Of niet natuurlijk en dan was jij de eerste.quote:Op vrijdag 12 november 2004 02:15 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Maar het kan inderdaad wel een of andere illegale vuurwerkbom zijn
haha you've got to be kiddingquote:Op vrijdag 12 november 2004 02:20 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Ik kan trouwens geen online scanner vinden, iemand tips?
Wat nu weer?quote:Op vrijdag 12 november 2004 02:23 schreef Blessed het volgende:
[..]
haha you've got to be kidding
http://www.zwolle.org/scanner/index.phpquote:Op vrijdag 12 november 2004 02:20 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Ik kan trouwens geen online scanner vinden, iemand tips?
Ik claim toch ook niet dat er iets gebeurd is, doos.quote:Op vrijdag 12 november 2004 02:31 schreef Vow het volgende:
Kan de titel veranderd worden in:
"Zkh Bernard uit bed gevallen (gerucht)"
Ik wacht even tot meneergiraffe heeft gemeld dat hij de scanner heeft gevonden en of er iets te horen is, zo nee, dan kan er altijd nog een slotje op.quote:Op vrijdag 12 november 2004 02:31 schreef Vow het volgende:
Kan de titel veranderd worden in:
"Zkh Bernard uit bed gevallen (gerucht)"
Ik geef alleen een verklaring voor die knal.quote:Op vrijdag 12 november 2004 02:33 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Ik claim toch ook niet dat er iets gebeurd is, doos.
Okayquote:Op vrijdag 12 november 2004 02:36 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Die scanner doet het niet, had em al gevonden. Maar ik denk dat er niks aan de hand was, want ik hoorde verder geen brandweerwagens enzo.
Gooi em maar op slot, en stel dat er echt iets gebeurd is kan ie wel weer open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |