abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23259679
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 02:15 schreef APK het volgende:
Jezus, wat een gezeik van een stel jaloerse harige lesbo's.
Het ziet er prachtig uit, meer van dit soort dames aub.
Of het er mooi uitziet of niet was de vraag niet. De vraag was fake boobs of niet.
Ik zeg fake, maar dat wil niet zeggen dat ik de foto's lelijk vind.
Vind ze iig een stuk mooier dan Katja's foto's destijds.
ehh..mijn mening als harige lesbo vrouw..
  vrijdag 12 november 2004 @ 08:14:15 #77
11729 killerkef
Veni, Vidi, Prutsum Erat
pi_23259693
ik snap dit niet... ze heeft onlang toch al lang toegegeven dat ze ze heeft laten vergroten ?
de fotos vind ik trouwens niet zo mooi (gorgina zelf mag er wel wezen trouwens, zolang ze maar niet gaat praten)
  vrijdag 12 november 2004 @ 08:16:16 #78
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_23259707
als ik ze vergelijk met foto's van enkele jaren geleden vind ik ze wel erg spontaan hard gegroeid voor iemand die de pil is gaan slikken en wat kilo is aangekomen (wat alleen in haar beha te zien is lijkt wel)
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_23259829
Als ze groeien zijn er dan geen pics die in het midden staan? Dus eerst pics van klein, toen van middel, en nu de pics met huge ones. Ik zie eigenlijk alleen maar de kleine en de grote van nu, wat er voor mij een beetje op wijst dat er een zekere magie aan te pas is gekomen.
pi_23261143
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 03:37 schreef Dawnbreaker het volgende:
ik snap niet wat zon leuke meid bij zo'n bal gehakt doet
Ik snap niet wat zo'n leuke meid met 2 grote ballen gehakt moet
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_23261253
naar mijn mening zijn ze echt, aangezien ze ook flink is aangekomen.
En ja, dat kan zéker dáár gaan zitten.

Ik ben zelf enorm afgevallen, maar ben ook 2 cupmaten kleiner geworden.
En ik zie om me heen mensen die ook willen aankomen dat rond de borst en de heupen alles schrikbarend snel groeit!
just be who you want to be
  vrijdag 12 november 2004 @ 10:38:56 #82
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23261370
Ook ik ben er nog steeds niet van overtuigd dat de borsten van Georgina nep zijn.
Als het tegendeel wordt bewezen, stel ik mijn mening nederig bij .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 12 november 2004 @ 10:39:52 #83
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_23261391
men zou vandaag allemaal eens de telegraaf moeten lezen, een complete pagina aan de borsten van Georgina gewijd
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  vrijdag 12 november 2004 @ 10:45:03 #84
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23261481
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 10:39 schreef MikeyMo het volgende:
men zou vandaag allemaal eens de telegraaf moeten lezen, een complete pagina aan de borsten van Georgina gewijd
Het internetartikel uit De Telegraaf:
quote:
Borsten Georgina spontaan gegroeid?
door Wilma Nanninga
AMSTERDAM - ECHT of siliconen? De onthullende verschijning van de spontane actrice Georgina Verbaan in het decembernummer van Playboy heeft de tongen flink losgemaakt. Heeft de ster, die in GTST nog gezegend was met een leuke B-cup, haar borsten laten vergroten, of heeft het leven met Jort Kelder haar zo goed gedaan dat de cupmaat spontaan is toegenomen?

De actrice, binnenkort naast Monique van de Ven te zien in de speelfilm Amazones, zweert dat haar bh slechts gevuld is door moeder Natuur. "Als het anders was, zou ik het zeggen, echt waar. Ik heb destijds ook gewoon verteld dat ik mijn lippen op had laten spuiten en ik geef nu ook toe dat ik hair-extensions heb voor langer haar. Maar mijn borsten, nee, echt niet. Ik ben sinds ik met Jort ben aan de pil en dat heeft de boel doen groeien. Bovendien ben ik momenteel misschien een paar kilo zwaarder dan vroeger."

Mensen die durven beweren dat haar omvang wél is veroorzaakt door siliconen kondigt Georgina zelfs een proces aan. "Ik ben trots op wat ik heb en daar sta ik voor. Wie anders beweert, zie ik in de rechtszaal. Ik ben zelfs bereid een medisch onderzoek te ondergaan om mijn gelijk aan te tonen. Ook de mensen bij Playboy hebben mijn borsten trouwens echt verklaard. En zij hebben er verstand van."

Georgina vertelt overigens dat zij zichzelf behoorlijk heeft moeten overwinnen voor ze naakt durfde te poseren. "Ik ben preuts. Ik kleed me niet eens om in de sportschool. Maar uiteindelijk heb ik mijn vertrouwen aan de fotografe durven geven. De shoot was in Brazilië - ook niet verkeerd - en ik vind de foto's prachtig geworden."
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_23261719
Preuts, uhuh.
Voor een shoot in Brazilië en tussen de 200.000 en 350.000 wil ik óók wel in de PB.

met m'n B-cup. Zou het helpen als ik nu met de pil stop en dan weer begin?
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_23264421
Volgens mij zijn ze echt Ik zou het er in ieder geval wel op kunnen
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_23266986
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 08:32 schreef xFriendx het volgende:
Als ze groeien zijn er dan geen pics die in het midden staan? Dus eerst pics van klein, toen van middel, en nu de pics met huge ones. Ik zie eigenlijk alleen maar de kleine en de grote van nu, wat er voor mij een beetje op wijst dat er een zekere magie aan te pas is gekomen.
Dat is precies wat ik me afvroeg! Er zijn alleen foto's met kleintjes en met die enorme jetsers! En niets er tussen in...... Werd ze dan ineens wakker met die enorme knoepers?

Maar ik vind het wel raar dat ze het zo ontkent, ik vind haar daar het type niet voor. Misschien is er wel iets anders aan te pas gekomen, iets van binnenuit, een hormoneninjectie of zo. Alhoewel als ze op haar rug ligt, zien ze er wel weer erg nep uit.

Ik weet het: Jort Kelder heeft haar in haar slaap genarcotiseerd, vervolgens is de plastisch chirurg gekomen en werd ze zo wakker. Georgina heeft zelf echt geen idee.......
pi_23267805
quote:
Mensen die durven beweren dat haar omvang wél is veroorzaakt door siliconen kondigt Georgina zelfs een proces aan.
So, sue us..
pi_23271881
Ze zijn wel heel erg fanatiek in het ontkennen, misschien zijn ze dan toch wel echt. Als ze nl. nep zijn en je gaat dan zo'n heisa maken, dan WEET je gewoon dat er binnenkort een secretaresse of mede-klant van de betreffende plastisch chirurg geld ruikt en zijn/haar verhaal aan Prive verkoopt.
pi_23272136
quote:
Op donderdag 11 november 2004 23:14 schreef Ambrosius het volgende:
Belachelijk om dat als stelling te nemen bij zo'n programma. Ook een beetje raar, omdat de PB morgen pas te koop is .
Ik verkocht hem gisteren al

Wel geseald maar toch netjes open gemaakt.
Ik vind het wel een mooie shoot geworden. Waarvan er 2 hele mooie zwart-wit foto's zijn.

Al is het een beetje onverklaarbaar dat ze in 4 jaar zo gegroeid zijn, ik vond ze er echt uitzien.

Oww ik ben een vrouw, misschien iets kundiger dan mannen ?
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_23272299
Nou, toen ik aan de pil ging................... kwam ik overal aan behalve bij mn borsten, mn borsten zijn hooguit een halve cupmaat gegroeid....
En dat wanneer afvalt en aankomt je borsten het eerste aan de beurt zijn geloof ik wel. Maar ik geloof niet dat je ALLEEN bij je borsten aankomt, en verder nergens, want mevrouw is nog steeds graatmager.
Tenzij ze eerst 45 kilo woog en nu 52 ofzo...
pi_23272543
Lijkt me ook dat dat onzin is ja, hoewel je natuurlijk wel hele slanke meisjes hebt met nog grotere tieten. Maar niet dat ze in zo'n korte tijd groeien. Het lijkt me tijd voor haar om het eens te bewijzen zoals ze de hele tijd zit te lullen met rontgenfoto's ofzo .
Art comes to you proposing frankly to give nothing but the highest quality to your moments as they pass.
  vrijdag 12 november 2004 @ 18:21:50 #93
62182 Georges
That's the shit
pi_23272557
Volgens mij zijn ze wel echt en ze zijn best ok.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_23272602
Duh, zonneklaar dat die nep zijn
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_23280143
moet haar wel gelijk geven met de zin dat door de pil ze zwaarder is geworden en dat de borsten zijn gegroeit. Dat heb ik zelf ook gehad. Ik heb de foto's van een internetsite gehaald en ze eens goed bekeken en ik moet zeggen dat ze echt zijn. Als je nep borsten hebt en je ligt dan steekt de hele handel naar boven hoe natuurlijk je ze ook laat opvullen.
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
pi_23280316
Haha stelletje sukkels je ziet toch zo dat die tieten nep zijn, en die tieten niet alleen.
Ziet er best leuk uit hoor maar het is niet echt
Jusqu'ici tout va bien...
  zaterdag 13 november 2004 @ 00:17:20 #97
62182 Georges
That's the shit
pi_23280347
Hoe zie je dat dan? Als ze nep zijn dan is het een slechte boobjob.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
  zaterdag 13 november 2004 @ 00:35:02 #98
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_23280721
quote:
Georgina: Ze zijn echt.

Georgina Verbaan prijkt op de cover van het decembernummer van Playboy. Wie zich de actrice herinnert uit het 'GTST'- en 'Costa!'-tijdperk zal zich waarschijnlijk afvragen of het hier om dezelfde Georgina gaat. Haar enorme boezem is het eerste dat opvalt. Waar is het tengere poppetje van een paar jaar geleden gebleven? Dat ze dan ook haar borsten heeft laten vergroten staat voor velen als een paal boven water.

Robert Schoemacher, dé expert op het gebied van cosmetische operaties, helpt de sceptici onder ons uit de droom. "Jongens, de borsten van Georgina Verbaan zijn echt." Robert vervolgt: " Een paar weken geleden kwam Georgina op een feestje naar me toe. Wat ik van haar borsten vond? De vraag verbaasde me nogal, totdat Georgina uitlegde dat iedereen continu tegen haar roept dat ze neppers heeft. Of ik, als arts, kon zien of ze echt waren of niet. Nou, volgens mij hoef je daar niet per se arts voor te zijn. Wat ik ervan kon zien, overtuigde mij ervan dat Georgina geen siliconenborsten heeft. Die hebben namelijk een bepaalde stevigheid en vaak een wat mooiere vorm. Niet dat de borsten van Georgina niet mooi zijn, maar je begrijpt het wel. Om het echt helemaal zeker te weten, zou je ze ook nog aan moeten raken, maar dat heb ik uiteraard niet gedaan."

"Voor mij staat vast dat moeder natuur Georgina, zij het een beetje laat misschien, goed bedeeld heeft. Ik denk dat ze in de loop der tijd wat dikker is geworden en dat Georgina één van die gelukkige vrouwen is, waarbij een toename in gewicht een vergroting van de borstomvang ten gevolge heeft. Je ziet het trouwens ook aan haar gezicht. Dat is ook niet meer zo smal als een paar jaar terug. Prachtig toch?"
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_23283892
jaja
  zaterdag 13 november 2004 @ 11:52:10 #100
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_23285539
Het kan ook zijn dat ze in het geheim bevallen is, en nu borstvoeding geeft.
Dat is de enige verklaring die ik kan bedenken, anders dan dat ze nep zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')