Whehequote:Op woensdag 10 november 2004 23:37 schreef Markie-Mark het volgende:
Wizje naamtopic
Wat?quote:
quote:Op woensdag 10 november 2004 23:37 schreef Markie-Mark het volgende:
Wizje naamtopic
slaap lekker Bartquote:Op woensdag 10 november 2004 23:39 schreef Cybart het volgende:
tvptje... tot morgen
quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:48 schreef wizarddragon het volgende:
fanatiekste nachtbraker op fok!: WAik
quote:Op woensdag 10 november 2004 23:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whehejij mag nooit meer raden
sletten is leukquote:Op woensdag 10 november 2004 23:39 schreef Vlarp het volgende:
Ik wil naar de Orangerie en dan flink sletten...
latersquote:Op woensdag 10 november 2004 23:39 schreef Cybart het volgende:
tvptje... tot morgen
quote:Op woensdag 10 november 2004 23:40 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
sletten is leuk
Nah ... ach... Gael is mine mine minequote:Op woensdag 10 november 2004 23:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat?Is't nie goe dan?
Like do'hquote:Op woensdag 10 november 2004 23:39 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
.. hoe wist jij dat nou ?
![]()
Mja..quote:Op woensdag 10 november 2004 23:40 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
sletten is leuk
Jij mag niet sletten....alleen dromen dat je aan het sletten bentquote:Op woensdag 10 november 2004 23:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]... jah ...
MJa.. JIJ hebt een vriendjequote:Op woensdag 10 november 2004 23:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]... jah ...
Ach ik doe ook m'n bek niet open als ik niet eerst een paar biertjes op heb hoorquote:Op woensdag 10 november 2004 23:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja..
Ik zou alleen wat minder verlegen moeten zijn
ja omdat hij sletquote:Op woensdag 10 november 2004 23:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
MJa.. JIJ hebt een vriendje
Dat vind ik dus het aller aller ALLERgrootste nadeel van een vriendje hebben.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:41 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Jij mag niet sletten....alleen dromen dat je aan het sletten bent![]()
Ik laat me wel verleidenquote:Op woensdag 10 november 2004 23:41 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ach ik doe ook m'n bek niet open als ik niet eerst een paar biertjes op heb hoor
Nou ik zou het wel weten......een vriendje is toch hartstikke leukquote:Op woensdag 10 november 2004 23:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat vind ik dus het aller aller ALLERgrootste nadeel van een vriendje hebben.
Soms zou ik wel weer eens een weekend flink vrijgezel willen zijn
Maar ach, theeft ook zo z'n voordelen
scheelt geld en soaquote:Op woensdag 10 november 2004 23:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan gaat die bek open, en dicht, en open, en op en neer en op en neer, pffffffquote:Op woensdag 10 november 2004 23:41 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ach ik doe ook m'n bek niet open als ik niet eerst een paar biertjes op heb hoor
arrogantie is de verpakking van het productquote:Op woensdag 10 november 2004 23:42 schreef Waxxer het volgende:sletten durf ik niet... Bovendien ben ik allerminst op de hoogte van mijn marktwaarde
Jij hebt elke avond sexquote:Op woensdag 10 november 2004 23:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
dat gaat op een avond ook wel vervelen... of je raakt zo opgerekt dat je niets meer voelt.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jij hebt elke avond sex
Ja ik wilde dus mijzelf opnoemen..quote:Op woensdag 10 november 2004 23:39 schreef WAik het volgende:
[..]!
Het heeft allebei z'n voordelen.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:43 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Nou ik zou het wel weten......een vriendje is toch hartstikke leuk
En dat heb je als vrijgezel niet dan?quote:Op woensdag 10 november 2004 23:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jij hebt elke avond sex
Bah.. ga weg met je romantiekquote:Op woensdag 10 november 2004 23:44 schreef Waxxer het volgende:
.....en idd, liever een vriendje dan een leven vol spanningdat haal ik wel uit mijn werk en hobby's
Mwoah, nou ja, je kunt nog zó arrogant zijn, maar als je er niet uitziet...quote:Op woensdag 10 november 2004 23:43 schreef WAik het volgende:
[..]
arrogantie is de verpakking van het product![]()
Spanning kan toch ook wel in een relatie....ik zou het wel weten hoorquote:Op woensdag 10 november 2004 23:44 schreef Waxxer het volgende:
.....en idd, liever een vriendje dan een leven vol spanningdat haal ik wel uit mijn werk en hobby's
IK niet in ieder gevalquote:Op woensdag 10 november 2004 23:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat heb je als vrijgezel niet dan?
Volgens mij zit er hier iemand gruwelijk naar een complimentje te vissenquote:Op woensdag 10 november 2004 23:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mwoah, nou ja, je kunt nog zó arrogant zijn, maar als je er niet uitziet...
wou net zeggenquote:Op woensdag 10 november 2004 23:44 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja ik wilde dus mijzelf opnoemen..![]()
Wil je mijn vriendje zijn?quote:Op woensdag 10 november 2004 23:45 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Spanning kan toch ook wel in een relatie....ik zou het wel weten hoor![]()
quote:Op woensdag 10 november 2004 23:45 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Bah.. ga weg met je romantiek![]()
....
* wiz steekt de nieuwste illegale cd van U2 in de fik![]()
Ik ook niet hoorquote:Op woensdag 10 november 2004 23:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
IK niet in ieder geval
nou, je snapt wat ik bedoelquote:Op woensdag 10 november 2004 23:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mwoah, nou ja, je kunt nog zó arrogant zijn, maar als je er niet uitziet...
Wat nou like do'h?.. Ik ben lief en onschuldig hoorquote:Op woensdag 10 november 2004 23:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Like do'h
uit huisquote:Op woensdag 10 november 2004 23:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
IK niet in ieder geval
Jij moet aan je huiswerk gaan!quote:Op woensdag 10 november 2004 23:48 schreef Jerruh het volgende:
jullie zijn gewooon allemaal sloeries.
Autokutten Kreng.....NUquote:Op woensdag 10 november 2004 23:48 schreef Jerruh het volgende:
oohhh ja hoorquote:Op woensdag 10 november 2004 23:45 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Spanning kan toch ook wel in een relatie....ik zou het wel weten hoor![]()
quote:Op woensdag 10 november 2004 23:48 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Wat nou like do'h?.. Ik ben lief en onschuldig hoor![]()
*met betreffende user eensch is*quote:Op woensdag 10 november 2004 23:48 schreef Jerruh het volgende:
Túúrlijk, net als ikquote:Op woensdag 10 november 2004 23:48 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Wat nou like do'h?.. Ik ben lief en onschuldig hoor![]()
Dan nog zou ik niet ieder avond iemand via chatboy uitnodigen....quote:Op woensdag 10 november 2004 23:49 schreef WAik het volgende:
[..]
uit huis![]()
Nee maar wel eerderquote:Op woensdag 10 november 2004 23:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dan nog zou ik niet ieder avond iemand via chatboy uitnodigen....
zegt zei... ga ff met je lekker geile autocad spelenquote:Op woensdag 10 november 2004 23:48 schreef Jerruh het volgende:
en steeds vaker...quote:Op woensdag 10 november 2004 23:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee maar wel eerder
Pot/ketelquote:Op woensdag 10 november 2004 23:48 schreef Jerruh het volgende:
Ik heb 't nog nooit gedaan eigenlijkquote:Op woensdag 10 november 2004 23:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee maar wel eerder
Ze spreekt uit ervaring?quote:Op woensdag 10 november 2004 23:50 schreef WAik het volgende:
[..]
en steeds vaker...
Straks ga je ook nog zeggen dat innerlijk belangrijker is dan uiterlijk.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:48 schreef WAik het volgende:
[..]
nou, je snapt wat ik bedoelje bent zoals je bent, maar als je je daar onzeker over gaat gedragen of je jezelf niet kan accepteren zoals je bent schiet het geen flikker op. als je zelf prima in je vel zit lukt toch al veel, ook op vriendjesscoregebied
[/einde clicheverhaal]
Nou neequote:Op woensdag 10 november 2004 23:46 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Volgens mij zit er hier iemand gruwelijk naar een complimentje te vissen
Nou bij deze dan maar![]()
Ik ben een jong dus ik leef huismus...how about thatquote:Op woensdag 10 november 2004 23:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
oohhh ja hoormoet je wel bepaalde iemanden kunnen vertrouwen he
ik heb na een ervaring liever een huismus dan een ik-benjong-DUS-ik-leef figuur.
quote:Op woensdag 10 november 2004 23:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ze spreekt uit ervaring?
so what? pleit alleen maar voor jequote:Op woensdag 10 november 2004 23:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb 't nog nooit gedaan eigenlijk
tuurlijk man, tuurlijkquote:Op woensdag 10 november 2004 23:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ik heb toch alle bestanden nog en dan brand ik hem opnieuw en jij blijft lekker toch van de comp af
quote:Op woensdag 10 november 2004 23:52 schreef Waxxer het volgende:
strrrrak beleid
quote:Op woensdag 10 november 2004 23:53 schreef WAik het volgende:
[..]
[..]
so what? pleit alleen maar voor je(en dat is ook weer niet offensive bedoelt naar anderen die het wel gedaan hebben, voordat ik weer door een opmerkingen iemand kwets
)
btw: bij mij is het ook nog maar net geleden (lees: eergisteren![]()
Nou neen..quote:Op woensdag 10 november 2004 23:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Túúrlijk, net als ik
nee. even belangrijk, om het simpel te houden. eerlijk gezegd kijk ik eerst naar uiterlijk/uitstraling...quote:Op woensdag 10 november 2004 23:52 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Straks ga je ook nog zeggen dat innerlijk belangrijker is dan uiterlijk..
Dat kan nog wel, belangrijkER.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:52 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Straks ga je ook nog zeggen dat innerlijk belangrijker is dan uiterlijk..
Dat doet toch iedereenquote:Op woensdag 10 november 2004 23:55 schreef WAik het volgende:
[..]
nee. even belangrijk, om het simpel te houden. eerlijk gezegd kijk ik eerst naar uiterlijk/uitstraling...
Nee klopt, jij bent erger. I agreequote:Op woensdag 10 november 2004 23:54 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nou neen..
omgquote:Op woensdag 10 november 2004 23:56 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Jaaaaaa... echt waar![]()
quote:Op woensdag 10 november 2004 23:56 schreef Great_Expectations het volgende:
Huismussen zijn.
Een braaf leventje met een Grote Liefde, prettig werk, fijn huis en een mooie auto... 's avonds op de bank samen films kijken, een boek lezen of kletsen... Het lijkt allemaal zooo saai en misschien zelfs een gruwel als je nog studeert en amper het huis uit bent, maar uiteindelijk is er niets zo heerlijk als dat..
nou... als jij zegt dat je direct uit huis bent gaan samenwonen, daarvoor niets deed, waarschijnlijk geen open relatie hebt... dan betekent dat ik gewoon erger ben dan jou!quote:Op woensdag 10 november 2004 23:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee klopt, jij bent erger. I agree
Ik studeer niet meer, en ik woon meer dan een jaar samen... en nog vind ik bovenstaande saai, routinematig en lusteloos klinkenquote:Op woensdag 10 november 2004 23:56 schreef Great_Expectations het volgende:
Huismussen zijn.
Een braaf leventje met een Grote Liefde, prettig werk, fijn huis en een mooie auto... 's avonds op de bank samen films kijken, een boek lezen of kletsen... Het lijkt allemaal zooo saai en misschien zelfs een gruwel als je nog studeert en amper het huis uit bent, maar uiteindelijk is er niets zo heerlijk als dat..
heb je al in de spiegel gekeken?quote:Op woensdag 10 november 2004 23:56 schreef Great_Expectations het volgende:
Huismussen zijn.
Ja, zeg het maar?quote:Op woensdag 10 november 2004 23:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Ik heb de details verborgenquote:Op woensdag 10 november 2004 23:58 schreef WAik het volgende:
[..]
nou... als jij zegt dat je direct uit huis bent gaan samenwonen, daarvoor niets deed, waarschijnlijk geen open relatie hebt... dan betekent dat ik gewoon erger ben dan jou!![]()
![]()
![]()
!
![]()
vergeet je anusplug niet!quote:Op woensdag 10 november 2004 23:59 schreef Vlarp het volgende:
Slaap lekker allemaal.. ik ga naar bed..
neukze!
To each his own.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:59 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, zeg het maar?.
TMIquote:Op woensdag 10 november 2004 23:59 schreef WAik het volgende:
[..]
vergeet je anusplug niet!
truste
quote:Op woensdag 10 november 2004 23:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb de details verborgen
Dat is dus het probleemquote:Op donderdag 11 november 2004 00:00 schreef Markie-Mark het volgende:
Als je samenwoont kan je toch ook nog lekker op stap gaan met je vrienden, hele nachten doorhalen enz enz
Welnee...quote:Op woensdag 10 november 2004 23:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee klopt, jij bent erger. I agree
Hoezo...hele nachten doorhalen staat toch niet gelijk aan rondneukenquote:Op donderdag 11 november 2004 00:01 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem
Of het saai, routinematig en lusteloos is.. Dat hangt er maar net vanaf wat voor invulling je er aan geeft.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik studeer niet meer, en ik woon meer dan een jaar samen... en nog vind ik bovenstaande saai, routinematig en lusteloos klinkenIk wil niet verburgertruttelijken!
Nee?quote:Op donderdag 11 november 2004 00:02 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Hoezo...hele nachten doorhalen staat toch niet gelijk aan rondneuken
Pciesquote:Op donderdag 11 november 2004 00:00 schreef Markie-Mark het volgende:
Als je samenwoont kan je toch ook nog lekker op stap gaan met je vrienden, hele nachten doorhalen enz enz
Ligt er aan wie je doorhaalt.quote:Op donderdag 11 november 2004 00:02 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Hoezo...hele nachten doorhalen staat toch niet gelijk aan rondneuken
Neequote:Op donderdag 11 november 2004 00:02 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nee?![]()
Vooruit dan. Boek jij het hotelletje in parijs?quote:Op donderdag 11 november 2004 00:01 schreef WAik het volgende:
[..]
nuecken?
Zie je nou wel.quote:Op donderdag 11 november 2004 00:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
PciesJe bent niet ineens dead from the waist down ook
Ik zou het echt heel erg vinden als dat weg zou gaan... maar... en dat moet ik toegeven... het wordt wle iets minder dan wanneer je vrijgezel bent. Eerst ging ik 2x per week stappen, nu niet meer iedere week want af en toe is lekker thuis op de bank met pup, wijn en een film ook lekker. En zelfs.... ja echt...... zelfs heb ik ooit een weekend-avond waarbij wel bordspellen doen met kennissen... MY GOOOOOOOOOOD!
Klinkt voor mij als de ideale relatie dan hoor, een goede middenweg heb je dan. Afgezien van dat bordspellen met vrienden gedeeltequote:Op donderdag 11 november 2004 00:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
PciesJe bent niet ineens dead from the waist down ook
Ik zou het echt heel erg vinden als dat weg zou gaan... maar... en dat moet ik toegeven... het wordt wle iets minder dan wanneer je vrijgezel bent. Eerst ging ik 2x per week stappen, nu niet meer iedere week want af en toe is lekker thuis op de bank met pup, wijn en een film ook lekker. En zelfs.... ja echt...... zelfs heb ik ooit een weekend-avond waarbij wel bordspellen doen met kennissen... MY GOOOOOOOOOOD!
Maar toch, als ik zou moeten kiezen,.... dan wordt het flink doorhalenquote:Op donderdag 11 november 2004 00:04 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Zie je nou wel..
Germ! Maar daar doe je zelf toch het meeste aan?quote:Op woensdag 10 november 2004 23:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik studeer niet meer, en ik woon meer dan een jaar samen... en nog vind ik bovenstaande saai, routinematig en lusteloos klinkenIk wil niet verburgertruttelijken!
Hehe wat jammer, maar goed "IK WIN!!"quote:Op donderdag 11 november 2004 00:03 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik had 't ook niet openbaar moeten makenquote:Op donderdag 11 november 2004 00:05 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Klinkt voor mij als de ideale relatie dan hoor, een goede middenweg heb je dan. Afgezien van dat bordspellen met vrienden gedeelte
quote:Op donderdag 11 november 2004 00:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ligt er aan wie je doorhaalt.
Ach, het sluipt er in af en toequote:Op donderdag 11 november 2004 00:05 schreef Deamonine het volgende:
[..]
Germ! Maar daar doe je zelf toch het meeste aan?![]()
En iets zegt me dat jij niet ver uhm... burgert.
Die weddenschap van een hele nacht samen doorhalen die wij hadden. Volgens mij bedoelde jij daar hele andere dingen mee bedenk ik me nuquote:Op donderdag 11 november 2004 00:06 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hehe wat jammer, maar goed "IK WIN!!"
En toch ben jij erger! Jodelahietie-whooooeeeii!quote:Op donderdag 11 november 2004 00:06 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
![]()
Bordspellen zijn leuk! (sommige dan)quote:Op donderdag 11 november 2004 00:05 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Klinkt voor mij als de ideale relatie dan hoor, een goede middenweg heb je dan. Afgezien van dat bordspellen met vrienden gedeelte
Hehe.. welnee.. die tijden heb ik ver achter me gelatenquote:Op donderdag 11 november 2004 00:07 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Die weddenschap van een hele nacht samen doorhalen die wij hadden. Volgens mij bedoelde jij daar hele andere dingen mee bedenk ik me nu![]()
![]()
Fuck youquote:Op donderdag 11 november 2004 00:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En toch ben jij erger! Jodelahietie-whooooeeeii!
Kolonisten van Catan is leuk...en Triviant omdat dat het enige spel is waar ik goed in benquote:Op donderdag 11 november 2004 00:07 schreef Deamonine het volgende:
[..]
Bordspellen zijn leuk! (sommige dan)
Alleen moet je die op een saaie doordeweekse avond spelen en niet op zaterdag avond..![]()
Ja normaal wordt het de zondagavond (heerlijk toneelspelend Incognito doen.... lekker vals spel), maar 1x was het op de zaterdag, in rotterdam nota bene! Maar het was wel gruwelijk melig op den duurquote:Op donderdag 11 november 2004 00:07 schreef Deamonine het volgende:
[..]
Bordspellen zijn leuk! (sommige dan)
Alleen moet je die op een saaie doordeweekse avond spelen en niet op zaterdag avond..![]()
Ja maar? en de koekjes dan?!?!quote:Op donderdag 11 november 2004 00:05 schreef Great_Expectations het volgende:
Of koekjes bakken op zaterdagmiddag. En dan een kloddertje beslag weglikken op zijn wang.Waarna hij een kloddertje op jouw wang smeert om ook iets weg te kunnen likken. En voor je het weet ben je met hele andere dingen bezig.
.
Het afgelopen weekend bedoel jequote:Op donderdag 11 november 2004 00:08 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hehe.. welnee.. die tijden heb ik ver achter me gelaten![]()
Ik heb Kolonisten van Catan nog nooit gespeeld evenals triviantquote:Op donderdag 11 november 2004 00:09 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Kolonisten van Catan is leuk...en Triviant omdat dat het enige spel is waar ik goed in ben
Maar idd meer voor doordeweeks niet voor een zaterdagavond, dan moet er toch wel wat spannends gebeuren vind ik![]()
Kolonisten IS leuk.quote:Op donderdag 11 november 2004 00:09 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Kolonisten van Catan is leuk...en Triviant omdat dat het enige spel is waar ik goed in ben
Maar idd meer voor doordeweeks niet voor een zaterdagavond, dan moet er toch wel wat spannends gebeuren vind ik![]()
Dan gaan wij een keer samen een potje triviantenquote:Op donderdag 11 november 2004 00:10 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik heb Kolonisten van Catan nog nooit gespeeld evenals triviant![]()
![]()
Nou jah.. wat voor beeld heb je wel van mijquote:Op donderdag 11 november 2004 00:09 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Het afgelopen weekend bedoel je![]()
Ik doe DUS mee!!!quote:Op donderdag 11 november 2004 00:11 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Dan gaan wij een keer samen een potje trivianten![]()
Ow zijn wizje en jij een twee-eenheid..dat wist ik nietquote:Op donderdag 11 november 2004 00:12 schreef Deamonine het volgende:
[..]
Ik doe DUS mee!!!
Ohw dear! Een zaterdag avond?? Misschien....quote:Op donderdag 11 november 2004 00:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja normaal wordt het de zondagavond (heerlijk toneelspelend Incognito doen.... lekker vals spel), maar 1x was het op de zaterdag, in rotterdam nota bene! Maar het was wel gruwelijk melig op den duur
quote:Op donderdag 11 november 2004 00:09 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Kolonisten van Catan is leuk...
Kom maarquote:Op donderdag 11 november 2004 00:08 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Fuck you![]()
is goed. place de la replubique of le marais?quote:Op donderdag 11 november 2004 00:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vooruit dan. Boek jij het hotelletje in parijs?
Jeetje jij wilt wel erg graag vanavond zeg....heeft Pup zn kuisheidsgordel om ofzoquote:Op donderdag 11 november 2004 00:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kom maar![]()
Als je 't zo zegt klinkt het verdomd synoniemeligquote:Op donderdag 11 november 2004 00:11 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Dan gaan wij een keer samen een potje trivianten![]()
Ohw? Zijn we dat?quote:Op donderdag 11 november 2004 00:12 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ow zijn wizje en jij een twee-eenheid..dat wist ik niet![]()
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOh ...quote:Op donderdag 11 november 2004 00:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kom maar![]()
Oh?quote:Op donderdag 11 november 2004 00:12 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ow zijn wizje en jij een twee-eenheid..dat wist ik niet![]()
Gewoon in de glazen piramide bij 't Louvrequote:Op donderdag 11 november 2004 00:15 schreef WAik het volgende:
[..]
is goed. place de la replubique of le marais?![]()
Die ligt 1 of andere domme film met James Belushi te kijken op de bankquote:Op donderdag 11 november 2004 00:15 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Jeetje jij wilt wel erg graag vanavond zeg....heeft Pup zn kuisheidsgordel om ofzo
Nee daar zou ik dan ook niet geil van worden...zeker niet als James Belushi op tv isquote:Op donderdag 11 november 2004 00:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die ligt 1 of andere domme film met James Belushi te kijken op de bank
Kolonisten is leuk, maar Incognito is vele malen leuker, mits met 4 spelers. Da's echt zo'n spel wat bijna niemand kent maar wat echt de aandacht verdiendquote:Op donderdag 11 november 2004 00:15 schreef Deamonine het volgende:
Maar als er Kolonisten wordt gespeeld, dan doe ik mee. En vraag maar aan ronald, ik win altijd...![]()
Je doet iets met een schaap en een stuk hout in je dorp en dan ineens kun je met een schip nar d eoverkant en pakt de struikrover je keihard. Zoietsquote:Op donderdag 11 november 2004 00:17 schreef wizarddragon het volgende:
Ik weet niet eens hoe kolonisten van Catan gaat..
tssssssk!quote:Op woensdag 10 november 2004 23:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pot/ketel
Echt woar?quote:Op donderdag 11 november 2004 00:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je doet iets met een schaap en een stuk hout in je dorp en dan ineens kun je met een schip nar d eoverkant en pakt de struikrover je keihard. Zoiets
Hahaha! dat zou mij ook gebeuren.quote:Op donderdag 11 november 2004 00:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kolonisten is leuk, maar Incognito is vele malen leuker, mits met 4 spelers. Da's echt zo'n spel wat bijna niemand kent maar wat echt de aandacht verdiendHeerlijk samenzweerderig een rol spelen
Ik had het zondag alleen met pup gespeeld en 2 acteurs. Ik stonk gvd overal in
lolquote:Op donderdag 11 november 2004 00:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gewoon in de glazen piramide bij 't Louvre
Incognitoquote:Op donderdag 11 november 2004 00:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kolonisten is leuk, maar Incognito is vele malen leuker, mits met 4 spelers. Da's echt zo'n spel wat bijna niemand kent maar wat echt de aandacht verdiendHeerlijk samenzweerderig een rol spelen
Ik had het zondag alleen met pup gespeeld en 2 acteurs. Ik stonk gvd overal in
homo/poot...quote:Op donderdag 11 november 2004 00:20 schreef Jerruh het volgende:
[..]
tssssssk!
pot/lesbienne
jerre/relaasie.
Uhm..quote:Op donderdag 11 november 2004 00:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je doet iets met een schaap en een stuk hout in je dorp en dan ineens kun je met een schip nar d eoverkant en pakt de struikrover je keihard. Zoiets
Da's er erg handig bij!quote:Op donderdag 11 november 2004 00:20 schreef Deamonine het volgende:
[..]
Hahaha! dat zou mij ook gebeuren.
Maar gelukkig kan ik dan wel weer n stalen gezicht hebben![]()
quote:Op donderdag 11 november 2004 00:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Incognito.
.
Uhuh.quote:Op donderdag 11 november 2004 00:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]Je kent 't?!
hahaha! Ik ken het welquote:Op donderdag 11 november 2004 00:19 schreef WAik het volgende:
triviant...![]()
nooit gedaan, wordt je op de eerste avond meegevraagd om het te doen. om niet af te gaan probeer ik het af te wimpelen met het antwoord "is niet leuk voor jullie, want ik win". uiteindelijk moet ik om die laatste reden meedoen, win je.
bordspelletjes zijn alleen leuk als er leedvermaak in het verschiet ligt![]()
Ik heb het stof er af geblazen en nu zijn we d'r erg aan verslaafdquote:Op donderdag 11 november 2004 00:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Uhuh..
Van heul vroeger.
*jat*quote:Op donderdag 11 november 2004 00:25 schreef wizarddragon het volgende:
Forest Fruit
Ik heb geen idee waar het is. Of ik het eigenlijk nog heb.quote:Op donderdag 11 november 2004 00:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb het stof er af geblazen en nu zijn we d'r erg aan verslaafd
Da's echt een super spel!
waar zit jij met je ... gedachten?quote:Op donderdag 11 november 2004 00:25 schreef Waxxer het volgende:
Copulisten van Anaal heette het spel?
WTF?? That's it... *jat pupje*quote:Op donderdag 11 november 2004 00:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*jat*
Ik dacht dat dat vrij duidelijk was.quote:Op donderdag 11 november 2004 00:27 schreef WAik het volgende:
[..]
waar zit jij met je ... gedachten?
Hmm... Klinkt wel cool iddquote:Op donderdag 11 november 2004 00:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's er erg handig bij!
Je krijgt zegmaar in 't begin een rol toebedeeld. Er zijn d'r vier, 2 paren. Je moet er achter zien te komen wie van je 3 medespelers je partner is en welke 2 je vijanden zijn. Maar dat valt nog niet mee. Door vragen te stellen kun je daar achter komen, en door logica toe te passen. Maar af en toe door toneelspel is die logica wel erg lastig! Zo heeft bv een ieder een eigen zenuwtrekje: fronzen, jeuk ana linkeroorlel, knipperend rechteroog en tuitlippen. Maar je mag ook toneelspelend de trekjes van en karakter aannemen die je niet bent, om de anders vertrouwen te winnen en hem op 't verkeerde been te zetten. Of stiekem enveloppen doorgeven onder tafel, of morsecode trommelen of schoppen of zo
Pim Pam Pet Met Wie Wil Mark Naar Bed?quote:Op donderdag 11 november 2004 00:26 schreef Markie-Mark het volgende:
Pim Pam Pet vind ik ook leuk
Nou Mark is momenteel niet zo kieskeurig hoorquote:Op donderdag 11 november 2004 00:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Pim Pam Pet Met Wie Wil Mark Naar Bed?
omg! Waxxer gaat los!quote:Op donderdag 11 november 2004 00:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hmm klinkt leuk. Toneelaspect bevalt me wel..quote:Op donderdag 11 november 2004 00:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's er erg handig bij!
Je krijgt zegmaar in 't begin een rol toebedeeld. Er zijn d'r vier, 2 paren. Je moet er achter zien te komen wie van je 3 medespelers je partner is en welke 2 je vijanden zijn. Maar dat valt nog niet mee. Door vragen te stellen kun je daar achter komen, en door logica toe te passen. Maar af en toe door toneelspel is die logica wel erg lastig! Zo heeft bv een ieder een eigen zenuwtrekje: fronzen, jeuk ana linkeroorlel, knipperend rechteroog en tuitlippen. Maar je mag ook toneelspelend de trekjes van en karakter aannemen die je niet bent, om de anders vertrouwen te winnen en hem op 't verkeerde been te zetten. Of stiekem enveloppen doorgeven onder tafel, of morsecode trommelen of schoppen of zo
FREEDOM!!!!!!!quote:Op donderdag 11 november 2004 00:27 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
WTF?? That's it... *jat pupje*![]()
quote:Op donderdag 11 november 2004 00:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
*popcorn paktquote:Op donderdag 11 november 2004 00:28 schreef Markie-Mark het volgende:
Nou Mark is momenteel niet zo kieskeurig hoor![]()
heheh dit wordt me ff te ingewikkeld allemaalquote:Op donderdag 11 november 2004 00:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
FREEDOM!!!!!!!
*snukt Markie-Mark en sleurt hem de hooizolder op*
Broek uit, snel!!!
quote:Op donderdag 11 november 2004 00:29 schreef Waxxer het volgende:
Nou jongen, waik 'm er maar flink in danhoppaaaaaa........
De poetshomo had me volledig misleidt. Die deed het voor de 2e x maar die deed net alsof ie niets snapte. Dus ik denk, ik ga net doen of ik zijn partner ben (en dat wa sik niet) om te weten te komen wat zijn missie is. Ging ie hele rare vraag/kaart combinaties doorspelen zodat het net leek alsof ie echt zo dom en naief was...... en ondertussen spandeie gvd met pupje samen (zijn echte partner) en won ie de missie!quote:Op donderdag 11 november 2004 00:29 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hmm klinkt leuk. Toneelaspect bevalt me wel..
Maar! Want! Als! Reeds! Want! Toch! Maar! Indien! Toch! Dus! En!quote:Op donderdag 11 november 2004 00:28 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Nou Mark is momenteel niet zo kieskeurig hoor![]()
*komt erbij zitten met mokken forest fruit thee*quote:Op donderdag 11 november 2004 00:29 schreef WAik het volgende:
[..]
[..]
*popcorn pakt
*leest...
zo ingewikkeld is het nietquote:Op donderdag 11 november 2004 00:30 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
heheh dit wordt me ff te ingewikkeld allemaal
quote:Op donderdag 11 november 2004 00:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De poetshomo had me volledig misleidt. Die deed het voor de 2e x maar die deed net alsof ie niets snapte. Dus ik denk, ik ga net doen of ik zijn partner ben (en dat wa sik niet) om te weten te komen wat zijn missie is. Ging ie hele rare vraag/kaart combinaties doorspelen zodat het net leek alsof ie echt zo dom en naief was...... en ondertussen spandeie gvd met pupje samen (zijn echte partner) en won ie de missie!![]()
meesterlijk!
quote:Het is carnaval in Venetië. In de feestende menigte hebben zich, perfect verkleed, 4 geheimagenten gemengd (en u bent één van hen!): Lord Fiddlebottom, Kolonel Bubble, Madame ZsaZsa en Agent X.Hun missie is zich in verbinding te stellen met een hooggeplaatste, mysterieuze persoon. Niemand kent zijn ware identiteit. Je moet zijn telefoonnummer ontdekken.
*geeft wiz maar bier, thee is voor homo'squote:Op donderdag 11 november 2004 00:31 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
*komt erbij zitten met mokken forest fruit thee*
Maar de rest welquote:Op donderdag 11 november 2004 00:31 schreef Jerruh het volgende:
nee mark, ik niet.
faas, het was gezellig:p.
Ja maar een groot deel van m'n hersencellen houden een pré-winterslaapquote:Op donderdag 11 november 2004 00:32 schreef WAik het volgende:
[..]
zo ingewikkeld is het niet
ingrediënten:
-twee vrijgezelle homo's (standaard hitsig)
-iets met marktwerking, vraag&aanbod
Geen bier please..quote:Op donderdag 11 november 2004 00:32 schreef WAik het volgende:
[..]
*geeft wiz maar bier, thee is voor homo's![]()
die doen het werk ook niet voor jequote:Op donderdag 11 november 2004 00:33 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja maar een groot deel van m'n hersencellen houden een pré-winterslaap
De ambassadeurquote:Op donderdag 11 november 2004 00:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[..].
Ja maar je libido leeft nog in de zomertijd jou kennendequote:Op donderdag 11 november 2004 00:33 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja maar een groot deel van m'n hersencellen houden een pré-winterslaap
hmpfquote:Op donderdag 11 november 2004 00:34 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Geen bier please..
quote:Op donderdag 11 november 2004 00:34 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ja maar je libido leeft nog in de zomertijd jou kennende
Ik moet toch echt eens gaan zoeken waar dat spel is.quote:Op donderdag 11 november 2004 00:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De ambassadeur
quote:FREEDOM!!!!!!!
*snukt Markie-Mark en sleurt hem de hooizolder op*
Broek uit, snel!!!
*nog meer popcorn pakt, plus halve liter cola*quote:quote:
Op donderdag 11 november 2004 00:28 schreef Waxxer het volgende:
quote:
Op donderdag 11 november 2004 00:28 schreef Markie-Mark het volgende:
Nou Mark is momenteel niet zo kieskeurig hoor
Had je het kaart- of het bordspel?quote:Op donderdag 11 november 2004 00:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik moet toch echt eens gaan zoeken waar dat spel is..
Hee! ik heb popcorn en cola!quote:Op donderdag 11 november 2004 00:34 schreef WAik het volgende:
[..]
hmpfsaai zo hier op de bank met popcorn
Ja eej, tis dan wle Nederland, maar niks kijken kijken niet kopen hoor *sleurt deamonaninoontje mee*quote:Op donderdag 11 november 2004 00:35 schreef Deamonine het volgende:
[..]
[..]
*nog meer popcorn pakt, plus halve liter cola*
quote:Beste nieuwkomer 2004 (mannen): Deamonine
Meestbelovende user voor het komend jaar: Deamonine, denk ik
Ja.. maak er wat van in 2005quote:Op donderdag 11 november 2004 00:38 schreef Deamonine het volgende:
[..]
![]()
Tot die tijd, bek dicht?quote:Op donderdag 11 november 2004 00:39 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja.. maak er wat van in 2005
Hee!quote:Op donderdag 11 november 2004 00:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja eej, tis dan wle Nederland, maar niks kijken kijken niet kopen hoor *sleurt deamonaninoontje mee*
Ik had het bordspel. Wist niet eens dat er ook een kaartspel van was.quote:Op donderdag 11 november 2004 00:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Had je het kaart- of het bordspel?
Want dat met dat telefoonnummer is het kaartspel. Het bordspel draaide om die missie kaarten (aplha, Beta, Charlie, Delta) en de gecobineerde missie.
*nog steeds saaiquote:Op donderdag 11 november 2004 00:37 schreef Deamonine het volgende:
[..]
Hee! ik heb popcorn en cola!
Bacardi ofzo er maar bij kiepen?
Ja tjonge jonge, JIJ durft die hooizolder niet opquote:Op donderdag 11 november 2004 00:39 schreef Markie-Mark het volgende:
Mensen ik ga m'n bedje in.....alleen![]()
tsja .. truste Markquote:Op donderdag 11 november 2004 00:39 schreef Markie-Mark het volgende:
Dat wat je net deed copy/pasten was de beschrijving van het kaartspel (telefoonnummers ontcijferen)quote:Op donderdag 11 november 2004 00:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik had het bordspel. Wist niet eens dat er ook een kaartspel van was..
Mag tegelijk hoor, ik doe niet zo moeilijkquote:Op donderdag 11 november 2004 00:40 schreef WAik het volgende:
ow nee, eerst ang3l
truste!quote:Op donderdag 11 november 2004 00:39 schreef Markie-Mark het volgende:
Is goed hoor. Hoe laat?quote:Op donderdag 11 november 2004 00:40 schreef WAik het volgende:
[..]
*nog steeds saai![]()
nuecken?
ow nee, eerst ang3l
nu?quote:Op donderdag 11 november 2004 00:41 schreef Deamonine het volgende:
[..]
Is goed hoor. Hoe laat?![]()
Mjah, dat van die telefoonnummers zei me al niks. Maar ja, ik weet er zowiezo niet zo veel meer van. Heb het zeker al 10 jaar niet meer gespeeld.quote:Op donderdag 11 november 2004 00:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat wat je net deed copy/pasten was de beschrijving van het kaartspel (telefoonnummers ontcijferen)
Uhm... Of van Covenant natuurlijk...quote:Op donderdag 11 november 2004 00:42 schreef Ang3l het volgende:
A second of reflection can take you to the Moon
The slightest hesitation can bring you down in Flames
Klinkt als een ondertitel van Magic
threesome!quote:Op donderdag 11 november 2004 00:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mag tegelijk hoor, ik doe niet zo moeilijk
*loopt naar tv*quote:Op donderdag 11 november 2004 00:42 schreef WAik het volgende:
[..]
nu?![]()
*gooit semi-sneaky afstandsbediening op de grond
"ah, ik heb zo'n rugpijn. wil jij hem even oppakken? "![]()
Nou.. Voorruit. Omdat je het zo lief vraagt.quote:Op donderdag 11 november 2004 00:42 schreef WAik het volgende:
[..]
nu?![]()
*gooit semi-sneaky afstandsbediening op de grond
"ah, ik heb zo'n rugpijn. wil jij hem even oppakken? "![]()
quote:Op donderdag 11 november 2004 00:43 schreef Deamonine het volgende:
[..]
Nou.. Voorruit. Omdat je het zo lief vraagt.
Maar... Trouwens...
Waarvoor heb jij een afstandbediening nodig?![]()
dramaqueenquote:Op donderdag 11 november 2004 00:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*loopt naar tv*
er zitten ook knoppen op hoor *switch*die jeugd tegenwoordig... lui door techniek
Yeah baby!quote:Op donderdag 11 november 2004 00:43 schreef Ang3l het volgende:
Maargoed, ik ga pupje van Belushi losrukken en naar de hooizolder sleuren.
Beav......... LICHTJESESTAFETTEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Daarom vraag ik tochquote:Op donderdag 11 november 2004 00:45 schreef WAik het volgende:
[..]
net alsof jij niet doorhad dat de tv niet eens aanstond...
SLaap liefquote:Op donderdag 11 november 2004 00:46 schreef Ang3l het volgende:![]()
truste
trustequote:Op donderdag 11 november 2004 00:46 schreef Ang3l het volgende:![]()
truste
quote:Op donderdag 11 november 2004 00:46 schreef Deamonine het volgende:
[..]
Daarom vraag ik toch
"waarvoor heb je een afstandsbediening nodig"![]()
succes en truste!quote:Op donderdag 11 november 2004 00:49 schreef Deamonine het volgende:
En mensen.
Ik ga ook slapen
Heb mrgn weer tentamen...
Toodles!
ik ga ook maffen, succes!quote:Op donderdag 11 november 2004 00:46 schreef Jerruh het volgende:
ik haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat autocad nu echt!!!
quote:Op donderdag 11 november 2004 09:49 schreef Blubberzwijn het volgende:
melk&fruit is voor echte mannensuperlekker
aardbei + Kers... GEWELDIG!quote:Op donderdag 11 november 2004 09:49 schreef Blubberzwijn het volgende:
melk&fruit is voor echte mannensuperlekker
... of milk & fruit aardbei & kers!quote:Op donderdag 11 november 2004 10:41 schreef Markie-Mark het volgende:
Idd rode wodka red bull
Echte kerels drinken bier!!
Eindelijk eens iemand met een zinnige opmerking.quote:Op donderdag 11 november 2004 10:41 schreef Markie-Mark het volgende:
Idd rode wodka red bull
en echte mannen drinken scotch on the Rock'squote:Op donderdag 11 november 2004 10:41 schreef Markie-Mark het volgende:
Idd rode wodka red bull
quote:Op donderdag 11 november 2004 10:44 schreef Sannetie het volgende:
[..]
en echte mannen drinken scotch on the Rock's![]()
![]()
*niet hap*quote:Op donderdag 11 november 2004 10:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ja, ik ben ook geen liefhebber van urine.
toppertje!quote:Op donderdag 11 november 2004 10:48 schreef Cybart het volgende:
echter mannen zeiken niet over wat ze drinken, die drinken!
mwah, het gaat.quote:Op donderdag 11 november 2004 10:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ochtendhumeurtje CB-tje?
Niks nieuws onder de zon dus?quote:Op donderdag 11 november 2004 11:00 schreef Cybart het volgende:
[..]
mwah, het gaat.
kan beter... ach het valt allemaal wel mee...
lekker wisselvallig he
quote:Op donderdag 11 november 2004 11:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Niks nieuws onder de zon dus?
Jantje lacht, Jantje huilt. Zegt dat voldoende?quote:Op donderdag 11 november 2004 11:03 schreef Cybart het volgende:
[..]inderdaad
en bij u dan?
ja... het zal wel weer in de lucht hangen enzo...quote:Op donderdag 11 november 2004 11:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jantje lacht, Jantje huilt. Zegt dat voldoende?
*springt op schoot* Haaaj!quote:Op donderdag 11 november 2004 12:28 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik ben er weer.
Ik denk dat iedereen het beu is.quote:Op donderdag 11 november 2004 12:48 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik ben het beu
en ik voel eenherfstdipje
opkomen
Je houdt van herfstdipjes?quote:Op donderdag 11 november 2004 12:48 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik ben het beu
en ik voel eenherfstdipje
opkomen
Join the clubquote:Op donderdag 11 november 2004 13:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik ben bezig met een presentatie...![]()
... die ik morgen af moet hebben en moet geven.x2
mijn presentatie is stom.quote:Op donderdag 11 november 2004 13:35 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Join the club![]()
De Meeste presentaties zijn stom...dus gelukkig ben je dan niet de enige....dat moet toch een gerustellend gevoel geven niet?quote:Op donderdag 11 november 2004 13:45 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
mijn presentatie is stom.
ja maar de mijne is stom als in "achtergronden die als een lul op dirk slaan" en "waarom in godsnaam achtergrond muziek voor een powerpointpresentatie?"quote:Op donderdag 11 november 2004 13:51 schreef Semisane het volgende:
[..]
De Meeste presentaties zijn stom...dus gelukkig ben je dan niet de enige....dat moet toch een gerustellend gevoel geven niet?![]()
Wie waren 't nu weer? (aangezien je zo vrolijk bent)quote:Op donderdag 11 november 2004 14:01 schreef wizarddragon het volgende:
mmmmmmmmmmmmmmmmm Mogguh
Hehe.. nee ik ben gewoon zo vrolijkquote:Op donderdag 11 november 2004 15:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie waren 't nu weer? (aangezien je zo vrolijk bent)
Ik ookquote:Op donderdag 11 november 2004 15:28 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hehe.. nee ik ben gewoon zo vrolijk.. kheb gewoon zin in vrijdag.
uit vrije wil?quote:Op donderdag 11 november 2004 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ookVRIJ!
Ga vanaaf naar Marc_mga toe.
Er wordt voor me gekooktquote:Op donderdag 11 november 2004 16:22 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
uit vrije wil?
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 11 november 2004 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga vanaaf naar Marc_mga toe.
Ja, nu weten we't wel weer heurquote:Op donderdag 11 november 2004 16:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Gecondoleerd.
het zonnetje in huis....quote:Op donderdag 11 november 2004 16:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Gecondoleerd.
Welk huis?quote:Op donderdag 11 november 2004 17:00 schreef WAik het volgende:
[..]
het zonnetje in huis....
Nou, dan ben je daar dus waarschijnlijk dat zonnetje.quote:Op donderdag 11 november 2004 17:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik blijf vanavond trouwens thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |