abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 november 2004 @ 18:00:01 #51
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_23247113
Dit spel is zo ownage niet normaal, wat een spanning speelde toenstraks van willem II met 2-1 lobont knalde de bal op een speler uit een vrijetrap ging die bal over lobont heen 30 meter goal
toen kwam ik 2-0 achter door een wereld goal in de kruising
op het laatst in de 88ste minuut escude uit corner 2-1 en toen begon ajax druk te zetten voor de gelijkmaker.
Laatste seconde van de wedstrijd vd vaart directe vrijetrap 93.59 van richting veranderd keeper kansloos, ik juichte als een kind van 5 die net ze nieuwste ps2 game heeft gekregen
-------------------------------------------------------------------------------------------------
O.k voor de mensen die het niet kunnen begrijpen door mijn opwinding .
Dit spel is zo vet niet normaal.
Wat een spanning, speelde net gelijk tegen willem II.
Lobont maakte een zware blunder door de bal op de tegenstander te knallen uit een vrijetrap voor ajax.
De bal vloog over lobont heen zo het doel in (afstand 30 meter).
Zodoende stond ik dus 1-0 achter.
Hun maakte daarna rond de 60ste minuut 2-0, ik zag het niet meer zitten dacht dat ik de wedstrijd al had verloren.
Tot dat escude in de 88ste minuut door een voorzet van vn Vaart in de doel kopte.
2-1.
Ajax voerde de laatste 6 minuten druk op.
Waardoor het in de 93,59 minuut gelijk spel werd, door een directe vrijetrap van randje 20 door vn vaart in het doel geschoten werd.

[ Bericht 43% gewijzigd door MisterJ.Lo op 11-11-2004 18:56:01 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  donderdag 11 november 2004 @ 18:28:25 #52
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_23247730
quote:
Op donderdag 11 november 2004 18:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dit spel is zo ownage niet normaal, wat een spanning verloor toenstraks van willem II met 2-1 lobont knalde de bal op een speler uit een vrijetrap ging die bal over lobont heen 30 meter goal
toen kwam ik 2-0 achter door een wereld goal in de kruising
op het laatst in de 88ste minuut escude uit corner 2-1 en toen begon ajax druk te zetten voor de gelijkmaker.
Laatste seconde van de wedstrijd vd vaart directe vrijetrap 93.59 van richting veranderd keeper kansloos, ik juichte als een kind van 5 die net ze nieuwste ps2 game heeft gekregen
Volgens mij ben je een heleboel woorden en leestekens vergeten. Het leest niet erg makkelijk meer.
ownage
  donderdag 11 november 2004 @ 18:29:35 #53
89723 RealKnuckles
In ONZ geen lastige dingen pos
pi_23247752
quote:
Op donderdag 11 november 2004 18:28 schreef Oldbie het volgende:

[..]

ownage
n00b .
pi_23248765
Ik speel als bondscoach van India. Ik concentreer me vooral op het verdedigen met counteraanvallen. Heb een zeer goeie counterspits die er elke wedstrijd bijna minimaal eentje in legt. Heb vooral oefenwedstrijden gespeeld tegen kleine landjes. Die heb ik bijna allemaal gewonnen. Verder heb ik me ook gekwalificeerd voor de asian cup als 1 van de beste nummers 2 achter Koeweit, maar voor Irak en Malediven. Mijn beste resultaat tegen een groot land is een 1-2 verlies tegen Argentinie, mijn slechtste resultaat is een 0-5 verlies tegen, jawel, Oranje.

Next target is het WK2010.
  donderdag 11 november 2004 @ 20:28:29 #55
82589 S-Two
barba macacu
pi_23250392
quote:
Op donderdag 11 november 2004 17:05 schreef AirRaid het volgende:
hebben jullie ook last van, dat een spelers soms bij een inworp de bal ergens naar toe gooit waar helemaal geen speler van jouw in de buurt is?
Nee, nog geen last van gehad, waar ik wel last van heb is het volgende.
Bij mijn verdedigers staat passen: short, maar nu geven ze echt noooooit een lange bal, ook niet als ze onder druk staan of iets dergelijks. En nog wat, als mijn verdediger de bal krijgt, blijft hij soms net zo lang wachten tot dat er een tegenstander aan komt, en als ie er bijna is, speelt ie af, ziet er echt heel lomp uit
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  donderdag 11 november 2004 @ 20:57:12 #56
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_23251049
ik declare interesse in Romeo Castelen (AMR) begint Daniël Rijaard (DR) te piepen

WTF???
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  donderdag 11 november 2004 @ 21:21:04 #57
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_23251636
wat me begint te irriteren is de hoge uitslagen, meer mensen last van?
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_23251720
quote:
Op donderdag 11 november 2004 21:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
wat me begint te irriteren is de hoge uitslagen, meer mensen last van?
Daar geniet ik altijd van, want het is aan mijn kant .

Waar ik me echt aan erger is dat telkens binnen 1 minuut de 1-0 en de 1-1 enz enz . Of dat ze binnen 2 minuten ineens 2x scoren .
  donderdag 11 november 2004 @ 21:35:57 #59
82589 S-Two
barba macacu
pi_23252035
Ik heb eigenlijk weinig last van hoge uitslagen, net volgens mij mijn grootste overwinning behaald, een 5-0 uit-overwinning op RKC. Van der Vaart is zoooooooo goed

Maar er kan $@# niemand van PSV winnen, ze hebben in dit seizoen (na 18 wedstrijden ofso), alles gewonnen behalve eentje (4-1 verlies van mij ), maar nu loop ik #$#% steeds niet in .

Maar iig wel Van Bommel gehaald straks via de Bosman-Ruling , en waarom kan Adu niet spelen? Is ie te jong?
pi_23252059
quote:
Op donderdag 11 november 2004 20:57 schreef Reddiablo het volgende:
ik declare interesse in Romeo Castelen (AMR) begint Daniël Rijaard (DR) te piepen

WTF???
Had ik al eens aangegeven ja. Had interesse in een spits, begint Heitinga te mekkeren.
  donderdag 11 november 2004 @ 21:38:14 #61
82589 S-Two
barba macacu
pi_23252108
Wat me ook opviel is het volgende: er staat vaak in de titel bijvoorbeeld: Heitinga wil weg. Dus ik denk echt dan van wtf Maar dan blijkt dat er iemand interesse in hem heeft.

Of dat er staat Az of Ajax speelt in de Uefa Cup tegen Ajax.

Er zitten behoorlijk wat fouten in de Nederlandse taal, als ik voorbeelden (screens) moet posten, ok goed .
pi_23252348
Tip: Speel alle spellen (JA ALLE SPELLEN) in het Engels... Scheelt je een hoop frustratie en bovendien 'klinkt' het gewoon niet in het Nederlands.
.
pi_23254708
Zo, mijn eerste seizoen FM2005 zit er op. na een aardige start zakte Haarlem aardig weg, maar na de winterstop hebben we maar 1 of 2 keer verloren. 4e Periode gewonnen, 7e in de eerste divisie, en op een haar na promotie gemist in de nacompetitie, nadat ik de laatste wedtsrijd door 3 penalties met 3-0 van Excelsior verloor.

Mijn naam werd trouwens nog even in verband gebracht met de positie van manager van Fortuna Sittard, maar die heb ik maar even haarfijn uitgelegd dat ik daar toch echt geen trek in had. Ben nu bezig met het samenstellen van mijn elftal voor komend seizoen. Een hoop spelers hebben of geen nieuws contract gekregen, of het aanbod geweigerd. En met een budget van 35.000, richt ik mij dus vooral op de transfervrije spelers.
pi_23258702
nu 12 wedstrijden gespeeld en hier en daar wat puntjes weten te verzamelen

sta nu net boven de degratatiestreep en heb de laatste 5 wedstrijden niet meer verloren *afklopt*
de stijgende lijn is begonnen, nu hopende die vol te houden

en nu wordt het tijd om naar bed te gaan
FM2005 is leuk maar weer iets te verslavend
  vrijdag 12 november 2004 @ 12:01:15 #65
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_23263171
FM is toppie met NEC Gentenaar maar verkocht voor 3.4 wou zn contract niet verlengen en dan kan je er maar beter geld voor vangen.
mn aankopen:
- Evadro Roncatto AMLC
- Maurice Buys AC
- John den Dunnen VL (ja sorry had snel een VL nodig maar hij doet t niet eens slecht)
- Fabian Estoyanoff AC (met een bosmannetje gehaald en voor 5 milj kunnen verkopen )
- Michael Buskermolen (voor 35k wat is die gast goed..)
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  vrijdag 12 november 2004 @ 14:32:45 #66
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_23266820
Daarnet, op de laatste speeldag, kampioen geworden. Zelf gelijkgespeeld tegen Willem II, maar gelukkig verloor Ajax van Heerenveen. Komt ineens dit bericht:

Hoe kan PSV nu nog meestrijden tot de laatste dag terwijl de laatste dag al voorbij is? Trouwens....PSV heeft een achterstand van 11 punten op mij en de competitie is al afgelopen.....beetje vreemd allemaal.
pi_23267068
Winterstop

vind mezelf met Fortuna terug op een 14e plek, , voor een 1ste seizoen in de HCE vind ik dit tot nu toe redelijk

nu even rondkijken voor versterkingen voor het komend seizoen.
heb enkele oudere spelers rondlopen die tegen het einde van hun loopbaan aan hinken. (P. Jansen, Dersken, Hamming (jaja he is back), Hermans en Dassen)

Verder zijn er nog Daemen en v Barneveld die gewild zijn (zijn ze al een tijd maar nog goed aanbod gehad)

Bennu bezig om Djodrjic, ex-manu aan te trekken.
Erik Meijer keert misschien ook terug bij Fortuna, maar dan als trainer.
  vrijdag 12 november 2004 @ 17:43:28 #68
82589 S-Two
barba macacu
pi_23271709
Het seizoen is bijna afgelopen, maar ik word zo goed als tweede. Best redelijk vind ik zelf.

Maar wat me net opviel, is dat sommige stukken tekst in het engels zijn :S.
pi_23272845
Het zal wel weer een gigantisch domme vraag zijn, maar hoe begin ik in godsnaam daadwerkelijk aan het seizoen?
Of simpel gezegd, hoe ga ik een dag verder?
  Moderator vrijdag 12 november 2004 @ 18:38:52 #70
42184 crew  DaMart
pi_23272862
Het tweede seizoen staat op het punt van beginnen. Dus ik keek eens wat de topclubs in Nederland allemaal voor spelers hebben aangetrokken: geen enkele dus! Het lijkt wel alsof vooral de kleinere clubs in de Eredivisie en eerste divisie nog wat spelers aantrekken, maar spelers van betere clubs niet. Ajax, PSV, Feyenoord, Utrecht, AZ (om een paar clubs te noemen van ongeveer de helft van de eredivisieclubs die geen transfers hebben) hebben geen enkele speler aangetrokken. Is iemand anders dat ook wel eens opgevallen?

Het lijkt me een beetje onrealistisch dat zoveel clubs geen spelers aantrekken. Dit lijkt een beetje op de bug uit CM03/04, waarbij ik ook de enige was die nog eens een aankoop deed.
  vrijdag 12 november 2004 @ 18:39:12 #71
82589 S-Two
barba macacu
pi_23272872
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 18:38 schreef KastAllahNova het volgende:
Het zal wel weer een gigantisch domme vraag zijn, maar hoe begin ik in godsnaam daadwerkelijk aan het seizoen?
Door op doorgaan (continue ) te drukken. Staat ergens in het midden boven aan. Boven het nieuws, naast 2 pijltjes, zo duidelijk
  Moderator vrijdag 12 november 2004 @ 18:39:29 #72
42184 crew  DaMart
pi_23272878
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 18:38 schreef KastAllahNova het volgende:
Druk eens op 'continue' bovenaan je scherm of rechtsonder
  vrijdag 12 november 2004 @ 18:40:50 #73
82589 S-Two
barba macacu
pi_23272905
dubbel
pi_23274462
Nou, ik beleef weer heerlijke ouwe CM tijden hoor.
Een groot overwicht hebben in kansen (30 tegen 3) en toch maken ze in de laatste minuut 1-1. En je dan proberen in te houden om je flatscreen niet door midden te slaan. Heerlijk.

Heeft iemand zn exemplaar van Play al binnen trouwens? Of zijn ze daar tegenwoordig gewoon niet zo snel meer?
pi_23274539
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 19:57 schreef Butra het volgende:
Nou, ik beleef weer heerlijke ouwe CM tijden hoor.
Een groot overwicht hebben in kansen (30 tegen 3) en toch maken ze in de laatste minuut 1-1. En je dan proberen in te houden om je flatscreen niet door midden te slaan. Heerlijk.
Ik heb gelukkig zo'n ouderwets robuust beeldscherm daar kan je lekker tegen aan smijten. En er ligt altijd wel wat in de buurt. Heerlijk om weer een boek tegen je beeldscherm aan te gooien, omdat ze 1-1 scoren in de 94ste minuut waardoor je het kampioenschap misloopt .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')