Dit spel is zo ownage niet normaal, wat een spanning speelde toenstraks van willem II met 2-1 lobont knalde de bal op een speler uit een vrijetrap ging die bal over lobont heen 30 meter goal
![]()
toen kwam ik 2-0 achter door een wereld goal in de kruising
op het laatst in de 88ste minuut escude uit corner 2-1 en toen begon ajax druk te zetten voor de gelijkmaker.
Laatste seconde van de wedstrijd vd vaart directe vrijetrap 93.59 van richting veranderd keeper kansloos, ik juichte als een kind van 5 die net ze nieuwste ps2 game heeft gekregen
-------------------------------------------------------------------------------------------------
O.k voor de mensen die het niet kunnen begrijpen door mijn opwinding
![]()
.
Dit spel is zo vet niet normaal.
Wat een spanning, speelde net gelijk tegen willem II.
Lobont maakte een zware blunder door de bal op de tegenstander te knallen uit een vrijetrap voor ajax.
De bal vloog over lobont heen zo het doel in (afstand 30 meter).
Zodoende stond ik dus 1-0 achter.
Hun maakte daarna rond de 60ste minuut 2-0, ik zag het niet meer zitten dacht dat ik de wedstrijd al had verloren.
Tot dat escude in de 88ste minuut door een voorzet van vn Vaart in de doel kopte.
2-1.
Ajax voerde de laatste 6 minuten druk op.
Waardoor het in de 93,59 minuut gelijk spel werd, door een directe vrijetrap van randje 20 door vn vaart in het doel geschoten werd.
[ Bericht 43% gewijzigd door MisterJ.Lo op 11-11-2004 18:56:01 ]