abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31559440
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 16:35 schreef Netflier het volgende:
De situatie is een visieuze cirkel:
- er gebeurt iets in naam van de Islam.
- de niet-moslims raken daardoor geschokt en uiten openlijk hun twijfels over de betreffende religie.
- de moslims voelen zich beledigd en gekrenkt en verwijten dat de niet-moslims.
- de kloof tussen moslims en niet-moslims houdt stand of wordt zelfs groter.

Bovendien gooit de media olie op het vuur.

Extremisme komt voor binnen alle religies maar heeft in feite niets met de religie zelf te maken. Het enige verband is dat de religie wordt misbruikt om de extremistische daden te rechtvaardigen.

Niemand meer dan de extremisten moeten worden aangepakt, want zíj zijn het het die tweedracht zaaien. Zowel de moslims als de niet-moslims moeten dat begrijpen.
Ja, maar veel moslims vinden bijna alles beledigend. Zelfs als het regent vinden ze het discriminatie.
pi_31561623
quote:
Op donderdag 11 november 2004 11:19 schreef SCH het volgende:

[..]

`
Zullen we nu weer stoppen met dit zinnetje? Het is nou wel weer mooi geweest. Je kunt nog steeds je mening geven in Nederland, alleen Fok al getuigt daar de hele dag door van.
Je kunt inderdaad je mening geven, totdat je invloed hebt of toehoorders en je mening niet positief is voor de Islam op zich.
Dan kun je nog wel je mening verkondigen, maar zul je voor je veiligheid wel wat veiligheidsmensen om je heen moeten hebben.

Je beargumentatie raakt kant noch wal over Fok SCH, dat weet jij ook.
Yeah baby Yeah!
pi_31577933
Kan iemand banshee uitleggen dat Tutoieren niet bijzonder beleefd is
  zondag 13 november 2005 @ 02:46:50 #104
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_32223716
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 12:07 schreef CANARIS het volgende:
Kan iemand banshee uitleggen dat Tutoieren niet bijzonder beleefd is
Voor mij is het een onbeleefde dame inderdaad, ik heb geen enkele reactie van haar mogen aanschouwen.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_33707986
Een mailtje van een onbekend iemand niet beantwoorden vind ik niet zo onbeleefd hoor.. Het om religieuze reden de symbolische uitgestrekte hand van een minister weigeren des te meer. Die chick krijgt denk ik zo veel mail dat ze de meeste mailtjes niet eens door neemt. Misschien is het volgens haar levensovertuiging niet gepast om te reageren op mailtjes van opdringerige lieden die menen de wijsheid in pacht te hebben, wie zal het zeggen. Geen reden om je in je eer aangetast te voelen lijkt mij zo mijn waarde op Muntazar in afwachting verblijvende vrolijkheid zelve.
eeeh
  woensdag 26 april 2006 @ 14:46:14 #106
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_37311906
Waar blijft die mail van dat vrouwtje?
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  woensdag 26 april 2006 @ 15:45:28 #107
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_37313815
Denk dat jullie heel lang kunnen wachten op een reactie
  dinsdag 27 maart 2007 @ 13:35:31 #108
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_47710068
Ebru Umar is toch nu weggekickt bij de Metro?
Nu kan ze tenminste het smoesje, dat ze geen tijd heeft, niet aanvoeren, dacht ik zo.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 18:41:26 #109
130955 Floripas
Blast from the past
pi_47720589
quote:
Op donderdag 11 november 2004 11:19 schreef SCH het volgende:

[..]

`
Zullen we nu weer stoppen met dit zinnetje? Het is nou wel weer mooi geweest. Je kunt nog steeds je mening geven in Nederland, alleen Fok al getuigt daar de hele dag door van.
Inderdaad. Dat huilerige Calimerogedrag ook altijd...
pi_47732609
Goh ben je daar weer?
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_47734125
Wat een gaar en irritant vrouw in een debat. Je kunt beter een schriftelijke discussie met haar aangaan. En christus, wat een rollende 'r'.
pi_47734256
De Blanken, die tegen Ebru zijn, zijn gewoon hele saaie en zure mensen, die niet open staan voor een buitenlandse geëmancipeerde vrouw en haar liever als dom stemvee zien.

[ Bericht 1% gewijzigd door JohnDope op 28-03-2007 01:21:55 ]
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_47738693
quote:
Op donderdag 11 november 2004 09:02 schreef BansheeBoy het volgende:
terwijl Fatima Elatik echt intelligent overkwam.
Vooropgesteld: ik heb het niet gezien. Desondanks, als je denkt dat Elatik intelligent over komt, dan moet ik aan jouw intelligentie twijfelen. Elatik is wat dat betreft geen hoogvlieger.
quote:
Fatima verdient mijn respect, vooral omdat ze heel erg op mij lijkt qua manier van discussieren en vooral ook vanwege de sterke inhoud
*kan een glimlach niet onderdrukken*
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_47739040
Misschien was het handig geweest als je niet allemaal spelfouten had gemaakt in je mailtje.
pi_47741767
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 23:59 schreef JohnDope het volgende:
De Blanken, die tegen Ebru zijn, zijn gewoon hele saaie en zure mensen, die niet open staan voor een buitenlandse geëmancipeerde vrouw en haar liever als dom stemvee zien.
Met haar valt niet te debatteren, dat was duidelijk gister te zien bij het debat. Je lacht haar bijna uit vanwege haar achterlijke manier van debatteren. Maar goed, ik heb ook problemen met culturen vrijheidontnemend zijn, maar ik ben nog wel wat genuanceerder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')