Blijkt in mijn ogen de verkeerde man op de verkeerde plek....
Jullie mening graag..
"waarschijnlijk is dit een ontmoeting tussen de meest domme en de meest intelligente wereldleider op aarde"
lijkt me wel duidelijk welke hier werd afgezeken...
Just a puppet in a big political game.....
quote:Hij zegt dat de dader wordt gestraft en dat Amerika als winnaar uit de strijd zal komen. Dat wil het amerikaanse volk horen.
Op woensdag 12 september 2001 18:12 schreef QyRoZ het volgende:
Hij zegt veel maar vertelt weinig... weinig iig waar zijn volk iets aan heeft. Zijn volk wat hem nu zo hard nodig heeft...
Leuk vind ik het persoonlijk niet, had liever clinton gezien mja.
quote:Me 2, ja over dat het volk hem gekozen heeft laat ik maar even in het midden, heel die verkiezingen roken naar fraude, maar eerlijk gezegd vind ik hem dus niets en hoop dat zijn staf hem goed bij staat en de juiste adviezen geeft. Maar zoals ie het uitbrengt naar de buitenwereld, geheel zonder overtuiging, charisma en noem maar op...alsof ie het leest vanaf een blaadje...
Op woensdag 12 september 2001 18:33 schreef Chandler het volgende:
Laten we hopen dat hij en zijn raadsleden goede beslissingen kunnen en gaan maken, of hij beter/slechter is dan zijn vader weten we niet. Verder kunnen we hem alleen maar nemen zoals het volk hem ook genomen/gekozen heeft. Hij zal het moeten doen of je het nu leuk vind of niet.Leuk vind ik het persoonlijk niet, had liever clinton gezien mja.
" they can run...but they cant hide!"
etc etc
allemaal van dat soort hollywood uitspraken!
:
quote:Alleen dan een man zonder charisma, had die dat maar, dan zouden zijn woorden nog een beetje geloofwaardig overkomen.
Op woensdag 12 september 2001 18:51 schreef Meneer_Aart het volgende:
Die man is idd een charisma-pop. Die speeches van hem, Hollywood-talk is er het goede woord voor ja. This is a fight between good and evil. But make no mistake: good will prevail!
Was Clinton nu nog maar president, dat is teminste iemand waarvan je weet dat hij het goeie besluit zal nemen!
Gore heb ik eigenlijk ook niet al het vertrouwen in gehad...
btw
off topic maar, toffe actie van Arafat om bloed af te staan
quote:Hij probeert gewoon te redden wat er nog te redden valt. Na de beelden van feestende Palestijnen is er enorm veel good-will verloren gegaan voor de Palestijnse kwestie. Hij probeert dat volgens mij op deze manier te herstellen.
Op woensdag 12 september 2001 19:02 schreef virtually het volgende:
btw
off topic maar, toffe actie van Arafat om bloed af te staan
Wat wordt eigenlijk wel van hem verwacht?
Moet hij zich provocerend opstellen? Of moet hij emotioneel reageren? Of gelijk als een blinde acties ondernemen?
Ik denk dat hij het wel redelijk doet, kort, krachtig, zakelijk en emotieloos. Zwakheid of verslagenheid mag hij absoluut niet tonen.
Het is een groot toneelspel van hem, maar op deze manier kan geen vriend of vijand hem goed analyseren, wat enorm in het voordeel van de VS kan uitpakken.
quote:Net zoals het bericht dat de Taliban bereid is om Bin Laden uit te leveren....
Op woensdag 12 september 2001 19:06 schreef RaisinGirl het volgende:[..]
Hij probeert gewoon te redden wat er nog te redden valt. Na de beelden van feestende Palestijnen is er enorm veel good-will verloren gegaan voor de Palestijnse kwestie. Hij probeert dat volgens mij op deze manier te herstellen.
quote:heb je uberhaupt bush zijn speech gezien? daar hangt ie erbij als een zoutzak en vertelt hij weinig in een paar woorden.
Op woensdag 12 september 2001 19:10 schreef Passione het volgende:
ben nu wel blij met Bush eigenlijk.
Gore is veels te watjesachtig.
Laat Bush maar wraak nemen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |