Dat geeft dan aan waar de blik van Mohammed B op de alledaagse werkelijkheid 'wat' vertroebeld was door een godsdienstwaan. Van Gogh werkte immers ook met Marokkaanse jongeren in bijvoorbeld Najieb en Julia.quote:Op donderdag 11 november 2004 13:21 schreef Doc het volgende:
[..]
In de ogen van Mohammed B wel ...
Oh kut vergeten.... gevangenen zijn voorzien van alle gemakken in de cel...ook internet..... nu zet ik aan tot moordquote:Op donderdag 11 november 2004 13:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
schei nou toch uit joh met je oproergelul. het is nu mooi geweest en laat dan in iedergeval de dood van van gogh leiden tot een onherroepelijke samengang van respect.
quote:Op donderdag 11 november 2004 13:25 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Oh kut vergeten.... gevangenen zijn voorzien van alle gemakken in de cel...ook internet..... nu zet ik aan tot moord
Dat is een mooie droom...dat zeiden we naar fortuin ook.quote:Op donderdag 11 november 2004 13:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
schei nou toch uit joh met je oproergelul. het is nu mooi geweest en laat dan in iedergeval de dood van van gogh leiden tot een onherroepelijke samengang van respect.
Tijden lang is er troebele wijn geschonken uit angst dat teveel klaarheid tot onbehagen zou leiden. We kunnen echter van geen enkele bevolkingsgroep helderziendheid verwachten daarom is schenken van klare wijn nodig.quote:Op donderdag 11 november 2004 13:37 schreef desiredbard het volgende:
Juist Bela .... hopen water ..sloten kanalen water hebben wij al bij onze wijn gedaan....zoveel dat het op het moment zwemmen of verzuipen lijkt.........maar natuurlijk wel braaf met de stroom mee zwemmen
(Is dit geen nette post ...ik heb niet gezegd dat het een 5e collone pygmyeen linkse stroom is)
kap er dan mee.quote:Op donderdag 11 november 2004 13:48 schreef desiredbard het volgende:
...en het is eng te denken aan wat de gevolgen zijn als dit zo door blijft gaan
Maar Keane is nu ook weer wel opgenomen in het nationale elftal terwijl ex-bondscoach Mick ergens in de eerste divisie bij Sunderland zitquote:Op donderdag 11 november 2004 13:23 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Doc ..pak mijn profile en voeg me aan je msn toe dit is te ver off topic...maar ik weet wat je bedoelt.
Ik woon in een land waar mensen uit het nationale team getrapt worden bij te veel critiek op de bondscoach, of vandalisme.
Ik denk dat het aanzetten tot het vermoorden/toebrengen van ernstig lichamelijk letsel van iemand strafbaar gesteld moet worden.
Dus je mening geven is het vergroten van de kloofquote:Op donderdag 11 november 2004 13:55 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
kap er dan mee.Denk je nou echt dat het vergroten van de kloof bijdraagt aan een prettiger leefklimaat?
Doc... gitenneuker sloeg op de fundi's. Er is een schrijven van Ayathola Khomeini dat het voor een man beter is tot zijn kameel of geit te gaan dan tot zijn vrouw in haar periode. Dat het niet flaterend is wat ie zei, ben ik met je eens, maar in ieder geval had ie wat tegen alle extremen..christelijk politiek links of rechts.... het enige dat ik van gogh echt kwalijk neem is dat ie bush supportequote:Op donderdag 11 november 2004 14:06 schreef Doc het volgende:
[..]
Het probleem met TvG was dat-ie alle moslims voor geitenneuker uitmaakte terwijl het aantal moslims dat zich daadwerkelijk aan geiten vergrijpt erg laag is. Grove generalisering die zeer beledigend overkomt.
Vaststellen van de oorzaak, laat me niet lachen.quote:Op donderdag 11 november 2004 14:08 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Dus je mening geven is het vergroten van de kloof
het vaststekllen wat de oorzaak en gevolgen zijn van de huidige situatie verergert het...?
Hoe wil je men deze problemen dan in Godesnaam met discussieren oplossen?
Je roept tegenstrijdige dingen. Je onderkent dat het steeds meer 'wij' en 'zij' wordt en dat dat niet goed is, maar je zegt ook dat je met polarisatie geen moeite hebt. Je spreekt jezelf tegen.quote:Op donderdag 11 november 2004 14:08 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Dus je mening geven is het vergroten van de kloof
het vaststekllen wat de oorzaak en gevolgen zijn van de huidige situatie verergert het...?
Hoe wil je men deze problemen dan in Godesnaam met discussieren oplossen?
Ik wil best accepteren dat ik misschien wat kortzichtig ben op het moment. Ik kan niet geloven dat de extremisten naar woorden willen luiteren (of het nu politiek links rechts of godsdienstige extremisten zijn) Open mij de ogenquote:Op donderdag 11 november 2004 14:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Alsmede kortzichtige mensen als uzelf proberen te overtuigen van de juiste manier.
Ja en Nee ...de waarheid licht ergens in het midden.quote:Op donderdag 11 november 2004 14:15 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Je roept tegenstrijdige dingen. Je onderkent dat het steeds meer 'wij' en 'zij' wordt en dat dat niet goed is, maar je zegt ook dat je met polarisatie geen moeite hebt. Je spreekt jezelf tegen.
Mee eens. Maar je moet beseffen dat die extremisten niet talrijk zijn. Het in de fik steken van Islamitische basisscholen helpt daar geenszins bij.quote:Op donderdag 11 november 2004 14:19 schreef desiredbard het volgende:
Ik wil best accepteren dat ik misschien wat kortzichtig ben op het moment. Ik kan niet geloven dat de extremisten naar woorden willen luiteren (of het nu politiek links rechts of godsdienstige extremisten zijn)
Waar baseer je dat op? Luistert een Wilders beter naar anderen dan een "linkse"?quote:Het jammere is dat de linksen heel erg goed zijn in het opperen van dialoog en zelf niet luisteren wat er tegen hen gezegd wordt
Wat bedoel je met fundi's?quote:De fundi's de dialoog altijd aannemen maar weinig terug geven
quote:en met extreem rechts en terroristen valt gewoon helemaal niet te praten.
Gewone mensen willen allemaal hetzelfde: Vrijheid, veiligheid en verdraagzaamheid.quote:En de gewone man vrouw religeus of niet zit in het midden en naar een van beide zijden gedwongen
Daar heeft Hans Teeuwen nog wel iets moois over geschreven..quote:Op donderdag 11 november 2004 13:31 schreef Bela het volgende:
Voor een dialoog moet klare wijn geschonken kunnen worden van twee kanten. Eveneens moet er van twee kanten wat water bij deze klare wijn gedaan kunnen worden om de dialoog succesvol te laten zijn.
Dat WEDERZIJDS respect zie ik in jouw posts niet zo snel terug. Wat heb je trouwens tegen pygmeën?quote:Op donderdag 11 november 2004 14:28 schreef desiredbard het volgende:
...
DAT is vrijheid van meningsuiting en WEDERZIJDS respect.
...
Wat levendmakend water zou geen kwaad kunnen...quote:Op donderdag 11 november 2004 14:32 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Daar heeft Hans Teeuwen nog wel iets moois over geschreven..
Steeds meer water bij de wijn,
Totdat er alleen maar water zal zijn,
Helder, maar kraakloos, geen smaak meer, geen gloed,
Zo leven wij samen de dood tegemoet.
Maar goed, Moslims drinken geen wijn en al deden ze dat wel, zouden ze nooit water bij Allah's wijn doen. Dan ben je vrij snel uitgedronken natuurlijk.
...zegt iemand die het verleden buigt en verdraait voor zijn eigen doelen.quote:Op donderdag 11 november 2004 11:29 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Mensen die niet leren van het verleden zijn gedoemd voor de toekomst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |