Nog één week en dan is ie er EINDELIJK op de XBOXquote:Al een lange tijd wachten de voetbalfans op nieuws over de aangekondigde Pro Evolution Soccer titel op de Xbox. Vandaag is het zo ver, de eerste beelden en details zijn prijs gegeven. En zoals inmiddels iedereen weet. It's going LIVE baby!! De Pro Evolution Soccer serie staat bekend als de beste voetbaltitel op de markt. Hoewel de FIFA serie veel bekender is dankzij de marketingkracht van Electronic Arts, weet Konami EA's voetbalserie altijd een stapje voor te zijn in gameplay en kwaliteit, althans zo is het algemene sentiment. Dat de titel naar de Xbox komt was dan ook groot nieuws, al die maanden geleden. Zeker voor ons voetbal gekken in Europa. Volgens Konami is Pro Evolution Soccer 4 een echte 'quantum-sprong' voorwaarts in het voetbal genre. Zo hebben ze nog vloeiendere bewegingen in het spel zitten en is het spel nog makkelijk en intuïtiever te besturen. Ook nieuwe vrije trap en penalty systemen moeten het leuker en interessanter maken om te spelen. Ook hebben alle spelers meer persoonlijke eigenschappen. Zo zullen bekende spelers lopen zoals ze dat in het echte leven doen, of zelfs op hun eigen karakteristieke manier een bal aannemen of wegtrappen. Dit loopt vervolgens vloeiend over in het nieuwe dribbelsysteem, waarbij de speler meer controle heeft over hoe de spelers in een op een gevechten voorbij zijn man komt. Een on-screen scheidsrechter is nu aanwezig, die daadwerkelijk over het veld rent en de Master League speelmodi is weer terug te vinden. Ook kan de speler zijn beste spelers in zijn eigen team stoppen en bewaren om mee te spelen, en zullen spelers tijdens een Master League gedwongen het veld moeten verlaten als ze een ernstige blessure oplopen. We zijn benieuwd.
Vorige delen:
[PC,XBOX,PS2] Pro Evolution Soccer 4
[PC,XBOX,PS2] Pro Evolution Soccer 4 #2
Ja, mij alleen nietquote:Op vrijdag 12 november 2004 09:09 schreef Rahl het volgende:
nog 7 dagen
ik kan iedereen aan, vooral HomerJ![]()
Blijf dat maar denkenquote:Op vrijdag 12 november 2004 09:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, mij alleen niet.
mag ik wel eerst oefenen?quote:Op vrijdag 12 november 2004 09:28 schreef Paulsergio het volgende:
Zodra hij binnen is zal ik jullie stuk voor stuk uitdagen .. en jullie zullen berouwen dat jullie die uitnodiging hadden aangenomen ..![]()
Gamertag is Pauche en heb trouwens gister ook halo 2 gehaald dus als jullie willen spelen voeg me toe!
Ja tuurlijk.. ik wil jullie verslaan op jullie sterkstquote:Op vrijdag 12 november 2004 09:37 schreef Rahl het volgende:
[..]
mag ik wel eerst oefenen?
Zodra hij uit is .. daag ik je uit.. mits je xbox live hebtquote:Op vrijdag 12 november 2004 09:45 schreef jpg97 het volgende:
Ik neem iedere uitdaging aan ( PES kampioen in Limburg en brabant in 2002 en 2003 )
zou wel mooi zijnquote:Op vrijdag 12 november 2004 11:48 schreef Paulsergio het volgende:
Is het trouwens al bekend of xbox updates mogelijk stelt als er een transfer periode is geweest om je teams aan te passen? Of moet je telkens zelf alles bijhouden?
Lekker recente OP Daggla ('geen xbox live bla bla')...quote:Op vrijdag 12 november 2004 02:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[afbeelding]
[..]
Nog één week en dan is ie er EINDELIJK op de XBOX.
Mijn gebeden zijn verhoord, PES goes LIVE.
ik ben solidair en wacht ook op gcshop.nlquote:Op vrijdag 12 november 2004 15:40 schreef HomerJ het volgende:
Er staan nog wat domme foutjes in de OP, vooral die 1e en laaste punt.
Nou ja, nog 7 dagen. Heerlijk om volgend weekend Daggla en Rahl te verslaan
![]()
Hij is trouwens al maandag beschikbaar bij Gameshops, Woensdag bij games als FRS, Dixons etc. En ik moet wachten tot vrijdag op GCshop.nl
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:40 schreef HomerJ het volgende:
Er staan nog wat domme foutjes in de OP, vooral die 1e en laaste punt.
Nou ja, nog 7 dagen. Heerlijk om volgend weekend Daggla en Rahl te verslaan
![]()
Hij is trouwens al maandag beschikbaar bij Gameshops, Woensdag bij games als FRS, Dixons etc. En ik moet wachten tot vrijdag op GCshop.nl
Ik heb E-plaza en Dimension plus gebelt en die zeiden allebij 15 November. Dixons, FRS etc. krijgen hun games voor vrijdag altijd op woensdag binnen, het is slechts een kwestie van aan de kassa vragen.quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo zeker?
Anders cancel ik m'n pre-order meteen.
Mja, scheelt wel 17 euro.quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:49 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik heb E-plaza en Dimension plus gebelt en die zeiden allebij 15 November. Dixons, FRS etc. krijgen hun games voor vrijdag altijd op woensdag binnen, het is slechts een kwestie van aan de kassa vragen.
Halo 2 komt als de XBOX 2 komt. Einde 2005 dus.quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:56 schreef VoreG het volgende:
Ik wil ook Halo2 en PES4. Stomme rot PC schiet eens op
.
Lekker snel weerquote:Op vrijdag 12 november 2004 15:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Halo 2 komt als de XBOX 2 komt. Einde 2005 dus.
Gewoon een XBOX kopen en LIVE er bij nemen..
Ik hoop dat ze die transfers dan niet gaan aanpassen naar die belachelijke namen als je net je namen goed hebt gezet.. wel fijn dat de transfers worden bijgwerkt!quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:47 schreef HomerJ het volgende:
Trouwens wat puntjes van de Live! mode:De transfers worden bijgewerkt via Live! door de Konami Server Tijdens, voor en na de wedstrijd kan je praten via de headset In de wedstrijd heeft iedere trainer 3 Time-outs, als je op start drukt dan stuur je een Time-out voorstel naar je tegenstander die hem kan accepteren(start) of afwijzen(select). Je hebt natuurlijk ook 3 wissels en 1 minuut om tacktiek te veranderen. Ik ben beter dan Rahl Voor de wedstrijd heb je 5 minuten om je tactiek te veranderen, je kan de tegenstander niet zien. Als je allebei eerder klaar bent begin je. Dit spel gaat zwaar heersen
Pes 4 kan ook online op PC en komt ook volgende week uitquote:Op vrijdag 12 november 2004 15:56 schreef VoreG het volgende:
Ik wil ook Halo2 en PES4. Stomme rot PC schiet eens op
.
Nu Halo2 nog!quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:20 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Pes 4 kan ook online op PC en komt ook volgende week uit![]()
Bij GCShop.nl staat de PC-versie pas vanaf de 19e op de site, vandaag een mailtje over gehad.quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:20 schreef HomerJ het volgende:
Pes 4 kan ook online op PC en komt ook volgende week uit![]()
Ga jij de OP is veranderenquote:Op vrijdag 12 november 2004 15:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Halo 2 komt als de XBOX 2 komt. Einde 2005 dus.
Gewoon een XBOX kopen en LIVE er bij nemen..
Hoeveel is 19-12 volgens jou en hoeveel dagen zitten er in een week?quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:31 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Bij GCShop.nl staat de PC-versie pas vanaf de 19e op de site, vandaag een mailtje over gehad.
Snap je de term releasedatum? Dan snap je ook dat dit anders is dan een datum waarop het product überhaupt op een site komt te staan. Ik heb bij GCShop expliciet gevraagd vanaf wanneer de PC-versie op de site zal komen te staan. Tegenwoordig staan veel games vóór de releasedatum al op de site vermeld (pre-release enzo). Vond het in het geval van PES4 best vreemd dat je hem dan niet vóór de releasedatum kon bestellen.quote:Op vrijdag 12 november 2004 18:15 schreef Saekerhett het volgende:
Hoeveel is 19-12 volgens jou en hoeveel dagen zitten er in een week?
Als ie woensdag al in de winkels ligt, haal ik um daar welquote:Op zaterdag 13 november 2004 17:44 schreef taart het volgende:
[..]
kut![]()
Heb jij zelf gebeld, Lex?quote:Op zaterdag 13 november 2004 23:46 schreef HomerJ het volgende:
Nee Daggla de release datum is niet vertraagd.
Dit geld alleen voor Engeland waar hij nu 26 oktober uitkomt
Ik heb nog naar Konami gebeld en die zeiden dat het gewoon 19e word voor Benelux
quote:Op zondag 14 november 2004 00:31 schreef BGN het volgende:
[..]
Heb jij zelf gebeld, Lex?
26 Oktober? Kunnen ze dan neit beter maar meteen op PES5 overstappen daar?quote:Op zaterdag 13 november 2004 23:46 schreef HomerJ het volgende:
Ik heb nog naar Konami gebeld en die zeiden dat het gewoon 19e word voor Benelux
26 november?quote:Op zondag 14 november 2004 14:45 schreef HomerJ het volgende:
25 November bedoel ik natuurlijk
dat is natuurlijk waar. ik ben er zelf ook eenquote:Op zondag 14 november 2004 17:16 schreef taart het volgende:
[..]
die waren er![]()
Ik heb geen tijd ik moet pessenquote:Op zondag 14 november 2004 17:05 schreef jimjim1983 het volgende:
overmorgen maar ff kijken bij de mediamarkt.
vreemd trouwens dat er geen ps2 pes4'ers zijn hier.
Ik heb net ff Dimension Plus gebeld en degene die ik aan de lijn had wist alleen dat ie deze week uit zou komen. Hij kon niet bevestigen of dat vandaag was, daar was hem niets van bekend. Misschien heb jij iemand aan de lijn gehad die er meer van wist (hope so want dan zou het betekenen dat ie vandaag te koop is)? Maar mocht ie vandaag binnen komen gaat ie meteen in de schappen en wordt er dus niet tot de 19e gewacht...quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:49 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik heb E-plaza en Dimension plus gebelt en die zeiden allebij 15 November. Dixons, FRS etc. krijgen hun games voor vrijdag altijd op woensdag binnen, het is slechts een kwestie van aan de kassa vragen.
Heb je hem al?quote:Op dinsdag 16 november 2004 10:34 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik heb de xbox versie nu. De graphics zijn wat minder dan Fifa vind ik, en de menu'tje zijn behoorlijk 'oldschool', maar er zitten wel lekker veel opties in en de animaties zijn retevloeiend. Plus dat het echt heel lekker speelt. Ik moet me er nog een beetje in verdiepen, maar eerste indruk is ok.
Heb je niet perongeluk die press-release. Ik vind de graphics namelijk echt veel mooier dan FIFAquote:Op dinsdag 16 november 2004 10:34 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik heb de xbox versie nu. De graphics zijn wat minder dan Fifa vind ik, en de menu'tje zijn behoorlijk 'oldschool', maar er zitten wel lekker veel opties in en de animaties zijn retevloeiend. Plus dat het echt heel lekker speelt. Ik moet me er nog een beetje in verdiepen, maar eerste indruk is ok.
Waar heb je die vandaan? Als t de originele versie is tenminste....quote:Op dinsdag 16 november 2004 10:34 schreef Wepeel2 het volgende:
Internet, hij is namelijk nog niet uit.quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:55 schreef kulandra het volgende:
[..]
Waar heb je die vandaan? Als t de originele versie is tenminste....
Nee het is wel definitieve release. De graphics zijn op zich ook niet lelijk hoor, maar er zit wat minder diepte in de kleuren. Het is wel zo dat de gezichten wat minder grof zijn.quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Heb je niet perongeluk die press-release. Ik vind de graphics namelijk echt veel mooier dan FIFA.
(Nee, ik ben geen PES fanboy maar jarenlang trouw FIFA fan geweest. )
Ja het is gewoon de download.quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:55 schreef kulandra het volgende:
[..]
Waar heb je die vandaan? Als t de originele versie is tenminste....
Ja ik zag het op de site waar ik hem vandaan heb al staan. Ik suck.quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:02 schreef AntiChrist het volgende:
Gisteren is de Retail versie pas uitgebracht dus als je hem daarvoor hebt gedownload heb je de press versie
Het kan nog goed komen. Maak 10.000 euro over op mijn bankrekening, en ook jij gaat naar de hemel!quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:10 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ja ik zag het op de site waar ik hem vandaan heb al staan. Ik suck.![]()
En ik kom vast al in de hel omdat ik spellen kopieer, dus dat gaat helemaal niet goed met mij.![]()
dan zal het wel druk wezen in de helquote:Op dinsdag 16 november 2004 15:10 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ja ik zag het op de site waar ik hem vandaan heb al staan. Ik suck.![]()
En ik kom vast al in de hel omdat ik spellen kopieer, dus dat gaat helemaal niet goed met mij.![]()
en?quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:03 schreef jimjim1983 het volgende:
in het krantje van de intertoys staat ie al, ik ga zo ff kijken. de FRS, bart smit en dixons hadden 'm nog niet.
nopequote:Op dinsdag 16 november 2004 16:49 schreef jpg97 het volgende:
[..]
en?
hebben ze 'm?
shitquote:Op dinsdag 16 november 2004 19:20 schreef Tackleberry het volgende:
PES4 vertraagd!
Voetballiefhebbers die nogal fel uitkeken naar de release van Pro Evolution Soccer 4 aanstaande vrijdag, moeten we vandaag teleurstellen. Ontwikkelaar Konami heeft laten weten dat de vierde telg uit de PES reeks pas op 1 december voor PC verschijnt. Xbox bezitters zijn iets beter af, hun versie wordt slechts met 1 week uitgesteld. Wat dus wil zeggen dat op 26 november Pro Evolution Soccer 4 zijn debuut maakt op de zwarte box.
bron
Xbox: 26 november
PC: 1 december
quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:20 schreef Tackleberry het volgende:
PES4 vertraagd!
Voetballiefhebbers die nogal fel uitkeken naar de release van Pro Evolution Soccer 4 aanstaande vrijdag, moeten we vandaag teleurstellen. Ontwikkelaar Konami heeft laten weten dat de vierde telg uit de PES reeks pas op 1 december voor PC verschijnt. Xbox bezitters zijn iets beter af, hun versie wordt slechts met 1 week uitgesteld. Wat dus wil zeggen dat op 26 november Pro Evolution Soccer 4 zijn debuut maakt op de zwarte box.
bron
Dat was de opmerking van Homer nadat ik zei dat de releasedate op play met een week vertraagd was.quote:Op zaterdag 13 november 2004 23:46 schreef HomerJ het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op dinsdag 16 november 2004 19:20 schreef Tackleberry het volgende:
PES4 vertraagd!
bron
Zeker, maar ook hier geldt dat als je 10.000 euro op mijn bankrekening over maakt, alles goed zal komen. Als iemand anders een probleem heeft, dat hij op deze manier op denkt te kunnen lossen, vraag het gerust.quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:55 schreef jpg97 het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOOOOOOooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
WHY GOD WHY?!!
zo....kwam dat wanhopig over?
Ik ookquote:Op dinsdag 16 november 2004 19:38 schreef BGN het volgende:
Da's Belgie. Dat is een heel ander land. Ik weiger te geloven dat dat spel niet vrijdag op mijn deurmat ligt *grmbl*
Dus toch een week uitgesteldquote:Op woensdag 17 november 2004 12:03 schreef RedGuy het volgende:
Hier krijgt de E-plaza hem volgende week binnen. Volgende week woensdag zal ik hem gaan spelen op de X-box.
gvd meen je dat nu?!quote:Op woensdag 17 november 2004 12:03 schreef RedGuy het volgende:
Hier krijgt de E-plaza hem volgende week binnen. Volgende week woensdag zal ik hem gaan spelen op de X-box.
Er zal vast wel een reden voor zijn en ik vermoed dat het inderdaad een productieprobleem zal zijn. Ik kan me niet voorstellen dat ze er zelf blij mee zullen zijn.quote:Op woensdag 17 november 2004 12:28 schreef jpg97 het volgende:
Kut Konami
dat doen ze toch niet, een paar dagen voor de release gewoon een weekje uitstellen?
Jasses, wat schieten ze er nou mee op?
Die dingen moeten toch al praktisch verzendklaar zijn?
Of hebben ze een week nodig om extra productie te draaien ofzo?
http://www.insidegamer.nl/content.php?id=4068quote:Op woensdag 17 november 2004 12:28 schreef jpg97 het volgende:
Kut Konami
dat doen ze toch niet, een paar dagen voor de release gewoon een weekje uitstellen?
Jasses, wat schieten ze er nou mee op?
Die dingen moeten toch al praktisch verzendklaar zijn?
Of hebben ze een week nodig om extra productie te draaien ofzo?
Net Replay gebeld en die zeiden dat ze hem morgen of overmorgen binnen krijgenquote:Konami zegt zelf dat het voor de benelux gewoon de 19e is, alleen engeland en frankrijk moeten een extra week wachten!
Bron?quote:Op woensdag 17 november 2004 14:01 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Net Replay gebeld en die zeiden dat ze hem morgen of overmorgen binnen krijgen
ehm... Replay? :pquote:Op woensdag 17 november 2004 14:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Bron?.
Ik doelde op dat stukje tekst uit z'n quote,quote:Op woensdag 17 november 2004 14:05 schreef kulandra het volgende:
[..]
ehm... Replay? :p
Ja, dat begrijp ik.quote:Op woensdag 17 november 2004 14:42 schreef jpg97 het volgende:
Konami Computer Entertainment Tokyo
ook een zonder torrent?quote:Op woensdag 17 november 2004 17:57 schreef Saekerhett het volgende:
DEMO is uit!!!!
http://kamikazee.boo.pl/6(...)1d69ed3ec298.torrent
Komt later vast wel...quote:Op woensdag 17 november 2004 18:01 schreef taart het volgende:
[..]
ook een zonder torrent?![]()
Houd me op de hoogte!quote:Op woensdag 17 november 2004 18:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Komt later vast wel...
Wat ik heb gehoord is dattie in een Duits gameblad zat en een of andere gast het op internet heeft gezet, maar nog niet door Konami, vandaar dat er nog geen officiële links zijn.
Ehhh ok, ik zit op 18,7%quote:Op woensdag 17 november 2004 18:44 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Houd me op de hoogte!![]()
Kuuuuuuuuuuut.... ik had hem willen halen, maar ze pakten daar de telefoon niet op ( stelletje Juhnders )quote:Op woensdag 17 november 2004 19:23 schreef Albertinho het volgende:
Replay in Eindhoven had hem vandaag al. Bij de meeste winkels komt ie waarschijnlijk morgen binnen...
Mrgn maar even langs bij Replay in Eindhovenquote:Op woensdag 17 november 2004 19:23 schreef Albertinho het volgende:
Replay in Eindhoven had hem vandaag al. Bij de meeste winkels komt ie waarschijnlijk morgen binnen...
quote:Op woensdag 17 november 2004 17:57 schreef Saekerhett het volgende:
DEMO is uit!!!!
http://kamikazee.boo.pl/6(...)1d69ed3ec298.torrent
hoe groot istie?quote:Op woensdag 17 november 2004 20:05 schreef RobinhoX het volgende:
Demo op 91% bij mij![]()
![]()
![]()
maar het gaat steeds langzamer....12kb nu![]()
quote:Op woensdag 17 november 2004 23:50 schreef xboxps2 het volgende:
vind fifa lauwer maar goed
Fifa is meer arcade en onrealisme.quote:Op woensdag 17 november 2004 23:50 schreef xboxps2 het volgende:
zal ff 3 screens maken
vind fifa lauwer maar goed
[[url=http://img65.exs.cx/img65/5468/pes.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img65.exs.cx/img65/3522/pes2.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img65.exs.cx/img65/1592/pes3.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op donderdag 18 november 2004 09:20 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Fifa is meer arcade en onrealisme.
PES meer simulatie, realistischer en meer sfeer.
"t is maar wat leuk vind
quote:Op donderdag 18 november 2004 09:31 schreef HomerJ het volgende:
NEEEE! ik krijg hem pas zaterdag van GCshop. Zou ik hem cancelen en zo halen en 10 euro meer betalen?
yupquote:Op donderdag 18 november 2004 09:37 schreef HomerJ het volgende:
Jij had hem toch ook bij GCshop.nl besteld?
hoe kom je erbij dat ie zaterdag pas komt dan?quote:Op donderdag 18 november 2004 09:47 schreef HomerJ het volgende:
Ik kan niet meer wachten
Forum, er stond dat ze pas morgen kregen van de leverancierquote:Op donderdag 18 november 2004 09:48 schreef Rahl het volgende:
[..]
hoe kom je erbij dat ie zaterdag pas komt dan?
godver, dat zuigt welquote:Op donderdag 18 november 2004 09:49 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Forum, er stond dat ze pas morgen kregen van de leverancier
shit, ik had echt verwacht dat ik hem morgen al zou hebbenquote:Op donderdag 18 november 2004 09:49 schreef HomerJ het volgende:
[..]
welk forum?? Heb die gasten van gcshop gemaild en gisteren wisten ze nog van niks. ( officieel dan, hadden we gehoord dat het utigesteld zou worden maar volgens hun leverancies zou het gewoon vandaag binnenkomen ) even afwachten op hun mailtje vandaag......quote:Op donderdag 18 november 2004 09:49 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ja, en dat was gisteren gepost als ik mij niet vergis.. Dus morgen is vandaag, denk ik dan.quote:Op donderdag 18 november 2004 09:49 schreef HomerJ het volgende:
[..]
quote:Gepost door Thijs op 18/11/2004 11:28
Oke, nu snap ik er niks meer van. Ik heb zojuist PES4 binnengekregen, terwijl gister nog werd gezegd dat ze morgen pas zouden komen. Hoe dan ook, wel goed nieuws verder dus, jullie hebben hem dus morgen.
Op de pc neem ik aan???quote:Op donderdag 18 november 2004 12:32 schreef Keano het volgende:
Heuj ik heb em!![]()
Replay in Eindhoven had er een hele hoop.l![]()
Je zal maar vrijdagmiddag van half vijf tot twaalf moeten werken, en zaterdagochtend van zeven tot drie.quote:Op donderdag 18 november 2004 12:34 schreef HomerJ het volgende:Ik ben zo gelukkig
Ik moet alleen vrijdagavond naar een verjaardag
Farzel Haarquote:Op donderdag 18 november 2004 13:32 schreef Paulsergio het volgende:
Ik ga maar eens wat namen editten ... want met von mistelroum kan ik niet leven
quote:Op donderdag 18 november 2004 13:51 schreef LivingEnd het volgende:
Keek net even bij m'n orderstatus voor de xbox versie bij gcshop.nl
en er stond: verzonden!!![]()
Dat hoop ik nou ook, heb hem net weg laten leggen bij de FRSquote:Op donderdag 18 november 2004 15:00 schreef jpg97 het volgende:
Ik heb hem ook...ik hoop dat ie speelbaar is met de controller
Onzin, werkt prima.quote:Op donderdag 18 november 2004 15:34 schreef Tim_G het volgende:
Was er geen xbox controller die eruit zag ( en dus dezelfde functies heeft ) als een PS2 controller? Denk dat de besturing hopeloos is met de Xbox controller.......
speel al jaren op de playstation pes en dat heb je niet zomaar afgeleerd hoor!! Heb nog eens een paar keer fifa proberen te spelen ( proberen moet he! anders kun je er geen mening over geven ) maar ik bleef maar passen als ik op goal wilde schieten en ik schoot opdoel als ik bij de middenlijn een pass wilde geven..........quote:Op donderdag 18 november 2004 15:39 schreef HomerJ het volgende:
Besturing is best te doen hoor met Xbox controller, gewoon een kwestie van wennen!
hoe weet je dat nu als je ff later zegt dat hij net verzonden is?! je hebt pes dus niet eens gespeeld op de xbox?!quote:Op donderdag 18 november 2004 15:39 schreef HomerJ het volgende:
Besturing is best te doen hoor met Xbox controller, gewoon een kwestie van wennen!
Ja, herkenbaarquote:Op donderdag 18 november 2004 15:43 schreef Tim_G het volgende:
[..]
speel al jaren op de playstation pes en dat heb je niet zomaar afgeleerd hoor!! Heb nog eens een paar keer fifa proberen te spelen ( proberen moet he! anders kun je er geen mening over geven ) maar ik bleef maar passen als ik op goal wilde schieten en ik schoot opdoel als ik bij de middenlijn een pass wilde geven..........
Ook vind ik L1, L2 en R1, R2 heel belangrijk in PES en ik ben benieuwd hoe ze dit opgelost hebben!
HomerJ en moi zijn redelijk alwetend op dit gebied, aangezien we op dit moment op zes forums tegelijk over het spel praten...quote:Op donderdag 18 november 2004 15:44 schreef Tim_G het volgende:
[..]
hoe weet je dat nu als je ff later zegt dat hij net verzonden is?! je hebt pes dus niet eens gespeeld op de xbox?!
Ik heb de beta bij een vriend gespeeldquote:Op donderdag 18 november 2004 15:44 schreef Tim_G het volgende:
[..]
hoe weet je dat nu als je ff later zegt dat hij net verzonden is?! je hebt pes dus niet eens gespeeld op de xbox?!
F*CK! dan kan ik mijn headset natuurlijk niet gebruikenquote:Op donderdag 18 november 2004 16:17 schreef jpg97 het volgende:
Ik heb een converter voor de xbox, dus ik ga gewoon mijn ps2 controller aansluiten.. ( hoop alleen dat de witte en zwarte knoppen dan overgaan in L2 en R2 )
quote:Op donderdag 18 november 2004 16:43 schreef taart het volgende:
had vanmiddag gekeken in de stad maar hij lag nog nergens
Groningen ofzo?quote:Op donderdag 18 november 2004 16:53 schreef jpg97 het volgende:
[..]in wat voor hell-hole leef jij dan?
Druk daar moet nog 2 minuten wachten...quote:Op donderdag 18 november 2004 16:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
PES4 PC Demo staat inmiddels ook bij FileFront:
http://files.filefront.com/PES4DEMO2/;3744483;;/fileinfo.html
Cancellen en morgen bij de FRS halen. Issie goedkoper dan bij GCShopquote:Op donderdag 18 november 2004 17:59 schreef Rahl het volgende:
grmbl
mijn good-for-nothing moeder heeft het geld niet overgemaakt dus heb ik hem morgen nog niet![]()
![]()
met free-id enzo toch? dat heb ik niet namelijkquote:Op donderdag 18 november 2004 18:03 schreef twi het volgende:
[..]
Cancellen en morgen bij de FRS halen. Issie goedkoper dan bij GCShop
dudequote:Op donderdag 18 november 2004 18:06 schreef twi het volgende:
Nee, standaardprijs is 49,95 bij de FRS. Kijk maar op de site
Ah klote dat ik het nu pas weet..quote:Op donderdag 18 november 2004 18:06 schreef twi het volgende:
Nee, standaardprijs is 49,95 bij de FRS. Kijk maar op de site
Ach, ik heb 1,50 meer betaald. Boeiendquote:Op donderdag 18 november 2004 18:19 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ah klote dat ik het nu pas weet..
Maarja ik denk dat ik toch ongeveer hetzelfde kwijt was geweest want ik moest dan met de bus gaan
50 euroquote:Op donderdag 18 november 2004 20:04 schreef VoreG het volgende:
Is er al iets om die demo langer te krijgen?.
Nee hoorquote:Op donderdag 18 november 2004 20:18 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
50 euro
Ik geloof dat er andere dingen onder gaan leiden danquote:Op donderdag 18 november 2004 20:18 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
50 euro
http://www.gamershell.com/download_7582.shtmlquote:Op donderdag 18 november 2004 17:47 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Druk daar moet nog 2 minuten wachten...
heb em al ff gespeeld maar lastig hoor hiervoor meer fifa gedaan en dat is ook alweer 2 jaar terug. maar het ziet er goed uit, mooie gele kaarten rooie zijn ook mooi, en ik heb zelfs al een keer weten te scoren! nouja twas een eigen doelpunt maar toch... ik voel een nieuwe verslaving aankomen. weet niet of deze verslaving erger wordt dan de CM verslaving maar hij doet denk ik wel leuk mee...quote:Op donderdag 18 november 2004 17:47 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Druk daar moet nog 2 minuten wachten...
Dank jequote:Op donderdag 18 november 2004 22:18 schreef xboxps2 het volgende:
de demo,
http://files.filefront.com/PES4DEMO2/;3744483;;/fileinfo.html
Krijgen die dan wel een verlies achter hun naam?quote:Op donderdag 18 november 2004 23:10 schreef Keano het volgende:
wel irritant zijn de mensen die er na 25 min uitnaaien
naar de winkel lopen en ruilen voor 59.95quote:Op donderdag 18 november 2004 23:10 schreef Keano het volgende:
Heb nu iets van 7 potjes online gespeeld. 5 gewonnen en 1 verloren dat zevende potje verloor ik met 0-1 maar daar was de lag heel erg extreem.
Lag heb ik tot nu toe dus maar 1 keer last van gehad, wel irritant zijn de mensen die er na 25 min uitnaaien
nog een vraagje: Ik gebruik nu de gametag van mijn broertje, nu wil ik zelf een gametag aanmaken maar daarvoor moet je de subscription code hebben en die is dus kwijt kwamen we net achter. Nu hebben we al een mail naar de mensen van Xbox. Weten jullie misschien een manier om de code terug te vinden of om een nieuwe te krijgen?
Koop een controllerquote:Op vrijdag 19 november 2004 11:56 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Ik hoop dat het niet weer een brakke port is voor de PC versie!
"Press X for continue"
quote:Op vrijdag 19 november 2004 12:33 schreef Max-Westerman het volgende:
GVD!
De postbode had helemaal niets
Voor FIFA ja.quote:Op vrijdag 19 november 2004 12:07 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Koop een controller
In de PC demo zijn in ieder geval weer de vertrouwde symbolen X O [] /_\ terug te vinden... Maar goed, ik heb een Logitech PS2 kopie gamepad, dus daar heb ik totaal geen last van. Heb die gamepad juist speciaal gekocht omdat ik PES volgens de PS2 manier onder de knie wilde krijgen.quote:Op vrijdag 19 november 2004 11:56 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Ik hoop dat het niet weer een brakke port is voor de PC versie!
"Press X for continue"
Kwam die bij jouw met de postbode of met dat busje?quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Yup
Geen idee, ik zit op m'n werk.quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:04 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Kwam die bij jouw met de postbode of met dat busje?
Ik vind um grafisch erg okay, en de controls zijn in vergelijking met FIFA2005 m.i. echt een verademing.quote:Op vrijdag 19 november 2004 16:14 schreef twi het volgende:
-knip-
Ik heb t precies andersom, kgeef PES3 een 9,5 en Halo2 een 7,5. Vind Halo2 zelf weinig aan en heb meer plezier gehad aan Halo1.quote:Op vrijdag 19 november 2004 16:14 schreef twi het volgende:
Ik denk dat ik persoonlijk erg in deze game moet groeien, maar een 9.4? Nee, sorry, als ik Halo 2 een 9.5 geef, kan ik deze game echt niet hoger dan een 8.0 geven.
Ligt gewoon aan je verbinding en die van de tegenstander, ik heb al 7 potjes gedaan zonder lagquote:Op vrijdag 19 november 2004 17:16 schreef Paulsergio het volgende:
Net me eerste live wedstrijdje gespeeld.. Vind het wel wat haperig overkomen.. wel gewonnen met 4-2 maar het ging niet vloeiend ..
Qua details, afwerking, diverse modi en hoe het samen een geheel vormt. Met het voetballen is nauwelijks mis, en dat is natuurlijk bepalend voor een voetbalgame. Maar de FIFA-gameplay is niet zo bijster veel slechter. Ook daar is het lastig om te scoren, en ook al zijn dat vaak dezelfde goals, alle extra's, de solide manier waarop het in elkaar is gezet en de graphics maken van PES4 niet zo'n vanzelfsprekende winnaar.quote:Op vrijdag 19 november 2004 16:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik vind je vergelijking met HALO2 trouwens nogal krom,.
Gelukkig maar.. ga het vanavond nog een paar keer proberen!quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:38 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ligt gewoon aan je verbinding en die van de tegenstander, ik heb al 7 potjes gedaan zonder lag
ja ik weet hoe ie moet maar je doet 'm gewoon nog steeds door de rechter analoge stick rond te draaien?quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:33 schreef twi het volgende:
Zidane-draai is best simpel, als je weet hoe 'ie moet. Spelers met een betere techniek kunnen 'm makkelijker doen.
Ja inderdaad.. je kan hem naar beide kanten doen.. ligt eraan welke kant je op draaitquote:Op vrijdag 19 november 2004 18:41 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja ik weet hoe ie moet maar je doet 'm gewoon nog steeds door de rechter analoge stick rond te draaien?
Ajax en Griekenlandquote:Op vrijdag 19 november 2004 18:44 schreef Paulsergio het volgende:
Wat zijn jullie favoriete teams om mee te spelen?
Mijn favo club team is barcelona door de veelzijdigheid in het team
Mijn favo land is engeland door de goede organisatie en aanvalskracht
Ajax/Arsenalquote:Op vrijdag 19 november 2004 18:44 schreef Paulsergio het volgende:
Speel eerst de demo van PES maar eens, zul je zien dat het geweldig is. En dat is dan nog maar een demoquote:Op vrijdag 19 november 2004 19:07 schreef Fillipe het volgende:
Grafisch minder? Wat moet ik me daar bij voorstellen? In de zin van zie je karteltjes (geen anti aliasing bv) bij spelers/stadiums/lat of iets dergelijks? Of is dat allemaal wel strak maar zien de spelers zelf er minder goed uit?
Zit echt te twijfelen tussen fifa05 en pes4 maar denk toch dat ik voor de laatste ga.
Man Utdquote:Op vrijdag 19 november 2004 18:44 schreef Paulsergio het volgende:
Dat vind ik dan direct alweer jammer zal nog wel een update voor komenquote:Op vrijdag 19 november 2004 19:10 schreef taart het volgende:
[..]
nee
update? wat dacht je van de transfer mode?quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:12 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat vind ik dan direct alweer jammer zal nog wel een update voor komen
Klopt net geinstalleerd en speelt heerlijk weg. Maar ik wou hem aanschaffen voor op de xbox, dus hoe moet ik met dat voorstellen met grafisch minder? Begrijp wel wat het betekend, maar in welke zin minder? Dus karteltjes of iets dergelijks..quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Speel eerst de demo van PES maar eens, zul je zien dat het geweldig is. En dat is dan nog maar een demo
ja ik heb het idee dat de xbox versie iets 'vager' is dan de ps2 versie en dat je wat meer karteltjes ziet, maar het is nauwelijks merkbaar. en het is sowieso beter dan fifa, zelfs al was dit spel in zwart-wit en zonder geluid.quote:Op vrijdag 19 november 2004 20:05 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Klopt net geinstalleerd en speelt heerlijk weg. Maar ik wou hem aanschaffen voor op de xbox, dus hoe moet ik met dat voorstellen met grafisch minder? Begrijp wel wat het betekend, maar in welke zin minder? Dus karteltjes of iets dergelijks..
Oke bedankt!quote:Op vrijdag 19 november 2004 20:08 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja ik heb het idee dat de xbox versie iets 'vager' is dan de ps2 versie en dat je wat meer karteltjes ziet, maar het is nauwelijks merkbaar. en het is sowieso beter dan fifa, zelfs al was dit spel in zwart-wit en zonder geluid.
Nou ja zeg! Dat gebeurt in het echt nou nooit!quote:Op vrijdag 19 november 2004 20:47 schreef ExCibular het volgende:
Mijn spits stond op een gegeven moment buitenspel maar het was volgens de herhaling geen buitenspel.![]()
Heb ik eigenlijk geen last van? Alleen dat muurtje vormen is een beetje jammer maar ja. Ik vind het een hele verbetering tov PES3quote:Op vrijdag 19 november 2004 20:47 schreef ExCibular het volgende:
Ik heb net even een urrtje de pc demo gespeeld. Grafisch is het best aardig, de gameplay is ook wel goed maar de AI is niet zo goed. Een muurtje vormen 40 meter voor het eigen doel omdat er een vrije trap is. En ook de tegenstander maakt wat vreemde strategische keuzes: terug passen vanuit het mijn straschop gebied naar hun laatste man maar ook enorme (onrealistische lange) dribbels ondernemen en meer van dat soort gekke dingen. Mijn spits stond op een gegeven moment buitenspel maar het was volgens de herhaling geen buitenspel.![]()
Hebben jullie hier ook last van? Want zo vind ik hem eigenlijk een beetje tegenvallen.
Ja dat is mogelijk, je kan alleen de witte knop niet naar L2 zetten. Er zit wel een lelijke vertraging in de besturing als je een PS2 adapter ertussen zet. heeel irri.quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:23 schreef jimjim1983 het volgende:
ik heb 'm ook eindelijk. hij is grafisch ietsje minder dan de ps2 versie volgens mij maar dat boeit niet.
de controls zijn wel heel erg wennen als je de ps2 versie gewend bent, de D-pad van de Xbox vind ik persoonlijk een heel stuk kutter dan die van de ps2 dus speel ik maar met de analoge stick.
kappen met dat zwarte knopje gaat ook niet echt lekker vind ik, duurt te lang en zit gewoon op een irritante plaats om er snel gebruik van te kunnen maken. en laat ik het dan vooral niet hebben over je tactieken aanzetten.
en het lukt me niet om die zidane draai te doen met de rechteranalog, heb het ook maar 1x geprobeerd maar is het wel mogelijk?
ik ga iig snel zo'n converter ding kopen, maar dan moet dat zwarte knopje wel naar R2 verplaatst worden, weet iemand of dit zo is?
Waar is de grote demo danquote:Op zaterdag 20 november 2004 10:36 schreef OreO het volgende:
moet je ook niet de lite versie downloaden
quote:Op zaterdag 20 november 2004 10:36 schreef OreO het volgende:
moet je ook niet de lite versie downloaden
wil je nu een potje spelen?quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:02 schreef HomerJ het volgende:
Tering, wat een gameNet 2 leuke potjes met Bartje Twi gedaan. Eerste had 11-10 eigenlijk moeten worden maar werd 0-0. Hebben meer mensen zo pech op Live! ?
Voor mij Game of the year
Over 10 min. ok?quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:04 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wil je nu een potje spelen?
ga em ff testen je bent mn held als het lukt!quote:Op zaterdag 20 november 2004 12:33 schreef _Administr8or_ het volgende:
Hier staat een patch om de tijd in de demo te stoppen :
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/22165185
yeah JimJim83 verslagen ..quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:58 schreef jimjim1983 het volgende:
yeah, HomerJ verslagen![]()
ja ging wel gelijk op ja, alleen jij kreeg 2 penalties en die 2e sloeg helemaal nergens opquote:Op zaterdag 20 november 2004 15:04 schreef Paulsergio het volgende:
[..]
yeah JimJim83 verslagen ..![]()
toch wel gelijk opgaande wedstrijd!
nee er gebeurt dan helemaal niks, erg jammer want zul je zien dat de meeste mensen in de 89 minuut ermee kappen.quote:Op zaterdag 20 november 2004 15:35 schreef Paulsergio het volgende:
Mensen die de verbinding verbreken omdat ze met 2-0 achter staan binnen 20 minuten![]()
Ik zie trouwens dan geen wijziging in de rankings. Ik krijg geen overwinning dan ofzo![]()
Jah, eerste potje toen jij hoste had ik echt enorme lag! Niet normaal. Deed het wel goed toen ik Hoste?quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:58 schreef jimjim1983 het volgende:
yeah, HomerJ verslagen![]()
Vanavond potje?quote:Op zaterdag 20 november 2004 15:04 schreef Paulsergio het volgende:
[..]
yeah JimJim83 verslagen ..![]()
toch wel gelijk opgaande wedstrijd!
Is goed .. moet eerst werken tot 22:00 maar ik zal je toevoegen..quote:Op zaterdag 20 november 2004 16:54 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Vanavond potje?
Gamertag: Max Cratcher
Bij edit kan je alles aanpassen ..quote:Op zaterdag 20 november 2004 17:06 schreef Rahl het volgende:
ik heb em ook
hoe verander ik de namen?
En dan nog de clublogos+sponsors enzo natuurlijkquote:Op zaterdag 20 november 2004 17:16 schreef Paulsergio het volgende:
[..]
Bij edit kan je alles aanpassen ..
je bent er wel een hele middag zoet mee als je alle namen en clubnamen goed wilt zetten.![]()
die lag kwam doordat er nog een computer bij mij aanstond die allerlei troep aan het downloaden was, het 2e potje heb ik die ff snel uitgezet en toen ging het goed.quote:Op zaterdag 20 november 2004 16:53 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Jah, eerste potje toen jij hoste had ik echt enorme lag! Niet normaal. Deed het wel goed toen ik Hoste?
Nou ja voor de rest was het best leuke wedstrijd, maar wat een actie van Ljunberd van jou zeg5 keer kappen en dan enorm strak voorzetten en goal
op gamefaqs kun je alle correcte spelers- en clubnamen vindenquote:Op zaterdag 20 november 2004 17:06 schreef Rahl het volgende:
ik heb em ook
hoe verander ik de namen?
ik zal je vanavond of morgen wel ff toevoegen.quote:Op zaterdag 20 november 2004 18:24 schreef Keano het volgende:
Ah ik zie dat er al veel mensen al druk aan het liven zijn. Mijn gametag is KeanoAthletic. Voeg me maar toe ben altijd in voor een potje en mocht ik na 20 min met 2-0 achterstaan loop ik niet weg
quote:Op zaterdag 20 november 2004 18:28 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik zal je vanavond of morgen wel ff toevoegen.
misschien moeten we maar eens een fok pes4 competitie opstarten ofzo?
ok dan.quote:Op zaterdag 20 november 2004 18:32 schreef Rahl het volgende:
[..]
Count me in...quote:Op zaterdag 20 november 2004 18:36 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ok dan.
wie doen er allemaal mee?
Tecci
jimjim1983
![]()
Ik ook niet, toen ik 8-0 achter stond, liep ik de bal van de middenstip in m'n eigen goal. De tegenstander zag er de humor wel in, en deed exact hetzelfdequote:Op zaterdag 20 november 2004 18:24 schreef Keano het volgende:
Ah ik zie dat er al veel mensen al druk aan het liven zijn. Mijn gametag is KeanoAthletic. Voeg me maar toe ben altijd in voor een potje en mocht ik na 20 min met 2-0 achterstaan loop ik niet weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |