Hehe, best handig.quote:Op donderdag 11 november 2004 08:16 schreef Suijk het volgende:
Ik deed met Ajax voor de lol een aanbod aan v. Bommel, die transfervrij is na het seizoen en hij accepteerde het!
Vdv scoort bij mij gemiddeld over het hele seizoen trouwens een 9.4...
bij mij zit Trabelsi nu bij Feyenoordquote:Op donderdag 11 november 2004 08:16 schreef Suijk het volgende:
Ik deed met Ajax voor de lol een aanbod aan v. Bommel, die transfervrij is na het seizoen en hij accepteerde het!
Vdv scoort bij mij gemiddeld over het hele seizoen trouwens een 9.4...
Wat is daar gek aan?quote:Op donderdag 11 november 2004 13:32 schreef AirRaid het volgende:
[..]
bij mij zit Trabelsi nu bij Feyenoord
Nou, vaak willen spelers niet naar een rivaliserende club.quote:Op donderdag 11 november 2004 16:40 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Wat is daar gek aan?
quote:Op donderdag 11 november 2004 16:43 schreef S-Two het volgende:
[..]
Bij mij zit Feyenoord btw in degradatiegevaar.
Hij is in het echt ook bij Feyenoord aangeboden.quote:Op donderdag 11 november 2004 16:43 schreef S-Two het volgende:
[..]
Nou, vaak willen spelers niet naar een rivaliserende club.
Bij mij zit Feyenoord btw in degradatiegevaar.
Dat doen ze in het eggie bij ADO ook, dus dat hoort in het spelquote:Op donderdag 11 november 2004 17:05 schreef AirRaid het volgende:
hebben jullie ook last van, dat een spelers soms bij een inworp de bal ergens naar toe gooit waar helemaal geen speler van jouw in de buurt is?
Nee geen last van. Kerzhakov doet het bij Ajax ook wel goed, loopt 1 op 1.quote:Op donderdag 11 november 2004 17:05 schreef AirRaid het volgende:
hebben jullie ook last van, dat een spelers soms bij een inworp de bal ergens naar toe gooit waar helemaal geen speler van jouw in de buurt is?
Misschien dat ze lage stats hebben voor teamwork? Bij mij heeft Weah Jr. daar namelijk een handje van, en laat die nou net maar '9' hebben bij teamwork.quote:Op donderdag 11 november 2004 17:27 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wel vind ik dat mijn aanvallers wat vaker naar elkaar mogen overspelen. Dan komen ze met zijn 2en alleen voor de goal en dan probeert degene met de bal te schieten en dat gaat vaak tegen de keeper aan. Is dat afspelen voor de goal te trainen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |