abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23233820
quote:
Op donderdag 11 november 2004 01:04 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Men kan hooguit het vermoeden hebben of over info beschikken dat zij terreurdaden voornemens waren.

Men kan pas spreken van terroristen indien zij daadwerkelijk samenleving ontwrichtende terreurdaden zouden hebben begaan.

Of worden zij verdacht van aanslagen elders ter wereld? (ik lees daar niets over nl)
In jou opinie mag dus pas iemand worden opgepakt nadat hij/zij een wtc heeft opgeblazen?
Preventief optreden heeft eigenlijk mijn voorkeur....
Das sind wir! Mittwoch morgen, ICE 1517 Richtung Berlin.
  donderdag 11 november 2004 @ 01:07:17 #27
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_23233823
quote:
Op donderdag 11 november 2004 01:05 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Is het luchtruim alweer vrijgegeven eigenlijk?
Weet ik eigenlijk niet (was jij geen mod vroegâh?)

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_23233833
quote:
Op donderdag 11 november 2004 01:06 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat dacht ik eerlijk gezegd ook, maar op een gegeven ogenblik leek het me erg sterk dat ze dit er voor over hebben, daarentegen vraag je je af hoe deze mensen aan handgranaten en beltegoed komen

Laat maar.....jij snapt het niet...komt nog wel een keer
pi_23233843
Allemachtig, komen er nu ook 10 nabeschouwingstopics?
pi_23233862
quote:
Op donderdag 11 november 2004 01:00 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik heb ook het gevoel dat het meer uiterlijk vertoon was onder hem mom van een signaal afgeven dan daadwerkelijk een benodigde actie in dergelijke grootte

Ja natuurlijk BSB !
Dit keur je af, of laat ik het zo zeggen, hier zet jij je vraagtekens bij ..... maar zodra er een moskee in de fik wordt gestoken ben je de eerste die zijn gal spuwt.

Het gaat er hier om dat extremisme aangepakt moet worden of het nou van moslimkant is of van Nederlandse kant. En hoe overdreven dat misschien lijkt te zijn, je kan er geen risico mee nemen.

Als de heleboel in de lucht gevlogen was vandaag in Den Haag had je de aktie ook weer naief en stom genoemd.

Je geloofwaardigheid is ten twijfel te trekken lijkt me..... helaas
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_23233898
quote:
Op donderdag 11 november 2004 01:09 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Ja natuurlijk BSB !
Dit keur je af, of laat ik het zo zeggen, hier zet jij je vragtekens bij ..... maar zodra er een moskee in de fik wordt gestoken ben je de eerste die zijn gal spuwt.

Het gaat er hier om dat extremisme aangepakt moet worden of het nou van moslimkant is of van Nederlandse kant. En hoe overdreven dat misschien lijkt te zijn, je kan er geen risico mee nemen.

Als de heleboel in de lucht gevlogen was vandaag in Den Haag had je de aktie ook weer naief en stom genoemd.

Die geloofwaardigheid valt bij vele mensen weg de laatste week. Sommige mensen willen graag ALLES bekritiseren wat er te bekritiseren valt...staat kennelijk intressant..
pi_23233903
quote:
Op donderdag 11 november 2004 01:06 schreef Bosco het volgende:

Waar haal jij je vermeende kennis vandaan?
Je bent een terrorist indien je voornemens bent een aanslag te plegen, voorbereidingshandelingen, vergaderingen, gesprekken..etc etc...
Nee dan ben je voornemens een aanslag te plegen, pas op het moment dat je daadwerkelijk een dergelijke daad begaat (met als doel het ontwrichten van de samenleving) ben je een terrorist.
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
pi_23233922
quote:
Op donderdag 11 november 2004 01:11 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Nee dan ben je voornemens een aanslag te plegen, pas op het moment dat je daadwerkelijk een dergelijke daad begaat (met als doel het ontwrichten van de samenleving) ben je een terrorist.
Nogmaals dan...waar haal je je vermeende kennis vandaan?

Mijns inziens is het woord 'terrorist' nog altijd een term..
Er zijn slechts wetsartikelen die voorzien in de strafbaarheid van het plegen van of het voorbereiden/beramen van een terroristische aanslag.
Indien je dus voornemens bent om een aanslag te plegen of een aanslag pleegt ben je een ' terrorist '

Net zoals iemand die steelt ... een ' dief ' is.
  donderdag 11 november 2004 @ 01:16:27 #34
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_23233952
quote:
Op donderdag 11 november 2004 01:09 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Ja natuurlijk BSB !
Dit keur je af, of laat ik het zo zeggen, hier zet jij je vraagtekens bij ..... maar zodra er een moskee in de fik wordt gestoken ben je de eerste die zijn gal spuwt.
Allereerst bedankt voor je reactie Ik keur dit niet af, ik zet mijn vraagtekens bij het feit van de grootheid van de actie
quote:
Helemaal mee eens. Alleen moet je het gewoon met me eens zijn dat het wel overdreven is dat de actie wel meer dan 12 uur duurde en zelfs tanks (!) bij betrokken waren. Het ging maar om 2 a 3 mensen volgens het nieuws
quote:
Hoezo ? Op basis waarvan concludeer jij dat ?
quote:
Ben ik niet met je eens, en bovenal vraag ik me af waarom je dit stelt

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_23233954
quote:
Op donderdag 11 november 2004 01:11 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Wat ik zei dus, jij bent een gelover in als het kalf verdronken is dempt men de put.
Slachtoffers tellen dus voor jou minder dan daders.
Je moet je schamen....
pi_23233973
Waarom zijn er nu al nabeschouwing topics...ik ben er net nog geweest en de wijk is nog 100% hermetisch afgesloten.
  donderdag 11 november 2004 @ 01:18:04 #37
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_23233974
Was gewoon een goede actie en het lijkt meteen een grote actie omdat wij er (nog) niet aan gewend zijn. In sommige andere landen zou dit normaal zijn (al hoop ik niet dat het hier normaal word).
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_23233978
quote:
Op donderdag 11 november 2004 01:06 schreef Feldhofer het volgende:

In jou opinie mag dus pas iemand worden opgepakt nadat hij/zij een wtc heeft opgeblazen?
Preventief optreden heeft eigenlijk mijn voorkeur....
Nee.
Je kunt verdachten oppakken op basis van informatie, dat is een goede zaak..

Echter iedereen een terrorist noemen die "een mogelijke verdachte" is gaat wat ver.

Hoeveel mensen zijn er de afgelopen jaren wel niet opgepakt en vervolgens weer vrijgelaten wegens gebrek aan bewijs terwijl hun arrestatie wel gepaard ging van luid "TERRORISTEN OPGEPAKT" geschreeuw?
pi_23233980
En geloof me BSB als ze gezellig Islamitisch zaten te klaverjassen was dit niet gebeurd
pi_23233999
quote:
Op donderdag 11 november 2004 01:18 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Echter iedereen een terrorist noemen die "een mogelijke verdachte" is gaat wat ver.
Hier ben ik mee eens.

Maar zoals ik zei...terrorist is een term..net als dief...:)
pi_23234020
quote:
Op donderdag 11 november 2004 01:18 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Nee.
Je kunt verdachten oppakken op basis van informatie, dat is een goede zaak..

Hoeveel mensen zijn er de afgelopen jaren wel niet opgepakt en vervolgens weer vrijgelaten wegens gebrek aan bewijs terwijl hun arrestatie wel gepaard ging van luid "TERRORISTEN OPGEPAKT" geschreeuw?
Dat is niet wat je een paar posts geleden zei, kan zijn dat ik het verkeerd begreep, maar volgens mij ageer je tegen preventief optreden, en dan is mijn bovenstaande post valid.
pi_23234038
quote:
Op donderdag 11 november 2004 01:13 schreef Bosco het volgende:

Nogmaals dan...waar haal je je vermeende kennis vandaan?

Mijns inziens is het woord 'terrorist' nog altijd een term..
Er zijn slechts wetsartikelen die voorzien in de strafbaarheid van het plegen van of het voorbereiden/beramen van een terroristische aanslag.
Indien je dus voornemens bent om een aanslag te plegen of een aanslag pleegt ben je een ' terrorist '

Net zoals iemand die steelt ... een ' dief ' is.
Net zoals iemand die mogelijk van plan is te gaan stelen geen dief is.
  donderdag 11 november 2004 @ 01:22:33 #43
91072 Amando
Ik zweer trouw aan de Nederlan
pi_23234043
quote:
Op donderdag 11 november 2004 01:00 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik heb ook het gevoel dat het meer uiterlijk vertoon was onder hem mom van een signaal afgeven dan daadwerkelijk een benodigde actie in dergelijke grootte

Yeah right... alsof die gasten niets beters te doen hadden.
pi_23234045
quote:
Op donderdag 11 november 2004 01:19 schreef Bosco het volgende:

[..]

Zoals ik zei...terrorist is een term..net als dief...:)
je bent toch pas een dief als je daadwerkelijk gestolen hebt?

overigens vind ik die handgranaat gooien al een terroristische daad, dus wmb zijn het gewoon terroristen
pi_23234068
quote:
Op donderdag 11 november 2004 01:22 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

En plaatjes van het internet downloaden van sex met minderjarigen is ook ok....
pi_23234069
quote:
Op donderdag 11 november 2004 01:22 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Dus als ik jouw woning observeer...met het doel om daar de nacht erop in te breken..ben ik geen dief? ..... laat maar dan ....

T zijn terroristen PUNT...ze gooien gvd een handgranaat naar de Politie...
pi_23234083
quote:
Op donderdag 11 november 2004 01:21 schreef Feldhofer het volgende:

Dat is niet wat je een paar posts geleden zei, kan zijn dat ik het verkeerd begreep, maar volgens mij ageer je tegen preventief optreden, en dan is mijn bovenstaande post valid.
Ik preventief vind optreden indien men over bepaalde info beschikt een goede zaak.

(mijn vorige post ging met name over het continue verdachten betitelen als terroristen)
pi_23234095
quote:
Op donderdag 11 november 2004 01:16 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Allereerst bedankt voor je reactie Ik keur dit niet af, ik zet mijn vraagtekens bij het feit van de grootheid van de actie
[..]
Graag gedaan
quote:
Helemaal mee eens. Alleen moet je het gewoon met me eens zijn dat het wel overdreven is dat de actie wel meer dan 12 uur duurde en zelfs tanks (!) bij betrokken waren. Het ging maar om 2 a 3 mensen volgens het nieuws
[..]
Je kunt niet voorzichtig genoeg zijn lijkt me. De omwonenden moeten in veiligheid gebracht worden.
Daarnaast is er nog toestemming nodig van de minister van justitie.
quote:
Hoezo ? Op basis waarvan concludeer jij dat ?
[..]
Oke misschien iets te voorbarig, noem het intuitie
quote:
Ben ik niet met je eens, en bovenal vraag ik me af waarom je dit stelt

Omdat je vooraan staat met het veroordelen van het in de fik steken van moskeeen ( zeer terecht overigens ) maar zodra het gaat om radicale moslims en hun fratsen je vaak je vraagtekens zet en altijd een maar lijkt te zoeken

Niks een maar ! Veroodeel het hard zonder er een er maar achteraan te zetten !
pi_23234097
We noemen ze gewoon " VERMEENDE MOSLIM EXTREMISTEN DIE IN VERBAND KUNNEN WORDEN GEBRACHT MET MOGELIJK IN DE TOEKOMST TE PLEGEN TERRORISTISCHE AANSLAGEN "

...better?
  donderdag 11 november 2004 @ 01:26:15 #50
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_23234098
quote:
Op donderdag 11 november 2004 01:24 schreef Bosco het volgende:

[..]

Dus als ik jouw woning observeer...met het doel om daar de nacht erop in te breken..ben ik geen dief? ..... laat maar dan ....

T zijn terroristen PUNT...ze gooien gvd een handgranaat naar de Politie...
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')