niet de laatste keer dat je hem opraapt, maar dat je hem aan laat staan.quote:Op donderdag 11 november 2004 10:55 schreef Sjoewe het volgende:
Ghehe, ik heb ooit een super dure Nokia op straat gevonden. Het regende, dus ik dat ding maar mee naar huis nemen. Snel een Nokia lader gefixt zodat 'ie niet uit zou gaan, en door het telefoon boek bladeren op zoek naar "Thuis" etc bla bla. Omdat het al 4 uur 's nachts was liet ik het maar, om het de volgende dag nog eens te proberen. Na een tijdje belt echter de eigenaar (v) op. Gelijk van "Geef m'n telefoon terug lul, smerige dief bla bla bla" dus ik antwoord van nou "Hij lag hier midden op de rotonde"in de regen, dus beter dat ik 'm even meeneem, niet? Mompelende geeft ze toe. Ze komt hen NU halen. Ik m'n nest uit, nog steeds behoorlijk aangeschoten van een avond stappen, ga ik voor de deur zitten wachten. Ze komt er aan met d'r vriend, bijna dreigend, grist de telefoon uit m'n handen nog net een bedankje mompelend.
Dat is dus ook echt de laatste keer dat ik zo'n ding opraap. Stik er maar lekker in
simkaart eruit flikkeren, unlocken en verkopen die hapquote:Op donderdag 11 november 2004 10:55 schreef Sjoewe het volgende:
Ghehe, ik heb ooit een super dure Nokia op straat gevonden. Het regende, dus ik dat ding maar mee naar huis nemen. Snel een Nokia lader gefixt zodat 'ie niet uit zou gaan, en door het telefoon boek bladeren op zoek naar "Thuis" etc bla bla. Omdat het al 4 uur 's nachts was liet ik het maar, om het de volgende dag nog eens te proberen. Na een tijdje belt echter de eigenaar (v) op. Gelijk van "Geef m'n telefoon terug lul, smerige dief bla bla bla" dus ik antwoord van nou "Hij lag hier midden op de rotonde"in de regen, dus beter dat ik 'm even meeneem, niet? Mompelende geeft ze toe. Ze komt hen NU halen. Ik m'n nest uit, nog steeds behoorlijk aangeschoten van een avond stappen, ga ik voor de deur zitten wachten. Ze komt er aan met d'r vriend, bijna dreigend, grist de telefoon uit m'n handen nog net een bedankje mompelend.
Dat is dus ook echt de laatste keer dat ik zo'n ding opraap. Stik er maar lekker in
Simmkaart er uit jakkeren en mobiel verkopenquote:Op donderdag 11 november 2004 10:55 schreef Sjoewe het volgende:
Nog steeds geen leven dusquote:Op donderdag 11 november 2004 12:02 schreef ook_gek het volgende:
Aantal posts: 32085 (gemiddeld 29 per dag)
32.000 al weer![]()
ZE heeft gewoon je mobiel gejat en wilt sex in ruil voor je mobiel terugquote:Op donderdag 11 november 2004 10:35 schreef D-Devil het volgende:
Rij ik vanmorgen naar werk, ga ik tanken bij de esso express... 25 minuten later zegt een collega waarmee ik carpool tegen me :
"Hey je bent me het bellen!?"
*Hopeloos zoek ik mijn mobiele telefoon "Nee man, kan niet!"
Dus hij neemt op, krijgt hij een mevrouw aan de telefoon.. "Met xxxx xxxx, jij bent vast een vriend van de eigenaar van deze telefoon....?"
Nu kan ik hem dus straks gaan halen bij haar thuis.
Nokia 6600, met een 256Mb MMC kaart erin..
quote:Op donderdag 11 november 2004 13:04 schreef ook_gek het volgende:
sex in ruil voor je mobiel terug
quote:Op donderdag 11 november 2004 13:10 schreef Thermo het volgende:
en terecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |