De nuance is weer ver te zoeken hier. De ene vraagt bans aan, de ander scheld een Moslim uit en zie daar de weerspiegeling van de samenleving op Fok!quote:Op donderdag 11 november 2004 23:06 schreef Omaha het volgende:
Rot op eikel met je kutgrappen.
ik heb het gehoord van een vriend van me bij me werkquote:Op donderdag 11 november 2004 23:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Meen je dit broeder Meki ? Zo ja, wat is de reden ?
Je bent niet de enigequote:Op donderdag 11 november 2004 23:08 schreef Swetsenegger het volgende:
meki begint een beetje mijn strotti uit te komi
quote:Op donderdag 11 november 2004 23:06 schreef Omaha het volgende:
Rot op eikel met je kutgrappen.
kon je je dat niet bedenken voordat je dit topic opende?quote:Op donderdag 11 november 2004 23:09 schreef Meki het volgende:
heey het kan ook niet waar zijn
dus ff wachten
JIJ wacht op de Telegraaf ?quote:Op donderdag 11 november 2004 23:08 schreef Meki het volgende:
[..]
ik heb het gehoord van een vriend van me bij me werk
Maar ik wacht op Telegraaf.nl / Nu.nl
ik het alleen gehoordquote:Op donderdag 11 november 2004 23:09 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Laten we eerst even wachten op de eventuele bevestiging van het nieuwsbericht.
Rot eens op met je zielige gejank.. gatverdamme.quote:Op donderdag 11 november 2004 23:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De nuance is weer ver te zoeken hier. De ene vraagt bans aan, de ander scheld een Moslim uit en zie daar de weerspiegeling van de samenleving op Fok!
wacht dan ook ff in het vervolg met een topic als dit te openen zou ik zeggenquote:Op donderdag 11 november 2004 23:09 schreef Meki het volgende:
heey het kan ook niet waar zijn
dus ff wachten
neeh ik bel me vriend voor meer informatiequote:Op donderdag 11 november 2004 23:11 schreef Crazyivan het volgende:
Onruststoker
Misschien was ze wel verkracht, en is ze gelijk gestraftquote:Op donderdag 11 november 2004 23:10 schreef Kaalhei het volgende:
Ze is toch wel Halal geslacht, he? Anders is het immers niet de wil van Allah.
Leuk troll zinnetjequote:Op donderdag 11 november 2004 23:10 schreef Kaalhei het volgende:
Ze is toch wel Halal geslacht, he? Anders is het immers niet de wil van Allah.
IK heb erbij gezegdquote:Op donderdag 11 november 2004 23:12 schreef Techno het volgende:
Nou, nog in geen enkele media ook maar IETS vernomen. Kan je niet beter wachten tot zoiets officieel naar buiten wordt gebracht? Op deze manier is het alleen maar stemmingmakerij....
Your not the only one hoe hoe hoooewquote:Op donderdag 11 november 2004 23:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je bent niet de enige![]()
Was jij niet diegene die zoveel kritiek had op de telegraaf?quote:Op donderdag 11 november 2004 23:13 schreef Meki het volgende:
[..]
IK heb erbij gezegd
dat niet waar kan zijn
Ach het is weer de zoveelste stoerheid van Meki, ik snap niet wat mensen grappig vinden aan die gozer. Hij is gewoon zwaar irritant. Overgewardeerd.quote:Op donderdag 11 november 2004 23:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De nuance is weer ver te zoeken hier. De ene vraagt bans aan, de ander scheld een Moslim uit en zie daar de weerspiegeling van de samenleving op Fok!
Ik zeg erbij dat je beter kan wachten tot het officieel in het nieuws is.quote:Op donderdag 11 november 2004 23:13 schreef Meki het volgende:
IK heb erbij gezegd
dat niet waar kan zijn
Pcies.. vooruit lopen op de feiten. Kan ook wel gaan lopen roepen dat ik "van een matti heb gehoord" dat er een blonde chicka ritueel geslacht isquote:Op donderdag 11 november 2004 23:15 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik vind niks! Te snel.. [afbeelding]
Overwaardeert, en dat voor een user die volgens Fok!statistiek zo rond/onder het nulpunt hangt.... das knap op een schaal van 1 tot 10!!quote:Op donderdag 11 november 2004 23:14 schreef Omaha het volgende:
[..]
Ach het is weer de zoveelste stoerheid van Meki, ik snap niet wat mensen grappig vinden aan die gozer. Hij is gewoon zwaar irritant. Overgewardeerd.
Daarom is hij een uitermate goed doelwit van Geenstijl.nl e.a.quote:Op donderdag 11 november 2004 23:14 schreef Omaha het volgende:
[..]
Ach het is weer de zoveelste stoerheid van Meki, ik snap niet wat mensen grappig vinden aan die gozer. Hij is gewoon zwaar irritant. Overgewardeerd.
Natuurlijk! Het gaat hier nml om de klem toon~!!!!!!quote:Op donderdag 11 november 2004 23:13 schreef Meki het volgende:
[..]
IK heb erbij gezegd
dat niet waar kan zijn
ik heb het toch van een vriendquote:Op donderdag 11 november 2004 23:19 schreef veekeend het volgende:
ANP bins geven niets, je lult weer zoals gewoonlijk
Je vrienden zijn dus niet te vertrouwen.quote:Op donderdag 11 november 2004 23:21 schreef Meki het volgende:
[..]
ik heb het toch van een vriend
en die zei het tegen me
en ik dacht dat het waar was
Al een carierre bij de Story of de Privé overwogen?quote:Op donderdag 11 november 2004 23:21 schreef Meki het volgende:
ik heb het toch van een vriend
en die zei het tegen me
en ik dacht dat het waar was
neeh dat was een vriend van me werkquote:Op donderdag 11 november 2004 23:22 schreef Omaha het volgende:
[..]
Je vrienden zijn dus niet te vertrouwen.
Waarom open je dan een topic man!quote:Op donderdag 11 november 2004 23:23 schreef Meki het volgende:
[..]
neeh dat was een vriend van me werk
Maar zoals ik al zei
We kunnen beter op de Bevestiging wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |