Wat hij zegt !quote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:37 schreef Mryc het volgende:
ik luister hem nu, hij is wel grappig, maar tis geen Chop Suey
Bedankt voor het veranderenquote:Op maandag 20 juni 2005 17:34 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Nou, lekker boeiend. En ze spelen ook niet elke dag hetzelfde.
niet bepaald nee..quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:48 schreef renz0r het volgende:
Vindt dan niemand Radio/Video geweldig?
Misschien omdat:quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:06 schreef renz0r het volgende:
Ze spelen weinig van het nieuwe album.
Ik vind dat die liedjes van Mesmerize juist beter in het gehoor liggen dan die van andere albums. Niet dat ik ze per definitie beter vind, maar ik onthou sneller melodiën en teksten enzo.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:54 schreef Eveli het volgende:
[..]
Misschien omdat:
- dit een meer experimenteel album schijnt te zijn?
- Hypnotize over een paar maandjes verschijnt?
- Hypnotize hardere/betere in het gehoor liggende nummers heeft?
't Zijn maar wat ideetjes.
Hey ik ben een grote vriend van jou hequote:Op zondag 26 juni 2005 14:47 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
ik krijg binnenkort enkele studio opnames van hypnotize
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op zondag 26 juni 2005 14:47 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
ik krijg binnenkort enkele studio opnames van hypnotize
ik moet ze nog krijgen,hij moet 't cd-r'etje nog effe opzoeken,krijg ze in ieder geval deze weekquote:Op maandag 27 juni 2005 13:24 schreef DjDev het volgende:
[..]
dus ik krijg die studio opnames ook
dank je wel
oeh vetquote:Op maandag 27 juni 2005 13:26 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
ik moet ze nog krijgen,hij moet 't cd-r'etje nog effe opzoeken,krijg ze in ieder geval deze week
via slsk![]()
Allemaal geen excuses. Daarbij vind ik dit album helemaal niet zo experimenteel en ligt het veel makkelijker in het gehoor dan de vorige albums.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:54 schreef Eveli het volgende:
[..]
Misschien omdat:
- dit een meer experimenteel album schijnt te zijn?
- Hypnotize over een paar maandjes verschijnt?
- Hypnotize hardere/betere in het gehoor liggende nummers heeft?
't Zijn maar wat ideetjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |