abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 11 november 2004 @ 14:03:24 #1
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_23241683
Vervolg van: Het speeltuinbankje 160 (OUD Slowchattopic)

Het Speeltuinbankje, waar je 'alles' kwijt kan wat niet ergens anders kan of past.

Mag hier dan alles?
Nee, hier mag niet alles.
Het is niet de bedoeling dat we topics vol krijgen met 1 of 2-mans gesprekken, ook geen hele goedemorgen-welterusten reeksen. Voor dat soort dingen hebben we mail, msn en soms Onzin

Ja, maar...
Lekke band? Ja hoor, kan je hier best posten.
Teen gestoten? Ook dat kan...
En ook het nieuwe behangetje, de nieuwe auto, de verbouwing, de verhuizing, nieuwe kleren, vakantie etc. etc.

Ja, maar...
Ik heb zo'n lekker kipgerecht gegeten! Iemand het recept hebben? Ik heb het in CUL geplaatst. Dit is het linkje...
Kl*te computer... Hij doet het niet! Ik baal! Ik ga in DIG eens kijken of iemand me kan helpen.
Kijk, hier is een foto'tje van mijn nieuwe poesje... De rest staat in Flora & Fauna
Ik ben 4 kilo afgevallen!!!!!!!! Ik hou een heel verslag bij in LIF Ja, ook door sporten ja, dat schema staat daar ook.

Ja, maar... Eigenlijk is de rest van Fok ook best leuk en interessant.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_23241709
Chiara weet al heel goed hoe ze met dr chaotische moeder moet omgaan als we boodschappen gaan doen. Ze pakt zelf sokjes uit de la, zoekt zelf dr schoentjes, wijst me er op dat we een tas mee moeten nemen en geeft aan of ze wel of niet in de wagen wil.
Het voelt goed hè?
A je to!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 11 november 2004 @ 14:04:26 #3
13151 crew  Rewimo
pi_23241712
En mijn laatste post uit het vorige topic:

Hihi, dat doet me ergens aan denken:

Van de week haalde ik Christan op bij mijn moeder. Voor we weggingen moest ik nog even naar het toilet. Ik trek door, is zo'n knop die je weer in moet drukken als je een kleine boodschap hebt gedaan. Dus ik druk de knop in, draai me om, stap de gang in en hoor: KLENG RINKEL RINKEL!

Mijn moeder had een glazen schaal met potpourri op de stortbak staan. Had, inderdaad. Dat ding lag dus in de wc. Kapot uiteraard.

Christan tegen oma: Dat was een ongelukje hoor, mama kon er niks aan doen

Overigens moest van de week de loodgieter komen omdat de wc verstopt was geraakt - mijn moeder dacht dat ze dat glas wel gewoon door kon trekken.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_23241808
Lol Rewimo.
Tegen Bo zeggen we ook vaak als iets niet lukt maar je hebt het geprobeerd, dan is het pech gehad.
Dat gebruikt ze dus te pas en te onpas.
Als ze naar de wc moet maar geen zin heeft. Dan zegt ze al van te voren. Als het niet lukt, pech gehad. Op weg naar de plee zegt ze dan lukt niet hoor pech. En dan wil ze weer naar de kamer
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_23241879
Haha Jessie, die Bo!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 11 november 2004 @ 14:14:50 #6
13151 crew  Rewimo
pi_23241978
Die zin: Het was een ongelukje, wordt hier ook te pas en te onpas gebruikt. Vooral omdat hij weet dat ik niet boos word als het echt een ongelukje is (niet speciaal voor zindelijkheid, maar ook voor omgevallen bekers, dingen die kapot gaan en zo).
pi_23242051
Ja precies. Hier dus ook!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_23242100
Wat leuk om te lezen.
Ondertussen denk ik, hoe moet ik in het ooit redden stel dat ik een kindje heb om ergens op tijd te komen.
Ik loop nu al met regelmaat door huis.
Omdat ik de sleutels niet kan vinden. tegen beter weten kijk ik dan ff in mijn sleutelkastje...

Chiara, wat ben jij lief voor mama
pi_23242107
Ik heb al spekjes in de kast liggen voor de kinderen die vanavond langskomen (of niet), maar ik kan mezelf niet meer bedwingen, ik ga die zak open maken!!
  † In Memoriam † donderdag 11 november 2004 @ 14:26:44 #10
7074 moussy
kuttekop
pi_23242250
quote:
Op donderdag 11 november 2004 14:20 schreef jolene het volgende:
Wat leuk om te lezen.
Ondertussen denk ik, hoe moet ik in het ooit redden stel dat ik een kindje heb om ergens op tijd te komen.
Ik loop nu al met regelmaat door huis.
Omdat ik de sleutels niet kan vinden. tegen beter weten kijk ik dan ff in mijn sleutelkastje...

Chiara, wat ben jij lief voor mama
Twee uur van te voren gebinnen met de snotneuzen te vegen. Dan heb je nog even tijd voor een omkleedsessie als de poep weer eens uit de schouderbladen gekomen is. Dan kom je op tijd, geen poep uit schouderbladen, dan ben je gwoon een kwartier te vroeg. Eerder echt niet, want er komt altijd wel wat anders voor in de plaats
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_23242333
Vandaar dat ik ook nooit vroeg met mensen afspreek
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † donderdag 11 november 2004 @ 14:49:21 #12
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23242804
woehaaaaaaaaaaa wat mij net weer overkomt
ik zit al heel de dag op een pakje te wachten. staat er net een grote witte bestelauto voor de deur dus ik denk: nou daar zal je m hebben. kwartier gaat voorbij en er belt niemand aan.
doe mijn jas aan om boodschappen te doen en stap naar buiten...... stom stom stom, ik vergeet mijn tas.
ik loop terug naar binnen en laat de deur open staan, pak mijn tas, loop weer de gang ik en......
ik schrik me een rolberoerte van een wildvreemde vent die in mijn gang staat.
dus toch de pakketdienst, maar wel eentje die wat extra effect aan zijn bezorging wou geven.

t is nu bijna een half uur geleden en ik heb nog een hartslag van boven de 200

meeeeeeen, wat ben ik geschrokken...:o
  donderdag 11 november 2004 @ 14:54:07 #13
35189 Troel
scherp en bot
pi_23242925
Hallo ik ben er weer!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † donderdag 11 november 2004 @ 14:56:37 #14
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23242989
en ik ga dr vandoor

mompelt iets van faq enzo
  donderdag 11 november 2004 @ 14:59:18 #15
35189 Troel
scherp en bot
pi_23243050
quote:
Op donderdag 11 november 2004 14:56 schreef lady-wrb het volgende:
en ik ga dr vandoor

mompelt iets van faq enzo
Ow, maar ik ga nog wel meer vertellen hoor
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 11 november 2004 @ 15:01:05 #16
35189 Troel
scherp en bot
pi_23243098
Erg leuk, we hebben nu een module dans, en dan gaan we dus ook kleuter dansen doen. Als je dat op stage doet dan vinden die kinderen dat echt machtig mooi. Ik sta er ook versteld van hoe makkelijk die jonge kinderen die stapjes enzo leren. Misschien lukt dat met peuters ook wel op een regeachtige dag ofzo.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_23243331

Bummer mijn broertje komt pas vannacht om 3 uur aan in Dordrecht!
Vraagt ie doodleuk of we dan ff langskomen

Morgenochtend om 10.00 uur zijn we welkom

Sugar, ben je nog weggeweest?
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † donderdag 11 november 2004 @ 15:12:02 #18
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23243357
leuk joh, zou dat komen omdat de normale juffen bijna nooit zoiets doen?

toen ik stage liep moest ik verplicht vertellen. stond ik met de zenuwen voor de klas, wat helemaal niet nodig was want de kinderen waren razend enthousiast, want hun eigen juf deed dat nooit
  donderdag 11 november 2004 @ 15:13:28 #19
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_23243391
quote:
Op donderdag 11 november 2004 15:11 schreef Beaker het volgende:mijn broertje komt pas vannacht om 3 uur aan in Dordrecht!
Ik zal naar hem zwaaien
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_23243528
quote:
Op donderdag 11 november 2004 15:11 schreef Beaker het volgende:

Morgenochtend om 10.00 uur zijn we welkom
Nog ff Beaker, nog 1 nachtje slapen en als je dan wakker wordt is het zover
  donderdag 11 november 2004 @ 15:46:44 #21
35189 Troel
scherp en bot
pi_23244064
quote:
Op donderdag 11 november 2004 15:12 schreef lady-wrb het volgende:
leuk joh, zou dat komen omdat de normale juffen bijna nooit zoiets doen?

toen ik stage liep moest ik verplicht vertellen. stond ik met de zenuwen voor de klas, wat helemaal niet nodig was want de kinderen waren razend enthousiast, want hun eigen juf deed dat nooit
Ach, ook dat vertellen leer je snel genoeg... Ik draai mijn hand er niet meer voor om om flink gek te doen. Alleen Bert heeft er wat meer moeite mee en noemt me van tijd tot tijd kleuter
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 11 november 2004 @ 17:11:30 #22
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23245905
Nieuw topic!
Ik was jullie al kwijt!
  donderdag 11 november 2004 @ 17:11:42 #23
30488 coolbabe
My little pwny
pi_23245908
J&T zitten samen op de bank onder een kleedje teletubbies te kijken
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 11 november 2004 @ 17:13:35 #24
13151 crew  Rewimo
pi_23245962
quote:
Op donderdag 11 november 2004 17:11 schreef coolbabe het volgende:
J&T zitten samen op de bank onder een kleedje teletubbies te kijken
Foto!
pi_23246152
lbeep foto!!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')