Toedelsquote:Op donderdag 11 november 2004 17:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik moet gaan, mocht ik hem goed hebben mag iemand anders de vraag stellen.
Goed!quote:Op donderdag 11 november 2004 17:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Red Heat weet ik zeker
The Jackal?
Police Academy 7?
Nou om de boel weer op gang te krijgen een nieuwe vraag.quote:Op donderdag 11 november 2004 17:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik moet gaan, mocht ik hem goed hebben mag iemand anders de vraag stellen.
Dat zijn er al twee:quote:Op donderdag 11 november 2004 22:12 schreef One_conundrum het volgende:
Tenenbaums
Starsky and Hutch
quote:Op donderdag 11 november 2004 22:19 schreef One_conundrum het volgende:
heb kunnen vinden....-> SCHANDALIG! uit het hoofd moeten die dingen!
3. meet the parentsquote:Op donderdag 11 november 2004 22:27 schreef dolle_hond het volgende:
die vraag hebben we pas ook al gehad, maar ik ga nou naar bed
Heat vision and Jack had ik zelf niet maar is wel goed.quote:Op donderdag 11 november 2004 22:35 schreef Ket_Ais het volgende:
The Royal Tenenbaums
Starsky and Hutch
The Cable Guy
Heat vision and Jack
Meet the parents
Vragensteller mag wel zoeken hoorquote:Op donderdag 11 november 2004 22:19 schreef One_conundrum het volgende:
heb kunnen vinden....-> SCHANDALIG! uit het hoofd moeten die dingen!
Dank jequote:Op donderdag 11 november 2004 22:44 schreef ranja het volgende:
[..]
Vragensteller mag wel zoeken hooranders kan ik wel ophouden met vragenstellen
Volgens mij met een squote:Op donderdag 11 november 2004 22:52 schreef ranja het volgende:
Nou weet ik wel dat het uit 1969 komt en dat Diane Rigg daarin speelt maar hoe je majecty schrijft
Volgens mij niet zo.
Natuurlijk telt het antwoord nog, zelfs het feit dat er 2 keer dezelfde vraag is langsgekomen is niet erg, aangezien Brombeer nieuw isquote:Op donderdag 11 november 2004 23:08 schreef Ket_Ais het volgende:
@Dolle_hond, ik ben degene geweest die eerder de vraag over Ben en Owen heeft gesteld, vandaar dat ik ook die titels wist. Ik weet niet of het nog wel telt voor een punt, ik laat het aan jouw deskundig oordeel over aangezien jij de puntentotaalstand bijhoudt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |