abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28105160
die morgen naar system of a down gaan?

heb mij over weten te halen, kende de band eerst helemaal niet zo goed, maar na een cd van hun gehoord te hebben klonk het mij wel lekker in de oren, dus morgen ben ik van de partij

beetje laat besteld en heb nu zit plaatsen nou ja dat mag niet baten word wel mooi denk ik
pi_28105175
Ik wil ook .
  maandag 20 juni 2005 @ 23:29:36 #3
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_28105183
quote:
Op maandag 20 juni 2005 23:28 schreef afraidtech het volgende:
die morgen naar system of a down gaan?

heb mij over weten te halen, kende de band eerst helemaal niet zo goed, maar na een cd van hun gehoord te hebben klonk het mij wel lekker in de oren, dus morgen ben ik van de partij

beetje laat besteld en heb nu zit plaatsen nou ja dat mag niet baten word wel mooi denk ik
niet echt een lokkende TT.

maar goed, ik ben er morgen ook ja .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_28105281
kon ffies niet wat anders verzinne, wat heb je zit of sta plekken?
  maandag 20 juni 2005 @ 23:35:45 #5
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_28105350
Titel beetje duidelijker gemaakt.

sta plekken. Zit plekken doe ik niet meer aan, veels te frustrerend om die beukende massa vanaf de tribune te moeten bekijken.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_28105383
had ook liever gestaan, maar ja nou kan ik lekker me biertje rustig opdrinken en van de muziek genieten
pi_28105830
System of a down
Dat vond ik ook kick toen ik 15 was
pi_28106313
[TK] 2 kaartjes System of a Down 21-06 in Ahoy

Dit is mijn antwoord als een grote fan.
pi_28106325
edit: link telt niet meer.
pi_28106892
Ik ga morgen, heb 'n kaartje met 'n plaats naar vrije keuze. Dat word natuurlijk staan en met 'n beetje geluk lekker dansen/headbangen zoals bij manson waar ik met 'n paar anderen 'n meter of 10 hadden om uitgebreid te dansen met z'n allen.
pi_28106903
Wat is het voorprogramma eigenlijk?
pi_28106952
Ik heb ze vorige week gezien tijdens het Download festival in Donington Park, U.K. Ze waren de afsluiter. Errug goeie muziek , maar de show viel zeer tegen. Ik hoop voor jullie dat ze morgen iets meer een show weggeven ipv het ene nummer na het andere te spelen.
  dinsdag 21 juni 2005 @ 01:32:38 #13
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_28107052
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 01:08 schreef nuclear-rabbit:
waar ik met 'n paar anderen 'n meter of 10 hadden om uitgebreid te dansen met z'n allen.
Omdat je op een rustige plek stond? Of omdat jullie je met tien man asociaal stonden te gedragen en er niemand in de buurt durfde te komen?

In het laatste geval zou men jullie namelijk in de toekomst van alle concerten moeten weren!
  dinsdag 21 juni 2005 @ 01:53:22 #14
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_28107200
Whiieeejjj ik ga morgen ook ik heb er zin in
Een jaar lang stressen op school er morgen ff helemaal uit stampen
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_28107236
Yeahh! ik ga morgen ook, je kan me herkenennen aan een che guevara t shirt met een bruine schoudertas
.mwep
pi_28107416
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 01:58 schreef got.rice het volgende:
Yeahh! ik ga morgen ook, je kan me herkenennen aan een che guevara t shirt met een bruine schoudertas
Oh, daar lopen er vast niet meer van rond...

Ontopic: ik had er best heen gewild maar ik hoor/lees dit soort dingen altijd te laat. Bovendien ken ik het nieuwe album nog niet echt, ik heb het ook niet en ik vind het toch leuker om zoiets voor een concert goed te beluisteren.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_28107933
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 02:29 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Oh, daar lopen er vast niet meer van rond...

Ontopic: ik had er best heen gewild maar ik hoor/lees dit soort dingen altijd te laat. Bovendien ken ik het nieuwe album nog niet echt, ik heb het ook niet en ik vind het toch leuker om zoiets voor een concert goed te beluisteren.
om wat preciezer te zijn, bruin/(solid)beige-achtig che t-shirt met che aan de voorkant, met een bruine schoudertas met bruine letters dr op en oranje cijfers 72 denk ik

wij hebben de kaarten ook pasgeleden gekocht dus ik denk dat we kutplaatsen hebben
.mwep
pi_28120087
ben net terug...wat een geweld....wat een band...die ritme verschillen van hun,typerend............volgende x ben ik er weer bij..
Refuse/Resist/Innerself
pi_28120097
Gaaf concert. Maar wat was dat voorprogramma bagger !
“When will I learn? The answer to life's problems aren't at the bottom of a bottle, they're on TV!”
-H.J. Simpson-
pi_28120153
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 23:56 schreef MrCrowley het volgende:
Gaaf concert. Maar wat was dat voorprogramma bagger !
ik vindt dat je het voorprogramma nog teveel eer aandoet door dat bagger te noemen...........was gewoon verschrikkelijk
Refuse/Resist/Innerself
pi_28120636
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 23:56 schreef woediewokkie het volgende:
ben net terug...wat een geweld....wat een band...die ritme verschillen van hun,typerend............volgende x ben ik er weer bij..
Ga je vol goede moed en zin naar een vet concert, blijkt het weer de deceptie van de eeuw..... wat een kloteconcert was dat vanavond zeg

Ten eerste bestond het publiek uit Breezah jeugd die allemaal een paar hitjes hebben gehoord. Werkelijk verschikkelijke aanstellerij om zo veel mogelijk op te vallen. Dan nog maar niet te spreken over het eeuwige meeklappen met de nummers en klappen als het nummer nog niet is afgelopen. Zag zelfs een paar gasten de polonaise lopen

Duidelijk niet mijn publiek. Om maar te zwijgen over de gasten op de tribune die lekker met hun armen staan te zwieren op de muziek

Geluid was ook nog eens 1 grote brij....... volgende keer zal ik er dus echt niet meer heen gaan.....

Zoals Bert Visscher zou zeggen : sneu geld
deze shit is vetter dan Han Peekel in een bad vol satésaus
pi_28120795
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 00:16 schreef Coenebaas het volgende:

[..]

Ga je vol goede moed en zin naar een vet concert, blijkt het weer de deceptie van de eeuw..... wat een kloteconcert was dat vanavond zeg

Ten eerste bestond het publiek uit Breezah jeugd die allemaal een paar hitjes hebben gehoord. Werkelijk verschikkelijke aanstellerij om zo veel mogelijk op te vallen. Dan nog maar niet te spreken over het eeuwige meeklappen met de nummers en klappen als het nummer nog niet is afgelopen. Zag zelfs een paar gasten de polonaise lopen

Duidelijk niet mijn publiek. Om maar te zwijgen over de gasten op de tribune die lekker met hun armen staan te zwieren op de muziek

Geluid was ook nog eens 1 grote brij....... volgende keer zal ik er dus echt niet meer heen gaan.....

Zoals Bert Visscher zou zeggen : sneu geld
een ieder zijn meug.....ik stoor me niet aan anderen die met hun armen over elkaar blijven zitten tijdens een concert..concentreer me liever op de muziek...dáár kom ik voor...stond redelijk vooraan en daar bleven de handjes niet over elkaar...geluid was goed te doen....zo zie je maar,een ieder beleefd het anders
Refuse/Resist/Innerself
pi_28120820
* MrCrowley heeft ook in de polonaise gelopen
“When will I learn? The answer to life's problems aren't at the bottom of a bottle, they're on TV!”
-H.J. Simpson-
pi_28121229
Ik kon niet, terwijl ik de eerste garde was die kaartjes kocht

Had vandaag mijn feest georganiseerd voor familie vanwege mijn slagen, dacht op een één of andere manier dat het concert zaterdag was

KUTZOOI!

Dan maar de volgende keer erheen, moet ze een keer gezien te hebben
pi_28121454
Heb het voorprogramma gemist, daarna van begin tot eind staan pitten en zingen. Heerlijk, volgende keer ben ik weer van de partij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')