en dan ook nog zn mobiel die af gingquote:Op woensdag 10 november 2004 23:11 schreef DJ_Fritz het volgende:
Prachtig die kerel met die microfoons!!Echt diep respect voor die journalist die ze ging verzetten!
Hi-la-risch!
Wat een amateurisme....![]()
quote:Op woensdag 10 november 2004 23:13 schreef golfer het volgende:
Al met al vreselijk veel ophef en media aandacht voor een in eerste instantie mislukte aanhouding van 2 mogelijk van terrorisme verdachte personen.
Hele buurt en land ontregeld en concreet nog niets te melden op die persconferentie.
Op Nova zeiden ze van wel, aan he tbegin vd uitzending van de persconferentie.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:11 schreef JaWi het volgende:
[..]
Geen explosieven gevonden.
Personen die hun huis beveiligden met explosieven, granaten in huis hadden en geschoten hebben op de politie.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:13 schreef golfer het volgende:
Al met al vreselijk veel ophef en media aandacht voor een in eerste instantie mislukte aanhouding van 2 mogelijk van terrorisme verdachte personen.
Wat wil je dan dat er gebeurt bij dat soort malloten? Uitnodigen voor een kopje thee en een goed gesprek?quote:Hele buurt en land ontregeld en concreet nog niets te melden op die persconferentie.
Knuffelen natuurlijk !quote:Op woensdag 10 november 2004 23:16 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Personen die hun huis beveiligden met explosieven, granaten in huis hadden en geschoten hebben op de politie.
[..]
Wat wil je dan dat er gebeurt bij dat soort malloten? Uitnodigen voor een kopje thee en een goed gesprek?
De eerste agenten die naar binnen gingen hebben toch echt explosieven gevonden hoor.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:15 schreef milagro het volgende:
[..]
Op Nova zeiden ze van wel, aan he tbegin vd uitzending van de persconferentie.
Vreemd.
quote:Op woensdag 10 november 2004 23:17 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
De eerste agenten die naar binnen gingen hebben toch echt explosieven gevonden hoor.
Die konden er niet omheen, zullen we maar zeggen.
klopt. uit een zeer goede bron heb ik vernomen dat er indd explosieven aanwezig zijn.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:15 schreef milagro het volgende:
[..]
Op Nova zeiden ze van wel, aan he tbegin vd uitzending van de persconferentie.
Vreemd.
Ik blijf er ook bij dat ze zo'n deur beter kunnen opblazen in plaats van in rammen. Is in de usa al heel gebruikelijk. Stukje explosief erop paar meter afstand nemen, boem, en naar binnen stormen.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:17 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
De eerste agenten die naar binnen gingen hebben toch echt explosieven gevonden hoor.
quote:Op woensdag 10 november 2004 23:17 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
en sinds wanneer is een granaat geen explosief dan ?quote:Op woensdag 10 november 2004 23:20 schreef milagro het volgende:
[..]nope, granaten, schietwapens, het waren iig niet je doorsnee kutmarokkaantjes
Twee mensen die worden 'verdacht' van poging tot moord c.q. doodslag dan wel. En in verband met 5 andere arrestaties die ook hebben plaatsgevonden terwijl we naar Den Haag keken.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:13 schreef golfer het volgende:
Hele buurt en land ontregeld en concreet nog niets te melden op die persconferentie.
Als het kalf ........quote:Op woensdag 10 november 2004 23:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik blijf er ook bij dat ze zo'n deur beter kunnen opblazen in plaats van in rammen. Is in de usa al heel gebruikelijk. Stukje explosief erop paar meter afstand nemen, boem, en naar binnen stormen.
Oh mooi, dan kan ik in R'dam zo nog ff rustig de straat opquote:Op woensdag 10 november 2004 23:20 schreef Skyclad het volgende:
Er komt politie uit R'dam en een paar andere plaatsen ter aflossing van de huidige troepen.
wordt een lange nacht dusquote:Op woensdag 10 november 2004 23:22 schreef ook_gek het volgende:
Er is een hond het pand in geweest met een camera op zijn kop. Hond heeft tot 2X aan gegeven dat er explosiefen gevonden zijn. ( ruikt hij en dan gaat hij blaffen )
Grote kans dat er iets gevonden is. Anders gaan ze ECHT wel naar binnen.
Er werd ook NIET gezegt dat ze het pand al binnen zijn gegaan. Kan betekenen dat ze wat gevonden hebben?
Ook hoor je niks over de 3de en 4de persoon. Volgens geruchten daar ter plaatsen was het idee ontstaan dat er nog een verdachte binnen was. Hoor je ook niks meer over.
Even de feiten op een rij
1 gebied blijft afgesloten tot morgen ochtend 8 uur
2 nog word er erkend of ontkent dat er explosiefen gevonden zijn
3 Robot is tot op max 2 uur geleden nog niet naar binnen geweest. Dit omdat het pand betreft op de 2de etage
3 Er is meer aan de hand dan er word toe gegeven tot nu toe.
4 scherpschutters hebben hun plaats verlaten.
is dus nog heel wat aan de hand![]()
weetikveel, hoor je mij niet zeggen iigquote:Op woensdag 10 november 2004 23:22 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
en sinds wanneer is een granaat geen explosief dan ?
Hij zit volgens NL2 ook in de persoonsbeveiliging momenteel omdat ze hem en zijn gezin bedreigden.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:26 schreef mineo39-76 het volgende:
Advocaat Plasman is gestopt met de zaak Mohamed B.
Bron: Barend en van Dorp en NOS
Er is nog wel meer aan de hand.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:22 schreef ook_gek het volgende:
is dus nog heel wat aan de hand![]()
quote:Mogelijk explosieven in belegerd Haags pand
In het pand aan de Antheunisstraat in Den Haag zitten mogelijk explosieven. Volgens de Haagse burgemeester Deetman zal het onderzoek hiernaar nog een paar uur duren. Dat zei hij op een persconferentie in De Haag. De bewoners van het woonblok kunnen pas morgenochtend terugkeren naar hun huizen.
Eerder vandaag zijn in het huis in het Laakkwartier twee mensen gearresteerd. Morgen om 12.30 wordt over de gebeurtenissen gedebatteerd in de Tweede Kamer.
De nationale recherche heeft een terreurverdachte aangehouden in Amersfoort. Dit in verband met het terrorisme onderzoek en de politie-actie in Den Haag. Na de arrestatie is een Amersfoortse woning onderzocht op explosieven. Negen huizen in de buurt zijn uit voorzorg ontruimd.
quote:Er is beslist dat de bewoners vannacht NIET terug mogen naar hun woningen, er wordt voor hun voor opvang gezorgd!
Die man is inderdaad een heldquote:Op woensdag 10 november 2004 23:27 schreef Bosco het volgende:
Respect voor de AT-held die pas later voelde dat hij ook een granaatscherf had...
OvJ was een eikel, een hele vervelende, verwaande man en een slechte spreker!quote:Op woensdag 10 november 2004 23:27 schreef Bosco het volgende:
OvJ was een zeer goede spreker...
Top actie met de microfoons!
Respect voor de AT-held die pas later voelde dat hij ook een granaatscherf had...
Jaja dat ging allemaal weer lekker soepelquote:Op woensdag 10 november 2004 23:27 schreef Bosco het volgende:
OvJ was een zeer goede spreker...
Top actie met de microfoons!
Nou ik vond het toen ik het hoorde eerlijk gezegd al raar dat ze dat hier al niet gedaan hadden. Maar mischien dat ze er (achteraf) nu wel meer aan gaan denken. Lijkt mij een stukje logischer eerlijk gezegdquote:Op woensdag 10 november 2004 23:22 schreef nexcro het volgende:
[..]
Als het kalf ........Gaan we straks krijgen let maar op. Dan mag het ineens niet meer met de stootram.
Een advocaat die een democratisch grondrecht uitvoert, hoe triest.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hij zit volgens NL2 ook in de persoonsbeveiliging momenteel omdat ze hem en zijn gezin bedreigden.
Dat zeggen buurtbewoners, de politie zou hen dat hebben verteld (het huis zou bomvol explosieven liggen), no way dat de politie dergelijke info (zelfs al het waar is) aan buurtberwoners gaat geven.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:06 schreef milagro het volgende:
Er zijn dus een hele hoop explosieven gevonden
Ik kan wel merken dat jij nooit handgranaten hebt gegooid. Ik heb regelmatig handgranaten gegooid in mijn diensttijd en ik kan je zeggen dat de kracht van een handgranaat heel wat groter is dan de meeste mensen denken!quote:Op woensdag 10 november 2004 23:25 schreef milagro het volgende:
[..]
weetikveel, hoor je mij niet zeggen iig
Wat ik begreep zijn die opgeroepen NA de eerste poging. Maar het kan dus zijn dat ik het fout heb.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Er is nog wel meer aan de hand.
Wat mij bijvoorbeeld erg verbaasde is dat zowel BBE als BSB blijkbaar al aanwezig waren bij de eerste inval afgelopen nacht. Dat is op zich al heel uitzonderlijk, en (als dat inderdaad zo is) geeft het wel aan dat er al meer bekend was over wat er zich daar kon bevinden dan wordt toegegeven.
(Waarmee ik niet wil zeggen dat ik het vreemd vind dat die informatie niet wordt gegeven. Hoe hard veel mensen hier ook gillen dat ze alles willen weten, als overeid moet je er van uitgaan dat alle info die je vrijgeeft uiteraard ook meteen bij de personen bekend is die je wilt oppakken.)
500 man ingezet voor de aanhouding van 2 mogelijke verdachtenquote:Op woensdag 10 november 2004 23:13 schreef golfer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |