Dat treft! 't Is morgen!quote:Op donderdag 11 november 2004 18:53 schreef Vlarp het volgende:
Ja hoi
*zin heb in orangerie*
Ach, niet bij nadenkenquote:Op donderdag 11 november 2004 19:03 schreef Blubberzwijn het volgende:
toch vind ik raar dat het in een kerk is
Die gaan dan bidden voor de deur van dat gebouw?quote:Op donderdag 11 november 2004 19:24 schreef Waxxer het volgende:
In Zwolle is elk jaar de Le(t)s Bi Gay Party en dan is er standaard een groepje gereformeerden dat protesteert omdat dat ook in een voormalige kerk wordt gehouden
Heuj!quote:Op donderdag 11 november 2004 19:25 schreef Jerruh het volgende:!
*verder gaat met autocad*
*hulde aan SAJ!*
quote:Op donderdag 11 november 2004 19:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die gaan dan bidden voor de deur van dat gebouw?
Godzijdank doen ze dat bij de orangerie niet....quote:Op donderdag 11 november 2004 19:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee, ze gaan huilen in alle media die voorhanden zijnwant een feest is al erg, laat stáán voor homo's
Opsluiten in die kerk en gas erin pompenquote:Op donderdag 11 november 2004 19:29 schreef beaverhausen het volgende:
Gatver. Een homofeest. Dat Balkenende daar nou eens wat aan doet!
dan ga je voor Matt. Volgens iedereen en hun moeder, is Matt dik, niet zomaar dik, een vet klein opgepoft varkentje.quote:Op donderdag 11 november 2004 19:42 schreef Vlarp het volgende:
Ik houd niet van gespierd...
Bestaan er meer foto's van Matt? Die is leuk!quote:Op donderdag 11 november 2004 19:38 schreef Kugari-Ken het volgende:
Matt die ook al uit de wedstrijd ligt, wat ik niet goed begrijp, hij is in mijn ogen de knapste van het stel omdat hij niet zo'n overdreven gespierd lichaam heeft. Tot mijn verbazing doen de jury-leden alsof hij het michelin-mannetje is.
[afbeelding]
steady as she goes skipperquote:Op donderdag 11 november 2004 20:06 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Bestaan er meer foto's van Matt? Die is leuk!
Matt is leukquote:Op donderdag 11 november 2004 20:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
steady as she goes skipper
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]Matt is leuk o+
opdracht: androgyn![]()
[afbeelding]
BLAKE kan geil kijken... nadruk op kan geil kijken:
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar onze goede vriend Blake kan ook zo kijken:
[afbeelding]
driewerf![]()
quote:Op donderdag 11 november 2004 20:21 schreef ajuu het volgende:
sorry everybody,
kug maybe likes this?
op http://sorryeverybody.com foto's van amerikanen die zich verontschuldigen voor de uitkomst van de verkiezingen van vorige week.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 11 november 2004 20:21 schreef ajuu het volgende:
sorry everybody,
kug maybe likes this?
op http://sorryeverybody.com foto's van amerikanen die zich verontschuldigen voor de uitkomst van de verkiezingen van vorige week.
[afbeelding]
Jerruh!quote:Op donderdag 11 november 2004 21:19 schreef Jerruh het volgende:
vlarp!!!.
hmm misschien welquote:Op donderdag 11 november 2004 21:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jerruh!
Morgen ook in de Orangerie?
Zou leuk zijnquote:Op donderdag 11 november 2004 21:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hmm misschien wel
aangezien ruud komten we hebben de auto
Ga dan eens snel kijken jij!quote:Op donderdag 11 november 2004 21:21 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik heb Notting Hill nog nooit eerder gezien..
.
Dat ben ik aan het doen. Maar Hugh Grant, die ehm.. nou ja. Je weet wel enzo.quote:Op donderdag 11 november 2004 21:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ga dan eens snel kijken jij!
Ik weet niet enzo. Je vind Hugh Grant niks?quote:Op donderdag 11 november 2004 21:37 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat ben ik aan het doen. Maar Hugh Grant, die ehm.. nou ja. Je weet wel enzo..
Neej neej... Dat zeg ik toch niet, maar ehm. Ik bedoel dat juist anders. Toch. Maar ja.quote:Op donderdag 11 november 2004 21:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik weet niet enzo. Je vind Hugh Grant niks?.
Ah ja. Nee ben blij dat dat tenminste duidelijk is.quote:Op donderdag 11 november 2004 22:04 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Neej neej... Dat zeg ik toch niet, maar ehm. Ik bedoel dat juist anders. Toch. Maar ja.
Zolang je geen nare dingen schrijft over de [censuur] en over [censuur] zal dat vast wel loslopen.quote:Op donderdag 11 november 2004 22:14 schreef Waxxer het volgende:
Zo, ik heb weer een column geschreven. Nu maar hopen dat ze hem willen plaatsen
Nou, als jij bedoelt wat ik denk..............quote:Op donderdag 11 november 2004 22:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zolang je geen nare dingen schrijft over de [censuur] en over [censuur] zal dat vast wel loslopen.
quote:Op donderdag 11 november 2004 22:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, als jij bedoelt wat ik denk..............
Des te meer reden het te plaatsen...quote:Op donderdag 11 november 2004 22:30 schreef Waxxer het volgende:
Het is een heel cynisch stuk over, idd, wat er nu allemaal gebeurt in Nederland.
Doe er [sub]-tags omheen, dan valt het niet op.quote:Op donderdag 11 november 2004 22:37 schreef Waxxer het volgende:
Zal ik hem eens heel sneaky hier neerzetten?
Krijg je daar geen gedonder mee?quote:Op donderdag 11 november 2004 22:37 schreef Waxxer het volgende:
Zal ik hem eens heel sneaky hier neerzetten?
quote:Op donderdag 11 november 2004 22:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Krijg je daar geen gedonder mee?
Wel even de spelvouten eruit halenquote:Op donderdag 11 november 2004 22:45 schreef Waxxer het volgende:
<knip>
Uhm.. I like itquote:Op donderdag 11 november 2004 22:53 schreef Waxxer het volgende:
Oh ja das waar, laptoptoetsen he
Maar hoe is hij verder?? Eerlijk zeggen he, ook als je hem drie keer niks vindt
quote:Op donderdag 11 november 2004 22:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm.. I like it
't is in dezelfde stijl waarin ik zou schrijven, en ik kan me goed vinden in je mening...
Hij's inderdaad wel hard en confronterend...quote:Op donderdag 11 november 2004 22:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dankjewel! Hoop nu dat het coc niet te soft is en hem niet wil plaatsen......
Eentje maar?quote:Op donderdag 11 november 2004 23:02 schreef Great_Expectations het volgende:
*nanothinghilliseer*
Welke beroemdheid zouden jullie nou wel eh willen ehm... dinges?.
Ik bedoel niet gewoon plat neuken, lief beavje, maar meer ehm.. Bij rijstafdeling van de AH tegenkomen, zeg maar. Even er van uit gaande dat je (nog) geen Grote Liefde hebt, hè.quote:Op donderdag 11 november 2004 23:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Eentje maar?.
.
quote:Op donderdag 11 november 2004 23:06 schreef Cybart het volgende:
en toen was het erg druk vanmiddag op mn stage...
vanavond viel wel mee zodat ik op tijd een dvdtje kon kijken...
Avond!!
Ow.quote:Op donderdag 11 november 2004 23:05 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik bedoel niet gewoon plat neuken, lief beavje, maar meer ehm.. Bij rijstafdeling van de AH tegenkomen, zeg maar. Even er van uit gaande dat je (nog) geen Grote Liefde hebt, hè.
gothika via dvd...quote:Op donderdag 11 november 2004 23:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Welke film?
Hmm.. mja, ik geloof dat ik die ook wel eens gezien heb...quote:Op donderdag 11 november 2004 23:07 schreef Cybart het volgende:
[..]
gothika via dvd...
iemand had hem nog niet gezien, en ik had zin in die film
best redelijk goede thrillerquote:Op donderdag 11 november 2004 23:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hmm.. mja, ik geloof dat ik die ook wel eens gezien heb...
'k weet het eigenlijk niet eens meer
Ik vind het wel een lastige, vooral omdat het onderwerp eigenlijk al aan alle kanten is uitgezogen door alle columnisten in alle media.quote:Op donderdag 11 november 2004 22:45 schreef Waxxer het volgende:
<knip>
Tsjah, daarom probeer ik me te onderscheiden, qua schrijfwijzequote:Op donderdag 11 november 2004 23:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik vind het wel een lastige, vooral omdat het onderwerp eigenlijk al aan alle kanten is uitgezogen door alle columnisten in alle media.
Lijkt me sterk. Ik gebruik geen mandjes.quote:Op donderdag 11 november 2004 23:25 schreef Great_Expectations het volgende:
Maar stel je toch voor dat je bij de Albert Heijn staat en per ongeluk je pakje rijst in het mandje gooit van Egbert Jan Weeber, ik noem maar iemand..
Sweet dreams en nog meer van dat soort fraais.quote:Op donderdag 11 november 2004 23:32 schreef Markie-Mark het volgende:
tvp
welterusten
quote:Op donderdag 11 november 2004 23:32 schreef Markie-Mark het volgende:
tvp
welterusten
quote:Op donderdag 11 november 2004 23:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
blah
En je verslag niet te vergeten!quote:Op donderdag 11 november 2004 23:36 schreef Jerruh het volgende:
zo, mijn presentatieposters zijn af!!!!.
nu mijn evrslag nog.
Heeerrrrlijk he??quote:Op donderdag 11 november 2004 23:36 schreef Jerruh het volgende:
zo, mijn presentatieposters zijn af!!!!.
nu mijn evrslag nog.
Nah, daar heeft men jullie toch voor?quote:Op donderdag 11 november 2004 23:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]Jij bent niet zó uitbundig??
Ja godverdomme, je had er allang in moeten liggen!quote:Op donderdag 11 november 2004 23:50 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen
Cutequote:Op donderdag 11 november 2004 23:41 schreef ajuu het volgende:
ik gebruik geen mandjes, sorry
[afbeelding]
Na die door jou geschreven tekst kan ik me daar iets bij voorstellen ja.quote:Op vrijdag 12 november 2004 00:02 schreef Waxxer het volgende:
Ik ga ook plat
quote:Op vrijdag 12 november 2004 00:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Na die door jou geschreven tekst kan ik me daar iets bij voorstellen ja.
neuh, uurke of een ofzo, en vanochtend rond negen uur weder begonnenquote:Op vrijdag 12 november 2004 12:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Succes! Hele nacht doorgehaald?
Gelukkig kan je vanavond ontspannen. Gaan jullie iets leuks doen of wordt het een ontspannend avondje op de bank?quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:11 schreef Jerruh het volgende:
[..]
neuh, uurke of een ofzo, en vanochtend rond negen uur weder begonnen.
nou we weten het nog niet. ruud heeft nie zoveel zin in een homofeest en ik kan m daar gerust gelijk in geven. maar ja, aan de andere kant komen er zat leuke mensen...quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Gelukkig kan je vanavond ontspannen. Gaan jullie iets leuks doen of wordt het een ontspannend avondje op de bank?
Dat wordt dus jullie eerste grote meningsverschil.quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:19 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nou we weten het nog niet. ruud heeft nie zoveel zin in een homofeest en ik kan m daar gerust gelijk in geven. maar ja, aan de andere kant komen er zat leuke mensen...
en wat ga jij doen!?
wat voor kritiek?quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:14 schreef Waxxer het volgende:
Er is een ingezonden brief naar de krant gestuurd nav een artikeltje van mijzijn kritiek is zijn eigen schuld
Mbt de komende gemeenteraadsverkiezingen. De gemeenten worden heringedeeld en D. fuseert met A. Nu is er een partij met alleen mensen uit D. op de lijst omdat ze niet willen dat D. een ondergeschoven kindje wordt. Ze hebben daarom bewust alleen mensen uit D. op die kieslijst.quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:19 schreef WAik het volgende:
[..]
wat voor kritiek?
het enige wat ik snapte was dat het kritiek was. verder ben ik gewoon te brakquote:Op vrijdag 12 november 2004 15:33 schreef Waxxer het volgende:
Nou, zois het niet....
Naja, ik verwerk het wel..... Volgens mij was dit zijn eerste interview als lijsttrekker ofzo. Het stuk was bijna full-quote! ik begrijp niet wat er gebeurd is, want zowel de vragen als de antwoorden waren zeer concreet.
Ga dan maar eens snel The OC binnenhalen.quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:02 schreef Andyvie het volgende:
Pff, ik ben niet wakker geweest vandaagIk ben enorm brak, maar geen idee waarom
Die is allang binnenquote:Op vrijdag 12 november 2004 16:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ga dan maar eens snel The OC binnenhalen..
quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:40 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Die is allang binnenIs ie leuk?
Zo meteen. ff mijn bed opmaken en tas in pakken, dan ga ik kijkenquote:Op vrijdag 12 november 2004 16:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Kijk nou maar.
Had je Vlarp aan de lijn?quote:Op vrijdag 12 november 2004 18:09 schreef DennisMoore het volgende:
Tsk. Bestel ik online iets bij Alternate. Word ik gebeld, dat ik dit artikel schriftelijk moet bestellen...
I was feeling it falling outside me as wellquote:Op vrijdag 12 november 2004 18:26 schreef Blubberzwijn het volgende:
Once again, feel the rain,
falling inside me.. cleaning all that I've become.. lalalaa
Dat zou grappig zijn geweestquote:Op vrijdag 12 november 2004 18:29 schreef Andyvie het volgende:
Had je Vlarp aan de lijn?
Karl Lagerfeldquote:Op vrijdag 12 november 2004 18:51 schreef beaverhausen het volgende:
Ik wilde morgen naar de H&M maar waarschijnlijk is alles dus al weg..
Je lever?quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:14 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben trainen!
*aspirines inneem*
Tot vanavond...quote:Op vrijdag 12 november 2004 20:36 schreef Markie-Mark het volgende:
haha hier hetzelfde probleem.
Ook net thuis en ik pak de trein van 9 uur
Ik zie je vanavond Vlarp
Wheheheh, homoquote:Op vrijdag 12 november 2004 20:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Tot vanavond...
*verder stress*
Wat trek ik aan...
quote:Op vrijdag 12 november 2004 21:07 schreef G_E het volgende:
Zijn er ook nog saaie homo's die gewoon lekker thuis blijven?.
Ok. Moest effe checken aan gezien ik morgen voor een bliksem bezoek in E. ben.quote:Op vrijdag 12 november 2004 21:15 schreef Ang3l het volgende:
Ja die zit er aan vast. Wieso?
Je spot maar een end weg.quote:Op vrijdag 12 november 2004 21:24 schreef Ang3l het volgende:
*gaat spotten bij de piazza*
quote:Op vrijdag 12 november 2004 21:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je spot maar een end weg..
Ik ben hooguit maar 2 uurtjes in E.quote:Op vrijdag 12 november 2004 21:39 schreef G_E het volgende:
[..].
En dan zeg je niet eens, goh, Ang3l & G_E, is dat misschien een leuke gelegenheid voor een minimeetje?.
quote:Op vrijdag 12 november 2004 21:44 schreef Waxxer het volgende:
Oooooooohhhhhh het is weer zo ver???
Naja. Ook mijn familie staat achter mij adh van de tekst die ik schreef en de werkelijk waar walgelijke ingezonden brief die die vent geschreven heeft
quote:Op donderdag 11 november 2004 19:12 schreef Kugari-Ken het volgende:
allow me to act gay...
Manhunt! Manhunt! Manhunt!
Manhunt: the search for America's most gorgeous male model.
Een intrieste serie over de zoektocht naar America's most gorgeous male model. Leeghoofdige gozers die het zwaar hebben om hun shirt aan te houden en een volle zin uit hun keel te krijgen zonder over de woorden te struikelen.
Ze zijn dom, arrogant, bezeten door hun uiterlijk, ijdel, en ze zijn zo onaards krengerig dat een vrouw nog wat kan leren van deze heren op het gebied van kattigheid.
maar toch, het is mannelijk schoon dat er voorbij komt...
HUNTER
[afbeelding]
die zit nog in de race. En hij is mijn favoriet tot nu toe. Arrogant, dom, maar begaafd met een knap koppie en een prima lichaam.
Wat Ang3l zegt.quote:Op vrijdag 12 november 2004 21:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het zit zo.quote:Op vrijdag 12 november 2004 21:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zodat je niet hoeft te meeten?quote:Op vrijdag 12 november 2004 21:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik ben hooguit maar 2 uurtjes in E..
*zucht*quote:Op vrijdag 12 november 2004 22:07 schreef G_E het volgende:
[..]
Zodat je niet hoeft te meeten?.
Eindhoven-West bedoel je?? G_E loopt wel even met je mee hoorquote:Op vrijdag 12 november 2004 22:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*zucht*
Nee, omdat ik ook nog ergens anders moet zijn morgen..
quote:Op vrijdag 12 november 2004 22:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Eindhoven-West bedoel je?? G_E loopt wel even met je mee hoorof rijdt met je mee met de taxi, als jij betaalt
Ministars, dat is toch van heul vroeger enzo?quote:Op vrijdag 12 november 2004 22:15 schreef Waxxer het volgende:die teksten!!!!! Kent iemand van jullie het liedje Oliedom van de Ministars??
Je moet ook naar de H&M in Tilburg en 's-Hertogenbosch, nadat je die in de Piazza en de Heuvelgalerie hebt bezocht?quote:Op vrijdag 12 november 2004 22:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*zucht*
Nee, omdat ik ook nog ergens anders moet zijn morgen..
Ja. dat is het. Je hebt me door.quote:Op vrijdag 12 november 2004 22:35 schreef G_E het volgende:
[..]
Je moet ook naar de H&M in Tilburg en 's-Hertogenbosch, nadat je die in de Piazza en de Heuvelgalerie hebt bezocht?.
Ik wist 't.quote:Op vrijdag 12 november 2004 22:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja. dat is het. Je hebt me door..
Je kent me ook door en door.quote:Op vrijdag 12 november 2004 22:59 schreef G_E het volgende:
[..]
Ik wist 't..
Niet nu & hier. Maar misschien zodadelijk, als jij bent gaan slapen.quote:Op vrijdag 12 november 2004 23:27 schreef beaverhausen het volgende:
Zijn er nog mensen die iets boeiends te vertellen hebben?
Zal wel niet..
Oh joy.quote:Op vrijdag 12 november 2004 23:40 schreef G_E het volgende:
[..]
Niet nu & hier. Maar misschien zodadelijk, als jij bent gaan slapen..
nee niet bepaaldquote:Op vrijdag 12 november 2004 23:27 schreef beaverhausen het volgende:
Zijn er nog mensen die iets boeiends te vertellen hebben?
Dan moet je er gewoon niet zoveel van drinken. En op tijd overstappen op iets anders.quote:Op zaterdag 13 november 2004 10:56 schreef Vlarp het volgende:
Ik weet alweer waarom ik bier nooit leuk vind....
De volgende dag is zo kut...
Daar had ik gisteren even geen erg in...quote:Op zaterdag 13 november 2004 11:06 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Dan moet je er gewoon niet zoveel van drinken. En op tijd overstappen op iets anders.
Je had meer oog voor andere zaken?quote:Op zaterdag 13 november 2004 11:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Daar had ik gisteren even geen erg in...
mogge!!quote:Op zaterdag 13 november 2004 10:56 schreef Vlarp het volgende:
Ik weet alweer waarom ik bier nooit leuk vind....
De volgende dag is zo kut...
Als de bestequote:Op zaterdag 13 november 2004 11:31 schreef DennisMoore het volgende:
Kotsen helpt..
Hertzquote:Op zaterdag 13 november 2004 12:58 schreef Jerruh het volgende:
en vanavond I (L) techno!
wat was die zooi in dat borrelglaasje eigenlijk?quote:Op zaterdag 13 november 2004 11:30 schreef Cazman het volgende:
[..]
mogge!!
We zijn daarna nog een cafe ingeweest. ben ik nog meer gaan zuipen.
nou, meer miss kittin en felix da housecat!quote:Op zaterdag 13 november 2004 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hertz
*shakes booty*
gratis douchen is zo ondergewaardeerdquote:Op zaterdag 13 november 2004 13:04 schreef Blubberzwijn het volgende:
hoi
ik was bijna thuis, net voordat ik er was was er ineens een gigantische hagelstorm/tsunami/orkaan en kwam helemaal doorweekt thuis
quote:Op zaterdag 13 november 2004 13:07 schreef Cybart het volgende:
[..]
gratis douchen is zo ondergewaardeerd
Lekkerquote:Op zaterdag 13 november 2004 13:05 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nou, meer miss kittin en felix da housecat!
hoe was je week eej?
dat ga ik straks ook nog ff doen, ff relaxen en weer oppompen om vanavond op stap te gaan....quote:Op zaterdag 13 november 2004 13:07 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
naja ik ga zo lekker in bad
![]()
Was ie lekker?quote:Op zaterdag 13 november 2004 13:48 schreef wizarddragon het volgende:
Mogguh iedereen
Internet?quote:Op zaterdag 13 november 2004 11:27 schreef DennisMoore het volgende:
Zeg Vlarp, doe niet zo flauw, en stuur mij gewoon even die vga-kaart die ik bij jullie besteld heb.
Nu moet ik helemaal postzegels gaan kopen om de bestelling schriftelijk te doen....
Van bier ben ik de volgende dag altijd ziek. Heel vaag..quote:Op zaterdag 13 november 2004 11:30 schreef Cazman het volgende:
[..]
mogge!!
Was jij ook al bezopen? We zijn daarna nog een cafe ingeweest. ben ik nog meer gaan zuipen. Ik heb onmenselijk staan kotsen op 1 van de rotondes bij sprang-capelle. De hele terugweg zei ik geen woord en daarna lulde ik weer de oren van Kugari z'n kop af. Heb nu ook nergens last van.
Jah, ik had dus online besteld. Werd ik even later gebeld, dat deze schriftelijk besteld moest worden, met handtekening. En dat ik een ondertekende offerte moest terugsturen.quote:Op zaterdag 13 november 2004 14:03 schreef Vlarp het volgende:
Internet?
Well ain't that just the CUTEST thang you've EVER seen?!quote:Op zaterdag 13 november 2004 14:13 schreef ajuu het volgende:
[afbeelding]
ik kreeg een pepernoot tegen mijn hoofd.quote:Op zaterdag 13 november 2004 14:41 schreef Blubberzwijn het volgende:
mijn hoofd doet auw
Jah... hij komt terreur zaaienquote:Op zaterdag 13 november 2004 14:43 schreef wizarddragon het volgende:
Sinterklaas-takeover.. is dat vandaag?
geen Uggs?quote:Op zaterdag 13 november 2004 14:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah... hij komt terreur zaaien
Maar we mogen wel ons schoentje zetten
*pakt kaplaars*
nee, ik ijl niet. geil trouwens.quote:Op zaterdag 13 november 2004 14:47 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Wat?![]()
Niet in MIJN huis terwijl ik nog leef!quote:Op zaterdag 13 november 2004 14:47 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
geen Uggs?
quote:Op zaterdag 13 november 2004 14:50 schreef ajuu het volgende:
[..]
nee, ik ijl niet. geil trouwens.
Ah okayquote:Op zaterdag 13 november 2004 14:40 schreef ajuu het volgende:
..hele jonge pieten op een kameel...
Dan krijg je (als je dat hebt gevraagd) één dezer dagen een een offerte thuis gestuurd, moet je handtekening opzetten en dan even voor 39 cent terugsturen.quote:Op zaterdag 13 november 2004 14:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jah, ik had dus online besteld. Werd ik even later gebeld, dat deze schriftelijk besteld moest worden, met handtekening. En dat ik een ondertekende offerte moest terugsturen.
ja zo' n kamele-bult....oh, don' t mention it!quote:Op zaterdag 13 november 2004 14:55 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
[..]
Ah okay
Zoals ik al eerder zei: Voor H&M een goede stunt , voor KL absoluut niet.quote:Op zaterdag 13 november 2004 14:55 schreef ajuu het volgende:
maar komen er nu KL-klonen binnenkort in zw/wit outfits? (KLonen, hahaha)
Teveel bier op?quote:Op zaterdag 13 november 2004 14:41 schreef Blubberzwijn het volgende:
mijn hoofd doet auw
Have funquote:Op zaterdag 13 november 2004 14:59 schreef Ang3l het volgende:
ik ga naar de "stad" om m'n lading dvd's op te halen!
Ja tis november he, ik mag weer
Gister ook al naar de mediamarkt geweest voor The rules of attraction en May
(pupje zit nu in bad the rules of attraction te lezen, met mijn bad-pinguinnetje)
Ja, dat weet ik. (En was idd niet op voorraad.) Maar ik vind het zo'n gedoe, postzegels kopen, offerte uitprinten, in de brievenbus doen, etc.quote:Op zaterdag 13 november 2004 14:57 schreef Vlarp het volgende:
Dan krijg je (als je dat hebt gevraagd) één dezer dagen een een offerte thuis gestuurd, moet je handtekening opzetten en dan even voor 39 cent terugsturen.
Waarschijnlijk ligt dat artikel dan niet eens op voorraad, dus ik kan het ook niet voor je regelen
Let er wel op dat als je eenmaal getekend hebt, en de bestelling gemaakt is, je niet meer kunt afzien van de aankoop. (Speciale voorwaarden bij schriftelijke bestellingen)
Ik ook ..quote:Op zaterdag 13 november 2004 14:59 schreef Ang3l het volgende:
ik ga naar de "stad" om m'n lading dvd's op te halen!
Ja tis november he, ik mag weer
Gister ook al naar de mediamarkt geweest voor The rules of attraction en May
(pupje zit nu in bad the rules of attraction te lezen, met mijn bad-pinguinnetje)
ik denk dat het een perfecte stunt is van KL.quote:Op zaterdag 13 november 2004 14:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei: Voor H&M een goede stunt , voor KL absoluut niet.
Ik ga d'r ook niks van kopen want je krijgt straks idd allemaal van de KLoontjes die allemaal in hetzelfde pakje, jasje, dasje en broekje lopen
ik ben gewoon aan het werk.quote:Op zaterdag 13 november 2004 15:03 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik ook ..
Ze hebben wel meer kromme regels bij ons.. helaasquote:Op zaterdag 13 november 2004 15:01 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. (En was idd niet op voorraad.) Maar ik vind het zo'n gedoe, postzegels kopen, offerte uitprinten, in de brievenbus doen, etc.
'k Heb het geld al overgemaakt, dat zou toch voldoende opdrachtbevestiging moeten zijn.
Mooi nummerquote:Op zaterdag 13 november 2004 15:19 schreef Prego het volgende:
i'm just crusiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing, and i wonder if i ever find my way
*mijmer*
jij gebruikt geen calgonitquote:Op zaterdag 13 november 2004 15:27 schreef Vlarp het volgende:
Ik moet zo de wasmachine uit elkaar gaan halen. Hij lijkt stuk te gaan, maakt super veel herrie bij het centrifugeren...
O ja, dat zal het zijnquote:Op zaterdag 13 november 2004 15:28 schreef Prego het volgende:
[..]
jij gebruikt geen calgonit![]()
quote:Stunt H en M en Lagerfeld leidt tot chaos
AMSTERDAM - De stunt van de Zweedse modeketen Hennes en Mauritz en ontwerper Karl Lagerfeld om eenmalig samen te werken, heeft in twintig landen geleid tot hectische taferelen bij de vijfhonderd filialen waar de collectie - in beperkte oplage geproduceerd - is aangeboden.
Ook in Nederland waren de gewildste artikelen in een mum van tijd uitverkocht. 'Voor opening stonden al twee- tot driehonderd mensen te wachten' , zegt de woordvoerster van H en M Nederland. Zelf droeg ze een T-shirt met de beeltenis van Lagerfeld. 'Dat was zo'n begeerd ding, ik ben blij dat ik hem nog aan heb.' Al in de ochtend werden de eerste stukken uit de collectie via internetveiling markplaats.nl aangeboden.
In andere Europese landen was het niet anders. 'Van Parijs hadden we de dolle drukte wel verwacht, omdat daar vooraf was gebleken dat veel mensen vrij hadden genomen om in de ochtend te gaan winkelen.' In de Franse hoofdstad stond in alle vroegte al een rij van honderden meters voor de deur van het kledingconcern.
H en M heeft een naam hoog te houden met stunten in de modewereld. Eerder wist de modeketen filmsterren als Lauren Hutton te strikken voor reclamecampagnes. Karl Lagerfeld werkte mee omdat hij de keten als een fenomeen in de modewereld beschouwt. 'Omgekeerd elitarisme is het nieuwe snobisme. Ik vind het een fijn idee dat mijn naam op zo'n grote schaal opduikt', stelt hij.
Bron: De Volkskrant
Mazzel jer!quote:Op zaterdag 13 november 2004 15:45 schreef Jerruh het volgende:
zooo, ruud en ik gaan riching gent!
fijn weekend iedereen!
quote:Op zaterdag 13 november 2004 15:39 schreef G_E het volgende:
[..]
ik ontken dat ik dat wasquote:]’Karl Lagerfeldslag’ bij H&M
Door LIZETTE VAN NEER
Zaterdag 13 november 2004 - DRUKTE OP EERSTE VERKOOPDAG- Een Duitser was gisteren wel heel populair in Eindhoven. Topontwerper Karl Lagerfeld was er zelf niet bij, maar zijn voor Hennes & Mauritz ontworpen collectie trok honderden kooplustige klanten. „Ik krijg niet eens de kans om het in het rek te hangen“, zegt een verkoopster.-
„Die wil ik en dat blousje. Wat denk je, kan ik zoiets doorschijnends aan?“ Met de neuzen zowat tegen de etalage geplakt, kiezen de kooplustigen nog vóór opening van de H&M in de Eindhovense Piazza hun outfit uit. Zo’n veertig man staat buiten te wachten. Strategieën worden uitgestippeld en verbonden gesmeed, want als de deuren om half tien opengaan ontstaat een ware stormloop.
Bart B****** (21) is door zus Karin (24) uit Deurne meegelokt. Hij moet mee om haar kleding te keuren. Maar voor niets gaat de zon op. „Ze heeft zelfs mijn huiswerk gedaan“, gniffelt Bart, „maar schrijf dat maar niet op.“
Joost Janszen stond als een van de eersten om negen uur aan de winkeldeur te wachten. Met petje ’Merkloos’ op zijn hoofd en verwassen colbertje – ’dat hoort zo’ – lijkt hij niet echt binnen de Lagerfelddoelgroep te vallen. „Merkloos is ook een merk hoor“, legt hij uit. „Ik heb nog dertig euro te besteden, dus veel zal het niet worden. Ik wil in ieder geval dat T-shirtje met zijn gezicht erop.“
Design trekt. Ook mensen die minder vaak de H&M bezoeken. Keurig gekapt en opgemaakt, tasjes van Chanel om de schouders, wachten Angelique Littooij (37) uit Veghel en vriendin Brigitte (31) uit Zeeland met hondje Billy tot de winkel opengaat. „Wat we gaan kopen? Misschien wel de hele collectie. Mijn creditcard heb ik bij me. Ik heb mijn kind ondergebracht bij mijn moeder“, lacht Angelique.
Op de website van H&M is dagenlang afgeteld tot het moment dat de verkoop start. En dan is het zover. De beveiligingsman neemt zijn post in, medewerkers staan klaar bij de voordeur, een van hen heeft een fotocamera in de aanslag om de spurt op de kledingrekken te kieken. Mannen hebben het makkelijk. Hun collectie hangt bij de ingang, de vrouwen moeten nog zo’n dertig meter afleggen. De eerste stop is een tafel met accessoires. Zonnebrillen, riemen, handschoenen, sjaals, uniseks eau de cologne, tassen, ringen en armbanden – in een fractie is de tafel leeg. Direct wordt de volgende lading neergelegd. Achter de tafel worden de kledingrekken geplunderd. De keuze bestaat uit dertig verschillende ontwerpen. Overhemden, wollen jassen, broeken, cocktailjurkjes, alles vindt gretig aftrek.
Een verkoopster die het rek met T-shirts wil aanvullen, krijgt de kans niet eens. Ze wordt zowat belaagd en even later is ze ’los’. Bij de kassa ontstaat al snel een lange rij. Stuk voor stuk worden de kledingstukken in pakpapier verpakt en dat duurt even. „Pff“, zucht een vrouw in de rij, „dat Lagerfeld dat zo doet, oké. Die verkoopt maar één stuk per dag. Maar hier, bij de H&M, voor die prijs?“
Rond het middaguur is de piek voorbij en is de collectie ten dele weer aangevuld. Zolang de voorraad strekt...
op een een belasting schaal weer wel (in jouw geval?)quote:Op zaterdag 13 november 2004 15:41 schreef G_E het volgende:
Ik zou het helemaal geen fijn idee vinden dat mijn naam op zo'n grote schaal opduikt.. Zo zie je maar.
quote:Op zaterdag 13 november 2004 15:50 schreef Cybart het volgende:
[..]
[..]
ik ontken dat ik dat was
heb een ring, riem en shirtje van KL gekocht
Ik zit heus niet in een hoge belastingschaal hoor.quote:Op zaterdag 13 november 2004 15:52 schreef ajuu het volgende:
[..]
op een een belasting schaal weer wel (in jouw geval?)![]()
ssssssssjt, niet zo hardquote:Op zaterdag 13 november 2004 15:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jij, jij, jij.... HOMO!
Schaam je je ervoor ofzo?quote:Op zaterdag 13 november 2004 15:56 schreef Cybart het volgende:
[..]
ssssssssjt, niet zo hard
but with high expectationsquote:Op zaterdag 13 november 2004 15:56 schreef G_E het volgende:
[..]
Ik zit heus niet in een hoge belastingschaal hoor.
nee, je snapt het niet.quote:Op zaterdag 13 november 2004 15:58 schreef G_E het volgende:
Maar toch snap ik het niet. Dingen van KL zijn toch alleen maar Hip, Trendy & Kewl omdat niet iedereen het heeft? Als iedereen het zo maar bj de H&M kan kopen, wat is er dan nog aan?
Kun je net zo goed een Jip & Janneke T-shirt bij de HEMA kopen, lijkt me..
Oooh.... maar dan snap ik het wel. In het boek "Objects of Desire - design and society since 1750" wordt het voorbeeld beschreven van de gebloemde jurken.quote:Op zaterdag 13 november 2004 16:02 schreef ajuu het volgende:
[..]
nee, je snapt het niet.
de normale KL collecties voor Chanel waren NOOIT trendy en cool, omdat ze uitsluitend door de haute couture elite wordt gekocht. (mensen met veel heel veel geld, beetje in jouw schaal....)
neuh hoorquote:Op zaterdag 13 november 2004 15:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Schaam je je ervoor ofzo?
Ik was ook in de "stad" en niet in de stad.quote:Op zaterdag 13 november 2004 15:25 schreef G_E het volgende:
Hmmz.. Ik ben net in de stad geweest, heb nog rode oortjes van de kou, maar ik ben geen Beavjes of Ang3ltjes of andere Fok-ers tegengekomen..
dat jij nog eens een expert blijkt te zijn op het gebied van bloemetjesjurken (al zal het in werkelijkheid een expert op het gebied van de upperclass zijn) zal beaverhausen vast blij maken...quote:Op zaterdag 13 november 2004 16:09 schreef G_E het volgende:
[..]
Oooh.... maar dan snap ik het wel. In het boek "Objects of Desire - design and society since 1750" wordt het voorbeeld beschreven van de gebloemde jurken.
In de 18e eeuw werden bedrukte katoenen jurken (vol met bloemen) uitsluitend gedragen door de middle- en upper-class. Maar door goedkope druktechnieken werden in begin 19e eeuw dit soort bloemenjurken ook betaalbaar voor de working-class. En prompt stapten de middle- en upper-class over op verfijnde witte katoenenjurken, dus zonder drukke bloemetjespatronen.
Dus nu koopt Tante Miep van om de hoek KL kleren bij de H&M, omdat het voor kort KL uitsluitend te betalen was door ehm... "ons soort mensen" in een hoge belastingschaal..
dat is wel een cynische uitleg. de mensen die al haute couture dragen, hebben genoeg cash (en misschien stijl) om een nog luxere en exclusievere outfits aan te schaffen. het legt de lat voor haute couture misschien iets hoger, nu iedereen er uit kan zien als een chanel model.quote:Op zaterdag 13 november 2004 16:17 schreef Cybart het volgende:
[..]
weet je wat die grap van dat hele KL gebeuren is...
dat het gewoon de draak steekt met mensen die het al dragen...
dat is het idee erachter
True. Totaal mee eens. Wat ben je nou voor een Haute Couture ndesigner als je met je ontwerpen in de confectie gata liggen? Daar gaat je imago bij de tres-chique onder de mensheid. "Dag Beverly Hills, Hallo Kamp-Noord!"quote:Op zaterdag 13 november 2004 15:58 schreef G_E het volgende:
Maar toch snap ik het niet. Dingen van KL zijn toch alleen maar Hip, Trendy & Kewl omdat niet iedereen het heeft? Als iedereen het zo maar bj de H&M kan kopen, wat is er dan nog aan?
Kun je net zo goed een Jip & Janneke T-shirt bij de HEMA kopen, lijkt me..
Mee eens. Alleen je kunt het nog zo cool dragen... als iedereen het heeft (van sjan van 3 hoog tot ari van die camper tot priscilla achter de kassa van de aldi) dan is het toch ineens beduidend minder coolquote:Op zaterdag 13 november 2004 16:33 schreef wizarddragon het volgende:
Trendy, hip en cool heeft eigenlijk niks te maken van wat je koopt, maar hoe je het draagt.
en heb je die gekocht? of iets anders?quote:Op zaterdag 13 november 2004 16:33 schreef wizarddragon het volgende:
Bij mij was het meer om de ringen te doen, vond de rest eigenlijk niet zoveel aan. Maar goed m'n broer vond de ringen weer niks en de rest weer wel....
Trendy, hip en cool heeft eigenlijk niks te maken van wat je koopt, maar hoe je het draagt.
Sommige mensen kochten het product niet om te dragen, maar eerder om het weer via internet, etc te verkopen en de KL for H&M producten zijn voornamelijk gala-kerstkleding, dus ik denk niet dat het huidige straatbeeld qua kleding zal beinvloeden.quote:Op zaterdag 13 november 2004 16:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mee eens. Alleen je kunt het nog zo cool dragen... als iedereen het heeft (van sjan van 3 hoog tot ari van die camper tot priscilla achter de kassa van de aldi) dan is het toch ineens beduidend minder cool![]()
Alleen de ringen voor mij. M'n broer kwam met een coltrui en colbert terug. Althans dat zag ik op zijn kamer.quote:Op zaterdag 13 november 2004 16:35 schreef ajuu het volgende:
[..]
en heb je die gekocht? of iets anders?
we zijn wel in een superioriteits stemming ten op zchte van de 'gewone' jongen/meisjes, niet? is dat de homo' s als culturele voorhoede? de homo' s als de kenners van goede smaak? iets wat de 'gewone' heterosexule (?) vakkenvuller niet kan snappen?quote:Op zaterdag 13 november 2004 16:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mee eens. Alleen je kunt het nog zo cool dragen... als iedereen het heeft (van sjan van 3 hoog tot ari van die camper tot priscilla achter de kassa van de aldi) dan is het toch ineens beduidend minder cool![]()
Ja. Je typt overigens zelf al gewoon tussen "".quote:Op zaterdag 13 november 2004 16:44 schreef ajuu het volgende:
[..]
we zijn wel in een superioriteits stemming ten op zchte van de 'gewone' jongen/meisjes, niet? is dat de homo' s als culturele voorhoede? de homo' s als de kenners van goede smaak? iets wat de 'gewone' heterosexule (?) vakkenvuller niet kan snappen?
zijn homo' s coller, meer trendy en hip dan 'gewone' priscilla' s en sjonnies?
quote:Op zaterdag 13 november 2004 16:43 schreef wizarddragon het volgende:
Alleen ik had ook wel zo'n fluwelen stropdas willen hebben.. Misschien maandag weer ff kijken.
Boeien, in een supermarkt ga je toch niet letten op andere mensen en zeker niet van wat ze dragen daarquote:Op zaterdag 13 november 2004 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Je typt overigens zelf al gewoon tussen "".
Ik wil er echt absoluut niet uitzien als Priscilla van de kassa van de Aldi. En dan doel ik op die hooggekuifde geblondeerde anita's op de opgevoerde aprillia's. Ik vind zo'n glimmende trainingsjas op een spijkerbroek met nike air max nou niet echt getuigen van briljante smaak. Maar gelukkig verschillen smaken.
Heeft overigens niets met superioriteit te maken, dat maak jij er van.
Je kunt niet superieur zijn door smaak (of gebrek daaraan).
Niet?quote:Op zaterdag 13 november 2004 16:51 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Boeien, in een supermarkt ga je toch niet letten op andere mensen en zeker niet van wat ze dragen daar
Je gaat toch niet in je beste kleding naar de supermarkt??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |