bron: http://www.bndestem.nl/re(...)na__2431491_,00.htmlquote:BREDA - In Breda is woensdagavond omstreeks 20.50 uur een man vermoord. Er zou sprake zijn van een afrekening in het criminele circuit.
Het zou gaan om een man van Marokkaanse afkomst.
De moord vond plaats op de hoek van Oranjeboomstraat en het Oranjeboomplein in de wijk Heuvelkwartier.
Volgens omstanders zou de man met drie schoten om het leven zijn gebracht. Kort na de moord zou er een grijze auto met hoge snelheid zijn weggereden.
Van de dader(s) ontbreekt tot nog toe elk spoor.
Die conclusie is wel erg snel getrokken.quote:Op woensdag 10 november 2004 22:46 schreef yup het volgende:
Afrekening in het criminele circuit staat er toch?
Bron.quote:Op woensdag 10 november 2004 22:48 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
De dader liet een briefje achter?
ow...wie zegt hier iets over dat volk???quote:Op woensdag 10 november 2004 22:48 schreef c0ne het volgende:
Goh waarom nou weer een Marokkaan doodschieten??
Dat volk doet toch helemaal niks fout....![]()
quote:Er zou sprake zijn van een afrekening in het criminele circuit.
Ging over Amersfoort dacht ik.quote:Op woensdag 10 november 2004 22:52 schreef TimmyAsd het volgende:
Zodadelijk om 23.00 inderdaad een extra journaal op Ned. 2!
Zal wel niet voor niets zijn lijkt me?
Moet daar een extra journaal voor komenquote:Op woensdag 10 november 2004 22:56 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ging over Amersfoort dacht ik.
Journaal gaat met name over wat er in Den Haag is gebeurd.quote:Op woensdag 10 november 2004 22:58 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Moet daar een extra journaal voor komenOf is er iets meer aan de hand daar?
Mee eens.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:04 schreef Kozzmic het volgende:
Ontopic: Er worden gemiddeld 5 moorden per week gepleegd. Het is wat overdreven om nu meteen alles te gaan linken aan het 'gedoe' in NL op het moment.
hee waarom ben jij mod af?quote:Op woensdag 10 november 2004 23:04 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Journaal gaat met name over wat er in Den Haag is gebeurd.
Ontopic: Er worden gemiddeld 5 moorden per week gepleegd. Het is wat overdreven om nu meteen alles te gaan linken aan het 'gedoe' in NL op het moment.
OMG!!!!! Ik héb een grijze auto!quote:Kort na de moord zou er een grijze auto met hoge snelheid zijn weggereden.
quote:Op woensdag 10 november 2004 23:07 schreef veldmuis het volgende:
KBEN HET ER NIET MEE EENS DITS BIJ MIJ OM DE HOEK BIJNA ONGEVEER NIET HELEMAAL
Kende je (desbetreffende) dader wel?quote:Op woensdag 10 november 2004 23:12 schreef veldmuis het volgende:
Ik kende (desbetreffende dode) niet.
Een paar weken terug nog welquote:Op woensdag 10 november 2004 23:13 schreef Falco het volgende:
Hallo criminele circuit! Dat is topic-onwaardig hoor.
De jouwe net ookquote:Op woensdag 10 november 2004 23:14 schreef -Xerxes- het volgende:
HEy veldmuis, je haak-sluiten staan 1 woord te ver naar rechts!!!!!![]()
quote:Op woensdag 10 november 2004 23:02 schreef veldmuis het volgende:
tvp.
Klinkt als een criminele afrekening en het zou dus best kunnen dat dit door marokkanen gedaan is dus ik weet niet wat jij wilt impliceren...... Oh wacht meki, hmmm dan weet ik precies wat je wilt implicerenquote:Op woensdag 10 november 2004 22:54 schreef Meki het volgende:
neeh
een racistische daad
dit is een grap mag ik hopen?quote:Op woensdag 10 november 2004 22:48 schreef Dr_Weird het volgende:
Dit is toch niet normaal meer, dit kan nog een behoorlijk staartje krijgen. Het lijkt wel alsof men bewust aanstuurt op onlusten. Extreem rechts en moslim-extremisten kunnen wat mij betreft de stront in zakken. Moge do klootzak die dit gedaan het zeepje talloze keren laten vallen.
Wij hebben onze mond vol van hoe erg marokkanen zijn maar nu blijkt het dat wij minsten net zo erg zijn. Alleen onze mensen zijn wat laffer en achterbakser.
Ik heb maar één ding tegen de dader te zeggen nl:"VAL DOOD HOER!!!".
In de hoofdpijnwijk natuurlijk.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:30 schreef Vava het volgende:
Waar in Breda is de Oranjeboomstraat ongeveer?
Heuvelkwartier, en die wijk ligt weer tegen princehagen.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:30 schreef Vava het volgende:
Waar in Breda is de Oranjeboomstraat ongeveer?
Hmm... ik dacht even dat het bij die fabriek vlakbij het station was, waar Oranjeboom zit...quote:Op woensdag 10 november 2004 23:33 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Heuvelkwartier, en die wijk ligt weer tegen princehagen.
wat voor vragen zou jij stellen?quote:Op woensdag 10 november 2004 23:25 schreef oorlog het volgende:
Laat FOK! gewoon de volgende keren de vragen stellen. Wat een stelletje achterlijke verslaggevers zaten daar. Constant vragen waar al eerder antwoord op was gegeven. Als ze eerste keer geen commentaar geven, zullen ze dat bij de tweede vraag ook zeker niet doen.
In wie geloof je dan?quote:Op donderdag 11 november 2004 00:40 schreef Chadi het volgende:
hij leeft trouwens nog geloof ik.
leven na de doodquote:Op donderdag 11 november 2004 00:41 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
In wie geloof je dan?
![]()
Theo produceert en regiseert, ff wachten op de aftiteling straks. Ben wel benieuwd of Daniel Radcliffe Balkenende heeft vertolkt.quote:Op woensdag 10 november 2004 22:45 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Godverdomme zeg.
Wie maakt de film.
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |