abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23238020
Nee niet alle Moslims in interneringskampen alleen de rotte appels ...en dan stoppen we de neonazi's erbij ...geven ze allemaal een honkbal knuppel met spijkers... voor de goede orde F-side AJAX en ADO den haag supporters erbij.... en na 24 uur laat je de enige overlevende de rest begraven.... wedden dat die dan heel rap gaat integreren
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_23238092
quote:
Op donderdag 11 november 2004 11:23 schreef du_ke het volgende:

[..]

Volgens mij was ene Zalm de eerste die met het woord oorlog smeet hoor .
Als je iets niet weet waarom zeg je het dan?

Ten 1e stond in de brief van Mohammed B de oorlogsverklaring aan Nederland, compleet met de opmerkingen dat iedere ongelovige dood moet en 'Oh gij Nederland ten onder gaat'.

Zalm heeft het woord oorlog toen trouwens niet gezegd, Frits Westers vroeg: 'Betekent dit dat het kabinet de oorlog aan het terrorisme verklaart?'. Daarop zei Zalm: Ja.

Vervelend he? De feiten ipv andere gelijkgestemden nalullen?
pi_23238093
quote:
Op donderdag 11 november 2004 11:20 schreef du_ke het volgende:

[..]

Hoe sommige mensen er zaken bij de haren bijslepen !
Mensen die niet leren van het verleden zijn gedoemd voor de toekomst.

En die wetmatigheid geldt niet alleen als jij het er mee eens bent helaas. Maar goed, we zullen zien. Ik weet in ieder geval zeker dat kogels soms noodzakelijk zijn om het vrije woord te redden.
Big dick.
  donderdag 11 november 2004 @ 11:31:52 #29
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_23238161
"Dialoog" is poltiek-correcte kul uit de koker van Cohen. Want geen oplossingen voor de problemen.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_23238185
quote:
Op donderdag 11 november 2004 11:31 schreef PJORourke het volgende:
"Dialoog" is poltiek-correcte kul uit de koker van Cohen. Want geen oplossingen voor de problemen.
Wat is dan wel de oplossing alle moslims afmaken, uitzetten of opsluiten?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  donderdag 11 november 2004 @ 11:34:33 #31
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_23238222
quote:
Op donderdag 11 november 2004 11:32 schreef du_ke het volgende:
Doe eens normaal.

Zero tolerance t.o.v. terrorisme en etnisch geweld.
pi_23238262
quote:
Op donderdag 11 november 2004 11:34 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Doe eens normaal.

Het is serieus de oplossing van enkelen in dit topic hoor .

Zero tolerance klinkt leuk maar lastig uitvoerbaar. En wat is b.v. etnisch geweld? Er zitten gewoon zeer veel haken en ogen aan.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_23238278
quote:
Op donderdag 11 november 2004 11:32 schreef du_ke het volgende:

[..]

Niet zo generaliseren, het gaat niet om alle Moslims.

Maar goed, dat is wel de manier om de discussie weer af te kappen. En weg is je dialoog die je zo graag wilde.
Big dick.
  donderdag 11 november 2004 @ 11:40:13 #34
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_23238353
quote:
Op donderdag 11 november 2004 11:35 schreef du_ke het volgende:
Het is serieus de oplossing van enkelen in dit topic hoor .

Zero tolerance klinkt leuk maar lastig uitvoerbaar. En wat is b.v. etnisch geweld? Er zitten gewoon zeer veel haken en ogen aan.
Klopt, makkelijk zal het niet zijn. Maar het is beter dan vrijblijvend een kopje thee te gaan drinken met oplichters in een moskee.
pi_23238384
Om te beginnen moeten extreme moskeen, hun imams en de volgelingen daar respectievelijk gesloten en het land uitgezet worden.
pi_23238459
-edit-
Niet doen.

[ Bericht 87% gewijzigd door Sidekick op 11-11-2004 12:46:06 ]
pi_23238733
Helemaal mee eens met de TS.

Overigens de ouders die hun kinderen naar islamitische scholen sturen deugen bij voorhand niet. Waarom zou je je kinderen niet naar gewone scholen sturen. Als je dan waarde hecht aan je oorspronkelijke taal of cultuur kun je deze toch als bijzaak bij brengen buiten de schooltijd om.

Vanuit de ouders heeft het met anti integratie en assimilatie gedachten te maken. Als kind heb ik op zo’n school gezeten. Het heeft vooral te maken met behoud van eigen cultuur, religie en verzet tegen de kwade westerse buiten wereld.

Inderdaad ongelofelijk de termen “dialoog zoeken”. Ook zeer merkwaardig dat uit de meute de best Nederlands sprekende geiten naar voren worden geschoven om een rauw beklag te doen. “wat willen ze van de kinderen”, “wat willen ze van de scholen” van de kinderen niets vandaar dat waarschijnlijk snachts de acties plaats vinden. Is anders bij islamitisch terreur. Daar worden strategisch kinderen opgeblazen en op klaar lichte dag een persoon die zich zelf als nar zag met mes en kogels afgeslacht.

Wat zou er gebeuren met christenen in islamitische landen die zich schuldig maken aan zaken waar moslims zich hier in Nederland schuldig aan maken. Ik geloof dan echt niet in het zoeken naar de dialoog.
  donderdag 11 november 2004 @ 12:01:04 #38
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_23238836
quote:
Op donderdag 11 november 2004 11:41 schreef ScotchPad het volgende:
Om te beginnen moeten extreme moskeen, hun imams en de volgelingen daar respectievelijk gesloten en het land uitgezet worden.
Daar zijn ze dan ook mee bezig, hoewel het me sterk lijkt dat de wetten dermate verbogen worden dat dit lukt.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  donderdag 11 november 2004 @ 12:02:40 #39
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_23238869
quote:
Op donderdag 11 november 2004 11:34 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Doe eens normaal.

Terrorisme en etnisch geweld worden getolereerd

Ik heb iets gemist geloof ik.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_23239009
zeg ik mag toch wel een rotgeintje maken over de profeet en en zijn 6 jarige vrouw....
Je moet mohammed nageven dat jij geprobeerd heeft een brug te slaan tussen Joden en Christendom....Helaas is dat mislukt en nog erger lijkt het erop dat de islam niet met zijn tijd is meegegaan.....
(Bovendien was er afgelopen jaar een ziekeling van geloof A dat een meisje van niet geloof A verkrachte....verdeiging in de rechtzaak: Hij zou niet naar de hamel gaan als hij een iemand van geloof A verkracht had.... als hij doodgaat hoop ik dat ie in de hemel van een moslim-nicht terecht komt..... kan ie 40x perdag ontmaagd worden)
  donderdag 11 november 2004 @ 12:14:46 #41
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_23239094
quote:
Op donderdag 11 november 2004 12:02 schreef Posdnous het volgende:
Terrorisme en etnisch geweld worden getolereerd

Ik heb iets gemist geloof ik.
Lezen.
pi_23239151
om even terug te komen op je op ts. ik heb ooit een vriendin gehad en die was vreemdgegaan. nou maakt me dat nog niet zoveel uit, maar de reden waarom ze het had gedaan wel (die laten we even in het midden). dus ik was woedend en wilde haar niet meer zien. gaf dit ook duidelijk te kennen, telkens als ze sorry zei. ze bagetalliseerde mijn woede en dat was nou juist wat me nog kwader maakte. we moeten over de capaciteit beschikken om mensen kwaad te laten zijn en onze woede (mondeling) te uitten.
maar, en dit is een hele duidelijke maar, we mogen gewoonweg onszelf niet verlagen tot hetgeen je kwaad op wordt. het is even moeilijk, maar het zal uiteindelijk de meest krachtige oplossing zijn tegen het kwaad waar tegen je vecht. verstand zal op de lange termijn absoluut winnen van kortzichtigheid en geweld.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_23239347
ja met een vriendje die het uitmaakt of vreemd gaat heb je gelijk. ook heb je gelijk wanneer het gaat om een buurman die het gras wat hoger heeft staan of wat luidruchtig is.

maar dat verhaal gaat helemaal niet op wanneer het gaat om staatsindeling, belang en toekomst. mensen of groepen die een staat bedreigen zoals moslim fundamentalisten behoren direct verwijderd te worden uit een maatschappij. zo ook gold dat voor de moordenaar van pim fortuin. deze had voor altijd geelimineerd moeten worden. is helaas niet gebeurt.
pi_23239430
Inderdaad....even uitlaten razen werkt voor denkende mensen...het verstand komt wel terug.
als je geen verstand hebt kan het ook niet terugkomen....
als je achterlijk bent zal je je achterlijk blijven gedragen
Nee die mensen blijven razen totdat er niemand meer is om ze een halt toe te roepen.
  donderdag 11 november 2004 @ 12:40:36 #45
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_23239658
Er wordt juist opgeroepen voor eenheid, om zo gezamelijk tegen extremisme te kunnen strijden. Er wordt opgeroepen tot eenheid om te laten zien dat het niet om een religie of afkomst draait, maar om een walgelijke moord en ander geweld van welke kant dan ook.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  donderdag 11 november 2004 @ 12:41:08 #46
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_23239665
quote:
Op donderdag 11 november 2004 10:51 schreef desiredbard het volgende:
Nee ik ben nederland al 5 jaar geleden ontvlucht
Mooi, bemoei je er dan lekker effe niet mee. OF je bent een vent en je gaat hier aan de slag om te zorgen dat dit land leefbaar is en blijft OF je maakt jouw keuze en gaat weg, maar blijft dan ook weg en bemoeit je er niet mee wat er in dit land gebeurt.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_23239698
quote:
Op donderdag 11 november 2004 12:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Mooi, bemoei je er dan lekker effe niet mee. OF je bent een vent en je gaat hier aan de slag om te zorgen dat dit land leefbaar is en blijft OF je maakt jouw keuze en gaat weg, maar blijft dan ook weg en bemoeit je er niet mee wat er in dit land gebeurt.
Wat een onzin. Je mag best je mening geven over het land van je herkomst. Want als je daar nog steeds veel vrienden, familie e.d. hebt zitten dan heb je er net zoveel belang bij dat de leefomgeving goed blijft.
pi_23239706
quote:
Op donderdag 11 november 2004 12:26 schreef stormW het volgende:
ja met een vriendje die het uitmaakt of vreemd gaat heb je gelijk. ook heb je gelijk wanneer het gaat om een buurman die het gras wat hoger heeft staan of wat luidruchtig is.

maar dat verhaal gaat helemaal niet op wanneer het gaat om staatsindeling, belang en toekomst. mensen of groepen die een staat bedreigen zoals moslim fundamentalisten behoren direct verwijderd te worden uit een maatschappij. zo ook gold dat voor de moordenaar van pim fortuin. deze had voor altijd geelimineerd moeten worden. is helaas niet gebeurt.
ok ik kan me voorstellen dat je nog kwaad bent, maar dat is zoals sidekick net zegt aan het veranderen. we helpen de moslims om van hun radicale geloofsgenoten af te komen, maar dat gaan we wel samen doen. net zoals ik meteen iemand zou aangeven waarvan ik het vermoeden heb dat ie scholen, moskeen en kerken in brand steekt
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  donderdag 11 november 2004 @ 12:44:12 #49
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_23239724
quote:
Op donderdag 11 november 2004 12:43 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Wat een onzin. Je mag best je mening geven over het land van je herkomst. Want als je daar nog steeds veel vrienden, familie e.d. hebt zitten dan heb je er net zoveel belang bij dat de leefomgeving goed blijft.
Ja, en dan ga je dus oproepen tot polarisatie, zodat het alleen maar erger wordt. Slimme zet...
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_23239772
quote:
Op donderdag 11 november 2004 12:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ik heb nog altijd een nederlands paspoort...Nederland staat mij niet toe er een tweede naat te hebben...maar als je geitenneuker bent mag je er wel twee nationaliteiten op nahouden.... Heel makkelijk donners voorstel om nederlanderschap af te pakken bij dubbel;e nationaliteit is een geweldig idee.

Wat bedoel je met aan de slag er slag
a) Meelullen met de 5e collone van de geitenneukers
b) meelullen met de linkse kerk en de herauten van bovengenoemde colone
c) een collums starten en vermoord worden
d) een politieke partij oprichten en vermoord worden
e) een geweer kopen en extremisten gaan schieten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')