen inderdaad nog goed.
Mwoah, valt best meequote:[..]
Ik hoop het.Aggresief spul.
u've got mailquote:[..]
Dat heeft geen zin zo .. eerst via de mail afspreken tegen meelezers.
![]()
Paint Shop Pro 8quote:Op vrijdag 12 november 2004 21:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[afbeelding] Imageready nemen amateur's.
PatM kan wel iets voor je regelen .. die heeft van dat andere de officiele versie geloof ik.![]()
Die heb ik, maar ik raak er totaal niet uit hoe het werkt,quote:Op vrijdag 12 november 2004 21:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[afbeelding] Imageready nemen amateur's.
PatM kan wel iets voor je regelen .. die heeft van dat andere de officiele versie geloof ik.![]()
Dat kostte wel een paar hersencellen.quote:Op vrijdag 12 november 2004 21:15 schreef PatrickM het volgende:
Mwoah, valt best mee![]()
Je moet alleen niet te lang met je neus boven het flesje hangen![]()
quote:u've got mail
quote:Op vrijdag 12 november 2004 21:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Te laat, nou is het al bekend.
Kom maar ff langs, dan leg ik het wel even uit.quote:Op vrijdag 12 november 2004 21:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
Die heb ik, maar ik raak er totaal niet uit hoe het werkt,
word er gewoon gek van![]()
Damn right.quote:Op vrijdag 12 november 2004 21:19 schreef PatrickM het volgende:
Lees eerst ff m'n mail
quote:Luc schreef ooit eens:
Tja. Brouwer.
Daar kunnen we afspreken.
Utrecht - Putten is niet zo ver uit elkaar. Je komt er practisch langsop als je naar Groningen rijdt. (A27 normaal maar met een omweggetje A28)
Maar hoe laat?
Ik ben iig om 10.00 uur in Utrecht op de HCC dagen. 3 à 4 uur rondsjouwen daar en dan naar Putten? (=dus rond 14.30 - 15.00 uur)
Dus hieruit begrijp ik dat u een watje is en met auto gaat?quote:Op vrijdag 12 november 2004 21:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Damn right.
Als we op de motor gaan (OMG) dan rijden we langs Arjan.quote:Op vrijdag 12 november 2004 21:21 schreef PatrickM het volgende:
[..]
ik mag helaas niet meer rijden anders deed ik het meteenquote:Op vrijdag 12 november 2004 21:19 schreef Patrick281 het volgende:
Kom maar ff langs, dan leg ik het wel even uit.![]()
Bureaublad op afstand?![]()
[..]
Damn right.
quote:Op vrijdag 12 november 2004 20:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zoek je steun van die andere dame soms?Wil je een vrouwenclubje oprichten?
Of wil je erover praten.![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2004 21:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik mag helaas niet meer rijden anders deed ik het meteen![]()
mag ik het tegoed houden ?![]()
[..]
Maar ik maak mij wel wat zorgen over die felle regenbuien met kans op hagel.quote:Op vrijdag 12 november 2004 21:27 schreef PatrickM het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij wordt het morgen gewoon best redelijk weer om op de motor te gaan
Alhoewel het volgende weer suggereerd dat het minder is: [..]
That mean's a yes I guess.quote:Op vrijdag 12 november 2004 21:29 schreef ondeugend het volgende:
[afbeelding] ............... [afbeelding]................................[afbeelding]
Kwam het vanavond ookquote:Op vrijdag 12 november 2004 21:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar ik maak mij wel wat zorgen over die felle regenbuien met kans op hagel.
[..]
That mean's a yes I guess.
Hoe laat komt vanavond die serie van mister Topgear in Europa?![]()
[..]
Dat is 's morgens. 's Middags zal het wel beter worden gezien de vooruitzichtenquote:Op vrijdag 12 november 2004 21:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar ik maak mij wel wat zorgen over die felle regenbuien met kans op hagel.
Hum .. dat heb je dus gemist.quote:Op vrijdag 12 november 2004 21:35 schreef ondeugend het volgende:
Kwam het vanavond ook
Graag.quote:Zondagavond wel om 21.00
Zondag mijn sms even weer lezen en hij telt gewoon weer
Dus jij denkt dat alles al gevallen is tegen de tijd dat wij vertrekken.quote:Op vrijdag 12 november 2004 21:36 schreef PatrickM het volgende:
Dat is 's morgens. 's Middags zal het wel beter worden gezien de vooruitzichten
Daar ga ik wel vanuitquote:Op vrijdag 12 november 2004 21:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat alles al gevallen is tegen de tijd dat wij vertrekken.![]()
M.i. lijkt of A. Brouwers in Putten een mooie centrale (en vooral bereikbare) plek, en anders gewoon gelijk naar Luc's huis...quote:Op vrijdag 12 november 2004 21:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
waar gaan we nu afspreken ?![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2004 23:08 schreef PatrickM het volgende:
M.i. lijkt of A. Brouwers in Putten een mooie centrale (en vooral bereikbare) plek
quote:Op vrijdag 12 november 2004 21:35 schreef ondeugend het volgende:
Kwam het vanavond ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, een editquote:Op vrijdag 12 november 2004 20:39 schreef Patrick281 het volgende:Was dat een edit .. en ben je echt even geschrokken ?
idd.quote:Ze zijn niet zo serieus.
same herequote:Op vrijdag 12 november 2004 21:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
Die heb ik, maar ik raak er totaal niet uit hoe het werkt,
quote:Op zaterdag 13 november 2004 07:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zo, ben weer wakker hoorheerlijk dat ritme
quote:Op zaterdag 13 november 2004 07:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ja, een editen ja, had even iets van wtf??
![]()
Ik ben benieuwd wat ze verder hebben staan, en of de koffie inderdaad echt lekker is zoals Martie zegt.quote:Op zaterdag 13 november 2004 00:09 schreef PatrickM het volgende:
Als iedereen zorgt dat ie daar tussen 14.30 en 15.00 is zal het wel goed komen allemaal
Hopen dat ze ook thee hebbenquote:Op zaterdag 13 november 2004 08:44 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ben benieuwd wat ze verder hebben staan, en of de koffie inderdaad echt lekker is zoals Martie zegt.
Ik neem lekker een paar bammetjes mee voor de grootste hongerquote:We moeten ook nog ergens lunchen in die omgeving.. het is daarna nog een flink stuk naar Grûnn.
Ze kunnen niet overweg met Imageready. En dat is ook even lastig als je een paar functie's niet weet te vinden. Professioneel programma dus wat orthodox.quote:Op zaterdag 13 november 2004 09:04 schreef PatrickM het volgende:
Paint Shop Pro is heel makkelijk (even aanname dat OPM en M_S het daar over hebben) Bovendien zit er een mega help functie in
quote:Op zaterdag 13 november 2004 09:05 schreef PatrickM het volgende:
Ik neem lekker een paar bammetjes mee voor de grootste honger
quote:
Is it a naked-bike or a sportbike?
It's both. In black, or maybe blue, this could be the bike for you.
Klikkerdeklik.
Wij proberen ook rond 13:00 daar te zijn,quote:Op zaterdag 13 november 2004 08:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Ik ben benieuwd wat ze verder hebben staan, en of de koffie inderdaad echt lekker is zoals Martie zegt.
We moeten ook nog ergens lunchen in die omgeving.. het is daarna nog een flink stuk naar Grûnn.
Gezelligquote:Op zaterdag 13 november 2004 09:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Wij proberen ook rond 13:00 daar te zijn,
dus niet alle koffie opdrinken
Dan zijn wij weg met de zwarte vogel.quote:Op zaterdag 13 november 2004 09:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
Wij proberen ook rond 13:00 daar te zijn,
quote:dus niet alle koffie opdrinken
tnx, gaat wel lukkenquote:Op zaterdag 13 november 2004 09:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
veel plezier iedereen vandaag, ik ben weg
Hier schijnt het zonnetje ..wel koud ..quote:Op zaterdag 13 november 2004 09:31 schreef PatrickM het volgende:
Weerbericht is alweer een heel stuk gematigder als gister
en weer heeft PatrickM gelijkhet valt wel mee met het weer
![]()
![]()
[afbeelding]
Enne, ik heb m'n eigen muziek al op m'n motorquote:Op zaterdag 13 november 2004 09:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mag je een cd'tje meenemen voor onderweg.![]()
Alleen op de heenweg draaien we mijn muziek.![]()
Die handvatverwarming is ook niet alles..quote:Op zaterdag 13 november 2004 09:35 schreef PatrickM het volgende:
En koud? Je heb handvatverwarming en je kan je warm kleden
:') Maar .. maar .. dan hebben we een Fok! automeet .. en nog een getunde auto erbij ook.quote:Op zaterdag 13 november 2004 09:34 schreef PatrickM het volgende:
Auto
Motor
Goede motorjas en motorbroek doen de truukquote:Op zaterdag 13 november 2004 09:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die handvatverwarming is ook niet alles..
Eerst had ik het meest koud bij mijn handen, die plekken verplaatst zich gewoon naar andere delen van het lichaam.
Vorige maand even in Amsterdam op bezoek geweest, het hele stuk terug had ik het bibberkoud.![]()
Groningen is nog veel verder.
En warm aankleden .. dan gaat mijn jas niet meer dicht.Even 7 kilo aangekomen is in 5 maanden.
![]()
Laat ik maar eens gaan douchen dan, motortje wassen en poetsen, ontbijten.quote:Op zaterdag 13 november 2004 09:56 schreef PatrickM het volgende:
Tot dalijk (op de motor)
Jullie gaan ook op de motor ?quote:Op zaterdag 13 november 2004 09:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Laat ik maar eens gaan douchen dan, motortje wassen en poetsen, ontbijten.
Ben ik dan nog op tijd?![]()
quote:Op zaterdag 13 november 2004 10:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
wij na telefoontje met Luc niet meer![]()
quote:Op zaterdag 13 november 2004 10:23 schreef RB het volgende:
s`morgen
![]()
quote:Op zaterdag 13 november 2004 10:27 schreef Patrick281 het volgende:
Nog niets verklappen over gisteren he .. ik hoor je vanavond wel.
![]()
De cursus .. ik ben wel nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 13 november 2004 10:32 schreef RB het volgende:
![]()
![]()
Rond 15:00/15:30 uur vertrekken bij Arjan schat ik.quote:Op zaterdag 13 november 2004 10:34 schreef RB het volgende:
Hoe laat zijn jullie ongeveer in Grunn?
Van Putten (NL, 3882)quote:Op zaterdag 13 november 2004 10:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
De cursus .. ik ben wel nieuwsgierig.![]()
[..]
Rond 15:00/15:30 uur vertrekken bij Arjan schat ik.
Hoe ver het dan nog is .. ik heb geen idee.
![]()
En nu............ toch maar met de Fieroquote:Op zaterdag 13 november 2004 10:54 schreef Patrick281 het volgende:![]()
Het hagelt
het hagelt
motortjes worden nat
er kwam een Beemer aan ..
![]()
Harley... yehkquote:Op zaterdag 13 november 2004 16:59 schreef Alexxxxx het volgende:
kan iemand van jullie motorkenners mij iets meer vertellen over de bestelwagens die Harley Davidson heeft gebouwd?
-Wie heeft de eerste meet geregeldquote:Op vrijdag 12 november 2004 21:35 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Whahahaha, was me helemaal ontgaan dat Rietje weer gereageerd heeft
Dit is echt wel een giller![]()
![]()
Ja, ja, nee.quote:Op zaterdag 13 november 2004 18:44 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
-Wie heeft de eerste meet geregeld
-Wie heeft de meets daarna geregeld
Ontken het eens....
Heeft ie ook nooit gezegd.quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Grappige is, dat ik PatM niks misdaan heb.... heb hem niet persoonlijk beledigd, heb zn banden niet lek gestoken en heb zn buurmeisje niet genaaid.....
Waar doet hij lullig?quote:Waarom dan zo lullig doen? Zelf noem je dat infantiel geloof ik.... of heb je moeite met de waarheid? Jaloers? Had je het zelf willen opzetten
Richt je opgekropte woede nou maar gewoon op Pep en mij zoals we gewend zijn.quote:Jaja, die PatM, vaag mannetje is dat....
Wat heb ik je aangedaan?quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:27 schreef Patrick281 het volgende:
Deze user heb ik echt een hekel aan.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:36 schreef Makster het volgende:
Wat heb ik je aangedaan?
Wou ik net tegen Kaatje zeggen..... maar dan zonder de smileys.quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:36 schreef Makster het volgende:
Beter had je het aardappelschilmesje door je keel laten schieten![]()
Oopsquote:Op zaterdag 13 november 2004 20:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]![]()
duurde bij mij ook even
check de link
is gewoon de link van het profiel, elke user die die link aanklikt krijgt zijn eigen profiel te zien...ik vroeg me in 1e instantie af hoe hij dat voor elkaar kreeg
Meid we zitten op 1 lijn.quote:Op zaterdag 13 november 2004 21:32 schreef ondeugend het volgende:
Zo kijk daar eens een naar waar aardje bovenkomen zeg....
Laat het nu zoveel meer over jou zeggen dan over mij![]()
amenquote:Op zondag 14 november 2004 02:08 schreef PatrickM het volgende:
Fok MC ontleent niet zijn bestaansrecht dankzij jou. Het bestaansrecht van Fok MC is te danken aan enkele inmiddels steeds hechter wordende vriendschappen waar jij je kompleet van buitensluit. Het is eens begonnen waar jij toevallig bij bent geweest, maar is zeker niet alleen maar aan jou toe te schrijven.
Hahaha zo laat heb ik je nog nooit zien posten !quote:Op zondag 14 november 2004 02:15 schreef Patrick281 het volgende:
Iedereen al naar bed hier.
Watjes.![]()
quote:Op zondag 14 november 2004 02:41 schreef stinkie het volgende:
en hoe is het daar in het verre noorden?
quote:Op zondag 14 november 2004 02:42 schreef ondeugend het volgende:
Hahaha zo laat heb ik je nog nooit zien posten !
Khen je al een beetje knauwen dan ?quote:Op zondag 14 november 2004 02:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het is pas 21:00 toch? We gaan zo nog even stappen in Grûnn.
Altijd dacht dat dit een plaatjes ONDER Groningen was, en geen streektaal voor Groningen.![]()
mmm, ik heb vanmiddag in nuchtere staat al bijna 2 wagens total loss gereden, dus laat ik nu maar uit de buurt blijven van alles dat harder gaat dan ik kan lopenquote:Op zondag 14 november 2004 02:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Cool .. alleen de gastheer is vertrokken bij gebrek aan slaapplaatsen dus we hebben het huis alleen.
Dus je kan nog langskomen, zetten we harde muziek aan en sterke drank is er ook nog genoeg.
Sinterklaas was om 12 uur nog in Alkmaar !quote:Op zondag 14 november 2004 02:55 schreef stinkie het volgende:
[..]
mmm, ik heb vanmiddag in nuchtere staat al bijna 2 wagens total loss gereden, dus laat ik nu maar uit de buurt blijven van alles dat harder gaat dan ik kan lopen
Hoewel ik er wel enigszins van baal dat ik om 12.00 al klaar was vanmiddag, dus ik had het nog kunnen halen
mmm, om 10,00 uur wassie nog in Maassluis, heeft die ouwe bok snel gedaan danquote:Op zondag 14 november 2004 02:57 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Sinterklaas was om 12 uur nog in Alkmaar !![]()
Ik ga slapen..... weltrusten allemaal !
Tis tovenarij zeg ik je !!!quote:Op zondag 14 november 2004 02:58 schreef stinkie het volgende:
[..]
mmm, om 10,00 uur wassie nog in Maassluis, heeft die ouwe bok snel gedaan dan
Dat wil,je niet wetenquote:Op zondag 14 november 2004 02:49 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Khen je al een beetje knauwen dan ?
En vraag Ralf eens hoe een Groningse ambulance gaat !![]()
het zijn leugens, echt.quote:Op zondag 14 november 2004 03:01 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Tis tovenarij zeg ik je !!!
Ik weet wel hoe die klinkt hoor, maar Pepsel vast nietquote:Op zondag 14 november 2004 03:02 schreef RB het volgende:
[..]
Dat wil,je niet weten![]()
Chee huu chachaquote:Op zondag 14 november 2004 02:49 schreef ondeugend het volgende:
En vraag Ralf eens hoe een Groningse ambulance gaat !![]()
quote:Op zondag 14 november 2004 03:04 schreef stinkie het volgende:
het zijn leugens, echt.
Volgende week komt ie aan in Vlaardingen, alsof ie hier nog niet was
en dan mot ik verdomme weer zo vroeg aan boord zijn
Wat moet je toch steeds bij die oude ventquote:Op zondag 14 november 2004 03:04 schreef stinkie het volgende:
[..]
het zijn leugens, echt.
Volgende week komt ie aan in Vlaardingen, alsof ie hier nog niet was
en dan mot ik verdomme weer zo vroeg aan boord zijn
vandaag zat ik helmaal niet op se boot van Sint, maar op een 100 pk zodiacquote:Op zondag 14 november 2004 03:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hij komt aan in Hoogvliet .. jij zit op de boot van de nepsint.
Lozâh.
![]()
Owwwww !quote:Op zondag 14 november 2004 03:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Chee huu chacha![]()
Maar Ralf heeft iets teveel op..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |