Hartstikke goeie spywareprogramma's. Het is immers Microsoftquote:Op vrijdag 12 november 2004 09:05 schreef janrad het volgende:
Wat zijn zo over het algemeen de ervaringen met windows XP? werkt dit goed en wat zit er allemaal standaart in. Ik heb al iets gelezen over een standaart firewal maar werkt deze ? en zit er ook goed spyware programma's op ?
windows 3.1quote:Op vrijdag 12 november 2004 09:14 schreef Sjaakman het volgende:
Je gebruikt kennelijk geen XP op dit moment. Wat wel?
en leuke muisaanwijsdingetjes, ik heb er een met dino'squote:Op vrijdag 12 november 2004 09:16 schreef Conflict het volgende:
Er zit ook een goede flipperkast in XP!!
ow niet gezien! waar? waar? waar?quote:Op vrijdag 12 november 2004 09:16 schreef Conflict het volgende:
Er zit ook een goede flipperkast in XP!!
quote:Op vrijdag 12 november 2004 09:13 schreef Klonk het volgende:
firewall = beter zonealarm installeren
ok het had beter geformuleerd kunnen worden, was op zoek naar zinnig antwoord terwijl ik de slappe lach hadquote:Op vrijdag 12 november 2004 09:20 schreef Cheiron het volgende:
[..]
![]()
Toch wel de laatste versie?quote:Op vrijdag 12 november 2004 09:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
windows 3.1![]()
zouden er nog mensen zijn die 3.1 gebruiken (vraag ik me in eens af)quote:Op vrijdag 12 november 2004 09:22 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
Toch wel de laatste versie?
Toen ze hoorden van dit topic gingen ze meteen hout zoeken voor de brandstapelquote:Op vrijdag 12 november 2004 09:22 schreef Conflict het volgende:
Hee TS, je kan het misschien beter even op het forum van de tweakers vragen, die weten het misschien wel!
quote:Op vrijdag 12 november 2004 09:22 schreef Conflict het volgende:
Hee TS, je kan het misschien beter even op het forum van de tweakers vragen, die weten het misschien wel!
Misschien is het geinig om 'm weer eens een keer te installeren op een oud barrel, gewoon om te kijken hoe vroegâh wasquote:Op vrijdag 12 november 2004 09:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
zouden er nog mensen zijn die 3.1 gebruiken (vraag ik me in eens af)
dank je de koekoek, men, wat een gedoe met die diskettesquote:Op vrijdag 12 november 2004 09:24 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
Misschien is het geinig om 'm weer eens een keer te installeren op een oud barrel, gewoon om te kijken hoe vroegâh was![]()
Ik heb nog een doosje met die tien diskettes.quote:Op vrijdag 12 november 2004 09:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
dank je de koekoek, men, wat een gedoe met die diskettes
Door Tweakers meegesleurd...quote:Op vrijdag 12 november 2004 09:26 schreef Conflict het volgende:
waar is janrad?
ik heb windows 95 hier nog ergens op diskettes liggenquote:Op vrijdag 12 november 2004 09:25 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
Ik heb nog een doosje met die tien diskettes.
quote:Op vrijdag 12 november 2004 09:27 schreef Conflict het volgende:
janrad en zijn maat
gun ze ook een verzetje die komen maar drie dagen per jaar buitenquote:Op vrijdag 12 november 2004 09:26 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
Door Tweakers meegesleurd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |