Twee uur van te voren gebinnen met de snotneuzen te vegen. Dan heb je nog even tijd voor een omkleedsessie als de poep weer eens uit de schouderbladen gekomen is. Dan kom je op tijd, geen poep uit schouderbladen, dan ben je gwoon een kwartier te vroeg. Eerder echt niet, want er komt altijd wel wat anders voor in de plaatsquote:Op donderdag 11 november 2004 14:20 schreef jolene het volgende:
Wat leuk om te lezen.
Ondertussen denk ik, hoe moet ik in het ooit redden stel dat ik een kindje heb om ergens op tijd te komen.
Ik loop nu al met regelmaat door huis.
Omdat ik de sleutels niet kan vinden. tegen beter weten kijk ik dan ff in mijn sleutelkastje...
Chiara, wat ben jij lief voor mama
Ow, maar ik ga nog wel meer vertellen hoorquote:Op donderdag 11 november 2004 14:56 schreef lady-wrb het volgende:
en ik ga dr vandoor
mompelt iets van faq enzo
Ik zal naar hem zwaaienquote:Op donderdag 11 november 2004 15:11 schreef Beaker het volgende:mijn broertje komt pas vannacht om 3 uur aan in Dordrecht!
Nog ff Beaker, nog 1 nachtje slapen en als je dan wakker wordt is het zoverquote:Op donderdag 11 november 2004 15:11 schreef Beaker het volgende:
Morgenochtend om 10.00 uur zijn we welkom![]()
Ach, ook dat vertellen leer je snel genoeg... Ik draai mijn hand er niet meer voor om om flink gek te doen. Alleen Bert heeft er wat meer moeite mee en noemt me van tijd tot tijd kleuterquote:Op donderdag 11 november 2004 15:12 schreef lady-wrb het volgende:
leuk joh, zou dat komen omdat de normale juffen bijna nooit zoiets doen?
toen ik stage liep moest ik verplicht vertellen. stond ik met de zenuwen voor de klas, wat helemaal niet nodig was want de kinderen waren razend enthousiast, want hun eigen juf deed dat nooit
Foto!quote:Op donderdag 11 november 2004 17:11 schreef coolbabe het volgende:
J&T zitten samen op de bank onder een kleedje teletubbies te kijken
Zwaaien magquote:Op donderdag 11 november 2004 15:13 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik zal naar hem zwaaien
Het gerucht kwam juist hier vandaanquote:Op donderdag 11 november 2004 18:59 schreef Syrena het volgende:
Oke, hele verhaal gelezen, tis dus kennelijk niet waar.
Ik moet ook gewoon op Fok blijven
Zeker ff snel geschoren (niet genoeg scheerschuim) en daarna niet goed (genoeg) ingesmeerd?quote:Op donderdag 11 november 2004 17:21 schreef Troel het volgende:
AAUW!
Ik had vanochtend mijn benen geschoren en daarna meteen mijn rok met panty aangedaan. Nu heb ik de panty dus uitgedaan, hele benen rood en pijnlijk. INsmeren met creme helpt ook niet. Dit voelt echt niet goed
Oeeh.. echt leuk!! Maar kost idd erg veel tijd!quote:Op donderdag 11 november 2004 19:44 schreef E.T. het volgende:
Oe! ik hoor net dat ik morgen Sims2 krijg
Ik weet al wat ik dit weekend ga doen![]()
(als jullie me missen....)
quote:Op donderdag 11 november 2004 19:44 schreef E.T. het volgende:
Ik hou niet van schieten en death-matches...quote:Op donderdag 11 november 2004 20:09 schreef ThunderChild het volgende:
[..]![]()
Snap niet wat jullie daaraan vinden . . . geef mij maar Half-Life 2, nog maar 5 daagjes![]()
![]()
. . .
Ik smeer ze nooit in na de tijd. Maar ik denk dat vooral die panty de boosdoener was.quote:Op donderdag 11 november 2004 19:42 schreef E.T. het volgende:
[..]
Zeker ff snel geschoren (niet genoeg scheerschuim) en daarna niet goed (genoeg) ingesmeerd?
Dan krijg je een beetje 'verbrand'/geschuurd reactie..
PIjnlijk en vervelend weet ik uit ervaring .. (panty doet er ook geen goed aan.. dat nylon over je benen..)
Ik smeer ze ook nooit in hoor..quote:Op donderdag 11 november 2004 20:13 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik smeer ze nooit in na de tijd. Maar ik denk dat vooral die panty de boosdoener was.
Sims 2 is gaaaaf!
Na het weekend kan ik je alles vertellen over de Simsquote:Op donderdag 11 november 2004 20:35 schreef Karin het volgende:
Is dat echt zo leuk die Sims? Ik heb er al veel over gehoord hier. Wat is het dan precies? Zou dat wat voor mij zijn?
Moussy wat ik me van de week afvroeg, heb jij al wat over je buikwandcorrectie gehoord? van de week een broek besteld bij Wehkamp, te ruim bij mijn billen maar krijg hem gewoon niet dicht vanwege die buik, ik baal er zo van
Je kunt zelf Sims maken, en zelf een huis voor je Sims bouwen. Dan kunnen die Sims daar vanalles doen, ze werken, eten, ontspannen. Ze kunnen feestjes geven, en vrienden maken, eigenlijk alles wat in het 'echte' leven ook kan!quote:Op donderdag 11 november 2004 20:35 schreef Karin het volgende:
Is dat echt zo leuk die Sims? Ik heb er al veel over gehoord hier. Wat is het dan precies? Zou dat wat voor mij zijn?
Ja, ja, jaquote:Op donderdag 11 november 2004 20:35 schreef Karin het volgende:
quote:Op donderdag 11 november 2004 21:03 schreef melonovy het volgende:
O echt, zijn er proggies om je eigen spullen te ontwerpen, geinig!!
Ik sim niet meer. Na een poosje vind ik het al gauw vervelen eigenlijk...
quote:Op donderdag 11 november 2004 21:49 schreef Brighteyes het volgende:
*spammerdespam*
De FOK! OUD Awards 2004 ! Categorieen
ik weet wel dat als je het terugstuurt je bij otto evengoed de verzendskosten moest betalen, volgens mij is dat nog zo.quote:Op donderdag 11 november 2004 21:50 schreef E.T. het volgende:
kan alleen niet zo snel achter de verzendkosten komen![]()
quote:Op donderdag 11 november 2004 21:49 schreef Brighteyes het volgende:
*spammerdespam*
De FOK! OUD Awards 2004 ! Categorieen
Je moet vooral je gewonnen award in ere dragen, zoals een award-gifje-icoonquote:Op donderdag 11 november 2004 22:16 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Das zoiets wat gepaard gaat met de feestdaglijstjes
![]()
quote:Op donderdag 11 november 2004 22:18 schreef moussy het volgende:
[..]
Mén wat slaat dit toch allemaal heerlijk nergens op![]()
Ik vind dat je tochop z'n minst een kliekje thuis gestuurd moet krijgenquote:Op donderdag 11 november 2004 22:18 schreef moussy het volgende:
[..]
Je moet vooral je gewonnen award in ere dragen, zoals een award-gifje-icoon![]()
Mén wat slaat dit toch allemaal heerlijk nergens op![]()
omg, ik heb in een deuk gelegen, wat een idioot topicquote:Op donderdag 11 november 2004 22:34 schreef clauwheee het volgende:
Eigenlijk is de rest van Fok ook best leuk en interessant
Help Wilders aan een nieuw kapsel
Ik heb buikpijn van het lachen
zit je dr in je eentje?quote:Op donderdag 11 november 2004 23:22 schreef jessie het volgende:
Maak er maar huize jessie van Daniman!
Hierquote:Op donderdag 11 november 2004 22:26 schreef jessie het volgende:
Spindizzy waar zit je joh. Al ff niet gezien
sorry Jessie, ik dacht er even niet bij na, en na deze post lag ik al op bed. BE heeft het inmiddels gelukkig al gedaan!quote:Op vrijdag 12 november 2004 00:09 schreef jessie het volgende:
Daniman ik wil me achternaam hier gewoo niet. Dus ff editten aub
He hoe dat zo spindizzy
zoals ik a zei: Ik dacht er even niet bij na, mijn excuses ervoor.quote:Op vrijdag 12 november 2004 00:13 schreef Spindizzy het volgende:
Oh en Daniman: echte namen gebruiken is zo min...
okquote:Op vrijdag 12 november 2004 08:34 schreef Rewimo het volgende:
't Is nu eenmaal netiquette, DanimanDe (echte) naam van een ander noem je niet. Dat je die van jezelf plaatst is natuurlijk geen probleem.
dan is het de moeite niet echt meer om langs te komen. Alicia stond vanmorgen op met de vraag 'Bo toe' ??quote:Op vrijdag 12 november 2004 09:17 schreef jessie het volgende:
He thx, hopelijk houd ze dit stil.
Ik denk dat ze tot een uur of 4 bezig zijn ofzo.
nee joh, veel te veel rompslomp en gedoe joh voor jou. Wel grappig bivakeren op de slaapkamers (dat word tenten bouwen joh, lekker kroelen, theetje drinken en voorlezen tot een uur of 4. Succes)quote:Op vrijdag 12 november 2004 09:20 schreef jessie het volgende:
Hahahahaha wat lief. Je kan een bakkie op me slaapkamer komen doen
Beneden is het nu echt te koud om te zitten
quote:Op donderdag 11 november 2004 22:16 schreef Luchtbel het volgende:
de feestdaglijstjes
![]()
ik heb gewoon ergens anders liga gekocht, maar wel het winkelpersoneel dr even op aangesproken.quote:Op vrijdag 12 november 2004 10:33 schreef beefcake het volgende:
in Amerika had je de supermarkt waarschijnlijk aan kunnen klagen
En hij liep nog niet wegquote:Op vrijdag 12 november 2004 10:32 schreef lady-wrb het volgende:
dat soort lijstjes hoeven van mij ook niet zo
ik was net in de supermarkt want de liga was op. zie ik van die pakken staan met zo'n aktie voor korting in dierenparken dr op. goh denk ik, dat hadden ze vorig jaar ook! leuk!
kijk ik eens bij de houdbaarheidsdatum is die liga maar 9 maanden overtijd
Ow God, die hadden we bij de Edah waar ik werkte. Hij duurde maar 58 minuten, dus hij stond de héle dag op repeat. Echt helemaal krankzinnig werd je van die kwelende kindertjes, elke keer als mijn baas durfde langs te lopen begon ik al te roepen dat als ie 'm nu niet afzette ik het persoonlijk zou doen en de cd in de magnetron zou stoppen.quote:Op vrijdag 12 november 2004 10:51 schreef jessie het volgende:
Wat voor sinterklaas cd's hebben jullie? Als jullie die al hebben.
Ik zag op www.meermusical.nl een leuke. Daar kan je ook stukjes luisteren. Tenminste niet door van die kinderkoortjes gezongen.
quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:03 schreef Spindizzy het volgende:
In supermarkten staat sowieso altijd hetzelfde bandje op. Uren, dagen, weken , maanden, jaren achter elkaar elke drie uur dezelfde schijtnummersNog erger dan chinese watertorture...
Soms hoor ik weer zo'n nummer ergens voorbij komen en dan krijg ik gelijk koppijn en de neiging de eerste de beste die ik zie zo'n gigantische lel te verkopen. Wreed is het!
quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:03 schreef jessie het volgende:
Moussy die van ernst en bobby zijn dat ook wel de standaard sinterklaas liedjes?
Je kleinkind besmeuren met snotquote:Op vrijdag 12 november 2004 11:21 schreef jessie het volgende:
Ik weet ut. Het is al tig keer besproken geloof ik. Maar dat transfer papier. Ik heb voor 6 vel 5.95 betaald bij de hema. Kan dat goedkoper en waar?
Ik ga voor de sinterklaas zakdoekjes ofzo met een foto van de kids doen voor de opa's en oma's. Vind t zo lullig als die niks in die zak hebben. Leek me wel grappig.
je had wel even mogen zeggen dat er geluid bij zat, ik schrok me dood (speaker stond een beetje hardquote:Op vrijdag 12 november 2004 11:31 schreef Sjeen het volgende:
Over foto's van je kindje gesproken, TPG heeft weer zo'n gratis fotokaarten-actie
Ik heb Isa alweer verdeeld over de familie![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:45 schreef Sjeen het volgende:
[mosterd na de maaltijd]
Ow, enne niet schrikken, er zit geluid bij, dus zet de speakers niet te hard.
[/mosterd na de maaltijd]
keukenschort?quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:35 schreef moussy het volgende:
Is een wit t-shirt met trotse opa-oma + foto niks?
Nou, ik vind het zo'n eng idee dat ze je kind met snot gaan besmeurenquote:Op vrijdag 12 november 2004 12:04 schreef jessie het volgende:
Lol Moussy. Keukenschort is ook wel een leuk idee. Jij wil echt van die zakdoekjes af he. Maar ik ga ze echt niet borduren echt niet beloofd
twee jaar geleden was dat nog 1 op 52 (tenminste, dat werd bij de informatie-avond van ivf verteld)quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:55 schreef lady-wrb het volgende:
mag ik deze hier plaatsen?
http://www.telegraaf.nl/b(...)stmatig_verwekt.html
goed gezien! het erf is dus wel degelijk van 'jou' Syrena, je moet alleen achterom.quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:40 schreef snoopy het volgende:
Er staat boven: Hoekwoning met erf. De ingang zit als het ware aan de achterkant. Misschien is het ooit een winkel geweest ofzo.
een soort tolletjes die bij de lays chips zitten met gekleurde rubber randjesquote:Op vrijdag 12 november 2004 13:37 schreef bixister het volgende:
lady-wrb wat zijn stuntwheels?
Die heb ik ook al een paar keer gezien, heb ze alleen al weggegooid..quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:50 schreef lady-wrb het volgende:
een soort tolletjes die bij de lays chips zitten met gekleurde rubber randjes
Mn moeder leest hier af en toe meequote:Op vrijdag 12 november 2004 13:46 schreef bixister het volgende:
moussy lezen jouw ouders hier wel eens mee dan? grappig zeg. al ben ik blij dat de mijne dat niet doen.maar ik ben benieuwd wat je voor ze hebt. ik heb gisteren bij kruidvat.nl 2x zo'n foto-kalender samengesteld. niet zo origineel maar ze waren vorig jaar zo blij met mijn zelfgemaakte dat het dit jaar vast weer in goede aarde valt.
Als het vanbinnen nog een beetje redelijk is wel ja. Wel met hulp van pa en ma, want alleen krijg ik geen hypotheek voor zoveel geld.quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:52 schreef lady-wrb het volgende:
wat een leuk huis syrena! ben je echt van plan dat te kopen?
Ieheheehhehhh fokkers in de buurtquote:Op vrijdag 12 november 2004 14:00 schreef lily het volgende:
Leuk huis, Syrena
...in Stein, woont er ook eens een fokster vlakbij![]()
Heerlenquote:Op vrijdag 12 november 2004 14:05 schreef Syrena het volgende:
En waar woonde jij ook weer? Ongeveer?
in de villawijk "Kazen" ....quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:06 schreef Zabb het volgende:
Idd leuk huis Syrena!
Moet je deze eens zien!!!Maar 1,6 miljoen euro'tjes!
Mijn ouders wonen nog steeds in Zuid (100 meter van de vroedvrouwenschool). Ik woon nu in Noord.quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:10 schreef Sjeen het volgende:
Ahhh, ik zie het al Heerlen (welke kant van het spoor?)
zo'n groot huis en dan nog een kattenbak in de keuken hebben..... daar was toch wel een ander plekje voor te verzinnen...quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:06 schreef Zabb het volgende:
Idd leuk huis Syrena!
Leuk huisje, schouw heeft alleen wat werk nodig, moet je niet weghalen . . .quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:29 schreef Syrena het volgende:
Ik ben weer op huizenjacht hoor.
Deze is m'n dorp: http://www.dassen.nl/aanbod2_detail_woning.php?object_id=1390
Ik vraag me alleen af of het erf bij het huis hoort, aangezien er ook een garagepoort in die muur zit.
De schouw gaat er zowiezo aan.....
Te klein voor mijn smaakquote:Op vrijdag 12 november 2004 14:06 schreef Zabb het volgende:
Ben je gek, dat laat je dan natuurlijk doen. Door de tuinmanquote:Op vrijdag 12 november 2004 14:27 schreef lily het volgende:
schat, maai jij ff het gras
zo'n gespierde, zonder shirtje zekerquote:Op vrijdag 12 november 2004 14:31 schreef snoopy het volgende:
Ben je gek, dat laat je dan natuurlijk doen. Door de tuinman![]()
Ow God, was even idd de wc-bril van Kleintje vergeten!quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:32 schreef snoopy het volgende:
Waarschijnlijk weer zo'n hippe retro badkamer![]()
ik zie je volgende week dan wel weer in de linker woonkamerquote:
Jahaa, wel foto's maken! Wij moeten natuurlijk ook beslissen of de koop doorgaatquote:Op vrijdag 12 november 2004 14:34 schreef Syrena het volgende:
Ow God, was even idd de wc-bril van Kleintje vergeten!
Mag je foto's maken als je met de makelaar ergens gaat kijken? Anders moet ik het maar stiekem doen
Tuurlijk, voor je (LAT) relatie/ouders/je zuster in australië/overigen* . . .quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:34 schreef Syrena het volgende:
Ow God, was even idd de wc-bril van Kleintje vergeten!
Mag je foto's maken als je met de makelaar ergens gaat kijken? Anders moet ik het maar stiekem doen![]()
das toevalligquote:Op vrijdag 12 november 2004 15:27 schreef Sjeen het volgende:
Lily, ik heb zelf eerst in het Bekkerveld en daarna 15 jaar op de Heerlerbaan gewoond.
quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:33 schreef Sjeen het volgende:
Je bent iets ouder dan ik (5 jaartjes maar), dus dat we elkaar kennen is onwaarschijnlijk he. Toch even proberen, toevallig op de OBS gezeten?
Dan zullen we elkaar waarschijnlijk niet kennenquote:Op vrijdag 12 november 2004 15:35 schreef lily het volgende:
[..](Damon gaat hier wel in maart naartoe
)
Leuk voor je Beakerquote:Op vrijdag 12 november 2004 16:13 schreef Beaker het volgende:
Mijn ouders zijn vandaag bij hem aan boord geweest en het schijnt erg goed te gaan met hem en hij ziet niet anders uitdaar was ik zo bang voor
![]()
![]()
hier hetzelfdequote:Op vrijdag 12 november 2004 17:52 schreef beefcake het volgende:
Ehm... ik ben waarschijnlijk een spuitelf, maar heb ik iets gemist over je broertje, Beaker? Ik wil wel heel blij voor je zijn maar ik weet niet waar het over gaat
Misschien zijn we elkaar al zonder het te weten regelmatig voorbijgelopen.quote:Op vrijdag 12 november 2004 18:14 schreef Beaker het volgende:
Dordrecht (5 minuten bij ons vandaan)
quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:01 schreef Beaker het volgende:
Woon jij in Dordrecht Spindizzy?
Zo hip ben ik helemaal niet joh.quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:07 schreef Beaker het volgende:
ik zelf kom uit RidderkerkVroeger ging ik nog wel is wat drinken in Dappen
wel is geweest neem ik aan?!
Ik ben geboren zonder linkerhandquote:Op vrijdag 12 november 2004 19:39 schreef Zabb het volgende:
[..]
![]()
Ohja joh? Dat wist ik niet!quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:41 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik ben geboren zonder linkerhand
Volg je dan niet al mijn posts op de voet?quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:42 schreef Zabb het volgende:
[..]
Ohja joh? Dat wist ik niet!
Tuurlijk!!quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:47 schreef Spindizzy het volgende:
Volg je dan niet al mijn posts op de voet?![]()
Ik weet niet zeker waar jij het over hebtquote:Op vrijdag 12 november 2004 20:19 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik ook![]()
wil ik dit weten?quote:Op vrijdag 12 november 2004 20:19 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik ook![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:31 schreef Sjeen het volgende:
Over foto's van je kindje gesproken, TPG heeft weer zo'n gratis fotokaarten-actie
Ik heb Isa alweer verdeeld over de familie![]()
vooral na bevallingen zekerquote:Op vrijdag 12 november 2004 20:19 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik ook![]()
zeeman en bristol hadden ze vorig jaar.quote:Op vrijdag 12 november 2004 22:46 schreef Luchtbel het volgende:
Ik wil een poncho kopen voor Jolie, zacht en harig en warm, zodat ze geen stomme rot jassen meer aanhoeft zo af en toe en het lijkt me zo kjoet
Waar vind ik zoiets?
dan gaan we toch ff zoekenquote:Op vrijdag 12 november 2004 22:51 schreef Luchtbel het volgende:
Daar heb ik nog niks gezien.
Het liefst wil ik ook nog vanuit huis winkelen
Ik heb al gezocht maar ik kan niks vindenquote:Op vrijdag 12 november 2004 22:58 schreef moussy het volgende:
[..]
dan gaan we toch ff zoekenwelke maat?
1 van de hoofdpieten die naast die ouwe sik looptquote:Op zaterdag 13 november 2004 11:14 schreef beefcake het volgende:
Is je zwager Sinterklaas
die komen niet meerquote:Op zaterdag 13 november 2004 11:22 schreef beefcake het volgende:
De wegwijspiet
Wij zitten hier al anderhalf uur te wachten op een stel dat onze oude salontafel komt kopen
hoe dat zo?quote:Op zaterdag 13 november 2004 11:27 schreef moussy het volgende:
mn zwager schijnt met een parkeermeter om zn nek te lopen
Geen ideequote:Op zaterdag 13 november 2004 11:29 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hoe dat zo?
idd, die verdraaide commercie heeft dat hele sinterklaasfeest verpest. Vroegah, toen was het nog gewoon gezelligquote:Op zaterdag 13 november 2004 12:39 schreef Luchtbel het volgende:
Ik vind dat hele gedoe rond de binnenkomst van Sinterklaas tegenwoordig zo overdreven, in juli is ie al op tv en kan je z'n voorbereidingen zienik denk ook niet dat ik dit als kind had kunnen waarderen
In juli speelt mijn kind nog ouderwets op straat en wordt er amper tv gekeken in huize knots. Het sinterklaasgebeuren op tv was nog niet eens afgelopen en ze was al weer buiten. Het zal allemaal wel volgens René, want die vent op tv is toch nog steeds nepquote:Op zaterdag 13 november 2004 13:57 schreef daniman het volgende:
[..]
idd, die verdraaide commercie heeft dat hele sinterklaasfeest verpest. Vroegah, toen was het nog gewoon gezellig
quote:Op zaterdag 13 november 2004 14:14 schreef moussy het volgende:
[..]
In juli speelt mijn kind nog ouderwets op straat en wordt er amper tv gekeken in huize knots. Het sinterklaasgebeuren op tv was nog niet eens afgelopen en ze was al weer buiten. Het zal allemaal wel volgens René, want die vent op tv is toch nog steeds nepDaar zit je dan met je chocolademelk en saucijzenbroodjes nostalgisch te wezen met je ene kind in bed en je andere kind buiten op straat
Ik ga morgen winkelenquote:Op zaterdag 13 november 2004 15:40 schreef snoopy het volgende:
Morgen vaart Sinterklaas met zijn stoomboot amsterdam binnen en dan kan ik het allemaal vanuit mijn patrijspoortje zien. Errug handig en leuk![]()
Euh jaquote:Op zaterdag 13 november 2004 15:44 schreef snoopy het volgende:
In Amsterdam LB??? Lijkt me niet handig![]()
Wat optimistischquote:Op zaterdag 13 november 2004 15:56 schreef snoopy het volgende:
Nou, dan ga je toch lekker winkelen! Misschien zijn de winkels juist wel rustiger omdat iedereen naar sinerklaas staat te kijken.![]()
wishfull thinking heet dat toch?quote:Op zaterdag 13 november 2004 15:56 schreef snoopy het volgende:
Nou, dan ga je toch lekker winkelen! Misschien zijn de winkels juist wel rustiger omdat iedereen naar sinerklaas staat te kijken.![]()
Ik leef nog steeds in de overtuiging dat ik alleen op zondag kan winkelenquote:Op zaterdag 13 november 2004 16:08 schreef snoopy het volgende:
Ik vind winkelen op zondag in Amsterdam sowieso een ramp. Zooooooooo druk![]()
Alleen als het echt niet anders kan ga ik er heen en dan zorg ik dat ik om 12 uur voor desbetreffende winkel sta. Dan ben ik een van de eersten en is het niet zo druk, maar dat duurt niet lang.
quote:Op donderdag 11 november 2004 19:44 schreef E.T. het volgende:
Ik weet al wat ik dit weekend ga doen![]()
(als jullie me missen....)
geen schoen gezet????quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:08 schreef jessie het volgende:
Bo heeft heel aandachtig de sint op tv gekeken. Ze vond de leespiet heel erg zielig.
En toen sinterklaas in zijn boot kwam riep ze "kijk dan mama daar komt ie , echt hoo,r kijk dan, kijk dan, kijk dan" Ze was enthousiast dus
Smiddags kwam Alicia nog spelen en Jayden bellenblazen
Dat vonden de meiden wel leuk. Alhoewel Janneke vandaag de hele dag weer gehuilt heeft(aansluitend op gisterennacht) gaf ze toch af en toe een kusje aan Jayden
Om half 7 lagen ze in bed. En ze ronken heerlijk![]()
![]()
![]()
![]()
Wij gaan volgende week ff hier in de buurt kijken. Dan komt er ook ergens 1 aan.
Owkee goed dat ik het weetquote:Op zaterdag 13 november 2004 20:26 schreef jessie het volgende:
Ja de dames hebben ook schoen gezet lady-wrb (vorige week ook al een keer)
Lois die had ik inderdaad gezien.Was er ook etnhousiast over. Ik ben toen bij toys r us geweest en hij sloeg jammer genoeg nergens op. Hij was heel laag en smal. (heb t nog gepost, maar het gaat hier soms zo snel dat het niet altijd meer te volgen is)
quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:38 schreef Lois het volgende:
Deze zijn wel heel erg prijzig maar wel ongelooflijk mooi, dit is wat ze hier in het dorp verkopen:
http://www.allehand.nl/home/index.htm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |