Als je iets niet weet waarom zeg je het dan?quote:Op donderdag 11 november 2004 11:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Volgens mij was ene Zalm de eerste die met het woord oorlog smeet hoor.
Mensen die niet leren van het verleden zijn gedoemd voor de toekomst.quote:Op donderdag 11 november 2004 11:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hoe sommige mensen er zaken bij de haren bijslepen!
Wat is dan wel de oplossing alle moslims afmaken, uitzetten of opsluiten?quote:Op donderdag 11 november 2004 11:31 schreef PJORourke het volgende:
"Dialoog" is poltiek-correcte kul uit de koker van Cohen. Want geen oplossingen voor de problemen.
Doe eens normaal.quote:Op donderdag 11 november 2004 11:32 schreef du_ke het volgende:
Wat is dan wel de oplossing alle moslims afmaken, uitzetten of opsluiten?
Het is serieus de oplossing van enkelen in dit topic hoorquote:Op donderdag 11 november 2004 11:34 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Doe eens normaal.
Zero tolerance t.o.v. terrorisme en etnisch geweld.
Niet zo generaliseren, het gaat niet om alle Moslims.quote:Op donderdag 11 november 2004 11:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat is dan wel de oplossing alle moslims afmaken, uitzetten of opsluiten?
Klopt, makkelijk zal het niet zijn. Maar het is beter dan vrijblijvend een kopje thee te gaan drinken met oplichters in een moskee.quote:Op donderdag 11 november 2004 11:35 schreef du_ke het volgende:
Het is serieus de oplossing van enkelen in dit topic hoor.
Zero tolerance klinkt leuk maar lastig uitvoerbaar. En wat is b.v. etnisch geweld? Er zitten gewoon zeer veel haken en ogen aan.
Daar zijn ze dan ook mee bezig, hoewel het me sterk lijkt dat de wetten dermate verbogen worden dat dit lukt.quote:Op donderdag 11 november 2004 11:41 schreef ScotchPad het volgende:
Om te beginnen moeten extreme moskeen, hun imams en de volgelingen daar respectievelijk gesloten en het land uitgezet worden.
Terrorisme en etnisch geweld worden getolereerdquote:Op donderdag 11 november 2004 11:34 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Doe eens normaal.
Zero tolerance t.o.v. terrorisme en etnisch geweld.
Lezen.quote:Op donderdag 11 november 2004 12:02 schreef Posdnous het volgende:
Terrorisme en etnisch geweld worden getolereerd![]()
Ik heb iets gemist geloof ik.![]()
Mooi, bemoei je er dan lekker effe niet mee. OF je bent een vent en je gaat hier aan de slag om te zorgen dat dit land leefbaar is en blijft OF je maakt jouw keuze en gaat weg, maar blijft dan ook weg en bemoeit je er niet mee wat er in dit land gebeurt.quote:Op donderdag 11 november 2004 10:51 schreef desiredbard het volgende:
Nee ik ben nederland al 5 jaar geleden ontvlucht
Wat een onzin. Je mag best je mening geven over het land van je herkomst. Want als je daar nog steeds veel vrienden, familie e.d. hebt zitten dan heb je er net zoveel belang bij dat de leefomgeving goed blijft.quote:Op donderdag 11 november 2004 12:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Mooi, bemoei je er dan lekker effe niet mee. OF je bent een vent en je gaat hier aan de slag om te zorgen dat dit land leefbaar is en blijft OF je maakt jouw keuze en gaat weg, maar blijft dan ook weg en bemoeit je er niet mee wat er in dit land gebeurt.
ok ik kan me voorstellen dat je nog kwaad bent, maar dat is zoals sidekick net zegt aan het veranderen. we helpen de moslims om van hun radicale geloofsgenoten af te komen, maar dat gaan we wel samen doen. net zoals ik meteen iemand zou aangeven waarvan ik het vermoeden heb dat ie scholen, moskeen en kerken in brand steektquote:Op donderdag 11 november 2004 12:26 schreef stormW het volgende:
ja met een vriendje die het uitmaakt of vreemd gaat heb je gelijk. ook heb je gelijk wanneer het gaat om een buurman die het gras wat hoger heeft staan of wat luidruchtig is.
maar dat verhaal gaat helemaal niet op wanneer het gaat om staatsindeling, belang en toekomst. mensen of groepen die een staat bedreigen zoals moslim fundamentalisten behoren direct verwijderd te worden uit een maatschappij. zo ook gold dat voor de moordenaar van pim fortuin. deze had voor altijd geelimineerd moeten worden. is helaas niet gebeurt.
Ja, en dan ga je dus oproepen tot polarisatie, zodat het alleen maar erger wordt. Slimme zet...quote:Op donderdag 11 november 2004 12:43 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je mag best je mening geven over het land van je herkomst. Want als je daar nog steeds veel vrienden, familie e.d. hebt zitten dan heb je er net zoveel belang bij dat de leefomgeving goed blijft.
Ik heb nog altijd een nederlands paspoort...Nederland staat mij niet toe er een tweede naat te hebben...maar als je geitenneuker bent mag je er wel twee nationaliteiten op nahouden.... Heel makkelijk donners voorstel om nederlanderschap af te pakken bij dubbel;e nationaliteit is een geweldig idee.quote:Op donderdag 11 november 2004 12:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Mooi, bemoei je er dan lekker effe niet mee. OF je bent een vent en je gaat hier aan de slag om te zorgen dat dit land leefbaar is en blijft OF je maakt jouw keuze en gaat weg, maar blijft dan ook weg en bemoeit je er niet mee wat er in dit land gebeurt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |