abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1620727
Tot op heden heeft Bush zich erg op de vlakte gehouden met zijn pers conferenties, hij zegt wel iets, maar uiteindelijk ook HELEMAAL nix....

Blijkt in mijn ogen de verkeerde man op de verkeerde plek....

Jullie mening graag..

tomorrow has to start somewhere
  woensdag 12 september 2001 @ 18:07:32 #2
12505 deGVR
Tussen schrijf en kramp..
pi_1620737
zoals al gezegd werd toen bush poetin ontmoette...

"waarschijnlijk is dit een ontmoeting tussen de meest domme en de meest intelligente wereldleider op aarde"

lijkt me wel duidelijk welke hier werd afgezeken...

Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
http://www.chrishantzen.nl
http://www.onbeschreven.nl
  woensdag 12 september 2001 @ 18:11:26 #3
12891 nomis
There can be only one
pi_1620755
Ik vind bush maar een marionet. Tig spreek fouten tijden zijn speeches en het komt eruit als of hij de tekst van iemand anders (waar hij zelf geen inspraak op heeft) uit het hooft heeft geleerd. Ik vond Clinton VEEL beter en volgens mij had Gore deze "rol" ook veel beter kunnen vervullen
Welcome, to the desert, of the real
pi_1620761
Ja idd, Bush zegt iets, maar met een uitstraling van "lik mijn vestje" totaal geen overtuiging, visie en noem maar op.

Just a puppet in a big political game.....

pi_1620762
Hij zegt veel maar vertelt weinig... weinig iig waar zijn volk iets aan heeft. Zijn volk wat hem nu zo hard nodig heeft...
For great justice!
  woensdag 12 september 2001 @ 18:31:43 #6
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_1620871
Het is het beste om je op de vlakte te houden over de moeglijke gevolgen van deze afschuwelijke daad aangezien het overleg over de te volgen koers nog bezig is.
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_1620876
quote:
Op woensdag 12 september 2001 18:12 schreef QyRoZ het volgende:
Hij zegt veel maar vertelt weinig... weinig iig waar zijn volk iets aan heeft. Zijn volk wat hem nu zo hard nodig heeft...
Hij zegt dat de dader wordt gestraft en dat Amerika als winnaar uit de strijd zal komen. Dat wil het amerikaanse volk horen.

pi_1620879
laat hem even zijn gang gaan en over een paar weken evalueren we hem.
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_1620886
Laten we hopen dat hij en zijn raadsleden goede beslissingen kunnen en gaan maken, of hij beter/slechter is dan zijn vader weten we niet. Verder kunnen we hem alleen maar nemen zoals het volk hem ook genomen/gekozen heeft. Hij zal het moeten doen of je het nu leuk vind of niet.

Leuk vind ik het persoonlijk niet, had liever clinton gezien mja.

The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  woensdag 12 september 2001 @ 18:35:08 #10
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_1620900
het enigste wat hij gezegd heeft is dat hij wraak gaat nemen en dat de landen die de daders verborgen houden niet worden ontzien, dus dat wordt dik oorlog als hij weet waar ze zitten en wie het zijn
World domination is my middle name.
pi_1620959
pi_1621001
quote:
Op woensdag 12 september 2001 18:33 schreef Chandler het volgende:
Laten we hopen dat hij en zijn raadsleden goede beslissingen kunnen en gaan maken, of hij beter/slechter is dan zijn vader weten we niet. Verder kunnen we hem alleen maar nemen zoals het volk hem ook genomen/gekozen heeft. Hij zal het moeten doen of je het nu leuk vind of niet.

Leuk vind ik het persoonlijk niet, had liever clinton gezien mja.

Me 2, ja over dat het volk hem gekozen heeft laat ik maar even in het midden, heel die verkiezingen roken naar fraude, maar eerlijk gezegd vind ik hem dus niets en hoop dat zijn staf hem goed bij staat en de juiste adviezen geeft. Maar zoals ie het uitbrengt naar de buitenwereld, geheel zonder overtuiging, charisma en noem maar op...alsof ie het leest vanaf een blaadje...
pi_1621002
oh ja en Bush's retoriek is zooooo simpel en oppervlakkig...

" they can run...but they cant hide!"

etc etc

allemaal van dat soort hollywood uitspraken!

:

pi_1621021
Die man is idd een charisma-pop. Die speeches van hem, Hollywood-talk is er het goede woord voor ja. This is a fight between good and evil. But make no mistake: good will prevail! Precies wat ze willen horen.
It is much easier to be critical than to be correct.
pi_1621046
quote:
Op woensdag 12 september 2001 18:51 schreef Meneer_Aart het volgende:
Die man is idd een charisma-pop. Die speeches van hem, Hollywood-talk is er het goede woord voor ja. This is a fight between good and evil. But make no mistake: good will prevail!
Alleen dan een man zonder charisma, had die dat maar, dan zouden zijn woorden nog een beetje geloofwaardig overkomen.
pi_1621058
Ja.....ook al verdient Amerika als onze steun nu.
Want het is inderdaad ook een aanslag op de westerse vrijheid.
Helaas hebben we Bush de meest incapabele persoon op die plek. Ben geen fan van Bush zn regering.....maar laten we hopen dat Powell beetje beter (verstandiger) kan optreden vanwege zn GOLF ervaring.

pi_1621062
Bush is echt de verkeerde man op deze plek....

Was Clinton nu nog maar president, dat is teminste iemand waarvan je weet dat hij het goeie besluit zal nemen!

Gore heb ik eigenlijk ook niet al het vertrouwen in gehad...

Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
pi_1621086
Achja, al die duffe hollywood-prietpraat over de VS als land van de vrijheid, bladieblabla. Hij zei in zijn speech gisteren (of vandaag, ik weet het niet meer precies) dat de terroristen wel staal kunnen vernielen maar niet het land en de vrijheid. Dat vind ik zo dom! Staal? Wie heeft het nu over staal?? Het gaat toch om duizenden doden? Daar zegt hij vrijwel niets over. Totaal geen echte emotie, alleen maar gewauwel over goed en fout. Stomme texaanse macho..
god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
pi_1621094
Ja het is wel een real testcase voor Bush om te laten zien wat ie werkelijk waard is en waar ie voor staat en wat betreft Powell daar heeft ie een hele goede aan.

btw
off topic maar, toffe actie van Arafat om bloed af te staan

pi_1621120
quote:
Op woensdag 12 september 2001 19:02 schreef virtually het volgende:
btw
off topic maar, toffe actie van Arafat om bloed af te staan
Hij probeert gewoon te redden wat er nog te redden valt. Na de beelden van feestende Palestijnen is er enorm veel good-will verloren gegaan voor de Palestijnse kwestie. Hij probeert dat volgens mij op deze manier te herstellen.
god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
pi_1621126
Ik weet het nog zo net niet.....

Wat wordt eigenlijk wel van hem verwacht?
Moet hij zich provocerend opstellen? Of moet hij emotioneel reageren? Of gelijk als een blinde acties ondernemen?

Ik denk dat hij het wel redelijk doet, kort, krachtig, zakelijk en emotieloos. Zwakheid of verslagenheid mag hij absoluut niet tonen.

Het is een groot toneelspel van hem, maar op deze manier kan geen vriend of vijand hem goed analyseren, wat enorm in het voordeel van de VS kan uitpakken.

pi_1621141
Ja tot zover krijgt ie zeker een voldoende.
pi_1621149
ben nu wel blij met Bush eigenlijk.
Gore is veels te watjesachtig.
Laat Bush maar wraak nemen...
pi_1621161
quote:
Op woensdag 12 september 2001 19:06 schreef RaisinGirl het volgende:

[..]

Hij probeert gewoon te redden wat er nog te redden valt. Na de beelden van feestende Palestijnen is er enorm veel good-will verloren gegaan voor de Palestijnse kwestie. Hij probeert dat volgens mij op deze manier te herstellen.

Net zoals het bericht dat de Taliban bereid is om Bin Laden uit te leveren....
pi_1621189
quote:
Op woensdag 12 september 2001 19:10 schreef Passione het volgende:
ben nu wel blij met Bush eigenlijk.
Gore is veels te watjesachtig.
Laat Bush maar wraak nemen...
heb je uberhaupt bush zijn speech gezien? daar hangt ie erbij als een zoutzak en vertelt hij weinig in een paar woorden.
Ik heb het idee dat gore beter in staat zou zijn om zijn gezicht geloofwaardig te laten zien en een statement te maken over het gebeurde.
Kapitalisatie is de beste remedie tegen ideologische inhoud. - Zodiakk.
FA Jump: webicon weggehaald wegens wachtwoord beveiliging
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')