abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 11 november 2004 @ 14:03:24 #1
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_23241683
Vervolg van: Het speeltuinbankje 160 (OUD Slowchattopic)

Het Speeltuinbankje, waar je 'alles' kwijt kan wat niet ergens anders kan of past.

Mag hier dan alles?
Nee, hier mag niet alles.
Het is niet de bedoeling dat we topics vol krijgen met 1 of 2-mans gesprekken, ook geen hele goedemorgen-welterusten reeksen. Voor dat soort dingen hebben we mail, msn en soms Onzin

Ja, maar...
Lekke band? Ja hoor, kan je hier best posten.
Teen gestoten? Ook dat kan...
En ook het nieuwe behangetje, de nieuwe auto, de verbouwing, de verhuizing, nieuwe kleren, vakantie etc. etc.

Ja, maar...
Ik heb zo'n lekker kipgerecht gegeten! Iemand het recept hebben? Ik heb het in CUL geplaatst. Dit is het linkje...
Kl*te computer... Hij doet het niet! Ik baal! Ik ga in DIG eens kijken of iemand me kan helpen.
Kijk, hier is een foto'tje van mijn nieuwe poesje... De rest staat in Flora & Fauna
Ik ben 4 kilo afgevallen!!!!!!!! Ik hou een heel verslag bij in LIF Ja, ook door sporten ja, dat schema staat daar ook.

Ja, maar... Eigenlijk is de rest van Fok ook best leuk en interessant.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_23241709
Chiara weet al heel goed hoe ze met dr chaotische moeder moet omgaan als we boodschappen gaan doen. Ze pakt zelf sokjes uit de la, zoekt zelf dr schoentjes, wijst me er op dat we een tas mee moeten nemen en geeft aan of ze wel of niet in de wagen wil.
Het voelt goed hè?
A je to!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 11 november 2004 @ 14:04:26 #3
13151 crew  Rewimo
pi_23241712
En mijn laatste post uit het vorige topic:

Hihi, dat doet me ergens aan denken:

Van de week haalde ik Christan op bij mijn moeder. Voor we weggingen moest ik nog even naar het toilet. Ik trek door, is zo'n knop die je weer in moet drukken als je een kleine boodschap hebt gedaan. Dus ik druk de knop in, draai me om, stap de gang in en hoor: KLENG RINKEL RINKEL!

Mijn moeder had een glazen schaal met potpourri op de stortbak staan. Had, inderdaad. Dat ding lag dus in de wc. Kapot uiteraard.

Christan tegen oma: Dat was een ongelukje hoor, mama kon er niks aan doen

Overigens moest van de week de loodgieter komen omdat de wc verstopt was geraakt - mijn moeder dacht dat ze dat glas wel gewoon door kon trekken.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_23241808
Lol Rewimo.
Tegen Bo zeggen we ook vaak als iets niet lukt maar je hebt het geprobeerd, dan is het pech gehad.
Dat gebruikt ze dus te pas en te onpas.
Als ze naar de wc moet maar geen zin heeft. Dan zegt ze al van te voren. Als het niet lukt, pech gehad. Op weg naar de plee zegt ze dan lukt niet hoor pech. En dan wil ze weer naar de kamer
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_23241879
Haha Jessie, die Bo!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 11 november 2004 @ 14:14:50 #6
13151 crew  Rewimo
pi_23241978
Die zin: Het was een ongelukje, wordt hier ook te pas en te onpas gebruikt. Vooral omdat hij weet dat ik niet boos word als het echt een ongelukje is (niet speciaal voor zindelijkheid, maar ook voor omgevallen bekers, dingen die kapot gaan en zo).
pi_23242051
Ja precies. Hier dus ook!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_23242100
Wat leuk om te lezen.
Ondertussen denk ik, hoe moet ik in het ooit redden stel dat ik een kindje heb om ergens op tijd te komen.
Ik loop nu al met regelmaat door huis.
Omdat ik de sleutels niet kan vinden. tegen beter weten kijk ik dan ff in mijn sleutelkastje...

Chiara, wat ben jij lief voor mama
pi_23242107
Ik heb al spekjes in de kast liggen voor de kinderen die vanavond langskomen (of niet), maar ik kan mezelf niet meer bedwingen, ik ga die zak open maken!!
  † In Memoriam † donderdag 11 november 2004 @ 14:26:44 #10
7074 moussy
kuttekop
pi_23242250
quote:
Op donderdag 11 november 2004 14:20 schreef jolene het volgende:
Wat leuk om te lezen.
Ondertussen denk ik, hoe moet ik in het ooit redden stel dat ik een kindje heb om ergens op tijd te komen.
Ik loop nu al met regelmaat door huis.
Omdat ik de sleutels niet kan vinden. tegen beter weten kijk ik dan ff in mijn sleutelkastje...

Chiara, wat ben jij lief voor mama
Twee uur van te voren gebinnen met de snotneuzen te vegen. Dan heb je nog even tijd voor een omkleedsessie als de poep weer eens uit de schouderbladen gekomen is. Dan kom je op tijd, geen poep uit schouderbladen, dan ben je gwoon een kwartier te vroeg. Eerder echt niet, want er komt altijd wel wat anders voor in de plaats
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_23242333
Vandaar dat ik ook nooit vroeg met mensen afspreek
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † donderdag 11 november 2004 @ 14:49:21 #12
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23242804
woehaaaaaaaaaaa wat mij net weer overkomt
ik zit al heel de dag op een pakje te wachten. staat er net een grote witte bestelauto voor de deur dus ik denk: nou daar zal je m hebben. kwartier gaat voorbij en er belt niemand aan.
doe mijn jas aan om boodschappen te doen en stap naar buiten...... stom stom stom, ik vergeet mijn tas.
ik loop terug naar binnen en laat de deur open staan, pak mijn tas, loop weer de gang ik en......
ik schrik me een rolberoerte van een wildvreemde vent die in mijn gang staat.
dus toch de pakketdienst, maar wel eentje die wat extra effect aan zijn bezorging wou geven.

t is nu bijna een half uur geleden en ik heb nog een hartslag van boven de 200

meeeeeeen, wat ben ik geschrokken...:o
  donderdag 11 november 2004 @ 14:54:07 #13
35189 Troel
scherp en bot
pi_23242925
Hallo ik ben er weer!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † donderdag 11 november 2004 @ 14:56:37 #14
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23242989
en ik ga dr vandoor

mompelt iets van faq enzo
  donderdag 11 november 2004 @ 14:59:18 #15
35189 Troel
scherp en bot
pi_23243050
quote:
Op donderdag 11 november 2004 14:56 schreef lady-wrb het volgende:
en ik ga dr vandoor

mompelt iets van faq enzo
Ow, maar ik ga nog wel meer vertellen hoor
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 11 november 2004 @ 15:01:05 #16
35189 Troel
scherp en bot
pi_23243098
Erg leuk, we hebben nu een module dans, en dan gaan we dus ook kleuter dansen doen. Als je dat op stage doet dan vinden die kinderen dat echt machtig mooi. Ik sta er ook versteld van hoe makkelijk die jonge kinderen die stapjes enzo leren. Misschien lukt dat met peuters ook wel op een regeachtige dag ofzo.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_23243331

Bummer mijn broertje komt pas vannacht om 3 uur aan in Dordrecht!
Vraagt ie doodleuk of we dan ff langskomen

Morgenochtend om 10.00 uur zijn we welkom

Sugar, ben je nog weggeweest?
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † donderdag 11 november 2004 @ 15:12:02 #18
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23243357
leuk joh, zou dat komen omdat de normale juffen bijna nooit zoiets doen?

toen ik stage liep moest ik verplicht vertellen. stond ik met de zenuwen voor de klas, wat helemaal niet nodig was want de kinderen waren razend enthousiast, want hun eigen juf deed dat nooit
  donderdag 11 november 2004 @ 15:13:28 #19
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_23243391
quote:
Op donderdag 11 november 2004 15:11 schreef Beaker het volgende:mijn broertje komt pas vannacht om 3 uur aan in Dordrecht!
Ik zal naar hem zwaaien
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_23243528
quote:
Op donderdag 11 november 2004 15:11 schreef Beaker het volgende:

Morgenochtend om 10.00 uur zijn we welkom
Nog ff Beaker, nog 1 nachtje slapen en als je dan wakker wordt is het zover
  donderdag 11 november 2004 @ 15:46:44 #21
35189 Troel
scherp en bot
pi_23244064
quote:
Op donderdag 11 november 2004 15:12 schreef lady-wrb het volgende:
leuk joh, zou dat komen omdat de normale juffen bijna nooit zoiets doen?

toen ik stage liep moest ik verplicht vertellen. stond ik met de zenuwen voor de klas, wat helemaal niet nodig was want de kinderen waren razend enthousiast, want hun eigen juf deed dat nooit
Ach, ook dat vertellen leer je snel genoeg... Ik draai mijn hand er niet meer voor om om flink gek te doen. Alleen Bert heeft er wat meer moeite mee en noemt me van tijd tot tijd kleuter
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 11 november 2004 @ 17:11:30 #22
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23245905
Nieuw topic!
Ik was jullie al kwijt!
  donderdag 11 november 2004 @ 17:11:42 #23
30488 coolbabe
My little pwny
pi_23245908
J&T zitten samen op de bank onder een kleedje teletubbies te kijken
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 11 november 2004 @ 17:13:35 #24
13151 crew  Rewimo
pi_23245962
quote:
Op donderdag 11 november 2004 17:11 schreef coolbabe het volgende:
J&T zitten samen op de bank onder een kleedje teletubbies te kijken
Foto!
pi_23246152
lbeep foto!!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  donderdag 11 november 2004 @ 17:21:40 #26
35189 Troel
scherp en bot
pi_23246159
AAUW!

Ik had vanochtend mijn benen geschoren en daarna meteen mijn rok met panty aangedaan. Nu heb ik de panty dus uitgedaan, hele benen rood en pijnlijk. INsmeren met creme helpt ook niet. Dit voelt echt niet goed
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 11 november 2004 @ 17:22:53 #27
13151 crew  Rewimo
pi_23246183
Toch maar blijven smeren denk ik
  donderdag 11 november 2004 @ 17:24:29 #28
35189 Troel
scherp en bot
pi_23246226
Gelukkig heb ik nog een flinke pot nivea creme staan.

Nou maar hopen dat het zo helpt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_23246296
quote:
Op donderdag 11 november 2004 15:13 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Ik zal naar hem zwaaien
Zwaaien mag

Ik mag morgen niet mee! Er mogen maar twee mensen die boot op, uiterraard vroeg hij naar mijn ouders!

pfffffftttttttt Vanuit Dordrecht vaart hij naar Delfzijl en daar zal hij 2 weken zijn en dus tijd om daar een feestje vieren met hem

Nog een leuk nieuwtje Ons huis staat sinds dinsdag te koop en as dinsdag komen de eerste kijkers al! Spannend
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_23248319
Beaker> Gelukkig kun je hem later nog zien! (maar toch jammer van morgen).
Gaat wel snel met je huis he!

Ik heb net de pleeboj foto's van Georgina gezien, mèn wat een smerige tieten! Heel groot, en ze hangen en vieze tepels *ril*. Trouwens ook gelezen dat Prins Bernhard dood zou zijn ?! maar goed, het was op een bekende weblog die het soms niet zo nauw neemt.

Oke, hele verhaal gelezen, tis dus kennelijk niet waar.
Ik moet ook gewoon op Fok blijven, ik ga even de foto's van Maria en Jolie kijken
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 11 november 2004 @ 19:08:50 #31
103793 kozakken
Living the life
pi_23248518
Ben gewoon eventjes blij. Ben de hele dag bezig geweest met fiegelen met het internet en de site van Jonne.
En ik ben heel blij met het resultaat.... grijns
pomperdepom...

of mag ik zoiets hier niet roepen. dan haal ik 't weg hoor

[ Bericht 10% gewijzigd door kozakken op 11-11-2004 19:32:26 ]
  † In Memoriam † donderdag 11 november 2004 @ 19:23:39 #32
43556 miss_dynastie
pi_23248843
quote:
Op donderdag 11 november 2004 18:59 schreef Syrena het volgende:
Oke, hele verhaal gelezen, tis dus kennelijk niet waar.
Ik moet ook gewoon op Fok blijven
Het gerucht kwam juist hier vandaan
pi_23249051
Spuit 11 reactie:

Ik ben echt niet te beroerd om de deur uit te gaan. Maar het gaat gewoon niet en als de mensen dan ook niet de moeite nemen om mij op te zoeken waarom zal ik dan wel naar hun gaan?
  donderdag 11 november 2004 @ 19:42:56 #34
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_23249275
quote:
Op donderdag 11 november 2004 17:21 schreef Troel het volgende:
AAUW!

Ik had vanochtend mijn benen geschoren en daarna meteen mijn rok met panty aangedaan. Nu heb ik de panty dus uitgedaan, hele benen rood en pijnlijk. INsmeren met creme helpt ook niet. Dit voelt echt niet goed
Zeker ff snel geschoren (niet genoeg scheerschuim) en daarna niet goed (genoeg) ingesmeerd?
Dan krijg je een beetje 'verbrand'/geschuurd reactie..
PIjnlijk en vervelend weet ik uit ervaring .. (panty doet er ook geen goed aan.. dat nylon over je benen..)

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 11 november 2004 @ 19:44:22 #35
3011 E.T.
pi_23249302
Oe! ik hoor net dat ik morgen Sims2 krijg
Ik weet al wat ik dit weekend ga doen

(als jullie me missen.... )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_23249344
quote:
Op donderdag 11 november 2004 19:44 schreef E.T. het volgende:

Oeeh.. echt leuk!! Maar kost idd erg veel tijd!
pi_23249922
quote:

Snap niet wat jullie daaraan vinden . . . geef mij maar Half-Life 2, nog maar 5 daagjes . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  donderdag 11 november 2004 @ 20:13:41 #38
3011 E.T.
pi_23250027
quote:
Op donderdag 11 november 2004 20:09 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Snap niet wat jullie daaraan vinden . . . geef mij maar Half-Life 2, nog maar 5 daagjes . . .
Ik hou niet van schieten en death-matches...
Geen half-life voor mij

en om dan meteen met kotssmiley's te gaan strooien...
  donderdag 11 november 2004 @ 20:13:55 #39
35189 Troel
scherp en bot
pi_23250036
quote:
Op donderdag 11 november 2004 19:42 schreef E.T. het volgende:

[..]

Zeker ff snel geschoren (niet genoeg scheerschuim) en daarna niet goed (genoeg) ingesmeerd?
Dan krijg je een beetje 'verbrand'/geschuurd reactie..
PIjnlijk en vervelend weet ik uit ervaring .. (panty doet er ook geen goed aan.. dat nylon over je benen..)

Ik smeer ze nooit in na de tijd. Maar ik denk dat vooral die panty de boosdoener was.

Sims 2 is gaaaaf!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 11 november 2004 @ 20:33:01 #40
3011 E.T.
pi_23250495
quote:
Op donderdag 11 november 2004 20:13 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik smeer ze nooit in na de tijd. Maar ik denk dat vooral die panty de boosdoener was.

Sims 2 is gaaaaf!
Ik smeer ze ook nooit in hoor..
Maar panty lijkt me idd de grootste boosdoener..
pi_23250556
Is dat echt zo leuk die Sims? Ik heb er al veel over gehoord hier. Wat is het dan precies? Zou dat wat voor mij zijn?

Moussy wat ik me van de week afvroeg, heb jij al wat over je buikwandcorrectie gehoord? van de week een broek besteld bij Wehkamp, te ruim bij mijn billen maar krijg hem gewoon niet dicht vanwege die buik, ik baal er zo van
  donderdag 11 november 2004 @ 20:37:40 #42
3011 E.T.
pi_23250595
quote:
Op donderdag 11 november 2004 20:35 schreef Karin het volgende:
Is dat echt zo leuk die Sims? Ik heb er al veel over gehoord hier. Wat is het dan precies? Zou dat wat voor mij zijn?

Moussy wat ik me van de week afvroeg, heb jij al wat over je buikwandcorrectie gehoord? van de week een broek besteld bij Wehkamp, te ruim bij mijn billen maar krijg hem gewoon niet dicht vanwege die buik, ik baal er zo van
Na het weekend kan ik je alles vertellen over de Sims

Moet alleen nog ergens boekje scoren ..
pi_23250871
quote:
Je kunt zelf Sims maken, en zelf een huis voor je Sims bouwen. Dan kunnen die Sims daar vanalles doen, ze werken, eten, ontspannen. Ze kunnen feestjes geven, en vrienden maken, eigenlijk alles wat in het 'echte' leven ook kan! Linkje naar The Sims
pi_23250931
Ik vind de sims2 ook niet zo heel veel aan, veel te ingewikkeld! Ik heb het geduld niet om alles uit te zoeken enzo .
  † In Memoriam † donderdag 11 november 2004 @ 20:55:24 #45
43556 miss_dynastie
pi_23251001
quote:
Ja, ja, ja
Ik heb mezelf en mister_d nagebouwd... we zijn de trotse ouders van Annabel, Binck en Christopher en ik heb nu een 'tien kinderen-wens'
En mister_d kreeg spontaan tranen in zijn ogen van de naam Binck dat zijn dus namen die ie verafschuwt
pi_23251041
Ik heb alleen de eerste Sims en het Rijke Leven. Die ik ook nog pas aan de praat kreeg d.m.v. een patch.

Ik vind het net zoiets als met de Barbies spelen, vroeger een geliefd tijdverdrijf!
Alleen ben je zo een halve dag kwijt met Simsen.
Ik heb overigens ook mijn eigen tapijten ontworpen en een schilderij gemaakt met mijn eigen babyfoto erop, en nog wat stoelen veranderd. Dat vond ik ook erg leuk, dat er programma's zijn waarmee je je eigen meubels etc. kunt maken!
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_23251204
O echt, zijn er proggies om je eigen spullen te ontwerpen, geinig!!
Ik sim niet meer. Na een poosje vind ik het al gauw vervelen eigenlijk...
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † donderdag 11 november 2004 @ 21:04:55 #48
7074 moussy
kuttekop
pi_23251241
Het is gewoon een virtueel poppenhuis
pi_23251390
quote:
Op donderdag 11 november 2004 21:03 schreef melonovy het volgende:
O echt, zijn er proggies om je eigen spullen te ontwerpen, geinig!!
Ik sim niet meer. Na een poosje vind ik het al gauw vervelen eigenlijk...
Je kunt je eigen Sim maken (zoeken op sim skins)en je eigen kleren. Maar dat is tamelijk ingewikkeld (vond ik dan).

Eigen behang en tegels is weer heel makkelijk, is gewoon 1 programmaatje.
Tapijten en schilderijen zijn ook best makkelijk.
Meubels een andere kleur geven kan met Sims Transmogrifier.
En zelf hele nieuwe meubels bouwen kan ook, maar dan moet je rekening houden met de verschillende kanten.
Er zijn mensen die inderdaad hun eigen huis echt precies nabouwen.

Zoek maar es op create objects for sims enzo.
pi_23252037
beetje off-topic
melonovy, heb jij dat recept voor suikerbrood ook nog? Ik had het gelezen in een van die bbm-topics maar ik weet niet meer welke....
  donderdag 11 november 2004 @ 21:47:36 #51
3011 E.T.
pi_23252364
Jessie, bij Otto hebben ze keukentjes
Een houten (best duur), een plastic met geluidjes enzo (geloof ook boven jouw budget) en eentje met een metalen frame (die is 50 euro)

Ook hebben ze daar een blokkenkar die er stevig uitziet voor 19.99 euro

http://www.otto.nl/mall/c(...)Nr=106&pShopNr=10151 (en dan bij speelgoed kijken)
pi_23252418
Sjonge, wil je nog even leren, zap je nog even snel langs de zenders, zie je dat Notting Hill erop is! Daaag leerwerk!
  donderdag 11 november 2004 @ 21:49:35 #53
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23252452
quote:
Op donderdag 11 november 2004 21:49 schreef Brighteyes het volgende:
*spammerdespam*
De FOK! OUD Awards 2004 ! Categorieen
yeah
Het voelt goed hè?
A je to!
  donderdag 11 november 2004 @ 21:50:25 #55
3011 E.T.
pi_23252456
kan alleen niet zo snel achter de verzendkosten komen
pi_23252702
Ok thx ik ga gelijk ff gluren

Bij de ieka waren ze ook weer op voorraad zag ik
Het voelt heerlijk!!!!
pi_23252867
Die houten is wel erg leuk zeg! Maar die gaat niet passen
We hebben besloten dat hij hier in een kast komt (kast waar je ook janneke in zag met het winnie de pooh keukentje (van de spelotheek, voordat men denkt wat zeik je nou over een keukentje terwijl je er al 1 hebt )
En daar maken we dan ook een plankje in voor pannetjes en haken voor een schort ect. Hij meot dan de afmetingen van het ikeakeukentje hebben. Maar die is dus gelukkig weer op vooraad mocht ik niks anders vinden.
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † donderdag 11 november 2004 @ 22:05:16 #58
7074 moussy
kuttekop
pi_23252879
quote:
Op donderdag 11 november 2004 21:50 schreef E.T. het volgende:
kan alleen niet zo snel achter de verzendkosten komen
ik weet wel dat als je het terugstuurt je bij otto evengoed de verzendskosten moest betalen, volgens mij is dat nog zo.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 11 november 2004 @ 22:06:21 #59
13151 crew  Rewimo
pi_23252915
Ik ga morgen ook naar Ikea Nieuwe matras kopen voor Christans bedje. Er ligt nu een stuk schuimrubber in dat echt niet meer toonbaar is, en de matrassen voor de meegroeibedden hebben een wasbare hoes.
  † In Memoriam † donderdag 11 november 2004 @ 22:08:41 #60
7074 moussy
kuttekop
pi_23252983
en die matrassen zijn erg dun!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 11 november 2004 @ 22:10:40 #61
13151 crew  Rewimo
pi_23253054
Weet ik. Wat hij nu heeft ook. Ik heb een prima matras liggen voor als het bed op de grootste stand gaat. Tot die tijd moet hij het hiermee doen.
pi_23253124
wat mij herinnert dat ik nog steeds een matras voor het ledikantje moet kopen, want de wieg moet richting mijn broertje
  donderdag 11 november 2004 @ 22:16:07 #63
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_23253261
quote:
Op donderdag 11 november 2004 21:49 schreef Brighteyes het volgende:
*spammerdespam*
De FOK! OUD Awards 2004 ! Categorieen

Das zoiets wat gepaard gaat met de feestdag lijstjes
  † In Memoriam † donderdag 11 november 2004 @ 22:18:35 #64
7074 moussy
kuttekop
pi_23253340
quote:
Op donderdag 11 november 2004 22:16 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Das zoiets wat gepaard gaat met de feestdag lijstjes
Je moet vooral je gewonnen award in ere dragen, zoals een award-gifje-icoon

Mén wat slaat dit toch allemaal heerlijk nergens op
pi_23253761
Spindizzy waar zit je joh. Al ff niet gezien
Het voelt heerlijk!!!!
pi_23253787
quote:
Op donderdag 11 november 2004 22:18 schreef moussy het volgende:

[..]

Het voelt goed hè?
A je to!
  donderdag 11 november 2004 @ 22:28:24 #67
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_23253834
quote:
Op donderdag 11 november 2004 22:18 schreef moussy het volgende:

[..]

Je moet vooral je gewonnen award in ere dragen, zoals een award-gifje-icoon

Ik vind dat je tochop z'n minst een kliekje thuis gestuurd moet krijgen
pi_23254039
Eigenlijk is de rest van Fok ook best leuk en interessant

Help Wilders aan een nieuw kapsel

Ik heb buikpijn van het lachen
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_23254120
Clauwheee

Whahahahaaha leuk topic
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_23254143
Erg leuk Clauwhee!!!!!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_23254211
Ik vind die Pippi- en Bassieuitvoering zoooo leuk
  † In Memoriam † donderdag 11 november 2004 @ 22:41:38 #72
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23254242
quote:
Op donderdag 11 november 2004 22:34 schreef clauwheee het volgende:
Eigenlijk is de rest van Fok ook best leuk en interessant

Help Wilders aan een nieuw kapsel

Ik heb buikpijn van het lachen
omg, ik heb in een deuk gelegen, wat een idioot topic
pi_23254312
Geweldig topic
  donderdag 11 november 2004 @ 22:50:05 #74
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_23254519
wat een geweldig topic is dat zeg heb me rot gelachen
pi_23255223
Mijn god Geer is de nieuwe gordijnen aan t ophangen.
Hij is al een keer naar praxis geweest voor de goede schroeven. Heeft al verschillende boren gebruikt want de muur was te hard. Heeft hem ook al tig keer verplaatst dus de muur moet ook nog opgevuld worden. Is nu de vouwtjes aan het maken en hem voor de tigste keer "recht" aan t hangen. En aangezien ik geen zin heb om assistentje te spelen (dat word geheid ruzie, vandaar dat wij niet in t blok zitten ) zit ik maar hier. En dan moet ik dalijk nog de tafel afruimen en de boel doen beneden. Getver.

Maar de gordijnen zijn wel mooi
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 11 november 2004 @ 23:18:50 #76
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_23255414
het klussen is dus nog niet voorbij in huize Jessie

grappig topic met die kapsels

[ Bericht 2% gewijzigd door BE op 12-11-2004 00:49:52 (Achternaam weg...) ]
patat ftw :)
pi_23255510
Maak er maar huize jessie van Daniman!
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 11 november 2004 @ 23:36:45 #78
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_23255907
quote:
Op donderdag 11 november 2004 23:22 schreef jessie het volgende:
Maak er maar huize jessie van Daniman!
zit je dr in je eentje?
  donderdag 11 november 2004 @ 23:47:02 #79
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_23256175
quote:
Op donderdag 11 november 2004 22:26 schreef jessie het volgende:
Spindizzy waar zit je joh. Al ff niet gezien
Hier

Heb alleen geen linkjes naar andere topics...
pi_23256734
Daniman ik wil me achternaam hier gewoo niet. Dus ff editten aub

He hoe dat zo spindizzy
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 12 november 2004 @ 00:12:37 #81
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_23256827
Dit is toch Het Grote Link Hier Naar Andere Topics Op Fok Topic?
  vrijdag 12 november 2004 @ 00:13:45 #82
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_23256863
Oh en Daniman: echte namen gebruiken is zo min...
pi_23256997
O zooooooooooooooo, ik vatte hem ff niet. Het is ook al laat.
En we komen er net achter dat het ene grodijn goed is en het andere anherhalve centimeter scheef. Maar als we hem andersom hangen valt het minder op denk ik. Dat proberen we morgen. Nu de puinzooi nog opruimen. Getver.
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 12 november 2004 @ 00:20:12 #84
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_23257044
Nu nog opruimen? Getsie...

Mijn oplossing voor alles in huis wat smerig is of scheef: zet er een plant op/voor
pi_23257073
Hahahahahaha ik heb er inmiddels wel 3. Waarvan er 2 dood aan t gaan zijn van t pulken van de meiden. Ik dacht dat ze er nu wel aan toe waren
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 12 november 2004 @ 00:23:30 #86
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_23257129
Ik heb ook alleen maar aangevreten planten met dank aan drie katten
pi_23257277
ik heb helemal geen planten meer door de katten
Scheelt ook weer water geven, dat schijn ik ook nog wel eens te vergeten
  vrijdag 12 november 2004 @ 07:46:39 #88
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_23259589
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 00:09 schreef jessie het volgende:
Daniman ik wil me achternaam hier gewoo niet. Dus ff editten aub

He hoe dat zo spindizzy
sorry Jessie, ik dacht er even niet bij na, en na deze post lag ik al op bed. BE heeft het inmiddels gelukkig al gedaan!
  vrijdag 12 november 2004 @ 07:51:22 #89
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_23259605
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 00:13 schreef Spindizzy het volgende:
Oh en Daniman: echte namen gebruiken is zo min...
zoals ik a zei: Ik dacht er even niet bij na, mijn excuses ervoor.

Maarreh... er zijn hier ook luitjes die zelf al hun eigen naam gebruiken, dus echte namen gebruiken is niet altijd min, ligt aan de user in welke mate hij/zij haar privacy en anonimiteit wil behouden.

[ Bericht 14% gewijzigd door daniman op 12-11-2004 08:52:03 ]
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 12 november 2004 @ 08:34:16 #90
13151 crew  Rewimo
pi_23259839
't Is nu eenmaal netiquette, Daniman De (echte) naam van een ander noem je niet. Dat je die van jezelf plaatst is natuurlijk geen probleem.
pi_23259925
spindizzy Heb je nog gezwaait
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  vrijdag 12 november 2004 @ 08:51:07 #92
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_23259940
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 08:34 schreef Rewimo het volgende:
't Is nu eenmaal netiquette, Daniman De (echte) naam van een ander noem je niet. Dat je die van jezelf plaatst is natuurlijk geen probleem.
ok Weer wat geleerd!
pi_23259947
O ik weet wat je het niet met opzet deed hoor. BE thx voor t veranderen.

Ja de kozijnen van eht laatste gedeelte zijn nu ook binnen. Dus joepie we zitten alweer vanaf kwart voor 8 in de t*r*ingzooi en kou!
Van ellende zit ik nu maar boven te spelen emt de kids. Dekentje op de grond hier met kussen en dat vinden ze NOG leuk. Ben benieuwd hoe lang ik ze hier zoet kan houden.
Janneke is nog aan het naslepen van het niet lekker zijn. Dat uit zich altijd in een vreselijke drein bui. Huilen om alles en niks. Dus we zitten lekker met dikke truien aan te sjaggerijnen boven. Geer is blij dat die aan t werk is denk ik
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 12 november 2004 @ 08:53:09 #94
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_23259957
hoe lang zijn ze nog bezig Jessie?
pi_23259984
Nou ze zijn nu al ik denk bijna 4 weken bezig. Niet elke dag omdat er dan weer iets niet was. Maar dit krijgen ze er vandaag wel in. De 18e of de 19e komen ze nog een keer terug om het goede deurpaneel erin te zetten. En dan lopen ze de laatste kleine dingentjes nog even langs. (verkeerde deurgrepen enzo vervangen) Dus het eind is in zicht. En dit is in ieder geval het laatste breek werk.
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 12 november 2004 @ 08:57:45 #96
13151 crew  Rewimo
pi_23259997
Sterkte ermee Jessie! Nog even doorbijten dus.
  † In Memoriam † vrijdag 12 november 2004 @ 08:58:40 #97
7074 moussy
kuttekop
pi_23260005
Jessie, ik weet niet of het kaartje er nog staat, maar in Janneke dr geboortekaartje staat naam én adres
pi_23260023
Ja was ook al veranderd
Het voelt heerlijk!!!!
pi_23260027
Thx Rewimo
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † vrijdag 12 november 2004 @ 09:01:21 #100
7074 moussy
kuttekop
pi_23260036
.....en..... bij de filmpjes staat je naam... daarom gebruik ik mn webspace van de provider niet
pi_23260045
Ja klopt maar dat staat niet zo open bloot. Dan moeten ze er moeite voor doen
Het voelt heerlijk!!!!
pi_23260064
O ja staat er ook open en bloot. Nou ja dat topic is gelukkig al vol
Het voelt heerlijk!!!!
pi_23260109
Rewimo waar staat die link van die kinderzender ook al weer?
Het voelt heerlijk!!!!
pi_23260189
geen rewimo is, maar hoop en denk dat je www.kind.fm bedoeld

ps. hebben die werklui de hele dag nog nodig om de boel te fixen ??
pi_23260213
He thx, hopelijk houd ze dit stil.
Ik denk dat ze tot een uur of 4 bezig zijn ofzo.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_23260233
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 09:17 schreef jessie het volgende:
He thx, hopelijk houd ze dit stil.
Ik denk dat ze tot een uur of 4 bezig zijn ofzo.
dan is het de moeite niet echt meer om langs te komen. Alicia stond vanmorgen op met de vraag 'Bo toe' ??
pi_23260243
Hahahahaha wat lief. Je kan een bakkie op me slaapkamer komen doen
Beneden is het nu echt te koud om te zitten
Het voelt heerlijk!!!!
pi_23260271
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 09:20 schreef jessie het volgende:
Hahahahaha wat lief. Je kan een bakkie op me slaapkamer komen doen
Beneden is het nu echt te koud om te zitten
nee joh, veel te veel rompslomp en gedoe joh voor jou. Wel grappig bivakeren op de slaapkamers (dat word tenten bouwen joh, lekker kroelen, theetje drinken en voorlezen tot een uur of 4. Succes)
pi_23260319
Hahahahahaha De meiden van mij zijn alles zo zat. Ze zitten nu samen op bed. Janneke valt er steeds bijna af ( we hebben een vrij hoog bed, boxspring) Dus ik tik met een achteromkijkhoofd.
Kroelen zijn ze niet voor in een bui. (Bo begon toen ze wakker werd al met ik MOET dit en ik MOET dat) Maar ik ga zo inderdaad het theeserviesje maar pakken
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 12 november 2004 @ 09:57:05 #110
13151 crew  Rewimo
pi_23260691
Knor, ik zag dat ze bij Ikea pluchen LHB's hebben voor 1 euro. Ik ga er vanmiddag heen, heb je interesse?
pi_23260849
Inmiddels word heir hevig op k3 gedanst. En hebben we de koekjes er maar bij gepakt
Het voelt heerlijk!!!!
pi_23261010
quote:
Op donderdag 11 november 2004 22:16 schreef Luchtbel het volgende:
de feestdag lijstjes
pi_23261124
Ja ik snap ook al niet wat de feestdag lijstjes zijn.
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 12 november 2004 @ 10:28:56 #114
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_23261165
Dat zijn die lijstjes die in alle tijdschriften (en op tv) opduiken aan het eind van het jaar. Lijstjes met de leukste tv-programma's, de zieligste doden, het afschuwelijkste nieuws...

Jaaroverzichten enzo.
pi_23261231
Ooooooooooooooooooooooooooooooooooow. Knap dat jij dat weet. Ik dacht al aan de verjaardags felicitatielijstjes hier enzo, hahahahaha.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_23261233
Aha ik dacht hierzo, ach het is nog vroeg
  † In Memoriam † vrijdag 12 november 2004 @ 10:32:19 #117
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23261234
dat soort lijstjes hoeven van mij ook niet zo

ik was net in de supermarkt want de liga was op. zie ik van die pakken staan met zo'n aktie voor korting in dierenparken dr op. goh denk ik, dat hadden ze vorig jaar ook! leuk!
kijk ik eens bij de houdbaarheidsdatum is die liga maar 9 maanden overtijd
pi_23261248
Hahahaha dan gaat die bijna bevallen lady-wrb. Heb je ff meegepuft
Het voelt heerlijk!!!!
pi_23261250
in Amerika had je de supermarkt waarschijnlijk aan kunnen klagen
  † In Memoriam † vrijdag 12 november 2004 @ 10:34:10 #120
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23261270
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 10:33 schreef beefcake het volgende:
in Amerika had je de supermarkt waarschijnlijk aan kunnen klagen
ik heb gewoon ergens anders liga gekocht, maar wel het winkelpersoneel dr even op aangesproken.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 12 november 2004 @ 10:34:47 #121
13151 crew  Rewimo
pi_23261279
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 10:32 schreef lady-wrb het volgende:
dat soort lijstjes hoeven van mij ook niet zo

ik was net in de supermarkt want de liga was op. zie ik van die pakken staan met zo'n aktie voor korting in dierenparken dr op. goh denk ik, dat hadden ze vorig jaar ook! leuk!
kijk ik eens bij de houdbaarheidsdatum is die liga maar 9 maanden overtijd
En hij liep nog niet weg
pi_23261325
Ah bah liftende liga, das nie goed hoor

En feestdaglijstjes heb je tegenwoordig het hele jaar door op tv. De 25 schandalen, de top 10 van... Je word er werkelijk gek van. Ik zap dat soort programma's ook altijd gelijk door.
pi_23261585
Wat voor sinterklaas cd's hebben jullie? Als jullie die al hebben.
Ik zag op www.meermusical.nl een leuke. Daar kan je ook stukjes luisteren. Tenminste niet door van die kinderkoortjes gezongen.
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † vrijdag 12 november 2004 @ 10:55:59 #124
7074 moussy
kuttekop
pi_23261677
ernst en bobbie met sinterklaas is leuk die van de kerst ook
pi_23261787
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 10:51 schreef jessie het volgende:
Wat voor sinterklaas cd's hebben jullie? Als jullie die al hebben.
Ik zag op www.meermusical.nl een leuke. Daar kan je ook stukjes luisteren. Tenminste niet door van die kinderkoortjes gezongen.
Ow God, die hadden we bij de Edah waar ik werkte. Hij duurde maar 58 minuten, dus hij stond de héle dag op repeat. Echt helemaal krankzinnig werd je van die kwelende kindertjes, elke keer als mijn baas durfde langs te lopen begon ik al te roepen dat als ie 'm nu niet afzette ik het persoonlijk zou doen en de cd in de magnetron zou stoppen.

Hij kwam gewoon de hele dag niet meer van z'n kantoor af, de eikel
pi_23261849
De stukjes die ik luisterde net waren door volwassenen gezongen niet door kinderen.

Moussy die van ernst en bobby zijn dat ook wel de standaard sinterklaas liedjes?
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 12 november 2004 @ 11:03:51 #127
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_23261854
In supermarkten staat sowieso altijd hetzelfde bandje op. Uren, dagen, weken , maanden, jaren achter elkaar elke drie uur dezelfde schijtnummers Nog erger dan chinese watertorture...

Soms hoor ik weer zo'n nummer ergens voorbij komen en dan krijg ik gelijk koppijn en de neiging de eerste de beste die ik zie zo'n gigantische lel te verkopen. Wreed is het!
pi_23261858
Lol Spindizzy
Ik blijf maar ff uit je buurt geloof ik
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 12 november 2004 @ 11:05:29 #129
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_23261881
Ik heb nu een leuk cdtje opstaan hoor dus ik ben best mellow... Als je de FeestdagenPMS niet meerekent
pi_23261900
Ok dan kom ik weer tevoorschijn
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † vrijdag 12 november 2004 @ 11:07:13 #131
43556 miss_dynastie
pi_23261911
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 11:03 schreef Spindizzy het volgende:
In supermarkten staat sowieso altijd hetzelfde bandje op. Uren, dagen, weken , maanden, jaren achter elkaar elke drie uur dezelfde schijtnummers Nog erger dan chinese watertorture...

Soms hoor ik weer zo'n nummer ergens voorbij komen en dan krijg ik gelijk koppijn en de neiging de eerste de beste die ik zie zo'n gigantische lel te verkopen. Wreed is het!
pi_23262208
Ik weet ut. Het is al tig keer besproken geloof ik. Maar dat transfer papier. Ik heb voor 6 vel 5.95 betaald bij de hema. Kan dat goedkoper en waar?
Ik ga voor de sinterklaas zakdoekjes ofzo met een foto van de kids doen voor de opa's en oma's. Vind t zo lullig als die niks in die zak hebben. Leek me wel grappig.
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † vrijdag 12 november 2004 @ 11:22:26 #133
7074 moussy
kuttekop
pi_23262216
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 11:03 schreef jessie het volgende:

Moussy die van ernst en bobby zijn dat ook wel de standaard sinterklaas liedjes?
  † In Memoriam † vrijdag 12 november 2004 @ 11:23:39 #134
7074 moussy
kuttekop
pi_23262240
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 11:21 schreef jessie het volgende:
Ik weet ut. Het is al tig keer besproken geloof ik. Maar dat transfer papier. Ik heb voor 6 vel 5.95 betaald bij de hema. Kan dat goedkoper en waar?
Ik ga voor de sinterklaas zakdoekjes ofzo met een foto van de kids doen voor de opa's en oma's. Vind t zo lullig als die niks in die zak hebben. Leek me wel grappig.
Je kleinkind besmeuren met snot

Kweenie of het goedkoper kan, vind alleen het kadoo niks
pi_23262255
Ik had niet anders verwacht
Het voelt heerlijk!!!!
pi_23262354
Ik heb weer wat. Ik zeg net tegen Bo ga eens om t hoekje van de kast staan, dan tover ik iets lekkers. (heb hier chocololly's in de la liggen) Gedaan. Ze vind het heerlijk. Alleen nu gaat ze dus steeds om het hoekje van de kast staan
Het voelt heerlijk!!!!
  Licht Ontvlambaar vrijdag 12 november 2004 @ 11:31:38 #137
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_23262415
Over foto's van je kindje gesproken, TPG heeft weer zo'n gratis fotokaarten-actie

Ik heb Isa alweer verdeeld over de familie
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  † In Memoriam † vrijdag 12 november 2004 @ 11:35:52 #138
7074 moussy
kuttekop
pi_23262516
Is een wit t-shirt met trotse opa-oma + foto niks?
  † In Memoriam † vrijdag 12 november 2004 @ 11:39:54 #139
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23262602
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 11:31 schreef Sjeen het volgende:
Over foto's van je kindje gesproken, TPG heeft weer zo'n gratis fotokaarten-actie

je had wel even mogen zeggen dat er geluid bij zat, ik schrok me dood (speaker stond een beetje hard )
  Licht Ontvlambaar vrijdag 12 november 2004 @ 11:45:49 #140
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_23262757

[mosterd na de maaltijd]
Ow, enne niet schrikken, er zit geluid bij, dus zet de speakers niet te hard.
[/mosterd na de maaltijd]
  † In Memoriam † vrijdag 12 november 2004 @ 11:50:19 #141
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23262881
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 11:45 schreef Sjeen het volgende:

[mosterd na de maaltijd]
Ow, enne niet schrikken, er zit geluid bij, dus zet de speakers niet te hard.
[/mosterd na de maaltijd]
  † In Memoriam † vrijdag 12 november 2004 @ 11:55:40 #142
37843 lady-wrb
kortaf
  † In Memoriam † vrijdag 12 november 2004 @ 11:58:04 #143
7074 moussy
kuttekop
pi_23263095
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 11:35 schreef moussy het volgende:
Is een wit t-shirt met trotse opa-oma + foto niks?
keukenschort?
pi_23263241
Lol Moussy. Keukenschort is ook wel een leuk idee. Jij wil echt van die zakdoekjes af he. Maar ik ga ze echt niet borduren echt niet beloofd

Ik word gek. Dat kut klote kozijn van de keuken wat er nu in gaat. Klopt niet! Dus er moet weer nieuw besteld worden en dan moet het er dus weer uit. Dus we zitten nu in de gigakelerezooi en binnenkort weer. Hier word je gewoon niet goed van.
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † vrijdag 12 november 2004 @ 12:08:12 #145
7074 moussy
kuttekop
pi_23263316
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 12:04 schreef jessie het volgende:
Lol Moussy. Keukenschort is ook wel een leuk idee. Jij wil echt van die zakdoekjes af he. Maar ik ga ze echt niet borduren echt niet beloofd
Nou, ik vind het zo'n eng idee dat ze je kind met snot gaan besmeuren

Ik ben ook zo'n trut die álle foto's bij de fotograaf neemt, omdat ze anders "mijn kind" weggooien
pi_23263378
O zo, hahaha. Maar ik denk dat ze het zonde vinden om hun neus erin te snuiten. Dus ja eigenlijk hebben ze er ook geen hol aan.
En eigenlijk moet het ook iets zijn wat je niet teveel wast anders gaat het er zo af denk ik. Dus dan is een zakdoek eignelijk neit zon best idee. Nou ja ik heb nog ff de tijd om wat te verzinnen. En mezelf kennende wissel ik ngo wel tig keer van idee
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 12 november 2004 @ 12:15:05 #147
3011 E.T.
pi_23263476
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 11:55 schreef lady-wrb het volgende:
mag ik deze hier plaatsen?
http://www.telegraaf.nl/b(...)stmatig_verwekt.html
twee jaar geleden was dat nog 1 op 52 (tenminste, dat werd bij de informatie-avond van ivf verteld)

Best veel eigenlijk...
  † In Memoriam † vrijdag 12 november 2004 @ 12:17:25 #148
7074 moussy
kuttekop
pi_23263527
Als iedereen ff flink door lult wil ik wel verklappen wat wij voor de ouders hebben die van mij kunnen de gesloten topics nooit vinden
pi_23263544
Vertel!
Het voelt heerlijk!!!!
  Licht Ontvlambaar vrijdag 12 november 2004 @ 12:20:36 #150
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_23263622
Sjeen l*lt even door zodat de kadootjes bekend gemaakt kunnen worden
pi_23263738
Ja Moussy, vertel!

Ik baal trouwens, heb net tentamen gehad en ging niet zo goed! Ik had ontzettend goed geleerd maar ze vroeg precies andere dingen dan ik dacht!
pi_23263758
He wat jammer Zabb
Het voelt heerlijk!!!!
pi_23263799
Ja zeg dat wel! Ik hoop dat ik net genoeg punten heb met de vragen die ik wel wist! Een 5,5 is genoeg!
* Zabb hoopt er het beste van!
pi_23263815
Waneer krijg je de uitslag?
Het voelt heerlijk!!!!
pi_23263833
Nou dat kan soms wel even duren, maar ik hoop binnen 2 weken!
pi_23263866
Nog even in spanning zitten dus. Succes ermee!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_23264010
Dankje Jessie!
  † In Memoriam † vrijdag 12 november 2004 @ 12:40:06 #158
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23264151
luca heeft vanmorgen weer wat stuntwheels over de post gekregen en zit die nu helemaal gelukkig in zijn album te doen
pi_23265309
Ik ben weer op huizenjacht hoor.
Deze is m'n dorp: http://www.dassen.nl/aanbod2_detail_woning.php?object_id=1390
Ik vraag me alleen af of het erf bij het huis hoort, aangezien er ook een garagepoort in die muur zit.
De schouw gaat er zowiezo aan.....

pi_23265483
syrena, er staat in de omschrijving dat je 'via erf toegang hebt tot de voordeur' dus ik denk dat het erf van iemand anders is, maar dat je wel 'overpad'recht of hoe zoiets ook weer heet hebt. dus dat je er wel overheen mag. maar ik kan 't mis hebben natuurlijk. ziet er wel lekker ruim uit van binnen!

lady-wrb wat zijn stuntwheels?

ik ga zo het wiegje schilderen!
pi_23265486
Da's niet gek Syrena! In Amsterdam kan je voor dat geld net een parkeerplaats kopen tegenwoordig
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_23265531
Er staat boven: Hoekwoning met erf. De ingang zit als het ware aan de achterkant. Misschien is het ooit een winkel geweest ofzo.
pi_23265571
Ik wacht even tot m'n collega weg is, en de studenten weg zijn en dan bel ik de makelaar over het erf
Als het idd met recht van overpad o.i.d. is dan hoef ik het niet.... Ik wil wel buitenzitten en dan niet tegen een ander z'n auto aan moeten kijken
pi_23265682
moussy lezen jouw ouders hier wel eens mee dan? grappig zeg. al ben ik blij dat de mijne dat niet doen. maar ik ben benieuwd wat je voor ze hebt. ik heb gisteren bij kruidvat.nl 2x zo'n foto-kalender samengesteld. niet zo origineel maar ze waren vorig jaar zo blij met mijn zelfgemaakte dat het dit jaar vast weer in goede aarde valt.
pi_23265767
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 13:40 schreef snoopy het volgende:
Er staat boven: Hoekwoning met erf. De ingang zit als het ware aan de achterkant. Misschien is het ooit een winkel geweest ofzo.
goed gezien! het erf is dus wel degelijk van 'jou' Syrena, je moet alleen achterom. (ik had net die onderste 2 foto's niet eens gezien, ziet er wel knus uit die tuin/erf!)
  † In Memoriam † vrijdag 12 november 2004 @ 13:50:51 #166
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23265782
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 13:37 schreef bixister het volgende:

lady-wrb wat zijn stuntwheels?
een soort tolletjes die bij de lays chips zitten met gekleurde rubber randjes
pi_23265805
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 13:50 schreef lady-wrb het volgende:

een soort tolletjes die bij de lays chips zitten met gekleurde rubber randjes
Die heb ik ook al een paar keer gezien, heb ze alleen al weggegooid..
  † In Memoriam † vrijdag 12 november 2004 @ 13:52:33 #168
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23265816
wat een leuk huis syrena! ben je echt van plan dat te kopen?
  † In Memoriam † vrijdag 12 november 2004 @ 13:58:42 #169
7074 moussy
kuttekop
pi_23265960
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 13:46 schreef bixister het volgende:
moussy lezen jouw ouders hier wel eens mee dan? grappig zeg. al ben ik blij dat de mijne dat niet doen. maar ik ben benieuwd wat je voor ze hebt. ik heb gisteren bij kruidvat.nl 2x zo'n foto-kalender samengesteld. niet zo origineel maar ze waren vorig jaar zo blij met mijn zelfgemaakte dat het dit jaar vast weer in goede aarde valt.
Mn moeder leest hier af en toe mee 1 van mn schoonzussen ook trouwens, van de rest weet ik het niet en mn schoonmoeder heeft hier ook wel eens zitten gluren Ik kreeg iig van ze te horen dat; Ik heb zoveel schijt aan alles, dat ik stront te kort kom goed bij me past

Wat ze krijgen heeft trouwens niks met de kinderen te maken
pi_23266006
Leuk huis, Syrena

...in Stein, woont er ook eens een fokster vlakbij
pi_23266113
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 13:52 schreef lady-wrb het volgende:
wat een leuk huis syrena! ben je echt van plan dat te kopen?
Als het vanbinnen nog een beetje redelijk is wel ja. Wel met hulp van pa en ma, want alleen krijg ik geen hypotheek voor zoveel geld.

Maar eerst de woningvereniging bellen, misschien hebben die me wel per ongeluk op 1 gezet ergens
pi_23266151
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 14:00 schreef lily het volgende:
Leuk huis, Syrena

...in Stein, woont er ook eens een fokster vlakbij
Ieheheehhehhh fokkers in de buurt
In Elsloo woont er ook eentje trouwens

En waar woonde jij ook weer? Ongeveer?

Sjeen is ook van Limburg, ik meen Maastricht of omgeving.
pi_23266177
Idd leuk huis Syrena!

Moet je deze eens zien!!! Maar 1,6 miljoen euro'tjes!
pi_23266215
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 14:05 schreef Syrena het volgende:
En waar woonde jij ook weer? Ongeveer?
Heerlen
pi_23266249
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 14:06 schreef Zabb het volgende:
Idd leuk huis Syrena!

in de villawijk "Kazen" ....

wat een rare naam
  vrijdag 12 november 2004 @ 14:09:34 #176
30488 coolbabe
My little pwny
pi_23266257
Leuk huis Syrena. Ik mocht willen dat de huizen hier in het westland zo betaalbaar waren
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 12 november 2004 @ 14:10:23 #177
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_23266271
Sjeen woont in Maastricht (ben geboren in de Vroedvrouwenschool in Heerlen).
Leuk huisje Syrena!! Ziet er goed uit, zowel van binnen als van buiten. Goh, Stein daar wonen een paar oud-collega's en ik ken er ook nog een paar mensen die bij de Vrijwillige brandweer zitten.
Lily, welke regio kom jij vandaan?

Ahhh, ik zie het al Heerlen (welke kant van het spoor?)
  vrijdag 12 november 2004 @ 14:12:36 #178
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23266313
Leuk huis Syrena, en niet duur!
pi_23266401
Coolbabe, de huizenprijzen in het zuiden verschillen erg. In Maastricht bijvoorbeeld zijn ze weer heel duur. Maar als je wilt kun je zeker voor relatief weinig geld een vrij aardig huis kopen ja...
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 14:10 schreef Sjeen het volgende:
Ahhh, ik zie het al Heerlen (welke kant van het spoor?)
Mijn ouders wonen nog steeds in Zuid (100 meter van de vroedvrouwenschool). Ik woon nu in Noord.
pi_23266425
Leuk Syrena!

Wij gaan zo weg om te beginnen aan onze weekendtour...Straks naar Noca zn zus, daarna naar mn ouders om daar te slapen, morgen zijn mijn opa en oma 50 jaar getrouwd en hebben we overdag en een deel van de avond 'feest', daarna een verjaardag en zondag ook een verjaardag. Is het geoorloofd dat ik er een beetje tegenop zie?? Ik wordt al moe alsk er aan denk Maar goed wel leuk allemaal

Fijn weekend allemaal!
pi_23266463
Dat wordt inderdaad een druk weekend, clauwheee. Veel plezier
  † In Memoriam † vrijdag 12 november 2004 @ 14:20:52 #182
43556 miss_dynastie
pi_23266515
Gaaf Syrena! Ik zou ut wel weten

Clauwheee, ik wens je ondanks de drukte heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier

Hier achter ons huis zit een grote, dubbele garage met zolder. Verkoop was vroeger onbespreekbaar, Nu is het wel bespreekbaar, ze willen er 130.000 euro voor hebben Die prijs blijft nog een paar jaar staan, dus misschien als we ooit geld hebben; het is wel een mooi ding en je houdt een grote tuin over.
  † In Memoriam † vrijdag 12 november 2004 @ 14:22:49 #183
7074 moussy
kuttekop
pi_23266563
quote:
Idd leuk huis Syrena!

zo'n groot huis en dan nog een kattenbak in de keuken hebben..... daar was toch wel een ander plekje voor te verzinnen...

de balzaal aka keuken

Zitten we vandaag in de linker of rechter woonkamer

Zouden de mensen aan woningruil willen doen ?
pi_23266665
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 13:29 schreef Syrena het volgende:
Ik ben weer op huizenjacht hoor.
Deze is m'n dorp: http://www.dassen.nl/aanbod2_detail_woning.php?object_id=1390
Ik vraag me alleen af of het erf bij het huis hoort, aangezien er ook een garagepoort in die muur zit.
De schouw gaat er zowiezo aan.....
Leuk huisje, schouw heeft alleen wat werk nodig, moet je niet weghalen . . .
pi_23266679
Ik ben me helemaal aan het voorstellen hoe het is als het gesneeuwd heeft op "mijn" erf

Enige nadeel, het ligt op de hoek van de cafébuurt. Tegenover ligt een ouwelullencafé, in de zijstraat die je op de foto ziet liggen nog eens drie café's. Er ligt ook een frituur, en op zaterdagavond is het dus tot een uur of half vier niet echt rustig.

Overigens ligt een paar huizen verderop NOG een frituur wel gunstig.
Maar goed, twee weken geleden is dus iemand met volle snelheid langs die café's gescheurd, doelbewust op een groepje ingereden.....

Maar goed, ik zal de makelaar eens aan de tand voelen
pi_23266682
schat, maai jij ff het gras

pi_23266697
quote:
Te klein voor mijn smaak
pi_23266738
Dat kinderfietsje staat niet voor niks in de kamer !! Dat arme kind loopt zich te pletter.

Mijn ex had ook zo'n enorm huis. Altijd was het er steenkoud en hij had geen smaak van inrichten, hij had gewoon een tweedehands inboedel van iemand overgekocht..... zit je daar in je dure huis met tweedehands jaren '80 meubels...
pi_23266764
En deze keuken is vreemd!

pi_23266779
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 14:27 schreef lily het volgende:
Ben je gek, dat laat je dan natuurlijk doen. Door de tuinman
pi_23266786
Ik hou wel m'n hart vast voor de badkamer van "mijn" huis, er staat niet voor niks geen foto van bij
pi_23266826
Waarschijnlijk weer zo'n hippe retro badkamer
pi_23266861
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 14:31 schreef snoopy het volgende:
Ben je gek, dat laat je dan natuurlijk doen. Door de tuinman
zo'n gespierde, zonder shirtje zeker
pi_23266864
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 14:32 schreef snoopy het volgende:
Waarschijnlijk weer zo'n hippe retro badkamer
Ow God, was even idd de wc-bril van Kleintje vergeten!
Mag je foto's maken als je met de makelaar ergens gaat kijken? Anders moet ik het maar stiekem doen
  † In Memoriam † vrijdag 12 november 2004 @ 14:34:37 #195
7074 moussy
kuttekop
pi_23266871
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 14:27 schreef lily het volgende:

[afbeelding]
ik zie je volgende week dan wel weer in de linker woonkamer uurtje of 20:30?
pi_23266909
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 14:34 schreef Syrena het volgende:

Mag je foto's maken als je met de makelaar ergens gaat kijken? Anders moet ik het maar stiekem doen
Jahaa, wel foto's maken! Wij moeten natuurlijk ook beslissen of de koop doorgaat
pi_23266942
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 14:34 schreef Syrena het volgende:
Tuurlijk, voor je (LAT) relatie/ouders/je zuster in australië/overigen* . . .

* ) Doorhalen wat niet van toepassing is
  Licht Ontvlambaar vrijdag 12 november 2004 @ 15:27:03 #198
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_23268129
Lily, ik heb zelf eerst in het Bekkerveld en daarna 15 jaar op de Heerlerbaan gewoond. Heb er nog overal familie zitten. Maar vriendjelief wilde niet in Heerlen wonen

Leuke huisjes trouwens
pi_23268219
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 15:27 schreef Sjeen het volgende:
Lily, ik heb zelf eerst in het Bekkerveld en daarna 15 jaar op de Heerlerbaan gewoond.
das toevallig

Ik heb eerst jaren op de Heerlerbaan gewoond en daarna 5 jaar in het Bekkerveld
  Licht Ontvlambaar vrijdag 12 november 2004 @ 15:33:40 #200
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_23268307
Je bent iets ouder dan ik (5 jaartjes maar), dus dat we elkaar kennen is onwaarschijnlijk he. Toch even proberen, toevallig op de OBS gezeten?
pi_23268355
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 15:33 schreef Sjeen het volgende:
Je bent iets ouder dan ik (5 jaartjes maar), dus dat we elkaar kennen is onwaarschijnlijk he. Toch even proberen, toevallig op de OBS gezeten?
(Damon gaat hier wel in maart naartoe )
pi_23269419
Zondag naar mijn broertje in Delfzijl

* Beaker is blij

Mijn ouders zijn vandaag bij hem aan boord geweest en het schijnt erg goed te gaan met hem en hij ziet niet anders uit daar was ik zo bang voor
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  Licht Ontvlambaar vrijdag 12 november 2004 @ 16:16:54 #203
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_23269506
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 15:35 schreef lily het volgende:

[..]

(Damon gaat hier wel in maart naartoe )
Dan zullen we elkaar waarschijnlijk niet kennen OBS is trouwens leuk!
pi_23269595
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 16:13 schreef Beaker het volgende:

Mijn ouders zijn vandaag bij hem aan boord geweest en het schijnt erg goed te gaan met hem en hij ziet niet anders uit daar was ik zo bang voor
Leuk voor je Beaker
pi_23269874
Leuk Beaker!!
  † In Memoriam † vrijdag 12 november 2004 @ 16:31:46 #206
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23271439
Ben daarnet gelijk naar mijn ouders gereden en heb daar alvast een voorproefje genomen door de foto's te bekijken

heb er zo'n zin in
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_23271899
Ehm... ik ben waarschijnlijk een spuitelf, maar heb ik iets gemist over je broertje, Beaker? Ik wil wel heel blij voor je zijn maar ik weet niet waar het over gaat
  vrijdag 12 november 2004 @ 17:53:57 #209
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_23271928
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 17:52 schreef beefcake het volgende:
Ehm... ik ben waarschijnlijk een spuitelf, maar heb ik iets gemist over je broertje, Beaker? Ik wil wel heel blij voor je zijn maar ik weet niet waar het over gaat
hier hetzelfde
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_23271950
Beaker laat jij zondag je broertje wel heel? Niet plat knuffelen dus
pi_23272414
Ik heb mijn broertje al 10, bijna 11 maanden niet gezien, omdat hij voor een stage op een schip zat

Afgelopen nacht is hij aangekomen met het schip in Dordrecht (5 minuten bij ons vandaan) maar vanwege onderzoeken etc. mochten alleen mijn vader en moeder aan boord!
Vanmiddag om half twee is hij vertrokken naar Delfzijl, waar hij twee weken zal zijn alle tijd dus om hem alles te vragen
Een klein minpuntje delfzijl is ruim 3 uur rijden! Kan me eigenlijk niks schelen

Echt heel erg kom uit een heel hecht gezinnetje en als dan ineens je broertje zo lang weg gaat dan slaap je op een gegeven moment niet lekker meer!

Beaker

Anitra, ik zal hem heel laten hoor
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  vrijdag 12 november 2004 @ 18:25:29 #212
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_23272609
wat fijn voor je beaker
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  vrijdag 12 november 2004 @ 18:26:43 #213
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_23272631
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 18:14 schreef Beaker het volgende:
Dordrecht (5 minuten bij ons vandaan)
Misschien zijn we elkaar al zonder het te weten regelmatig voorbijgelopen.
pi_23273305
Woon jij in Dordrecht Spindizzy?

hmmmm...wacht is ff, ken ik jou niet ergens van
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  vrijdag 12 november 2004 @ 19:03:00 #215
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_23273332
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 19:01 schreef Beaker het volgende:
Woon jij in Dordrecht Spindizzy?
Daarom zei ik ook dat ik wel even naar je broertje zou zwaaien
  † In Memoriam † vrijdag 12 november 2004 @ 19:03:08 #216
43556 miss_dynastie
pi_23273337
Beaker, wat spannend he!!!
pi_23273437
ik zelf kom uit Ridderkerk Vroeger ging ik nog wel is wat drinken in Dappen wel is geweest neem ik aan?!
Ga ook altijd naar de kinki kapper in Dordrecht

mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  vrijdag 12 november 2004 @ 19:21:15 #218
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_23273738
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 19:07 schreef Beaker het volgende:
ik zelf kom uit Ridderkerk Vroeger ging ik nog wel is wat drinken in Dappen wel is geweest neem ik aan?!
Zo hip ben ik helemaal niet joh. Kinki ging ik ook wel heen. Heb nu lang haar dus nu niet meer
pi_23273883
Beaker is ook niet zo hip hoor maar ze knippen er gewoon goed! Ik ga overigens naar CP Head Art voorheen Kinkikappers
Wat leuk dat je uit de buurt komt ik zal de volgende extra goed opletten als ik in Dort ben, wellicht krijg ik dan ineens het "spindizzy"gevoel
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  vrijdag 12 november 2004 @ 19:32:56 #220
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_23273956
Je kunt me niet missen. Ik ben degene met een missend hoefje en een doodsbange hond
pi_23273998
* Beaker erg goed op gaat letten vanaf nu
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_23274076
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 19:32 schreef Spindizzy het volgende:
missend hoefje
  † In Memoriam † vrijdag 12 november 2004 @ 19:40:17 #223
37843 lady-wrb
kortaf
  † In Memoriam † vrijdag 12 november 2004 @ 19:40:43 #224
37843 lady-wrb
kortaf
  vrijdag 12 november 2004 @ 19:41:30 #225
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_23274112
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 19:39 schreef Zabb het volgende:

[..]

Ik ben geboren zonder linkerhand

Ja, Casper is nog steeds heel bang. Maar wel hartstikke dapper
pi_23274139
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 19:41 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Ik ben geboren zonder linkerhand
Ohja joh? Dat wist ik niet!
  vrijdag 12 november 2004 @ 19:47:37 #227
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_23274254
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 19:42 schreef Zabb het volgende:

[..]

Ohja joh? Dat wist ik niet!
Volg je dan niet al mijn posts op de voet?
pi_23274288
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 19:47 schreef Spindizzy het volgende:
Volg je dan niet al mijn posts op de voet?
Tuurlijk!!
  † In Memoriam † vrijdag 12 november 2004 @ 19:56:49 #229
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23274452
getverderrie, zit net de kat bij mij op schoot, laatie zomaar een enorme stinkwind

ik wist niet eens dat katten dat konden
  vrijdag 12 november 2004 @ 19:58:27 #230
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_23274490
Katten kunnen echt wel ruften Vooral onze Harrie
pi_23274592
LOL! De hond van mijn ouders laat ook heel vaak van die vieze winden....echt maf!
pi_23274748
Baby's ook.
  † In Memoriam † vrijdag 12 november 2004 @ 20:14:16 #233
43556 miss_dynastie
pi_23274863
Yian kan dat ook ja
En heel hard snurken... en ik mister_d maar aanstoten
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 12 november 2004 @ 20:14:27 #234
13151 crew  Rewimo
pi_23274865
Mannen ook
pi_23274968
Hard snurken kan ik ook volgens plank Maar dat komt omdat ik verkouden ben, goed excuus he?
  vrijdag 12 november 2004 @ 20:19:01 #236
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_23274969
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 20:14 schreef Rewimo het volgende:
Mannen ook
Ik ook
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 12 november 2004 @ 20:20:07 #237
13151 crew  Rewimo
pi_23274985
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 20:19 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Ik ook
Ik weet niet zeker waar jij het over hebt maar mijn post had nog betrekking op winden
  † In Memoriam † vrijdag 12 november 2004 @ 20:21:14 #238
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23275007
quote:

[..]

Ik ook
wil ik dit weten?
  vrijdag 12 november 2004 @ 20:23:48 #239
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_23275063
Geintjuhhhhhh!
Maar serieus: degene die géén scheten laat moet volgens mij nog geboren worden.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 12 november 2004 @ 20:25:57 #240
13151 crew  Rewimo
pi_23275102
Wij geven Nog-een-Pais altijd de schuld
  vrijdag 12 november 2004 @ 20:26:44 #241
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_23275121
Wij Harrie
pi_23275234
Halloooooo

Hier gebeurt het ruften meestal door Michiel en Lycos....
Michiel geeft het meestal Lycos of zelfs Wilyan op de schuld...
W ~ H ~ T
  † In Memoriam † vrijdag 12 november 2004 @ 20:51:32 #243
37843 lady-wrb
kortaf
  FOK!fossiel vrijdag 12 november 2004 @ 21:43:03 #244
2628 Karin
pi_23276683
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 11:31 schreef Sjeen het volgende:

enorm bedankt mede namens mijn oma! Die is altijd zo blij met een foto van de kleinkids

Jessie vreselijk wat een gedoe bij jou met die kozijnen. Zo jammer dat dat niet in 1 x goed kan gaan.
  † In Memoriam † vrijdag 12 november 2004 @ 22:42:47 #245
7074 moussy
kuttekop
pi_23278032
quote:

[..]

Ik ook
vooral na bevallingen zeker
  vrijdag 12 november 2004 @ 22:46:36 #246
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_23278113
Ik wil een poncho kopen voor Jolie, zacht en harig en warm, zodat ze geen stomme rot jassen meer aanhoeft zo af en toe en het lijkt me zo kjoet

Waar vind ik zoiets?
  † In Memoriam † vrijdag 12 november 2004 @ 22:48:57 #247
7074 moussy
kuttekop
pi_23278164
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 22:46 schreef Luchtbel het volgende:
Ik wil een poncho kopen voor Jolie, zacht en harig en warm, zodat ze geen stomme rot jassen meer aanhoeft zo af en toe en het lijkt me zo kjoet

Waar vind ik zoiets?
zeeman en bristol hadden ze vorig jaar.
  vrijdag 12 november 2004 @ 22:51:42 #248
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_23278232
Daar heb ik nog niks gezien.

Het liefst wil ik ook nog vanuit huis winkelen
  † In Memoriam † vrijdag 12 november 2004 @ 22:58:36 #249
7074 moussy
kuttekop
pi_23278369
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 22:51 schreef Luchtbel het volgende:
Daar heb ik nog niks gezien.

Het liefst wil ik ook nog vanuit huis winkelen
dan gaan we toch ff zoeken welke maat?

vrijdag 12 november 2004 @ 23:01:09 #250
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_23278438
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 22:58 schreef moussy het volgende:

[..]

dan gaan we toch ff zoeken welke maat?
Ik heb al gezocht maar ik kan niks vinden
Maat 74.

Gelukkig had ik een goed humeur en wilde ik niet per se nu het perfecte ding zien te vinden
  vrijdag 12 november 2004 @ 23:27:54 #251
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_23279110
zo hier mijn haar
lach A.U.B niet om mijn stomme hoofd
  vrijdag 12 november 2004 @ 23:36:42 #252
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_23279312
op de een of andere manier doe je me altijd denken aan een nichtje van mij, babyfeet
  vrijdag 12 november 2004 @ 23:46:19 #253
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_23279541
hoe komt dat dan
  vrijdag 12 november 2004 @ 23:53:52 #254
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_23279752
je gezicht... geen idee, beetje zelfde ogen en mond denk ik.
  zaterdag 13 november 2004 @ 09:48:50 #255
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_23284287
Ik vind dat Babyfeet een hartstikke leuk hoofd heeft Met leuk haar en een prachtige Kylian Wat staat dat brilletje hem goed Tis een hele vent opeens he.

Minimeeten! Ik ga over 5 minuten Mallemeid en MalleMeneer van de trein halen
  † In Memoriam † zaterdag 13 november 2004 @ 11:09:46 #256
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23284997
wat gezellig spindizzy! is dat voor die beruchte eet-meet?
pi_23285041
Zohee dat is een end voor Mallemeid en Plank
Heel veel plezier!
  † In Memoriam † zaterdag 13 november 2004 @ 11:14:02 #258
7074 moussy
kuttekop
pi_23285043
Wij moeten verplicht tv kijken ipv naar de intocht in de stad of Alkmaar... In Alkmaar loopt mn zwager en hier mn nichtje. Ik wil toch niet dat René in 1 dag van dr geloof valt
pi_23285054
Is je zwager Sinterklaas
  † In Memoriam † zaterdag 13 november 2004 @ 11:16:07 #260
7074 moussy
kuttekop
pi_23285068
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 11:14 schreef beefcake het volgende:
Is je zwager Sinterklaas
1 van de hoofdpieten die naast die ouwe sik loopt
  † In Memoriam † zaterdag 13 november 2004 @ 11:18:43 #261
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23285100
hier komtie om 2 uur aan!

we moeten nog boodschappen doen van tevoren
drie maal raden wat er bovenaan het boodschappenlijstje staat: WORTELS
moest van luca, hij wil vanavond zijn schoen zetten
pi_23285154
De wegwijspiet

Wij zitten hier al anderhalf uur te wachten op een stel dat onze oude salontafel komt kopen
  † In Memoriam † zaterdag 13 november 2004 @ 11:27:33 #263
7074 moussy
kuttekop
pi_23285221
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 11:22 schreef beefcake het volgende:
De wegwijspiet

Wij zitten hier al anderhalf uur te wachten op een stel dat onze oude salontafel komt kopen
die komen niet meer

mn zwager schijnt met een parkeermeter om zn nek te lopen
  † In Memoriam † zaterdag 13 november 2004 @ 11:29:08 #264
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23285246
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 11:27 schreef moussy het volgende:

mn zwager schijnt met een parkeermeter om zn nek te lopen
hoe dat zo?
pi_23285274
Als ze niet meer komen zet ik hun telefoonnummer op Fok, zodat iedereen ze kan stalken

Een parkeermeter
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 13 november 2004 @ 11:31:39 #266
13151 crew  Rewimo
pi_23285283
Hier komt Sint om half 2. Als de boot nog op tijd is, tenminste... Christan maakt zich er grote zorgen om. Gelukkig heeft Sint gisteren de motor op sneller gezet *zucht van verlichting*
  † In Memoriam † zaterdag 13 november 2004 @ 11:33:41 #267
7074 moussy
kuttekop
pi_23285312
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 11:29 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

hoe dat zo?
Geen idee zal wel weer met "het verhaal" te maken hebben.
  zaterdag 13 november 2004 @ 12:35:13 #268
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_23286156
ik moest een cadeautje voor mijn broer die dit weekend jarig is kopen, maar toen ik hoorde dat Sinterklaas vandaag aankwam in het centrum (goh hier ook al? ) besloot ik dus MOOI niet naar de stad te gaan. Gelukkig hadden ze in het winkelcentrum in de wijk ook wat ik had, dus ik was zelfs nog tien keer zo snel klaar als wanneer ik wel naar de stad was gegaan
  zaterdag 13 november 2004 @ 12:39:44 #269
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_23286233
Ik vind dat hele gedoe rond de binnenkomst van Sinterklaas tegenwoordig zo overdreven, in juli is ie al op tv en kan je z'n voorbereidingen zien ik denk ook niet dat ik dit als kind had kunnen waarderen
  † In Memoriam † zaterdag 13 november 2004 @ 13:10:52 #270
7074 moussy
kuttekop
pi_23286740
Zwager in beeld, zegt ook nog wat.. HEY!! Die ken ik!! Ach, die heb je al in het sinterklaasjournaal gezien joh
  zaterdag 13 november 2004 @ 13:57:05 #271
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_23287428
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 12:39 schreef Luchtbel het volgende:
Ik vind dat hele gedoe rond de binnenkomst van Sinterklaas tegenwoordig zo overdreven, in juli is ie al op tv en kan je z'n voorbereidingen zien ik denk ook niet dat ik dit als kind had kunnen waarderen
idd, die verdraaide commercie heeft dat hele sinterklaasfeest verpest. Vroegah, toen was het nog gewoon gezellig
  † In Memoriam † zaterdag 13 november 2004 @ 14:14:52 #272
7074 moussy
kuttekop
pi_23287735
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 13:57 schreef daniman het volgende:

[..]

idd, die verdraaide commercie heeft dat hele sinterklaasfeest verpest. Vroegah, toen was het nog gewoon gezellig
In juli speelt mijn kind nog ouderwets op straat en wordt er amper tv gekeken in huize knots. Het sinterklaasgebeuren op tv was nog niet eens afgelopen en ze was al weer buiten. Het zal allemaal wel volgens René, want die vent op tv is toch nog steeds nep Daar zit je dan met je chocolademelk en saucijzenbroodjes nostalgisch te wezen met je ene kind in bed en je andere kind buiten op straat
pi_23288129
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 14:14 schreef moussy het volgende:

[..]

In juli speelt mijn kind nog ouderwets op straat en wordt er amper tv gekeken in huize knots. Het sinterklaasgebeuren op tv was nog niet eens afgelopen en ze was al weer buiten. Het zal allemaal wel volgens René, want die vent op tv is toch nog steeds nep Daar zit je dan met je chocolademelk en saucijzenbroodjes nostalgisch te wezen met je ene kind in bed en je andere kind buiten op straat
Ik zit hier ook moedeziel alleen met chocomel en pepernootjes van de bakker .
Twee kids op t plein en Lara in bed.
Screw them.
We're going home.
pi_23289156
Morgen vaart Sinterklaas met zijn stoomboot amsterdam binnen en dan kan ik het allemaal vanuit mijn patrijspoortje zien. Errug handig en leuk
  zaterdag 13 november 2004 @ 15:42:52 #275
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_23289212
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 15:40 schreef snoopy het volgende:
Morgen vaart Sinterklaas met zijn stoomboot amsterdam binnen en dan kan ik het allemaal vanuit mijn patrijspoortje zien. Errug handig en leuk
Ik ga morgen winkelen op zondag terwijl de Sint binnenvaart
pi_23289238
In Amsterdam LB??? Lijkt me niet handig
  zaterdag 13 november 2004 @ 15:46:32 #277
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_23289283
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 15:44 schreef snoopy het volgende:
In Amsterdam LB??? Lijkt me niet handig
Euh ja nee is ook niet handig nee, maar maar maar ik wil zooooooooo graag
pi_23289428
Morgen is zoiezo een rare dag in Amsterdam. Sinterklaas gebeuren en dan ook nog eens het voetballen. De relschoppers zullen iig niet in de stad zijn dan dus das weer een voordeel
pi_23289522
Nou, dan ga je toch lekker winkelen! Misschien zijn de winkels juist wel rustiger omdat iedereen naar sinerklaas staat te kijken.
  zaterdag 13 november 2004 @ 16:05:13 #280
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_23289710
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 15:56 schreef snoopy het volgende:
Nou, dan ga je toch lekker winkelen! Misschien zijn de winkels juist wel rustiger omdat iedereen naar sinerklaas staat te kijken.
Wat optimistisch
Hopelijk bedenk ik me nog
pi_23289799
Ik vind winkelen op zondag in Amsterdam sowieso een ramp. Zooooooooo druk
Alleen als het echt niet anders kan ga ik er heen en dan zorg ik dat ik om 12 uur voor desbetreffende winkel sta. Dan ben ik een van de eersten en is het niet zo druk, maar dat duurt niet lang.
pi_23289846
Het enige waar je mij op zondag wel eens kan zien in Amsterdam is de ikea en dan om 10 uur zodat we eerst ontbijten daar das best lekker voor weinig geld Of bij mijn schoonouders op visite
  † In Memoriam † zaterdag 13 november 2004 @ 16:12:37 #283
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23289893
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 15:56 schreef snoopy het volgende:
wishfull thinking heet dat toch?

hier hebben we net sinterklaas binnen zien komen
luca was voor de eerste zwarte piet nog wel bang, maar nadat bleek dat pieten plastic zakjes met lekkers bij zich hadden, was dat snel over. hij heeft een jaszak met strooigoed en 7 zakken snoep gescoord dus met die halve pedaalemmerzak vol van sint-maarten erbij hoeft hij het eerstvolgende half jaar geen snoep meer

we stonden overigens vlak voor het podium waar sinterklaas welkom werd geheten. luca heeft sinterklaas zelfs een hand gegeven!

luchtbel, dat zakkenrollen is kennelijk erg besmettelijk. terwijl luca op mijn nek zat, zag hij heel gewiekst kans om bij een argeloze vader van die sinterklaasvlaggetjes uit zijn jaszak te pikken.
ik heb zo gelachen, t ging zooooo snel, hij bukt even lichtjes naar voren en snaait zo een vlaggetje uit zijn zak . ach hij had er toch nog 3 over
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 13 november 2004 @ 16:19:26 #284
13151 crew  Rewimo
pi_23290036
Wij zijn ook naar de Sint geweest. Stonden naast het podium Sint legde uit dat hij met de bus naar ons toe was gekomen en dat Amerigo in Alkmaar was gebleven omdat dat te ver lopen was. Jammer genoeg durfde Christan niet met een zwarte piet op de foto, maar ik heb wel een close-up van Sinterklaas (hoop ik).

Morgenochtend gaan we naar Pluk, en zo ongeveer als dat afgelopen is komt Sint in het centrum aan. Hopelijk kunnen we dat ontlopen. Eén keer per weekend is wel genoeg
  zaterdag 13 november 2004 @ 16:24:54 #285
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_23290144
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 16:08 schreef snoopy het volgende:
Ik vind winkelen op zondag in Amsterdam sowieso een ramp. Zooooooooo druk
Alleen als het echt niet anders kan ga ik er heen en dan zorg ik dat ik om 12 uur voor desbetreffende winkel sta. Dan ben ik een van de eersten en is het niet zo druk, maar dat duurt niet lang.
Ik leef nog steeds in de overtuiging dat ik alleen op zondag kan winkelen maar het vriendinnetje waar mee ik ga en ik kunnen nooit op een andere dag samen dan zondags....maar ik denk dat het gewoon even wat drinken wordt morgen en dan niet in de stad hoewel ik nog steeds wil dat Jolie een poncho krijgt

Luca, zo hoort het jongen! Moet die man maar opletten hoor, een volgende pikt z'n portemonnee
pi_23290222
Als je samen gaat is het sowieso al wel gezellig natuurlijk. Maar het lekkerst vind ik het op maandag. Dan is het lekker rustig en kan je overal op je gemakje kijken.
  † In Memoriam † zaterdag 13 november 2004 @ 16:34:14 #287
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23290328
ik heb me net rot zitten lachen om het banmeldtopic. de mods daar maken er echt werk van
pi_23290430
Die mods kunnen rijmen en dichten zonder hun hemd op te lichten!
pi_23295182
Bo heeft heel aandachtig de sint op tv gekeken. Ze vond de leespiet heel erg zielig.
En toen sinterklaas in zijn boot kwam riep ze "kijk dan mama daar komt ie , echt hoo,r kijk dan, kijk dan, kijk dan" Ze was enthousiast dus
Smiddags kwam Alicia nog spelen en Jayden bellenblazen
Dat vonden de meiden wel leuk. Alhoewel Janneke vandaag de hele dag weer gehuilt heeft(aansluitend op gisterennacht) gaf ze toch af en toe een kusje aan Jayden
Om half 7 lagen ze in bed. En ze ronken heerlijk
Wij gaan volgende week ff hier in de buurt kijken. Dan komt er ook ergens 1 aan.
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 13 november 2004 @ 20:16:27 #290
3011 E.T.
pi_23295309
quote:

ik dacht al..
ik zou vandaag wat gaan doen..
de invulling van mijn zaterdag was anders dan ik van de week had bedacht...
NU weet ik wat er mist..
  † In Memoriam † zaterdag 13 november 2004 @ 20:19:11 #291
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23295351
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 20:08 schreef jessie het volgende:
Bo heeft heel aandachtig de sint op tv gekeken. Ze vond de leespiet heel erg zielig.
En toen sinterklaas in zijn boot kwam riep ze "kijk dan mama daar komt ie , echt hoo,r kijk dan, kijk dan, kijk dan" Ze was enthousiast dus
Smiddags kwam Alicia nog spelen en Jayden bellenblazen
Dat vonden de meiden wel leuk. Alhoewel Janneke vandaag de hele dag weer gehuilt heeft(aansluitend op gisterennacht) gaf ze toch af en toe een kusje aan Jayden
Om half 7 lagen ze in bed. En ze ronken heerlijk
Wij gaan volgende week ff hier in de buurt kijken. Dan komt er ook ergens 1 aan.
geen schoen gezet????
  Jubileum moderator zaterdag 13 november 2004 @ 20:21:21 #292
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_23295381
Jessie: http://www.toysrus.nl/pages.asp?id=388 dande catalogus bekijken en op pagina 15 onderaan staat een houten fornuisje
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 13 november 2004 @ 20:24:52 #293
30488 coolbabe
My little pwny
pi_23295435
Jasper heeft geen sinterklaas gezien vandaag Omdat het keihard regende wachtte coolhunk met de kinders in de auto en toen het weer droog was, was Sinterklaas al vertrokken voor zijn ronde door het hele dorp. Volgende week ben ik vrij en dan komt de sint in drie plaatsen vlak bij ons dus dan kunnen we kiezen
J&T hebben hun schoen gezet, compleet met peen. Tom dacht dat die voor hem was en ging er mee vandoor. Jasper wilde niet slapen anders kreeg hij geen kadootje. Nu als sinterklaasstress
pi_23295464
Ja de dames hebben ook schoen gezet lady-wrb (vorige week ook al een keer )

Lois die had ik inderdaad gezien.Was er ook etnhousiast over. Ik ben toen bij toys r us geweest en hij sloeg jammer genoeg nergens op. Hij was heel laag en smal. (heb t nog gepost, maar het gaat hier soms zo snel dat het niet altijd meer te volgen is )
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † zaterdag 13 november 2004 @ 20:27:24 #295
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23295476
hier is de schoen gezet hoor!

luca was bang dat sinterklaas zo'n klein schoentje over het hoofd zou zien, dus zette hem op een strategische plaats:

t is te hopen dat sinterklaas er vannacht zijn nek niet over breekt
  Jubileum moderator zaterdag 13 november 2004 @ 20:28:32 #296
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_23295493
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 20:26 schreef jessie het volgende:
Ja de dames hebben ook schoen gezet lady-wrb (vorige week ook al een keer )

Lois die had ik inderdaad gezien.Was er ook etnhousiast over. Ik ben toen bij toys r us geweest en hij sloeg jammer genoeg nergens op. Hij was heel laag en smal. (heb t nog gepost, maar het gaat hier soms zo snel dat het niet altijd meer te volgen is )
Owkee goed dat ik het weet
*weer verder gaat zoeken naar sinterklaascadeautjes*
Eva ♥ en Iris ♥
pi_23295541
Ik heb zelfs de hema gemaild met de vraag of de keukentjes nog voor de feestdagen kwamen. Maar die komen niet meer. Ikea heeft ze hier weer op voorraad dus die ga ik binnenkort maar snel halen (en loop ik dan nog tegen iets leukers aan mag ik die van ikea toch binnen 30 dagen weer ruilen)
Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator zaterdag 13 november 2004 @ 20:38:08 #298
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_23295654
Deze zijn wel heel erg prijzig maar wel ongelooflijk mooi, dit is wat ze hier in het dorp verkopen:
http://www.allehand.nl/home/index.htm
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † zaterdag 13 november 2004 @ 20:40:28 #299
7074 moussy
kuttekop
pi_23295702
René heeft dr slipper gezet, samen met die van Cas die omrolde van de slaap. Ook heeft ze 2 liedjes gezongen. Ze wilde alleen dr schoen niet doen, want die zijn zo hoog, dan past er geen groot kado in en met dr slipper kon sinterklaas dat grote kado er zo óp zetten

Jubileum moderator zaterdag 13 november 2004 @ 20:42:33 #300
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_23295739
Hier zijn geen schoenen gezet omdat ze het domweg allebei nog niet begrijpen. Eva heeft vandaag met Jeroen wel even de intocht van Sinterklaas hier bekeken maar het deed haar weinig.
Iris heeft koorts dus die moest binnen blijven en wij hebben samen de dvd Sinterklaas in Sesamstraat gekeken om in de stemming te blijven.
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † zaterdag 13 november 2004 @ 20:43:21 #301
7074 moussy
kuttekop
pi_23295745
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 20:38 schreef Lois het volgende:
Deze zijn wel heel erg prijzig maar wel ongelooflijk mooi, dit is wat ze hier in het dorp verkopen:
http://www.allehand.nl/home/index.htm

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')