abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23240690
quote:
Op donderdag 11 november 2004 13:21 schreef Doc het volgende:

[..]

In de ogen van Mohammed B wel ...
Dat geeft dan aan waar de blik van Mohammed B op de alledaagse werkelijkheid 'wat' vertroebeld was door een godsdienstwaan. Van Gogh werkte immers ook met Marokkaanse jongeren in bijvoorbeld Najieb en Julia.
De helden van de opiniepeiling worden de schlemielen van de dagelijkse bestuurlijke verantwoordelijkheid.
Ook al geanalyseerd door het computersysteem van Team Support Systems, in samenwerking met de Rijksuniversiteit Groningen?
pi_23240698
quote:
Op donderdag 11 november 2004 13:22 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

schei nou toch uit joh met je oproergelul. het is nu mooi geweest en laat dan in iedergeval de dood van van gogh leiden tot een onherroepelijke samengang van respect.
Oh kut vergeten.... gevangenen zijn voorzien van alle gemakken in de cel...ook internet..... nu zet ik aan tot moord
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_23240729
Had dit topic niet wat eerder dicht gekund, naar een goede traditie.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_23240750
quote:
Op donderdag 11 november 2004 13:25 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Oh kut vergeten.... gevangenen zijn voorzien van alle gemakken in de cel...ook internet..... nu zet ik aan tot moord
gevangenen hebben alles behalve direct contact met de buitenwereld, dat is onze rechtstaat. ik snap je implicaties wel, maar dat staat je niet zo fraai. mijn mening is dat we nu, en juist nu moeten samenwerken.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_23240791
quote:
Op donderdag 11 november 2004 13:22 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

schei nou toch uit joh met je oproergelul. het is nu mooi geweest en laat dan in iedergeval de dood van van gogh leiden tot een onherroepelijke samengang van respect.
Dat is een mooie droom...dat zeiden we naar fortuin ook.
maar het gebeurd PVD niet!!!!
Lullen over respect reulteert niet in respect: bovendien:

Van Dale: respect = ’het door zijn gedrag doen blijken van eerbied, hetzij in een gezagsverhouding, het zij als (uiting van) een gevoel van hoogachting of waardering op grond van prestatie of zedelijke kwaliteit’.
pi_23240845
Voor een dialoog moet klare wijn geschonken kunnen worden van twee kanten. Eveneens moet er van twee kanten wat water bij deze klare wijn gedaan kunnen worden om de dialoog succesvol te laten zijn.
De helden van de opiniepeiling worden de schlemielen van de dagelijkse bestuurlijke verantwoordelijkheid.
Ook al geanalyseerd door het computersysteem van Team Support Systems, in samenwerking met de Rijksuniversiteit Groningen?
pi_23241013
Juist Bela .... hopen water ..sloten kanalen water hebben wij al bij onze wijn gedaan....zoveel dat het op het moment zwemmen of verzuipen lijkt.........maar natuurlijk wel braaf met de stroom mee zwemmen

(Is dit geen nette post ...ik heb niet gezegd dat het een 5e collone pygmyeen linkse stroom is)
pi_23241037
Wat heb je trouwens tegen pygmeeën ?
pi_23241070
quote:
Op donderdag 11 november 2004 13:37 schreef desiredbard het volgende:
Juist Bela .... hopen water ..sloten kanalen water hebben wij al bij onze wijn gedaan....zoveel dat het op het moment zwemmen of verzuipen lijkt.........maar natuurlijk wel braaf met de stroom mee zwemmen

(Is dit geen nette post ...ik heb niet gezegd dat het een 5e collone pygmyeen linkse stroom is)
Tijden lang is er troebele wijn geschonken uit angst dat teveel klaarheid tot onbehagen zou leiden. We kunnen echter van geen enkele bevolkingsgroep helderziendheid verwachten daarom is schenken van klare wijn nodig.
pi_23241294
en dat durven mogen we nog steeds niet want duidelijkheid is racistisch. Je mag niet zeggen dat bepaalde dingen in Nederland niet kunnen. Dat is de hele reden tot mijn irritatie. Als je een karrakteristiek van een (gedeelte van een) bevolkingsgroep onprettig vindt mag je daar niets over zeggen.... we irriteren ons...maar mogen niks zeggen.... totdat we ons teveel geirriteerd hebben en er contra extrimisme uitbreekt.... er word een moskee beplakt en natuurlijk zijn wij de intolleranten weer..... Ik ga niet met het vingertje wijzen met zij hebben van Gogh vermoord..... het is daarvoor begonnen Volkert (neukte zijn geit alleen met biologisch glijmiddel want dat was diervriendelijker) is van de zelfde linkse hoek die dit soort intollerantie veroorzaakt heeft. Wij moesten maar tolereren want daar stond Nederland voor ..... Ik ben bang dat praten nog heel moeilijk gaat ...en het is eng te denken aan wat de gevolgen zijn als dit zo door blijft gaan
pi_23241478
quote:
Op donderdag 11 november 2004 13:48 schreef desiredbard het volgende:
...en het is eng te denken aan wat de gevolgen zijn als dit zo door blijft gaan
kap er dan mee. Denk je nou echt dat het vergroten van de kloof bijdraagt aan een prettiger leefklimaat?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 11 november 2004 @ 14:06:57 #87
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_23241772
quote:
Op donderdag 11 november 2004 13:23 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Doc ..pak mijn profile en voeg me aan je msn toe dit is te ver off topic...maar ik weet wat je bedoelt.
Ik woon in een land waar mensen uit het nationale team getrapt worden bij te veel critiek op de bondscoach, of vandalisme.
Ik denk dat het aanzetten tot het vermoorden/toebrengen van ernstig lichamelijk letsel van iemand strafbaar gesteld moet worden.
Maar Keane is nu ook weer wel opgenomen in het nationale elftal terwijl ex-bondscoach Mick ergens in de eerste divisie bij Sunderland zit

Het probleem met TvG was dat-ie alle moslims voor geitenneuker uitmaakte terwijl het aantal moslims dat zich daadwerkelijk aan geiten vergrijpt erg laag is. Grove generalisering die zeer beledigend overkomt.

Het bedreigen moet strafbaargesteld worden, maar dat geldt voor iedere bedreiging. Maar die bedreigingen zijn niet voorbehouden aan moslims: ook talloze NL-ers maken zich er schuldig aan. Zie bijvoorbeeld de kogelbrieven hype van een een tijd geleden. Die maatregelen met betrekking tot bedreigingen staan echter geheel los van het al dan niet moslim zijn van de dader.

Ik denk dat er juist nu gepraat moet worden en begrip voor elkaar gekweekt moet worden. Dat betekent niet dat wij alle problemen onder het kleed moet schuiven: juist niet! Ook niet dat alleen autochtonen begrip voor de allochtonen moeten hebben, maar juist ook vice versa. En het betekent ook niet dat er geen eisen gesteld mogen worden. Maar door simpelweg te stellen: fuck de dialoog, lang leve de polarisatie maken van NL een Noord-Ierland en dat willen we niet.

De dialoog is voorlopig de weg.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_23241804
quote:
Op donderdag 11 november 2004 13:55 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

kap er dan mee. Denk je nou echt dat het vergroten van de kloof bijdraagt aan een prettiger leefklimaat?
Dus je mening geven is het vergroten van de kloof
het vaststekllen wat de oorzaak en gevolgen zijn van de huidige situatie verergert het...?
Hoe wil je men deze problemen dan in Godesnaam met discussieren oplossen?
pi_23241968
quote:
Op donderdag 11 november 2004 14:06 schreef Doc het volgende:

[..]
Het probleem met TvG was dat-ie alle moslims voor geitenneuker uitmaakte terwijl het aantal moslims dat zich daadwerkelijk aan geiten vergrijpt erg laag is. Grove generalisering die zeer beledigend overkomt.
Doc... gitenneuker sloeg op de fundi's. Er is een schrijven van Ayathola Khomeini dat het voor een man beter is tot zijn kameel of geit te gaan dan tot zijn vrouw in haar periode. Dat het niet flaterend is wat ie zei, ben ik met je eens, maar in ieder geval had ie wat tegen alle extremen..christelijk politiek links of rechts.... het enige dat ik van gogh echt kwalijk neem is dat ie bush supporte
pi_23241970
quote:
Op donderdag 11 november 2004 14:08 schreef desiredbard het volgende:

[..]

het vaststekllen wat de oorzaak en gevolgen zijn van de huidige situatie verergert het...?
Vaststellen van de oorzaak, laat me niet lachen.

De huidige problemen moeten wel degelijk met woorden opgelost worden; moslims moeten de wandaden die in naam van hun geloof worden gepleegd hard veroordelen en autochtonen precies hetzelfde. Alsmede kortzichtige mensen als uzelf proberen te overtuigen van de juiste manier.

Onderwijl moet de overheid keihard optreden tegen raddraaiers aan beide kanten.
pi_23241989
quote:
Op donderdag 11 november 2004 14:08 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Je roept tegenstrijdige dingen. Je onderkent dat het steeds meer 'wij' en 'zij' wordt en dat dat niet goed is, maar je zegt ook dat je met polarisatie geen moeite hebt. Je spreekt jezelf tegen.
pi_23242078
quote:
Op donderdag 11 november 2004 14:14 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Alsmede kortzichtige mensen als uzelf proberen te overtuigen van de juiste manier.
Ik wil best accepteren dat ik misschien wat kortzichtig ben op het moment. Ik kan niet geloven dat de extremisten naar woorden willen luiteren (of het nu politiek links rechts of godsdienstige extremisten zijn) Open mij de ogen
Het jammere is dat de linksen heel erg goed zijn in het opperen van dialoog en zelf niet luisteren wat er tegen hen gezegd wordt
De fundi's de dialoog altijd aannemen maar weinig terug geven
en met extreem rechts en terroristen valt gewoon helemaal niet te praten.
En de gewone man vrouw religeus of niet zit in het midden en naar een van beide zijden gedwongen
  donderdag 11 november 2004 @ 14:24:46 #93
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_23242211
Het probleem is dat het bijna altijd uitmondt in een monoloog van de extremisten tegen de Nederlandse samenleving en haar verworvenheden. Dat zijn veel mensen zat, elke keer te horen dat zij zich moeten aanpassen aan de eisen van wat extremisten. (Weer zo'n knaapje in Netwerk gisteravond).
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_23242215
eerlijk gezegd maakt het me niet uit wat de afgelopen dagen is gedaan. de erfenis van van gogh is er een die we moeten respecteren en dat we een samenleving moeten maken die geen van goghs meer nodig heeft, als hij iets wilde is het dat wel. dit geldt trouwens ook onverbloemd voor moslims die nu wel inzien dat er ook niet met onze vrijheid te spotten valt. we zijn nu duidelijk geweest. laten we elkaar geen mietje noemen en gewoon (heel simpel als je de klick maakt) leren van ons verleden en doorgaan met elkaar begrijpen, en samenleven.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_23242287
quote:
Op donderdag 11 november 2004 14:15 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Je roept tegenstrijdige dingen. Je onderkent dat het steeds meer 'wij' en 'zij' wordt en dat dat niet goed is, maar je zegt ook dat je met polarisatie geen moeite hebt. Je spreekt jezelf tegen.
Ja en Nee ...de waarheid licht ergens in het midden.
Ik denk dat het kaf nu maar eens van het koren gescheiden moet worden en als daarvoor gepolariseerd moet worden dan helaas. Het probleem is ik ben niet wit of zwart dat zijn twee exttremen. Net zoals Volkert en Mohammed B en Neonazis extremen zijn... Die laatsten mag je best polariseren als dat het voor de rest van de bevolking met hun kleine onenigheidjes leefbaar maakt.
Niet allle moslims zijn extremisten
Niet alle christenen zijn extremisten (sdie zijn net zo erg kijk naar Bush)
De gewone doorsnee persoon wil zijn mening kunnen geven.

Mijn locale pub is in een homobar veranderd, persoonlijk vind ik dat onzin er zijnook geen hetero bars. En het niet leuk als je daar komt om direct vragen te krijgen wat ik daar doe. Ik heb mijn mening over homohuwelijk en die discussie ga ik hier nu niet aan. Maar ik kan hem daar wel in de pub hebben en gezellig een biertje drinken. DAT is vrijheid van meningsuiting en WEDERZIJDS respect.

Iemand zijn mening kunnen laten hebben zonder lijf en leden te bedreigen en bedreigd te krijgen dat is waar nederland ooit voor stond!
pi_23242405
quote:
Op donderdag 11 november 2004 14:19 schreef desiredbard het volgende:
Ik wil best accepteren dat ik misschien wat kortzichtig ben op het moment. Ik kan niet geloven dat de extremisten naar woorden willen luiteren (of het nu politiek links rechts of godsdienstige extremisten zijn)
Mee eens. Maar je moet beseffen dat die extremisten niet talrijk zijn. Het in de fik steken van Islamitische basisscholen helpt daar geenszins bij.
quote:
Het jammere is dat de linksen heel erg goed zijn in het opperen van dialoog en zelf niet luisteren wat er tegen hen gezegd wordt
Waar baseer je dat op? Luistert een Wilders beter naar anderen dan een "linkse"?
quote:
De fundi's de dialoog altijd aannemen maar weinig terug geven
Wat bedoel je met fundi's? ...als je ze apart noemt van...
quote:
en met extreem rechts en terroristen valt gewoon helemaal niet te praten.
quote:
En de gewone man vrouw religeus of niet zit in het midden en naar een van beide zijden gedwongen
Gewone mensen willen allemaal hetzelfde: Vrijheid, veiligheid en verdraagzaamheid.
pi_23242414
quote:
Op donderdag 11 november 2004 13:31 schreef Bela het volgende:
Voor een dialoog moet klare wijn geschonken kunnen worden van twee kanten. Eveneens moet er van twee kanten wat water bij deze klare wijn gedaan kunnen worden om de dialoog succesvol te laten zijn.
Daar heeft Hans Teeuwen nog wel iets moois over geschreven..

Steeds meer water bij de wijn,
Totdat er alleen maar water zal zijn,
Helder, maar kraakloos, geen smaak meer, geen gloed,
Zo leven wij samen de dood tegemoet.

Maar goed, Moslims drinken geen wijn en al deden ze dat wel, zouden ze nooit water bij Allah's wijn doen. Dan ben je vrij snel uitgedronken natuurlijk.
Big dick.
pi_23242416
quote:
Op donderdag 11 november 2004 14:28 schreef desiredbard het volgende:

...
DAT is vrijheid van meningsuiting en WEDERZIJDS respect.
...
Dat WEDERZIJDS respect zie ik in jouw posts niet zo snel terug. Wat heb je trouwens tegen pygmeën?
pi_23242616
quote:
Op donderdag 11 november 2004 14:32 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Daar heeft Hans Teeuwen nog wel iets moois over geschreven..

Steeds meer water bij de wijn,
Totdat er alleen maar water zal zijn,
Helder, maar kraakloos, geen smaak meer, geen gloed,
Zo leven wij samen de dood tegemoet.

Maar goed, Moslims drinken geen wijn en al deden ze dat wel, zouden ze nooit water bij Allah's wijn doen. Dan ben je vrij snel uitgedronken natuurlijk.
Wat levendmakend water zou geen kwaad kunnen...
  donderdag 11 november 2004 @ 14:41:45 #100
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_23242632
quote:
Op donderdag 11 november 2004 11:29 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Mensen die niet leren van het verleden zijn gedoemd voor de toekomst.
...zegt iemand die het verleden buigt en verdraait voor zijn eigen doelen.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')