quote:Op donderdag 11 november 2004 21:44 schreef BVO het volgende:
Ik herken de OP!.
.
moet ik nou gaan stemmen?quote:Op donderdag 11 november 2004 21:46 schreef Brighteyes het volgende:
Ok, eentje dan.
De Fanatiekste Supporter - voor de meest enthousiaste niet-soon-to-be-ouder
Nee, we zijn hier nog bezig categorieen te verzinnen. Mel gaf er een in de OP als ideetje, die van mij was ook een idee.quote:Op donderdag 11 november 2004 21:48 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
moet ik nou gaan stemmen?
* Brighteyes snapt het niet helemaal....
quote:Op donderdag 11 november 2004 21:44 schreef lady-wrb het volgende:
de grootste kletskous hier in oud is toch al bekend? (en nooit meer door iemand in te halen?)
Je mag vast niet op jezelf stemmenquote:Op donderdag 11 november 2004 21:54 schreef Troel het volgende:
Zal ik dan de ergste reller maar voordragen
nee, als categorie! Iedereenw eet toch dat ik niet rel?quote:Op donderdag 11 november 2004 21:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je mag vast niet op jezelf stemmen
Jep! Lijkt me prima! En daar is ook wel het eea over te zeggen.quote:Op donderdag 11 november 2004 22:06 schreef Troel het volgende:
OK, omdat er dus misverstanden zijn over de kleinste spruit:
ik bedoel dus de accounts die door papa of mama gemaakt zijn en waarmee ze "de kids" laten praten. Het is dus geen kwestie van de kids een award geven, maar eigenlijk de papa of de mama een award voor de manier waarop ze hun kroost laten praten.
Zeg ik het zo goed BE?
Hoeft toch ook niet? Des te meer kan je alvast gaan nadenken over wie je wil stemmen voor de categorieen.quote:Op donderdag 11 november 2004 22:05 schreef lady-wrb het volgende:
ik weet niks
de snelste bevallingquote:Op donderdag 11 november 2004 22:08 schreef lady-wrb het volgende:
de langste bevalling
voelt zich helemaal niet aangesproken hoorquote:Op donderdag 11 november 2004 22:12 schreef jessie het volgende:
De chaotische ouder award
billendoekjesquote:Op donderdag 11 november 2004 22:31 schreef jessie het volgende:
De nuttigste tip award.
(sorry maar denk gelijk aan de billendoekjes)
die ene post van mij was een grapjequote:Op donderdag 11 november 2004 23:06 schreef easy-going het volgende:
is dit een nomineer jezelf topic
Daar gaat het toch niet om, het gaat er om dat je overkapt mag zeggen wie je de botste takkentrut vind, of de aanstellerigste, of van wie je doodziek wordt met het gespam van de kinderfoto'squote:Op vrijdag 12 november 2004 10:39 schreef miss_sly het volgende:
met zoveel categorieen kan iedereen een award krijgen![]()
moussyquote:Op vrijdag 12 november 2004 10:54 schreef moussy het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om, het gaat er om dat je overkapt mag zeggen wie je de botste takkentrut vind, of de aanstellerigste, of van wie je doodziek wordt met het gespam van de kinderfoto's![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2004 10:54 schreef moussy het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om, het gaat er om dat je overkapt mag zeggen wie je de botste takkentrut vind, of de aanstellerigste, of van wie je doodziek wordt met het gespam van de kinderfoto's![]()
En we noemen het Triviaquote:Op vrijdag 12 november 2004 11:11 schreef Slaapmeisje het volgende:
Is er al een Langste zwangerschap? Of ouder met de meeste kinderen? Meest favoriete smilie?
Om dit straks in te vullen lijkt het meer op een quiz dan op een nominatie, ken je mede OUD users
quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:27 schreef easy-going het volgende:
[..]
En we noemen het Trivia
Lelijkste?quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:38 schreef beefcake het volgende:
Maar het moeten toch juist geen feiten-vragen zijn? Degene met de meeste kinderen, daar kan je geen mening over hebben. Het lijkt mij juist dat er awards als de leukste, mooiste, lelijkste, irritantste, enz moeten komen.
De grappigste user dan?quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:27 schreef easy-going het volgende:
[..]
En we noemen het Trivia
als het wél met inzendingen gaat (of nominaties ofzo) kan je het ook met een poll doen. Is wel zo makkelijk tellen. evt. met de betreffende foto oid (indien van toepassing)quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:15 schreef LadyS het volgende:
en is het dan de bedoeling dat we bijv.uit reeds geplaatste foto's kiezen, of moeten er inzendingen komen?
Als jullie begrijpen wat ik bedoel
inderdaad ja!quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:59 schreef Brighteyes het volgende:
Lijkt mij het simpelst en het eerlijkst, anders gaat iedereen nu ineens poseren etc. etc.
Aan dat poseren had ik idd nog niet aan gedachtquote:Op vrijdag 12 november 2004 15:59 schreef Brighteyes het volgende:
Wmb alles in een keer en op basis van wat er het afgelopen jaar gepost is, dus geen speciale inzendingen of wat ook.
Want dat gaat nl. ook op voor Grootste Kletskous, Enthousiaste Supporter, Lieve Lurkers etc.
Het is gewoon een 'verkiezing' over 2004.
Als we straks de categorieen gekozen hebben, komt er een mooie Openings Post met een rijtje dat te knippen en plakken is en dan gewoon stemmen op wie jij denkt dat de titel verdient. En dan gaan 'wij' (Mel, Karin en ik iig) tellen en dan komt er een uitslag.
Lijkt mij het simpelst en het eerlijkst, anders gaat iedereen nu ineens poseren etc. etc.
Ik vraag me toch af hoe je dat nou doet. Een lurker is toch niet echt bekend?? Post waarschijnlijk niet of heel weinig.quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:59 schreef Brighteyes het volgende:
Lieve Lurkers
dan nomineer ik mezelf alvastquote:Op vrijdag 12 november 2004 16:33 schreef Zabb het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af hoe je dat nou doet. Een lurker is toch niet echt bekend?? Post waarschijnlijk niet of heel weinig.
Van Dale:![]()
lur·ken (onov.ww.)
1 (van nieuwe deelnemers aan een nieuwsgroep) de (informele) regels leren zonder een actieve bijdrage te mogen leveren
2 hoorbaar zuigen
3 lebberen
Bron: Van Dale
Huh?quote:Op donderdag 11 november 2004 22:08 schreef melonovy het volgende:
De pittigste papa - beetje vaders stimuleren om te blijven posten
Moet die uit 2004 zijnquote:Op donderdag 11 november 2004 22:11 schreef moussy het volgende:
[..]
de snelste bevalling![]()
Meldtquote:Op donderdag 11 november 2004 22:12 schreef jessie het volgende:
De chaotische ouder award
ME ME MEquote:Op donderdag 11 november 2004 22:30 schreef Troel het volgende:
eventueel de leukste kindersite (=site gemaakt door ouder over/voor kind) ???
denk je?quote:Op vrijdag 12 november 2004 23:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Je zou denken dat je in onzin zit
quote:Op vrijdag 12 november 2004 23:25 schreef bastardhost het volgende:
[..]
ME ME ME
quote:Op vrijdag 12 november 2004 23:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Je zou denken dat je in onzin zit
heb je al een prijzenkast gemaakt?quote:Op zaterdag 13 november 2004 13:38 schreef bastardhost het volgende:
ik voel weer een bokaal aankomen voor mij
dat zijn gewoon triva vragenquote:Op zaterdag 13 november 2004 14:09 schreef texelonia het volgende:
De snelste en langste bevalling valt eigenlijk weinig over te stemmen toch? Da's min of meer een feit...
Van de X-filesquote:Op zaterdag 13 november 2004 20:56 schreef lady-wrb het volgende:
wie is fox mulder
quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:41 schreef Lois het volgende:
De Fox Mulder award voor de leukste "ik heb de fokalien gezien"foto
misschien zie ik het verkeerd hoor, maar is nomineren en dan weer kiezen niet dubbelop?quote:Op zondag 14 november 2004 12:30 schreef melonovy het volgende:
Zo het wordt inmiddels al een hele rij, grappig hoor!
Alle suggesties nemen we mee, en daaruit kiezen we een reeks awards. Vervolgens kun je gaan nomineren, en daarna uit de nominaties weer kiezen, diegene met de meeste stemmen krijgt dan de betreffende award.
okquote:Op zondag 14 november 2004 18:08 schreef Rewimo het volgende:
Je mag iedereen nomineren lijkt me. Ik weet niet of BE nog een grens wil stellen aan het aantal genomineerden? Lijkt me niet eigenlijk, want dan ga je al meteen mensen uitsluiten.
Je kunt niet blindelings maar op iemand stemmen als je nooit in een topic komt. Dus alleen stemmen als je ook weet op wie en waarom
BE, voor het stemmen kun je trouwens prima de polls gebruiken zoals wij in FOT gebruiken. Dan kan iedereen maar 1x stemmen omdat er een IP-check plaatsvindt.
*Steekt vinger op*quote:Op vrijdag 12 november 2004 17:01 schreef Leep het volgende:
[..]
dan nomineer ik mezelf alvast![]()
hey "kans maak"quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:20 schreef texelonia het volgende:
* Best geklede baby/peuter/kleuter
Ho, even for the record. Dit is niet MIJN ding... Dus bepaal ik ook niet de regels in m'n uppiequote:Op zondag 14 november 2004 18:08 schreef Rewimo het volgende:
Je mag iedereen nomineren lijkt me. Ik weet niet of BE nog een grens wil stellen aan het aantal genomineerden? Lijkt me niet eigenlijk, want dan ga je al meteen mensen uitsluiten.
Je kunt niet blindelings maar op iemand stemmen als je nooit in een topic komt. Dus alleen stemmen als je ook weet op wie en waarom
BE, voor het stemmen kun je trouwens prima de polls gebruiken zoals wij in FOT gebruiken. Dan kan iedereen maar 1x stemmen omdat er een IP-check plaatsvindt.
Zoiets dan dus, althans, dat is wat ik in gedachten heb, maar mss heeft Mel daar wel hele andere ideen over...quote:Dit zijn de categorieen in het onderdeel [Forum]:
Boeiendste forum: bladiebla
Populairste forum: bladiebla
Impopulairste forum: bladiebla
Beste suggestie voor het forum: bladiebla
leukste en/ of meest praktische verandering aan het forum: bladiebla
Beste nieuwkomende forum: bladiebla
Best gemodereerde forum: bladiebla
Forum waar de regels het beste nageleefd worden door users: bladiebla
volgens mij ben jij daar iets te oud voor!quote:Op maandag 15 november 2004 11:17 schreef Logician het volgende:
hey "kans maak"
Dat zat ik me ook te bedenken, eigenlijk stem je denk ik toch wel op diegene die je nomineert. Dus ik denk dat we de nominaties moeten laten tellen als stem, en dat je dus maar 1 iemand mag nomineren.quote:Op maandag 15 november 2004 13:07 schreef bixister het volgende:
ach joh daar maak je het denk ik wat erg zwaar mee. het gaat volgens mij nog meer om het nomineren dan om wie de uiteindelijke award krijgt toch?
quote:Op maandag 15 november 2004 13:01 schreef bixister het volgende:
[..]
volgens mij ben jij daar iets te oud voor!
het liefste uitgehuwelijkte stelquote:Op maandag 15 november 2004 17:11 schreef phileine het volgende:
schattigste broer/broer-broer/zus- of zus/zus-duo.
daarom vroeg ik me dus ook al af of nomineren en stemmen niet dubbelop wasquote:Op maandag 15 november 2004 13:25 schreef melonovy het volgende:
..., eigenlijk stem je denk ik toch wel op diegene die je nomineert...
hmm als het tijdsbestek dan niet TE klein is (dus niet binnen een dag) vind ik het geen probleem. Als je net die dag niet kan en je moet het daardoor missen zou ik het jammer vindenquote:Op maandag 15 november 2004 13:27 schreef Troel het volgende:
Bij de andere awards is het 1 nominatie en dat telt gelijk als stem. Oftwel, heel Fok is genomineerd en je mag op 1 iemand stemmen. Dat is denk ik ook het makkelijkst hoor.
Overigens zou ik geen poll doen, maar gewoon dat iedere user mag stemmen tot een bepaalde tijd. Met verschillende users die beiden veel op fok komen (Swets en ET bijvoorbeeld) vind ik wel dat ze allebei moeten kunnen stemmen.
Dan zit je niet met het een keer per IP probleem. 1 keer per user kan dan gewoon.
die hebben we nog niet gehad nee, en is erg leuk!quote:Op maandag 15 november 2004 15:02 schreef Jambo het volgende:
Ik weet niet of deze al genoemd is: een award voor de leukste/origineelste jongens- en meisjesnaam.
Ik denk dat het meer een week of misschien een maand is ofzo.. Uitslag eind decemberquote:Op maandag 15 november 2004 20:09 schreef daniman het volgende:
[..]
hmm als het tijdsbestek dan niet TE klein is (dus niet binnen een dag) vind ik het geen probleem. Als je net die dag niet kan en je moet het daardoor missen zou ik het jammer vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |