Mail kan ik nu niet checken... maar dat heb ik je nét uitgelegdquote:Op zaterdag 13 november 2004 10:50 schreef Xilantof het volgende:
D_W_B:
en ik ga even bedenken hoe ik mijn tijd ga verdoen
je hoeft hem ook niet meer te checkenquote:Op zaterdag 13 november 2004 18:06 schreef De_Warme_bakker het volgende:
[..]
Mail kan ik nu niet checken... maar dat heb ik je nét uitgelegd
Xilantof, ik zag in een ander topic, dat ik dit topic moest lezen en ik vermoed dat het hier over gaat.quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:37 schreef Xilantof het volgende:
Trouwens Borelius!
is het al gelukt om je SB-600 op de slave/remote functie te krijgen?
Bij mij loopt Opera 7.5 op een telraamquote:Op zaterdag 13 november 2004 19:13 schreef Borelius het volgende:
[..]
Zodra hij een stand zag met leuke oude spulletjes, waren we hem langdurig kwijt.
Was inderdaad voor herhaling vatbaar. Volgend jaar weer, maar dan eerst een schip met geld enterenquote:Al met al was het een gezellige dag!
volgende week weer ! maar dan andersquote:Op zaterdag 13 november 2004 19:16 schreef Ouwesok het volgende:
Was inderdaad voor herhaling vatbaar. Volgend jaar weer , maar dan eerst een schip met geld enteren
Bowiefan heeft zich van de wereld afgesloten probeert een router te installerenquote:Op zaterdag 13 november 2004 19:24 schreef Borelius het volgende:
Ik ga zo een moederboard vervangen, normaal een eenvoudig klusje, maar soms kan het best even lastig zijn.
Ongecoate lens is geen oorzaak, die zou alleen maar moeten flaren wanneer je tegen de zon in gaat hangenquote:Op zaterdag 13 november 2004 21:05 schreef WinterNight het volgende:
Ik wil wat architectuur gaan doen komende tijd en heb me daarom een (2e hands) russisch shift lensje met nikon vatting en een 2e hands nikon body aangeschaft.
Een aantal foto's op mijn testrolletje hebben bruine vegen in de rechterbovenhoek (zie voorbeeld). Niet alle foutes hebben het, degene die het wel hebben hebben het niet allemaal exact hetzelfde, maar het zit wel altijd in de rechterbovenhoek.
Iemand enig idee waar dit door veroorzaakt wordt? Lichtlek in camera (hope not). Ongecoate lens? Rolletje over de datum (kan best namelijk)?
Alvast bedankt!
[afbeelding]
Wat hebben we hiervan geleerdquote:Op zaterdag 13 november 2004 20:59 schreef Borelius het volgende:
@PdeHoog ( om een beetje on topic te blijven, wij zagen bij het verlaten van de jaarbeurs een prachtige lucht met heel fraaie lichtpatronen, helaas was mijn camera thuis gebleven.
Jaquote:Op zaterdag 13 november 2004 21:41 schreef PdeHoog het volgende:
juist...doe als Ouwesok
Nikon FM, Geen idee van de sluitertijden, maar heb op 125-250-1000 geschoten. Lens stond volgens mij in alle gevallen geshift, maar echte vignettering is het net denk ik (die had ik er namelijk ook een paar bij zittenquote:Op zaterdag 13 november 2004 21:20 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Welke Nikon is het
Zijn de afdichtstroken in de deur nog helemaal intact
Doet ie het bij elke sluitertijd
Stond de lens geshift
Liever spullen dan geld tochquote:Op zaterdag 13 november 2004 22:38 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
JaMotte ze nou allemaal arrum worduh
Zo aan de kleur te zien lijkt het inderdaad wel een sluiertje, alleen kan ik (nog)geen zinnig woord over de herkomst zeggen.quote:Op zaterdag 13 november 2004 22:45 schreef WinterNight het volgende:
[..]
Nikon FM, Geen idee van de sluitertijden, maar heb op 125-250-1000 geschoten. Lens stond volgens mij in alle gevallen geshift, maar echte vignettering is het net denk ik (die had ik er namelijk ook een paar bij zitten).
Afdichtstrook zit alleen aan de scharnierkant en alleen aan de korte zijde. Klopt dat? Ik voel wat kleine onregelmatigheidjes, maar geen grote afwijkingen volgens mij.
Tegen dit soort luchten liepen wij dus aanquote:Op zaterdag 13 november 2004 20:59 schreef Borelius het volgende:
@PdeHoog ( om een beetje on topic te blijven, wij zagen bij het verlaten van de jaarbeurs een prachtige lucht met heel fraaie lichtpatronen, helaas was mijn camera thuis gebleven.
Ik had natuurlijk mijn diggicompactje bij me, alleen ik had geen puf meer om hem van onder een KVswitsj, een routert, een cd-fikker en een harde plaat van Oldsock uit mijn rugzak te vissenquote:Op zaterdag 13 november 2004 21:41 schreef PdeHoog het volgende:
Wat hebben we hiervan geleerd![]()
juist...doe als Ouwesok, koop een klein digicompactje
Nog een wijze les: stop je digicompactje altijd in je jaszak, ready to shootquote:Op zaterdag 13 november 2004 23:05 schreef Bowiefan het volgende:
wat ik al eerde probeerde te posten maar bleef hangen in de eindeloze diepten van de fock surfur:
[..]
Ik had natuurlijk mijn diggicompactje bij me, alleen ik had geen puf meer om hem van onder een KVswitsj, een routert, een cd-fikker en een harde plaat van Oldsock uit mijn rugzak te vissen
cool Bowiefanquote:routert is up-and-running (had nog wel enige voeten in aarde, de aan/uit schakelaar van de kabelmodem bleek slechts een staandebij knop) Op dit moment staat Bill Gates met zijn rommel de nieuwe pc te verpesten
![]()
Heb de negatieven op de lichtbak gehad en ik kan het met het oog niet zien. De negatiefscanner blijkbaar wel. Ik zag verder ook geen verkleuringen in de perforatie / spacing. Behalve dan dat er een groene en rode lijn bovenaan de negatiefstrook lopen (hetgeen eruit zag alsof het zo hoorde) maar dat die groene lijn vooraan het rolletje op een paar plaatsen uitgelopen / gaan vlekken is rond de perforaties. Op het indexprintje zie ik het ook niks geks.quote:Op zaterdag 13 november 2004 22:54 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Vraagje dan maar weer:
Is het op het negatief zichtbaar
En zo ja,
Zit het alleen in het beeldvenster of zie je het ook op de spaties tussen de negatieven of ergens anders waar geen negatief zitom de perforatie heen zeg maar
helaas(?) is mijn diggicompact net niet compact genoeg om hem in een jaszak mee te slepenquote:Op zaterdag 13 november 2004 23:26 schreef PdeHoog het volgende:
Nog een wijze les: stop je digicompactje altijd in je jaszak, ready to shoot
quote:cool Bowiefan. Heb je nou nog wel geld genoeg voor volgende week
![]()
Klinkt goedquote:Op zaterdag 13 november 2004 23:44 schreef Bowiefan het volgende:![]()
Maar goed, riep al 1½ jaar dat ik een keer een andere / nieuwe pc moest, dus is nu wel lekker dat het voor mekander is.
Staan nu dus 2, en allebei angesloten op dezelfde muis, toetsenbord en beeldbuis en ze hebben ook beide verbinding met het grtoe boze webideaal
http://www.x-raysystems.nl/html/systeem1.html maar dan met 512 mb geheug en er ligt hier nog een cd brandertje die er nog in moetquote:Op zaterdag 13 november 2004 23:57 schreef PdeHoog het volgende:
Klinkt goed. Wat zijn de specs?
tuurlijk gaat ik mee, al was het alleen om te meetenquote:Hoe moet dat dan? Je gaat toch wel mee he
![]()
![]()
Ik heb inmiddels wat spul op mijn verlanglijstje staanRoodfilter ND-filters
Ik twijfel nog overflitser motordrive gewoon doorklikken ipv hendeltje overhalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |