Dat kom je uit op een BMI van 19,3, dat is wel heel erg licht hoor!! Niet dat ik enig recht van spreken heb want mijn BMI is ook niet echt hoog te noemen, maar ik wou het toch even zeggenquote:Op dinsdag 23 november 2004 20:59 schreef wasda het volgende:
Ik wil ook meedoen![]()
wasda (1.64 m.) (21,8) is nu 58.2 kilo en wil 52 kilo wegen.
Om er beter uit te zien.![]()
Imago heeft wel een punt, je BMI zou dan wel erg laag uitkomen... maar wat is je plan? Alleen minder eten, of ook sporten zodat je wat strakker wordt? Want dat doet soms net zo veel, of nog meer voor je uiterlijkquote:Op dinsdag 23 november 2004 20:59 schreef wasda het volgende:
Ik wil ook meedoen![]()
wasda (1.64 m.) (21,8) is nu 58.2 kilo en wil 52 kilo wegen.
Om er beter uit te zien.![]()
Ik merk juist dat als ik veel sport ik dan veel minder honger heb. Maar misschien eet ik gewoon veel als ik niks beters te doen heb en lekker thuis op de bank zit dus.quote:Op zondag 14 november 2004 22:21 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ik ga me meer te buiten aan lekkers als ik veel sport. Misschien heb jij dat ook. Lichaam wil de verbruikte energie snel weer aangevuld zien ofzo?
Welkom!quote:Op woensdag 24 november 2004 19:07 schreef _Supreme het volgende:
hay
Mag ik ook meedoen?
Supreme, 16 jaar, 1.72 m en 70 kgik wil graag naar de 65 kg om te beginnen
ik ben al een paar dagen bezig, paar keer gerend buiten en situps en pushups doen thuis.
Dat heb ik ook, maar dan gewoon met bezig zijn. Als ik een dag bezig ben denk ik helemaal niet aan eten (maar eet natuurlijk wel gewoon drie maaltijden). Als ik een dag thuiszit moet ik me vaak toch wel een beetje inhouden om niet iets te pakken.quote:Op woensdag 24 november 2004 18:53 schreef Radiohoofdje het volgende:
[..]
Ik merk juist dat als ik veel sport ik dan veel minder honger heb. Maar misschien eet ik gewoon veel als ik niks beters te doen heb en lekker thuis op de bank zit dus.
bedankt voor deze opmerking (ik bedoel het niet negatief hoorquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:15 schreef imago het volgende:
[..]
Dat kom je uit op een BMI van 19,3, dat is wel heel erg licht hoor!! Niet dat ik enig recht van spreken heb want mijn BMI is ook niet echt hoog te noemen, maar ik wou het toch even zeggen
Ik heb vandaag om 17h een kilo mandarijnen gekocht en die zijn nu opNiet dat dat slecht is, maar het geeft wel aan wat voor een enorme vreetzak ik ben
![]()
Tja het is meer een balans vinden. Ik probeer zo gezond mogelijk te eten (en niet om NIET te eten) en daarnaast ook te sporten.quote:Op woensdag 24 november 2004 09:57 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Imago heeft wel een punt, je BMI zou dan wel erg laag uitkomen... maar wat is je plan? Alleen minder eten, of ook sporten zodat je wat strakker wordt? Want dat doet soms net zo veel, of nog meer voor je uiterlijk![]()
jah, ik snoep bijna niet meer en ik probeer me zoveel mogenlijk te houden aan, ontbijten, lunch en avondeten. en niks daartussenin.quote:Op woensdag 24 november 2004 21:32 schreef Kaensterle het volgende:
[..]
Welkom!
Ben je ook van plan anders/beter te gaan eten? Als je flink cardioot moeten die 5 kilo anders ook best lukken hoor, maar als je wat beter eet kan dat enorm helpen... alleen een adviesje.
Dat is goed nieuws!quote:Op vrijdag 26 november 2004 07:59 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik pas eindelijk die broek aan die ik op de zwarte markt had gekocht!
Nadat ik hem had kocht, kreeg ik hem met mogelijkheid aanDat krijg je ervan als je kleding niet kunt passen
Maar nu ik gewicht kwijt ben krijg ik hem eindelijk aan, dat is een mooi begin van de dag
Je kunt ook fruit als tussendoor nemen, is (voor mij iig) makkelijker vol te houden...quote:Op donderdag 25 november 2004 22:52 schreef _Supreme het volgende:
[..]
jah, ik snoep bijna niet meer en ik probeer me zoveel mogenlijk te houden aan, ontbijten, lunch en avondeten. en niks daartussenin.
Zie dit als een voordeel: je hebt alvast je warming up gedaan...quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:10 schreef zwahiel het volgende:
Ga straks nog even naar 't sportcentrum om me in te schrijven voor meerdere "cursussen" Jammer dat 't zo ver weg is van mijn huis en dat je nadat je de bus uit bent nog een dik kwartier moet lopen voor je er eindelijk bent (ligt achter de botanische tuinen). Maar 't is goedkoper dan alles wat bij mij in de buurt zit...
ja maar wel een behoorlijk lange warming up... Gelukkig neem ik gewoon mijn tas mee naar 't school, maar ik zit nog met mijn lapdoos te loeren...quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:20 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Zie dit als een voordeel: je hebt alvast je warming up gedaan...
Ben je misschien flink aan het sporten? Het zou natuurlijk kunnen zijn dat je teveel spieren krijgt...quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:18 schreef imago het volgende:
Ik snap er niks van, ik word zwaarder en zwaarder en zwaarderNou snap ik wel dat ik zwaarder word als ik ongezond doe, maar sinds vorig weekends heb ik werkelijk niks ongezonds gegeten, en toch ben ik sinds vorig weekend aangekomen.
Zou m'n lichaam soms een vetlaagje aan het opslaan zijn tegen de winterkou?
Eerlijk gezegd denk ik een beetje aan de spaarstand... je lichaam is nu zo gewend aan een wat sober regime dat het alle overtredingen opslaat en niet zomaar meer laat gaan. Heel vreemd voorstel misschien, maar zou het helpen om een tijd wat meer calorieen binnen te krijgen?quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:18 schreef imago het volgende:
Ik snap er niks van, ik word zwaarder en zwaarder en zwaarderNou snap ik wel dat ik zwaarder word als ik ongezond doe, maar sinds vorig weekends heb ik werkelijk niks ongezonds gegeten, en toch ben ik sinds vorig weekend aangekomen.
Zou m'n lichaam soms een vetlaagje aan het opslaan zijn tegen de winterkou?
Oe dat klinkt goedquote:Op zaterdag 27 november 2004 12:06 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik een beetje aan de spaarstand... je lichaam is nu zo gewend aan een wat sober regime dat het alle overtredingen opslaat en niet zomaar meer laat gaan. Heel vreemd voorstel misschien, maar zou het helpen om een tijd wat meer calorieen binnen te krijgen?
meestal brood, of muesli als ik melk heb in huis.quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:33 schreef _Supreme het volgende:
en wat ontbijten jullie?
ik heb lekker een kistje vol met lekkere mandarijntjes!!
Nee, maar wel met andere sortgelijke dieten... op korte termijn resultaat, maar o wee als je het niet volhoudt.. dan krijg je alles dubbel en dwars er weer bij. Het is geen permanente verandering in je eetgedrag, en die is toch nodig als je blijvend wil afvallen...quote:Op zondag 28 november 2004 19:27 schreef miesjuh het volgende:
Heeft iemand ervaringen met een brooddieet?
'k ben er nog! Alleen lange tijd niet meer in de buurt van een weegschaal geweest...quote:Op maandag 29 november 2004 14:50 schreef Kroeltroel het volgende:
[...]
Misschien is het ook wel handig om de beginlijst weer eens door te nemen, metachter degenen die al lang niet meer gepost hebben, en hen, als ze binnen 2 weken nog niet gepost hebben, eruit te halen?
quote:Op woensdag 1 december 2004 20:38 schreef zwahiel het volgende:
haha hoeft niet op vaste dagen wasda.
Dat je niet zo goed kunt squashen maakt niet zo super veel uit, ik speel zelf nu ook pas een maand of 4 / 5... Ik heb nu dus mijn squashkaart voor OlymposWie weet
Net trouwens weer hier in Venlo gesquashed wel verloren maar maar net...4-2...
Kreeg straks trouwens een compliment dat ik een smaller gezicht kreeg't was mij zelf ook al een beetje opgevallen, maar ik had 't nog niet van iemand gehoord
Woei!
ja bij elke andere school dok je gewoon een bedrag per jaar en kun je alles doen wat je wil, maar in Utrecht moesten ze 't nodig anders doenquote:Op vrijdag 3 december 2004 22:52 schreef wasda het volgende:
[..]
Ik snap helemaal niks van het Olympos squashkaart systeem (ik ging net even kijken op de site, maar werd er niet veel wijzer uit)![]()
Maar wie weet kunnen we dat een keer doen.
Wat betreft het gewicht: ik ben precies op hetzelfde gewicht gebleven als vorige week![]()
Ik snap niet hoe dat komt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |