of iedereen slaaptquote:Op donderdag 11 november 2004 00:05 schreef wise het volgende:
de "hype" is alweer over denk ik![]()
kikvorsman en BBE de meest gave dingen die je kunt doen in je levenquote:Op donderdag 11 november 2004 00:03 schreef jeroen-heeft-koffie-nodig het volgende:
[..]
een kivorsman?
Idd Als ze je ervoor selecteren ben je zeer gelukkig manquote:Op donderdag 11 november 2004 00:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
kikvorsman en BBE de meest gave dingen die je kunt doen in je leven![]()
Jongens die het gaaf , stoer en kicken vinden die worden juist niet aangenomen bij zulke eenheden.quote:Op donderdag 11 november 2004 00:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
en jij denkt dat je er bij komt?quote:Op donderdag 11 november 2004 00:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wie niet waagt ...........quote:Op donderdag 11 november 2004 00:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
en jij denkt dat je er bij komt?
Van de zo veel duizend mariniers zijn er maar een X aantal die bij de BBE zitten. Reken dat er max 20 man deze mensen zijn. Nou prettige wedstrijd![]()
Ja ik ben oud.... peper het maar in !quote:Op woensdag 10 november 2004 23:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik was nog niet eens geboren volgens mijMaar alles rondom de BBE (en at en bsb en enz) volg best wel goed
kikvors (welk onderdeel dan ook) word zwaar overschat.quote:Op donderdag 11 november 2004 00:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 november 2004 00:10 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja ik ben oud.... peper het maar in !![]()
en we weten allemaal, oud vlees moet als eerste opquote:Op donderdag 11 november 2004 00:10 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Voor mij ben je jongquote:Op donderdag 11 november 2004 00:10 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Trustequote:Op donderdag 11 november 2004 00:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Voor mij ben je jong![]()
* DaMook gaat ook maar eens slapen. Ik kan toch geen nieuws meer brengen![]()
Krijg ik nog een schouderklopje voor het belangrijke nieuws dat ik heb gegeven eerder deze avond hier op fok VOOR dat het landelijk bekend werd![]()
Trusten![]()
Van mij krijg je een schouderdreun ! Goed gedaanquote:Op donderdag 11 november 2004 00:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Voor mij ben je jong![]()
* ondeugend gaat ook maar eens slapen. Ik kan toch geen nieuws meer brengen![]()
Krijg ik nog een schouderklopje voor het belangrijke nieuws dat ik heb gegeven eerder deze avond hier op fok VOOR dat het landelijk bekend werd![]()
Trusten![]()
oke, dan laten we je wel gewoon links liggenquote:Op donderdag 11 november 2004 00:12 schreef ondeugend het volgende:
Ik wil niet op !
Ja lekker!quote:Op donderdag 11 november 2004 00:04 schreef jeroen-heeft-koffie-nodig het volgende:
iemand bakkie koffie?
Ze worden uit het leger geplukt....quote:Op donderdag 11 november 2004 00:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wie niet waagt ...........
Je kunt er alleen bij komen als je al marinier bent, en ze je scouten zeg maar net als prof-voetballer.quote:Op donderdag 11 november 2004 00:16 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ze worden uit het leger geplukt....
Alleen door in zeer positieve zin op te vallen maak je een kansje
Wie bewaart die heeft watquote:Op donderdag 11 november 2004 00:13 schreef stinkie het volgende:
[..]
oke, dan laten we je wel gewoon links liggen
nou, momenteel heb ik vrij weinig, dus ik denk dat ik je maargelijk op maakquote:Op donderdag 11 november 2004 00:18 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Wie bewaart die heeft wat![]()
![]()
Ga jij ff kijken dan?quote:Op donderdag 11 november 2004 00:20 schreef Cosma-Shiva het volgende:
RTL Nieuws: huis ligt bomvol explosieven.
Ik geloof er werkelijk niets van.
Straks komen ze naar buiten met 3 slof astronauten en een pakketje diamond siervuurwerkquote:Op donderdag 11 november 2004 00:20 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Ik zag ergens in een actualiteitenprogramma dat ze gespot werden in het leger ook. Daarna opleiding marinier misschien ? In ieder geval moet je hele bijzondere kwaliteiten bezitten (lichamelijk én geestelijk) om er bij te mogen horen.quote:Op donderdag 11 november 2004 00:18 schreef nexcro het volgende:
[..]
Je kunt er alleen bij komen als je al marinier bent, en ze je scouten zeg maar net als prof-voetballer.
Ze zoeken nog iemand die het even wil checken.quote:Op donderdag 11 november 2004 00:20 schreef Cosma-Shiva het volgende:
quote:Op donderdag 11 november 2004 00:20 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Zoiets als mij dusquote:Op donderdag 11 november 2004 00:21 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Echte mannen dus !
Niet helemaal waar. Als je bij het korps zit kun je er ook op soliciteren als er een plek vrij is. Daarna gaan ze idd wel selecteren.quote:Op donderdag 11 november 2004 00:18 schreef nexcro het volgende:
[..]
Je kunt er alleen bij komen als je al marinier bent, en ze je scouten zeg maar net als prof-voetballer.
en zit er ook niet een max. dienstperiode aan? Ik herinner me in ieder geval dat je in de AT max 5 jaar mag dienenquote:Op donderdag 11 november 2004 00:21 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik zag ergens in een actualiteitenprogramma dat ze gespot werden in het leger ook. Daarna opleiding marinier misschien ? In ieder geval moet je hele bijzondere kwaliteiten bezitten (lichamelijk én geestelijk) om er bij te mogen horen.
Echte mannen dus !
Nou das lekker !quote:Op donderdag 11 november 2004 00:20 schreef stinkie het volgende:
[..]
nou, momenteel heb ik vrij weinig, dus ik denk dat ik je maargelijk op maak
quote:Op donderdag 11 november 2004 00:25 schreef nexcro het volgende:
Nou het uploaden van dat Hoerenfilmpje over die BBE wil niet. Geen ruimte terwijl ik nog 20 MB heb volgens de website van zonnet :/
get it while you canquote:Op donderdag 11 november 2004 00:26 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nou das lekker !
Biertje ook goed????quote:Op donderdag 11 november 2004 00:15 schreef style het volgende:
[..]
Ja lekker!
Meestal doe je geen 20 jaar actieve dienst BBE inderdaad, maar dat zal te maken hebben met de conditie en leeftijd misschien ? Ook werd er verteld dat de echtgenotes soms niet eens weten dat hun man bij de BBE is.quote:Op donderdag 11 november 2004 00:26 schreef stinkie het volgende:
[..]
en zit er ook niet een max. dienstperiode aan? Ik herinner me in ieder geval dat je in de AT max 5 jaar mag dienen
· Hoe kom ik bij de BBE?quote:Op donderdag 11 november 2004 00:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Als je bij het korps zit kun je er ook op soliciteren als er een plek vrij is. Daarna gaan ze idd wel selecteren.
klopt, van AT'rs en infiltranten weet de familie ook heel vaak niet waar ze uithangen of wat ze doenquote:Op donderdag 11 november 2004 00:28 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Meestal doe je geen 20 jaar actieve dienst BBE inderdaad, maar dat zal te maken hebben met de conditie en leeftijd misschien ? Ook werd er verteld dat de echtgenotes soms niet eens weten dat hun man bij de BBE is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |