ugh wat dacht je ervan bij ophalen thuis? (hij is gratis hoor)quote:Op donderdag 11 november 2004 00:19 schreef Siegfried het volgende:
Alkmaar? Kom ik em mogelijk morgen al halen, mits je em naar het station kunt brengen.
Verschillende keren,quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:41 schreef detulp050 het volgende:
Heb je RaGNaRoK-GoaT er al over gemailed?
arghh het probleem is dat ik even geen geld heb op me europese rekening en dat brengt ook wat andere problemen met zich mee hmm , ja ik zal binnen 2 maanden hem opsturen en er nog een redelijke vergoeding bij doen , ik kan gewoon ff niet anders ,quote:Op maandag 25 juli 2005 14:39 schreef ThuleWulf het volgende:
[..]
Verschillende keren,
De ene keer had ie het druk en zou ik het over 2 weken krijgen, 2 weken later nog niks ontvangen.
Weer mailen, hij zou een doos zoeken om het in te verzenden, 2 weken later zou ik het hebben.
2 weken later weer niks, en zo een aantal keren door.
Op mijn laatste mail heb ik geen reactie meer gehad.
Zie je mailquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:38 schreef ThuleWulf het volgende:
2 maanden verder en nog niks :\
euhm leuk dat je edit, maar die adresgegevens staan al in het topic.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:47 schreef ClioSporT het volgende:
- edit: doe maar niet -
Nah... mail mij even, dan forward ik je als reply (of reply ik je een forward)quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |