Ja, maar veel moslims vinden bijna alles beledigend. Zelfs als het regent vinden ze het discriminatie.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:35 schreef Netflier het volgende:
De situatie is een visieuze cirkel:
- er gebeurt iets in naam van de Islam.
- de niet-moslims raken daardoor geschokt en uiten openlijk hun twijfels over de betreffende religie.
- de moslims voelen zich beledigd en gekrenkt en verwijten dat de niet-moslims.
- de kloof tussen moslims en niet-moslims houdt stand of wordt zelfs groter.
Bovendien gooit de media olie op het vuur.
Extremisme komt voor binnen alle religies maar heeft in feite niets met de religie zelf te maken. Het enige verband is dat de religie wordt misbruikt om de extremistische daden te rechtvaardigen.
Niemand meer dan de extremisten moeten worden aangepakt, want zíj zijn het het die tweedracht zaaien. Zowel de moslims als de niet-moslims moeten dat begrijpen.
Je kunt inderdaad je mening geven, totdat je invloed hebt of toehoorders en je mening niet positief is voor de Islam op zich.quote:Op donderdag 11 november 2004 11:19 schreef SCH het volgende:
[..]
`
Zullen we nu weer stoppen met dit zinnetje? Het is nou wel weer mooi geweest. Je kunt nog steeds je mening geven in Nederland, alleen Fok al getuigt daar de hele dag door van.
Voor mij is het een onbeleefde dame inderdaad, ik heb geen enkele reactie van haar mogen aanschouwen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 12:07 schreef CANARIS het volgende:
Kan iemand banshee uitleggen dat Tutoieren niet bijzonder beleefd is
Inderdaad. Dat huilerige Calimerogedrag ook altijd...quote:Op donderdag 11 november 2004 11:19 schreef SCH het volgende:
[..]
`
Zullen we nu weer stoppen met dit zinnetje? Het is nou wel weer mooi geweest. Je kunt nog steeds je mening geven in Nederland, alleen Fok al getuigt daar de hele dag door van.
Vooropgesteld: ik heb het niet gezien. Desondanks, als je denkt dat Elatik intelligent over komt, dan moet ik aan jouw intelligentie twijfelen. Elatik is wat dat betreft geen hoogvlieger.quote:Op donderdag 11 november 2004 09:02 schreef BansheeBoy het volgende:
terwijl Fatima Elatik echt intelligent overkwam.
*kan een glimlach niet onderdrukken*quote:Fatima verdient mijn respect, vooral omdat ze heel erg op mij lijkt qua manier van discussieren en vooral ook vanwege de sterke inhoud
Met haar valt niet te debatteren, dat was duidelijk gister te zien bij het debat. Je lacht haar bijna uit vanwege haar achterlijke manier van debatteren. Maar goed, ik heb ook problemen met culturen vrijheidontnemend zijn, maar ik ben nog wel wat genuanceerder.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:59 schreef JohnDope het volgende:
De Blanken, die tegen Ebru zijn, zijn gewoon hele saaie en zure mensen, die niet open staan voor een buitenlandse geëmancipeerde vrouw en haar liever als dom stemvee zien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |