En nu iets realistisch?quote:Op donderdag 11 november 2004 21:16 schreef __Saviour__ het volgende:
Vrede!
Shit ja, dat moet ik ook nog kiezenquote:Op donderdag 11 november 2004 21:21 schreef Sport_Life het volgende:
- Leuke HBO studie uitgekozen(damn wat is kiezen moeilijk
)
Er is alweer wat nieuwers hoor... Uggs, afschuwelijk gore felgekleurde bontlaarzen. Alsof het hier -40 is ofzo, echt debiel.quote:En wat mode betreft;
- Dat meiden weer in normale schoenen lopen ipv puntlaarzen en alsof dat nog niet erg genoeg is hebben ze ook nog hun broek erover..
Daar lopen hier in de buurt gelukkig enkel meiden van onder de 16 mee, dus heb ik weinig last van..quote:Op donderdag 11 november 2004 21:23 schreef Litso het volgende:
[..]
Shit ja, dat moet ik ook nog kiezen
[..]
Er is alweer wat nieuwers hoor... Uggs, afschuwelijk gore felgekleurde bontlaarzen. Alsof het hier -40 is ofzo, echt debiel.
Dat is nog eens een goed voornemen (of wat dan ook) voor 2005!quote:Op donderdag 11 november 2004 21:32 schreef Sportguy het volgende:
Ik hoop dat er een revolutionaire energiebron ontdekt wordt, die makkelijk en goed en etc. zal zijn.
En dan kunnen we de arabieren met hun olie en al die andere landen met rustlaten en zichzelf in een 4-de wereldscrisis laten storten.
Die is gevonden!!!quote:Op donderdag 11 november 2004 21:32 schreef Sportguy het volgende:
Ik hoop dat er een revolutionaire energiebron ontdekt wordt, die makkelijk en goed en etc. zal zijn.
En dan kunnen we de arabieren met hun olie en al die andere landen met rustlaten en zichzelf in een 4-de wereldscrisis laten storten.
Als het echt zo'n wereldontdekking is... waarom heb ik er dan nog nooit van gehoord?quote:Op donderdag 11 november 2004 21:39 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Die is gevonden!!!
nml olie gemaakt uit gras en planten!!!
Uitgevonden in Nederland.
Bekroond door Shell!
Omdat de fossiele brandstoffen op aan het raken zijn, wordt er de laatste decennia druk gezocht naar alternatieve brandstoffen. Een van de brandstoffen die bedacht is, is BIODIESEL. Dit is een diesel die gemaakt wordt uit de olie van planten. In dit project gebruik je de olie afkomstig van raapzaad.
oh ja ik ga voor peace!
Ja, ben er bekend mee maar daar wordt pas naar gegrepen wanneer de olie uit het middenoosten op zal zijn.quote:Op donderdag 11 november 2004 21:39 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Die is gevonden!!!
nml olie gemaakt uit gras en planten!!!
Uitgevonden in Nederland.
Bekroond door Shell!
Omdat de fossiele brandstoffen op aan het raken zijn, wordt er de laatste decennia druk gezocht naar alternatieve brandstoffen. Een van de brandstoffen die bedacht is, is BIODIESEL. Dit is een diesel die gemaakt wordt uit de olie van planten. In dit project gebruik je de olie afkomstig van raapzaad.
oh ja ik ga voor peace!
Het was op tv afgelopen week...quote:Op donderdag 11 november 2004 21:40 schreef Litso het volgende:
[..]
Als het echt zo'n wereldontdekking is... waarom heb ik er dan nog nooit van gehoord?
Amen!quote:Op donderdag 11 november 2004 23:31 schreef DarcMarc het volgende:
Al die reality soaps van de buis
Zeker!quote:Op donderdag 11 november 2004 23:40 schreef Sport_Life het volgende:
- lieve vriendin![]()
![]()
nou ja "gebruiken" hoeft nou ook weer niet hoorquote:Op donderdag 11 november 2004 23:46 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Zeker!
Een lieve vriendin kan ik wel gebruiken!![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 november 2004 23:40 schreef Sport_Life het volgende:
- lieve vriendin![]()
![]()
Ach, gebruik maken mag..... misbruiken is weer iets heel anders!quote:Op donderdag 11 november 2004 23:47 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
nou ja "gebruiken" hoeft nou ook weer niet hoor.
Weldoordachte postquote:Op donderdag 11 november 2004 23:51 schreef paultjuhhh het volgende:
dit:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
in ons klote dorp geld gebruiken ook als misbruikenquote:Op donderdag 11 november 2004 23:52 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Ach, gebruik maken mag..... misbruiken is weer iets heel anders!![]()
Nee serieus, ik mis op dit moment wel een leuk meisje in m'n leven.
Nog voor 2005 mag natuurlijk ook!
Goed dat je het zegt.... Ik moet nog een oudejaarslot kopen!quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:56 schreef Maffioso het volgende:
bakken met geld.
je wint toch nietquote:Op vrijdag 12 november 2004 12:12 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt.... Ik moet nog een oudejaarslot kopen!
Rijbewijs, das ook een goeie.quote:Op vrijdag 12 november 2004 12:37 schreef Puckzzz het volgende:
Een rijbewijs
Een nieuwe keuken
Vakantie! (voor het eerst sinds 4 jaar!)
Waarom heb jij het oude icoon van tessje!?quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:30 schreef Alsgeenander het volgende:
Plezier
Rijbewijs
Liefde
Liefde
Liefde
Wat is er mis met mijn topics?quote:Op zondag 14 november 2004 00:31 schreef devzero het volgende:dat litso leuke topics gaat posten
smaken verschillen, ik vind het best wel mooi andersquote:Op donderdag 11 november 2004 21:23 schreef Litso het volgende:
[..]
Shit ja, dat moet ik ook nog kiezen
[..]
Er is alweer wat nieuwers hoor... Uggs, afschuwelijk gore felgekleurde bontlaarzen. Alsof het hier -40 is ofzo, echt debiel.
Euhh.. tegenwoordig hebben ze ze erin hoor.. soort paardrij-laars effectquote:Op donderdag 11 november 2004 21:21 schreef Sport_Life het volgende:
En wat mode betreft;
- Dat meiden weer in normale schoenen lopen ipv puntlaarzen en alsof dat nog niet erg genoeg is hebben ze ook nog hun broek erover..
Wat is er mis met een A8?quote:Op donderdag 11 november 2004 21:17 schreef Pikkebaas het volgende:
Dikke salarisverhoging en een nieuwe Audi A6
quote:Op woensdag 17 november 2004 20:59 schreef gekke_sandra het volgende:
Voor anderen hoop ik iig dat ze gelukkig en gezond zijn én blijven.
Voor mezelf? Pfff.. Ik hoop op een zorgeloos jaar. Op een plek waar ik me thuis voel, met mensen die (evenveel) om me geven (als ik om hen). Ik hoop dat alle dierbare personen in mn leven onaangetast, gelukkig en gezond blijven.. en goed voor elkaar zorgen. (als ik weg ben)
Ik hoop eigenlijk di jaar nog een nieuw baatje te vindenquote:Op maandag 22 november 2004 16:12 schreef Shantee het volgende:
[..]
![]()
+ een baantje![]()
Ik geef toe dat is een betere, ze hadden me allang moeten bellenquote:Op maandag 22 november 2004 16:23 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk di jaar nog een nieuw baatje te vinden
verderquote:Op zondag 14 november 2004 13:55 schreef JPM01 het volgende:
Australie![]()
*inhaakt*quote:Op maandag 29 november 2004 13:37 schreef Brighteyes het volgende:
Gewoon een leuk jaar.
Onafhankelijkheid voor Limburg !quote:Op donderdag 11 november 2004 21:16 schreef Litso het volgende:
Ik hoop in elk geval:
- Minder gebrekkig nederlands gesproken 'rap'
- Minder BrEeZaH-bashing, dat is wel weer leuk geweest
- Minder aanslagen
- Meer JP-bashing!
en natuurlijk mijn HAVO-diploma!
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:15 schreef rwbrink het volgende:
all i want is to keep my baby and give her a big new years hug
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:09 schreef rwbrink het volgende:
He dat van die vriendin ben ik met je eens DABA, hoelang heb je al met je vriendin. Ik op 17 januari een jaar, en many more to come
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:48 schreef Liejannuh het volgende:
Ik hoop dat ik heel veel modules van mn studie ga halen en dat ik dan gewoon in september kan beginnen met mijn scriptie.
En daarvoor wil ik zelfs zo ver gaan dat ik niet op vakantie ga! En dat wil wat zeggen!
Verder vind ik het allemaal wel goed eigenlijk.
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:45 schreef rwbrink het volgende:
ja dat gevoel ken ik. Nou in ieder geval nog gefeli met je jaartje verkering/relatie
quote:
Nou... Ik heb een hele lieve vriend en een huisje dus.. Ja..quote:Op woensdag 28 december 2005 13:25 schreef B4CO het volgende:
*Speciale schop*
En.. is alles een beetje uitgekomen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |