bron ?quote:Op donderdag 11 november 2004 10:23 schreef desiredbard het volgende:
...
Ik wil dat de moslimgemeenschap in Nederland ondubbelzinnig afstand neemt van dit soort extremisten en ze aan het gerecht uitlevert, stopt met de slachtofferrol te spelen en te huilen over wat woirdt hun aangedaan.
...
Lees jij geen kranten en kijk je geen tv ?quote:...
Ik heb nog geen moslim uitspraak gehoord over de christelijke kerken waar aanslagen op gedaan zijn
...
Met de oproep tot eenheid wordt niet bedoeld dat wij allen geacht worden ons vierkant achter een moordenaar te scharen, maar dat we niet uit het oog verliezen dat dit de daad is van een individu gesteund door een klein groepje terroristen.quote:Op donderdag 11 november 2004 10:23 schreef desiredbard het volgende:
Ik wordt ziekvan die pygneeen die oproepen tot eenheid en verdraagzaamheid op dit moment. Een uitgesproken persoon is vermoord omdat hij zei wat hij dacht.
Ik wil helemaal geen eenheid.
Ik wil dat er kanten gekozen worden!
Ik wil dat iedereen die zich solidair met deze barbaar verklaart,
direct als persona non grata het land wordt uitgegooid, dan wel afgestraft wordt door justitie.
Als de autochtone gemeenschap in Nederlanddan ook eens ondubbelzinnig afstand neemt van al het rechts-extremistische geweld in plaats van begrip te tonen....quote:Ik wil dat de moslimgemeenschap in Nederland ondubbelzinnig afstand neemt van dit soort extremisten en ze aan het gerecht uitlevert, stopt met de slachtofferrol te spelen en te huilen over wat woirdt hun aangedaan. Ik heb nog geen moslim uitspraak gehoord over de christelijke kerken waar aanslagen op gedaan zijn
Polarisatie waarom ? Juist daardoor komen mensen op het idee dat er geen plaats is voor hetero's, homo's; christenen, joden, moslims, transseksuelen, etc.quote:Kies voor onze samenleving met álles wat daarbij hoort, of je zoekt je geluk maar elders. Polarisatie? Jazeker! In Nederland is plaats voor heteros´, homos ´, christenen, joden, moslims, transseksuelen, Marijnissens, Hirsi Ali’s, Fortuyns, Wilders en Van Goghs, maar niet voor extremisten die de mening van een ander niet kunnen verdragen
Ehm, een klein groepje? Het gaat hier om een wereldwijd netwerk. Ik denk dat je behoorlijk naief bent als je nog werkelijk denkt dat het om een klein groepje gaat.quote:Op donderdag 11 november 2004 10:32 schreef Shaman het volgende:
maar dat we niet uit het oog verliezen dat dit de daad is van een individu gesteund door een klein groepje terroristen.
Volgens mij ging het in dit draadje over Nederland, en tot nog toe zijn er geen aanwijzingen dat een wezenlijk deel van de bevolking deel uiitmaakt van het netwerk van Mohammed B.quote:Op donderdag 11 november 2004 10:50 schreef OutKast het volgende:
[..]
Ehm, een klein groepje? Het gaat hier om een wereldwijd netwerk. Ik denk dat je behoorlijk naief bent als je nog werkelijk denkt dat het om een klein groepje gaat.
Vreemd, ik heb geen enkele moeite met het uiten van mijn mening. Het ergste wat me overkomen is, is dat niet iedereen het met me eens is...quote:Op donderdag 11 november 2004 10:51 schreef desiredbard het volgende:
Nee ik ben nederland al 5 jaar geleden ontvlucht omdat vrijheid van meningsuiting niet mogenlijk is.
Onzin, het is breed in het journaal geweest, waarschijnlijk is het journaal ook wel terug te vinden op de website, de volkskrant heeft zelfs een poll op hun website over de brandstichtingen.quote:Het feit dat Christelijke kerken ook gevandaliseerd worden krijgt bijna geen nieuws in bv volkskrant NRC Parool ... alleen de nos website meld 3 regels aan het eind van een speech van die bak-ellende van een Harry potter.
Wie heeft je dan gevraagd begrip te hebben voor extremisten ? Je kan je indenken waar het vandaan komt ? Je hebt er dus begrip voor ? Waar heb ik dat eerder gehoord....quote:Dat blijk nog steeds we moeten die arme moslim extremisjes maar begrijpen... Ik keur rechts-extremisme af...MAAR:
Ik kan me indenken waar het vandaan komt, en de situatie op het moment helpt niet.
Theo wordt voor extreem rechts uitgemaak, Fortuin ook (Hoe kan een relnicht met een bruine als tweede man in hemelsnaam een racistische partij runnen??) Iedereen die maar iets durft te zeggen over het niet aanpassen van een groep idioten wordt voor extreem rechts uitgemaakt. Wel als dat extreem rechts zijn is...laat mij dan maar extreem rechts zijn. (Let wel ik steek geen basisscholen in de brand..... (persoonlijk begrijp ik niet waaromn die "dappere" jongens niet voor de beruchte moskeeen gaan). Het feit dat mensen met een mening op dit gebied die dit durven te uitten uit onvrede gestigmatiseerd worden en consequent genegeerd zal op den duur (en sneller ddan we denken) in de kaart spelen van lieden als de NVU (en dan is het dag met je handje tegen religie geaardheid en de vrije meningsuiting)
Geitenneukers, pelsdierneukers, klinkt als.....demoniseren !?quote:Op donderdag 11 november 2004 11:06 schreef desiredbard het volgende:
Op het moment als je verkeerd kiest wordt je doodgeschoten, de keel doorgesneden, met handgranaten begooid.
De extremisten krijgen het voor het zeggen . of het nou pelsdieren neukers of geitenneukers zijn ... De kogel komt van de kant van de extremisten... en zij die een meding hebben worden gedemoniseerd...
Wel een wereldwijd netwerk, maar gezien de totale moslimpopulatie een klein groepje. De meeste moslims (>95%) willen ook gewoon hun eigen leven leiden en vrede hebben met andersgelovigen. Dat wordt bedoeld met verdraagzaamheid.quote:Op donderdag 11 november 2004 10:50 schreef OutKast het volgende:
[..]
Ehm, een klein groepje? Het gaat hier om een wereldwijd netwerk. Ik denk dat je behoorlijk naief bent als je nog werkelijk denkt dat het om een klein groepje gaat.
Precies!quote:Op donderdag 11 november 2004 10:23 schreef desiredbard het volgende:
Ik wordt ziekvan die pygneeen die oproepen tot eenheid en verdraagzaamheid op dit moment. Een uitgesproken persoon is vermoord omdat hij zei wat hij dacht.
Ik wil helemaal geen eenheid.
Nogmaals, van wie moet je begrip tonen voor extremistenen en van wie mag je niks zeggen over moslim-extremisme ?quote:Op donderdag 11 november 2004 11:11 schreef desiredbard het volgende:
dat is ook volkomen onterecht maar wel het resultaat van het niks mogen zegen tegen moslim-extremisme.
Ik wel, en ik heb inderdaad geen enkele moslim daar wat over horen zeggen. Wel krokedilletranen huilen over hun eigen moskeen en scholen en daar moord en brand over schreeuwen, maar niets over het feit dat er exact hetzelfde de andere kant op gedaan wordt. En geen Nederlander heeft een moslim vermoord, andersom wel.quote:Op donderdag 11 november 2004 10:30 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Lees jij geen kranten en kijk je geen tv ?
Een prima plan zelfs. Of ben je de geallieerden in de 2e wereldoorlog alweer vergeten?quote:Op donderdag 11 november 2004 11:13 schreef Verbal het volgende:
[..]
Precies!
Laten we onze democratie verdedigen door mekaar af te maken!!!
Goed plan.
V.
Die is er wel.quote:Op donderdag 11 november 2004 11:18 schreef du_ke het volgende:
We hebben weinig keus dan de dialoog te blijven zoeken.
Er is simpelweg geen andere oplossing.
quote:Op donderdag 11 november 2004 11:18 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Een prima plan zelfs. Of ben je de geallieerden in de 2e wereldoorlog alweer vergeten?
Hier nog een.quote:Op donderdag 11 november 2004 11:20 schreef ScotchPad het volgende:
[..]
Die is er wel.
En de dialoog aangaan kan op een gegeven moment niet meer. Hitler liet zich ook niet Nederland uit 'dialogen'.
Ach je wil alle moslims in 'interneringskampen' stoppen?quote:Op donderdag 11 november 2004 11:20 schreef ScotchPad het volgende:
[..]
Die is er wel.
En de dialoog aangaan kan op een gegeven moment niet meer. Hitler liet zich ook niet Nederland uit 'dialogen'.
Er is een oorlog verklaard aan Nederland hoor.quote:Op donderdag 11 november 2004 11:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hoe sommige mensen er zaken bij de haren bijslepen!
Nee, dat willen alle moslims met ongelovigen doen. Als je geluk hebt. Anders moet je gewoon dood als je je niet bekeerd volgens onze fijne gelovige vrienden.quote:Op donderdag 11 november 2004 11:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach je wil alle moslims in 'interneringskampen' stoppen?
Volgens mij was ene Zalm de eerste die met het woord oorlog smeet hoorquote:Op donderdag 11 november 2004 11:21 schreef ScotchPad het volgende:
[..]
Er is een oorlog verklaard aan Nederland hoor.
Compleet met brief, buitenlandse financieerders, wapens en ga zo maar door.
quote:Op donderdag 11 november 2004 11:22 schreef ScotchPad het volgende:
[..]
Nee, dat willen alle moslims met ongelovigen doen. Als je geluk hebt. Anders moet je gewoon dood als je je niet bekeerd volgens onze fijne gelovige vrienden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |