niet echt een lokkende TT.quote:Op maandag 20 juni 2005 23:28 schreef afraidtech het volgende:
die morgen naar system of a down gaan?
heb mij over weten te halen, kende de band eerst helemaal niet zo goed, maar na een cd van hun gehoord te hebben klonk het mij wel lekker in de oren, dus morgen ben ik van de partij
beetje laat besteld en heb nu zit plaatsennou ja dat mag niet baten word wel mooi denk ik
Omdat je op een rustige plek stond? Of omdat jullie je met tien man asociaal stonden te gedragen en er niemand in de buurt durfde te komen?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 01:08 schreef nuclear-rabbit:
waar ik met 'n paar anderen 'n meter of 10 hadden om uitgebreid te dansen met z'n allen.
Oh, daar lopen er vast niet meer van rond...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 01:58 schreef got.rice het volgende:
Yeahh! ik ga morgen ook, je kan me herkenennen aan een che guevara t shirt met een bruine schoudertas
om wat preciezer te zijn, bruin/(solid)beige-achtig che t-shirt met che aan de voorkant, met een bruine schoudertas met bruine letters dr op en oranje cijfers 72 denk ikquote:Op dinsdag 21 juni 2005 02:29 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh, daar lopen er vast niet meer van rond...
Ontopic: ik had er best heen gewild maar ik hoor/lees dit soort dingen altijd te laat. Bovendien ken ik het nieuwe album nog niet echt, ik heb het ook niet en ik vind het toch leuker om zoiets voor een concert goed te beluisteren.
ik vindt dat je het voorprogramma nog teveel eer aandoet door dat bagger te noemen...........was gewoon verschrikkelijkquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:56 schreef MrCrowley het volgende:
Gaaf concert. Maar wat was dat voorprogramma bagger !
Ga je vol goede moed en zin naar een vet concert, blijkt het weer de deceptie van de eeuw..... wat een kloteconcert was dat vanavond zegquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:56 schreef woediewokkie het volgende:
ben net terug...wat een geweld....wat een band...die ritme verschillen van hun,typerend............volgende x ben ik er weer bij..
een ieder zijn meug.....ik stoor me niet aan anderen die met hun armen over elkaar blijven zitten tijdens een concert..concentreer me liever op de muziek...dáár kom ik voor...stond redelijk vooraan en daar bleven de handjes niet over elkaar...geluid was goed te doen....zo zie je maar,een ieder beleefd het andersquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:16 schreef Coenebaas het volgende:
[..]
Ga je vol goede moed en zin naar een vet concert, blijkt het weer de deceptie van de eeuw..... wat een kloteconcert was dat vanavond zeg
Ten eerste bestond het publiek uit Breezah jeugd die allemaal een paar hitjes hebben gehoord. Werkelijk verschikkelijke aanstellerij om zo veel mogelijk op te vallen. Dan nog maar niet te spreken over het eeuwige meeklappen met de nummers en klappen als het nummer nog niet is afgelopen. Zag zelfs een paar gasten de polonaise lopen
Duidelijk niet mijn publiek. Om maar te zwijgen over de gasten op de tribune die lekker met hun armen staan te zwieren op de muziek
Geluid was ook nog eens 1 grote brij....... volgende keer zal ik er dus echt niet meer heen gaan.....
Zoals Bert Visscher zou zeggen : sneu geld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |